Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=навчальна діяльність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-48 
1.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 88.415/К 84
Автор(и) : Крутецкий, Вадим Андреевич, Лукин Н. С.
Назва : Психология подростка . -2-е изд., испр. и доп.
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 1965
Кільк.характеристики :316 с
Ціна : 0.71 грн.
ДРНТІ : 15.31.31
ББК : 88.415
Предметні рубрики: Дитяча психологія-- Підлітковий вік
Примірники :
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7/Э 53
Автор(и) : Эльконин, Даниил Борисович
Назва : Избранные психологические труды
Вихідні дані : Москва: Педагогика, 1989
Кільк.характеристики :555 с
Колективи : Академия педагогических наук СССР
Серія: Труды действительных членов и членов-корреспондентов Академии педагогических наук СССР
ISBN, Ціна 5-7155-0035-4: 2.00, 2.00, грн.
ДРНТІ : 15.31.31
УДК : 159.922.7 + 37.015.3
Предметні рубрики: Дитяча психологія-- Персоналії
Примірники : всього : Ф1(1), Ф3(1), ГП КС(1)
Вільні : Ф1(1), Ф3(1), ГП КС(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2/В 19
Автор(и) : Васильева А. И., Бахтурина Л. А., Кобитина И. И.
Назва : Старший воспитатель детского сада : пособие для работников дошкольных учреждений . -3-е изд., испр. и доп.
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 1990
Кільк.характеристики :143 с
ISBN, Ціна 5-09-001132-Х: 0.99, 0.99, грн.
ДРНТІ : 14.23
УДК : 373.2
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): старший вихователь--педагогічний колектив--атестація вихователя--навчальна діяльність--ігрова діяльність
Анотація: Цель книги - раскрыть содержание работы старшего воспитателя, помочь ему в руководстве учебно-воспитательным процессом и педагогическим коллективом.
Примірники : всього 1: Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7/Э 53
Автор(и) : Эльконин Д. Б.
Назва : Психическое развитие в детских возрастах : избранные психологические труды
Вихідні дані : Москва: Инстиут практической психологии; Воронеж: Модэк, 1995
Кільк.характеристики :416 с
Колективи : Академия педагогических и социальных наук, Московский психолого-социальный институт
Серія: Психологи Отечества
Примітки : Библиогр.: с. 405-413
ISBN, Ціна 5-87224-087-2: 15.00, 15.00, грн.
ДРНТІ : 15.31.31
УДК : 159.922.7
Предметні рубрики: Дитяча психологія-- Психологія розвитку
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922/М 17
Автор(и) : Максименко, Сергій
Назва : Основи генетичної психології : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: НПЦ Перспектива, 1998
Кільк.характеристики :216 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України
ISBN, Ціна 966-7038-22-X: 7.50 грн.
ДРНТІ : 15.31
УДК : 159.922
Предметні рубрики: Генетична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методи дослідження--проблеми--навчання і розвиток--розвиток особистості--навчальна діяльність--генетичний експеримент--основи
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(075)/Б 81
Автор(и) : Бондарчук, Елена Ивановна, Бондарчук, Лилия Ивановна
Назва : Основы психологии и педагогики : курс лекций
Вихідні дані : Киев: МАУП, 1999
Кільк.характеристики :168 с.: ил.
Примітки : Библиогр. в конце разд.
ISBN, Ціна 966-7312-53-4: 6.50 грн.
ДРНТІ : 15 + 14
УДК : 159.9(075) + 37.01
Предметні рубрики: Психологія-- Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): характер--психіка--особистість--темперамент--здібності--спілкування--свідомість--дидактика--учбові заклади--пізнавальні процеси--емоційно-вольові процеси--психічні стани--освіта--акредитація навчальних закладів--методи навчання--навчальна мотивація--стимулювання навчальної діяльності--навчальна діяльність--форми навчання--методи виховання
Анотація: В курсі лекцій подані основні психологічні та педагогічні поняття та категорії, а також їхня характеристика. Особливу увагу приділено психології особистості; розкрито психологічні механізми становлення особистості та її взаємодії з іншими людьми. Викладено основи педагогіки; розглянуто основні питання дидактики та теорії виховання виходячи з вимог до освіти на сучасному етапі.
Примірники : всього 2: Ф3(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф3(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(075.8)/М 11
Автор(и) : М’ясоїд, Петро Андрійович
Назва : Задачі з курсу загальної психології : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Вища школа, 2000
Кільк.характеристики :183 с
ISBN, Ціна 5-11-004750-2: 6.80 грн.
ДРНТІ : 15
УДК : 159.9(075.8)
Предметні рубрики: Загальна психологія-- Задачі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психіка--спілкування--мислення--навчальна діяльність--шкільний психолог
Примірники : всього : Ф2(10), Ф1(18), Ф3(2)
Вільні : Ф2(10), Ф1(18), Ф3(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(075.8)/Т 16
Автор(и) : Талызина, Нина Федоровна
Назва : Практикум по педагогической психологии : учебное пособие
Вихідні дані : Москва: Академия, 2002
Кільк.характеристики :192 с
Серія: Высшее образование
ISBN, Ціна 5-7695-0575-3: 12.92 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.9(075.8)
Предметні рубрики: Психологія научення-- Педагогічна психологія
Примірники : всього 4: Ф1(1)
Вільні : Ф1(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.014/У 59
Назва : Университет как центр культуропорождающего образования. Изменение форм коммуникации в учебном процессе : монография
Вихідні дані : Минск: БГУ, 2004
Кільк.характеристики :279 с
Серія: Universitas
ISBN, Ціна 985-485-073-0: Б.ц.
ДРНТІ : 14.15
УДК : 37.014
Предметні рубрики: Вища освіта
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7/С 45
Автор(и) : Скрипченко О. В., Падалка О. С., Скрипченко Л. О.
Назва : Психолого-педагогічні основи навчання : навчальний посібник . -Вид. 2-е, доповн. та переробл.
Вихідні дані : Київ: Укр. Центр духов. культури, 2005
Кільк.характеристики :710 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
ISBN, Ціна 966-628-082-5: 25.00 грн.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.922.7
Предметні рубрики: Педагогічна психологія
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(2), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(2), Ф2(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 75.1/Ш 65
Автор(и) : Шиян Б. М.
Назва : Теорія і методика фізичного вихованя школярів : підручник для студ. ВНЗ фіз. виховання і спорту. Ч. 1
Вихідні дані : Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2006
Кільк.характеристики :272 с
ISBN, Ціна 966-7924-55-6: 7.50 грн.
ДРНТІ : 77
ББК : 75.1
Предметні рубрики: Фізичне виховання
Методика виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фізичне виховання--фізичний розвиток--фізична культура--моральне виховання--засоби фізичного виховання--ичні вправи--характеристика рухів--методи фізичного виховання--вдосконалення фізичних якостей--рухові дії--навчальна діяльність
Примірники : всього : ГП АБ(51)
Вільні : ГП АБ(51)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.12-051/С 82
Автор(и) : Сторубльов О. І., Бєседина Л. М.
Назва : Моделі діяльності викладача : методичні рекомендації . -Вид. 2-ге, переробл.
Вихідні дані : Київ: Логос, 2008
Ціна : 25.00 грн.
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.091.12-051
Предметні рубрики: Організація навчання-- Вища школа-- Викладач
Анотація: методичні рекомендації підготовлені з урахуванням досвіду роботи викладачів вищих навчальних закладів України. В них подані моделі діяльності викладача при проведенні різних видів навчальних занять
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(075.8)/П 24
Автор(и) : Сергєєнкова О. П., Столярчук О. А., Коханова О. П., Пасєка О. В.
Назва : Педагогічна психологія : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Центр учбової літератури, 2012
Кільк.характеристики :167 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка
ISBN, Ціна 978-611-01-0269-8: Б.ц.
ДРНТІ : 15
УДК : 159.9(075.8) + 37.015.3
Предметні рубрики: Психологія-- Педагогічна психологія
Анотація: Навчальний посібник розкриває зміст основних питань педагогічної психології.
Примірники : всього : Ф3(10)
Вільні : Ф3(10)
Знайти схожі

14.

Форма документа :
Шифр видання : 374.7(477)/М 26
Автор(и) : Мартіросян О. І.
Назва : Розвиток освіти дорослих в Україні у 20-50-х рр. XX століття
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2012
Кільк.характеристики :84 с
Ціна : 25.00 грн.
ДРНТІ : 14.37
УДК : 374.7(477)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Освіта дорослих
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта дорослих--навчальна діяльність--система овіти
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:005.745(082)/С 91
Назва : Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :979 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Сучасний розвиток
Зміст : Університет і суспільство/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Любити дитину — плекати духовність/ В. П. Андрущенко. Тенденції розвитку університетської педагогічної освіти в Україні / О. В. Глузман. Проблеми освіти дорослих в Україні в контексті процесів глобалізації та євроінтеграції/ Л. В. Гонюкова, О. І. Мартіросян. Реконструкция педагогического процесса как способ становления личности учащегося / И. Кевишас. Взаимосвязь эстетического и художественного опыта учащегося в процессе становления специалиста в вузе/ Р. Кондратене. Использование дистанционной формы подготовки специалистов (опыт организации в учреждении образования "Барановичский государственный университет")/ В. И. Кочурко, А. Н. Унсович. Яким має бути "розумний" університет у "розумному" суспільстві?/ Н. В. Морзе. Наукові школи - основа розвитку сучасного університету / Л. Л. Хоружа. Тенденції розвитку міжнародної співпраці українських університетів/ Н. М. Василишина. Німецький класичний університет: сучасний стан/ А. В. Гаврилюк. Національна освіта у контексті формування етносвідомої особистості/ Н. В. Грекова. Портрет першокурсника сучасного університету/ О. Б. Жильцов, О. В. Леонтьева. Становлення університетської освіти у Нідерландах на сучасному етапі/ Л. І. Заяць. Роль ноетичного аспекту у розробці сучасної стратегії якісної університетської освіти / Л. Є. Качуріна. Античність: спроба осмислення витоків ідеї університету / О. М. Кузьменко. Забезпечення якості вищої освіти у Російській Федерації/ А. В. Марчук. Проблема формування загальнокультурної компетенції у студентів класичного університету/ C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька. Освіта дорослих: європейський досвід та українські перспективи/ О. І. Ситник. Підготовка наукової еліти в університетах України в умовах нового інформаційного суспільства: проблеми, перспективи/ Н. О. Терентьєва. Передумови та проблеми модернізації змісту педагогічної освіти в Україні/ Я. С. Фруктова. Неформальна освіта як напрям розбудови змісту сучасного університету / О. В. Шапочкіна. Формування сучасних цінностей у процесі викладання історії/ Ф. Л. Левітас. Психолого-педагогічні умови забезпечення конкурентоздатності майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки/ О. Я. Митник. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної роботи з ВІЛ-інфікованими/ О. Л. Брусенко. Форми підвищення кваліфікації вихователів і завідувачів дошкільних установ на Київщині (50—70-ті pp. XX ст.)/ О. А. Венгловська. Організація педагогічної практики в умовах неперервності педагогічної освіти в університеті/ К. І. Волинець. Специфіка викладання англійської мови студентам заочної форми навчання/ Л. В. Коваленко. Сучасні підходи до класифікації педагогічних інновацій / Л. В. Козак. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічній теорії/ В. С. Корнят. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів профільної школи до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів / Н. П. Мазур. Особливості формування професійно важливих якостей учителя фізичної культури/ В. І. Машталір. Громадянська активність старшокласників: психологічна характеристика проявів розвитку/ А. С. Москальова, Т. О. Саврасова-В'юн. Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичної діяльності/ І. М. Новик. Нормативно-правове забезпечення як підґрунтя розробки концепції особистості вчителя (80-ті pp. XX ст.)/ І. В. Осадча. Дослідницькі підходи до організації виховного експерименту у вітчизняній педагогічній науці (1945-1991 pp.)/ Е. А. Панасенко. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи в інклюзивному навчальному закладі під час вивчення курсу "Основи інклюзивної освіти"/ Г. О. Першко. Умови виховання почуття любові до людини у підлітків/ С. В. Рижкова. Ключові аспекти підготовки майбутніх психологів до роботи з дітьми із використанням засобів мультиплікації/ М. В. Сітцева. Підготовка фахівців соціальної сфери до формування безпечної поведінки підлітків в Інтернет-мережі/ М. А. Снітко. Педагогічні умови ефективності виховання моральних якостей майбутніх учителів у позааудиторній роботі/ О. В. Хорунжа. Теоретико-методологічні основи самовдосконалення особистості: психологічний аспект/ Г. Г. Цвєткова. Досвід підготовки вчителя початкових класів Іспанії/ М. П. Юрченко. Професійна мобільність як психолого-педагогічне поняття/ О. А. Яненко. Реалізація стратегії співдіяльності у професійній мовленнєвій підготовці вчителя-словесника / С. О. Караман, О. В. Караман. Епізод з історії українського просвітництва: дослідження Борисом Грінченком сприйняття творів світової літератури в українському перекладі народною аудиторією / М. Д. Альошина. Теоретичні засади мовленнєвої професійної підготовки студентів нефілологічних спеціальностей/ В. В. Борисенко. Порівняльний аналіз відмінностей вживання термінологічної лексики, уживаної в навчальному процесі ВНЗ України, Америки та Німеччини/ С. В. Волох, О. С. Рибко. Комплексна філологічна підготовка іноземних студентів у вищому навчальному закладі/ С. М. Дерба. Мовленнєва підготовка студентів-філологів у структурі системи вищої педагогічної освіти / Н. М. Дика. Актуальні проблеми семантичних досліджень художнього тексту/ К. П. Єсипович. Організація самостійної навчально-дослідної роботи студентів з іноземної мови засобами інтернет-технологій/ В. М. Койдан. Когнітивно-комунікативний підхід до вивчення синтаксису як один із провідних напрямів формування мовної особистості вчителя-словесника/ І. О. Кухарчук, Н. О. Баранник. Контрастивні дослідження сучасного франкомовного дискурсу/ В. І. Мельник. Семантичні особливості французьких та українських колискових пісень/ В. І. Мельник, Н. С. Яченко. Функціонування семантичних фігур в іспанській поезії XVI—XVII ст./ С. В. Настенко. Формування теоретичних основ методичної майстерності вчителя іноземної мови у процесі його професійної підготовки/ Д. В. Ольшанський. Деякі аспекти навчання іншомовного ділового спілкування/ Н. М. Перевознюк. Система підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до діагностики та корекції рівня комунікативної культури школярів / М. В. Разорьонова. Специфіка застосування системного підходу при вивченні студентами-філологами художньої малої прози/ Н. В. Романишина. Лінгвістична прагматика в системі філологічної освіти / С. В. Соколовська. Врахування когнітивного аспекту мовних явищ у процесі філологічної підготовки майбутніх вчителів іноземної мови/ А. В. Соломаха. Змістові аспекти мовнокомунікативної підготовки студентів ВНЗ технічних спеціальностей/ Н. В. Тільняк. Надмірне, необхідне та переосмислене при перекладі казок Шарля Перро/ Л. О. Федорова. Застосування комп'ютерно зорієнтованих засобів навчання української мови в інформаційно-навчальному середовищі/ Т. М. Ясак. Актуальные проблемы современного общего музыкального образования в России / Э. Б. Абдуллин. Формирование этнотолерантной личности средствами музыкального искусства / Л. С. Майковская. Компетентнісно орієнтований освітній простір як основа модернізації вищої мистецької освіти/ О. М. Олексюк. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього магістра музичного мистецтва/ А. М. Растригіна. Професійно-особистісний конструкт майбутнього диригента оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Оценочные средства аттестации будущих музыкантов-исполнителей в вузах культуры и искусств/ А. М. Стороженко. Тенденції розвитку музично-педагогічної освіти України на початку 20-х pp. XXI ст./ В. Ф. Черкасов. Досвід упровадження педагогічної моделі формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії/ Л. М. Андрощук. Сотворчество как вид посреднической деятельности музыканта-исполнителя/ А. Н. Байгушова. Модель формування готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку у процесі інструментально-виконавської підготовки/ Л. А. Бондаренко. Використання комп'ютерних графічних пакетів в опануванні мистецьких дисциплін студентами напрямів образотворчого мистецтва та дизайну/ Г. В. Брюханова, О. І. Конопко. Професійна підготовка студентів-дизайнерів у процесі навчання роботі в матеріалах/ О. І. Васильківська. Формування поведінкових компетенцій студентів засобами арт-педагогіки/ Л. М. Волкова. Використання стильової інтеграції у навчально-виховній підготовці майбутніх учителів музики/ Л. І. Гаркуша. Природа й характерні особливості естрадного співу. Естрадний вокал: теоретичний аспект питання/ С. В. Гмиріна. Творчий потенціал майбутнього вчителя музики: психолого-педагогічний аспект/ С. В. Грозан. Інноваційні технології компетентності мистецької освіти як напрямок інтегрованої підготовки педагога-музиканта/ О. С. Економова. Індивідуально-диференційований підхід до формування фахової компетентності майбутніх вчителів музики в процесі занять/ О. Б. Іваниш. Формування виконавських умінь та навичок майбутнього учителя музики у процесі інтеграції інструментальних дисциплін/ Ж. Ю. Карташова. Оптимізація професійної підготовки майбутнього вчителя музики засобами музично-театралізованої діяльності/ Г. Г. Кондратенко. Мотиви української народної орнаментики як складова знакової системи національного графічного дизайну/ О. В. Коновалова. Використання педагогічної технології у процесі підготовки майбутніх учителів художньо-естетичних дисциплін/ О. І. Коночкіна. Теоретичні аспекти поняття "дизайн"/ А. М. Король. Творчий потенціал як наукова проблема / С. В. Куценко. Інструментальна підготовка майбутнього вчителя музики у системі неперервної освіти/ В. М. Лабунець. Режисерсько-операторські аспекти фахової підготовки майбутніх телевізійних репортерів/ А. Л. Лісневська. Компонентна структура художньо-педагогічної інтерпретації музичного твору/ О. Д. Ляшенко, Л. А. Дерев'янко. Інноваційні технології вокальної підготовки майбутнього вчителя музики/ Е. В. Макарова. Дипломне проектування за темою фірмового або корпоративного стилю у процесі підготовки графіка-дизайнера/ А. Б. Максимова. Особливості музично-педагогічної підготовки вчителя музики - керівника шкільного народно-інструментального колективу/ І. Г. Маринін. Галерейна діяльність в умовах сучасного арт-ринку і художньої культури/ В. В. Михальчук. Роль фахових дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. Використання педагогічних технологій у формуванні музичної культури майбутніх учителів музики/ О. М. Негребецька. Форми і методи організації музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. М. Олексюк, М. М. Ткач. Прийоми вільного керування регістрами у процесі вокальної підготовки студентів/ О. П. Петрикова. Компетентнісна модель у структурі фахової підготовки майбутнього вчителя музики / Т. М. Пляченко. Графіка як основа візуальної грамотності та розвитку творчості студентів образотворчих спеціальностей/ А. А. Поліщук. Розвиток творчих здібностей студентів на заняттях з постановки голосу/ Г. Я. Пономарьова. Поглиблення професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики в умовах проблемного навчання у ВНЗ / Н. М. Попович. Зміст навчальної інтегрованої дисципліни "Дизайн реклами" у мистецьких вишах України / С. В. Прищенко, Є. А. Антонович. Вокально-виконавський аспект фахової підготовки майбутніх педагогів-музикантів/ О. М. Прядко. Педагогічна діагностика рівнів готовності майбутніх учителів музики до використання цифрового електронного музичного інструментарію у професійній діяльності / О. М. Рибніков. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до творчої педагогічної діяльності/ Л. С. Руденко. Компетентність професійної самоорганізації майбутнього вчителя музики: категоріальний аналіз проблеми/ Н. М. Салан. Формування фахової компетентності майбутніх учителів музики і процеси модернізації мистецької освіти/ С. В. Світайло. Творчий розвиток на основі інтеграції у системі мистецької освіти/ В. М. Сирота, З. М. Сирота. Принципи розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики / О.О. Скляр. Методика виявлення педагогічних умов формування творчої активності у майбутніх дизайнерів/ К. В. Ткачов. Цілісний аналіз музичного твору у формуванні аналітичних навичок студентів (на прикладі П'ятого концерту для скрипки з оркестром В. А. Моцарта)/ І. М. Ходоровська. До питання виховання у студентів навичок читання нот з аркуша/ В. І. Ходоровський. Інформаційно-освітнє середовище у формуванні професійної культури майбутнього вчителя музики/ О. В. Шимова. Педагогічний потенціал екранних мистецтв: до проблеми впровадження мистецької медіаосвіти/ Н. О. Шубенко. Активізація внутрішніх відчуттів як метод розвитку вокально-технічних навичок студентів / В. Г. Яковенко. Рефлексия профессиональной подготовки специалиста в студенческой практике/ 3. М. Мальцене. Кількісна оцінка ефективності реалізацій стратегій університетів на основі системи збалансованих показників/ Л. Ф. Василевич, І. І. Юртин. Формування україномовної компетенції студентів класичного університету засобами етнопедагогіки/ Т. О. Горохова. Аналіз управлінської діяльності менеджера освіти як основа формування його управлінської компетентності у ВНЗ / В. І. Жигірь. До проблеми модернізації професійної підготовки майбутніх психологів/ О. Д. Кайріс. Основні елементи структури лідерства в академічній групі/ К. Л. Каменєва. Фахівець економічного профілю та проблема інформаційної безпеки/ Я. О. Касярум. Сучасний стан професійної підготовки фахівців до соціально-педагогічної діяльності (з досвіду Польщі) / С. Я. Когут. Можливості програми дисципліни «Фізичне виховання» у розвитку професійно значущих координаційних здібностей майбутніх педагогів/ О. М. Колумбет. Підготовка майбутнього педагога до особистісно орієнтованого навчання учнів / Т. І. Люріна. Формування толерантності як складової професійно-педагогічної підготовки студентів до роботи в інклюзивних закладах освіти / О. В. Мартинчук. Підготовка управлінців навчальними закладами в умовах університету: якісний вимір / А. М. Москаленко. Процес управління якістю як засіб удосконалення діяльності коледжу економічного/ Н. В. Наконечна. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підвищення кваліфікації вчителів математики/ О. А. Олексюк. Формування професійного іміджу як науково-педагогічна проблема/ Л. М. Парамоненко. Академічна мобільність викладачів як організаційно-структурна складова сучасної університетської освіти / С. Ю. Пащенко. Експериментальне дослідження застосування технологій кооперативного навчання майбутніх вчителів початкових класів / Н. Є. Полтавська. Про деякі аспекти раціоналізації процесу навчання інформаційних технологій/ С. П. Радченко, І. І. Юртин, В. Ю. Кулікова. Синергетичний підхід щодо підготовки вчителя до формування в учнів цілісної картини світу/ З. М. Хитра. Розвиток професійної креативності майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти / Т. І. Шанскова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3/.5.091.26:0/І-73-653713358
Автор(и) : Богачков Ю. М., Биков В. Ю., Вольневич О. І., Дивак В. В., Коневщинська О. Е
Назва : Інтернет-орієнтовані автоматизовані системи збирання, накопичення і опрацювання результатів навчальної діяльності учнів загальноосвітних закладів : посібник
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2012
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
Примітки : Библиогр.: с. 157-158
ISBN, Ціна 978-966-644-264-5: 120.63 грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 373.3/.5.091.26:004 + 37.091.26 + 004.738.5
Предметні рубрики: Організація навчання та виховання-- Інформаційні технології-- Автоматизовані інформаційні системи
Загальноосвітня школа
Інтернет-- Загальноосвітня школа
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(22), Ф1(14), Ф3(3), Ф2(15)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(22), Ф1(14), Ф3(3), Ф2(15)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.091:004/О-64
Автор(и) : Жук Ю. О., Соколюк О. М., Дементієвська Н. П., Пінчук О. П.
Назва : Організація навчальної діяльності у комп'ютерно орієнтованному середовищі : посібник
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2012
Кільк.характеристики :127 с
Колективи : Національна академія педагогіічних наук України, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання
Примітки : Бібліографія: с. 123-127
ISBN, Ціна 978-966-644-265-2:
ДРНТІ : 14.85
УДК : 373.091:004
Предметні рубрики: Педагогіка-- Організація навчальної діяльності
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(9), Ф1(5), Ф2(5), Ф3(5)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(8), Ф1(4), Ф2(5), Ф3(5)
Знайти схожі

18.

Назва журналу :Початкова школа -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Гаврилюк Ю. Урок-диспут за казкаю А. Дімарова "Для чого людині серце"/ Ю. Гаврилюк (стр.4-6) Кл.слова: виховання,читання,Дімаров А.
Стрілець С. Система завдань з математики для підготовки учнів до державної підсумкової атестації у 4 класі/ С. Стрілець (стр.6-8) Кл.слова: 4 КЛАС,МАТЕМАТИКА,ДЕРЖАВНА ПІДСУМКОВА АТЕСТАЦІЯ
Пушкарьова Т. Ігрові комп'ютерні програми на уроках математики/ Т. Пушкарьова (стр.9-13) Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології,навчально-ігрові програми,електронний посібник
Базарницька І. Урок інформатики у 2 класі/ І. Базарницька (стр.13-16) Кл.слова: 2 клас,інформатика
Хлєбнікова Л. Особливісті навчання музичного мистецтва за новими програмами у 1 класі (ІІ семестр)/ Л. Хлєбнікова (стр.16-19) Кл.слова: 1клас,музичне мистецтво,Особливісті навчання
Мартиненко О. Формування дружніх взаємин між молодшими школярами засобами хореографічного мистецтва/ О. Мартиненко (стр.19-23) Кл.слова: молодший шкільний вік,хореографічне мистецтво,урок
Петрук О. Особливості навчання усного українського мовлення у 1 класі ЗНЗ з румунською / молдовською мовами викладання/ О. Петрук (стр.24-28.) Кл.слова: комунікативна компетентність,усне мовлення,аудіативні вміння
Ткаченко С. Мистецтво педагога - уміння моделювати власний успіх і успіх вихованця/ С. Ткаченко (стр.29-30) Кл.слова: навчальна діяльність,інформаційні технології,моделі нетбуків
Прокопенко В. Розвиток інтелектуальних здібностей та емоційного інтелекту засобами навчальних проектів/ В. Прокопенко (стр.30-32) Кл.слова: мораль,інтелектуальні здібності,позитивне мислення
Галаган І. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у початкових класах/ І. Галаган (стр.33-34) Кл.слова: початкові класи,інформаційно-комунікаційні технології,комбіновані уроки
Чорний С. Майбутньому вчителю музики сучасну вокальну освіту/ С. Чорний (стр.35-36) Кл.слова: учителі музики, спів,розучування пісні,вокально-хорові навички
Тетеріна О. Народний підручник для маленького українця (Етнокультурна спрямованість нового Букваря)/ О. Тетеріна (стр.37-38) Кл.слова: Буквар,народний підручник,1 клас
Скворцова С. Реалізація змісту навчальної програми з математики для 1 класу в шкільних підручниках: короткий коментар/ С. Скворцова, О, Онопрієнко (стр.39-43) Кл.слова: математика,1 клас,математичні уявлення
Ілляшенко Т. Як допомогти дитині з гіпеоактивним розладом/ Т. Ілляшенко (стр.44-46) Кл.слова: гіперактивний розлад,інклюзивне навчання,гіперактивна дитина,
Таранченко О. Нові освітні марщрути для дітей з порушенням слуху: інклюзивні заходи/ О. Таранченко (стр.47-50) Кл.слова: учні з порушенням слуху,інклюзивне навчання,мовленнєвий розвиток
Вашуленко М. Читання, письмо, розвиток мовлення, 1 клас/ М. Вашуленко, О. Прищепа, О. Вашуленко (стр.51-54) Кл.слова: учні з порушенням слуху,1 клас,розвиток мовлення
Вашуленко М. Уроки навчання грамоти в 1 класі шкіл з російською мовою викладання/ М. Вашуленко, О. Прищепа, О. Вашуленко (стр.55-59) Кл.слова: російська мова викладання,1 клас,навчання грамоти
Пушкарьова Т. Особливості функціонування і розвитку фінської системи освіти/ Т. Пушкарьова (стр.60-63) Кл.слова: система освіти,базова середня освіта
Цікаві статті :
Знайти схожі


19.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Ткаченко, Світлана
Назва : Мистецтво педагога - уміння моделювати власний успіх і успіх вихованця
Місце публікування : Початкова школа. - Київ: Початкова школа, 2013. - № 2. - С. 29-30 (Шифр П860805/2013/2)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дічек, Наталія Петрівна
Назва : Науково-методичний збірник "Психологія" як джерело вивчення напрямів дослідження українських учених у галузі індивідуалізації навчання в школі (1966-1976 рр.)
Місце публікування : Укр. пед. журн.: наук. журн./ Ін-т педагогіки НАПН України. - Київ: Ін-т педагогіки НАПН України, 2015. - № 3. - С. 179-197: табл. - ISSN 24111317 (Шифр 319835820/2015/3). - ISSN 24111317
Примітки : Бібліогр.: 30 назв.
УДК : 37:001.32](477)Дічек + 373.3./.5.042(091)(477)"1966/1976"
Предметні рубрики: Індивідуалізація навчання-- історія-- учні-- загальноосвітні навчальні заклади, 1966-1976 рр.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): індивідуалізація шкільного навчання--науково-методичні збірники--навчальна діяльність--самосвідомість учнів--самооцінка--професійна орієнтація
Анотація: Автор статті проаналізував зміст досліджень у галузі індивідуалізації шкільного навчання, оприлюднених українськими психологами у 1966-1976 рр. на сторінках провідного фахового видання – науково-методичного збірника «Психологія».
Знайти схожі

21.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2015р.,N 3
Цікаві статті :
Бех І. Д. Концептуальна модель Я-центрованості у вихованні та духовному розвитку особистості/ І. Д. Бех (стр.5-15) Кл.слова: духовна цінність,виховна технологія,духовне життя
Пустовіт Г. П. Патріотичне виховання дітей і молоді в позашкільних навчальних закладах: теоретико-прикладні конструкти/ Г. П. Пустовіт (стр.16-21) Кл.слова: особистість,соціальна активність,громадянська позиція
Петренко О. Б. Гендерний підхід до громадянського виховання учнів: теоретичні аспекти проблеми/ О. Б. Петренко (стр.22-28) Кл.слова: гендерний підхід,громадянське виховання,ґендерна освіта
Гуржій А. М. Модель технології і методики застосування аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання/ А. М. Гуржій [и др.] (стр.29-36) Кл.слова: аудіовізуальні електронні засоби,засоби навчання,навчальна діяльність
Коновалов Ю. В. Розширення педагогічного медіапростору структурами масової комунікації як альтернативна відповідь освітянської галузі на виклики часу в другому десятилітті XXI ст / Ю. В. Коновалов (стр.37-43) Кл.слова: освітянська періодика,зарубіжний досвід,медіапростір
Татенко В. О. Феномен соціалізації в контексті суб’єктно-вчинкового підходу/ В. О. Татенко (стр.44-52) Кл.слова: процес соціалізації,суб'єкт,учинок
Загірняк М. В. Громадянськість студентської молоді в Україні: стан і перспективи / М. В. Загірняк, В. В. Сергієнко (стр.53-57) Кл.слова: ціннісні орієнтації,основні проблеми молоді,шляхи вдосконалення освіти
Вербицька П. В. Виховання громадянина і патріота України як суспільно-педагогічний виклик/ П. В. Вербицька (стр.58-63) Кл.слова: громадянське виховання,громадянська культура,громадянська компетентність
Міхно О. П. Психолого-педагогічна характеристика особистості учня як складова диференціації навчально-виховного процесу вітчизняної школи (40 - 80-ті pp. XX ст.) / О. П. Міхно (стр.64-74) Кл.слова: психолого-педагогічна характеристика,диференціація,індивідуальний підхід
Литовченко О. В. Надання освітніх послуг вишами Китаю/ О. В. Литовченко, Н. Г. Несин (стр.75-88) Кл.слова: вища освіта Китаю,освітні послуги,реформа вищої освіти
Цікаві статті :
Знайти схожі


22.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Гуржій, Андрій Миколайович, Волинський В. П., Чорноус О. В., О. С. Красовський, Л. П. Ткачова
Назва : Модель технології і методики застосування аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання
Місце публікування : Педагогіка і психологія. - Київ: Педагогічна преса, 2015. - N 3. - С. 29-36 (Шифр П186607/2015/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аудіовізуальні електронні засоби--засоби навчання--навчальна діяльність
Знайти схожі

23.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Васильянц М. С.
Назва : Мотиваційний етап уроку. Мета та завдання активізації пізнавальної діяльності, нестандартні прийоми роботи на уроках світової літератури
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - Київ: Антросвіт, 2016. - № 1. - С. 23-25 (Шифр З659149/2016/1)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пізнавальна діяльність--навчальна діяльність--активізація навчально-пізнавальної діяльності
Знайти схожі

24.

Форма документа :
Шифр видання : 159.923(043.3)/Ф 53 рукописний текст
Автор(и) : Філіпович, Вікторія Миколаївна
Назва : Психологічні чинники формування інтелектуальної компетентності у студентів гуманітарного профілю : автореферат дисертації ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2016
Кільк.характеристики :20 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ДРНТІ : 15.31
УДК : 159.923(043.3)
Предметні рубрики: Педагогічна психологія
Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рефлексивність--навчальна діяльність--психологічні чинники
Примірники : всього : ГП КС(3)
Вільні : ГП КС(3)
Знайти схожі

25.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923(043.3)/Ф 53 рукописний текст
Автор(и) : Філіпович, Вікторія Миколаївна
Назва : Психологічні чинники формування інтелектуальної компетентності у студентів гуманітарного профілю : дисертація ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2016
Кільк.характеристики :209 арк.
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ДРНТІ : 15.31
УДК : 159.923(043.3)
Предметні рубрики: Педагогічна психологія
Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рефлексивність--навчальна діяльність--психологічні чинники
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

26.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Девтерова, Тамара (кандидат педагогічних наук; доцент; Національний технічний університет України "КПІ")
Назва : Управління мотивацією студентів при вивченні педагогіки вищої школи
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часопис. - К. : Ін-т вищої освіти АПН України : АПН України : Ін-т вищої освіти АПН України : Вид-во "Пед. преса України": М-во освіти і науки УКраїни, 2016. - № 3. - С. 50-57 (Шифр В748746/2016/3)
Предметні рубрики: Мотивація навчальної діяльності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): викладання--самостійна робота студентів--педагогіка вищої школи--навчальна діяльність
Анотація: Розглядається досвід використання ментальних карт як форми самостійної роботи магістрів та альтернативи традиційним рефератам з гуманітарних дисциплін.
Знайти схожі

27.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Відверто про шкільні програми із зарубіжної літератури: що було, що є і що буде далі? Думки учителів, методистів, науковців (стр.2-11) Кл.слова: шкільні програми,аналітика,практика
Зуєнко М. аЛітература Великої Британії в шкільній програмі із зарубіжної літератури/ М. Зуєнко (стр.12-13) Кл.слова: Джонс Д.-В., про неї,Донн Джон, про нього,Доджсон Ч.-Л., про нього
Тіхоненко С. Методичні рекомендації щодо вивчення роману Діани Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула"/ С. Тіхоненко (стр.14-17) Кл.слова: англійська література (7 клас),аналіз твору,Джонс Д.-В., Мандрівний замок Хаула, про твір
Сегеда Т. Бог і Сатана (добро і зло) в романі М. Булгакова "Майстер і Маргарита". Матеріали до підсумкового уроку з вивчення роману М. Булгакова "Майстер і Маргарита"/ Т. Сегеда (стр.16-17) Кл.слова: зарубіжна література,аналіз твору,Булгаков М., Майстер і Маргарита, про твір
Гузь О. О. Навіщо людині випробування? (роздуми над сторінками роману Елеанор Портер "Полліанна")/ О. Гузь (стр.18-20) Кл.слова: зарубіжна література,аналіз твору,Портер Е., Полліанна, про твір
Гайченко О. Актуальні проблеми шкільної літературної освіти та ефективні шляхи їх розв'язання/ О. Гайченко (стр.21) Кл.слова: літературна освіта,пізнавальна діяльність,об'єкт літературної освіти
Моргун М. С. Психологічні особливості сприйняття учнями художньої літератури/ М. С. Моргун (стр.22-23) Кл.слова: літературний розвиток,читання,читач
Васильянц М. С. Мотиваційний етап уроку. Мета та завдання активізації пізнавальної діяльності, нестандартні прийоми роботи на уроках світової літератури/ М. С. Васильянц (стр.23-25) Кл.слова: пізнавальна діяльність,навчальна діяльність,активізація навчально-пізнавальної діяльності
Культурологічна природа осмислення художнього твору учнями основної школи. З досвіду роботи вчителя-методиста Олени Пітерської (стр.26-27) Кл.слова: аналіз художнього твору,міжпредметний аспект,осмислення змісту творів
Пітерська О. Подорож Скруджа в часі та просторі. За повістю Чарльза Діккенса "Різдвяна пісня в прозі"/ О. Пітерська (стр.27-29) Кл.слова: план-конспект уроку,гуманістичні ідеали,Діккенс Чарльз, Різдвяна пісня у прозі, про твір
Богосвятська А. І. Ділова гра в навчальному процесі/ А. І. Богосвятська (стр.30-35) Кл.слова: педагогічна гра,літературні ігри,етапи ділової гри
Гузь О. О. Детектив як жанр літератури, характерні ознаки жанру. Едгар По - засновник детективу у світовій літературі. Жанрове розмаїття детективів/ О. О. Гузь Кл.слова: план-конспект уроку,літературний детектив,По Е., про нього
Гузь О. О. Едгар Аллан По (1809-1849). "Золотий жук". Особливості сюжету й композиційної будови повісті "Золотий жук"/ О. Гузь (стр.38-40) Кл.слова: план-конспект уроку,аналіз художнього твору,По Е., Золотий жук, про твір
Гузь О. О. Особливості створення й функціонування системи образів у літературному детективі: Легран, Джупітер, оповідач/ О. Гузь (стр.41-43) Кл.слова: план-конспект уроку,художній образ,По Е., Золотий жук, про твір
Шулик І. Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі "Маленький принц" А. де Сент-Екзюпері/ І. Шулик (стр.44-45) Кл.слова: план-конспект уроку,аналіз художнього твору,Сент-Екзюпері А., Маленький принц, про твір
Козієва В.В. Втілення ідеї про моральну справедливість у новелі Р. Акутагави "Павутинка"/ В. В. Козієва (стр.46-48) Кл.слова: Акутагава Р.,моральна справедливість,Акутагава Р., Павутинка, про твір
Сорока І. І. Скрапбукінг як дидактичний прийом підвищення мотивації учнів до вивчення зарубіжної літератури в школі/ І. І. Сорока (стр.49-52) Кл.слова: стилі скрапбукінгу,журналінг,скрап-листівки
Приходько Л. І. Художньо-естетичне наповнення уроків літератури/ Л. І. Приходько (стр.52-53) Кл.слова: зарубіжна література,живопис,методика викладання
Полякова В. В. Вивчаємо повість Миколи Гоголя "Ніч перед Різдвом"/ В. В. Полякова (стр.54-58) Кл.слова: план-конспект уроку,сюжет твору,Гоголь М., Ніч перед Різдвом, про твір
Тутко Н. І. Роздуми про майбутнє людини і людства в оповіданні Айзека Азімова "Фах"/ Н. І. Тутко (стр.59-61) Кл.слова: план-конспект уроку,аналіз художнього твору,Азімов А., Фах, про твір
Кожукало Н. В. Трагічна історія американського успіху. Матеріали до уроку позакласного читання за романом Джека Лондона "Мартін Іден"/ Н. В. Кожукало (стр.62-63) Кл.слова: план-конспект уроку,історія написання твору,Лондон Джек, Мартін Іден, про твір
Гладка (Кашуба) Є. Гранатові зерна/ (Кашуба) Є. Гладка (стр.64) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Шандригіна А. Лист літературному герою/ А. Шандригіна (стр.65) Кл.слова: творчий конкурс,проза,епістолярій
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Знайти схожі


28.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 376-056.2/.3(477)/Т 19
Автор(и) : Таранченко О.
Назва : Ефективні технології викладання в інклюзивній школі
Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 5. - С. 50–53. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2017/5). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 5 назв.
УДК : 376-056.2/.3(477) + 37:001.32](477)
Предметні рубрики: Інклюзивна освіта-- технології викладання-- диференційоване викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивна освіта--технології викладання--диференційоване викладання--навчальний процес--інклюзивні підходи--індивідуальні особливості--навчальна діяльність--індивідуальний стиль
Анотація: У статті розповідається про втілення диференційованого викладання в інклюзивній школі. Диференційоване викладання-це концептуальний підхід і практична технологія реалізації освітнього стандарту та організації навчального процесу, що грунтується на усвідомленні відмінностей між учнями.
Знайти схожі

29.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Пелагейченко М. Л.
Назва : Мій конспект. Трудове навчання : 9 клас. Блок 1
Місце публікування : Трудове навчання в школі. - Київ: Основа, 2017. - № 15/16. - С. 68-72 (Шифр Т893832/2017/15/16)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): урок трудового навчання--презентація результатів діяльності--навчальна діяльність
Знайти схожі

30.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Харитончук, Галина Іванівна
Назва : Методичні підходи до організації діяльності з обдарованими дітьми у початковій ланці середньої освіти
Місце публікування : Освіта та розвиток обдарованої особистості. - Київ, 2017. - № 4. - С. 41-43 (Шифр О116017/2017/4)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальна діяльність--олімпіади--індивідуальні заняття
Знайти схожі

 1-30    31-48 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)