Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мультикультуралізм<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-35 
1.


    Барандій, Артем Юрійович.
    Роль австро-угорської національної політики у формуванні ідентичності українців Галичини кінця XIX - початку XX століття [Текст] / А. Ю. Барандій // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство = International journal: Culturology. Philology. Musicology. - Київ : Міленіум, 2015. - Вип. 1(4). - С. 45-48. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
Галичина -- мультикультуралізм -- Австро-Угорщина

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Лисенко, Любов Володимирівна.
    Проблема кризи ментальної ідентичності в європейському мультикультурному просторі [Текст] / Л. В. Лисенко // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald . - Київ : Міленіум, 2015. - № 4. - С. 38-43. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
криза ментальної ідентичності -- етнолінгвокультура -- мультикультуралізм

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Овчаренко, Наталія.
    Художній спектр канадського постколоніалізму [Текст] / Н. Овчаренко // Слово і час. - Київ : Фенікс, 2016. - № 1. - С. 46-57. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
постколоніалізм -- мультикультуралізм -- транскультуралізм

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.
316.32
К 79


    Кремень, В. Г.
    Україна: ідентичність у добу глобалізації (начерки метадисциплінарного дослідження) / В. Г. Кремень, В. Ткаченко. - 2-е вид., доп. - Київ : Знання України, 2013. - 471 с. - ISBN 978-966-618-273-2 : Б. ц.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Глобалізація--Соціологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
глобалізація -- криза довіри -- міграція -- мультикультуралізм -- мультикультурна освіта -- толерантність -- суспільна безпека


Дод.точки доступу:
Ткаченко, В.


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

5.
321
С 69


   
    Соціально-економічні, політико-правові, соціокультурні процеси в Україні та світі [Текст] : зб. тез та матер. Міжнародної наукової конференції (3 червня 2016 р., м. Київ) / за заг. ред. В. О. Огнев’юка. - Київ : КУ ім. Б. Грінченка, 2016. - 128 с. - 38.60 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальні процеси

Кл.слова (ненормовані):
глобальні процеси -- соціально-економічна безпека -- трансформація світу -- освітній простір -- інтелігенція -- національний патріотизм -- освітній процес -- мультикультуралізм -- імміграція -- біоетика -- глобалізація -- суспільна угода -- Йозефштадт -- збірник
Дод.точки доступу:
Александрова, О. С. \уклад.\
Салата, О. О. \уклад.\
Мартич, Р. В. \уклад.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3)

Знайти схожі

6.


    Овчаренко, Наталія.
    Візія "іншого" часу: канадська генераційна проза [Текст] / Н. Овчаренко // Слово і час. - Київ : Фенікс, 2017. - № 8. - С. 67-77. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
мультикультуралізм -- ідентичність -- генераційна модель

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Пилинський, М. Я.
    Читацькі стратегії у викладацькому комунікуванні ХХІ ст. (на матеріалі Поттеріани) [Текст] / М. Я. Пилинський, О. А. Бабушко // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 16. - С. 74-80. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
читацькі стратегії -- семилогія -- комунікування -- виховний потенціал -- мотивація -- Джоан К. Роулінг -- «Гаррі Поттер» -- мультикультуралізм
Анотація: У статті досліджується кореляція читацьких стратегій та особливостей академічного дискурсу. Особливий акцент зроблено на виховному потенціалі навчання англійської мови з використанням текстових матеріалів із семикнижжя Джоан К. Роулінг «Гаррі Поттер». Пропонуються шляхи забезпечення комунікативного фокусу навчання крізь призму потенційної читацької рецепції. Викладацьке комунікування в результаті ретельного прочитання семилогії під авторством Джоан К. Роулінг набуває ефективності завдяки наповненості романів сучасними лексичними та фразеологічними засобами. Тексти про Гоґвортські чари і магію є взірцевими серед творів сучасної англійської літературної мови, адже містять в собі широкий спектр тематичного матеріалу повчального характеру, що значною мірою сприяє як викладанню, так і виконанню основних видів активності, таких як читання, говоріння, письмо, а також до критичного мислення, аналізу тексту та формування моральних цінностей. В дослідженні згадується про мультикультуралізм з метою допомогти студентам опанувати поняття, а також усвідомити, що кожна одиниця культурного розмаїття має право та свободу на існування й поважне ставлення до неї. Автори доводять, що матеріал поттеріани багатий повчальністю і містить такі теми, як вплив фольклору на сучасну культуру, мультикультурні вияви, питання свободи та рабства, виховання «проблемних дітей» або взаємодія з небіологічними батьками тощо. Пропонуються конкретні методики та стратегії, що є найбільш доречними для опрацювання запропонованих вище тем. Такими можуть бути аналіз тексту, порівняння та зіставлення книжного й сучасного, критичне мислення. Вбачається, що дієвим комунікуванням є діалог і групова дискусія, кількість усного та писемного мовлення яких має бути збалансована із якістю.
Дод.точки доступу:
Бабушко, О. А.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.
321.7(477)
Р 64


   
    Розвиток демократії в Україні [Текст] : матеріали міжнародної наукової конференції(Київ,29 вересня-1 жовтня 2000 р.) / ред. В. Заблоцький. - київ : Центр Освітніх ініціатив, 2001. - 791 с. - (Демократична освіта). - ISBN 966-7973-07-7 : 2.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Політика--Демократія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
мовна політика -- трансформація культури -- міжетнічні стосунки -- мультикультуралізм -- демократизація освіти -- жіночі об'єднання
Дод.точки доступу:
Заблоцький, Віталій \ред.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

9.


    Дичковський, Степан Іванович.
    Культурний туризм індустріальної епохи: глобальні та локальні перспективи [Текст] / С. І. Дичковський // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2020. - № 2. - С. 17-26. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
культурний туризм -- індустріальна епоха -- бренд -- постмодерні туристи -- індустрія послуг -- мультикультуралізм

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Пашков, Віктор.
    Аналіз міграційних процесів в ЄС та теорія мультикультиралізму: сучасний стан та перспективи [Текст] / В. Пашков, В. Правдін // Аспекти публічного управління. - 2019. - Том 7, N 12. - С. 114-124. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-6420. - ISSN 2413-8231

Кл.слова (ненормовані):
міграція -- біженці -- криза -- безпека -- Європейський Союз -- міграційна політика -- мультикультуралізм
Дод.точки доступу:
Правдін, Володимир


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (ГП ЧЗ) зайнятий


Знайти схожі

11.


    Панкевич, Олег.
    Концепт мультикультуралізму крізь призму проблеми забезпечення прав національних меншин / О. Панкевич // Право України : юридичний журнал. - 2019. - № 11. - С. 128-143 . - ISSN 1026-9932

Кл.слова (ненормовані):
мультикультуралізм -- права меншин -- лібералізм -- комунітаризм -- ліберальний комунітаризм

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

12.


    Бабкін, Віктор Олексійович.
    Глобалізаційні культурні процеси та їх вплив на функціональне призначення національної культури / В. О. Бабкін // Мистецтвознавчі записки = NOTES ON ART CRITICISM : збірник наукових праць. - 2018. - Вип. 33. - С. 55-62. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-2180

Кл.слова (ненормовані):
глобалізація -- національна культура -- мультикультуралізм -- уніфікація -- масовизація культури -- інтеркультурна взаємодія

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

13.


    Saukh, P.
    Architectonics and methodological strategies of multicultural education / P. Saukh // The Modern Higher Educational Review. - 2016. - № 1. - P46-51, DOI 10.28925/2518-7635.2016.1.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
культурно-етнічний нарцисизм -- ідентичність -- мультикультуралізм -- консулідуюча нація -- позитивна дискримінація
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Саух Петро


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

14.
37:172.4(082)
О-72


    Освіта для миру [Текст] = Edukacja dla pocoju: Zbiór prac naukowych : у 2 т. : збірник наукових праць / Міністерство освіти України, Національна академія педагогічних наук України, Відділення професійної освіти і освіти дорослих, Комітет педагогічних наук Польської академії наук, Наукове товариство "Польща - Україна"; головний редактор Кремень В. Г. ; редкол.: Н. Г. Ничкало, В. П. Коцур, Ф. Шльосек. - Київ ; Переяслав-Хмельницький : ТОВ "Юрка Любченка", 2019.
   Том 2. - 2019. - 647 с. - 100.00 грн.
VIII науковий форум Україна - Польща 2019
    Зміст:
Plewka, Czesław. Edukaja dla pokoju w kontekście rozwoju zawodowego nauczyciela / C. Plewka. - С .10-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, мир, професійний розвиток
Дубасенюк, Олександра. Миротворча роль освіти у професійному та особистісному становлені майбутнього педагога / О. Дубасенюк. - С .19-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, культура миру, професійний розвиток
Walkowiak, Tetiana. Modele nauczania nauczycieli / T. Walkowiak. - С .33-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагог, компетенції вчителя, освіта вчителів
Лазаренко, Наталія. Концепції розбудови педагогічної освіти в країнах Європейського Союзу на засадах нової філософії освіти / Н. Лазаренко. - С .50-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: євроінтеграція, методологія педагогічної діяльності, філософія освіти
Хомич, Лідія. Формування загальнолюдських цінностей майбутніх вчителів - основа освіти для миру / Л. Хомич. - С .62-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: система загальнолюдських цінностей, майбутній учитель, класифікація цінностей
Wiśniewska, Ewa. Nauczyciel kreatorem kultury pokoju w środowisku szkolnym / E. Wiśniewska. - С .73-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вчитель, культура миру, концепції вчителя
Андрощук, Ірина. Професійний розвиток науково-педагогічних/дидактичних і педагогічних/дидактичних працівників закладів вищої освіти України і республіки Польща в контексті освіти для миру / І. Андрощук. - С .84-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: доктор наук, доктор хабілітований, професійний розвиток
Курок, Олександр. Реалізація гуманістичного підходу в професійній підготовці майбутніх учителів / О. Курок, В. Зінченко. - С .97-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: майбутній учитель, педагогічна освіта, гуманізація
Orshanskyi, Leonid. The values orientations of future teachers / L. Orshanskyi. - С .112-123. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ціннісні орієнтації, гуманістичні цінності, професійні цінності
Товканець, Ганна. Сучасні підходи до гуманізації змісту професійної підготовки майбутнього педагога / Г. Товканець. - С .124-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гуманізм, світогляд, вища школа
Wierzeĵska, Ĵoanna Ewa. Poczucie odpowiedzialności zawodoweĵ pedagogȯw szkolnych / Ĵ. E. Wierzeĵska. - С .134-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: шкільний педагог, робота педагогіки, почуття професійної відповідальності
Семеног, Олена. Професійний розвиток педагога в контексті освіти для миру / О. Семеног. - С .153-166. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійний розвиток, педагог, міждисциплінарність
Падалка, Олег. Технологія професійно-економічної підготовки вчителя: інноваційний аспект / О. Падалка. - С .167-176. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища освіта, професійна освіта, нововедення
Шагаєва, Ольга. Професійна етика педагога у контексті реалізації освітніх пріоритетів / О. Шагаєва. - С .177-187. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: етика, професійна етика, педагог професійного навчання
Биков, Валерій. Хмаро орієнтовані мережні інструменти підтримування освітніх досліджень у міжнародному просторі відкритої науки / В. Биков, М. Шишкіна. - С .189-201. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: хмарні технології, освітньо-наукове середовище, відкрита наука
Sałata, Elźbieta. Media a edukacja dla pokoju / E. Sałata, J. Jarocka-Piesik. - С .202-210. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта для миру, функції засобів мас-медії, шанси і загрози
Гуревич, Роман. Професійна освіта у вимірах інформаційного суспільства / Р. Гуревич, М. Кадемія. - С .211-221. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: нова система освіти, професійна освіта, випереджувальна освіта
Березівська, Л. Електронний інформаційно-бібліографічний ресурс "Видатні педагоги України та світу" як основа професійної підготовки педагогів / Л. Березівська. - С .222-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічна освіта, електронні ресурси, інформаційно-бібліографічні ресурси
Карташова, Любов. Соціально-педагогічний контекст безперервної освіти для миру у відкритому університеті в умовах інформаційного суспільства / Л. Карташова, М. Кириченко, В. Олійник. - С .229-245. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: відкритий університет, професіоналізм, професійний розвиток фахівців
Головченко, Гліб. Соціальна роль медіаосвіти в умовах глобалізаційно-інформаційних змін / Г. Головченко. - С .246-259. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: медіаосвіта, цифрові технології, соціум
Годлевська, Катерина. Соціальні медіа як інструмент освіти для миру / К. Годлевська. - С .260-271. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціальні мережі, медіаграмотність, медіа-платформи
Різник, В’ячеслав. Smart-освіта як інструмент розбудови миру, консолідації та професійного розвитку в інформаційному суспільстві / В. Різник, А. Ігнасяк-Шульц, В. Крикун. - С .272-283. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітня парадигма, інноваційні методики навчання, хмарні технології
Бойчук, Віталій. Stem-освіта як приклад інтедисциплінарної взаємодії науки і мистецтва / В. Бойчук, О. Бойчук. - С .284-292. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтердисциплінарність, мистецтво, гуманізація
Кузьмінський, Анатолій. Утвердження гуманістичних цінностей у діяльності польських і українських діячів культури й освіти / А. Кузьмінський. - С .294-305. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: культура, гуманітарно-екзистенційна парадигма, польський досвід
Носко, Микола. Українсько-польські проекти: регіональний досвід / М. Носко, О. Проніков, Н. Терентьєва. - С .306-316. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: українсько-польські проекти, освіта, регіональний досвід
Пугач, Анжеліна. Університтетські центри полоністики у розвитку міжкультурної компетентності майбутніх учителів / А. Пугач, Н. Дівінська. - С .317-329. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: міжкультурна компетентність, культурна ідентичність, культурна компетентність
Бенч, Ольга. Лемківська традиційна культура в контексті польських та українських реалій / О. Бенч. - С .330-344. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: культура, педагогіка, асиміліція
Пазюра, Наталія. Формування навичок іншомовної комунікації для діалогу представників різних культур в умовах інтернаціоналізації вищої освіти азійських країн / Н. Пазюра. - С .345-355. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: іншомовна підготовка, соціокультурний чинник, інтернаціоналізація вищої освіти
Постригач, Надія. Розвиток педагогічної освіти для миру в Іспанії / Н. Постригач. - С .356-371. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта з прав людини, педагогічна освіта для миру, культура миру
Zhizhko, Olena. The culture of peace in adult education: its epistemological bases from the jesuit philosophy / O. Zhizhko. - С .372-381. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: філософське підґрунтя освіти для миру, педагогіка єзуїтів, ідея еклектичного ставлення до наукового пошуку
Tadeusz, Aleksander. Międzynarodowe konferencje oświaty dorosłych strategią utrwalania globalnego pokoju / A. Tadeusz. - С .383-399. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: конференції з навчання дорослих, стратегія зміцнення глобального миру
Лук’янова, Лариса. Неформальна освіта різних категорій дорослого населення: теоретичні аспекти, методичні засади / Л. Лук’янова, Л. Ващенко. - С .400-417. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: неформальна освіта, онлайн-навчання, програми
Pikuła, Norbert. Edukacla osǒb starszych a ich uczestnictwo w źyciu społeczym / N. Pikuła. - С .418-427. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, освітня діяльність, соціальна діяльність
Огієнко, Олена. Неформальне навчання дорослих для демократичного громадянства у контексті освіти для миру: досвід розвинених країн / О. Огієнко. - С .428-443. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: неформальна освіта, активне громадянство, скандинавські країни
Пєхота, Олена. Навчання дорослої людини миру на засадах розвитку її життєвих навичок / О. Пєхота. - С .444-453. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта впродовж життя, неформальна освіта дорослих, позитивне ставлення до людини
Пилинський, Ярослав. Філософські засади деліберативного навчання дорослих громадян / Я. Пилинський. - С .454-465. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: громадянська освіта, співробітництво, критичне мислення
Біда, Олена. Міжнародний досвід розвитку освіти дорослих / О. Біда, І. Орос. - С .466-476. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: міжнародні звязки, система освіти дорослих, формальна і неформальна освіта дорослих
Самойленко, Оксана. Неперервна освіта дорослих: досвід країн ЄС / О. Самойленко. - С .477-485. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: неперервна освіта, освіта дорослих, інформаційна освіта
Сиско, Наталія. Компетентність викладачів закладів професійної (професійно-технічної) освіти у наданні учням першої психологічної допомоги / Н. Сиско. - С .486-494. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: викладач, заклад професійної освіти, перша психологічна допомога
Марусинець, Маріанна. Стратегічний розвиток освіти дорослих Австрії в умовах мирного співіснування / М. Марусинець. - С .495-501. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта дорослих, освітній простір, мирне співіснування
Ничкало, Нелля. Людський капітал у контексті освіти для миру / Н. Ничкало. - С .503-516. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: державна політика, професійна освіта, виробничий персонал
Radkevych, Valentyna. From sustainable development goals quality assurance in vocational education / V. Radkevych, O. Radkevych. - С .517-531. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: якість професійної освіти, цілі сталого розвитку суспільства, зміст професійної освіти
Авшенюк, Наталія. Освіта для миру у контексті знаннєвої дипломатії ООН: концепції, теоретичні ідеї, досвід упровадження / Н. Авшенюк. - С .532-544. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: врегулювання конфліктів, миробудування, знаннєва дипломатія
Козяр, Михайло. Можливості застосування змішаного навчання у професійно-екстремальній підготовці фахівців з надзвичайних ситуацій / М. Козяр. - С .545-552. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійно-екстремальна підготовка, фахівці з надзвичайних ситуацій, дистанційне навчання
Діденко, Олександр. Підготовка пілотів до виконання завдань міжнародних миротворчих операцій як організаційно-педагогічна проблема / О. Діденко, Т. Плачинда. - С .553-560. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: пілоти, готовність майбутніх пілотів, підготовка до міжнародних миротворчих операцій
Бородієнко, Олександра. Програма ООН із відновлення та розбудови миру у закладах професійної освіти Донецької і Луганської областей / О. Бородієнко, В. Смаль, М. Биковський. - С .561-574. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: модернізація, професійна освіта, управлінські якості
Бідюк, Наталя. Кореляція внутрішньої мовної політики США в епоху глобальної комунікації / Н. Бідюк. - С .575-588. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мовна політика, мультикультуралізм, імміграційні процеси
Бистрова, Богдана. Проблема підготовки фахівців з кібербезпеки у документах міжнародних організацій / Б. Бистрова. - С .589-600. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: кібербезпека, міжнародне співробітництво, кіберпростір
Фурсенко, Тетяна. Роль професійних об’єднань у підготовці сучасного фахівця / Т. Фурсенко. - С .601-610. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища освіта, професійне об’єднання, якість надання освітніх послуг
Базиль, Людмила. Реалії інноваційного розвитку закладів професійної (професійно-технічної) освіти в Україні / Л. Базиль, В. Орлов. - С .611-622. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна освіта, дослідно-експериментальна робота, інноваційний розвиток закладів професійної освіти
Tymkiv, Nadiia. Modernization of petroleum engineering education in terms of sustainable development tasks / N. Tymkiv. - С .623-634. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: міждисциплінарна нафтогазова освіта, сталий розвиток суспільства, професійні компетенції
Царьова, Євеліна. Професійний розвиток майстрів виробничого навчання у контексті освіти для миру / Є. Царьова. - С .635-642. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійний розвиток, майстер виробничого навчання, заклад професійної освіти
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Мир--Філософські засади--З’їзди і конференції -- Збірники

Кл.слова (ненормовані):
освіта для миру -- інтердисциплінарність освіти -- гуманістична педагогіка -- засади -- наукова освіта -- стратегія сталого розвитку -- національно-патріотичне виховання -- освіта -- інформаційне суспільство -- полікультурна освіта
Дод.точки доступу:
Кремень В. Г. \головний редактор\
Ничкало, Н. Г. \редактор\
Коцур, В. П. \редактор\
Шльосек, Ф. \редактор\
Міністерство освіти України
Національна академія педагогічних наук України
Відділення професійної освіти і освіти дорослих
Комітет педагогічних наук Польської академії наук
Наукове товариство "Польща - Україна"


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

15.


    Bershadska, I.
    Muslim society on the border of traditionality and reforming = Мусульманське суспільство на межі традиційності та реформування / I. Bershadska // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 5. - P72-78. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
філософська компаративістика -- традиція -- реформація -- ісламська культура -- поняття -- глобалізація -- модернізація ісламу
Анотація: Стаття присвячена розгляду стану мусульманського суспільства на межі прихильності до традиційного ладу та потреби здійснення реформування релігійних та соціально-правових доктрин. Філософська компаративістика як напрям дослідження, що займається порівняльним аналізом різних філософських традицій, культур, окремих понять категоріального апарату допомагає з'ясувати відмінності та спільні засади суспільного буття. В межах філософської компаративістики вдається розглянути особливості здійснення процесу реформування мусульманського суспільства від давніх часів до сьогодення. Звертаючись до прикладу ісламської культури, спостерігаємо складність не лише при зіткненні культур та інтеграції ісламських традицій в західному світі, але і внутрішні процеси, що обумовлені необхідністю збереження традицій культури та релігії в умовах строгої потреби реформування ісламу. Глобалізаційні процеси сучасного світу обумовлюють мусульманські країни на прийняття реформістського руху, що виступає передумовою прогресивного розвитку суспільства. Осмислення поняття традиції, що розглядається іранським мислителем Насром як екзистенційна сутність, котра проходить крізь історію всього людства, пояснюючи окремі моменти мусульманського світогляду. Традиційність в ісламському світі виступає не лише як данина належного релігійній складовій, але й риса самоідентифікації. Авторка доводить, що дослідники проблеми діалогу "Захід-Схід" не дають чіткої настанови та відповіді щодо реформування ісламського суспільства, але показують, що мультикультуралізм та глобалізація ХХІ ст. призводять до поступових реформ та визнання права Іншого бути включеним до діалогу
Дод.точки доступу:
Ірина Бершадська


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

16.


    Xiaoxing, Z.
    Ethnic tolerance formation of students on the principles of multiculturalism = Формування етнічної толерантності студентів на принципах полікультуралізму / Z. Xiaoxing // The Modern Higher Educational Review. - 2016. - № 1. - P141-147, DOI 10.28925/2518-7635.2016.1.16. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
виховання етнічної толерантності -- формування етнічної толерантності учнів -- етнічна толерантність -- мультикультуралізм -- полікультурна освіта -- терпимість
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Сяосін Чжан


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

17.


    Костиря, Інна Олександрівна.
    Місце культурної політики у суспільно-політичних процесах Європейського Союзу / І. О. Костиря, М. І. Шевченко, Н. М. Янченко // Культура і сучасність : альманах. - 2021. - № 2. - С. 10-14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-0285

Кл.слова (ненормовані):
культурна політика -- суспільно-політичні процеси -- євроінтеграція -- право -- інституція -- мультикультуралізм -- субсидіарність
Дод.точки доступу:
Шевченко, Марина Іванівна
Янченко, Наталія Миколаївна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

18.


    Каляєв, Анатолій.
    Європейська колективна та національна ідентичність як чинник воєнної безпеки та обороноздатності країн ЄС / А. Каляєв // Публічне управління та регіональний розвиток : науковий журнал. - 2020. - № 10. - С. 1140-1163. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2616-6216

Кл.слова (ненормовані):
національна ідентичність -- мультикультуралізм -- національна безпека -- воєнна безпека -- колективна безпека -- європейська ідентичність

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

19.
37.013.73(062)
Ф 56


    Бондарук, С. О.
    Мультикультуралізм в демократичному суспільстві і проблема вибору освітньо-виховної парадигми в Україні / С. О. Бондарук // Філософія освіти XXI століття: проблеми і перспективи: : методологічний семінар, 22 лист. 2000 р. : зб. наук. пр. / Академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - Київ : Знання Україна, 2000. - Вып. 3. - С. 403-406 . - ISBN 966-618-133-9
УДК
Дод.точки доступу:
Андрущенко, В. \редактор\
Академія педагогічних наук України
Інститут вищої освіти


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

20.
37.013.73(062)
Ф 56


   
    Філософія освіти XXI століття: проблеми і перспективи: : методологічний семінар, 22 лист. 2000 р. : зб. наук. пр. Вып. 3 / Академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти ; за загальною редакцією В. Андрущенка. - Київ : Знання Україна, 2000. - 520 с. - ISBN 966-618-133-9 : 19.00 грн.
    Зміст:
Кремень, В. Г. Єдність завдань реформування й забезпечення стабільності - запорука розвитку вищої освіти / В. Г. Кремень. - С .4-16
Андрущенко, В. П. Філософія як теорія і методологія розвитку освіти / В. П. Андрущенко. - С .17-23
Савченко, О. Я. Ціннісні орієнтації шкільної освіти / О. Я. Савченко. - С .23-28
Кононенко, В. І. Українська мова як національний феномен / В. І. Кононенко. - С .28-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Пазелюк, В. С. Філософсько-методологічні засади сучасної вищої освіти / В. С. Пазелюк. - С .31-35
Зязюн, І. А. Особливості професійної підготовки педагога / І. А. Зязюн. - С .36-42
Євтух, М. Б. Методологічні засади розбудови особистісно орієнтованої навчальної діяльності у вищій школі / М. Б. Євтух. - С .42-49
Михальченко, М. І. Філософія освіти і соціокультурна теорія / М. І. Михальченко. - С .50-53
Андрущенко, В. П. Філософія та ідеологія розвитку української політичної науки на рубежі століть / В. П. Андрущенко. - С .54-62
Філіпчук, Г. Г. Філософія розвитку освіти України та ідеал суспільного буття / Г. Г. Філіпчук. - С .62-68
Михальченко, М. І. Дійсне та Належне української освіти на порозі XXI століття / М. І. Михальченко, З. Ф. Самчук. - С .68-85
Чижевський, Б. Г. Діалектика співвідношення пізнання і знання у процесі формування всебічного розвиненої особистості / Б. Г. Чижевський. - С .86-92
Бичко, І. В. Національний аспект філософії освіти в Україні / І. В. Бичко. - С .92-99
Лутай, В. С. Синергетична парадигма як філософсько-методологічна основа формування світоглядів XXI століття / В. С. Лутай. - С .99-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Ярошовець, В. І. Концептуальні засади і теоретичні принципи гуманітаризації освіти / В. І. Ярошовець. - С .103-106
Табачковський, В. Г. Проблеми педагогіки у світлі сучасної філософської антропології / В. Г. Табачковський. - С .106-111
Шубняков, Б. П. До питання про курс "Філософія освіти" як навчальну дисципліну / Б. П. Шубняков. - С .112-119
Темко, Г. Д. Філософія освіти XXI століття. Взаємозв’язок технічної та гуманітарної освіти / Г. Д. Темко. - С .119-122
Терещенко, Ю. І. Філософія освіти як галузь наукового знання / Ю. І. Терещенко. - С .122-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Скуратівський, В. А. Освіта як чинник реалізації соціального потенціалу людини / В. А. Скуратівський. - С .127-131
Клепко, С. Ф. Змінні виміри філософії освіти / С. Ф. Клепко. - С .131-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, В. І. Філософія освіти як учбовий предмет і як галузь філософських досліджень / В. І. Шевченко. - С .135-138
Черепанова, С. О. Полікультурна парадигма і системоутворюючі чинники філософії освіти / С. О. Черепанова. - С .138-142
Астахова, В. І. До питання про фундаментально-гуманістичну місію освіти / В. І. Астахова. - С .143-145
Сидоренко, О. Л. Гуманізація освіти як визначальна складова освітньої реформи / О. Л. Сидоренко. - С .145-147
Астахова, К. В. Інтелігенція в кризовому соціумі: деякі аспекти / К. В. Астахова. - С .147-151
Потелло, Н. Я. Філософсько-педагогічні аспекти спілкування / Н. Я. Потелло. - С .151-155
Костєв, В. М. Особливості сьановлення та усвідомлення нового знання в гуманітаристиці / В. М. Костєв, Н. В. Буруковська. - С .155-159. - Бібліогр. в кінці ст.
Матвєєва, Л. Л. Приведення принципів освіти у відповідність до вимог культури постмодерного типу як сутність освітньої реформи початку XXI століття / Л. Л. Матвєєва. - С .160-163
Мудрак, В. І. Філософські інтенції у культурно-освітньому контексті / В. І. Мудрак. - С .163-167
Шрагина, Л. И. Смена парадигмы методологии как способ разрешения противоречия в системе образования / Л. И. Шрагина, М. И. Меерович. - С .167-173. - Бібліогр. в кінці ст.
Скрипник, М. І. Філософія післядипломної освіти XXI століття: пошуки моделей навчання педагогів / М. І. Скрипник. - С .173-175
Євтодюк, А. В. Філософія освіти і синергетика / А. В. Євтодюк. - С .175-180
Возняк, С. С. Гуманізм та духовність у контексті сучасної філософії освіти / С. С. Возняк. - С .180-184
Лебідь, І. В. Національні цінності й сучасна філософія освіти / І. В. Лебідь. - С .184-187. - Бібліогр. в кінці ст.
Робуль, О. М. Основні концептуальні підходи до трактування сутності філософії освіти / О. М. Робуль. - С .188-191. - Бібліогр. в кінці ст.
Радіонова, Н. В. Філософські ідеї М. Гоголя у інтерпретаційному просторі педагогічної антропології / Н. В. Радіонова. - С .191-195. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбунова, Л. С. Освіта на перехресті століть: пошук методологічних та світоглядних засад / Л. С. Горбунова. - С .195-203. - Бібліогр. в кінці ст.
Кирилюк, Ф. М. "Філософія - теоретична основа політології" / Ф. М. Кирилюк, С. А. Губерський. - С .204-208
Владимиренко, В. Е. Тип - освітньо - педагогічної раціональності як фундаментальний концепт філософії освіти / В. Е. Владимиренко. - С .208-212
Мельник, В. К. Процес наукового пізнання як методологічна умова функціонування системи освіти / В. К. Мельник. - С .212-215
Ляхвацька, О. М. Сучасна філософська класика: погляд у Європу / О. М. Ляхвацька. - С .216-218
Колодний, А. Релігієзнавча освіта і релігієзнавче виховання / А. Колодний. - С .219-221
Парахонський, Б. Культура як основа формування соціального інтелекту / Б. Парахонський. - С .221-225
Бех, І. Д. Виховання сучасної вузівської молоді / І. Д. Бех. - С .226-234
Бойко, А. М. Сучасні конкуруючі парадигмальні напрями виховання: варіанти вибору / А. М. Бойко, В. О. Пащенко. - С .234-238
Чепелєв, В. І. До питання визначення предмета педагогіки та основних її категорій / В. І. Чепелєв. - С .239-243
Дем’яненко, Н. М. Соціально-історична зумовленість феномену нової педагогічної свідомості / Н. М. Дем’яненко. - С .243-247
Онкович, Г. В. Соціальна проблематика у підготовці журналістів: орієнтир на філософію соціального партнерства / Г. В. Онкович, А. Д. Онкович. - С .247-253. - Бібліогр. в кінці ст.
Головатий, М. Нова парадигма освіти в Україні на шляху творення громадянського суспільства / М. Головатий. - С .253-256
Сердюк, О. П. Системна детермінація навчальної діяльності у вищій школи / О. П. Сердюк. - С .256-261
Рябченко, В. Місце і роль наставника студентської групи в системі виховної роботи вищого закладу освіти III-IV рівнів акредитації / В. Рябченко. - С .261-274
Терещенко, Ю. І. Педагогічна традиція наукова як освітницький пріоритет сьогодення / Ю. І. Терещенко, О. А. Невмержицький. - С .274-278. - Бібліогр. в кінці ст.
Невмержицький, О. А. До проблеми педагогічного спілкування "професор-студент" / О. А. Невмержицький, І. М. Мельникова. - С .278-282. - Бібліогр. в кінці ст.
Кремень, Л. О. Вихованню студентської молоді - психолого-педагогічну підтримку / Л. О. Кремень. - С .282-285
Крисюк, С. В. Підвищення рівня психолого-педагогічної підготовки викладачів, як засіб оптимізації управління вищим навчальним закладом / С. В. Крисюк. - С .285-288
Корольов, Б. І. Трансформація форм і методів освіти у вищій школі в умовах формування нових концептуальних засад розвитку освіти в Україні / Б. І. Корольов. - С .289-291. - Бібліогр. в кінці ст.
Ісьянова, Л. М. Педагогічна реалізація естетичного вчення О. Ф. Лосєва у методологічному підготуванні студентів мистецьких вузів / Л. М. Ісьянова. - С .291-298. - Бібліогр. в кінці ст.
Щербань, П. М. Елітарність інтелекту у вищій школі / П. М. Щербань. - С .298-300
Болгаріна, В. Соціокультурне середовище як проблема педагогічної соціології / В. Болгаріна. - С .300-304. - Бібліогр. в кінці ст.
Матвієнко, О. В. Дистанційне навчання як особистісно-орієнтована система / О. В. Матвієнко. - С .304-307
Масальський, В. І. Виховання у студентів національних, духовних та моральних цінностей як аксіома сучасного культуротворчого процесу / В. І. Масальський, М. М. Черенков. - С .308-311. - Бібліогр. в кінці ст.
Донець, З. Ф. Про національний зміст нашої освіти / З. Ф. Донець. - С .312-315
Довбня, В. М. Ідеал освіченої людини в навчальних закладах Лівобережної україни в першій половині XIX століття і сучсна реформа освіти / В. М. Довбня. - С .315-318
Тищенко, Т. М. Особливості формування освітніх ідеалів / Т. М. Тищенко. - С .318-322. - Бібліогр. в кінці ст.
Робуль, О. М. Комплексне використання різних підходів у сучасній шкільній практиці як основна умова реалізації нової філософії освіти / О. М. Робуль, Н. В. Семергей. - С .322-325. - Бібліогр. в кінці ст.
Кучерявий, О. Г. Культура самовиховання майбутніх педагогів як самотворчість і передумова національного культуротворення / О. Г. Кучерявий. - С .325-330. - Бібліогр. в кінці ст.
Корецька, А. І. Становлення освітньо-виховного ідеалу в педагогічній системі Івана Стешенка / А. І. Корецька. - С .331-335. - Бібліогр. в кінці ст.
Очеретенко, Л. Ю. Використання світоглядного потенціалу природничих дисциплін у навчальному процесі / Л. Ю. Очеретенко. - С .335-338
Кочубей, Т. Д. Василь Сухомлинський: гуманістичні та демократичні тенденції педагогіки XXI століття / Т. Д. Кочубей. - С .339-342. - Бібліогр. в кінці ст.
Кміт, Я. М. Єдність природничо-математичних знань у науці та освіті / Я. М. Кміт, Р. І. Мокрий. - С .342-345. - Бібліогр. в кінці ст.
Береговой, І. Й. Проблеми реформування педагогічної науки / І. Й. Береговой. - С .345-349
Пазяк, О. М. Групи вирівнювання: перший досвід / О. М. Пазяк, Н. М. Пазяк, А. Д. Онкович. - С .349-352
Лукашевич, М. П. "Вчитись тому, для чого народжений" / М. П. Лукашевич. - С .352-353. - Бібліогр. в кінці ст.
Катанова, Н. В. Про кадрову політику у системі вищої та середньо-професійної освіти на Україні / Н. В. Катанова. - С .354-356
Паламарчук, В. І. Проблема наочності в філософії і дидиктиці / В. І. Паламарчук. - С .356-359
Тенькова, Л. В. Ступенева освіта як феномен гуманітаризації навчального процесу / Л. В. Тенькова. - С .359-361
Михальченко, М. І. Дистанційне навчання в соціологічній освіті: pro i kontra / М. І. Михальченко, Л. О. Лещенко. - С .362-367
Баранівський, В. Ф. Про деякі особливості викладання політології в Україні і США / В. Ф. Баранівський. - С .368-373. - Бібліогр. в кінці ст.
Козлакова, Г. Методологічні особливості навчання з використанням / Г. Козлакова, В. Хаскін. - С .373-377. - Бібліогр. в кінці ст.
Корсак, К. В. Про деякі перешкоди на шляху нашої інтеграції в європейський освітній простір / К. В. Корсак. - С .377-381. - Бібліогр. в кінці ст.
Сухолоткий, О. С. Міжнародне співробітництво у сфері вищої освіти і України / О. С. Сухолоткий. - С .381-384
Свистунов, С. В. Виклики інформаційного суспільства і місце освіти України в становленні інноваційної спроможності / С. В. Свистунов. - С .385-389
Андрущенко, Т. В. Вища освіта як сфера міжнародного співробітництва і фактор інтеграції України у європейську спільноту / Т. В. Андрущенко. - С .389-392
Кубальский, О. Н. Глобализация и образование / О. Н. Кубальский, В. Н. Пидводный. - С .392-396. - Бібліогр. в кінці ст.
Уваркіна, О. В. Міжнародні аспекти в системі вищої освіти / О. В. Уваркіна. - С .396-398
Алексейчук, І. С. Особливості інтеграції української системи в європейський освітній простір / І. С. Алексейчук. - С .398-403. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондарук, С. О. Мультикультуралізм в демократичному суспільстві і проблема вибору освітньо-виховної парадигми в Україні / С. О. Бондарук. - С .403-406
Креминський, А. И. Философско-методологические аспекты юридического образования / А. И. Креминський. - С .407-410. - Бібліогр. в кінці ст.
Хиц, К. Спільне і відміни в європейській інтеграції освітніх систем України і Польщі / К. Хиц, А. В. Василюк. - С .410-415. - Бібліогр. в кінці ст.
Кіпець, В. П. До аксіологічних основ вітчизняної вищої школи / В. П. Кіпець. - С .415-421. - Бібліогр. в кінці ст.
Кравченко, П. А. Національна ідея та проблема легітимності реформаторської діяльності / П. А. Кравченко. - С .421-426
Козлакова, Г. О. Сучасні проблеми організації копм’ютерного навчання / Г. О. Козлакова. - С .426-432. - Бібліогр. в кінці ст.
Таланчук, П. М. Нова модель сучасного закладу вищої освіти / П. М. Таланчук, Г. В. Онкович. - С .433-438
Тимошенко, І. І. Роль недержавних закладів освіти у формуванні сучасної філософії освіти в України / І. І. Тимошенко. - С .438-443
Бобров, В. Я. Управління професійною освітою як фактор впливу на формування творчої особистості фахівців в Україні / В. Я. Бобров, С. В. Буктівщенко. - С .443-447
Євтушевський, В. А. Економіка вищої освіти в Україні: основні проблеми та перспективи розвитку / В. А. Євтушевський, А. К. Похресник. - С .447-450
Олійник, В. В. Взаємодія фундаментальної та пошуково-прикладної педагогічної науки у реформуванні післядипломної освіти / В. В. Олійник, А. С. Нікуліна. - С .450-452
Бутівщенко, С. В. Вплив організаційних передумов на розвиток системи державного управління професійними навчальними закладами України у 1917-1920 роках / С. В. Бутівщенко. - С .452-456. - Бібліогр. в кінці ст.
Каленюк, І. С. Державні пріоритети розвитку освіти / І. С. Каленюк. - С .456-461. - Бібліогр. в кінці ст.
Лозовецька, В. Т. Соціально-економічні та професійні вимоги до підготовки молодшого спеціаліста в умовах ринку / В. Т. Лозовецька. - С .461-464
Бірюкова, М. В. Система вищої освіти регіону як модель раціонального впровадження глобальних освітніх технологій / М. В. Бірюкова. - С .465-468
Щербенко, Е. В. Проблеми політичної освіти в Україні / Е. В. Щербенко. - С .468-471
Кукса, В. Фізіореабілітаційна освіта і оздоровче виховання як елементи стратегії виживання / В. Кукса. - С .471-475
Слободяник, М. С. Методологічні засади розвитку вищої бібліотечної освіти в Україні / М. С. Слободяник. - С .475-477
Белобров, Б. Д. Духовність, екологія, босвіта і добробут як пріоритет сталого людського розвитку / Б. Д. Белобров. - С .478-483
Івченко, О. Г. Проблема підготовки кадрів для зовнішньоекономічної сфери України / О. Г. Івченко. - С .483-489
Таланчук, П. М. Освітньо-виховний ідеал у контексті реалій сучасної української культури / П. М. Таланчук. - С .490-494
Кушерець, В. І. Філософія освіти дорослих / В. І. Кушерець. - С .495-497
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Проблеми зростання освітнього потенціалу держави: вища школа / В. О. Огнев’юк. - С .497-500
Крисаченко, В. С. Сучасна екологічна освіта: світовий досвід та українські реалії / В. С. Крисаченко. - С .501-509
Кирилюк, Ф. М. До проблеми визначення поняття світ політичного / Ф. М. Кирилюк. - С .509-512
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методологія педагогічної освіти--Україна

   Філософія освіти--Проблеми і перспективи--Україна, 21 ст.--Збірники


Кл.слова (ненормовані):
діалектика -- реформа освіти -- культуротворчий процес
Анотація: У збірнику розглядаються актуальні проблеми філософії освіти 20 століття, стан та перспективи розвитку освіти України на рубежі століть, проблеми реформування галузі у відповідності з соціокультурними змінами, розвитком науки, культури і соціальної практики. Для вчителів, викладачів, наукових працівників та студентів
Дод.точки доступу:
Андрущенко, В. \редактор.\
Академія педагогічних наук України
Інститут вищої освіти


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

21.


    Цифра, Ю. А.
    Конструювання зовнішньополітичної ідентичності держави в ареалі культурних відмінностей / Ю. А. Цифра // Держава і право : збірник наукових праць. - 2019. - Вип. 86. - С. 377-387. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1563-3349

Кл.слова (ненормовані):
зовнішньополітична ідентичність -- держава -- соціум -- культура -- мультикультуралізм -- діалог культур

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

22.
008+791.43
Б 74


    Богуцький, Ю.
    Нова культурна реальність як соціодинамічний процес людинотворення через ролі: Монографія : монографія / Ю. Богуцький, Н. Корабльова, Г. Чміль ; рецензент: С. М. Волков, Б. А. Головко. - Київ : Інститут культурології НАМ України, 2013. - 272 с. - Библиогр.: с. 265-271. - ISBN 978-966-2241-35-8 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Культурологія--монографії

Кл.слова (ненормовані):
культурна реальність -- мультикультуралізм -- толерантність -- етнокультурне середовище -- мистецька семантика
Дод.точки доступу:
Корабльова, Н.
Чміль, Г.
Волков, С. М. \рецензент.\
Головко, Б. А. \рецензент.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

23.
82.0
П 35


    Питання літературознавства [Текст] : науковий збірник / Ін-т л-ри ім. Т. Г. Шевченка, Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича; ред. О. В. Червінська. - Чернівці : ЧНУ, 1966 - .
   Випуск 80. - 2010. - 287 с. - Бібліогр. наприкінці ст. - 18.00 грн.
    Зміст:
Баринова, Екатерина. Античность и христианство в новелле Томаса Манна "Смерть в Венеции" как противопоставление Востока и Запада / Е. Баринова. - С .3-8. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Манн Томас, Смерть у Венеції, про твір, античність, християнство
Богиня, Наталія. Новаторство в збірці Гертруди Стайн "Tender Buttons" : аналіз перекладу одного заголовка / Н. Богиня. - С .9-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Стайн Гертруда, Tender Buttons, про збірку, поезія в прозі, словесний колаж
Бучко, Аліна. Біблійні мотиви в поезії Ельзи Ласкер-Шюлер / А. Бучко. - С .17-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ласкер-Шюлер Ельза, про творчість, орієнталізм, Біблійні мотиви
Кучер, Зоя. Проблема відчуження особистості в повісті Ф. Дюрренматта "Доручення" / З. Кучер. - С .25-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Дюрренматт Фрідріх, Доручення, про твір, відчуження, спостереження
Лаврієнко, Тамара. Концепт "віра" в художньому потрактуванні Чарльза Брокдена Брауна / Т. Лаврієнко. - С .31-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Браун Чарльза Брокден, Віланд, про твір, релігійний фанатизм, Просвітництво
Макаревич, Александр. "Истории белого света" М. Лукши : специфика формообразовательной и стилевой организации сборника / А. Макаревич. - С .39-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Лукша Міра, Історії білого світу, про книгу, жанрова модифікація, оповідна історія
Моцієвська, Валентина. Катарсичність інтернальних образів в оповіданнях Федора Сологуба / В. Моцієвська. - С .47-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Сологуб Федір, про творчість, катарсис, жах
Сізова, Ксенія. Принципи портретування і титульні конструкції як прояви героєцентричності літератури романтизму / К. Сізова. - С .52-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: принципи портретування, титульні конструкції, романтизм
Атаманюк, Олена. Імагологічні аспекти національного образу в зарубіжній літературі / О. Атаманюк. - С .58-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: імагологія, національна своєрідність, ідентичність
Лозенко, Вікторія. Специфіка й архетипіка образу Великої Богині в романі Г. Уеллса "Містер Блетсуорсі на острові Ремполь" / В. Лозенко. - С .64-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Уеллс Герберт, Містер Блетсуорсі на острові Ремполь, про твір, архетипічні риси, Велика Богиня
Самолюк, О. Антропологічний універсум художніх образів у поетичних творах Михайла Ореста та Готфріда Бенна / О. Самолюк. - С .70-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Орест Михайло, Душа і доля, про збірку, Бенн Готфрід, Статичні вірші, про збірку, художній образ
Галиева, Марианна. Проблема антропокосмизма в поэме М. Цветаевой "Горы" / М. Галиева. - С .79-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Цветаева Марина, Горы, про твір, антропокосмізм, Велика Богиня
Дерикоз, Ольга. Антропологічні виміри христоцентричної символіки в романі А. Мердок "Черниці та солдати" / О. Дерикоз. - С .88-95. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Мердок Айріс, Черниці та солдати, про твір, солдат, монахиня
Коваленко, Марина. Міфотворчість як провідне явище в розвитку літератури ХХ століття / М. Коваленко. - С .96-101. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міф, міфотворчість, міфологізм
Комісаренко, Катерина. Антропологічні аспекти фантастичної прози Олеся Бердника та Аркадія і Бориса Стругацьких / К. Комісаренко. - С .101-106. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Бердник Олесь, Зоряний Корсар, про твір, Стругацьких Борис, Хижі речі доби, про твір, антропологічна криза
Левченко, Наталія. Художня модель сакральної антропології в літературі українського бароко / Н. Левченко. - С .107-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сакральний, профанний, антропологія
Матійчак, Альона. Дихотомічні зрізи антропологічної проблематики роману А. Мердок "Пора Ангелів" / А. Матійчак. - С .115-122. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Мердок Айріс, Пора Ангелів, про твір, моральна філософія, антропологія
Пархоменко, Інна. Техніка як трансформатор людини / І. Пархоменко. - С .123-127. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Бредбері Рей, 451° за Фаренгейтом, про твір, антиутопія, трансформація
Попова, Анна. Тема старости и смерти в "Замогильных записках" Ф.-Р. де Шатобриана / А. Попова. - С .128-136
Кл.слова: Шатобріан Франсуа?-Рене?, Замогильні записки, про твір, романтичні мемуари, біографічний час
Драпак, Галина. Проблеми та методи поетичного перекладу в руслі порівняльного літературознавства / Г. Драпак. - С .137-141. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: поетичний переклад, поезія, оригінал
Жиліна, Мирослава. Метафора межичасся як зустріч поетичного світу міста й митця (Ф,Ґ. Лорка й М. Семенко) 142 / М. Жиліна. - С .142-148. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Лорка Федеріко Гарсія, Поет у Нью-Йорку, про твір, Семенко Михайль, Німеччина, про твір, Вергарн Еміль, Місто-спрут, про твір
Калашник, Ольга. Інфернальні візії в поезії В. Свідзінського і Г. Тракля / О. Калашник. - С .149-155. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Свідзінський Володимир, про творчість, Тракль Ґеорг, про творчість, порівняльна інтерпретація
Меланій, Назар. Антропологічно-екзистенційні аспекти дихотомії "Свій" - "Чужий" : (на метеріалі української та німецької прози про Другу світову війну) / Н. Меланій. - С .156-163. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Свій, Чужий, Інший
Скибицкая, Людмила. Аксиология героев Ю. Казакова и М. Стрельцова / Л. Скибицкая. - С .164-169. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Казаков Юрій, про творчість, Стрельцов Міхась, про творчість, лірична проза
Шутяк, Лілія. Трансформація концептуальної світомоделі homo legens у homo zapping : (на прикладі малої прози Ґорана Петровича та Віслави Шимборської) / Л. Шутяк. - С .170-174. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Петрович Ґоран, про творчість, Шимборська Віслава, про творчість, телебачення
Іваненко, Вікторія. Функції інтертексту в конструюванні фікціональних світів : (на матеріалі роману Йена Бенкса "Крокуючи склом") / В. Іваненко. - С .175-183. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Бенкс Йен, Крокуючи склом, про твір, фікціональний світ, семантичний зсув
Дзик, Роман. Достоєвський на Манхеттені : французька інтерпретація "російського нігілізму" / Р. Дзик. - С .184-190. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Достоєвський Ф., Біси, про твір, Глюксман Андре, Достоєвський на Манхеттені, про твір, нігілізм
Короткевич, Вячеслав. Автор как медиатор интертекста : (на материале драматических произведений А. Асташонка, И. Сидорука, С. Ковалева) / В. Короткевич. - С .191-198. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Асташонок Алєсь, про творчість, Сидорук Ігорь, про творчість, Ковальов Сєрґєй, про творчість
Мацевко-Бекерська, Лідія. Наратив як форма антропологізації літературного твору / Л. Мацевко-Бекерська. - С .199-210. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наратив, дискурс, ідентифікація змісту
Монолатій, Тетяна. Інтертекстуальність роману Йозефа Рота "Тарабас" / Т. Монолатій. - С .211-222. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Рот Йозеф, Тарабас, про твір, інтертекстуальність, алюзія
Скуратовська, Людмила. Роль цитат із Біблії в романах Дж. Джойса / Л. Скуратовська. - С .223-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Джойс Джеймс, Портрет митця замолоду, про твір, Джойс Джеймс, Улісс, про твір, Біблійна цитата
Чотарі, Вероніка. Специфіка інтерференції світоглядних систем Сходу - Заходу в літературних переосмисленнях псалмів / В. Чотарі. - С .227-236. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: псалом, жанр, інтерференція
Нікоряк, Наталія. Кінорецепція тропічної природи "звукової" символіки твору М. Коцюбинського "Тіні забутих предків" / Н. Нікоряк. - С .237-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Коцюбинський М.,Тіні забутих предків, про твір, Параджанов Сергій, про творчість, кіномова
Романко, Тетяна. Діалог культур та його значення для адекватної інтерпретації літератури для юнацтва / Т. Романко. - С .246-253. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: література для юнацтва, літературознавча антропологія, адекватна інтерпретація
Чернокова, Евгения. Коммуникативная стратегия неотрадиционалистского эстетического дискурса: "Портрет дамы" Т. С. Элиота / Е. Чернокова. - С .254-260
Кл.слова: Еліот Томас Стернз, Портрет дами, про твір, неотрадиціоналізм, романтизм
Аннікова, Оксана. Творчість Гната Хоткевича у просторі літературознавчих інтерпретацій / О. Аннікова. - С .261-269. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Хоткевич Гнат, про творчість, декаданс, модернізм
Бабій, Людмила. Становлення та розвиток культуральних досліджень та мультикультуралізм / Л. Бабій. - С .270-275. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурні дослідження, постмодернізм, мультикультуралізм
Огуй, Олександр. Трьохвимірний поетичний простір "Ланселета" Ульріха фон Цатцікгофена : [рецензія] / О. Огуй. - С .276-279
Кл.слова: Цатцікгофен Ульріх, Ланселет, про твір, текстовий аналіз, поетичний простір
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Продовжувані видання

Дод.точки доступу:
Червінська, О. В. \ред.\
Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка(Київ)
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

24.
37.014.25:005.745(082)
О-72


   
    Освіта для сталого розвитку: міжконтинентальний діалог інтелектуалів : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 12 листопада 2015 р., м. Київ / Київський університет імені Бориса Грінченка, Українсько-турецький центр «Сяйво», Українська академія акмеології. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015. - 207 с. - 40.94 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Міжнародні навчальні організації--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
студентська молодь -- гендерний -- мультикультуралізм -- транснаціональний
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка
Українсько-турецький центр "Сяйво"
Українська академія акмеології


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

25.
122/129
Ф 56


    Кремень, Василь.
    Освіта і глобалізація / В. Кремень // Філософія освіти : хрестоматія : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М-во освіти і науки України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ, 2014. - С. 437-441 . - ISBN 978-966-7548-90-2
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Філософія

Кл.слова (ненормовані):
аксіологічне спрямування навчання -- педагогічна очевидність -- особистість -- мультикультуралізм
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \уклад.\
Кузьменко, О. М. \уклад.\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

26.
008
В 53


   
    Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв : щоквартальний науковий журнал. № 3. - Київ : Міленіум, 2014. - 299 с. - 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Культура--Збірники

   ФІлософія


   Мистецтво


Кл.слова (ненормовані):
мультикультуралізм -- естетична реконструкція

Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

27.
37.014.25:005.745(083.9)
О-72


   
    Освіта для сталого розвитку: міжконтинентальний діалог інтелектуалів : програма ІІІ міжнародної науково-практичної конференції до Міжнародного дня толерантності, 12 листопада 2015 р. м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Українська Академія Акмеології. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015. - 12 с.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Вступне слово / В. О. Огнев’юк. - С .3-7
Кл.слова: людський розвиток, освіченість, культура толерантності
Asadov, Agil Mahiyaddin. Main Goals of Transportation System in Terms of Sustainable Development / A. M. Asadov. - С .8-15
Кл.слова: стійкий розвиток, транспортна система, екологічні умови
Komarnytskyi, M. Combating in Tolerance through Education: Islamophobia and the Case of Muslim Minorities in Ukraine / M. Komarnytskyi. - С .16-21. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Україна, ісламофобія, кримські татари
Marshall, Kenneth Christensen. Equipping Students for the Lifelong Journey of Learning / K. Ch. Marshall. - С .22-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, цінності, освіта впродовж життя
Антонов, Валерій Миколайович. Комп’ютерізація акме-освіти та акме-науки на сучасному етапі сталого розвитку суспільства / В. М. Антонов. - С .28-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, кібернетика, сталий розвиток
Антонова, Ю. В. Освіта та наука як рушій сталого розвитку творчого гендерного потенціалу акме-особи / Ю. В. Антонова, В. М. Антонов. - С .35-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, наука, сталий розвиток
Баранцова, І. 0. Проблеми формування особистості людини культури в теорії та практиці вітчизняного та зарубіжного досвіду / І. 0. Баранцова. - С .44-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, культура людини, культурний розвиток
Вознюк, Олександр Васильович. Постнекласичний етап розвитку освіти і педагогіки / О. В. Вознюк. - С .49-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: холістична парадигма освіти, парадигмальні моделі розвитку освіти, інформаційне суспільство
Галус, О. М. Загальнотеоретичні підходи до управління професійною підготовкою фахівців у виші / О. М. Галус, Б. С. Крищук. - С .59-66. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, аксіологічний підхід, акмеологічний підхід
Гладкова, Валентина Миколаївна. Особливості сталого розвитку сучасного фахівця соціономічного профілю (акмесинергетичні аспекти) / В. М. Гладкова. - С .67-
Кл.слова: акмесинергетичний аспект, людинознавчий аспект, сталий розвиток
Голобородько, Є. П. Акмеологічні аспекти розвитку педагогічної майстерності в системі неперервної освіти: з досвіду роботи / Є. П. Голобородько. - С .76-80
Кл.слова: неперервна освіта, акмеологія, акмеологічний розвиток педагога
Дубасенюк, Олександра Антонівна. Професійно-педагогічна підготовка вчителя до толерантної міжкультурної взаємодії 80 / О. А. Дубасенюк. - С .80-91. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сталий розвиток, толерантність, полікультурне середовище
Завацька, Л. М. Деякі аспекти ставлення студентської молоді до інституту шлюбу у контексті гендерних відмінностей / Л. М. Завацька. - С .92-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інститут шлюбу та сім'ї, студентська молодь, гендерні відмінності
Клименко, И. С. Инновационная модель личностно-ориентированного обучения в системе образования для устойчивого развития / И. С. Клименко. - С .97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновації, сталий розвиток, якість освіти
Кріба, І. Й. Культурний вимір як ключова складова сталого розвитку / І. Й. Кріба. - С .105-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурний вибір, культура, навколишнє середовище
Мамедзаде, Р. Э. Мультикультурализм - как стиль жизни в Азербайджане / Р. Э. Мамедзаде. - С .109-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мультикультуралізм, толерантність, Європа
Мельниченко, Ольга Володимирівна. Руйнування тендерних стереотипів як елемент толерантності сучасної культури / О. В. Мельниченко. - С .115-121. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гендерні стереотипи, гендерна педагогіка, толерантність
Мрака, Ігор Богданович. Проблема толерантності в системі історичної освіти / І. Б. Мрака. - С .122-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: толерантність, історична освіта, українсько-польські відносини
Олексенко, В. П. Формування ціннісних орієнтирів особистості в умовах розвитку інформаційного суспільства / В. П. Олексенко. - С .128-135. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, цінність, інформаційне суспільство
Рашидов, С. Ф. Свобода віросповідання та проблема толерантності / С. Ф. Рашидов. - С .136-145. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мультикультуралізм, ідентичність, релігійна ідентичність
Саух, Петро Юрійович. Новий образ освіти в контексті ідей сталого розвитку суспільства: транснаціональний вимір / П. Ю. Саух. - С .146-161. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, нелінійне мислення, холістичне мислення
Сидорчук, Нінель Герандіївна. Сталий розвиток як стратегія оптимізацїї рекреаційного ресурсу / Н. Г. Сидорчук. - С .162-171. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відпочинок, рекреація, скандинавська ходьба
Стецюк, Володимир Васильович. Обласні освітні системи як засіб формування сталої освіти в Україні / В. В. Стецюк. - С .172-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітній простір, географія освіти, обласні освітні системи
Таушанжи, К. П. Смена научной парадигмы в меняющемся мире / К. П. Таушанжи. - С .184-193. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: духовні цінності, економіка, матеріальні цінності
Федик, І. І. Роль гуманітарної освіти у подоланні історичних стереотипів (на прикладі українсько-польських стосунків) / І. І. Федик. - С .194-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українсько-польські стосунки, стереотипи, толерантність
Чубук, Р. В. Акмеологічний підхід як пошук нових можливостей професійної підготовки соціальних працівників 201 / Р. В. Чубук. - С .201-205. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна зрілість, самоосвіта, професіоналізм фахівця
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Конференції

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Українська Академія Акмеології


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

28.


    Лімборський, Ігор.
    Чим розпочинається XXI ст. у світовій культурі, або що вивчатиме завтра учень на уроках зарубіжної літератури / І. Лімборський // Всесвітня література в школах України : науково-методичний журнал. - 2018. - № 9. - С. 2-9. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
зарубіжна література -- світова культура -- глобалізація -- мультикультуралізм -- транскультуралізм -- транскультура -- постмодернізм

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

29.
316.722:303.446.2(71)
Б 30


    Бахов, Іван Степанович.
    Канадський мультикультуралізм: від схвалення до критики і фобії : наукове видання / І. С. Бахов ; заг. ред. Н. М. Чернуха. - Київ : Центр учбової літератури, 2018. - 172 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-673-428-4 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія культури--Культура різноманітних суспільтв--Міжкультурне порівняння--Канада--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
мультикультуралізм -- мультикультурофобія
Дод.точки доступу:
Чернуха, Н. М. \заг. ред.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

30.
83.014я031
Г 68


    Горенко, Ірина Володимирівна.
    Пам’ять жанру і наративні функції оповідей рабів у афро-американському художньому дискурсі другої половини ХХ століття (на матеріалі романів Ішмаеля Ріда "Політ до Канади" та Едварда Джоунза "Знаний світ") : дисертація ... канд. філол. наук : 10.01.06 / І. В. Горенко ; Тернопільський Національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. - Тернопіль, 2015. - 171 арк.
ДРНТІ
ББК 83.014я031

Рубрики: Літературознавство--теорія літератури--жанр літератури, 20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
аболіціоністський рух -- рабство -- расизм -- комплекс меншовартості -- естетика нео-гуду -- магія -- мультикультуралізм
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : Україна, 04053, м.Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б
Дод.точки доступу:
Шимчишин, М. М. \наук. керівник.\
Тернопільський Національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

 1-30    31-35 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)