Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=навчальна діяльність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-48 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.091:004/О-64
Автор(и) : Жук Ю. О., Соколюк О. М., Дементієвська Н. П., Пінчук О. П.
Назва : Організація навчальної діяльності у комп'ютерно орієнтованному середовищі : посібник
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2012
Кільк.характеристики :127 с
Колективи : Національна академія педагогіічних наук України, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання
Примітки : Бібліографія: с. 123-127
ISBN, Ціна 978-966-644-265-2:
ДРНТІ : 14.85
УДК : 373.091:004
Предметні рубрики: Педагогіка-- Організація навчальної діяльності
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(9), Ф1(5), Ф2(5), Ф3(5)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(8), Ф1(4), Ф2(5), Ф3(5)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Початкова школа -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Гаврилюк Ю. Урок-диспут за казкаю А. Дімарова "Для чого людині серце"/ Ю. Гаврилюк (стр.4-6) Кл.слова: виховання,читання,Дімаров А.
Стрілець С. Система завдань з математики для підготовки учнів до державної підсумкової атестації у 4 класі/ С. Стрілець (стр.6-8) Кл.слова: 4 КЛАС,МАТЕМАТИКА,ДЕРЖАВНА ПІДСУМКОВА АТЕСТАЦІЯ
Пушкарьова Т. Ігрові комп'ютерні програми на уроках математики/ Т. Пушкарьова (стр.9-13) Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології,навчально-ігрові програми,електронний посібник
Базарницька І. Урок інформатики у 2 класі/ І. Базарницька (стр.13-16) Кл.слова: 2 клас,інформатика
Хлєбнікова Л. Особливісті навчання музичного мистецтва за новими програмами у 1 класі (ІІ семестр)/ Л. Хлєбнікова (стр.16-19) Кл.слова: 1клас,музичне мистецтво,Особливісті навчання
Мартиненко О. Формування дружніх взаємин між молодшими школярами засобами хореографічного мистецтва/ О. Мартиненко (стр.19-23) Кл.слова: молодший шкільний вік,хореографічне мистецтво,урок
Петрук О. Особливості навчання усного українського мовлення у 1 класі ЗНЗ з румунською / молдовською мовами викладання/ О. Петрук (стр.24-28.) Кл.слова: комунікативна компетентність,усне мовлення,аудіативні вміння
Ткаченко С. Мистецтво педагога - уміння моделювати власний успіх і успіх вихованця/ С. Ткаченко (стр.29-30) Кл.слова: навчальна діяльність,інформаційні технології,моделі нетбуків
Прокопенко В. Розвиток інтелектуальних здібностей та емоційного інтелекту засобами навчальних проектів/ В. Прокопенко (стр.30-32) Кл.слова: мораль,інтелектуальні здібності,позитивне мислення
Галаган І. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у початкових класах/ І. Галаган (стр.33-34) Кл.слова: початкові класи,інформаційно-комунікаційні технології,комбіновані уроки
Чорний С. Майбутньому вчителю музики сучасну вокальну освіту/ С. Чорний (стр.35-36) Кл.слова: учителі музики, спів,розучування пісні,вокально-хорові навички
Тетеріна О. Народний підручник для маленького українця (Етнокультурна спрямованість нового Букваря)/ О. Тетеріна (стр.37-38) Кл.слова: Буквар,народний підручник,1 клас
Скворцова С. Реалізація змісту навчальної програми з математики для 1 класу в шкільних підручниках: короткий коментар/ С. Скворцова, О, Онопрієнко (стр.39-43) Кл.слова: математика,1 клас,математичні уявлення
Ілляшенко Т. Як допомогти дитині з гіпеоактивним розладом/ Т. Ілляшенко (стр.44-46) Кл.слова: гіперактивний розлад,інклюзивне навчання,гіперактивна дитина,
Таранченко О. Нові освітні марщрути для дітей з порушенням слуху: інклюзивні заходи/ О. Таранченко (стр.47-50) Кл.слова: учні з порушенням слуху,інклюзивне навчання,мовленнєвий розвиток
Вашуленко М. Читання, письмо, розвиток мовлення, 1 клас/ М. Вашуленко, О. Прищепа, О. Вашуленко (стр.51-54) Кл.слова: учні з порушенням слуху,1 клас,розвиток мовлення
Вашуленко М. Уроки навчання грамоти в 1 класі шкіл з російською мовою викладання/ М. Вашуленко, О. Прищепа, О. Вашуленко (стр.55-59) Кл.слова: російська мова викладання,1 клас,навчання грамоти
Пушкарьова Т. Особливості функціонування і розвитку фінської системи освіти/ Т. Пушкарьова (стр.60-63) Кл.слова: система освіти,базова середня освіта
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3/.5.091.26:0/І-73-653713358
Автор(и) : Богачков Ю. М., Биков В. Ю., Вольневич О. І., Дивак В. В., Коневщинська О. Е
Назва : Інтернет-орієнтовані автоматизовані системи збирання, накопичення і опрацювання результатів навчальної діяльності учнів загальноосвітних закладів : посібник
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2012
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
Примітки : Библиогр.: с. 157-158
ISBN, Ціна 978-966-644-264-5: 120.63 грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 373.3/.5.091.26:004 + 37.091.26 + 004.738.5
Предметні рубрики: Організація навчання та виховання-- Інформаційні технології-- Автоматизовані інформаційні системи
Загальноосвітня школа
Інтернет-- Загальноосвітня школа
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(22), Ф1(14), Ф3(3), Ф2(15)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(22), Ф1(14), Ф3(3), Ф2(15)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:005.745(082)/С 91
Назва : Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :979 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Сучасний розвиток
Зміст : Університет і суспільство/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Любити дитину — плекати духовність/ В. П. Андрущенко. Тенденції розвитку університетської педагогічної освіти в Україні / О. В. Глузман. Проблеми освіти дорослих в Україні в контексті процесів глобалізації та євроінтеграції/ Л. В. Гонюкова, О. І. Мартіросян. Реконструкция педагогического процесса как способ становления личности учащегося / И. Кевишас. Взаимосвязь эстетического и художественного опыта учащегося в процессе становления специалиста в вузе/ Р. Кондратене. Использование дистанционной формы подготовки специалистов (опыт организации в учреждении образования "Барановичский государственный университет")/ В. И. Кочурко, А. Н. Унсович. Яким має бути "розумний" університет у "розумному" суспільстві?/ Н. В. Морзе. Наукові школи - основа розвитку сучасного університету / Л. Л. Хоружа. Тенденції розвитку міжнародної співпраці українських університетів/ Н. М. Василишина. Німецький класичний університет: сучасний стан/ А. В. Гаврилюк. Національна освіта у контексті формування етносвідомої особистості/ Н. В. Грекова. Портрет першокурсника сучасного університету/ О. Б. Жильцов, О. В. Леонтьева. Становлення університетської освіти у Нідерландах на сучасному етапі/ Л. І. Заяць. Роль ноетичного аспекту у розробці сучасної стратегії якісної університетської освіти / Л. Є. Качуріна. Античність: спроба осмислення витоків ідеї університету / О. М. Кузьменко. Забезпечення якості вищої освіти у Російській Федерації/ А. В. Марчук. Проблема формування загальнокультурної компетенції у студентів класичного університету/ C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька. Освіта дорослих: європейський досвід та українські перспективи/ О. І. Ситник. Підготовка наукової еліти в університетах України в умовах нового інформаційного суспільства: проблеми, перспективи/ Н. О. Терентьєва. Передумови та проблеми модернізації змісту педагогічної освіти в Україні/ Я. С. Фруктова. Неформальна освіта як напрям розбудови змісту сучасного університету / О. В. Шапочкіна. Формування сучасних цінностей у процесі викладання історії/ Ф. Л. Левітас. Психолого-педагогічні умови забезпечення конкурентоздатності майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки/ О. Я. Митник. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної роботи з ВІЛ-інфікованими/ О. Л. Брусенко. Форми підвищення кваліфікації вихователів і завідувачів дошкільних установ на Київщині (50—70-ті pp. XX ст.)/ О. А. Венгловська. Організація педагогічної практики в умовах неперервності педагогічної освіти в університеті/ К. І. Волинець. Специфіка викладання англійської мови студентам заочної форми навчання/ Л. В. Коваленко. Сучасні підходи до класифікації педагогічних інновацій / Л. В. Козак. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічній теорії/ В. С. Корнят. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів профільної школи до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів / Н. П. Мазур. Особливості формування професійно важливих якостей учителя фізичної культури/ В. І. Машталір. Громадянська активність старшокласників: психологічна характеристика проявів розвитку/ А. С. Москальова, Т. О. Саврасова-В'юн. Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичної діяльності/ І. М. Новик. Нормативно-правове забезпечення як підґрунтя розробки концепції особистості вчителя (80-ті pp. XX ст.)/ І. В. Осадча. Дослідницькі підходи до організації виховного експерименту у вітчизняній педагогічній науці (1945-1991 pp.)/ Е. А. Панасенко. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи в інклюзивному навчальному закладі під час вивчення курсу "Основи інклюзивної освіти"/ Г. О. Першко. Умови виховання почуття любові до людини у підлітків/ С. В. Рижкова. Ключові аспекти підготовки майбутніх психологів до роботи з дітьми із використанням засобів мультиплікації/ М. В. Сітцева. Підготовка фахівців соціальної сфери до формування безпечної поведінки підлітків в Інтернет-мережі/ М. А. Снітко. Педагогічні умови ефективності виховання моральних якостей майбутніх учителів у позааудиторній роботі/ О. В. Хорунжа. Теоретико-методологічні основи самовдосконалення особистості: психологічний аспект/ Г. Г. Цвєткова. Досвід підготовки вчителя початкових класів Іспанії/ М. П. Юрченко. Професійна мобільність як психолого-педагогічне поняття/ О. А. Яненко. Реалізація стратегії співдіяльності у професійній мовленнєвій підготовці вчителя-словесника / С. О. Караман, О. В. Караман. Епізод з історії українського просвітництва: дослідження Борисом Грінченком сприйняття творів світової літератури в українському перекладі народною аудиторією / М. Д. Альошина. Теоретичні засади мовленнєвої професійної підготовки студентів нефілологічних спеціальностей/ В. В. Борисенко. Порівняльний аналіз відмінностей вживання термінологічної лексики, уживаної в навчальному процесі ВНЗ України, Америки та Німеччини/ С. В. Волох, О. С. Рибко. Комплексна філологічна підготовка іноземних студентів у вищому навчальному закладі/ С. М. Дерба. Мовленнєва підготовка студентів-філологів у структурі системи вищої педагогічної освіти / Н. М. Дика. Актуальні проблеми семантичних досліджень художнього тексту/ К. П. Єсипович. Організація самостійної навчально-дослідної роботи студентів з іноземної мови засобами інтернет-технологій/ В. М. Койдан. Когнітивно-комунікативний підхід до вивчення синтаксису як один із провідних напрямів формування мовної особистості вчителя-словесника/ І. О. Кухарчук, Н. О. Баранник. Контрастивні дослідження сучасного франкомовного дискурсу/ В. І. Мельник. Семантичні особливості французьких та українських колискових пісень/ В. І. Мельник, Н. С. Яченко. Функціонування семантичних фігур в іспанській поезії XVI—XVII ст./ С. В. Настенко. Формування теоретичних основ методичної майстерності вчителя іноземної мови у процесі його професійної підготовки/ Д. В. Ольшанський. Деякі аспекти навчання іншомовного ділового спілкування/ Н. М. Перевознюк. Система підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до діагностики та корекції рівня комунікативної культури школярів / М. В. Разорьонова. Специфіка застосування системного підходу при вивченні студентами-філологами художньої малої прози/ Н. В. Романишина. Лінгвістична прагматика в системі філологічної освіти / С. В. Соколовська. Врахування когнітивного аспекту мовних явищ у процесі філологічної підготовки майбутніх вчителів іноземної мови/ А. В. Соломаха. Змістові аспекти мовнокомунікативної підготовки студентів ВНЗ технічних спеціальностей/ Н. В. Тільняк. Надмірне, необхідне та переосмислене при перекладі казок Шарля Перро/ Л. О. Федорова. Застосування комп'ютерно зорієнтованих засобів навчання української мови в інформаційно-навчальному середовищі/ Т. М. Ясак. Актуальные проблемы современного общего музыкального образования в России / Э. Б. Абдуллин. Формирование этнотолерантной личности средствами музыкального искусства / Л. С. Майковская. Компетентнісно орієнтований освітній простір як основа модернізації вищої мистецької освіти/ О. М. Олексюк. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього магістра музичного мистецтва/ А. М. Растригіна. Професійно-особистісний конструкт майбутнього диригента оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Оценочные средства аттестации будущих музыкантов-исполнителей в вузах культуры и искусств/ А. М. Стороженко. Тенденції розвитку музично-педагогічної освіти України на початку 20-х pp. XXI ст./ В. Ф. Черкасов. Досвід упровадження педагогічної моделі формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії/ Л. М. Андрощук. Сотворчество как вид посреднической деятельности музыканта-исполнителя/ А. Н. Байгушова. Модель формування готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку у процесі інструментально-виконавської підготовки/ Л. А. Бондаренко. Використання комп'ютерних графічних пакетів в опануванні мистецьких дисциплін студентами напрямів образотворчого мистецтва та дизайну/ Г. В. Брюханова, О. І. Конопко. Професійна підготовка студентів-дизайнерів у процесі навчання роботі в матеріалах/ О. І. Васильківська. Формування поведінкових компетенцій студентів засобами арт-педагогіки/ Л. М. Волкова. Використання стильової інтеграції у навчально-виховній підготовці майбутніх учителів музики/ Л. І. Гаркуша. Природа й характерні особливості естрадного співу. Естрадний вокал: теоретичний аспект питання/ С. В. Гмиріна. Творчий потенціал майбутнього вчителя музики: психолого-педагогічний аспект/ С. В. Грозан. Інноваційні технології компетентності мистецької освіти як напрямок інтегрованої підготовки педагога-музиканта/ О. С. Економова. Індивідуально-диференційований підхід до формування фахової компетентності майбутніх вчителів музики в процесі занять/ О. Б. Іваниш. Формування виконавських умінь та навичок майбутнього учителя музики у процесі інтеграції інструментальних дисциплін/ Ж. Ю. Карташова. Оптимізація професійної підготовки майбутнього вчителя музики засобами музично-театралізованої діяльності/ Г. Г. Кондратенко. Мотиви української народної орнаментики як складова знакової системи національного графічного дизайну/ О. В. Коновалова. Використання педагогічної технології у процесі підготовки майбутніх учителів художньо-естетичних дисциплін/ О. І. Коночкіна. Теоретичні аспекти поняття "дизайн"/ А. М. Король. Творчий потенціал як наукова проблема / С. В. Куценко. Інструментальна підготовка майбутнього вчителя музики у системі неперервної освіти/ В. М. Лабунець. Режисерсько-операторські аспекти фахової підготовки майбутніх телевізійних репортерів/ А. Л. Лісневська. Компонентна структура художньо-педагогічної інтерпретації музичного твору/ О. Д. Ляшенко, Л. А. Дерев'янко. Інноваційні технології вокальної підготовки майбутнього вчителя музики/ Е. В. Макарова. Дипломне проектування за темою фірмового або корпоративного стилю у процесі підготовки графіка-дизайнера/ А. Б. Максимова. Особливості музично-педагогічної підготовки вчителя музики - керівника шкільного народно-інструментального колективу/ І. Г. Маринін. Галерейна діяльність в умовах сучасного арт-ринку і художньої культури/ В. В. Михальчук. Роль фахових дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. Використання педагогічних технологій у формуванні музичної культури майбутніх учителів музики/ О. М. Негребецька. Форми і методи організації музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. М. Олексюк, М. М. Ткач. Прийоми вільного керування регістрами у процесі вокальної підготовки студентів/ О. П. Петрикова. Компетентнісна модель у структурі фахової підготовки майбутнього вчителя музики / Т. М. Пляченко. Графіка як основа візуальної грамотності та розвитку творчості студентів образотворчих спеціальностей/ А. А. Поліщук. Розвиток творчих здібностей студентів на заняттях з постановки голосу/ Г. Я. Пономарьова. Поглиблення професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики в умовах проблемного навчання у ВНЗ / Н. М. Попович. Зміст навчальної інтегрованої дисципліни "Дизайн реклами" у мистецьких вишах України / С. В. Прищенко, Є. А. Антонович. Вокально-виконавський аспект фахової підготовки майбутніх педагогів-музикантів/ О. М. Прядко. Педагогічна діагностика рівнів готовності майбутніх учителів музики до використання цифрового електронного музичного інструментарію у професійній діяльності / О. М. Рибніков. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до творчої педагогічної діяльності/ Л. С. Руденко. Компетентність професійної самоорганізації майбутнього вчителя музики: категоріальний аналіз проблеми/ Н. М. Салан. Формування фахової компетентності майбутніх учителів музики і процеси модернізації мистецької освіти/ С. В. Світайло. Творчий розвиток на основі інтеграції у системі мистецької освіти/ В. М. Сирота, З. М. Сирота. Принципи розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики / О.О. Скляр. Методика виявлення педагогічних умов формування творчої активності у майбутніх дизайнерів/ К. В. Ткачов. Цілісний аналіз музичного твору у формуванні аналітичних навичок студентів (на прикладі П'ятого концерту для скрипки з оркестром В. А. Моцарта)/ І. М. Ходоровська. До питання виховання у студентів навичок читання нот з аркуша/ В. І. Ходоровський. Інформаційно-освітнє середовище у формуванні професійної культури майбутнього вчителя музики/ О. В. Шимова. Педагогічний потенціал екранних мистецтв: до проблеми впровадження мистецької медіаосвіти/ Н. О. Шубенко. Активізація внутрішніх відчуттів як метод розвитку вокально-технічних навичок студентів / В. Г. Яковенко. Рефлексия профессиональной подготовки специалиста в студенческой практике/ 3. М. Мальцене. Кількісна оцінка ефективності реалізацій стратегій університетів на основі системи збалансованих показників/ Л. Ф. Василевич, І. І. Юртин. Формування україномовної компетенції студентів класичного університету засобами етнопедагогіки/ Т. О. Горохова. Аналіз управлінської діяльності менеджера освіти як основа формування його управлінської компетентності у ВНЗ / В. І. Жигірь. До проблеми модернізації професійної підготовки майбутніх психологів/ О. Д. Кайріс. Основні елементи структури лідерства в академічній групі/ К. Л. Каменєва. Фахівець економічного профілю та проблема інформаційної безпеки/ Я. О. Касярум. Сучасний стан професійної підготовки фахівців до соціально-педагогічної діяльності (з досвіду Польщі) / С. Я. Когут. Можливості програми дисципліни «Фізичне виховання» у розвитку професійно значущих координаційних здібностей майбутніх педагогів/ О. М. Колумбет. Підготовка майбутнього педагога до особистісно орієнтованого навчання учнів / Т. І. Люріна. Формування толерантності як складової професійно-педагогічної підготовки студентів до роботи в інклюзивних закладах освіти / О. В. Мартинчук. Підготовка управлінців навчальними закладами в умовах університету: якісний вимір / А. М. Москаленко. Процес управління якістю як засіб удосконалення діяльності коледжу економічного/ Н. В. Наконечна. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підвищення кваліфікації вчителів математики/ О. А. Олексюк. Формування професійного іміджу як науково-педагогічна проблема/ Л. М. Парамоненко. Академічна мобільність викладачів як організаційно-структурна складова сучасної університетської освіти / С. Ю. Пащенко. Експериментальне дослідження застосування технологій кооперативного навчання майбутніх вчителів початкових класів / Н. Є. Полтавська. Про деякі аспекти раціоналізації процесу навчання інформаційних технологій/ С. П. Радченко, І. І. Юртин, В. Ю. Кулікова. Синергетичний підхід щодо підготовки вчителя до формування в учнів цілісної картини світу/ З. М. Хитра. Розвиток професійної креативності майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти / Т. І. Шанскова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7/Э 53
Автор(и) : Эльконин Д. Б.
Назва : Психическое развитие в детских возрастах : избранные психологические труды
Вихідні дані : Москва: Инстиут практической психологии; Воронеж: Модэк, 1995
Кільк.характеристики :416 с
Колективи : Академия педагогических и социальных наук, Московский психолого-социальный институт
Серія: Психологи Отечества
Примітки : Библиогр.: с. 405-413
ISBN, Ціна 5-87224-087-2: 15.00, 15.00, грн.
ДРНТІ : 15.31.31
УДК : 159.922.7
Предметні рубрики: Дитяча психологія-- Психологія розвитку
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7/С 45
Автор(и) : Скрипченко О. В., Падалка О. С., Скрипченко Л. О.
Назва : Психолого-педагогічні основи навчання : навчальний посібник . -Вид. 2-е, доповн. та переробл.
Вихідні дані : Київ: Укр. Центр духов. культури, 2005
Кільк.характеристики :710 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
ISBN, Ціна 966-628-082-5: 25.00 грн.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.922.7
Предметні рубрики: Педагогічна психологія
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(2), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(2), Ф2(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(075.8)/П 24
Автор(и) : Сергєєнкова О. П., Столярчук О. А., Коханова О. П., Пасєка О. В.
Назва : Педагогічна психологія : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Центр учбової літератури, 2012
Кільк.характеристики :167 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка
ISBN, Ціна 978-611-01-0269-8: Б.ц.
ДРНТІ : 15
УДК : 159.9(075.8) + 37.015.3
Предметні рубрики: Психологія-- Педагогічна психологія
Анотація: Навчальний посібник розкриває зміст основних питань педагогічної психології.
Примірники : всього : Ф3(10)
Вільні : Ф3(10)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(075)/Б 81
Автор(и) : Бондарчук, Елена Ивановна, Бондарчук, Лилия Ивановна
Назва : Основы психологии и педагогики : курс лекций
Вихідні дані : Киев: МАУП, 1999
Кільк.характеристики :168 с.: ил.
Примітки : Библиогр. в конце разд.
ISBN, Ціна 966-7312-53-4: 6.50 грн.
ДРНТІ : 15 + 14
УДК : 159.9(075) + 37.01
Предметні рубрики: Психологія-- Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): характер--психіка--особистість--темперамент--здібності--спілкування--свідомість--дидактика--учбові заклади--пізнавальні процеси--емоційно-вольові процеси--психічні стани--освіта--акредитація навчальних закладів--методи навчання--навчальна мотивація--стимулювання навчальної діяльності--навчальна діяльність--форми навчання--методи виховання
Анотація: В курсі лекцій подані основні психологічні та педагогічні поняття та категорії, а також їхня характеристика. Особливу увагу приділено психології особистості; розкрито психологічні механізми становлення особистості та її взаємодії з іншими людьми. Викладено основи педагогіки; розглянуто основні питання дидактики та теорії виховання виходячи з вимог до освіти на сучасному етапі.
Примірники : всього 2: Ф3(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф3(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(075.8)/М 11
Автор(и) : М’ясоїд, Петро Андрійович
Назва : Задачі з курсу загальної психології : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Вища школа, 2000
Кільк.характеристики :183 с
ISBN, Ціна 5-11-004750-2: 6.80 грн.
ДРНТІ : 15
УДК : 159.9(075.8)
Предметні рубрики: Загальна психологія-- Задачі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психіка--спілкування--мислення--навчальна діяльність--шкільний психолог
Примірники : всього : Ф2(10), Ф1(18), Ф3(2)
Вільні : Ф2(10), Ф1(18), Ф3(2)
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2015р.,N 3
Цікаві статті :
Бех І. Д. Концептуальна модель Я-центрованості у вихованні та духовному розвитку особистості/ І. Д. Бех (стр.5-15) Кл.слова: духовна цінність,виховна технологія,духовне життя
Пустовіт Г. П. Патріотичне виховання дітей і молоді в позашкільних навчальних закладах: теоретико-прикладні конструкти/ Г. П. Пустовіт (стр.16-21) Кл.слова: особистість,соціальна активність,громадянська позиція
Петренко О. Б. Гендерний підхід до громадянського виховання учнів: теоретичні аспекти проблеми/ О. Б. Петренко (стр.22-28) Кл.слова: гендерний підхід,громадянське виховання,ґендерна освіта
Гуржій А. М. Модель технології і методики застосування аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання/ А. М. Гуржій [и др.] (стр.29-36) Кл.слова: аудіовізуальні електронні засоби,засоби навчання,навчальна діяльність
Коновалов Ю. В. Розширення педагогічного медіапростору структурами масової комунікації як альтернативна відповідь освітянської галузі на виклики часу в другому десятилітті XXI ст / Ю. В. Коновалов (стр.37-43) Кл.слова: освітянська періодика,зарубіжний досвід,медіапростір
Татенко В. О. Феномен соціалізації в контексті суб’єктно-вчинкового підходу/ В. О. Татенко (стр.44-52) Кл.слова: процес соціалізації,суб'єкт,учинок
Загірняк М. В. Громадянськість студентської молоді в Україні: стан і перспективи / М. В. Загірняк, В. В. Сергієнко (стр.53-57) Кл.слова: ціннісні орієнтації,основні проблеми молоді,шляхи вдосконалення освіти
Вербицька П. В. Виховання громадянина і патріота України як суспільно-педагогічний виклик/ П. В. Вербицька (стр.58-63) Кл.слова: громадянське виховання,громадянська культура,громадянська компетентність
Міхно О. П. Психолого-педагогічна характеристика особистості учня як складова диференціації навчально-виховного процесу вітчизняної школи (40 - 80-ті pp. XX ст.) / О. П. Міхно (стр.64-74) Кл.слова: психолого-педагогічна характеристика,диференціація,індивідуальний підхід
Литовченко О. В. Надання освітніх послуг вишами Китаю/ О. В. Литовченко, Н. Г. Несин (стр.75-88) Кл.слова: вища освіта Китаю,освітні послуги,реформа вищої освіти
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(075.8)/Т 16
Автор(и) : Талызина, Нина Федоровна
Назва : Практикум по педагогической психологии : учебное пособие
Вихідні дані : Москва: Академия, 2002
Кільк.характеристики :192 с
Серія: Высшее образование
ISBN, Ціна 5-7695-0575-3: 12.92 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.9(075.8)
Предметні рубрики: Психологія научення-- Педагогічна психологія
Примірники : всього 4: Ф1(1)
Вільні : Ф1(1)
Знайти схожі

12.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 88.415/К 84
Автор(и) : Крутецкий, Вадим Андреевич, Лукин Н. С.
Назва : Психология подростка . -2-е изд., испр. и доп.
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 1965
Кільк.характеристики :316 с
Ціна : 0.71 грн.
ДРНТІ : 15.31.31
ББК : 88.415
Предметні рубрики: Дитяча психологія-- Підлітковий вік
Примірники :
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.12-051/С 82
Автор(и) : Сторубльов О. І., Бєседина Л. М.
Назва : Моделі діяльності викладача : методичні рекомендації . -Вид. 2-ге, переробл.
Вихідні дані : Київ: Логос, 2008
Ціна : 25.00 грн.
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.091.12-051
Предметні рубрики: Організація навчання-- Вища школа-- Викладач
Анотація: методичні рекомендації підготовлені з урахуванням досвіду роботи викладачів вищих навчальних закладів України. В них подані моделі діяльності викладача при проведенні різних видів навчальних занять
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 75.1/Ш 65
Автор(и) : Шиян Б. М.
Назва : Теорія і методика фізичного вихованя школярів : підручник для студ. ВНЗ фіз. виховання і спорту. Ч. 1
Вихідні дані : Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2006
Кільк.характеристики :272 с
ISBN, Ціна 966-7924-55-6: 7.50 грн.
ДРНТІ : 77
ББК : 75.1
Предметні рубрики: Фізичне виховання
Методика виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фізичне виховання--фізичний розвиток--фізична культура--моральне виховання--засоби фізичного виховання--ичні вправи--характеристика рухів--методи фізичного виховання--вдосконалення фізичних якостей--рухові дії--навчальна діяльність
Примірники : всього : ГП АБ(51)
Вільні : ГП АБ(51)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7/Э 53
Автор(и) : Эльконин, Даниил Борисович
Назва : Избранные психологические труды
Вихідні дані : Москва: Педагогика, 1989
Кільк.характеристики :555 с
Колективи : Академия педагогических наук СССР
Серія: Труды действительных членов и членов-корреспондентов Академии педагогических наук СССР
ISBN, Ціна 5-7155-0035-4: 2.00, 2.00, грн.
ДРНТІ : 15.31.31
УДК : 159.922.7 + 37.015.3
Предметні рубрики: Дитяча психологія-- Персоналії
Примірники : всього : Ф1(1), Ф3(1), ГП КС(1)
Вільні : Ф1(1), Ф3(1), ГП КС(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2/В 19
Автор(и) : Васильева А. И., Бахтурина Л. А., Кобитина И. И.
Назва : Старший воспитатель детского сада : пособие для работников дошкольных учреждений . -3-е изд., испр. и доп.
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 1990
Кільк.характеристики :143 с
ISBN, Ціна 5-09-001132-Х: 0.99, 0.99, грн.
ДРНТІ : 14.23
УДК : 373.2
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): старший вихователь--педагогічний колектив--атестація вихователя--навчальна діяльність--ігрова діяльність
Анотація: Цель книги - раскрыть содержание работы старшего воспитателя, помочь ему в руководстве учебно-воспитательным процессом и педагогическим коллективом.
Примірники : всього 1: Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

17.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Відверто про шкільні програми із зарубіжної літератури: що було, що є і що буде далі? Думки учителів, методистів, науковців (стр.2-11) Кл.слова: шкільні програми,аналітика,практика
Зуєнко М. аЛітература Великої Британії в шкільній програмі із зарубіжної літератури/ М. Зуєнко (стр.12-13) Кл.слова: Джонс Д.-В., про неї,Донн Джон, про нього,Доджсон Ч.-Л., про нього
Тіхоненко С. Методичні рекомендації щодо вивчення роману Діани Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула"/ С. Тіхоненко (стр.14-17) Кл.слова: англійська література (7 клас),аналіз твору,Джонс Д.-В., Мандрівний замок Хаула, про твір
Сегеда Т. Бог і Сатана (добро і зло) в романі М. Булгакова "Майстер і Маргарита". Матеріали до підсумкового уроку з вивчення роману М. Булгакова "Майстер і Маргарита"/ Т. Сегеда (стр.16-17) Кл.слова: зарубіжна література,аналіз твору,Булгаков М., Майстер і Маргарита, про твір
Гузь О. О. Навіщо людині випробування? (роздуми над сторінками роману Елеанор Портер "Полліанна")/ О. Гузь (стр.18-20) Кл.слова: зарубіжна література,аналіз твору,Портер Е., Полліанна, про твір
Гайченко О. Актуальні проблеми шкільної літературної освіти та ефективні шляхи їх розв'язання/ О. Гайченко (стр.21) Кл.слова: літературна освіта,пізнавальна діяльність,об'єкт літературної освіти
Моргун М. С. Психологічні особливості сприйняття учнями художньої літератури/ М. С. Моргун (стр.22-23) Кл.слова: літературний розвиток,читання,читач
Васильянц М. С. Мотиваційний етап уроку. Мета та завдання активізації пізнавальної діяльності, нестандартні прийоми роботи на уроках світової літератури/ М. С. Васильянц (стр.23-25) Кл.слова: пізнавальна діяльність,навчальна діяльність,активізація навчально-пізнавальної діяльності
Культурологічна природа осмислення художнього твору учнями основної школи. З досвіду роботи вчителя-методиста Олени Пітерської (стр.26-27) Кл.слова: аналіз художнього твору,міжпредметний аспект,осмислення змісту творів
Пітерська О. Подорож Скруджа в часі та просторі. За повістю Чарльза Діккенса "Різдвяна пісня в прозі"/ О. Пітерська (стр.27-29) Кл.слова: план-конспект уроку,гуманістичні ідеали,Діккенс Чарльз, Різдвяна пісня у прозі, про твір
Богосвятська А. І. Ділова гра в навчальному процесі/ А. І. Богосвятська (стр.30-35) Кл.слова: педагогічна гра,літературні ігри,етапи ділової гри
Гузь О. О. Детектив як жанр літератури, характерні ознаки жанру. Едгар По - засновник детективу у світовій літературі. Жанрове розмаїття детективів/ О. О. Гузь Кл.слова: план-конспект уроку,літературний детектив,По Е., про нього
Гузь О. О. Едгар Аллан По (1809-1849). "Золотий жук". Особливості сюжету й композиційної будови повісті "Золотий жук"/ О. Гузь (стр.38-40) Кл.слова: план-конспект уроку,аналіз художнього твору,По Е., Золотий жук, про твір
Гузь О. О. Особливості створення й функціонування системи образів у літературному детективі: Легран, Джупітер, оповідач/ О. Гузь (стр.41-43) Кл.слова: план-конспект уроку,художній образ,По Е., Золотий жук, про твір
Шулик І. Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі "Маленький принц" А. де Сент-Екзюпері/ І. Шулик (стр.44-45) Кл.слова: план-конспект уроку,аналіз художнього твору,Сент-Екзюпері А., Маленький принц, про твір
Козієва В.В. Втілення ідеї про моральну справедливість у новелі Р. Акутагави "Павутинка"/ В. В. Козієва (стр.46-48) Кл.слова: Акутагава Р.,моральна справедливість,Акутагава Р., Павутинка, про твір
Сорока І. І. Скрапбукінг як дидактичний прийом підвищення мотивації учнів до вивчення зарубіжної літератури в школі/ І. І. Сорока (стр.49-52) Кл.слова: стилі скрапбукінгу,журналінг,скрап-листівки
Приходько Л. І. Художньо-естетичне наповнення уроків літератури/ Л. І. Приходько (стр.52-53) Кл.слова: зарубіжна література,живопис,методика викладання
Полякова В. В. Вивчаємо повість Миколи Гоголя "Ніч перед Різдвом"/ В. В. Полякова (стр.54-58) Кл.слова: план-конспект уроку,сюжет твору,Гоголь М., Ніч перед Різдвом, про твір
Тутко Н. І. Роздуми про майбутнє людини і людства в оповіданні Айзека Азімова "Фах"/ Н. І. Тутко (стр.59-61) Кл.слова: план-конспект уроку,аналіз художнього твору,Азімов А., Фах, про твір
Кожукало Н. В. Трагічна історія американського успіху. Матеріали до уроку позакласного читання за романом Джека Лондона "Мартін Іден"/ Н. В. Кожукало (стр.62-63) Кл.слова: план-конспект уроку,історія написання твору,Лондон Джек, Мартін Іден, про твір
Гладка (Кашуба) Є. Гранатові зерна/ (Кашуба) Є. Гладка (стр.64) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Шандригіна А. Лист літературному герою/ А. Шандригіна (стр.65) Кл.слова: творчий конкурс,проза,епістолярій
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Знайти схожі


18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.014/У 59
Назва : Университет как центр культуропорождающего образования. Изменение форм коммуникации в учебном процессе : монография
Вихідні дані : Минск: БГУ, 2004
Кільк.характеристики :279 с
Серія: Universitas
ISBN, Ціна 985-485-073-0: Б.ц.
ДРНТІ : 14.15
УДК : 37.014
Предметні рубрики: Вища освіта
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

19.

Форма документа :
Шифр видання : 374.7(477)/М 26
Автор(и) : Мартіросян О. І.
Назва : Розвиток освіти дорослих в Україні у 20-50-х рр. XX століття
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2012
Кільк.характеристики :84 с
Ціна : 25.00 грн.
ДРНТІ : 14.37
УДК : 374.7(477)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Освіта дорослих
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта дорослих--навчальна діяльність--система овіти
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Девтерова, Тамара (кандидат педагогічних наук; доцент; Національний технічний університет України "КПІ")
Назва : Управління мотивацією студентів при вивченні педагогіки вищої школи
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часопис. - К. : Ін-т вищої освіти АПН України : АПН України : Ін-т вищої освіти АПН України : Вид-во "Пед. преса України": М-во освіти і науки УКраїни, 2016. - № 3. - С. 50-57 (Шифр В748746/2016/3)
Предметні рубрики: Мотивація навчальної діяльності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): викладання--самостійна робота студентів--педагогіка вищої школи--навчальна діяльність
Анотація: Розглядається досвід використання ментальних карт як форми самостійної роботи магістрів та альтернативи традиційним рефератам з гуманітарних дисциплін.
Знайти схожі

21.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дічек, Наталія Петрівна
Назва : Науково-методичний збірник "Психологія" як джерело вивчення напрямів дослідження українських учених у галузі індивідуалізації навчання в школі (1966-1976 рр.)
Місце публікування : Укр. пед. журн.: наук. журн./ Ін-т педагогіки НАПН України. - Київ: Ін-т педагогіки НАПН України, 2015. - № 3. - С. 179-197: табл. - ISSN 24111317 (Шифр 319835820/2015/3). - ISSN 24111317
Примітки : Бібліогр.: 30 назв.
УДК : 37:001.32](477)Дічек + 373.3./.5.042(091)(477)"1966/1976"
Предметні рубрики: Індивідуалізація навчання-- історія-- учні-- загальноосвітні навчальні заклади, 1966-1976 рр.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): індивідуалізація шкільного навчання--науково-методичні збірники--навчальна діяльність--самосвідомість учнів--самооцінка--професійна орієнтація
Анотація: Автор статті проаналізував зміст досліджень у галузі індивідуалізації шкільного навчання, оприлюднених українськими психологами у 1966-1976 рр. на сторінках провідного фахового видання – науково-методичного збірника «Психологія».
Знайти схожі

22.

Назва журналу :Освіта та розвиток обдарованої особистості -2017р.,N 4
Цікаві статті :
Бургун І. В. Особистісно зорієнтоване навчання як педагогічна умова становлення суб'єктивності академічно обдарованих учнів/ І. В. Бургун (стр.5-9) Кл.слова: обдарованість,навчально-пізнавальна діяльність,суб'єктивність навчання
Бурова В. В. Вплив технологічної культури керівника на імідж навчального закладу/ В. В. Бурова (стр.10-13) Кл.слова: уравлінська культура,технологія управління
Федорова Н. Ф. Про економічну експертизу/ Н. Ф. Федорова (стр.14-22) Кл.слова: навчально-виховний процес,професіоналізм вчителя,результативність
Бєльська Н. А. Експертно-оцінювальна анкета для визначення вчителем учнів з ознаками інтелектуальної та академічної обдарованості/ Н. А. Бєльська (стр.23-26) Кл.слова: експертиза,інструментарій,методичні рекомендації
Сичевська Л. Є. Формування у молоді позитивного ставлення до козацтва, козацьких звичаїв і традицій/ Л. Є. Сичевська, Л. Г. Олійник (стр.27-30) Кл.слова: козак,генетична пам'ять
Клібайс Т. В. Вивчення впливу лексичних особливостей на суб'єкти з позитивним та негативним атрибутивними стилями/ Т. В. Клібайс (стр.31-34) Кл.слова: контент-аналіз
Чудакова В. П. Формувальний експеремент впровадження авторської системи формування психологічної готовності персоналу до інноваційної діяльності (В. Чудакової) - компонента конкурентоздатності особистості/ В. П. Чудакова (стр.35-40) Кл.слова: інноваційність,експертиза,корекція
Харитончук Г. І. Методичні підходи до організації діяльності з обдарованими дітьми у початковій ланці середньої освіти/ Г. І. Харитончук (стр.41-43) Кл.слова: навчальна діяльність,олімпіади,індивідуальні заняття
Наумов О. В. Навчальна програма "Кікбоксинг для розвитку дітей та молоді"/ О. В. Наумов, В. В. Ємець (стр.44-53) Кл.слова: авторські програми
Мадзігон В. М. Роздуми над проектуванням освітньо-інформаційного середовища майбутнього для обдарованих дітей/ В. М. Мадзігон (стр.54-58) Кл.слова: обдаровані діти,талант,індивідуальний підхід
Цікаві статті :
Знайти схожі


23.

Назва журналу :Трудове навчання в школі -2017р.,N 15/16
Цікаві статті :
Навчальна програма з трудового навчання для 5-9 класів 2017 р. (стр.2-20) Кл.слова: ключові компетентності,підприємливість і фінансова грамотність,внутрішньопредметні завдання
Лещук Р. М. Основні аспекти нової програми з трудового навчання/ Р. М. Лещук (стр.20-30) Кл.слова: графічна грамота,технології,конструкційні матеріали
Медвідь О. Ю. Слово модераторам групи з обговорення нової програми/ О. Ю. Медвідь, Ю. В. Палій (стр.30-33) Кл.слова: нова українська школа,зміна програм,розвантаження програм
Нова програма (стр.34-37) Кл.слова: зміст програми,формування особистості,творчий поитенціал
Хатько Л. І. Як використовувати вже видані посібники для 9 класу за новою програмою?/ Л. І. Хатько (стр.38-42) Кл.слова: реформа освіти,оновлена програма,проектна діяльність
Хатько Л. І. Усі уроки трудового навчання/ Л. І. Хатько (стр.43-52) Кл.слова: хід уроку трудового навчання,національний одяг,стиль
Хатько Л. І. Мій коспект. Трудове навчання/ Л. І. Хатько (стр.52-54) Кл.слова: вибір виробу,хід уроку трудового навчання,предметна компетентність
Пелагейченко М. Л. Усі уроки трудового навчання/ М. Л. Пелагейченко (стр.55-67) Кл.слова: урок трудового навчання,комплексний виріб,досвід виготовлення
Борщ... чи інтернет-марафон? (стр.76-78) Кл.слова: інтернет,зворотній зв"язок,записи ве-бінарів
Пелагейченко М. Л. Мій конспект. Трудове навчання/ М. Л. Пелагейченко (стр.68-72) Кл.слова: урок трудового навчання,презентація результатів діяльності,навчальна діяльність
Нова програма, компетентнісний підхід (стр.72-76) Кл.слова: нова програма,серія посібників,матеріал посібника
Крижанівський Л. Р. Організація проектно-технологічної діяльності учнів для модернізації верстатного парку майстерень на уроках трудового навчання/ Л. Р. Крижанівський (стр.79-95) Кл.слова: учитель,проектно-технологічна діяльність,проектна методика
Цікаві статті :
Знайти схожі


24.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мачача Т. С., Стрижова Т. В.
Назва : Дидактичний конструктор : 9 клас. Блок 2
Місце публікування : Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017. - N 11/12. - С. 33-65 (Шифр Т893832/2017/11/12)
Предметні рубрики: Трудове навчанн-- методика навчання-- підручник
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підручник--урок--матеріалознавство--навчальна діяльність--реалізація програми--практичні завдання--змодельована проблема
Знайти схожі

25.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 376-056.34(477)/С 15
Автор(и) : Сак Т.
Назва : Як організувати навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі
Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 7. - С. 47–49. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2017/7). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 4 назви.
УДК : 376-056.34(477) + 37:001.32](477)
Предметні рубрики: Діти з затримкою психічного розвитку-- навчальна діяльність-- інклюзивний клас
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти з затримкою психічного розвитку--особливості психічного розвитку дитини--навчальна діяльність--навчально-виховний процес--інклюзивне навчання--індивідуальні навчальні завдання--навчальна активність
Анотація: У статті зазначено, що організація навчання школяра із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі здійснюється згідно з усталеними вимогами практики інклюзії, необхідних для повноцінного включення в навчальний процес. Водночас, у процесі їх реалізації мають братися до уваги особливості психічного розвитку таких дітей, врахування яких забезпечить ефективність інклюзивного навчання.
Знайти схожі

26.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пелагейченко М. Л.
Назва : Мій конспект. Трудове навчання : 9 клас. Блок 1
Місце публікування : Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017. - N 15/16. - С. 68-72 (Шифр Т893832/2017/15/16)
Предметні рубрики: Трудове навчання-- методика викладання-- урок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): урок трудового навчання--презентація результатів діяльності--навчальна діяльність--практична робота--фотографія виробу--композиція--графічне зображення--деталі виробу
Знайти схожі

27.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2017р.,N 3
Цікаві статті :
Alvarez I. Lifelong learning – a local case of success using web text-based discussion forums/ I. Alvarez, P. Pinto, da Silva N. Sotero Кл.слова: навчання,веб-тексти
Buinytska O. Integration of information and educational systems in the universal education university electronic environment/ O. Buinytska, B. Hrytseliak Кл.слова: інтеграція,інформаційно-освітні,електронне середовище
Drlik M. Introduction to learning analytics adoption in higher education institutions/ M. Drlik [и др.] Кл.слова: навчально-аналітична,вищі навчальні заклади
Dumych I. System approach to definition the management structure of information systems in creating the certain level educational resource through the educational web-space/ I. Dumych, H. Makogon, K. Remizantseva Кл.слова: системний підхід,інформаційні системи,веб-простір
Gladun M. Tools for inquiry-based learning in primary school/ M. Gladun, D. Buchynska Кл.слова: опитування,початкова школа
Ilich L. Impact of ict on labor market development: main trends and prospectives/ L. Ilich, О. Akilina Кл.слова: ІКТ,ринок праці
Kasatkin D. Implementation of specific didactic principles in computer-oriented learning environment/ D. Kasatkin, O. Kasatkina Кл.слова: дидактичні принципи,комп’ютерно-орієнтоване
Kornuta О. Clip thinking and clip perception: teaching methods aspect/ О. Kornuta, T. Pryhorovska, N. Potiomkina Кл.слова: мислення,сприймання
Liakh T. Students standing before the distance learning in institution of higher education/ T. Liakh, T. Spirina, A. Popova Кл.слова: дистанційне навчання,студенти,навчальний заклад
Morze N. Formation students’ ict competence: case study/ N. Morze [и др.] Кл.слова: студентська компетенція,тематичне дослідження
Ogrodzka-Mazur E. Academic teachers' skills and their potentialities of applying e-learning resources/ E. Ogrodzka-Mazur, A. Szafranska Кл.слова: електронне навчання,навички вчителів
Ramskyi А. Actual problems of development and operation of information-analytical systems of evaluation of ratings of banks/ А. Ramskyi, S. Khazina Кл.слова: інформаційно-аналітичні системи,рейтинг банків
Shelomovska O. The ICT potential for teaching sociological courses/ O. Shelomovska [и др.] Кл.слова: ІКТ потенціал,викладання,соціологічні курси
Smyrnova-Trybulska E. Networking is one of the effectiveness form of the international research. Some aspects/ E. Smyrnova-Trybulska Кл.слова: мережа,міжнародні дослідження,ефективність
Stoikova V. Clusterisation and information technology in advanced training of the heads of network educational organizations/ V. Stoikova Кл.слова: кластеризація,підвищення кваліфікації,мережеві освітні організації
Strutynska O. Ict tools and trends in research, education and science: local survey/ O. Strutynska, M. Umryk Кл.слова: ІКТ інструменти,тенденції,опитування
Varchenko-Trotsenko L. E-portfolio as an assessment tool of the student's activities/ L. Varchenko-Trotsenko, A. Tiutiunnyk, V. Smirnova Кл.слова: е-портфоліо,оцінювання студента
Vasylenko S. Experience using multimedia boards for visualization, conducting pedagogical discussions, developing interactive exercises for primary school/ S. Vasylenko Кл.слова: мультимедійні плати,інтерактивні вправи,початкова школа
Сабліна М. А. Інтерактивне середовище learningapps як інструмент викладу теоретичного матеріалу в процесі фахової підготовки студентів/ М. А. Сабліна Кл.слова: середовище learningapps,фахова підготовка студентів
Воротникова І. П. Використання інструментів lmsmoodle для забезпечення якісної післядипломної освіти вчителів/ І. П. Воротникова Кл.слова: інструмени lmsmoodle ,післядипломна освіта
Мокрієв М. В. Структура електронного навчального курсу для заочної (дистанційної) форми навчання/ М. В. Мокрієв Кл.слова: електронненавчання,дистанційна освіта,заочне навчання
Степура І. С. Можливості використання гібридної лабораторії Goldi для проведення навчальних експериментів/ І. С. Степура Кл.слова: навчальні експерименти,лабораторія Goldi
Гладкова В. М. Використання сервісів google в управлінні закладом середньої освіти/ В. М. Гладкова, А. Г. Панченко, Г. В. Панченко Кл.слова: сервіси google,середня освіта
Линьов К. О. Управління розвитком ІКТ-компетентності керівника закладу освіти/ К. О. Линьов, В. К. Линьов Кл.слова: ІКТ-компетентність,керівник закладу,управління
Орлова Н. С. Впровадження інформаційних технологій в систему корпоративного управління/ Н. С. Орлова, Ю. Л. Мохова Кл.слова: інформаційні технології,корпоративне управління,впрвадження
Поспєлова Т. В. Вплив поширення ікт в економіці й управлінні на людський розвиток в Україні/ Т. В. Поспєлова Кл.слова: ІКТ,управління
Скакаліна О. В. Мульті-етапна оптимізація функціювання складних територіально-розподілених систем/ О. В. Скакаліна Кл.слова: мульти-етапна оптимізація,територіально-розподільні системи
Сосновська О. О. Механізм оцінки фінансової стійкості страховика засобами табличного процесора/ О. О. Сосновська, Н. П. Мазур Кл.слова: фінансова стійкість,страховик,табличний процесор
Dos Reis A. Digital storytelling and technologies/ Reis A. Dos Кл.слова: цифрові розповіді,технології
Morze N. Educational e-environment of modern university: foreign experts’ perspective/ N. Morze [и др.] Кл.слова: електронне середовище,сучасний університет,іноземні експерти
Rafael M. E. A way to measure complex concepts relationships when using digital storytelling/ M. E. Rafael [и др.] Кл.слова: цифрові розповіді,спосіб вимірювання
Буров О. Ю. Людиноцентричні системи як інструмент навчальної та трудової діяльності/ О. Ю. Буров Кл.слова: людиноцентричні системи,навчальна діяльність,трудова діяльність
Воскобойнікова-Гузєва О. В. Наукове декларування в е-середовищі університету/ О. В. Воскобойнікова-Гузєва, В. О. Копанєва, Л. Й. Костенко Кл.слова: наукове декларування,е-середовище,університет
Глазунова О. Г. Хмарні сервіси microsoft та google: організація групової проектної роботи студентів ВНЗ/ О. Г. Глазунова [и др.] Кл.слова: хмарні сервіси,проектна робота,microsoft та google
Житєньова Н. В. Електронне потрфоліо як інструмент самопрезентації майбутнього фахівця/ Н. В. Житєньова Кл.слова: електронне портфоліо,самопрезентація,фахівець
Захар О. Г. Інформаційно-освітнє середовищє підвищення кваліфікації як засіб забезпечення якісної післядипломної педагогічної освіти вчителів інформатики/ О. Г. Захар, Т. В. Тихонова Кл.слова: інформаційне-освітнє,підвищення кваліфікації,вчителі інформатики
Золочевська М. В. Зворотний зв’язок у навчальних курсах на платформах / М. В. Золочевська Кл.слова: МВОК,навчальні курси,платформа
Кухаренко В. М. Особливості електронного університету/ В. М. Кухаренко Кл.слова: електронний університет
Кушнір Н. О. Відкриті освітні ресурси для організації навчання у контексті stem-освіти/ Н. О. Кушнір [и др.] Кл.слова: stem-освіта,відкриті освітні ресурси
Марухленко О. В. Стратегічне планування у вищих освітніх закладах/ О. В. Марухленко Кл.слова: стратегічне планування,вищі освітні заклади
Машкіна І. В. Досвід міждисциплінарного проектно-орієнтованого навчання при підготовці магістрів за спеціалізацією "Соціальна інформатика"/ І. В. Машкіна, Т. І. Носенко Кл.слова: соціальна інформатика,проектно-орієнтоване
Морзе Н. В. Формування сучасного хмароорієнтованого персоналізованого освітнього середовища враховуючи ікт-компетентність учасників навчального процесу/ Н. В. Морзе, С. М. Співак Кл.слова: ІКТ-компетентність,хмароорієнтоване,освітнє середовище
Муращенко Т. В. Змішане та дистанційне навчання як спосіб доступу до якісної освіти/ Т. В. Муращенко Кл.слова: дистанційне навчання,якісна освіта
Білоус В. В. Мобільні додатки для навчання математики як засіб підвищення мотивації учнів молодшої школи/ В. В. Білоус Кл.слова: мобільні додатки,підвищення мотивації,молодша школа
Osmolyk K. Inftuence of e-learning on the development of the country/ K. Osmolyk Кл.слова: електронне навчання,розвиток країни
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту,
Перейти до зовнішнього ресурсу Google Scholar,
Перейти до зовнішнього ресурсу Polska Bibliografia Naukowa,
Перейти до зовнішнього ресурсу Research Bible,
Перейти до зовнішнього ресурсу Eurasian Scientific Journal Index,
Перейти до зовнішнього ресурсу Journal Imapact Factor,
Перейти до зовнішнього ресурсу Bielefeld Academic Search Engine,
Перейти до зовнішнього ресурсу ERIH PLUS,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2414-0325.2017.3
Знайти схожі


28.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Ткаченко, Світлана
Назва : Мистецтво педагога - уміння моделювати власний успіх і успіх вихованця
Місце публікування : Початкова школа. - Київ: Початкова школа, 2013. - № 2. - С. 29-30 (Шифр П860805/2013/2)
Знайти схожі

29.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Гуржій, Андрій Миколайович, Волинський В. П., Чорноус О. В., О. С. Красовський, Л. П. Ткачова
Назва : Модель технології і методики застосування аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання
Місце публікування : Педагогіка і психологія. - Київ: Педагогічна преса, 2015. - N 3. - С. 29-36 (Шифр П186607/2015/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аудіовізуальні електронні засоби--засоби навчання--навчальна діяльність
Знайти схожі

30.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Васильянц М. С.
Назва : Мотиваційний етап уроку. Мета та завдання активізації пізнавальної діяльності, нестандартні прийоми роботи на уроках світової літератури
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - Київ: Антросвіт, 2016. - № 1. - С. 23-25 (Шифр З659149/2016/1)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пізнавальна діяльність--навчальна діяльність--активізація навчально-пізнавальної діяльності
Знайти схожі

 1-30    31-48 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)