Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (3)Мережеві ресурси (17)Наукові періодичні видання Університету (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=моніторинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 732
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.


    Раков, С. А.
    45 засідання управлінської ради програми PISA (PISA PGB) / С. А. Раков // Вісник ТІМО. - 2018. - № 4/5. - С. 35-43

Кл.слова (ненормовані):
програма PISA -- дослідження PISA -- математична компетентність

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


   
    45 нарада управлінської ради PISA і флеймворк PISA 2021 з математики // Вісник ТІМО. - 2018. - № 4/5. - С. 2-3

Кл.слова (ненормовані):
програма PISA -- система освіти -- децентралізоване управління

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


   
    CLA+. Часто задавані питання // Вісник ТІМО. - 2018. - № 8/9. - С. 89-92

Кл.слова (ненормовані):
продуктивно-орієнтоване навчання -- оцінка результатів навчання -- процес оцінювання

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


   
    Covid-19: ВОІВ впроваджує моніторинг політики держав-членів у сфері інтелектуальної власності [Текст] // Інтелектуальна власність : науково-практичний журнал. - 2020. - № 5. - С. 4-9 . - ISSN 1608-6422


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Nesterova, Maria (кандидат філософських наук; доцент; Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова).
    European Studies of Interactive Visual Communicative Technologies (ICVTs) in High Education / M. Nesterova // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 2. - P80-85. - Бібліогр. в кінці ст. 2 назв.

Рубрики: Інноваційні технології в навчанні

Кл.слова (ненормовані):
когнітивні технології -- освіта -- трансверсальні компетенції -- освіта -- когнітивні технології -- європейські студії
Анотація: Раскрывается европейский подход к внедрению новых когнитивных технологий, основанных на визуальных интерактивных принципах коммуникации (ICVTs), в систему высшего образования.

Є примірники у відділах:
Ф2 (22.06.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)
Ф3 (23.06.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

6.


    Tarasenko, G.
    Humanitarization of higher pedagogical education in the context of modernization of educational priorities in Ukraine [Текст] / G. Tarasenko // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 4. - С. 7-14 . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
аксіологічний потенціал -- парадигма -- гуманітаризація -- освітні пріоритети

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Antala, B.
    International federation of Physical Education and its impact to monitoring of Quality Physical Education in the world = Міжнародна федерація фіз освіта та її вплив на моніторинг якісне фізичне виховання у світі / B. Antala, S. Ivashchenko, G. Lopatenko // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2020. - N 2. - С. 4-9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
фізичне виховання -- моніторинг
Анотація: Фізична активність вже добре запроваджена в усіх державах-членах ЄС у формі фізичного виховання, а також різноманітних програм, які дозволяють молоді люди повинні бути фізично активними до, під час і після шкільного дня.Проте активні шкільні перерви та включення фізичної активності в уроки може бути розширено на національному рівні. Кількість годин фізкультури часто визначається субнаціонально, а в деяких випадках школами. Збільшення кількості обов’язкові години та встановлення стандартів для забезпечення якості можуть додатково допомогти студентам досягти рекомендацій ВООЗ та забезпечити потенціал шкіл для просування фізична активність молоді.Дослідження мало на меті виявити передовий досвід Міжнародної федерації Фізичне виховання до моніторингу якості фізичного виховання. Матеріал і методи: теоретичний аналіз та узагальнення літературних джерел. Підвищити фізичну активність молоді можна кількома способами. Найбільший Широко використовуваною практикою є фізичне виховання, яке входить до шкільної програми в всі країни-члени ЄС; однак кількість годин фізичного виховання, що надається, обов’язкові чи факультативні, і якість значно відрізняється в різних країнах. В порядку забезпечувати якісне регулярне фізичне виховання та сприяти безпечній фізичній активності для всіх молодих людей у ​​школах вчителі фізкультури повинні бути належним чином підготовлені у сприянні оздоровчій фізичній активності, на додаток до традиційних видів спорту. Його потрібно розглядати в контексті взаємопов’язаних стратегій охопити формулювання та розробку інклюзивних та справедливих навчальних програм, які надати особисто значущий і соціально та культурно відповідний досвід і які залучають молодих людей до радості та задоволення від фізичної активності, щоб сприяти активний здоровий спосіб життя протягом усього життя. Якісні навчальні програми з фізичного виховання потрібно ґрунтуватися на аченні, що отримані знання, навички та розуміння сприяти досягненню фізичної грамотності та бути частиною добре структурованого фізичного освітня програма, що охоплює від дошкільної освіти до вищої середньої школи рівень.
Дод.точки доступу:
Ivashchenko, S.
Іващенко Сергій
Lopatenko, G.
Лопатенко Сергій
Антала Браніслав


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Вакуленко, Т. С.
    IV Міжнародна науково-методична конференція "Освітні вимірювання-2013: ЗНО як інструмент забезпечення рівного доступу до вищої освіти й оцінювання якості освіти: оцінювання, інтерпретація, використання результатів" [Текст] / Т. С. Вакуленко // Вісник ТІМО. - Харків : Факт, 2013. - № 11/12. - С. 29-36

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

9.


   
    IV Міжнародна науково-методична конференція "Освітні вимірювання-2013: ЗНО як інструмент забезпечення рівного доступу до вищої освіти й оцінювання якості освіти: програма" [Текст] // Вісник ТІМО. - Харків : Факт, 2013. - № 11/12. - С. 22-28

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

10.


    Sysoieva, S.
    Learning outcomes for module jean monnet: an experience in ukraine. Steps to improve quality [Електронний ресурс] / S. Sysoieva, O. Protsenko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 3. - P87-94, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
JEAN -- модуль -- якість вищої освіти -- компетентність
Анотація: У статті представлені діагностичні та аналітичні результати дослідження результатів навчання на рівні кандидата наук (PhD) у рамках модулю «Якість вищої освіти та її експертна підтримка: рух України до Європейського Союзу» в Київському університеті імені Бориса Грінченка. Розроблено узагальнений опис компетентностей та результатів навчання для аспірантів. Результати опитування описуються в знаннях та навичках, рівень розвитку яких визначається описовою шкалою. Важливо було зосередитись на оволодінні аспірантами такими знаннями, як: основні терміни та визначення; теоретичні питання досліджуваного предмета; правовий вимір забезпечення якості вищої освіти; закони та особливості оцінки якості освіти; офіційні положення та механізми, що забезпечують якість програм у закладі вищої освіти; принципи, на яких базується ESG; європейські стандарти та керівні принципи внутрішнього забезпечення якості в закладах вищої освіти; внутрішній і зовнішній моніторинг якості вищої освіти в країнах ЄС; модель та критерії оцінювання освітніх програм. Зміст занять модуля був спрямований на розвиток таких навичок: виявити та проаналізувати основні тенденції забезпечення якості в Європі; оцінити європейський контекст зовнішнього забезпечення якості; інтерпретувати основні принципи забезпечення якості в Європі; коментувати принципи якості як інтегровані зразки культури якості; пояснити відмінність між забезпеченням якості та рейтингами; застосовувати різні методи дослідження та інформаційні технології в практичних ситуаціях; брати участь у роботі міждисциплінарних освітніх проєктів. Окремим аспектом опитування є оцінка аспірантами рівня задоволеності змістом та організацією занять.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Protsenko, O.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

11.


    Kari, Hudron K.
    Libraries and mobile technologies: an assessment of the deployment of mobile technologies in libraries of Nigeria = Бібліотеки та мобільні технології:оцінка впровадження мобільних технологій у бібліотеках Нігерії / Hudron K. Kari // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 1. - P41-46. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
бібліотека -- мобільні технології -- фахівці -- користувачі
Анотація: У статті проаналізовано думку користувачів і фахівців бібліотек Нігерії щодо розгортання мобільних технологій в цій сфері. Для проведення дослідження було розроблено спеціальний інструментарій, що враховує демографічні та психографічні показники. В цілому було опитано 250 бібліотекарів та 250 користувачів бібліотек у Нігерії. Для визначення надійності інструментарію був використаний метод повторного тестування. В ході дослідження було висунуто і перевірено п'ять гіпотез. Всі п'ять припущень не підтвердилися (р> 0,05). Таким чином, автор прийшов до висновку, що і користувачі, і фахівці бібліотек багато знають про мобільні технології, готові застосовувати їх в бібліотечних службах і усвідомлюють переваги передбачуваної простоти використання й передбачуваної корисності. Ці результати свідчать про необхідність активного впровадження в бібліотечну справу мобільних технологій. Результати дослідження також впливають на надання бібліотечних послуг в бібліотечному середовищі ХХІ ст., оскільки передбачають, що як користувачі, так і фахівці бібліотеки підтримуватимуть будь-яку політику і програму, спрямовані на сприяння застосуванню мобільних технологій в бібліотечній практиці й патронажі. Основне значення даного дослідження полягає в тому, що воно дало емпіричну інформацію про погляди користувачів і фахівців бібліотеки на бібліотечну практику. Ці знання можуть направляти моніторинг і реалізацію адвокації політики. Ґрунтуючись на результатах цього дослідження, розроблені рекомендації щодо інтеграції мобільних технологій в послуги і практики африканських бібліотек. Також рекомендується, щоб бібліотеки проводили дослідження, які дають їм уявлення про переваги мобільних технологій їх цільових клієнтів, щоб краще обслуговувати їх. У подальших дослідженнях рекомендується вивчити рівень впровадження мобільних технологій в академічні бібліотеки Нігерії. Більш того, на думку авторів, подібні дослідження мають бути розширені, щоб надати уявлення про упередженість проти впровадження мобільних технологій в бібліотеках Нігерії
Дод.точки доступу:
Хадрон К. Карі


Є примірники у відділах: всього 3 : ГП ЧЗ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (3)


Знайти схожі

12.


   
    Mодернізація системи електронного навчання університету до потреб сьогодення / О. П. Буйницька [та ін.] // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 9. - С. 1-14, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
цифровізація -- інформаційно-освітнє середовище -- система електронного навчання -- електронний деканат -- освітні програми -- персональний кабінет
Анотація: Електронне навчання вже більше десятиліття є невід’ємною частиною освітнього процесу закладів вищої освіти. Однак, до початку пандемії в Україні воно відігравало радше допоміжну роль, тоді як сьогодення вимагає повноцінного забезпечення навчання, комунікації та колаборації для всіх учасників освітнього процесу за допомогою електронних ресурсів. Тому виникає необхідність у модернізації системи електронного навчання університету відповідно до поточних потреб та викликів. У даній статті окреслені шляхи реалізації змін в системі електронного навчання на прикладі Київського університету імені Бориса Грінченка, зокрема увага приділена персоналізації освітнього середовища для різних учасників освітнього процесу, можливостям для систематизації інформації та проведення моніторингу. Завдяки організації електронних навчальних курсів (ЕНК) університету відповідно до створених в системі електронного навчання освітніх програм студенти мають актуальну інформацію щодо всіх навчальних дисциплін, що належать до відповідної освітньо-професійної або освітньо-наукової програми: розподіл за семестрами, форми контролю, прогрес на курсі, тощо. Одночасно це дає можливість адміністрації відслідковувати діяльність здобувачів освіти та науково-педагогічних працівників за кожною освітньою програмою. Реалізований в Київському університеті імені Бориса Грінченка модуль електронного деканату дозволяє проводити моніторинг освітнього процесу, отримувати актуальні дані щодо проходження кожного ЕНК, а також дозволяє персоналізувати освітній процес для кожного студента завдяки індивідуальному навчальному плану. За допомогою системи е-навчання здобувачі мають змогу дистанційно ознайомитися з навчальним матеріалом з різних дисциплін, виконати та відправити виконані завдання на перевірку викладачу, пройти тестування. Організація персонального кабінету також дозволяє отримати швидкий доступ до інструментів комунікації та співпраці для організації онлайнових занять, групової роботи та отримання зворотного зв’язку від викладачів, бібліотеки Університету та інших корисних ресурсів, що спрощують доступ до освітніх ресурсів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Буйницька, Оксана Петрівна
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна
Терлецька, Т.
Настас, Дар’я Леонідівна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

13.


   
    NAP - національна система оцінювання якості освіти Австралії [Текст] // Вісник ТІМО. - Харків : Факт, 2013. - № 7/8. - С. 78-80

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

14.


   
    PISA-2021: рамковий документ з математики (проект, версія) // Вісник ТІМО. - 2018. - № 4/5. - С. 4-34. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
математичне тестування -- рамковий документ -- PISA

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

15.


   
    PISA: природничо-наукова грамотність / Т. С. Вакуленко [та ін.] // Вісник ТІМО. - 2018. - № 10/11. - С. 42-62

Кл.слова (ненормовані):
міжнародне дослідження -- природничо-наукові дисципліни -- Організація економічного співробітництва та розвитку -- природничо-наукові компетентності
Дод.точки доступу:
Вакуленко, Т. С.
Ломакович, С. В.
Терещенко, В. М.
Новікова, С. А.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

16.


   
    PISA: У центрі уваги [Текст] : Чи погіршилася дисципліна в навчальних закладах? // Вісник ТІМО. - Харків : Факт, 2018. - № 2/3. - С. 58-60


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

17.


    Drahuntsov, Roman.
    Potential disguisingattack vectors on security operation centers and SIEM systems = Потенційні відволікаючі атаки на операційні центри безпеки та SIEM системи / R. Drahuntsov, D. Rabchun // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2021. - N 14. - С. 6-16, DOI 10.28925/2663-4023.2021.14.614. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
обхід -- моніторинг -- тактики супротивника
Анотація: В даній статі розглянуто деякі потенційні вектори атак, що можуть бути здійснені на системи моніторингу операційних центрів безпеки (SOC), зокрема системи SIEM. Широко розповсюджені проблеми таких центрів, такі як великі обсяги хибних позитивних спрацювань, або не абсолютно точна конфігурація кореляційних правил, можуть призводити до ситуацій в яких порушник має змогу спровокувати небажаний стан системи моніторингу. Ми виявили три потенційні вектори подолання моніторингу SOC, що здійснюється через SIEM. Перший вектор ґрунтується на механізмі, що використовується для збору даних про події -log collector: Некоректний стан роботи SIEM може бути досягнутий за допомогою генерації сторонніх беззмістовних даних про події та спрямування їх на SIEM. Потік підроблених даних може спровокувати появу помилкових інцидентів, який витрачає час та можливості для реагування відповідного персоналу. Другий вектор вимагає від агенту загрози певних знань про фактичну конфігурацію SIEM -експлуатація проблем кореляційний правил. Беручи до уваги той факт, що кореляційні правила SIEM створюються вручну, вони можуть містити логічні помилки -певні правила детектування можуть не спрацьовувати на всі необхідні індикатори шкідливої активності. Агент загрози, що знає про такі особливості, може задовольнити критерії не-детектування та таким чином замаскувати процес атаки під легітимну активність. Останній досліджений вектор базується на надлишково чутливих правилах детектування, що генерують істотний обсяг хибно позитивних повідомлень, але все одно залишаються активними. Агент загрози може провокувати хибні тривоги на постійній основі для відволікання аналітиків та проведення атак під "шумовим маскуванням". Усі три вектори були досліджені нами в ході аналізу практичних інсталяцій SIEM та процесів SOC, що визнані стандартами індустрії. На даний момент ми не маємо інформації про те, що дані атаки вже відбувались в реальному середовищі, але існує висока вірогідність появи таких тактик в майбутньому. Мета даного дослідження полягає у висвітленні можливих ризиків для операційних центрів безпеки, пов'язаних з поточними процесами та практиками, що використовуються в індустрії, та розробити стратегії подолання даних проблем у перспективі
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Rabchun, Dmytro
Рабчун Дмитро Ігорович
Драгунцов Роман Ігорович


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

18.
659.4
К 93


    Курбан, Олександр Васильович.
    PR у маркетингових комунікаціях : навчальний посібник / О. В. Курбан. - Київ : Кондор, 2014. - 244 с. - ISBN 978-966-2781-53-3 : 24.00 грн., 155.00 грн., 115.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Реклама--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
моніторинг ЗМІ -- PR технології -- бізнес-проект -- PR-процес -- робота з громадськістю -- бізнес-лідер -- інвестор-рілейшнз -- мобільний маркетинг
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elibrary.kubg.edu.ua

Примірників всього: 13
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (10),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (10),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

19.
159.98(076)
P96


   
    Psychological interventions implementation manual: integrating evidence-based psychological interventions into existing services. - Geneva : World Health Organization, 2024. - 96 p. - Англійська мова. - ISBN 978-92-4-008714-9 : Б. ц.
Переклад назви: Посібник із впровадження психологічних втручань: інтеграція психологічних втручань, що ґрунтуються на фактах, у існуючі послуги
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Практична психологія--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- оцінка -- ідентифікація -- моніторинг -- розвиток
Анотація: Посібник є практичним керівництвом щодо того, як зробити доступним і здійснювати психологічні втручання, інтегруючи їх у існуюче здоров’я, соціальні, захисні або освітні послуги.


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

20.


    Knysh, O.
    Quality assurance in Israely higher education system / O. Knysh // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - P93-98, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.9398. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
Israeli higher education system -- освіта Ізраїля -- quality assurance -- гарантія якості -- quality standards -- стандарти якості
Анотація: Розвиток систем забезпечення якості є головною передумовою ефективного управління у вищій освіті. Глибоке розуміння суті системного підходу до забезпечення якості вищої освіти потребує вивчення світових практик. Зокрема, на увагу заслуговує досвід управління якістю в системі вищої освіти Держави Ізраїль. Статтю присвячено практикам забезпечення та удосконалення якості в системі вищої освіти Ізраїлю на державному та інституційному рівнях. Окреслено головні особливості функціонування ізраїльської системи вищої освіти, проаналізовано нормативне забезпечення контролю, оцінювання та поліпшення якості вищої освіти, а також висвітлено сучасні практики удосконалення якості, що реалізуються центрами із забезпечення якості навчання і викладання у провідних університетах Ізраїлю. Дослідження передбачало освітні візити до Центру навчання і викладання у Єврейському університеті Єрусалиму та Центру підвищення якості навчання і викладання у Техніоні – Ізраїльському технологічному інституті. Моніторинг діяльності ЗВО, а також координування роботи комісій зовнішнього оцінювання в ізраїльській системі вищої освіти здійснює Рада з вищої освіти. Головною метою зовнішнього оцінювання із залученням міжнародних експертів є створення культури самооцінювання у ЗВО. Університетська автономія визнана головним принципом функціонування системи вищої освіти Ізраїлю, тому форми внутрішнього забезпечення якості в різних університетах можуть відрізнятися. Центри навчання і викладання як університетські підрозділи, відповідальні за забезпечення якості освіти, орієнтуються на міжнародні стандарти, зокрема ESG. Основними напрямками діяльності центрів є: розвиток викладацького персоналу; координування системи заохочення; опис освітніх програм; впровадження додатку до диплома; проведення опитувань студентів; інтеграція комп’ютерних технологій в освітній процес. На прикладі результатів діяльності ізраїльських ЗВО бачимо, що впровадження дієвої системи заходів та процедур забезпечення якості освіти, вибудуваної на основі довіри з боку усіх учасників освітнього процесу, слугує поліпшенню ефективності управління закладом вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

21.


    Салій, С. Л.
    Reforming the sphere of financial monitoring in terms of interaction with international financial organization / С. Л. Салій // Держава і право : збірник наукових праць. - 2018. - Вип. 81. - P187-197. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1563-3349

Кл.слова (ненормовані):
фінансовий моніторинг -- публічні фінанси -- легалізація доходів -- міжнародні фінансові організації

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

22.
   37.011.3
   S45


   
    Selected problems of teachers’ functioning in Central and Eastern Europe : a Polish-Czech-Slovak Study / Anna Szafrańska [et al.] ; University of Silesia in Katowice, University of Ostrava, The Assotiation for support of Intercultural education. - Katowice : Ostrava University, 2017. - 154 p. - (Trans-Border Meetings). - ISBN 978-80-7464-952-3 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вчитель--Робота вчителя--Збірники -- З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
вчительська робота -- teacher’s work -- двомовність -- bilingual -- двомовне середовище -- bilingual environment -- інноваційні методики навчання -- innovative teaching methods -- професіоналізм вчителя -- teacher's professionalism -- професійна поведінка -- professional behavior -- професійні переконання -- profecional belives -- задоволення роботою вчителя -- teacher’s job satisfactions
Дод.точки доступу:
Szafrańska, Anna
Seberová, Alena
Kasáčová, Bronislava
Babiaková, Simoneta
University of Silesia in Katowice
University of Ostrava
The Assotiation for support of Intercultural education


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

23.


    Раков, С. А.
    SIMCE - національна система оцінювання якості освіти Чилі [Текст] / С. А. Раков // Вісник ТІМО. - Харків : Факт, 2013. - № 5/6. - С. 39-58

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

24.


    Yereskova, T.
    Social dimension of innovation research in the conditions of social transformations = Соціальний вимір дослідження інновацій в умовах суспільних трансформацій / T. Yereskova, O. Mazuryk // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 9/10. - P21-28. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
інновація -- суспільні трансформації -- соціальний вимір -- соціальний процес -- життєвий цикл інновацій -- індикатори соціального самопочуття
Анотація: Стаття присвячена осмисленню соціального виміру сприйняття інновацій, що дозволяє визначити вектор сприйняття трансформаційних змін у суспільстві. Актуальність проблеми обумовлена багатокомпонентністю процесів суспільних трансформацій та поліваріантністю їх наслідків для суспільного розвитку. Теоретичні підвалини наукового пошуку ґрунтуються на аналізі теорій суспільних трансформацій, стадій «життєвого» циклу інновацій, наявній у соціогуманітарному дискурсі типології суб’єктів сприйняття інновацій. Обґрунтовується доцільність урахування методологічних аспектів дослідження інновацій як соціального процесу через акцентуацію впливу соціального самопочуття членів соціуму на сприйняття інноваційних змін як результату соціально-економічних, політичних, культурних трансформацій. Пропонується класифікація інновацій, залежно від їх сприйняття членами соціуму («визнані інновації», «фрагментарні інновації», «маргінальні інновації», «антагоністичні інновації», «відторгнені інновації»). Проведена апробація можливостей їх емпіричної класифікації за результатами вторинного аналізу даних щорічного моніторингу «Українське суспільство: моніторинг соціальних змін» (Інституту соціології НАН України). У результаті дослідження вдалося визначити базові індикатори сприйняття соціальної реальності членами українського суспільства у періоди суспільних трансформацій («задоволеність своїм становищем у період суспільних перетворень», «вміння жити у нових соціальних умовах», «задоволеність власним життям»); простежити їх динаміку у періоди, які у статті визначені авторами як етапи суспільних трансформацій (1994, 2004, 2014, 2020). На думку авторів, саме в ці періоди ініціюються певні соціокультурні зміни, які детермінують життєдіяльність українського соціуму. Зроблено висновок, що показники соціального самопочуття членів соціуму доцільно аналізувати та враховувати під час планування інновацій, бо це дозволяє спрогнозувати та врахувати потенційні соціальні реакції не лише на появу інновацій, що запроваджуються як складові процесу суспільних перетворень, а й рівень їх соціальної підтримки в умовах суспільних трансформацій.
Дод.точки доступу:
Mazuryk, O.
Олег Мазурик
Тетяна Єрескова


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

25.
373.3.016(072)
Х 94


    Хромчихіна, О. О.
    STEM-проекти для початкової школи : посібник для вчителя / О. О. Хромчихіна, О. Б. Кармаліт. - Харків : Основа, 2020. - 95 с. - (Нова українська школа). - ISBN 978-617-00-3850-0 : 85.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова школа--Підручники для початкової школи

Кл.слова (ненормовані):
STEM -- розробки уроків -- квест-гра -- Delphi
Дод.точки доступу:
Кармаліт, О. Б.


Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

26.


    Bilonozhko, O.
    Technology of the development of lyceum teachers pedagogical culture in the system of methodical work [Електронний ресурс] = Технологія розвитку педагогічної культури вчителів ліцеїв у системі методичної роботи / O. Bilonozhko. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 37. - С. 42-46, DOI 10.28925/2311-2409.2022.375. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
вчителі ліцеїв -- педагогічна культура -- платформа «Педагогічна культура вчителя ліцею» -- система методичної роботи -- технологія розвитку педагогічної культури
Анотація: У статті розглядається технологія розвитку професійної культури вчителів ліцеїв у системі методичної роботи. Обґрунтовано, що створення єдиної методичної платформи «Педагогічна культура вчителя ліцею» на базі міського науково-методичного центру уможливлює побудову чіткої стратегії розвитку професійної культури вчителів профільної школи, організацію постійного моніторингу процесу та об’єктивне оцінювання його результативності. Зазначено, що важливими елементами запропонованої технології є моніторинг результативності та зворотній зв’язок. Моніторинг здійснюється опитуванням на початковому та заключному етапах. Зворотній зв’язок забезпечується організацією обговорення після кожного проведеного заходу, а також дискусією у соціальних мережах і месенджерах. Програма розвитку педагогічної культури охоплює весь навчальний рік, тематика є багатоаспектною і актуальною, у ній задіяні усі педагоги міських ліцеїв, що дозволяє зробити розвиток педагогічної культури системним, постійним, всебічним і загальним. Запропонована технологія розвитку педагогічної культури вчителів ліцеїв у системі методичної роботи (створення платформи «Педагогічна культура вчителя ліцею») забезпечує системне ознайомлення вчителів ліцею з передовим освітянським досвідом. Запропонована технологія забезпечує реалізацію педагогічних умов розвитку педагогічної культури вчителів ліцеїв і характеризується такими ознаками, як системність (максимально враховані різноманітні аспекти розвитку педагогічної культури вчителя), послідовність і регулярність (платформа діє протягом усього навчального року і пролонговується на наступний рік, заходи відбуваються щотижнево) та загальність (тотальне охоплення вчителів ліцеїв міста). Запропонована технологія дозволяє подолати розбіжності між організацією методичної діяльності, що має на меті підвищення професійної культури вчителів, у різних закладах профільної освіти міста.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Білоножко О. В.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

27.


    Український центр оцінювання якості освіти.
    Єдине фахове вступне випробування із загальних навчальних правничих компетентностей. Тест ТЗНПК у системі ЗНО / Український центр оцінювання якості освіти // Вісник ТІМО. - 2018. - № 8/9. - С. 47-69

Кл.слова (ненормовані):
здобуття ступеня магістра -- тестові завдання -- ключі до тестів -- обгрунтування відповідей

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

28.
Шифр: І426210053/2016/8
   Журнал

Імідж сучасного педагога [Текст] : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : АСМІ, 1999 - . - ISSN 2221-6316. - Виходить 10 раз на рік
2016р. № 8
Зміст:
Степаненко, М. Г. Знань джерело й духовності храм: Кременчуцькому педагогічному коледжу імені А. С. Макаренка - 85 / М. Г. Степаненко. - С.3-4
Зелюк, В. В. Віхи творчої співпраці між освітянськими закладами / В. В. Зелюк. - С.5-7
Сас, Н. М. Педагогічні умови і засоби підготоки до інноваційної складової професійної діяльності у ВНЗ / Н. М. Сас. - С.9-12
Кл.слова: активне навчання, метод аналізу, навчальне проектування
Зінченко, В. П. Процес формування профорієнтаційної компетентності майбутніх учителів / В. П. Зінченко, В. В. Шакотько. - С.13-17
Кл.слова: професійна орієнтація, професійна підготовка, антропоцентризм
Крупіна, Л. В. Допрофесійна підготовка майбутнього вчителя у ліцеї при педагогічному коледжі: історія і досвід / Л. В. Крупіна. - С.18-21
Кл.слова: профорієнтаційна робота, педагогічне училище, педагогічна школа
Богомаз, О. А. Веб-квести як засіб формування професійної компетентності студента педагогічного коледжу / О. А. Богомаз. - С.22-25
Кл.слова: початкова школа, учитель, медіаосвітні квести
Деньга, Н. М. Порівняльна характеристика методик діагностики рівня розвитку професійної рефлексії / Н. М. Деньга. - С.26-28
Кл.слова: особистість, саморозвиток
Прокопенко, Ю. С. Система методичної роботи у відділенні фізичного виховання / Ю. С. Прокопенко, В. В. Бондаренко. - С.29-32
Кл.слова: форми, самоосвіта, моніторинг
Кулікова, Т. В. Термінологічна лексико-семантична система та методика ознайомлення з нею в навчальних закладах / Т. В. Кулікова, В. В. Деркач. - С.36-39
Кл.слова: компетенція, номенклатура, термінологія
Омельченко, Ю. В. Використання team-teaching, co-teaching і проектних технологій у процесі навчання та виховання англійською мовою (з досвіду роботи) / Ю. В. Омельченко. - С.40-44
Кл.слова: тренінг, креативне мислення
Діброва, О. В. Життєві концепти мовотворчості Бориса Олійника / О. В. Діброва. - С.45-48
Кл.слова: концептуалізація, метафора, художній простір
Яненко, С. М. Активізація пізнавальної діяльності та творчих можливостей учнів шляхом створення ситуації успіху / С. М. Яненко. - С.49-51
Кл.слова: педагогічна технологія, метод, потенціал
Яценко, Т. В. Психолого-педагогічні аспекти ознайомлення обдарованих дошкільників із науковою системою на образній основі / Т. В. Яценко. - С.52-54
Кл.слова: мультисенсорний підхід, мультисенсорне середовище, розвивальне середовище
Малюк, Ю. В. Пошуково-дослідницькі підходи до вивчення української мови та літератури / Ю. В. Малюк. - С.55-57
Кл.слова: інноваційна діяльність, творчий потенціал, інформаційно-комунікативні технології
Мокра, Л. М. Національно-патріотичне та громадське виховання студентської та учнівської молоді педагогічного коледжу / Л. М. Мокра. - С.58-60
Кл.слова: виховна робота, діагностика
Москалик, Г. Ф. Проблема захисту прав неповнолітніх у сучасній Україні / Г. Ф. Москалик. - С.61-62. - потреби особистості
Кл.слова: потреба самовираження, фізіологічн потреби
Олійник, І. О. Гуманна педагогіка - засіб виховання благородної людини / І. О. Олійник. - С.63-65
Кл.слова: духовність, гуманізм
Циповяз, А. Т. Теоретико-методические принципы физического воспитания в системе семья - детская спортивная школа / А. Т. Циповяз, А. Н. Антоненко-Миргородская. - С.66-67
Кл.слова: фізичний розвиток, фізичне виховання
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

29.
Шифр: І426210053/2016/5
   Журнал

Імідж сучасного педагога [Текст] : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : АСМІ, 1999 - . - ISSN 2221-6316. - Виходить 10 раз на рік
2016р. № 5
Зміст:
Ільченко, В. Р. Яким має бути зміст освіти майбутньої школи України? / В. Р. Ільченко, К. Ж. Гуз. - С.3-4
Кл.слова: наукова компетентність
Гриньова, М. В. Біоетика як розуміння феномену життя / М. В. Гриньова. - С.5-8
Кл.слова: людина, природа, гуманізм
Армейська, Л. В. Теоретичні основи мотиваційного програмно-цільового забезпечення формування правової компетентності керівників сільських навчальних закладів / Л. В. Армейська. - С.9-12
Кл.слова: флексибільність, афільована програма, професійна мобільність
Стрельніков, В. Ю. Теоретичні основи побудови концепції дидактичної системи підготовки майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності до міжкультурної комунікації / В. Ю. Стрельніков. - С.13-15
Кл.слова: професійна підготовка, суб'єкт-суб'єктна взаємодія
Кіриченко, С. В. Професійна самореалізація вчителів старшої школи засобами освітньо-проектної діяльності / С. В. Кіриченко. - С.16-18
Кл.слова: старшокласники, освітня діяльність
Куценко, Т. В. Педагогічні умови професійної самореалізації вчителів загальноосвітніх навчальних закладів / Т. В. Куценко. - С.19-21
Кл.слова: методична робота, самоосвіта
Бєляєва, О. М. Педагогічне мислення у структурі професійно-педагогічної компетентності викладача медичного вищого навчального закладу / О. М. Бєляєва. - С.22-25
Кл.слова: педагогічна компетентність
Мороховець, Г. Ю. Формування професійної компетентності лікаря засобами економічної теорії / Г. Ю. Мороховець. - С.26-28
Харченко, О. В. Моніторинг якості освіти студентів факультету фізичного виховання / О. В. Харченко. - С.29-31
Рендюк, С. П. Суб'єкт-суб'єктна дидактична взаємодія викладача і студентів у навчально-виховному процесі технічних університетів / С. П. Рендюк. - С.32-34
Момот, О. В. Формування інформаційно-комунікативних компетентностей у майбутніх викладачів природничих дисциплін в умовах магістратури класичного університету / О. В. Момот. - С.35-38
Калюжна, Ю. І. Методичні засади розвитку інтересу до психологічних знань у старшокласників / Ю. І. Калюжна. - С.39-42
Щукіна, О. В. Педагогічні превентивні заходи щодо запобігання агресії у молодшому середовищі / О. В. Щукіна. - С.43-45
Варданян, А. О. Особливості іншомовного професійного діалогічного мовлення майбутніх лікарів / А. О. Варданян. - С.46-48
Буйдіна, О. О. Міжпредметна інтеграція у навчанні природничих предметів / О. О. Буйдіна. - С.49-52
Семергей, Н. В. Традиції естетичного виховання в Україні: історико-ретроспективне дослідження / Н. В. Семергей, О. В. Тєвікова. - С.58-61
Кузьмич, В. К. Виховання гуманного ставлення до людей похилого віку у студентів педагогічних університетів / В. К. Кузьмич. - С.62-63
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

30.
Шифр: І426210053/2017/8
   Журнал

Імідж сучасного педагога [Текст] : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : АСМІ, 1999 - . - ISSN 2221-6316. - Виходить 10 раз на рік
2017р. № 8
Зміст:
Зелюк, В. В. Процес децентралізації в Україні на засадах ефективного управління освітою в об'єднаних теріториальних громадах / В. В. Зелюк. - С.5-9
Кл.слова: децентралізація, управління освітою, опорна школа
Даниленко, Л. І. Інституційна спроможність загальноосвітнього навчального закладу в умовах розвитку державно-громадського управління / Л. І. Даниленко. - С.10-14
Кл.слова: інституційна спроможність, державно-громадське управління, сталий розвиток
Михасюк, О. К. Упровадження громадсько-державного управління закладом загальної середньої освіти в контексті законодавчих змін / О. К. Михасюк. - С.15-17
Кл.слова: управління, державно-громадське управління, громадсько-державне управління
Денисенко, Є. В. Управлінська культура майбутніх офіцерів як складник загальної культури фахівців військового управління / Є. В. Денисенко. - С.18-20
Кл.слова: культуролічний підхід, управління, управлінське мислення
Стрельніков, В. Ю. Досвід проведення авторських курсів у Полтавському університеті економіки і торгівлі / В. Ю. Стрельніков. - С.21-24
Кл.слова: підвищення кваліфікації викладачів, технологія кооперативного навчання, технологія інтенсивного навчання
Лебедик, Л. В. Проектування форм педагогічної підготовки майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури / Л. В. Лебедик. - С.25-28
Кл.слова: магістр, форма навчання, ділова гра
Гельжинська, Т. Я. Педагогічні умови формування організаційної компетентності майбутніх учителів технологій / Т. Я. Гельжинська. - С.29-32
Кл.слова: система, освітнє середовище, моніторинг
Момот, О. О. Критерії, показники та рівні вихованостімайбутнього вчителя у здоров'язбережувальному середовищі вищого навчального закладу / О. О. Момот. - С.33-35
Кл.слова: вихованість, критерії вихованості, рівні вихованості
Палкин, В. А. Развитие виртуальной культуры в условиях Третьей промышленной( информационной) революции / В. А. Палкин. - С.36-40
Кл.слова: цивілізація, інформаційна цивілізація, віртуальна свобода
Кравченко, С. О. Науково-педагогічний аналіз понять "компетенція" та "компетентність" / С. О. Кравченко. - С.41-47
Кл.слова: компетентнісний підхід, освіта, європейський освітній простір
Бобак, О. Б. Особливості соціально-педагогічної роботи з батьками дітей з обмеженими функціональними можливостями / О. Б. Бобак, Л. І. Смеречек. - С.48-50
Кл.слова: дитина, вади психофізичного розвитку, соціалізація особистості
Ткаченко, А. В. Фізкультурно-спортивна підготовка молоді в Україні другої половини ХХ століття як об'єкт історико-педагогічного дослідження / А. В. Ткаченко. - С.55-58
Кл.слова: методологія історико-педагогічних досдіджень, джерелознавство, педагогічна біографістика
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)