Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=навички ХХІ століття<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2012р.,N 1
Цікаві статті :
Єресько О. Освіта в Україні: курс - на ефективне використання інформаційно-комунікаційних технологій/ О. Єресько (стр.4-6) Кл.слова: програма "Ст о відсотків",ІКТ - компетентність педагогів
Свириденко О. Навчання ХХІ століття: ІКТ - компетентність пнедагогів/ О. Свириденко (стр.7-10) Кл.слова: навички ХХІ століття,стандарт ІСТ-СFT,міжнародна система сертифікації педагогів
Панченко А. Модернізація освітнього процесу у ДНЗ в умовах інформатизації освіти/ А. Панченко (стр.11-15) Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології,освітній процес,творча група "Світ на долоні"
Галяпа М. Організація педагогічної взаємодії: крок за кроком/ М. Галяпа (стр.30-42) Кл.слова: педагогічна взаємодія,мотивація розвивальної діяльності,репродукція нових знань
Карабаєва І. Активно-пізнавальне ставлення дитини до навколишнього світу/ І. Карабаєва (стр.43-48) Кл.слова: пізнавальний інтерес,цікавість,допитливість
Неменуща О. Навчаємо англійської мови, граючись/ О. Неменуща (стр.49-55) Кл.слова: гра на заняттях з навчання дітей англійської мови,ігрові форми роботи,рольова гра
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Свириденко, Ольга
Назва : Навчання ХХІ століття: ІКТ - компетентність пнедагогів
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу: щомісячний спеціалізований журнал/ Видається за підтримки Міністерства освіти і науки України. - Київ: МЦФЕР- Україна, 2012. - № 1. - С. 7-10 (Шифр В353859/2012/1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 74.0я43/П 24
Автор(и) : Петрик, Лада Вікторівна
Назва : Медіа-грамотність як навичка ХХІ ст.
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - №27. - С. 100-104 (Шифр 74.0я43/П 24-927738662)
ДРНТІ : 14.01
ББК : 74.0я43
Предметні рубрики: Освіта-- Методика навчання-- Медіа-грамотність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіа-засоби--модель samr--навички ххі століття--нові медіа-навички
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Прошкін В. В., Астаф’єва М. М., Радченко С. С.
Назва : Геометричні задачі на побудову як дієвий інструментарій формування навичок ХХІ століття [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - № 3/4. - С. 122-136. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.1236 (Шифр О283150799/2017/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.1236
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): геометричні задачі на побудову--критичне мислення--математика--навички ххі століття--учні--формування
Анотація: У статті розкрито сутність поняття навичок ХХІ століття як педагогічного феномену. Виділено три блоки навичок: навчальні та інноваційні; інформаційні, медійні та комп’ютерні; життєві і професійні (кар’єрні). Розглянуто ключову навичку ХХІ століття – критичне мислення. Подано результати реальної практики формування критичного мислення сучасної молоді. Доведено, що математика має невичерпні можливості і засоби для виховання критичного, зокрема, логічного мислення, із дотриманням правил та законів математичної логіки. Представлено задачі на побудову як клас геометричних задач, розв’язання яких якнайкраще тренує мислення та сприяє формуванню цілого ряду інших навичок ХХІ століття. Охарактеризовано чотири етапи процесу розв’язання задач на побудову: аналіз, побудова, доведення, дослідження. Зазначено, що розв’язання задач на побудову є класичним вирішенням будь-якої (не лише математичної, а виробничої, соціальної, побутової тощо) проблеми
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)