Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=міжцерковний діалог<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Morozova D.
Назва : Melos of the Undivided Church. Notes on the Interchurch Researches of Early Music
Паралельн. назви :Мелос нерозділеної церкви примітки щодо міжцерковних досліджень ранньоЇ музики
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2019. - № 5. - С. 84-90. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2019/5). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гімнографія--знаменний спів--візантійський спів--григоріанський хорал--семіотика музики--міжцерковний діалог
Анотація: Нова увага до древнього церковного співу особливо актуальна нині, коли оновлена автокефальна Церква України приєднується до світової християнської громади, оглядаючись на власні історичні та богослужбові корені та намагаючись подолати стереотипи щодо своєї традиції. Ця стаття стосується міфів різних християнських музичних традицій щодо себе та своїх сусідів. Такі міфи імпліцитно виражають тугу за втраченою єдністю Церкви та осуд Іншого за цю втрату. Отже, вони продовжують догматичну полеміку в області естетики. Як ми продемонстрували, такі міфи фігурували в історіографіях церковного співу ХІХ-ХХ ст. як ідеологічний поштовх для оновлення відповідних традицій. Однак "позитивна" міфологізація власної традиції співу, поперше, ретушувала ті виміри її образу, які були недооцінені на той час, по-друге, часто принижувала сусідські традиції. Відтак, однобічність такої міфологізації спонукала деяких сучасних фахівців долучитися до спільної реконструкції автентичної історії музики разом із зарубіжними колегами. У цій роботі такі колегіальні реконструкції - як теоретичні, так і практичні - вперше були оцінені як важливий вимір міжконфесійного та міжюрисдикційного діалогу. Як ми намагалися показати, вони не менш необхідні, ніж дискусії в догматичній галузі, а їх плоди набагато потужніші, ніж будь-яке "музичні есперанто" популярних християнських гімнів
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)