Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=навчальна діяльність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-48 
1.

Ярош Н. Групові методи роботи на уроках у початковій школі/Наталія Ярош // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 6.-С.50–52
2.

Яланська С. Як оцінювати шкільні успіхи дітей/Світлана Яланська // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 4.-С.36–38.
3.

Эльконин Д. Б. Избранные психологические труды/Д. Б. Эльконин ; редактор: В. В. Давыдов, В. П. Зинченко. - 1989
4.

Эльконин Д. Б. Психическое развитие в детских возрастах/Эльконин Д. Б.. - 1995
5.

Шиян Б. М. Теорія і методика фізичного вихованя школярів/Б. М. Шиян Ч. 1. - 2006
6.

Харитончук Г. І. Методичні підходи до організації діяльності з обдарованими дітьми у початковій ланці середньої освіти/Г. І. Харитончук // Освіта та розвиток обдарованої особистості. -Київ, 2017,N № 4.-С.41-43
7.

Філіпович В. М. Психологічні чинники формування інтелектуальної компетентності у студентів гуманітарного профілю/В. М. Філіпович. - 2016
8.

Філіпович В. М. Психологічні чинники формування інтелектуальної компетентності у студентів гуманітарного профілю/В. М. Філіпович. - 2016
9.

Университет как центр культуропорождающего образования. Изменение форм коммуникации в учебном процессе/. . - 2004
10.

Трудове навчання в школі - 2017г.,N 15/16 (Введено оглавление)
11.

Ткаченко С. Мистецтво педагога - уміння моделювати власний успіх і успіх вихованця/С. Ткаченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2013,N № 2.-С.29-30
12.

Таранченко О. Ефективні технології викладання в інклюзивній школі/О. Таранченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 5.-С.50–53
13.

Талызина Н. Ф. Практикум по педагогической психологии/Талызина Н. Ф.. - 2002
14.

Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір/Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012
15.

Сторубльов О. І. Моделі діяльності викладача/О. І. Сторубльов. - 2008
16.

Сотнічук Л. Долаємо вершини разом/Лариса Сотнічук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 7.-С.59–60.
17.

Скрипченко О. В. Психолого-педагогічні основи навчання/О. В. Скрипченко, О. С. Падалка, Л. О. Скрипченко. - 2005
18.

Скрипник Т. Діти з аутизмом в інклюзії: сценарії успіху/Т. Скрипник. - 2019
19.

Сердюк О. О. Соціально значущі проєкти як засіб формування соціальної компетентності учнів/О. О. Сердюк // Трудове навчання в школі . -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020,N N 1/2.-С.20-25
20.

Сак Т. Як організувати навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі/Тамара Сак // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 7.-С.47–49
21.

Професійно-педагогічна підготовка викладача/А. А. Марушкевич [та ін.] ; редактор А. А. Марушкевич. - 2018
22.

Початкова школа - 2013г.,N 2 (Введено оглавление)
23.

Пелагейченко М. Л. Мій конспект. Трудове навчання/ М. Л. Пелагейченко // Трудове навчання в школі. -Київ:Основа, 2017,N № 15/16.-С.68-72
24.

Пелагейченко М. Л. Мій конспект. Трудове навчання/ М. Л. Пелагейченко // Трудове навчання в школі . -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017,N N 15/16.-С.68-72
25.

Педагогічна психологія/О. П. Сергєєнкова [та ін.]. - 2012
26.

Педагогіка і психологія - 2015г.,N 3 (Введено оглавление)
27.

Освіта та розвиток обдарованої особистості - 2017г.,N 4 (Введено оглавление)
28.

Організація навчальної діяльності у комп'ютерно орієнтованному середовищі/Ю. О. Жук [та ін.] ; редактор Ю. О. Жук. - 2012
29.

М’ясоїд П. А. Задачі з курсу загальної психології/П. А. М’ясоїд. - 2000
30.

Модель технології і методики застосування аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання/А. М. Гуржій [и др.] // Педагогіка і психологія. -Київ:Педагогічна преса, 2015,N N 3.-С.29-36
 1-30    31-48 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)