Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=навчальний процес<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 111
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-111 
1.

Початкова школа - 2013г.,N 8 (Введено оглавление)
2.

Новітні технології на уроках німецької мови/[упоряд. Л. Горбач ; ред. рада: Л. Горбач та ін.]. - 2012
3.

Резник С. Д. Преподаватель вуза. Технологии и организация деятельности/С. Д. Резник, О. А. Вдовина. - 2011
4.

Мартиненко С. М. Сучасні підходи до моделювання інноваційного розвитку освітнього середовища навчального закладу як педагогічної проблеми/С. М. Мартиненко, А. Г. Жукова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012,N № 18.-С.68-74
5.

Ягупов В. В. Педагогіка/В. В. Ягупов ; редактор С. В. Головко ; рецензент: Н. Г. Ничкало , С. У. Гончаренко, Г. П. Васянович. - 2002
6.

Школа повного року навчання: з досвіду роботи загальноосвітніх навчальних закладів/упоряд.: Г. В. Шапаренко, Ю. В. Терпило. - 2012
7.

Початкова школа - 2014г.,N 6 (Введено оглавление)
8.

Інформаційні технології - 2014/Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Інститут суспільства, Кафедра інформатики, Кафедра інформаційних технологій і математичних дисциплін. - 2014
9.

Магістерські дослідження/Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2014
10.

Стандарти дошкільної освіти: дискурс науки і практики/Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2014
11.

Як зробити школу інклюзивною. Досвід проектної діяльності/уклад. С. Єфімова. - 2013
12.

Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі Вип. 16. - 2010
13.

Проблеми та перспективи управління сучасною столичною школою/Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2014
14.

Задорожній В. Використання комп'ютерних технологій під час вивчення курсу фізики/В. Задорожній // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2015,N № 3.-С.51-53
15.

Ягупов В. В. Педагогіка/В. В. Ягупов ; ред. С. В. Головко ; рецензенти Н. Г. Ничкало . - 2003
16.

Бобрицька В. Оганізаційно-педагогічні умови формування самостійної компетенції майбутнього викладача вищої школи в умовах магістратури/В. Бобрицька // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. т.№ 2 (14).-С.48-52
17.

Лук’яненко В. В. Досвід упровадження дистанційного навчання для організації самостійної роботи студентів з англійської мови/В. В. Лук’яненко // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2014. т.Вип. 2.-С.70-75
18.

Балаєва К. С. Моделювання підготовки фахівців дошкільного профілю до застосування інноваційних технологій у професійній діяльності/К. С. Балаєва // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2014. т.Вип. 3.-С.78-82
19.

Сєрих Л. В. Технологія взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків/ Л. В. Сєрих // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2014. т.Вип. 3.-С.87-92
20.

Коцюбинський О. В. Реформаторська педагогіка німеччини як педагогічний феномен початку ХХ ст. /О. В. Коцюбинський // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2014. т.Вип. 3.-С.110-115
21.

Нові технології навчання/ред. В. О. Зайчук Вип.43. - 2006
22.

Задорожна Н. В. Застосування медіа-засобів у навчальному процесі вищої школи/Н. В. Задорожна // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2011,N Вип. 2.-С.55-60
23.

Симонов В. П. Педагогический менеджмент: ноу-хау в образовании/В. П. Симонов. - 2007
24.

Бабишин С. Д. Школа та освіта Давньої Русі (IX – перша половина XIII ст.)/С. Д. Бабишин. - 1973
25.

Грабовська Т. Впровадження методики формування оптимального педагогічного клімату в шкільну практику/Т. Грабовська, Л. Жуковська [та ін.]. - 2000
26.

Бобрицька В. І. Програма навчальної дисципліни "Освітня політика" як об'єкт системного педагогічного проектування/В. І. Бобрицька // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2012. т.№ 17.-С.44-48
27.

Малик Г. Д. Моделювання у реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки майбутнього документознавця /Г. Д. Малик // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. т.№ 1 (15).-С.42-46
28.

Дьюї Д. Моральні принципи в освіті/Д. Дьюї ; пер. М. М. Олійник . - 2001
29.

Шевчук С. П. Інтерактивні технології підготовки менеджерів/С. П. Шевчук, В. А. Скороходов, О. С. Шевчук. - 2009
30.

Кочубей Т. Д. Вплив Феофана Прокоповича на розвиток вітчизняного шкільництва у XVIII ст./Т. Д. Кочубей // Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015.-С.196-206
 1-30    31-60   61-90   91-111 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)