Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=навчальний процес<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 111
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-111 
1.
070(076):004.031.42
І 21


    Іванова, Т.
    Інтерактивні форми та методи у процесі викладання журналістських дисциплін [Електронний ресурс] : методичний посібник / Т. Іванова, А. Юричко ; Академія української преси, Центр вільної преси. - Київ : Центр вільної преси, 2022. - 208 с. - ISBN 978-617-7370-49-8 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Журналістика--Практичні посібники

   Інтерактивне навчання


Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- ІКТ -- навчальна взаємодія -- навчання дорослих -- медіатренер -- коуч -- діагностика -- інтерактивна лекція -- тренінг -- медіа -- журналістська етика -- журналістські стандарти
Анотація: Навчальний посібник із методики впровадження інтерактивних методів навчання у процес підготовки майбутніх журналістів. Методичні поради, рекомендації, зразки лекцій та детальний опис вправ для засвоєння різних аспектів журналістської діяльності підготовлені професійними викладачами та практикуючими журналістами. Запропоновані матеріали спрямовані на системне та усвідомлене засвоєння навчального матеріалу майбутніми журналістами, блогерами, рекламниками та продюсерами. Посібник розрахований на викладачів журналістських дисциплін, продюсерів, рекламістів, медіатренерів, тренерів із медіаграмотності, випускових редакторів медіа та усіх тих, хто вмотивований працювати за професійними стандартами та надавати споживачам об’єктивну і професійну інформацію у матеріалах.


Дод.точки доступу:
Юричко, А.
Академія української преси
Центр вільної преси


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.


    Паламар, Б.
    Психологічні умови та вплив негативних чинників на ефективність навчання в закладі вищої освіти [Електронний ресурс] / Б. Паламар. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 37. - С. 14-20, DOI 10.28925/2311-2409.2022.372. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
психологічні умови -- навчальний процес -- професійне навчання -- емоційне виснаження -- студенти ЗВО
Анотація: У статті розглядається психологічний аспект процесу навчання. У зв’язку з цим проаналізовано тлумачення психологічних умов у наукових джерелах й запропоновано авторське розуміння цього терміну з погляду дидактики. Навчання у вищому навчальному закладі є важливим життєвим етапом особистості. Цей період викликає певне емоційне навантаження на студента, що пов’язане, в першу чергу, з процесом навчанням (освоєнням і опрацюванням великої кількості нового, професійного матеріалу), а також із соціальним розвитком особистості (становленням нових соціальних зв’язків, визначенням свого індивідуального й соціального статусу). Тривала інтенсивна діяльність особистості з високою емоційною насиченістю та когнітивною складністю може значно вплинути на стан емоційно-вольової сфери індивіда. Автори визначили психологічні умови та вплив негативних чинників на можливість емоційного виснаження у студентів ЗВО. Одномоментним (поперечним) дослідженням серед студентів закладів вищої освіти вивчені психологічні умови: наявність симптомів, притаманних емоційному виснаженню, які можуть негативно вплинути на процес навчання. Дослідження рандомізоване з розподілом студентів за направленням суспільних наук, які вони вивчають. Як інструмент використано анонімну електронну анкету, яка була створена в Google-формах і поширена у соціальних мережах — Telegram, Instagram
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

3.


    Соколов, Володимир Юрійович.
    Підходи до формування наукового мисленняу здобувачів вищої освіти з кібербезпеки / В. Ю. Соколов // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2022. - N 18. - С. 124-137, DOI 10.28925/2663-4023.2022.18.124137. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
кібербезпека -- інформаційні технології -- захист інформації -- паспорт спеціальності -- навчальний процес
Анотація: Потреба в спеціалістах з розробки інформаційних систем зростає, тому збільшується вартість і попит на навчальні програми та курси «швидкого» входу в спеціальність. Підготовка спеціалістів з інформаційної безпеки неможлива без актуальних і чітких стандартів і програм навчання. На даний момент не існує чіткого стандарту для спеціальності «Кібербезпека» для докторів філософії. Публічний дискурс з приводу розробки та переробки паспортів спеціальностей має актуалізувати проблематику та виклики сучасного світового ринку інформаційних технологій. Застосування кращих практик у державних установах та службах дозволить укріпити безпеку української держави. В даній статті використовується досвід роботи зі здобувачами вищої освіти на різних рівнях. В якості об’єкту дослідження використовується корпус публікацій автора статті за останні шість років. Основними методами дослідження є критичний аналіз підходів до активізації творчих підходів у здобувачів; порівняльний аналіз складностей при підготовці до експерименту і класифікація публікацій за напрямками досліджень. В роботі представлений огляд ринку праці з інформаційної безпеки, його структура та особливості взаємодії роботодавців та претендентів на посаду. Окремо розглянуто особливості розвитку спеціалістів з інформаційної безпеки, а також їх фази формування. Консолідація університетських навчальних програм та порівняння паспортів наукових спеціальностей (05.13.21 —системи захисту інформації, 21.05.01 —інформаційна безпека, 05.13.06 —інформаційні технології, 13.00.10 —інформаційно-комунікаційні технології в освіті) докторів філософії дало можливість виокремити основні напрямки, які має знати та вміти випускник спеціальності «Кібербезпека». Окремим блоком розглянуті методики залучення до активного навчання студентів тааспірантів. Проаналізована статистика співпраці із здобувачами та показано, що покриття всіх аспектів кібербезпеки не завжди є можливим.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


   
    Особливості проведення занять з фізичної культури в період дистанційного навчання [Електронний ресурс] / В. Кондратенко, І. Зайцев, В. Любимов. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 2. - С. 66-72, DOI 10.28925/1609-8595.2022.2.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
дистанційна освіта -- навчальний процес -- пандемія -- заклади вищої освіти
Анотація: Питання щодо організації навчального процесу в дистанційному форматі є одним з найактуальніших за останні два роки в сфері освіти. Відповідно це пояснюється тим, що існує ряд навчальних дисциплін, які в свою чергу вимагають безпосередньої присутності студентів, однією з таких є саме фізична культура. Враховуючи вищевикладене, слід встановити, що метою цієї роботи є здійснити аналіз основних засобів і механізмів для реалізації занять з фізичної культури в закладах вищої освіти, в контексті дистанційного формату навчання. Для досягнення цієї мети у статті було використано перелік методологічних інструментів для здійснення наукового дослідження. Таким чином, важливу роль відіграли функціональний і системний методологічні підходи, а також метод аналізу і синтезу, метод порівняння, метод аналізу наукової літератури. Основними результатами, які були здобуті безпосередньо внаслідок проведення дослідження, є саме як теоретичні, так і практичні засади питання організації занять з фізичної культури для студентів в умовах дистанційного навчання. Відповідно на початку роботи було встановлено сутність основних теоретичних понять досліджуваного питання, а також їх ознак і властивостей. Якщо говорити про практичну складову, то відповідно у ній проаналізовано основні підходи і засоби, що використовуються українськими закладами вищої освіти на даний момент. Практична цінність роботи безумовно полягає у тому, що вона може бути використана як викладачами, так і студентами у ході вирішення питань організаційного характеру щодо реалізації занять з фізичної культури в умовах боротьби з пандемією COVID-19.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кондратенко, В.
Зайцев, І.
Любимов, В.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.
378.147(075.8)
М 54


   
    Методика викладання у вищій школі [Текст] : навчальний посібник / О. В. Малихін [та ін.]. - Київ : КНТ, 2021. - 262 с. - ISBN 978-966-373-737-9 : 260.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Методика викладання--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- професійна компетентність -- професійна освіта -- культура викладача -- викладач вищої школи -- лекційні заняття -- семінарські заняття -- лабораторні заняття -- практичні заняття -- консультування -- самостійна робота студента -- науково-дослідна робота -- модульне навчання -- ділові ігри -- ТЗН -- інформаційні технології -- розвиток вищої освіти
Дод.точки доступу:
Малихін, О. В.
Павленко, І. Г.
Лаврентьєва, О. О.
Матукова, Г. І.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

6.
373.3/.5.016:62/64
С 13


    Савченко, Лариса Олексіївна.
    Ігри та ігрові технології на уроках трудового навчання : навчально-методичний посібник / Л. О. Савченко, Н. В. Волкова, Ю. С. Кулінка ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України). - Київ : КНТ, 2021. - 371 с. : іл., табл. - ISBN 978-966-177-126-9 : 588.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Трудове навчання--Методика викладання--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- навчальний процес -- використання гри -- уроки обслуговуючої праці -- ігрові технології
Анотація: У виданні розкриваються наукові основи та зміст методики впровадження ігор та ігрових технологій на уроках трудового навчання.
Дод.точки доступу:
Волкова, Наталія Валентинівна
Кулінка, Юлія Сергіївна
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України


Примірників всього: 2
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

7.


    Бондаренко, Юрій.
    Особистісно зорієнтоване навчання: методико-літературні аспекти [Текст] / Ю. Бондаренко // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах : науково-метод. журнал. - 2021. - N 1. - С. 2-7. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
особистісно зорієнтоване навчання -- діалогізм -- самоактуалізація -- навчальний процес -- саморозвиток -- шляхи аналізу літературного матеріалу

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.


    Бондаренко, Юрій.
    Особистісно зорієнтоване навчання: методико-літературні аспекти [Текст] / Ю. Бондаренко // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах : науково-метод. журнал. - 2021. - N 2. - С. 2-7. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
особистісно зорієнтоване навчання -- діалогізм -- навчальний процес -- самоактуалізація -- саморозвиток -- шляхи аналізу літературного матеріалу

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

9.


    Мамчур, Лідія.
    Традиційні та інтерактивні методи формування комунікативної компетентності особистості / Л. Мамчур // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2021. - № 1. - С. 8-14. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- учні основної школи -- навчальний процес -- традиційні та інтерактивні методи навчання -- комунікативна компетентність -- комунікативна взаємодія

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Губарець, Василь.
    Університет Україна": історія створення та особливості навчання / В. Губарець // Вища школа : науково-практичне видання. - 2020. - № 3. - С. 23-27. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366

Кл.слова (ненормовані):
інтегрована група -- люди з інвалідністю -- навчальний процес -- дистанційне навчання

Є примірники у відділах: всього 3 : Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Насадюк, Т. О.
    Фінансові розрахунки на уроках математики / Т. О. Насадюк // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2020. - N 22/23/24. - С. 17-18. - Бібліогр.: 1 назва

Рубрики: Математика--методика викладання--економічне виховання

Кл.слова (ненормовані):
урок математики -- фінансова компетентність -- фінансові розрахунки -- задача -- пізнавальна діяльність -- осмислення знань -- навчальний процес

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

12.


    Ісаєва, Олена.
    Про деякі прийоми візуалізації навчального матеріалу та їх роль у шкільному вивченні літератури / О. Ісаєва // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2020. - № 6. - С. 13-17

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- візуалізаційні прийоми -- мультимедійна презентація -- хмари слів -- кроссенси -- емоційна наочність -- вивчення літератури

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

13.


    Манько, Л. А.
    Методичні рекомендації для підготовки учнів до ЗНО / Л. А. Манько // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2020. - N 4/5/6. - С. 41-43

Рубрики: Математика--методика викладання--підготовка до тестування

Кл.слова (ненормовані):
методичні рекомендації -- підготовка до незалежного оцінювання -- якість освіти -- навчальний процес -- успішність учнів -- диференційований підхід у навчанні -- критерії оцінювання

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

14.


   Україна. М-во освіти і науки.

   
    Про застосування державної мови в освітньому процесі : лист ... від 17.09.2019 № 1/9-581 // Інформ. зб. для освітян : офіц. інформація МОН України. - 2019. - № 10. - С. 3–5.

Рубрики: Освіта--Україна, 2019 р.--Правові джерела

Кл.слова (ненормовані):
державна мова -- українська мова -- правові джерела -- навчальний процес

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

15.


    Голуб, Б. Л.
    Програмна система формування розкладу занять у закладі вищої освіти [Текст] / Б. Л. Голуб, Д. В. Ветрова, К. О. Пронішина // Математичні машини і системи = Mathematical machines and systems = Математические машины и системы : науковий журнал. - 2019. - N 4. - С. 100-109. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1028-9763

Кл.слова (ненормовані):
розклад занять -- формування розкладу -- автоматизована система -- заклад вищої освіти -- документообіг -- навчальний процес -- навчальне навантаження -- кафедральна заявка -- інтернет-сервіс -- аудиторний фонд
Дод.точки доступу:
Ветрова, Д. В.
Пронішина, К. О.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

16.


    Фіголь, Н. М.
    Електронний підручник в іноземних дослідженнях [Текст] / Н. М. Фіголь // Поліграфія і видавнича справа : наук.-техн. зб. - 2019. - N 1. - С. 125-134. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0554-4866

Кл.слова (ненормовані):
електронне видання -- електронний підручник -- сайт -- електронна книга -- навчальний процес

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

17.


    Скрипник, О. О.
    Освітня робототехніка як напрям сучасної STEM-освіти / О. О. Скрипник // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 13/15. - С. 2–10. - Бібліогр.: 8 назв.

Рубрики: Освіта--STEM-освіта--освітня робототехніка--Україна

Кл.слова (ненормовані):
STEM-освіта -- робототехніка -- освітня робототехніка -- компетентності -- позаурочна діяльність -- навчальний процес
Анотація: Описано ключові та предметні компетентності, які можна сформувати в дітей під час навчання основ робототехніки.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

18.


    Khomych, O.
    Technology «book talk» in the work of a primary teacher in Canada and Ukraine [Електронний ресурс] / O. Khomych. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - P76-81, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.7681. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- освітні технології -- читацькі вміння -- мотивація -- критерії
Анотація: В условиях развития Новой украинской школы приобретает новое измерение межкультурное взаимодействие в мировом образовательном пространстве. Актуальность приобретает внедрение качественных мировых практик в учебный процесс, в частности начальной школы. В статье освещены особенности становления и развития технологии «Book Talk» для развития читательских умений и навыков, а также мотивации учащихся начальной школы к чтению. Обосновываются возможности внедрения эффективной образовательной технологии в общеобразовательных учебных заведениях Украины. Освещен генезис этой технологии и внедрение ее в учебных и в общественных культурных учреждениях (библиотеках, читательских центрах, книжных клубах) в историко-педагогическом развитии второй половины ХХ века – по нынешнее время. Данная проблема является актуальной в работе учителя начальной школы Украины для привлечения учащихся к чтению художественной литературы, анализа художественных произведений, проведения обсуждений и развития заинтересованности детей разного возраста в чтении книги. Значимым является развитие речевой компетентности в процессе групповых и коллективных обсуждений книги. Технология «Book Talk» является перспективной в контексте критического мышления учащихся начальной школы, может составлять предмет дальнейшего изучения.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

19.


    Кудря, Оксана.
    Навчання студентів нових технік аплікації на заняттях з технологічного практикуму / О. Кудря // Вища школа : науково-практичне видання. - 2019. - № 6. - С. 73-80. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- технологічний практикум -- аплікація -- декоративно-прикладне мистецтво -- пізнавальний інтерес

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

20.


    Сабат, А. М.
    Реалізація особистісно зорієнтованих технологій / А. М. Сабат, Н. О. Стовбовенко // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 28/30. - С. 15–23.

Рубрики: Технології навчання--особистісно орієнтоване навчання--Україна

Кл.слова (ненормовані):
особистісно орієнтоване навчання -- навчальний процес -- виховний процес -- особистісно орієнтовані технології
Дод.точки доступу:
Стовбовенко, Н. О.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

21.


    Міщенко, Світлана Миколаївна.
    Автоматизована універсальна тестова система діагностики якості освіти "Тесторіум" [Текст] / С. М. Міщенко // Комп’ютер у школі та сім’ї : науково-методичний журнал. - 2018. - № 3. - С. 27-31. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2307-9851

Кл.слова (ненормовані):
тестова система -- діагностика -- навчальні досягнення -- дистанційне навчання -- навчальний процес

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

22.


    Дзюба, Світлана.
    Матеріальне стимулювання публікаційної активності науково-дослідної роботи викладачів закладів вищої освіти / С. Дзюба // Вища освіта України : теоретичний та науково-метод. часопис. - 2018. - № 2. - С. 19-27. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016

Кл.слова (ненормовані):
публікаційна активність -- упровадження викладачами наукових розробок -- навчальний процес -- якість навчання

Є примірники у відділах: всього 3 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

23.
37.014.5(477)
Ш 83


    Шпак, В. А.
    Особливості національної освіти / В. А. Шпак // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2018. - № 22/24. - С. 75–76.
УДК

Рубрики: Освіта--особливості--Україна

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- виховний процес

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

24.


    Лемешко, Л. Ю.
    Електронні підручники в опануванні мистецьких дисциплін студентами / Л. Ю. Лемешко // Мистецтво та освіта : науково-методичний журнал. - 2018. - № 4. - С. 39-42 . - ISSN 2308-8885

Кл.слова (ненормовані):
коледж -- навчальний процес -- електронні посібники

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

25.
Шифр: М815538/2018/4
   Журнал

Мистецтво та освіта [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Педагогічна думка, 1996 - . - ISSN 2308-8885. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 4
Зміст:
Комаровська, О. А. Мистецькі досягнення учнів: що і як оцінюємо / О. А. Комаровська. - С.2-6
Кл.слова: початкова мистецька освіта, компетентнісний підхід, мотивувальне оцінювання
Кісільчук, І. М. Ритмічно-комунікаційні вправи на уроках мистецтва / І. М. Кісільчук. - С.7-12
Кл.слова: комунікація через мистецтво, комунікативність, Bodi percussion
Райт, І. С. Формування музичних уподобань учнів основної школи / І. С. Райт. - С.13-17
Кл.слова: вчитель музики, музично-стильовий підхід, музична імпровізація
Гасян, Ся. Мистецькі діалоги Китаю та України: до питання поліхудожньої підготовки вчителя та учнів / Ся Гасян. - С.18-21
Кл.слова: синкретизм, китайська поезія, китайська художня пісня
Половіна, Олена. Інтегративна функція мистецтва у формуванні творчої особистості дитини / О. Половіна. - С.22-25
Кл.слова: ігрові впраи, психогімнастика, педагогічні умови
Чепіль, Л. П. Мистецтво виготовлення листівок / Л. П. Чепіль, Н. І. Гордейчук. - С.26-30
Кл.слова: типи листівок, зображення листівки, текст листівки
Миропольська, Н. Є. Ефект смислового континіуму як засіб привернення школярів до мистецтва театру / Н. Є. Миропольська. - С.31-33
Кл.слова: творчість І. Кочерги, творчість М. Куліша
Дружиніна, А. В. Ознайомлення старшокласників з українським архітектурним модерном (на прикладі Полтавського регіону) / А. В. Дружиніна. - С.34-38
Кл.слова: стилістичні українські ознаки, регіональний аспект, зображувальний площинний конструктор
Лемешко, Л. Ю. Електронні підручники в опануванні мистецьких дисциплін студентами / Л. Ю. Лемешко. - С.39-42
Кл.слова: коледж, навчальний процес, електронні посібники
Аристова, Л. С. Орієнтовний календарний план уроків мистецтва у 1 класі (І семестр) / Л. С. Аристова, О. В. Калініченко. - С.43-45
Кізілова, Г. О. Орієнтовний календарний план уроків мистецтва у 1 класі (І семестр) / Г. О. Кізілова, О. А. Шулько. - С.46-47
Лобова, О. В. Орієнтовний календарний план уроків мистецтва у 1 класі (І семестр) / О. В. Лобова. - С.48-50
Кл.слова: навчальні теми, музично-творча діяльність, образотворче мистецтво
Кондратова, Л. Г. Орієнтовний календарний план уроків мистецтва у 1 класі (І семестр) / Л. Г. Кондратова. - С.51-56
Кл.слова: мистецькі поняття, художньо-творча діяльність, комунікація через мистецтво
Масол, Л. М. Орієнтовний календарний план уроків мистецтва у 1 класі (І семестр) / Л. М. Масол, О. В. Гайдамака, О. М. Колотило. - С.57-58
Кл.слова: тема, музичне мистецтво, образотворче мистецтво
Лемешева, Н. А. Орієнтовний календарний план уроків мистецтва у 1 класі (І семестр) / Н. А. Лемешева. - С.59-60
Кл.слова: тема, образоворче мистецтво, музичне мистецтво
Рубля, Т. В. Орієнтовний календарний план уроків мистецтва у 1 класі (І семестр) / Т. В. Рубля, І. Л. Мед, Т. Л. Щеглова. - С.62-63
Кл.слова: тема уроку, образотворче мистецтво, музичне мистецтво
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

26.


    Скореднова, Ніна.
    Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках української мови і літератури для оптимізації навчального процесу [Текст] / Н. Скореднова // Українська мова і література в школах України : наук.-метод. та літературно-мистецький журн. - 2018. - № 5. - С. 56-58. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- українська література -- інформаційно-комунікаційні технології -- навчальний процес

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

27.


    Харламов, Павло.
    Інвестиції - в дітей / П. Харламов // Гроші : всеукраїнський журнал. - 2018. - № 9. - С. 22-26 . - ISSN 2414-9160

Кл.слова (ненормовані):
школа для дитини -- навчальний процес -- знання за гроші

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

28.
Шифр: В505452853/2018/4
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2018р. № 4
Зміст:
Dos, Reis A. Didactic video creation as a component of the implementation xxi century teachers’ methodological competencies / Reis A. Dos, N. Morze, S. Vasylenko
Кл.слова: дидактичне відео, компетентність викладача
Bilous, V. Prototyping of mobile applications of android in environment of mit app inventor as means are introduction to bases of programming on the lessons of informatics of students of middle school / V. Bilous
Кл.слова: додатки android, середовище міт app invento, програмування
Buinytska, O. Rating as assessment tool of quality and competitiveness of university / O. Buinytska, B. Hrytseliak, V. Smirnova
Кл.слова: конкурентноспроможність університету, рейтинг університету
Гладун, М. А. Сучасні онлайн інструменти інтерактивного навчання як технологія співробітництва / М. А. Гладун, М. А. Сабліна
Кл.слова: онлайн інструменти, інтерактивне навчання, технологія співробітництва
Liakh, T. Information and communication technologies in the training of future specialists of social sphere / T. Liakh, T. Spirina
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, навчальний процес, вищій навчальний заклад
Morze, N. Methodology of mooc creation on wiki-portal / N. Morze, L. Varchenko-Trotsenko, A. Tiutiunnyk
Кл.слова: mooc, вікі-портал
Семеніхіна, О. В. Застосування комп’ютерних математичних інструментів у процесі професійної підготовки майбутніх учителів математик / О. В. Семеніхіна, В. В. Прошкін
Кл.слова: комп’ютерні математичні інструменти, професійна підгтовка учителів
Shtaltovna, Y. The pursuit of democratization in education - knowing where to go. Concept analysis for the correct use of the term "democratization of education" / Y. Shtaltovna
Кл.слова: демократизація освіти
Співак, С. М. Використання хмароорієнтованого персоналізованого навчального середовища в організації навчального процесу / С. М. Співак
Кл.слова: хмороорієнтоване середовище, навчальний процес
Цирульник, С. М. Mit app inventor: створення android-додатку лабораторного практикуму без програмування / С. М. Цирульник
Кл.слова: Mit app inventor, android-додаток, програмування
Воротникова, І. П. Модель методичного центру відкритої освіти з інформатики для навчання обдарованих учнів / І. П. Воротникова, С. Б. Агафонова
Кл.слова: методичний центр, відкрита освіта, обдаровані учні
Золочевська, М. В. Організація та проведення семінарів на платформі moodle / М. В. Золочевська
Кл.слова: платформа moodle
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2414-0325.2018.4
Є примірники у відділах: всього 1 : Сервер (1)
Вільні: Сервер (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

29.


    Співак, С. М.
    Використання хмароорієнтованого персоналізованого навчального середовища в організації навчального процесу [Електронний ресурс] / С. М. Співак // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : зб. наук. пр. - 2018. - N 4, DOI 10.28925/2414-0325.2018.4.8390 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
хмороорієнтоване середовище -- навчальний процес
Перейти до зовнішнього ресурсу https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.4.8390

Є примірники у відділах: всього 1 : Сервер (1)
Вільні: Сервер (1)


Знайти схожі

30.


    Liakh, T.
    Information and communication technologies in the training of future specialists of social sphere / T. Liakh, T. Spirina // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : зб. наук. пр. - 2018. - N 4, DOI 10.28925/2414-0325.2018.4.4451 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційні технології -- навчальний процес -- вищій навчальний заклад
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2414-0325.2018.4.4451

Дод.точки доступу:
Spirina, T.


Є примірники у відділах: всього 1 : Сервер (1)
Вільні: Сервер (1)


Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-111 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)