Пошуковий запит: (<.>K=мотивація<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 412
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. № 19. - 2013
|
>2.
| Соціальні цінності малої групи школярів/Національна академія педагогічних наук України. - 2012
|
>3.
| Экспериментальная психология/ред.-сост. П. Фресс, Ж. Пиаже ; ред. А. Н. Леонтьев Вып.V. - 1973
|
>4.
| Тарасюк Г. М. Управління проектами/Г. М. Тарасюк. - 2012
|
>5.
| Сучасні соціально-економічні системи та проблеми освітології/Дніпропетров. ун-т імені Альфреда Нобеля, Науковий відділ аспірантури та докторантури. - 2012
|
>6.
| Мексон М. Основы менеджмента/М. Мексон, М. Альберт, Ф. Хедоури ; ред. Л. И. Евенко. - 1997
|
>7.
| Менеджмент/редактор: Г. В. Щокін [та ін.]. - 2007
|
>8.
| Початкова школа - 2013г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>9.
| Ягеніч Л. В. Мотивація студентів медичних спеціальностей у процесі вивчення іноземної мови/Л. В. Ягеніч // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. т.№ 19.-С.46-48
|
>10.
| Психологу для роботи. Діагностичні методики/уклад. М. В. Лемак, В. Ю. Петрище. - 2012
|
>11.
| Вихователь-методист дошкільного закладу - 2012г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>12.
| Галяпа М. Організація педагогічної взаємодії: крок за кроком/М. Галяпа // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР- Україна, 2012,N № 1.-С.30-42
|
>13.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2011г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>14.
| Тітов І. Г. Вступ до психофізіології/І. Г. Тітов. - 2011
|
>15.
| Основи психології/редактор: О. В. Киричук, В. А. Роменець. - 1995
|
>16.
| Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства/Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - 2012
|
>17.
| Практика управління дошкільним закладом - 2013г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>18.
| Початкова школа - 2014г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>19.
| Головньова І. В. Особливості мотивацій та соціально-психологічних установок персоналу організації: гендерний аспект/І. В. Головньова // Акмеологія в Україні: теорія і практика. -Київ:Небокрай, 2010,N № 1.-С.91-98
|
>20.
| Психофізіологічне забезпечення становлення фахівця у професіях типу "людина-людина"/Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. - 2013
|
>21.
| Мовознавство - 2010г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>22.
| Мовознавство - 2008г.,N 6 (Введено оглавление)
|
>23.
| Моніторинг якості освіти: теорія і практика/Київський міський педагогічний університет імені Бориса Грінченка, Центр моніторингу стиличної освіти. - 2009
|
>24.
| Особенности психического развития детей 6-7-летнего возраста/Е. З. Басина, Л. В. Берцфаи, Е. А. Бугрименко ; редактор: Д. Б. Эльконин, А. Л. Венгер. - 1988
|
>25.
| Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір/Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012
|
>26.
| Формирование личности в переходной период: От подросткового к юношескому возрасту/Науч.-исслед. ин-т общей и пед. психологии, Акад. пед. наук СССР. - 1987
|
>27.
| Мельніченко С. А. Принципи побудови дослідження ціннісно-мотиваційної сфери підлітків у скаутській організації/С. А. Мельніченко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012,N № 18.-С.91-94
|
>28.
| Подоляк Л. Г. Психологія вищої школи/Л. Г. Подоляк, В. І. Юрченко. - 2006
|
>29.
| Бєлєнька Г. В. Формування професійної компетентності сучасного вихователя дошкільного навчального закладу/Г. В. Бєлєнька. - 2011
|
>30.
| Дошкільна освіта: теоретико-методичні аспекти/Київський університет імені Бориса Грінченка, Педагогічний інститут, Кафедра методики і технологій дошкільної освіти. - 2011
|
|
|