Пошуковий запит: (<.>K=навчальна діяльність<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Гаращенко Л. Підготовка майбутніх вихователів до педагогічного супроводу ігрової діяльності дітей раннього віку/Л. Гаращенко, О. Літіченко, Т. Шинкар // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023,N № 40(2).-С.52-58
|
>2.
| Дуткевич Т. В. Дитяча розвивально-корекційна психологія/Т. В. Дуткевич. - 2021
|
>3.
| Сердюк О. О. Соціально значущі проєкти як засіб формування соціальної компетентності учнів/О. О. Сердюк // Трудове навчання в школі . -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020,N N 1/2.-С.20-25
|
>4.
| Сотнічук Л. Долаємо вершини разом/Лариса Сотнічук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 7.-С.59–60.
|
>5.
| Скрипник Т. Діти з аутизмом в інклюзії: сценарії успіху/Т. Скрипник. - 2019
|
>6.
| Єсіпова О. Дослідження мотивації майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю/О. Єсіпова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.121-129
|
>7.
| Ярош Н. Групові методи роботи на уроках у початковій школі/Наталія Ярош // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 6.-С.50–52
|
>8.
| Васильєва О. Реалізація технології діяльнісного методу на уроках у початковій школі/Олена Васильєва // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 4.-С.38–39.
|
>9.
| Яланська С. Як оцінювати шкільні успіхи дітей/Світлана Яланська // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 4.-С.36–38.
|
>10.
| Дуткевич Т. В. Дитяча розвивально-корекційна психологія/Т. В. Дуткевич. - 2018
|
>11.
| Професійно-педагогічна підготовка викладача/А. А. Марушкевич [та ін.] ; редактор А. А. Марушкевич. - 2018
|
>12.
| Дуткевич Т. В. Теорія і практика розвивально-корекційної роботи психолога/Т. В. Дуткевич. - 2018
|
>13.
| Мачача Т. С. Дидактичний конструктор/Т. С. Мачача, Т. В. Стрижова // Трудове навчання в школі . -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017,N N 11/12.-С.33-65
|
>14.
| Сак Т. Як організувати навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі/Тамара Сак // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 7.-С.47–49
|
>15.
| Освіта та розвиток обдарованої особистості - 2017г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>16.
| Трудове навчання в школі - 2017г.,N 15/16 (Введено оглавление)
|
>17.
| Пелагейченко М. Л. Мій конспект. Трудове навчання/ М. Л. Пелагейченко // Трудове навчання в школі . -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017,N N 15/16.-С.68-72
|
>18.
| Пелагейченко М. Л. Мій конспект. Трудове навчання/ М. Л. Пелагейченко // Трудове навчання в школі. -Київ:Основа, 2017,N № 15/16.-С.68-72
|
>19.
| Таранченко О. Ефективні технології викладання в інклюзивній школі/О. Таранченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 5.-С.50–53
|
>20.
| Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2017г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>21.
| Харитончук Г. І. Методичні підходи до організації діяльності з обдарованими дітьми у початковій ланці середньої освіти/Г. І. Харитончук // Освіта та розвиток обдарованої особистості. -Київ, 2017,N № 4.-С.41-43
|
>22.
| Філіпович В. М. Психологічні чинники формування інтелектуальної компетентності у студентів гуманітарного профілю/В. М. Філіпович. - 2016
|
>23.
| Зарубіжна література в школах України - 2016г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>24.
| Васильянц М. С. Мотиваційний етап уроку. Мета та завдання активізації пізнавальної діяльності, нестандартні прийоми роботи на уроках світової літератури/М. С. Васильянц // Зарубіжна література в школах України. -Київ:Антросвіт, 2016,N № 1.-С.23-25
|
>25.
| Девтерова Т. Управління мотивацією студентів при вивченні педагогіки вищої школи/Т. Девтерова // Вища освіта України. -К. : Ін-т вищої освіти АПН України : АПН України : Ін-т вищої освіти АПН України : Вид-во "Пед. преса України":М-во освіти і науки УКраїни, 2016,N № 3.-С.50-57
|
>26.
| Філіпович В. М. Психологічні чинники формування інтелектуальної компетентності у студентів гуманітарного профілю/В. М. Філіпович. - 2016
|
>27.
| Модель технології і методики застосування аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання/А. М. Гуржій [и др.] // Педагогіка і психологія. -Київ:Педагогічна преса, 2015,N N 3.-С.29-36
|
>28.
| Дічек Н. П. Науково-методичний збірник "Психологія" як джерело вивчення напрямів дослідження українських учених у галузі індивідуалізації навчання в школі (1966-1976 рр.)/Н. П. Дічек // Український педагогічний журнал . -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України, 2015,N № 3.-С.179-197
|
>29.
| Педагогіка і психологія - 2015г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>30.
| Початкова школа - 2013г.,N 2 (Введено оглавление)
|
|
|