Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (3)Наукові періодичні видання Університету (10)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=музичне мистецтво<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 142
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78(075.2)/Л 68
Автор(и) : Лобова, Ольга Володимирівна
Назва : Музичне мистецтво : підручник для 2 класу загальноосвітніх навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: Школяр, 2012
Кільк.характеристики :143, [1] с.
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація):
Примітки : Рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України
ISBN, Ціна 978-966-1650-23-6:
ДРНТІ : 18.41
УДК : 78(075.2)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Музичне мистецтво-- 2 клас, Підручники для початкової школи
Географіч. рубрики: Україна
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)

Знайти схожі

2.

Назва журналу :Директор школи, ліцею, гімназії -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Кремень В. Методологічно і науково забезпечувати розвиток інноваційної освіти/ В Кремень (стр.4-13) Кл.слова: особистість інноваційного типу,наукові розробки,НАЦІОНАЛЬНА ОСВІТА
Постанова загальних зборів Національної академії педагогічних наук України" Про діяльність НАПН України у 2012 році та завдання на 2013 рік" (витяг)
Виговська О. Педагоги-новатори в Україні: динаміка роботи всеукраїнського проекту: аналітичний огляд/ автори-уклад. О. Виговська, О. Виговський, Т. Годецька (стр.15-33) Кл.слова: громадська експертиза,педагоги-новатори,інноваційний досвід
Кремень, В. Зміни, яких потребує освіта та освітня діяльність: з чого починати/ В Кремень (стр.16-20) Кл.слова: ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ,дитиноцентриські засади
Кольченко Л. Система інноваційного розвитку ліцею/ Л. Кольченко (стр.21-22) Кл.слова: учнівське самоврядування,народні традиції
Войчишин О. Різнокольорова діяльність гімназії/ О. Войчишин (стр.22-24) Кл.слова: інформатизаційні технології,волонтерський клуб
Романенко М. Філософія освіти: проблеми конституювання/ М. Романенко Кл.слова: предметне поле,ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ,егалітарна освіта
Гриньова М. Спадщина А. С. Макаренка: колективне дослідження кафедри педмайстерності ПНПУ імені В. Г. Короленка/ М. Гриньова, А. Ткаченко (стр.41-50) Кл.слова: макаренкознавство,творча спадщина,гуманістична педагогіка
Палтишев М. Педагогіка розуміння: навчити - означає зрозуміти/ М. Палтишев (стр.52-56) Кл.слова: дитяча жорстокість,педагогіка розуміння,особистісно-орієнтована педагогіка
Буркова Л. Содержание образования как фактор развития способностей субъекта учебной деятельности/ Л. Буркова (стр.57-63) Кл.слова: зміст освіти,зміст навчання
Ликова В. Чи навчає здоров’ю "здоров’язбережувальна" освіта?/ В. Ликова (стр.64-67) Кл.слова: холістичне здоровя,здоров’язберігаюча освіта,педагогічна терапія
Головай І. Як ми творимо здоров’язбережувальний акмеологічний простір ліцею/ І. Головай, А. Пономаренко (стр.68-76) Кл.слова: здоров’язбережувальний акмеологічний простір,здоров’язбережувальні технології,здоров’язбережувальні компетенції
Кот М. До глибин душі засобами музичного мистецтва/ М. Кот (стр.77-80) Кл.слова: МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО,УКРАЇНСЬКА НАРОДНА ПІСНЯ,Києво-Печерська Лавра
Відродження національного хорового мистецства: добра ініціатива, яка має поширюватися! (стр.79) Кл.слова: фестиваль-конкурс,хорове мистецтво,українська вокально-хорова культура
Кольченко Л. Ліцей на березі Лугані/ Л. Кольченко (стр.82-94) Кл.слова: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ,УЧНІВСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ,випереджальна виховна система
Войчишин О. Обдаровані діти - дар від Бога для народу та усього людства/ О. Войчишин (стр.95-111) Кл.слова: лідерська діяльність,ПСИХОМОТОРНА АКТИВНІСТЬ,ОБДАРОВАНІ ДІТИ
Кот М. Відродження національного хорового мистецтва: Добра ініціатива, яка має поширюватися!/ М. Кот (стр.79)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Початкова школа -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Гаврилюк Ю. Урок-диспут за казкаю А. Дімарова "Для чого людині серце"/ Ю. Гаврилюк (стр.4-6) Кл.слова: виховання,читання,Дімаров А.
Стрілець С. Система завдань з математики для підготовки учнів до державної підсумкової атестації у 4 класі/ С. Стрілець (стр.6-8) Кл.слова: 4 КЛАС,МАТЕМАТИКА,ДЕРЖАВНА ПІДСУМКОВА АТЕСТАЦІЯ
Пушкарьова Т. Ігрові комп'ютерні програми на уроках математики/ Т. Пушкарьова (стр.9-13) Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології,навчально-ігрові програми,електронний посібник
Базарницька І. Урок інформатики у 2 класі/ І. Базарницька (стр.13-16) Кл.слова: 2 клас,інформатика
Хлєбнікова Л. Особливісті навчання музичного мистецтва за новими програмами у 1 класі (ІІ семестр)/ Л. Хлєбнікова (стр.16-19) Кл.слова: 1клас,музичне мистецтво,Особливісті навчання
Мартиненко О. Формування дружніх взаємин між молодшими школярами засобами хореографічного мистецтва/ О. Мартиненко (стр.19-23) Кл.слова: молодший шкільний вік,хореографічне мистецтво,урок
Петрук О. Особливості навчання усного українського мовлення у 1 класі ЗНЗ з румунською / молдовською мовами викладання/ О. Петрук (стр.24-28.) Кл.слова: комунікативна компетентність,усне мовлення,аудіативні вміння
Ткаченко С. Мистецтво педагога - уміння моделювати власний успіх і успіх вихованця/ С. Ткаченко (стр.29-30) Кл.слова: навчальна діяльність,інформаційні технології,моделі нетбуків
Прокопенко В. Розвиток інтелектуальних здібностей та емоційного інтелекту засобами навчальних проектів/ В. Прокопенко (стр.30-32) Кл.слова: мораль,інтелектуальні здібності,позитивне мислення
Галаган І. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у початкових класах/ І. Галаган (стр.33-34) Кл.слова: початкові класи,інформаційно-комунікаційні технології,комбіновані уроки
Чорний С. Майбутньому вчителю музики сучасну вокальну освіту/ С. Чорний (стр.35-36) Кл.слова: учителі музики, спів,розучування пісні,вокально-хорові навички
Тетеріна О. Народний підручник для маленького українця (Етнокультурна спрямованість нового Букваря)/ О. Тетеріна (стр.37-38) Кл.слова: Буквар,народний підручник,1 клас
Скворцова С. Реалізація змісту навчальної програми з математики для 1 класу в шкільних підручниках: короткий коментар/ С. Скворцова, О, Онопрієнко (стр.39-43) Кл.слова: математика,1 клас,математичні уявлення
Ілляшенко Т. Як допомогти дитині з гіпеоактивним розладом/ Т. Ілляшенко (стр.44-46) Кл.слова: гіперактивний розлад,інклюзивне навчання,гіперактивна дитина,
Таранченко О. Нові освітні марщрути для дітей з порушенням слуху: інклюзивні заходи/ О. Таранченко (стр.47-50) Кл.слова: учні з порушенням слуху,інклюзивне навчання,мовленнєвий розвиток
Вашуленко М. Читання, письмо, розвиток мовлення, 1 клас/ М. Вашуленко, О. Прищепа, О. Вашуленко (стр.51-54) Кл.слова: учні з порушенням слуху,1 клас,розвиток мовлення
Вашуленко М. Уроки навчання грамоти в 1 класі шкіл з російською мовою викладання/ М. Вашуленко, О. Прищепа, О. Вашуленко (стр.55-59) Кл.слова: російська мова викладання,1 клас,навчання грамоти
Пушкарьова Т. Особливості функціонування і розвитку фінської системи освіти/ Т. Пушкарьова (стр.60-63) Кл.слова: система освіти,базова середня освіта
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Початкова школа -2013р.,N 4
Цікаві статті :
Ханас Л. Виховний захід "Бал квітів"/ Л. Ханас (стр.25-28) Кл.слова: виховний захід
Савицька Н. Відкритий урок з математики у 2 класі/ Н. Савицька (стр.8-10) Кл.слова: 2 клас,математика,відкритий урок
Чорна Н. Космічна подорож "Таємниця зоряного неба" (Інтегрований урок трудового навчання та природознавства з елементами інтерактивних технологій у 3 класі)/ Н. Чорна (стр.28-31) Кл.слова: природознавство,інтегрований урок,трудове навчання
Лобова О. Національне та інтеркультурне виховання молодших школярів на уроках музичного мистецтва/ О. Лобова (стр.11-14) Кл.слова: загальнокультурна компетентність,національне виховання,виховання молодших школярів
Хлєбнікова Л. Особливості навчання музичного мистецтва за новими прогрмами у 1 класі (ІІ семестр)/ Л. Хлєбнікова (стр.15-18) Кл.слова: 1 клас,музичне мистецтво,нові прогрмами
Подольська О. Розробки уроків з основ здоров'я/ О. Подольська (стр.18-22) Кл.слова: уроки з основ здоров'я,електроприлади
Петровська Т. Система роботи над образними засобами художнього твору на уроках літературного читання (порівняння)/ Т. Петровська (стр.5-7) Кл.слова: художня література,уроки літературного читання,образне мовлення школярів
Школьнік С. Театралізоване заняття до теми "Охорона безпеки життєдіяльності"/ С. Школьнік, Т. Бесшапошникова, С. Вареник (стр.22-24) Кл.слова: навчання дітей,театралізоване заняття,охорона безпеки життєдіяльності
Камнацька В. Урок української мови з елементами інтеграції в 4 класі/ В. Камнацька (стр.3-5) Кл.слова: 4 клас,українська мова,дієслово
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78(075.2)/Л 68
Автор(и) : Лобова, Ольга
Назва : Музичне мистецтво : підручник для 3 класу загальноосвітніх навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: Школяр, 2013
Кільк.характеристики :159 с.: ил.
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація):
ISBN, Ціна 978-966-1650-26-7:
ДРНТІ : 18.41
УДК : 78(075.2)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Музичне мистецтво-- 2 клас, Підручники для початкової школи
Примірники : всього : Ф3(2)
Вільні : Ф3(2)

Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:005.745(082)/С 91
Назва : Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :979 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Сучасний розвиток
Зміст : Університет і суспільство/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Любити дитину — плекати духовність/ В. П. Андрущенко. Тенденції розвитку університетської педагогічної освіти в Україні / О. В. Глузман. Проблеми освіти дорослих в Україні в контексті процесів глобалізації та євроінтеграції/ Л. В. Гонюкова, О. І. Мартіросян. Реконструкция педагогического процесса как способ становления личности учащегося / И. Кевишас. Взаимосвязь эстетического и художественного опыта учащегося в процессе становления специалиста в вузе/ Р. Кондратене. Использование дистанционной формы подготовки специалистов (опыт организации в учреждении образования "Барановичский государственный университет")/ В. И. Кочурко, А. Н. Унсович. Яким має бути "розумний" університет у "розумному" суспільстві?/ Н. В. Морзе. Наукові школи - основа розвитку сучасного університету / Л. Л. Хоружа. Тенденції розвитку міжнародної співпраці українських університетів/ Н. М. Василишина. Німецький класичний університет: сучасний стан/ А. В. Гаврилюк. Національна освіта у контексті формування етносвідомої особистості/ Н. В. Грекова. Портрет першокурсника сучасного університету/ О. Б. Жильцов, О. В. Леонтьева. Становлення університетської освіти у Нідерландах на сучасному етапі/ Л. І. Заяць. Роль ноетичного аспекту у розробці сучасної стратегії якісної університетської освіти / Л. Є. Качуріна. Античність: спроба осмислення витоків ідеї університету / О. М. Кузьменко. Забезпечення якості вищої освіти у Російській Федерації/ А. В. Марчук. Проблема формування загальнокультурної компетенції у студентів класичного університету/ C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька. Освіта дорослих: європейський досвід та українські перспективи/ О. І. Ситник. Підготовка наукової еліти в університетах України в умовах нового інформаційного суспільства: проблеми, перспективи/ Н. О. Терентьєва. Передумови та проблеми модернізації змісту педагогічної освіти в Україні/ Я. С. Фруктова. Неформальна освіта як напрям розбудови змісту сучасного університету / О. В. Шапочкіна. Формування сучасних цінностей у процесі викладання історії/ Ф. Л. Левітас. Психолого-педагогічні умови забезпечення конкурентоздатності майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки/ О. Я. Митник. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної роботи з ВІЛ-інфікованими/ О. Л. Брусенко. Форми підвищення кваліфікації вихователів і завідувачів дошкільних установ на Київщині (50—70-ті pp. XX ст.)/ О. А. Венгловська. Організація педагогічної практики в умовах неперервності педагогічної освіти в університеті/ К. І. Волинець. Специфіка викладання англійської мови студентам заочної форми навчання/ Л. В. Коваленко. Сучасні підходи до класифікації педагогічних інновацій / Л. В. Козак. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічній теорії/ В. С. Корнят. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів профільної школи до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів / Н. П. Мазур. Особливості формування професійно важливих якостей учителя фізичної культури/ В. І. Машталір. Громадянська активність старшокласників: психологічна характеристика проявів розвитку/ А. С. Москальова, Т. О. Саврасова-В'юн. Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичної діяльності/ І. М. Новик. Нормативно-правове забезпечення як підґрунтя розробки концепції особистості вчителя (80-ті pp. XX ст.)/ І. В. Осадча. Дослідницькі підходи до організації виховного експерименту у вітчизняній педагогічній науці (1945-1991 pp.)/ Е. А. Панасенко. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи в інклюзивному навчальному закладі під час вивчення курсу "Основи інклюзивної освіти"/ Г. О. Першко. Умови виховання почуття любові до людини у підлітків/ С. В. Рижкова. Ключові аспекти підготовки майбутніх психологів до роботи з дітьми із використанням засобів мультиплікації/ М. В. Сітцева. Підготовка фахівців соціальної сфери до формування безпечної поведінки підлітків в Інтернет-мережі/ М. А. Снітко. Педагогічні умови ефективності виховання моральних якостей майбутніх учителів у позааудиторній роботі/ О. В. Хорунжа. Теоретико-методологічні основи самовдосконалення особистості: психологічний аспект/ Г. Г. Цвєткова. Досвід підготовки вчителя початкових класів Іспанії/ М. П. Юрченко. Професійна мобільність як психолого-педагогічне поняття/ О. А. Яненко. Реалізація стратегії співдіяльності у професійній мовленнєвій підготовці вчителя-словесника / С. О. Караман, О. В. Караман. Епізод з історії українського просвітництва: дослідження Борисом Грінченком сприйняття творів світової літератури в українському перекладі народною аудиторією / М. Д. Альошина. Теоретичні засади мовленнєвої професійної підготовки студентів нефілологічних спеціальностей/ В. В. Борисенко. Порівняльний аналіз відмінностей вживання термінологічної лексики, уживаної в навчальному процесі ВНЗ України, Америки та Німеччини/ С. В. Волох, О. С. Рибко. Комплексна філологічна підготовка іноземних студентів у вищому навчальному закладі/ С. М. Дерба. Мовленнєва підготовка студентів-філологів у структурі системи вищої педагогічної освіти / Н. М. Дика. Актуальні проблеми семантичних досліджень художнього тексту/ К. П. Єсипович. Організація самостійної навчально-дослідної роботи студентів з іноземної мови засобами інтернет-технологій/ В. М. Койдан. Когнітивно-комунікативний підхід до вивчення синтаксису як один із провідних напрямів формування мовної особистості вчителя-словесника/ І. О. Кухарчук, Н. О. Баранник. Контрастивні дослідження сучасного франкомовного дискурсу/ В. І. Мельник. Семантичні особливості французьких та українських колискових пісень/ В. І. Мельник, Н. С. Яченко. Функціонування семантичних фігур в іспанській поезії XVI—XVII ст./ С. В. Настенко. Формування теоретичних основ методичної майстерності вчителя іноземної мови у процесі його професійної підготовки/ Д. В. Ольшанський. Деякі аспекти навчання іншомовного ділового спілкування/ Н. М. Перевознюк. Система підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до діагностики та корекції рівня комунікативної культури школярів / М. В. Разорьонова. Специфіка застосування системного підходу при вивченні студентами-філологами художньої малої прози/ Н. В. Романишина. Лінгвістична прагматика в системі філологічної освіти / С. В. Соколовська. Врахування когнітивного аспекту мовних явищ у процесі філологічної підготовки майбутніх вчителів іноземної мови/ А. В. Соломаха. Змістові аспекти мовнокомунікативної підготовки студентів ВНЗ технічних спеціальностей/ Н. В. Тільняк. Надмірне, необхідне та переосмислене при перекладі казок Шарля Перро/ Л. О. Федорова. Застосування комп'ютерно зорієнтованих засобів навчання української мови в інформаційно-навчальному середовищі/ Т. М. Ясак. Актуальные проблемы современного общего музыкального образования в России / Э. Б. Абдуллин. Формирование этнотолерантной личности средствами музыкального искусства / Л. С. Майковская. Компетентнісно орієнтований освітній простір як основа модернізації вищої мистецької освіти/ О. М. Олексюк. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього магістра музичного мистецтва/ А. М. Растригіна. Професійно-особистісний конструкт майбутнього диригента оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Оценочные средства аттестации будущих музыкантов-исполнителей в вузах культуры и искусств/ А. М. Стороженко. Тенденції розвитку музично-педагогічної освіти України на початку 20-х pp. XXI ст./ В. Ф. Черкасов. Досвід упровадження педагогічної моделі формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії/ Л. М. Андрощук. Сотворчество как вид посреднической деятельности музыканта-исполнителя/ А. Н. Байгушова. Модель формування готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку у процесі інструментально-виконавської підготовки/ Л. А. Бондаренко. Використання комп'ютерних графічних пакетів в опануванні мистецьких дисциплін студентами напрямів образотворчого мистецтва та дизайну/ Г. В. Брюханова, О. І. Конопко. Професійна підготовка студентів-дизайнерів у процесі навчання роботі в матеріалах/ О. І. Васильківська. Формування поведінкових компетенцій студентів засобами арт-педагогіки/ Л. М. Волкова. Використання стильової інтеграції у навчально-виховній підготовці майбутніх учителів музики/ Л. І. Гаркуша. Природа й характерні особливості естрадного співу. Естрадний вокал: теоретичний аспект питання/ С. В. Гмиріна. Творчий потенціал майбутнього вчителя музики: психолого-педагогічний аспект/ С. В. Грозан. Інноваційні технології компетентності мистецької освіти як напрямок інтегрованої підготовки педагога-музиканта/ О. С. Економова. Індивідуально-диференційований підхід до формування фахової компетентності майбутніх вчителів музики в процесі занять/ О. Б. Іваниш. Формування виконавських умінь та навичок майбутнього учителя музики у процесі інтеграції інструментальних дисциплін/ Ж. Ю. Карташова. Оптимізація професійної підготовки майбутнього вчителя музики засобами музично-театралізованої діяльності/ Г. Г. Кондратенко. Мотиви української народної орнаментики як складова знакової системи національного графічного дизайну/ О. В. Коновалова. Використання педагогічної технології у процесі підготовки майбутніх учителів художньо-естетичних дисциплін/ О. І. Коночкіна. Теоретичні аспекти поняття "дизайн"/ А. М. Король. Творчий потенціал як наукова проблема / С. В. Куценко. Інструментальна підготовка майбутнього вчителя музики у системі неперервної освіти/ В. М. Лабунець. Режисерсько-операторські аспекти фахової підготовки майбутніх телевізійних репортерів/ А. Л. Лісневська. Компонентна структура художньо-педагогічної інтерпретації музичного твору/ О. Д. Ляшенко, Л. А. Дерев'янко. Інноваційні технології вокальної підготовки майбутнього вчителя музики/ Е. В. Макарова. Дипломне проектування за темою фірмового або корпоративного стилю у процесі підготовки графіка-дизайнера/ А. Б. Максимова. Особливості музично-педагогічної підготовки вчителя музики - керівника шкільного народно-інструментального колективу/ І. Г. Маринін. Галерейна діяльність в умовах сучасного арт-ринку і художньої культури/ В. В. Михальчук. Роль фахових дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. Використання педагогічних технологій у формуванні музичної культури майбутніх учителів музики/ О. М. Негребецька. Форми і методи організації музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. М. Олексюк, М. М. Ткач. Прийоми вільного керування регістрами у процесі вокальної підготовки студентів/ О. П. Петрикова. Компетентнісна модель у структурі фахової підготовки майбутнього вчителя музики / Т. М. Пляченко. Графіка як основа візуальної грамотності та розвитку творчості студентів образотворчих спеціальностей/ А. А. Поліщук. Розвиток творчих здібностей студентів на заняттях з постановки голосу/ Г. Я. Пономарьова. Поглиблення професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики в умовах проблемного навчання у ВНЗ / Н. М. Попович. Зміст навчальної інтегрованої дисципліни "Дизайн реклами" у мистецьких вишах України / С. В. Прищенко, Є. А. Антонович. Вокально-виконавський аспект фахової підготовки майбутніх педагогів-музикантів/ О. М. Прядко. Педагогічна діагностика рівнів готовності майбутніх учителів музики до використання цифрового електронного музичного інструментарію у професійній діяльності / О. М. Рибніков. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до творчої педагогічної діяльності/ Л. С. Руденко. Компетентність професійної самоорганізації майбутнього вчителя музики: категоріальний аналіз проблеми/ Н. М. Салан. Формування фахової компетентності майбутніх учителів музики і процеси модернізації мистецької освіти/ С. В. Світайло. Творчий розвиток на основі інтеграції у системі мистецької освіти/ В. М. Сирота, З. М. Сирота. Принципи розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики / О.О. Скляр. Методика виявлення педагогічних умов формування творчої активності у майбутніх дизайнерів/ К. В. Ткачов. Цілісний аналіз музичного твору у формуванні аналітичних навичок студентів (на прикладі П'ятого концерту для скрипки з оркестром В. А. Моцарта)/ І. М. Ходоровська. До питання виховання у студентів навичок читання нот з аркуша/ В. І. Ходоровський. Інформаційно-освітнє середовище у формуванні професійної культури майбутнього вчителя музики/ О. В. Шимова. Педагогічний потенціал екранних мистецтв: до проблеми впровадження мистецької медіаосвіти/ Н. О. Шубенко. Активізація внутрішніх відчуттів як метод розвитку вокально-технічних навичок студентів / В. Г. Яковенко. Рефлексия профессиональной подготовки специалиста в студенческой практике/ 3. М. Мальцене. Кількісна оцінка ефективності реалізацій стратегій університетів на основі системи збалансованих показників/ Л. Ф. Василевич, І. І. Юртин. Формування україномовної компетенції студентів класичного університету засобами етнопедагогіки/ Т. О. Горохова. Аналіз управлінської діяльності менеджера освіти як основа формування його управлінської компетентності у ВНЗ / В. І. Жигірь. До проблеми модернізації професійної підготовки майбутніх психологів/ О. Д. Кайріс. Основні елементи структури лідерства в академічній групі/ К. Л. Каменєва. Фахівець економічного профілю та проблема інформаційної безпеки/ Я. О. Касярум. Сучасний стан професійної підготовки фахівців до соціально-педагогічної діяльності (з досвіду Польщі) / С. Я. Когут. Можливості програми дисципліни «Фізичне виховання» у розвитку професійно значущих координаційних здібностей майбутніх педагогів/ О. М. Колумбет. Підготовка майбутнього педагога до особистісно орієнтованого навчання учнів / Т. І. Люріна. Формування толерантності як складової професійно-педагогічної підготовки студентів до роботи в інклюзивних закладах освіти / О. В. Мартинчук. Підготовка управлінців навчальними закладами в умовах університету: якісний вимір / А. М. Москаленко. Процес управління якістю як засіб удосконалення діяльності коледжу економічного/ Н. В. Наконечна. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підвищення кваліфікації вчителів математики/ О. А. Олексюк. Формування професійного іміджу як науково-педагогічна проблема/ Л. М. Парамоненко. Академічна мобільність викладачів як організаційно-структурна складова сучасної університетської освіти / С. Ю. Пащенко. Експериментальне дослідження застосування технологій кооперативного навчання майбутніх вчителів початкових класів / Н. Є. Полтавська. Про деякі аспекти раціоналізації процесу навчання інформаційних технологій/ С. П. Радченко, І. І. Юртин, В. Ю. Кулікова. Синергетичний підхід щодо підготовки вчителя до формування в учнів цілісної картини світу/ З. М. Хитра. Розвиток професійної креативності майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти / Т. І. Шанскова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

7.

Назва газети: Шкільний світ -2014р.,N 7
Цікаві статті :
Історія випускних вечорів (стр.4) Кл.слова: випускний бал
Спіцина І. Ну ось і все! Спасибі, рідна школо!/ І. Спіцина (стр.5-7) Кл.слова: останній дзвінок,одинадцятикласники
Кулинич С. Щасливий квиток до майбутнього/ С. Кулинич (стр.8-10) Кл.слова: випускники,останній дзвінок,сценарій свята
Конопля Т. Сьогодні нам лягли дороги дальні.../ Т. Конопля (стр.11-13) Кл.слова: дев'ятикласники,випускники,сценарій свята
Кулинич С. Ми підем різними шляхами, зате зійдемось на один.../ С. Кулинич (стр.14-18) Кл.слова: випускний вечір,дев'ятикласники
Жадан Е. Вы помните? Вы все, конечно, помните.../ Е. Жадан (стр.19-26) Кл.слова: випускний вечір,11 клас
Клименко Н. Й не хочеться іти, але пора.../ Н. Клименко (стр.27-29) Кл.слова: випускний вечір,11 клас
Івахненко Л. У доросле життя виходить наш екіпаж/ Л. Івахненко (стр.30-36) Кл.слова: випускний вечір,11 клас
Минакова Ж. Есть только миг.../ Ж. Минакова (стр.37-41) Кл.слова: выпускной вечер,11 класс
Еволюція фортепіано (стр.1 (вкладка)) Кл.слова: орган,клавікорд,клавесин
Москвітіна О. У сім'ї слов'янських народів. Народні пісні та танці Словаччини/ О. Москвітіна (стр.2-4 (вкладка)) Кл.слова: Словаччина,пісні-травниці,народні музичні інструменти
Чередниченко О. Як тебе не любити, Києве мій! Інтегрований урок за навчальною програмою інтегрованого курсу "Мистецтво" (авт. Л. Масол та ін.)/ О. Чередниченко (стр.5-6 (вкладка)) Кл.слова: музичне мистецтво,храмова архітектура,мистецтво мозаїки
Пилипченко Ю. Музичні символи Великої Вітчизняної війни. Урок у 7-му класі за навчальною програмою "Музичне мистецтво" (авт. Б. Фільц та ін.)/ Ю. Пилипченко (стр.7-10 (вкладка)) Кл.слова: музика в роки війни,Александров А. В.,Давид Тухманов
Сивокіз М. На щедрій пісенній ниві. Урок музичного мистецтва у 8-му класі за програмою "Музичне мистецтво" (авт. Б. Фільц та ін.)/ М. Сивокіз (стр.11-14 (вкладка)) Кл.слова: Солов'яненко А., про нього,Матвієнко Н., про нього,тріо Мареничів, про нього
Композитори, які народилися у травні (стр.16 (вкладка)) Кл.слова: Йоганнес Брамс,Петро Чайковський,Михайло Глінка
Цікаві статті :
Знайти схожі

8.

Назва газети: Шкільний світ -2014р.,N 8
Цікаві статті :
Белан В. Чому важливо бути ініціативним. Педагогічна підтримка соціальної ініціативності підлітків у дитячих громадських об'єднаннях/ В. Белан (стр.4-6) Кл.слова: соціальне виховання,ініціативність,підлітки
Коновал С. Сімейне насильство та його наслідки. Лекція для батьків/ С. Коновал (стр.7-9) Кл.слова: виховання,сім'я,насильство
Гончарова Л. Як наші вчинки впливають на життя. Година спілкування/ Л. Гончарова (стр.10-12) Кл.слова: вчинок,подвиг
Сідельнікова О. Зазирни у вічі старості... Сценарій вистави для шкільного театру/ О. Сідельнікова (стр.13-18) Кл.слова: основні орієнтири виховання,ціннісне ставлення до сім'ї
Маценко В. Жнивна пора - симфонія хліборобської праці. Виховний захід/ В. Маценко (стр.19-22) Кл.слова: жнива,обжинки
Борисенко І. Брей ринг "Екологія і здоров'я". Інтелектуальна гра/ І Борисенко (стр.23-26) Кл.слова: екологічне виховання,ціннісне ставлення до природи
Ніколаєнко В. Пісенний вернісаж "Невичерпна криниця". Свято пісні/ В. Ніколаєнко (стр.27-30) Кл.слова: музичне мистецтво,пісні
Грабовська Л. Подорож Україною. Бесіда про походження міст і сіл України/ Л. Грабовська ; 31-34 Кл.слова: топоніміка,вплив георафічних показників на назви
Історія геральдичних символів столиці (стр.35)
Козіна В. Моя красуне, мамо молодая... Свято матері/ В. Козіна, Г. Толубець (стр.36-37) Кл.слова: День матері
Шуренок Т. Усміхнеться мама і стає світліше... Свято до Дня матері/ Т. Шуренок, О. Семеній (стр.38-39) Кл.слова: День матері
Бірюков М. Малюнок: матеріали, інстументи й приладдя/ М. Бірюков (стр.1-6 (вкладка)) Кл.слова: вугіль,соус,пастель
Денисюк Л. Заспівай мені, райська птахо! Урок у 5-му класі за програмою "Мистецтво. Образотворче мистецтво" (авт. Л. Масол та ін.)/ Л. Денисюк (стр.7-8 (вкладка)) Кл.слова: декоративно-ужиткове мистецтво,декоративна композиція
Петрик Г. Античні образи Причорномор'я. Урок у 6-му класі за програмою інтегрованого курсу "Мистецтво" (авт. Л. Масол та Ін.)/ Г. Петрик (стр.9-12) Кл.слова: античне мистецтво,ознаки античного мистецтва
Цікаві статті :
Знайти схожі

9.

Назва газети: Шкільний світ -2014р.,N 9
Цікаві статті :
Окушко Т. Сучасний дитячий рух в Україні: виклики часу/ Т. Окушко ; 4-7 Кл.слова: дитяча громадська організація,дитяче об'єднання
Жиганова Л. Хлопчик і дівчинка - два різні світи. Особливості гендерного виховання в сім'ї/ Л. Жиганова (стр.8-11) Кл.слова: гендерні особливості,гендер,сім'я
Гринёва Н. Колумб не виноват! Агитбригада о здоровом образе жизни/ Н. Гринёва (стр.12-14) Кл.слова: здоровье,воспитание
Сокол Л. Як налагодити стосунки з іншими. Тренінг/ Л. Сокол (стр.15-18)
Бородавка О. На порзі вибору. Година спілкування/ О. Бородавка (стр.19-23) Кл.слова: вибір професії,класифікація професій
Бородавка О. Борги перед природою, або 5 кг сміття щодня. Година спілкування/ О. Бородавка (стр.24-25) Кл.слова: навколишній світ,екологічні проблеми
Дубільєр І. Великі імена: Тарас Шевченко і музика. Музично-літературна композиція/ І. Дубільєр (стр.27-29) Кл.слова: Т. Г. Шевченко
Булгакова І. "Великі панафінеї" Свято відзначення переможців олімпіад, конкурсів/ І. Булгакова (стр.30-32) Кл.слова: сценарій свята
Янок В. На шкільному п'єдисталі. Свято відзначення відмінників навчання, переможців олімпіад та їхніх наставників/ В. Янок (стр.33-36)
Курленкова В. Презентація улюбленої енциклопедії. Круглий стіл/ В. Курленкова (стр.37-40) Кл.слова: читання,книжка
Травень. Народні прикмети (стр.41)
Ніколаєнко В. Музичнй марафон. Тиждень музики у школі/ В. Ніколаєнко (стр.1(вкладка))
Понеділок. "О "Болеро"! Сміливий рух уперед". Позакласний захід для учнів 7-8 класів (стр.2-4 (вкладка)) Кл.слова: Моріс Равель
Вівторок. Музика Шопена. Позакласний захід для учнів 7-8 класів (стр.5-7 (вкладка)) Кл.слова: фортепіанна музика
Середа. Музичний цикл "Пори року" П. І. Чайковського. Позакласний захід для учнів 5-6 класів (стр.8-10 (вкладка)) Кл.слова: класична музика
Четвер. Природа Норвегії в музиці Е. Гріга. Позакласний захід для учнів 5-6 класів (стр.11-13 (вкладка)) Кл.слова: Едвард Гріг
П’ятниця. На хвилях джазу. Позакласний захід для учнів 5-8 класів (стр.14-16 (вкладка)) Кл.слова: музичне мистецтво
Цікаві статті :
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання :
Автор(и) : Куришев, Євген Володимирович
Назва : Музичне грінченкознавство: сучасний стан та перспективи наукових досліджень
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка
Місце публікування : "Я йшов туди, де гуркіт праці чути..." (до 150-річчя від дня народження Бориса Грінченка): матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (VI Грінченківські читання), 22 січ. 2014 р, м. Київ/ М-во освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б. Д. Грінченка, 2014. - С. 197-203 (Шифр 74я43/Я 11-505609)
Предметні рубрики: Культура-- Музика
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:7/П 84
Назва : Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 16-17 жовтня 2014 року, місто Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :703 с
Колективи : Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:7 + 7
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта-- Професійна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моральна культура--духовні цінності--професійна компетентність--інклюзивна освіта
Зміст : Вступне слово/ В. О. Огнев’юк ; В. О. Огнев'юк. Мистецька освіта та мистецька просвіта: діалектика системної цілісності / Ю. Л. Афанасьєв. Освітньо-педагогічна музична діяльність українців зарубіжжя як засіб вияву і збереження етнокультурної ідентичності/ Г. В. Карась. Духовный контекст в современной педагогической действительности/ И. Кевишас. Досвід сутнісного бачення мистецтва: підготовка вчителя/ Л. А. Кондрацька. Підготовка вчителя музики до національного виховання молодших школярів засобами підручників/ О. В. Лобова. Методологічний контур інтеграційних процесів у мистецькій освіті/ О. М. Олексюк. Формування інструментально-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі фахової підготовки/ Т. М. Пляченко. Трансформація тектологічної концепції О. Богданова у фахову площину підготовки майбутніх учителів музики та хореографії: ракурс інновацій мистецької освіти/ О. Є. Реброва. Методи наукових досліджень у музично-педагогічній освіті / В. Ф. Черкасов. Герменевтика произведений искусства и актуальные задачи украинской художественной педагогики/ С. В. Шип. Теоретико-методичні засади формування культурологічної освіченості педагога-музиканта / О. П. Щолокова. Postgraduate studies for pianists - a path for artistic mastery (англ. мовою)/ М. W. Marchwica. Педагогічні принципи М. Лисенка в аспекті розвитку сучасної фортепіанної школи/ І. С. Беренбейн. Витоки професійної мистецької освіти в галузі хореографії в Європі (Франція, XVII ст.) / Д. П. Бернадська. Вокальне мистецтво у творчості українських композиторів: традиції та сучасність/ Л. М. Білозуб. Еволюція розвитку українського одягу з вишивкою як культурно-історичне становлення/ А. В. Варивончик. Духовний спів Рівного на межі ХХ-ХХІ ст. : інституційний аспект / Т. С Горох. Наукове осмислення структури інноваційної парадигми вчителя музики/ К. В. Завалко. Історіографія процесу формування українського оперного мистецтва першої половини XIX ст./ О. М. Ізваріна. Функціонування системи професійної музичної освіти в Україні у 60-70-х роках XX ст/ О. В. Кацалап. Роль і місце династії Сфорци у культурному житті Європи в епоху Відродження/ O. A. Крижанівський ; O. A. Крижанівський ; O. A. Крижанівський. Передумови виникнення англійської Вірджинальної школи/ Н. І. Лисіна, В. І. Тітович. Роль товариства "Просвіта" у культурному житті Чернігівщини (початок XX ст.)/ Т. В. Ляшенко. Зарубіжний досвід неперервної фахової підготовки вчителів музики / О. М. Олексюк. Історія музичної педагогіки в Україні як метаісторія / Л. Й. Проців. Музична пам'ять як категорія мистецької освіти/ І. В. Рожко. Творческая свобода. Свобода от творчества: художник в сфере высшего профессионального образования / Ю. В. Романенкова. Одесіана Антона Рубінштейна - погляд через століття / Н. С. Свириденко. Ретроспектива становлення і розвитку музично-творчого виконавства у вітчизняному і зарубіжному освітньому просторі / Т. Б. Cтратан-Артишкова. Theory of Music Learning by Edwin Elias Gordon/ J. Uchyla-Zroski. Поняття руху в музично-педагогічних системах першої третини XX ст./ В. В. Вишинський. Сценография музыкального театра Беларуси в конце XX - начале XXI в. : проблема типологии художественного решения / Е. П. Ерёмина. Методи дослідження орнаментики декоративно-прикладного мистецтва у другій половині XX ст. як передумова системних змін вітчизняного мистецтвознавства/ О. В. Коновалова. Міжнародний конкурс піаністів пам'яті Володимира Горовиця у культурно-мистецькому просторі України / Є. В. Куришев. Концертна діяльність як показник виконавської майстерності музикантів/ Л. П. Лабінцева. Українське музичне відродження: композиторська творчість, виконавство, музична освіта/ С. Й. Лісецький. Художні аспекти виконавської інтерпретації П'ятої симфонії Дмитра Шостаковича/ О. М. Мамченко. Трансформації мистецьких практик у полістильовій культурі/ Г. С. Парубець. Живопись и графика А. Г. Габричевского/ О. Н. Филиппова. Dyrygent kontra kompozytor. Granice ingerencji w interpretacje muzyki wspolczesnej na przykladzie utworоw ryszarda і Aleksandra Gabrysiow/ М. Kaniowska ; М. Kaniowska ; М. Kaniowska. Науково-методичний супровід процесу розвитку творчої особистості в умовах профільного навчання: художньо-естетичний напрям/ Н. В. Василенко. Духовність і професійна культура майбутнього вчителя музики/ О. С. Економова. Формування корпоративної культури майбутнього вчителя музики в умовах соціально-гуманітарної роботи вищого навчального закладу/ Г. Г. Кондратенко. Підготовка майбутніх учителів до виховання в учнів основної школи ціннісного ставлення до образотворчого мистецтва/ Г. В. Кузьменко. Виховання моральної культури студентів засобами мистецтва/ О. Г. Лець. Сприйняття художньо-естетичної інформації як провідна детермінанта використання твору мистецтва у професійній підготовці майбутнього фахівця/ Г. В. Локарєва. Ціннісна складова професійно-особистісних якостей учителя музики/ М. О. Малахова. Зміст і структурні компоненти процесу прилучення молодших школярів до духовних цінностей / Л. Д. Ороновська, Н. В. Палій. Підготовка майбутніх учителів музики на праксеологічних засадах/ Є. М. Проворова. Педагогічні принципи розвитку виконавської культури магістрантів-вокалістів / Л. О. Тоцька. Етнохудожня діяльність майбутнього вчителя музики: сутнісна хактеристика феномена/ О. А. Пуцик. Інноваційні технології навчання як засіб формування творчої особистості майбутніх учителів хореографічного мистецтва/ Л. М. Андрощук, С. В. Куценко. Емоційний компонент професійного інтересу майбутнього вчителя музики/ О. О. Білоус. Впровадження інноваційних технологій у процес підготовки студентів спеціальності "Дизайн"/ В. І. Зайцева. Інформаційно-комунікативні технології у сучасній музичній освіті/ Т. В. Зінська. Інноваційне мислення як основа дизайн-діяльності/ Т. Ф. Кротова. Особливості розвитку індивідуальності та творчого самовираження майбутнього вчителя музики/ О. М. Лазаревська, Н. В. Терещук. Проблема виховання джазових вокалістів у музичних школах / Т. О. Ланіна. Інклюзивна мистецька освіта: інноваційна проблема XXI ст./ О. Д. Ляшенко. Інтеграція як умова розвитку вокально-творчого потенціалу майбутніх педагогів-музикантів у системі сучасної мистецької освіти/ Е. В. Макарова. Розвиток цілісного сприйняття кольору в процесі фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. До проблеми використання програми Steinberg Cubase 5 у професійній підготовці майбутнього вчителя музики/ О. М. Павленко. Формування візуально-знакової культури у професійній освіті/ А. А. Поліщук. Використання інноваційних методів навчання як умова формування компетентності студентів музичних спеціальностей / І. І. Полубоярина. Використання інноваційних технологій вчителями музики в загальноосвітніх навчальних закладах у контексті особистісно орієнтованого підходу/ Т. В. Раструба. Організація навчальної взаємодії у класі фортепіано: традиції та інновації/ В. В. Ревенчук. Розвиток творчих здібностей і універсалізм образного світосприймання/ З. М. Сирота, В. М. Сирота. Художньо-творча толерантність як складова комунікативних процесів у мистецтві/ Н. В. Соболь. Методика формування інтонаційно-вольового самоконтролю у майбутніх учителів музики Китаю в процесі занять з основного музичного інструмента (фортепіано)/ Івень Хе. Розвиток творчого мислення майбутніх учителів музики на заняттях сольфеджіо/ І. М. Ходоровська. Особистісний ресурс як чинник оптимізації методичної підготовки майбутніх учителів музики/ Т. О. Бодрова. Компетентнісний підхід до музично-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики/ А. Г. Болгарський. Кластери компетентностей як освітній результат готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку/ Л. А. Бондаренко. Вплив вокально-технічних вправ для солістів-вокалістів на процес звукоутворення/ С. В. Гмиріна. Формування ціннісних компетентностей майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-комп'ютерних технологій у хоровому аранжуванні/ К. В. Кабриль. Опанування першоосновами української музичної культури як умова формування професійної компетентності майбутніх педагогів/ Б. Д. Кіндратюк. Особливості формування особистісних якостей майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі інструментально-виконавської підготовки/ В. В. Коваленко. Розвиток професійної рефлексії у майбутніх керівників естрадно-інструментальних колективів/ Р. І. Ковальський. Навчальний репертуар як чинник формування пізнавально-естетичного інтересу студентів/ О. В. Комісаров, С. М. Рябінко. Проблеми формування наукового досвіду у студентів вищих навчальних закладів спеціальності "Хореографія"/ Т. А. Медвідь. Інтегрований спецкурс у формуванні загальнокультурної компетентності майбутніх учителів музики/ Ю. В. Мережко. Розвиток професійної компетентності майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема/ Л. А. Пастушенко. Педагогічний феномен комунікативної взаємодії диригента оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Компетентнісна підготовка викладача музичного мистецтва/ С. В. Світайло. Формування методичної компетентності майбутніх вчителів музики: категоріальний аналіз проблеми/ Л. А. Теряева. Герменевтичні ресурси компетентностей професійного світорозуміння майбутнього вчителя музики/ М. М. Ткач. Теоретичні основи формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музики в процесі фахової підготовки/ В. І. Ходоровський.
Примірники : всього : Ф2(2), ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф3(1)
Вільні : Ф2(2), ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф3(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3/Н 15
Назва : Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою : 1-4 класи
Вихідні дані : Київ: Освіта, 2012
Кільк.характеристики :390 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
ISBN, Ціна 978-617-656-086-9:
ДРНТІ : 14.25.07
УДК : 373.3
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дидактика-- Початкова школа-- Навчальні програми
Анотація: У збірнику містяться навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою для 1-4 класів з української мови, літературне читання, російської мова. математики, сходинки до інформатики, природознавства, я у світі, музичного мистецтва, образотворчого мистецтва, мистецтва, трудового навчання, основи здоров'я, фізичної культури.
Примірники : всього 1: Ф2(3), Ф3(3)
Вільні : Ф2(3), Ф3(3)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.26/Н 15-903427450
Назва : Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою : 1-4 класи
Вихідні дані : Київ: Освіта, 2013
Кільк.характеристики :392 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
ISBN, Ціна 978-617-656-086-9:
ДРНТІ : 14.25.07
УДК : 373.3/.5.016
Предметні рубрики: Навчальні програми, 1-4 кл.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська мова--літературне читання--російська мова--математика--сходинки до інформатики--природознавство--я у світі--музичне мистецтво--образотворче мистецтво--мистецтво--трудов навчання--основи здоров'я--фізична культура
Анотація: У збірнику містяться навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою для 1-4 класів з української мови, літературне читання, російської мова. математики, сходинки до інформатики, природознавства, я у світі, музичного мистецтва, образотворчого мистецтва, мистецтва, трудового навчання, основи здоров'я, фізичної культури.
Примірники : всього : Ф3(3), Ф2(2)
Вільні : Ф3(3), Ф2(2)
Знайти схожі

14.

-2015р.,N 6
Цікаві статті :
Київському палацу дітей та юнацтва - 80 років (стр.4-6)
Наказ МОН України від 15.05.2015 №533 "Про результати завершального 3-го етапу Всеукраїнського конкурсу майстерності педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів "Джерело творчості" (стр.7-12)
Монстрик-органайзер для олівців. Майстер-клас (стр.12-13)
Пивоварова В. Життєвий і творчий шлях Володимира Висоцького. Лекція-концерт для дітей середнього та старшого шкільного віку/ В. Пивоварова (стр.14-20) Кл.слова: авторська пісня,барди,бардівська пісня
Близниченко І. Засоби музичної виразності. Заняття-дослідження/ І. Близниченко (стр.21-27) Кл.слова: музичне мистецтво,музичні твори,сприйняття музики
Мудрак Т. Мінливість продихового апарату рослин. Заняття-практикум з елементами дослідної роботи/ Т. Мудрак (стр.28-35) Кл.слова: біологія,рослини,продихи
Марисюк Л. Розв’язування задач із розділу "Мале сузір'я задач". Математична гра-подорож (1-й рік навчання)/ Л. Марисюк (стр.36-40) Кл.слова: математичний гурток,логічні вправи,дидактичні ігри
Сидоренко Л. Мелодія моря. Малювання композиції/ Л. Сидоренко (стр.41-44) Кл.слова: морський пейзаж,марини,І. К. Айвазовський
Шнуренко С. Загадкова книжкова полиця. Ознайомлення з навколишнім світом у школі раннього розаитку дитини (початковий рівень навчання)/ С. Шнуренко (стр.45-48) Кл.слова: дитяча книжка
Дейдиш Л. Професійне самовизначення вихованців ПНЗ. Теоретичні аспекти/ Л. Дейдиш (стр.49-54) Кл.слова: професія,вільний вибір,готовність
Маркарян С. Формування ключових компетентностей вихованців математичного гуртка/ С. Маркарян (стр.55-62) Кл.слова: компетентнісний підхід,компетенції,математичний гурток
Угліна І. Нестандартні заняття в гуртках раннього розвитку. Методичні рекомендації щодо їх проведення/ І. Угліна (стр.63-71) Кл.слова: естетичний розвиток,інтегровані заняття
Ми з тобою із волі зліплені... (стр.72-73) Кл.слова: творча родина,Владислава Яценко (Ельза Кржановська),Оксана Яценко (Мальва Кржановська)
Цікаві статті :
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 74.20/К 63
Автор(и) : Олексюк, Ольга, Ткач, Марія, Бондаренко, Лариса
Назва : Духовно-смислова інтуїція у формуванні герменевтичного досвіду майбутнього вчителя музичного мистецтва
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри: монографія/ В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - С. 292-308 (Шифр 74.20/К 63-595509688)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ : 14
ББК : 74.20
Предметні рубрики: Освіта-- Наука-- Компетентністна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): духовно-смислова інтуїція--герменевтичний досвід--майбутній вчитель--музичне мистецтво
Знайти схожі

16.

Назва газети: Дитячий садок. Мистецтво -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Строкань Л. Лісові пригоди. Заняття з розвитку мовлення та ознайомлення з природою для дітей старшого дошкільного віку/ Л. Строкань (стр.4-5) Кл.слова: художня література
Гребінь Н. Зі сніговиком граємось і грамоти навчаємось. Заняття з розвитку мовлення з елементами грамоти, ознайомлення з природою для дітей старшого дошкільного віку/ Н. Гребінь (стр.6-8) Кл.слова: художня література
Чернишенко С. Подорож до річки взимку. Заняття для дітей старшого дошкільного віку/ С. Чернишенко (стр.9-10) Кл.слова: художня література
Даниленко Л. Люблю тебе, моя країно. Заняття для молодшого дошкільного віку/ Л. Даниленко, А. П'ятецька (стр.11-12) Кл.слова: художня література
Даниленко Л. Із країною рідною в серці. Заняття для дітей середнього дошкільного віку/ Л. Даниленко (стр.13-15) Кл.слова: художня література,патріотизм
Тимошенко Т. Співпраця вихователя і музичного керівника. Методичні рекомендації./ Т. Тимошенко (стр.16-21) Кл.слова: музичне мистецтво,музика,музичне виховання
Савчук Е. Дві сестриці: вода і музика. Інтегроване заняття для дітей старшого дошкільного віку/ Е. Савчук (стр.22-24) Кл.слова: музичне мистецтво
Приймак Л. Сніжна матінка- зима. Інтегроване заняття для дітей раннього дошкільного віку/ Л. Приймак (стр.25-26) Кл.слова: образотворче мистецтво
Нехаєнко М. Екскурсія до художнього музею. Заняття для дітей старшого дошкільного віку/ М. Нехаєнко (стр.27-28) Кл.слова: образотворче мистецтво
Удовіченко В. Вчимося танцювати. Заняття для дітей старшого дошкільного віку (продовження)/ В. Удовіченко, Т. Сиротенко, Н. Кугуєнко (стр.29-31) Кл.слова: хореографія
Цікаві статті :
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.013:7(06)/М 65
Назва : Мистецька освіта: історія, сьогодення, перспективи : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Мелітополь, 29-30 жовтня 2015 р.)
Вихідні дані : Мелітополь: Вид-во Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького, 2015
Кільк.характеристики :185 с
Колективи : Міністерство освіти і науки УКраїни, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького
ISBN, Ціна 978-617-7346-14-1: 40.00 грн.
ДРНТІ : 14.15
УДК : 378.013:7(06)
Предметні рубрики: Освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): театральна педагогіка--музичне мистецтво--хорова діяльність--ансамбль
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

18.

Назва газети: Дитячий садок. Мистецтво -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Кравчук А. У нас єдина мета - Україна свята! Тиждень творів Т. Г. Шевченка у ДНЗ для дітей старшого дошкільного віку/ А. Кравчук (стр.4-12) Кл.слова: художня література,інтегроване заняття,театралізоване заняття
Ксенженко Н. Моряки вітають мам. Свято для дітей середнього дошкільного віку/ Н. Ксенженко (стр.13-14) Кл.слова: музичне мистецтво
Цікаві статті :
Знайти схожі

19.

Назва журналу :Мистецтво та освіта -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Щолокова О. П. Науково-методичні засади удосконалення процесу навчання учнів на уроках світової художньої культури/ О. П. Щолокова (стр.2-5) Кл.слова: загальні методи,спеціальні методи,форми
Комаровська О.А. Мистецька освіта: глибина і багатогранність/ О. А. Комаровська (стр.6-10) Кл.слова: школа естетичного виховання,мистецький освітній простір,мистецька взаємодія
Олексюк О. М. Динаміка типів наукової раціональності в розвитку мистецької педагогіки/ О. М. Олексюк (стр.10-13)
Мережко Ю. В. Формування художніх смаків молодших школярів на прикладах національної вокальної спадщини/ Ю. В. Мережко (стр.13-16) Кл.слова: музичне мистецтво
Паньків Л. І. Формування мистецьких орієнтацій старшокласника як вектор духовного розвитку особистості/ Л. І. Паньків (стр.16-20) Кл.слова: мистецтво,духовність
Просіна О. В. Формування інноваційної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі методичної підготовки у вищих педагогічних закладах/ О. В. Просіна (стр.20-23) Кл.слова: компетентнісний підхід,компетенція
Рогозіна В. В. Вчимось творити у митців: методика художньо-творчої діяльності дитини/ В. В. Рогозіна (стр.24-30) Кл.слова: старші дошкільники,авторська методика
Марчук Ж. С. Ознайомлення з мистецтвом архітектури в початковій школі: методи і прийоми/ Ж. С. Марчук (стр.30-34) Кл.слова: словесні методи,наочні методи,практичні методи
Прима І. В. Акварельний живопис у позашкільних навчальних закладах художньо-естетичного профілю/ І. В. Прима (стр.34-38) Кл.слова: образотворче мистецтво,молодші школярі
Сова О. С. Система навчальних завдань з пленарної практики майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ О. С. Сова (стр.38-41) Кл.слова: живопис,пейзаж
Бикова О. В. Організація дитячого хореографічного фестивалю як одна з педагогічних умов розвитку індивідуальних творчих здібностей майбутніх учителів хореографії/ О. В. Бикова (стр.42-44) Кл.слова: професійно-творча підготовка,хореографічне мистецтво
Новикова Н. В. Технології оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках художньої культури/ Н. В. Новикова (стр.45-48) Кл.слова: 9-11 класи,види оцінювання,тестові завдання
Комаровська О. А. Центр гартування педагогіки мистецтва: штрих до портрета лабораторії естетичного виховання та мистецької освіти/ О. А. Комаровська (стр.49-51)
Соломаха С. О. Досвід мистецько-педагогічної школи Оксани Рудницької/ С. О. Соломаха (стр.51-52)
Завадська Т. М. Флагман вітчизняної художньо-педагогічної освіти/ Т. М. Завадська (стр.53-55)
Ткач М. М. Становлення та розвиток мистецької освіти в Київському університеті імені Бориса Грінченка/ М. М. Ткач (стр.55-56) Кл.слова: вищий навчальний заклад
Цікаві статті :
Знайти схожі


20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:7/П 84
Назва : Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : програма II Міжнародної науково-практичної конференції, 14-15 квітня 2016 р., м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2016
Кільк.характеристики :27 с
Колективи : Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:7 + 7
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта-- Професійна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентнісний підхід--живопис--хорове мистецтво--вокал--особистість
Зміст : Створення живописної декорації нижніх приділів Успенського собору Києво-Печерської лаври у першій третині XIX століття/ М. А. Бардік. Інтерпретаційна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва: категоріально-понятійний аналіз проблеми/ Яцзюнь Ван. Українська хореографічна освіта XXI століття: сучасний стан та шляхи вдосконалення/ А. В. Вєтринська. Jerusalem - the heart of the jewish people 1mpoetry and song - throughthe ages/ N. Davidovitch. Формирование ренессансного стиля в архитектуре Беларуси в освещении российской и белорусской историографии XIX - начала XX веков/ A. B. Демидович. Музично-просвітницька діяльність П. Сокальського у другій половині XIX століття (за архівними матеріалами)/ О. М. Ізваріна. Sztuka dyrygowania w aspekcie historycznym/ М. Kaniowska ; М. Kaniowska ; М. Kaniowska. Диригентсько-хорова школа Олександра Кошиця як соціокультурний феномен/ Г. В. Карась. Розвиток вокального ансамблевого виконавства в Україні другої половини XX століття/ Т. О. Ланіна. Витоки французької клавірної школи/ Н. І. Лисіна, В. І. Тітович. Компетентнісний підхід як основа сучасного процесу підготовки майбутнього хореографа у вищій школі/ Т. А. Медвідь. Становлення вищої музично-педагогічної освіти в Україні (історичний аспект)/ Н. І. Остапенко. Педагогічний репертуар у процесі формування національної самосвідомості майбутнього викладача вокалу/ О. П. Петрикова. З історії майстерні монументального живопису наома 1920-1930-х років/ І. Я. Пилипенко. Історія музичної педагогіки в Україні крізь призму софійності/ Л. Й. Проців. Професійна діяльність А. Ц. Мархлевського у культурно-мистецькому просторі України 80-х років XX ст./ С. В. Румянцева. Етнонаціональне виховання як чинник формування основоположних культурних цінностей/ С. М. Садовенко. Stimulation and acceleration of children's vocal possibilities in primary classes in school teaching process (organization, course and results of the natural pedagogical experiment)/ J. Uchyta-Zroski. Передумови виникнення сучасного мистецтвознавчого осередку Кам'янця-Подільського (XIX - початку XX ст.)/ Н. О. Урсу. Сучасні підходи до вибору теми наукового дослідження/ В. Ф. Черкасов. Акмеформування виконавської культури музиканта/ О. І. Андрейко. Культурологічний вектор методології професійної мистецької освіти/ Ю. Л. Афанасьєв. Педагогіка мистецтва в контексті цивілізаційних змін: до проблеми підготовки вчителя/ О. А. Комаровська. Музично-педагогічна підготовка вчителя - початкових класів: проблеми та перспективи/ О. В. Лобова. Функціональні можливості художньо-естетичної інформації твору мистецтва/ Г. В. Локарєва. Художньо-творча діяльність як фактор саморозвитку особистості майбутнього вчителя образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. Концептуальні засади реалізації духовного потенціалу особистості в системі неперервної мистецької освіти/ О. М. Олексюк, Н. М. Попович. Мистецька освіта: функціонально-особистісна модель у вимірах сучасності/ Г. М. Падалка. Технологія підготовки студентів-музикантів до роботи з музично обдарованими дітьми та молоддю/ І. І. Полубоярина. Розвиток синестезійності молодших школярів як психолого-педагогічна проблема/ О. К. Рахманова. Проектна діяльність майбутніх учителів мистецьких дисциплін в організаційно-методичних системах фахової підготовки/ О. Є. Реброва, Н. Є. Татарінцева. Психологічний феномен взаємодії диригента та оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Особливості творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Т. Б. Стратан-Артишкова. Міжкультурний діалог у змісті вищої мистецької освіти/ М. М. Ткач. Організація та зміст процесу формування мистецької рефлексії майбутнього вчителя музики / Цзінцзін Чжан. Категория духовной музыки в педагогическом контексте/ С. В. Шип. Мистецьке проектування як педагогічна проблема/ О. П. Щолокова. Мистецькі процеси в Києві кінця XIX століття/ Н. Ю. Белічко. Музично-виконавські традиції західноєвропейської гітарної школи/ В. О. Блажевич. Драматургія як поняття та об'єкт музикознавства/ В. В. Вишинський. Масове музичне мистецтво як феномен індустрії в умовах глобалізації культури XXI століття/ Є. М. Жихарєва. Традиції і пошуки в галузі українського книжкового мистецтва/ В. І. Зайцева. Музичні конкурси та фестивалі в контексті соціокультурного проектування в Україні кінця XX - початку XXI століття / Т. В. Зінська. Legitimacy and importance of the biennial phenomenon/ N. V. Ivanovska. Діалог музики та живопису в культурно-мистецькому просторі/ Т. Б. Каблова. Архетип жіночого божества у декоративно-прикладному мистецтві України/ О. В. Коновалова. Українська баянна творчість у контексті взаємодії культури і мистецтва/ Д. О. Кужелев. Іконосфера митця Степана Рябченка/ С. П. Папета. Типологія раннього джазу : поняття та підходи/ Т. В. Полянський. Професія -музикознавець: горизонти очікування/ В. Я. Редя. Music for a while/ Н. С. Cвириденко. Художественные критерии творческой самореализации музыкантов ансамбля/ А. М. Стороженко. Комунікативна тріада "композитор -виконавець - слухач" у сучасному соціокультурному просторі та проблеми музичної освіти/ Ю. І. Чекан. Tradition, transformation, composition and ethnology: art-music educational methodology and biblical composition/ М. Stern ; М. Stern ; М. Stern. Фреймова семантика: аспекти застосування у музично-теоретичній науці/ І. О. Ягодзинська. Особливості вокально-хорового навчання підлітків у позашкільних навчальних закладах/ Н. О. Бабіченко. Методи розвитку фортепіанної техніки Ф. Бузоні в нструментально-виконавській підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Л. А. Бондаренко. Методичні аспекти викладання курсу "Технології поліграфії" з використанням засобів ЕНК/ Г. В. Брюханова. Формування досвіду сценічної витримки виконавців-інструменталістів у системі професійної мистецької освіти/ М. О. Василевич. Економова О. С. Виконавська інтерпретація музичних творів у структурі професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта/ Л. І. Гаркуша, О. С. Економова. Проблема сценічного хвилювання естрадного виконавця під час концертного виступу/ С. В. Гмиріна. Формування дослідницьких компетенцій студентів у процесі виконання педагогічних наукових досліджень/ С. В. Грозан. Феномен музичної імпровізації у професійній діяльності майбутнього вчителя музики/ І. С. Денисюк. Самоосвітня діяльність учителів музичного мистецтва у системі післядипломної освіти: практичний аспект/ І. В. Дубровіна. Механізми сприймання музичних творів великої форми на уроках музики/ О. В. Качмар. Специфіка слухової діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях навчального хорового колективу/ А. М. Кифенко. Особливості використання аудіовізуальних методів арт-терапії у позашкільній освіті/ А. С. Коваль. Інтеграція дисциплін у поліфункціональній творчій діяльності майбутнього вчителя музики/ Р. І. Ковальський. Формування творчої особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва в освітньому середовищі університету/ Г. Г. Кондратенко. Новітні програми обробки голосу вокаліста у студії звукозапису/ Д. В. Кочержук. Інструментально-виконавська підготовка студентів: перспективи вдосконалення/ Є. В. Куришев. Формування медіа-компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва/ Л. П. Лабінцева. Інноваційні напрями процесу вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Е. В. Макарова, В. Г. Яковенко. Стимулювання творчої самореалізації майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі вокально-виконавської діяльності/ Ю. В. Мережко. Розвиток звуковисотного слуху майбутнього вчителя музики засобами комп'ютерних технологій/ О. М. Павленко. Формування професійної медіа-грамотності майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах педагогічної практики/ Г. В. Покатильська. Інноваційна спрямованість методичної підготовки майбутнього вчителя музики у праксеологічному вимірі/ Є. М. Проворова. Асистентська практика магістрів: змістове наповнення фахового модуля/ А. М. Растригіна. Використання етнодизайну для проектування навчально-виховного середовища у вищих мистецьких навчальних закладах/ А. А. Руденченко. Диригентсько-хорова підготовка учителів музики в системі вищої професійної освіти/ С. В. Світайло. Новації у викладанні фахових дисциплін мистецького спрямування/ М. Я. Селезньов. Методика викладання предмета "Народна музична творчість" на факультетах мистецтв педагогічних університетів (на прикладі теми "Колядки і щедрівки")/ О. С. Смоляк. Методи діагностики рівнів сформованості художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики/ Н. В. Соболь. Особливості формування методичної компетентності майбутніх учителів музики на заняттях з хорового диригування/ Л. А. Теряєва. Розвиток гармонічного слуху як необхідної складової фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/ І. М. Ходоровська. Використання сучасних комп'ютерних технологій у системі інструментально-виконавської підготовки студентів/ В. І. Ходоровський. Діагностика сформованості компетенцій у студентів у системі дизайн-освіти/ С. В. Чирчик. Робота над хоровою партитурою у диригентсько-хоровій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва/ М. М. Чугунова. Інноваційні аспекти фортепіанної підготовки студентів мистецьких факультетів/ О. М. Щербініна.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)