Пошуковий запит: (<.>K=міністерства<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 722
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| 10 типів учителів від яких утече найтерплячіший школяр // Сучасна школа України. -Київ, 2018,N № 10.-С.60-63
|
>2.
| 20 якостей та вмінь, якими повинен володіти справжній лідер // Сучасна школа України. -Київ, 2018,N № 8.-С.60-63
|
>3.
| 7 порад, як упоратися з емоційним вигоранням і бути продуктивним // Сучасна школа України. -Київ, 2019,N № 1.-С.59-62
|
>4.
| Amyx J. A. Japan’s Financial Crisis/J. A. Amyx. - 2006
|
>5.
| Debych M. Ensuring the educational activities effeciency in the context of internationalization: European higher education area countries/M. Debych // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 1.-С.114-127
|
>6.
| Karpus Z. Education of interned soldiers of Ukrainian People’s Army in Poland: the case of the camp in Aleksandrow Kujawski/Z. Karpus, O. Humeniuk // Схід. -Маріуполь:Український культурологічний центр, 2019,N № 6.-С.65-69
|
>7.
| Opryshko T. The USE of innovative tools in the editorial process of scientific journals of Ukraine/T. Opryshko, H. Tymofieieva, A. Lytvynova // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 11.-С.121-129
|
>8.
| Skyba I. The place and part of Polikarp (Sykorskyi) in the spread and strengthening of the movement for the Ukrainization of the Orthodox Church in Poland in the 1920th/I. Skyba // Схід. -Маріуполь:Український культурологічний центр, 2019,N № 6.-С.32-38
|
>9.
| Євстрат’єв С. Цифрові компетентності у підготовці молодших бакалаврів з агрономії/С. Євстрат’єв // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.185-205
|
>10.
| Єгорушкіна К. Казкотерапія як інструмент психолога та педагога/К. Єгорушкіна // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР- Україна, 2012,N № 2.-С.4-9
|
>11.
| Єресько О. Освіта в Україні: курс - на ефективне використання інформаційно-комунікаційних технологій/О. Єресько // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР- Україна, 2012,N № 1.-С.4-6
|
>12.
| Єсікова І. В. Дидактичні умови використання ікт в інклюзивному середовищі закладів загальної середньої освіти/І. В. Єсікова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 11.-С.62-70
|
>13.
| Іванюк І. Супервізія та інтервізія в школі. Дієві засоби від професійного вигорання вчителів/І. Іванюк // Сучасна школа України. -Київ, 2018,N № 10.-С.40-44
|
>14.
| Іванюк І. Цифрова компетентність. Як оцінюють директорів і вчителів у Норвегії/І. Іванюк // Сучасна школа України. -Київ, 2018,N № 10.-С.45-55
|
>15.
| Інституційний аудит. Що варто знати про зовнішнє оцінювання діяльності шкіл // Сучасна школа України. -Київ, 2018,N № 10.-С.20-30
|
>16.
| Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу у 2018–2019 навчальному році // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 7.-С.2–96.
|
>17.
| Інструкція щодо заповнення класного журналу для 1 - 4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2015,N № 7/8.-С.1-4
|
>18.
| Інтегрований курс "Історія: Україна і світ" // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 4.-С.62–94.
|
>19.
| Інформаційний збірник для освітян - 2019г.,N 10 (Введено оглавление)
|
>20.
| Інформаційний збірник для освітян - 2019г.,N 11 (Введено оглавление)
|
|
|