Пошуковий запит: (<.>K=навчальна діяльність<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Ярош Н. Групові методи роботи на уроках у початковій школі/Наталія Ярош // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 6.-С.50–52
|
>2.
| Яланська С. Як оцінювати шкільні успіхи дітей/Світлана Яланська // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 4.-С.36–38.
|
>3.
| Эльконин Д. Б. Избранные психологические труды/Д. Б. Эльконин ; редактор: В. В. Давыдов, В. П. Зинченко. - 1989
|
>4.
| Эльконин Д. Б. Психическое развитие в детских возрастах/Эльконин Д. Б.. - 1995
|
>5.
| Шиян Б. М. Теорія і методика фізичного вихованя школярів/Б. М. Шиян Ч. 1. - 2006
|
>6.
| Харитончук Г. І. Методичні підходи до організації діяльності з обдарованими дітьми у початковій ланці середньої освіти/Г. І. Харитончук // Освіта та розвиток обдарованої особистості. -Київ, 2017,N № 4.-С.41-43
|
>7.
| Філіпович В. М. Психологічні чинники формування інтелектуальної компетентності у студентів гуманітарного профілю/В. М. Філіпович. - 2016
|
>8.
| Філіпович В. М. Психологічні чинники формування інтелектуальної компетентності у студентів гуманітарного профілю/В. М. Філіпович. - 2016
|
>9.
| Университет как центр культуропорождающего образования. Изменение форм коммуникации в учебном процессе/. . - 2004
|
>10.
| Трудове навчання в школі - 2017г.,N 15/16 (Введено оглавление)
|
>11.
| Ткаченко С. Мистецтво педагога - уміння моделювати власний успіх і успіх вихованця/С. Ткаченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2013,N № 2.-С.29-30
|
>12.
| Таранченко О. Ефективні технології викладання в інклюзивній школі/О. Таранченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 5.-С.50–53
|
>13.
| Талызина Н. Ф. Практикум по педагогической психологии/Талызина Н. Ф.. - 2002
|
>14.
| Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір/Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012
|
>15.
| Сторубльов О. І. Моделі діяльності викладача/О. І. Сторубльов. - 2008
|
>16.
| Сотнічук Л. Долаємо вершини разом/Лариса Сотнічук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 7.-С.59–60.
|
>17.
| Скрипченко О. В. Психолого-педагогічні основи навчання/О. В. Скрипченко, О. С. Падалка, Л. О. Скрипченко. - 2005
|
>18.
| Скрипник Т. Діти з аутизмом в інклюзії: сценарії успіху/Т. Скрипник. - 2019
|
>19.
| Сердюк О. О. Соціально значущі проєкти як засіб формування соціальної компетентності учнів/О. О. Сердюк // Трудове навчання в школі . -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020,N N 1/2.-С.20-25
|
>20.
| Сак Т. Як організувати навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі/Тамара Сак // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 7.-С.47–49
|
>21.
| Професійно-педагогічна підготовка викладача/А. А. Марушкевич [та ін.] ; редактор А. А. Марушкевич. - 2018
|
>22.
| Початкова школа - 2013г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>23.
| Пелагейченко М. Л. Мій конспект. Трудове навчання/ М. Л. Пелагейченко // Трудове навчання в школі. -Київ:Основа, 2017,N № 15/16.-С.68-72
|
>24.
| Пелагейченко М. Л. Мій конспект. Трудове навчання/ М. Л. Пелагейченко // Трудове навчання в школі . -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017,N N 15/16.-С.68-72
|
>25.
| Педагогічна психологія/О. П. Сергєєнкова [та ін.]. - 2012
|
>26.
| Педагогіка і психологія - 2015г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>27.
| Освіта та розвиток обдарованої особистості - 2017г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>28.
| Організація навчальної діяльності у комп'ютерно орієнтованному середовищі/Ю. О. Жук [та ін.] ; редактор Ю. О. Жук. - 2012
|
>29.
| М’ясоїд П. А. Задачі з курсу загальної психології/П. А. М’ясоїд. - 2000
|
>30.
| Модель технології і методики застосування аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання/А. М. Гуржій [и др.] // Педагогіка і психологія. -Київ:Педагогічна преса, 2015,N N 3.-С.29-36
|
|
|