Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=навчальна автономія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
Шифр: І368505/2016/1
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2016р. № 1
Зміст:
Етичні норми для публікацій (укладено з використанням публікаційних принципів Committee on Publication Ethics (COPE), Publishing Ethics Resource Kit [PERK] та відповідно до рекомендацій Elsevier]. - С.3-6
Кл.слова: редакційна колегія журналу, зобов’язання авторів, зобов’язання рецензентів
Вимоги до публікацій. - С.7-8
Кл.слова: відредагована стаття, наукова рецензія, довідка про автора
Подосиннікова, Г. І. Розвиток навчальної автономії старшокласників у процесі формування англомовної лексичної компетентності / Г. І. Подосиннікова, С. М. Мельник. - С.9-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальна автономія, навчальні стратегії, комунікативні стратегії
Бігич, Оксана Борисівна. El oso traposo -віртуальний помічник учителя іспанської мови початкової школи / О. Б. Бігич. - С.15-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іспанська мова, початкова школа, ведмідь Трапосо
Курило, Л. В. Структурні і стилістичні характеристики англомовних наукових статей 18 / Л. В. Курило. - С.18-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: науковий дискурс, функціональний стиль, мовленнєвий жанр
Гутник, В. М. Особливості формування фонетичної усвідомленості у майбутніх вчителів у комунікативному вступному корективному курсі з німецької мови / В. М. Гутник. - С.24-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фонетична компетенція, фонетичні навички, фонетичні знання
Щербина, М. Б. Формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів іноземних мов засобами коміксів / М. Б. Щербина. - С.31-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комікс, креолізація, іншомовна комунікативна компетентність
Василенко, Т. П. Актуалізація знань під час формування у майбутніх перекладачів англомовної лексичної компетентності з письмового перекладу / Т. П. Василенко. - С.37-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: перекладацька компетентність, письмовий переклад, актуалізація знань
Ніколаєва, С. Ю. Програма вступного іспиту до аспірантури зі спеціальності 13.00.02 - "Теорія і методика навчання: іноземні мови" / С. Ю. Ніколаєва. - С.42-58
Кл.слова: аспірантура, методична підготовка, програма вступного іспиту
Фабрична, Я. Г. Українсько-англійський глосарій термінів з методики навчання іноземних мов і культур / Я. Г. Фабрична. - С.59-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українсько-англійський глосарій, професійна термінологія, іноземні мови
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Подосиннікова, Г. І.
    Розвиток навчальної автономії старшокласників у процесі формування англомовної лексичної компетентності [Текст] / Г. І. Подосиннікова, С. М. Мельник // Іноземні мови. - Київ, 2016. - № 1. - С. 9-14. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
навчальна автономія -- навчальні стратегії -- комунікативні стратегії
Дод.точки доступу:
Мельник, Сергій Миколайович


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Гагіна, Н. В.
    Реалізація особистісно зорієнтованого підходу в дистанційному навчанні у вищій школі [Електронний ресурс] / Н. В. Гагіна, В. В. Борисенко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 3(11). - С. 42-51. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
дистанційне навчання -- особистісно зорієнтований підхід -- навчальна автономія -- самоосвіта -- консультування
Анотація: У статті узагальнено досвід реалізації особистісно зорієнтованого підходу в дистанційному навчанні вищої школи, проаналізовано сучасні тенденції розвитку дистанційного освітнього процесу, розглянуто особливості впровадження ефективних технологій дистанційної освіти, обґрунтовано умови та шляхи використання особистісно зорієнтованого підходу як основи дистанційного навчання у вищій школі, визначено права і можливості студентів ВНЗ за умови застосування особистісно зорієнтованого підходу в процесі дистанційного навчання. Автори пропонують засоби практичної реалізації ОЗОН у дистанційній освіті, наголошують на вагомій ролі самостійної навчальної діяльності як важливому аспекті дистанційного навчання, виборі найоптимальніших підходів до організації навчального процесу, доводять значущість педагогічної підтримки та консультування для збільшення автономії студентів та посилення ролі самоосвіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Борисенко, В. В.


Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)