Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=навчальна діяльність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-48 
1.

Гаращенко Л. Підготовка майбутніх вихователів до педагогічного супроводу ігрової діяльності дітей раннього віку/Л. Гаращенко, О. Літіченко, Т. Шинкар // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023,N № 40(2).-С.52-58
2.

Дуткевич Т. В. Дитяча розвивально-корекційна психологія/Т. В. Дуткевич. - 2021
3.

Сердюк О. О. Соціально значущі проєкти як засіб формування соціальної компетентності учнів/О. О. Сердюк // Трудове навчання в школі . -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020,N N 1/2.-С.20-25
4.

Сотнічук Л. Долаємо вершини разом/Лариса Сотнічук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 7.-С.59–60.
5.

Скрипник Т. Діти з аутизмом в інклюзії: сценарії успіху/Т. Скрипник. - 2019
6.

Єсіпова О. Дослідження мотивації майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю/О. Єсіпова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.121-129
7.

Ярош Н. Групові методи роботи на уроках у початковій школі/Наталія Ярош // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 6.-С.50–52
8.

Васильєва О. Реалізація технології діяльнісного методу на уроках у початковій школі/Олена Васильєва // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 4.-С.38–39.
9.

Яланська С. Як оцінювати шкільні успіхи дітей/Світлана Яланська // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 4.-С.36–38.
10.

Дуткевич Т. В. Дитяча розвивально-корекційна психологія/Т. В. Дуткевич. - 2018
11.

Професійно-педагогічна підготовка викладача/А. А. Марушкевич [та ін.] ; редактор А. А. Марушкевич. - 2018
12.

Дуткевич Т. В. Теорія і практика розвивально-корекційної роботи психолога/Т. В. Дуткевич. - 2018
13.

Мачача Т. С. Дидактичний конструктор/Т. С. Мачача, Т. В. Стрижова // Трудове навчання в школі . -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017,N N 11/12.-С.33-65
14.

Сак Т. Як організувати навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі/Тамара Сак // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 7.-С.47–49
15.

Освіта та розвиток обдарованої особистості - 2017г.,N 4 (Введено оглавление)
16.

Трудове навчання в школі - 2017г.,N 15/16 (Введено оглавление)
17.

Пелагейченко М. Л. Мій конспект. Трудове навчання/ М. Л. Пелагейченко // Трудове навчання в школі . -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017,N N 15/16.-С.68-72
18.

Пелагейченко М. Л. Мій конспект. Трудове навчання/ М. Л. Пелагейченко // Трудове навчання в школі. -Київ:Основа, 2017,N № 15/16.-С.68-72
19.

Таранченко О. Ефективні технології викладання в інклюзивній школі/О. Таранченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 5.-С.50–53
20.

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2017г.,N 3 (Введено оглавление)
21.

Харитончук Г. І. Методичні підходи до організації діяльності з обдарованими дітьми у початковій ланці середньої освіти/Г. І. Харитончук // Освіта та розвиток обдарованої особистості. -Київ, 2017,N № 4.-С.41-43
22.

Філіпович В. М. Психологічні чинники формування інтелектуальної компетентності у студентів гуманітарного профілю/В. М. Філіпович. - 2016
23.

Зарубіжна література в школах України - 2016г.,N 1 (Введено оглавление)
24.

Васильянц М. С. Мотиваційний етап уроку. Мета та завдання активізації пізнавальної діяльності, нестандартні прийоми роботи на уроках світової літератури/М. С. Васильянц // Зарубіжна література в школах України. -Київ:Антросвіт, 2016,N № 1.-С.23-25
25.

Девтерова Т. Управління мотивацією студентів при вивченні педагогіки вищої школи/Т. Девтерова // Вища освіта України. -К. : Ін-т вищої освіти АПН України : АПН України : Ін-т вищої освіти АПН України : Вид-во "Пед. преса України":М-во освіти і науки УКраїни, 2016,N № 3.-С.50-57
26.

Філіпович В. М. Психологічні чинники формування інтелектуальної компетентності у студентів гуманітарного профілю/В. М. Філіпович. - 2016
27.

Модель технології і методики застосування аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання/А. М. Гуржій [и др.] // Педагогіка і психологія. -Київ:Педагогічна преса, 2015,N N 3.-С.29-36
28.

Дічек Н. П. Науково-методичний збірник "Психологія" як джерело вивчення напрямів дослідження українських учених у галузі індивідуалізації навчання в школі (1966-1976 рр.)/Н. П. Дічек // Український педагогічний журнал . -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України, 2015,N № 3.-С.179-197
29.

Педагогіка і психологія - 2015г.,N 3 (Введено оглавление)
30.

Початкова школа - 2013г.,N 2 (Введено оглавление)
 1-30    31-48 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)