Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мужність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-23 
1.


   
    20 якостей та вмінь, якими повинен володіти справжній лідер // Сучасна школа України. - 2018. - № 8. - С. 60-63

Кл.слова (ненормовані):
директор школи -- самоконтроль -- проникливість -- простота -- лідер -- надійність -- моральна мужність -- професіоналізм

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Артеменко, І.
    Мотив особистого спротиву в драматургічному осмисленні Революції Гідності / І. Артеменко // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2020. - Том 26, № 2. - С. 24-31, DOI 10.28925/2311-259x.2020.2.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
особистии спротив -- Революція Гідності -- Маи дан -- Схід України -- драматургія
Анотація: Особистии спротив посідає важливе місце серед об’єктів філософського осмислення. Тому досить актуальною є и ого реалізація в художніи літературі, особливо в украї нськіи драматургії останнього десятиліття. Революція Гідності внесла свої корективи в осмислення мотивів спротиву порівняно з попередніми революціями та переворотами, оскільки тои досвід відбувався за зовсім інших інформаціи но-технічних можливостеи , а вони важливі для організації людеи . Крім того, мотив спротиву має в украї нськіи літературі власну традицію, що складається з творів Т. Шевченка, вісниківців, шістдесятників, дисидентів. Проте це переважно публіцистика та поезія. У результаті Революції Гідності украї нськии спротив став і однією з тем драматургії . Саме тому особливо актуальним є дослідження мотиву спротиву в драматургічному осмисленні з погляду переваг у розвитку суспільства, сучасного подіям на Маи дані. Будь-якии рух спротиву має низку організаціи них і психологічних умов, за яких він відбувається. У текстах п’єс ці умови відображені якщо не по-різному, то зі зміщеними акцентами. У статті розглянуто драматургічні твори, написані до, під час і після Революції Гідності. Метою статті є простежити, як змінювалося художнє осмислення соціальних причин та ідентичності учасника руху спротиву в п’єсах, присвячених Маи дану 2013–2014 років і подіям, що відбуваються на теренах Украї ни як наслідок Революції . Особлива увага приділена формуванню образу героя, борця, патріота. Розглянуто розвиток особистого спротиву у відповідності до описуваних подіи та часу, коли вони відбувались. Для досягнення поставлених завдань було застосовано методи сюжетного і текстуального аналізу, конфліктознавчі та інтертекстуальні методики. Об’єктом дослідження є дві антології сучасної украї нської драми: «Маи дан. До і після» та «Лабіринт із криги та вогню». Завдяки свої и структурі ці збірки дають можливість розглянути особистии спротив як мрію, як реальнии діючии образ та як герої чнии , патріотичнии подвиг. Також у статті простежено, якими літературними засобами створюється такии образ і як змінюються ці засоби залежно від розвитку образу в текстах. В усіх драмах створено узагальнении образ украї нця, якому властиві всі наи кращі якості, поривання та погляди, він має високии патріотизм, силу волі, мужність тощо і є тим образом украї нця, якого «не вистачає» краї ні. Це омріянии герои . Проте в різних розділах збірок цеи образ змінюється, перетворюється і вдосконалюється. А разом з цим образом змінюється і мотив спротиву учасника. Вперше було простежено, як украї нські драматурги відчували та осмислювали причини и перебіг соціального, в тому числі і особистого, спротиву, що зумовив Революцію Гідності. Особлива увага звернена на відмінності в художньому осмисленні одного і того ж мотиву соціального та особистого спротиву. Також уперше цілісно простежено зв’язок мотиву спротиву із художніми конфліктами п’єс збірок «Маи дан. До і після» та «Лабіринт із криги та вогню». Матеріал може бути застосовании для подальших глибоких досліджень з цієї теми, наприклад для вивчення прозових текстів про Маи дан та, навіть, поетичних збірок
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Бондар, Лариса.
    Сила і мужність, добро і любов - це крила твої, Україно! Сценарій заходу до Дня захисника України [Текст] / Л. Бондар // Учитель початкової школи. - Київ : Світич, 2016. - № 9. - С. 38-40


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

4.


    Вент, Олена.
    "Люди і звірі, ми всі діти однієї матері - природи" Вивчення твору Ернеста Сетона-Томпсона "Снап" [Текст] / О. Вент, А. Пастухова // Зарубіжна література в школах України : науково-методичний журнал. - 2019. - № 6. - С. 44-46. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
зарубіжна література -- Ернест Сетон-Томпсон, Снап -- сенс зображення у творі -- мужність Снапа
Дод.точки доступу:
Пастухова, Алла


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: В748746/2019/1
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : теоретичний та науково-метод. часопис/ М-во освіти і науки України, Ін-т. вищ. осв. НАПН України. - Київ : Педагогічна преса. - ISSN 2078-1016. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 1
Зміст:
Андрущенко, Віктор. Невинна боротьба з далекосяжними наслідками / В. Андрущенко. - С.5-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Хамітов, Назіп. Філософська публіцистика як мужність відкритості іншому: актуальність для академічної освіти і науки / Н. Хамітов, С. Крилова. - С.12-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушко, Тетяна. Філософські засади випереджальної економічної освіти / Т. Глушко. - С.22-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Корсак, Костянтин. Духовна безпека молоді України в умовах загроз двох глобальних колапсів і консцієнтальних війн: філософський погляд / К. Корсак, Л. Антонюк, О. Бойчук. - С.29-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваленко, Вільям. Універсальні критерії та стандарти змісту освітніх і наукових текстів / В. Коваленко. - С.39-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Нестерова, Марія. Implementation of eu values in the Ukrainian educational dimension:intercultural dialog and social cohesion development / М. Нестерова. - С.44-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Цвєткова, Ганна. Моніторинг якості підготовки магістрів педагогічного профілю: критерії та показники / Г. Цвєткова, Е. Панасенко. - С.53-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Якимчук, Оксана. Досягнення та суперечності реалізації "Національної доктрини розвитку освіти у XXI столітті" / О. Якимчук. - С.62-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Магера, Сергій. Українська культура: єдність національних і загальнолюдських пріоритетів / С. Магера. - С.68-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Пирогова, Тетяна. Проблема виховання естетичної культури майбутніх педагогів / Т. Пирогова. - С.75-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: В528425/2016/1
   Журнал

Всесвітня література в сучасній школі : науково-методичний журнал/ Педагогічна преса. - Київ : Освіта України, 1976 - . - Виходить щомісячно
2016р. N 1
Зміст:
Заява вчителів щодо навчальної програми із зарубіжної літератури для 5-6 класів (зі змінами 2015 року). - С.3-4
Кл.слова: навчальної програми із зарубіжної літератури для 5-6 класів, Ніколенко Ольга, про навчальну програму, громадське обговорення
Клочек, Григорій. Риторика слова і слайда / Г. Клочек. - С.5-7
Кл.слова: мистецтво педагогічного слова, педагогічна риторика, публічний виступ
Снєгірьова, Валентина. Сходження до Данте. За поемою Данте Аліг'єрі "Божественна комедія". Коментар та методичні матеріали до уроків зарубіжної літератури, 8 клас / В. Снєгірьова, Л. Сімакова. - С.8-13
Кл.слова: історичний коментар, літературознавчий коментар, Данте Аліг'єрі, Божественна комедія, про твір
Соломаха, Діана. Про яку нову людину мріяв Данте? / Д. Соломаха. - С.13
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, поезія
Шевченко, Наталія. Оскар Уальд. "Хлопчик-зірка". Конфлікт добра і зла в казці. Урок зарубіжної літератури, 5 клас / Н. Шевченко. - С.14-15
Кл.слова: план-конспект уроку, літературна казка, Уальд О., Хлопчик-зірка, про твір
Бахматов, Євгеній. Україна / Є. Бахматов. - С.15
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, поезія
Прадійчук, Олена. Чи варто бути хамелеоном? За оповіданням Антона Чехова "Хамелеон". Урок зарубіжної літератури, 6 клас / О. Прадійчук. - С.16-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, людські вади, Чехов А., Хамелеон, про твір
Машкара, Світлана. Дива своїми руками. За повістю Олександра Гріна "Пурпурові вітрила". Уроки зарубіжної літератури, 7 клас / С. Машкара. - С.18-19
Кл.слова: план-конспект уроку, феєрія, Грін О., про нього
Машкара, Світлана. Ассоль і Грей. Символіка образу пурпурових вітрил / С. Машкара. - С.20-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, символіка твору, Грін О., про твір
Гарна, Світлана. Індивідуалізація освітнього простору учня на уроках зарубіжної літератури / С. Гарна. - С.23-25
Кл.слова: індивідуальний освітній маршрут, диференційоване навчання, Діккенс Чарльз, Різдвяна пісня у прозі, методика навчання
Тіхомірова, Оксана. Сторінками улюблених книжок. Матеріали до першого уроку в II семестрі, 6 клас / О. Тіхомірова. - С.26-27
Кл.слова: вікторини, конкурси, завдання
Костюк, Жанна. Любов'ю ми змінюємо серця людей, які потім змінять світ. До аналізу оповідання Джеймса Олдріджа "Останній дюйм", 7 клас / Ж. Костюк. - С.28-29
Кл.слова: дорослі і діти, відчуження, Олдрідж Дж., Останній дюйм, про твір
Приймачук, Ольга. Міфопоетика різдвяних оповідань / О. Приймачук. - С.30-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: різдвяні свята, різдвяні оповідання, жанр
Мізєва, Анастасія. Лист моєму улюбленому казковому персонажу / А. Мізєва. - С.34, 38
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, проза
Снєгірьова, Валентина. Ернест Хемінгуей. "Старий і море" : притча про любов, мужність і смирення / В. Снєгірьова. - С.35-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: літературознавство, аналіз твору, Хемінгуей Е., Старий і море, про твір
Дуэли серебряного века. Поединки литераторов начала XX века обходились без крови : это был лишь стилистический прием в культуре жизнетворчества. - С.39-43
Кл.слова: літературознавство, поєдинки поетів, дуельні історії
Фоменко, Ольга. Ранок... / О. Фоменко. - С.43
Кл.слова: хвилини натхнення, творчість учителів, проза
Невінчана, Валентина. Бажаю колективу і журналу процвітати... / В. Невінчана. - С.43
Кл.слова: хвилини натхнення, творчість учителів, поезія
Николенко, Ольга. Импрессионизм - искусство впечатлений / О. Николенко. - С.44-47
Кл.слова: імпресіонізм, картини-маніфести, лідери імпресіонізма
Карельский, Альберт. Художественный мир Гофмана / А. Карельский. - С.48-52
Кл.слова: літературознавство, романтизм, Гофман Е. Т. А., про нього
Фидкевич, Елена. Тесты как форма проверки учебных достижений учащихся по русскому языку для школ с русским языком обучения, 5 класс / Е. Фидкевич, С. Лещенко. - С.53-55
Кл.слова: тестові завдання, лексикологія, фразеологія
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Геряк, Т.
    Захисники Вітчизни у моїй родині / Тетяна Геряк // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 1. - С. 39–40. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Патріотичне виховання--метод проектів--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
патріотичне виховання -- метод проектів -- проеткна діяльність -- дослідницький проект -- захисники Вітчизни -- національна ідентичність -- мужність -- герої АТО -- початкова школа
Анотація: У статті представлено дослідницький проект патріотичного спрямування "Захисники Вітчизни у моїй родині" для учнів початкової школи. Мета якого збір інформації про захисників Вітчизни у моїй родині; формування національної ідентичності на кращих прикладах мужності і звитяги, виявлених нинішніми захисниками Вітчизни; виховання шани і поваги до героїв АТО.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

8.
Шифр: З659149/2014/11
   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ : Антросвіт, 1996 - . - Виходить щомісячно
2014р. № 11
Зміст:
Грачова, Н. М. Всесвітня популярність творів про Шерлока Холмса / Н. М. Грачова. - С.2-6. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Дойль Конан, Холмс Шерлок, музей на Бейкер-стріт
Рак, Г. О. "Скільки ще людей у футлярі залишилося, скільки їх іще буде !". Бесіда з позакласного читання / Г. О. Рак. - С.7-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лицемірство інтелігентного суспільства, літературні герої, "футлярність"
Файчак, Н. Я. Психологічний сенс зустрічі янголів із людьми (За оповіданнями Гарсія Маркеса "Стариган із крилами" та Л. Толстого "Що живить людей?") / Н. Я. Файчак. - С.10-12
Кл.слова: психологічний портрет, духовні потреби, святість
Качур, Л. М. Причини та наслідки еволюції образу Сехисмундо. Вивчення драми Кальдерона "Життя - це сон" / Л. М. Качур. - С.13-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: еволюція Сехисмундо, в'язень, правитель
Козієва, В. В. Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші Марини Цвєтаєвої "Книжки в обкладинках червоних" / В. В. Козієва. - С.15-17
Кл.слова: лірика, лірична героїня, символ
Антонова, О. П. Ідея радості життя й відкриття світу у творі Е. Портер "Полліанна" / О. П. Антонова. - С.18-19
Кл.слова: благодійна допомога, портрет Поліанни, життєві негаразди
Невкрита, І. С. Твори добро на благо іншим. Вивчення китайської народної казки "Пензлик Маляна" / І. С. Невкрита. - С.19-20
Кл.слова: митець, казка народна, Пензлик Маляна
Богосвятська, А. І. Сучасні форми і методи навчання в системі формування духовно-моральної культури учнів / А. І. Богосвятська. - С.21-25. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: духовні цінності, гармонізація, людяність
Гузь, Ольга Олександрівна. Сучасні форми і методи навчання в системі формування духовно-моральної культури учнів. Уроки №28-31 / О. О. Гузь, С. О. Тіхоненко. - С.26-31
Кл.слова: Ніч перед Різдвом, Гоголь Микола, кохання
Кожукало, Н. В. Вивчаємо оповідання Джека Лондона "Жага до життя" / Н. В. Кожукало. - С.32-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вольові якості, гуманні стосунки, мужність
Шкаруба, Л. М. Закуримо люльку миру (до вивчення "Пісні про Гайавату" Г. Лонгфелло) / Л. М. Шкаруба, І. О. Ткач. - С.34-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: північноамериканські індіанці, індіанські легенди, індіанські племена
Ткач, Ірина. Генрі Лонгфелло та його поема "Пісня про Гайавату" / І. Ткач. - С.40-41
Кл.слова: план-конспект уроку, національний індіанський герой, єдність народу
Сігута, Юлія. Особливості світосприйняття юних героїв у романі Марка Твена "Пригоди Тома Сойєра" / Ю. Сігута, О. Єременко. - С.42-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: світосприйняття, дружба, дитинство
Зорій, М. В. Сучасна польська дитяча література: шляхи досягнення / М. В. Зорій. - С.44-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтертекстуальність, біблійні мотиви, дитяча література
Гуцол, В. П. Зірка на ім'я Ліндгрен / В. П. Гуцол. - С.46-50
Кл.слова: Ліндгрен Астрід, проект, творчість Астрід Ліндгрен
Качур, Л. М. Гра "Найкращий знавець світової літератури" (для учнів 6—8 класів) / Л. М. Качур. - С.51-55. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відбіркові тури, тематика завдань, світова література
Котова, І. С. Тренінгове заняття для класних керівників та батьків. Тема. Профілактика агресії у дітей / І. С. Котова. - С.56-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дитяча агресія, профілактика агресії, корекція агресивності
Ліпатникова, Світлана Володимирівна. Стихія кольору — живопис вірша / С. В. Ліпатникова. - С.60-61
Кл.слова: каліграма, графічна гра, вірш-малюнок
Полтавець, О. М. Багатогранний талант Лермонтова-художника / О. М. Полтавець. - С.62-63
Кл.слова: Лермонтов Михайло, живопис, автопортрет
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

9.
Шифр: З296477334/2018/10
   Газета

Зарубіжна література [Текст] : газета для вчителів та методистів зарубіжної літератури/ Національна академія педагогічних наук. - Київ : Шкільний світ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 10
Зміст:
Чубенко, Людмила. Жуль Верн (1828-1905). "П’ятнадцятирічний капітан". Тема духовного випробування людини в романі / Л. Чубенко. - С.4-5
Чубенко, Людмила. Образ Діка Сенда, моральні риси героя, мужність і людяність / Л. Чубенко. - С.6-7
Шилова, Тетяна. Вальтер Скотт (1771-1832) - "Батько" історичного роману / Т. Шилова. - С.14-18
Шилова, Тетяна. Широка панорама життя середньовічної Англії в романі "Історія очима митця" / Т. Шилова. - С.18-22
Шилова, Тетяна. Утілення в образі Айвенго найвищих рицарських чеснот. Перемога над підступністю / Т. Шилова. - С.22-25
Шилова, Тетяна. Жіносі долі в романі. Ровена та Ребекка / Т. Шилова. - С.26-28
Шилова, Тетяна. Романтика пригод у романі Вальтера Скотта "Айвенго". Історичний колорит у романі / Т. Шилова. - С.29-33
Шилова, Тетяна. Українська тема в поемі Джорджа Байрона "Мазепа" / Т. Шилова. - С.34-37
Шилова, Тетяна. Специфіка зображення образу гетьмана в поемі Джорджа Байрона "Мазепа" (монолог героя, романтичний пейзаж як засіб увиразнення образу, динаміка образу тощо) / Т. Шилова. - С.37-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Сімон, Лариса. Михайло Булгаков. Життєвий і творчий шлях письменника. Булгаков і Київ. "Майстер і Маргарита" як роман-міф. Особливості композиції твору / Л. Сімон. - С.41-46
Малигіна, Любов. Глибинні зрушення в поезії XX ст. Модернізм та основні течії європейської поезії XX ст. поезія Райнера Марії Рільке та Гійома Аполлінера / Л. Малигіна. - С.50-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламарчук, Лариса. Специфіка романтичного світогляду. Романтизм у Німеччині. Ернст Теодор Амадей Гофман як представник гротескної течії романтизму. Віхи мистецького шляху / Л. Паламарчук. - С.60-66
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: К989922/2000/127
   Журнал

Кур’єр Кривбасу [Текст]/ трудовий колектив тов. Звезда-4. - Кривий Ріг, 1994 - . - Виходить щомісячно
2000р. № 127
Зміст:
Слапчук, Василь. Світ у слові / В. Слапчук. - С.3-7
Петросаняк, Галина. Вулиця Семи колодязів : Оповідання / Г. Петросаняк. - С.7-13
Жовна, Олександр. Визрівання : Мелодраматична феєрія для кіно / О. Жовна. - С.13-61
Забужко, Оксана. Між видихом і вдихом / О. Забужко. - С.61-65
Завгородній, Юрій. До самотніх далеких криниць / Ю. Завгородній. - С.65-70
Костюк, Григорій. Зустрічі і прощання / Г. Костюк. - С.70-98
Корогодський, Роман. Дорога до себе : Автобіографія / Р. Корогодський. - С.98-121
Сімович, Василь. Як гинуть українські вчені. Короткий спогад замість некролога / В. Сімович. - С.121-124
Кл.слова: ГОЛОСКЕВИЧ ГРИГОРІЙ, ПРО НЬОГО
Прісовський, Євген. Краса й мужність розуму / Є. Прісовський. - С.124-127
Бондар-Терещенко, Ігор. Невідомий Свідзінський / І. Бондар-Терещенко. - С.127-141
Хороб, степан. Чи модерна українська модерна драма? / С. Хороб. - С.141-147
Рябчук, Микола. Похмурий пророк, або орвелівський світ на українських теренах / м. Рябчук. - С.147-152
Кл.слова: ОРУЕЛ ДЖ., ПРО НЬОГО, "1984"
Процюк, Степан. Аристократичний триптих : Есе / С. Процюк. - С.152-147
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (13.11.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)