Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=навчальна дисципліна<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.


    Сошинська, Вікторія.
    Програмні результати вивчення дисципліни "Наукові комунікації" в Університеті Грінченка як підгрунтя професійних компетенцій маністрів [Текст] / В. Сошинська // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2018. - N 4. - С. 27-30. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
Київський університет імені Бориса Грінченка -- навчальна дисципліна -- навчальний план -- наукова комунікація -- підготовка магістрів -- програмний результат -- професійна комунікація -- професійні компетенції

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Дурняк, Б. В.
    Моделі планування навчального процесу спеціальності вищого навчально¬го закладу [Текст] / Б. В. Дурняк, В. М. Сеньківський, О. В. Литовченко // Поліграфія і видавнича справа. - Львів, 2015. - N 1. - С. 11-17. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
навчальний план -- навчальна дисципліна -- ВНЗ
Дод.точки доступу:
Сеньківський, В. М.
Литовченко, О. В.


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (19.11.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

3.


    Литвин, Сергій Харитонович.
    Місце і роль навчальної дисципліни "Підготовка дослідницького проекту та презентація результатів наукових досліджень" у підготовці докторів філософії в аспірантурах закладів вищої освіти (наукових установ) [Текст] / С. Х. Литвин // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія = Library Science. Record Studies. Informology : науковий журнал. - 2021. - № 2. - С. 7-14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-9805

Кл.слова (ненормовані):
навчальна дисципліна -- аспірантура -- дисертації -- підготовка науковців -- презентація результатів наукового дослідження -- доктор філософії

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)
Замовлені прим-ки для відділів: ГП ЧЗ


Знайти схожі

4.


    Майєр, Н. В.
    Зміст і структура навчальної дисципліни "Сучасні підходи до тестування в навчанні іноземних мов і культур" для професійно-методичної підготовки майбутнього вчителя [Текст] / Н. В. Майєр // Іноземні мови : науково-методичний журнал. - 2019. - № 3. - С. 26-33. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
учитель іноземних мов -- тестова компетентність -- професійно-методична підготовка -- навчальна дисципліна -- середня освіта -- студент бакалаврату -- тестування

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.
373.5.016:811.161.2(075.8)
О-76


    Остапенко, Н. М.
    Технологія сучасного уроку української мови [Текст] : навч. посіб. / Н. М. Остапенко. - Київ : Академія, 2011. - 245 с. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-580-310-2 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Урок--методика викладання--українська мова--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
сучасний урок -- урок -- навчальна дисципліна -- професійна компетентність -- вчитель української мови -- вчитель української літератури -- проектування -- сучасні технології -- систематизація знань -- уміння -- навички -- будова уроку -- розвиток зв'язного мовлення -- плани-конспекти
Анотація: У посібнику розкрито технологічний підхід в організації процесу навчання, який активізує ініціативність учнів на уроці, сприяє підвищенню якості їх взаємодії з учителем, стимулює їхні творчі здібності.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

6.


    Кобєлєв, Олексій.
    "Інформаційний аналіз і консалтинг" у системі підготовки спеціалістів бібліотечно-інформаційної сфери [Текст] / О. Кобєлєв, О. Мар’їна // Бібліотечний вісник = Bibliotechnyi visnyk : науково-теоретичний та практичний журнал. - 2016. - № 3. - С. 18-22. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1029-7200

Кл.слова (ненормовані):
Інформаційний аналіз і консалтинг -- інформаційна аналітика -- навчальна дисципліна
Дод.точки доступу:
Мар’їна, Олена


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Сисоєв, Олексій.
    Зміст, форми та методи вивчення навчальних дисциплін із циркулярної економіки: досвід України / О. Сисоєв // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2022. - № 11. - С. 40-57, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
зміст навчання -- компетентність -- навчальна дисципліна -- форми і методи навчання -- циркулярна економіка
Анотація: Результати аналізу змісту навчальних дисциплін для підготовки фахівців із циркулярної економіки вказують на формування варіативних компетентностей фахівців, що залежить від освітнього рівня, специфіки спеціальності та навчальної дисципліни. Так, аналіз показує, що система компетентностей для бакалаврів інтегрує сукупність взаємопов’язаних знань, умінь та навичок для розв’язання професійних задач. Система компетентностей для магістрів також інтегрує сукупність взаємопов’язаних знань та умінь для розв’язання професійних задач з акцентом на розвиток практичних навичок. Тоді як система компетентностей для докторів філософії включає переважно практичні навички та уміння здійснювати кваліфіковані наукові дослідження в галузі економіки та впроваджувати їх результати в освітній професійній діяльності. Крім того, освітній процес в університеті реалізується в традиційних формах: навчальні заняття, виконання індивідуальних завдань, контрольні заходи, самостійна робота. Форми навчання: фронтальні, колективні, групові, індивідуальні, аудиторні, позааудиторні. Основними видами навчальних занять є: лекції, практичні, семінарські заняття, лабораторні, індивідуальні заняття та консультації. Проте перевага формату лекцій (100%) та семінарських занять (56,6%) вказує на теоретично спрямовану ,а не на практико-орієнтовану підготовку фахівців із циркулярної економіки в національних закладах вищої освіти. Зроблено висновок, що зміст, форми та методи вивчення навчальних дисциплін із циркулярної економіки в національних закладах вищої освіти характеризуються широкою варіативністю та різноманітністю, що залежить від специфіки освітнього рівня, спеціальності, навчальної дисципліни, а також потенціалу закладу вищої освіти. Вважаємо, що така варіативність і різноманітність змісту, форм та методів вивчення навчальних дисциплін дозволяє національним закладам вищої освіти готувати фахівців із циркулярної економіки, здатних вирішувати еколого-економічні питання в різних галузях економіки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

8.


    Давидова, Наталія.
    Сучасні тренди розвитку освітнього права / Н. Давидова // Публічне право : науково-практичний юридичний журнал. - 2019. - № 1. - С. 65-72. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-9082

Кл.слова (ненормовані):
освітнє право -- галузь права -- галузь законодавства -- навчальна дисципліна -- юридична наука

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Бехруз, Хашматулла.
    Порівняльне правознавство як навчальна дисципліна у системі юридичної освіти України занепад чи сподівання на оновлення? / Х. Бехруз // Право України : юридичний журнал. - 2019. - № 3. - С. 65-76. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1026-9932

Кл.слова (ненормовані):
порівняльне правознавство -- наука -- навчальна дисципліна -- вища юридична освіта -- система юридичної освіти -- вищі юридичні навчальні заклади -- навчальний план

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

10.


    Гладченко, О. В.
    Зміна підходів до вивчення інформатики у змісті підготовки майбутніх економістів [Електронний ресурс] / О. В. Гладченко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 3(11). - С. 52-60. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інформатика -- інформаційне суспільство -- фахівці з економічних спеціальностей -- інформаційно-комунікаційні технології -- навчальна дисципліна
Анотація: Автором статті порушується проблема зміни підходів до організації вивчення інформатики економістами у вищій школі як однієї із складових їхньої професійної компетентності. Доводиться доцільність введення у навчальні плани низки вибіркових курсів, спрямованих на формування навичок роботи з інформацією у контексті глобальної тенденції інформатизації суспільства.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)