Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (11)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=навчальний процес<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 111
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-111 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Liakh T., Spirina T.
Назва : Information and communication technologies in the training of future specialists of social sphere
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: зб. наук. пр./ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018. - N 4. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2018.4.4451 (Шифр В505452853/2018/4). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2018.4.4451
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційно-комунікаційні технології--навчальний процес--вищій навчальний заклад
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2414-0325.2018.4.4451
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Khomych O.
Назва : Technology «book talk» in the work of a primary teacher in Canada and Ukraine [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 3. - С. 76-81. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.7681 (Шифр Н057263/2019/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.7681
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальний процес--освітні технології--читацькі вміння--мотивація--критерії
Анотація: В условиях развития Новой украинской школы приобретает новое измерение межкультурное взаимодействие в мировом образовательном пространстве. Актуальность приобретает внедрение качественных мировых практик в учебный процесс, в частности начальной школы. В статье освещены особенности становления и развития технологии «Book Talk» для развития читательских умений и навыков, а также мотивации учащихся начальной школы к чтению. Обосновываются возможности внедрения эффективной образовательной технологии в общеобразовательных учебных заведениях Украины. Освещен генезис этой технологии и внедрение ее в учебных и в общественных культурных учреждениях (библиотеках, читательских центрах, книжных клубах) в историко-педагогическом развитии второй половины ХХ века – по нынешнее время. Данная проблема является актуальной в работе учителя начальной школы Украины для привлечения учащихся к чтению художественной литературы, анализа художественных произведений, проведения обсуждений и развития заинтересованности детей разного возраста в чтении книги. Значимым является развитие речевой компетентности в процессе групповых и коллективных обсуждений книги. Технология «Book Talk» является перспективной в контексте критического мышления учащихся начальной школы, может составлять предмет дальнейшего изучения.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3/.5.016:62/6/С 13-270514528
Автор(и) : Савченко, Лариса Олексіївна, Волкова, Наталія Валентинівна, Кулінка, Юлія Сергіївна
Назва : Ігри та ігрові технології на уроках трудового навчання : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: КНТ, 2021
Кільк.характеристики :371 с.: іл., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
ISBN, Ціна 978-966-177-126-9: 588.00 грн.
ДРНТІ : 14.25.09
УДК : 373.3/.5.016:62/64 + 62/64
Предметні рубрики: Трудове навчання-- Методика викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальноосвітня школа--навчальний процес--використання гри--уроки обслуговуючої праці--ігрові технології
Анотація: У виданні розкриваються наукові основи та зміст методики впровадження ігор та ігрових технологій на уроках трудового навчання.
Примірники : всього : Ф3(2)
Вільні : Ф3(2)
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Імідж сучасного педагога -2016р.,N 9
Цікаві статті :
Сас Н. М. Проблема навчання внутрішньо переміщених осіб у контексті питань "навчання протягом життя" та освітньої мобільності/ Н. М. Сас, Н. М. Деньга, Ю. О. Матюха (стр.3-6) Кл.слова: професійна мобільність,соціальна мобільність
Гриньова М. В. Формування саморегуляції навчальної діяльності студентів-переселенців/ М. В. Гриньова (стр.7-10) Кл.слова: життєвий вибір,права,обов'язки
Ткаченко А. В. Модель адаптації внутрішньопереміщених осіб до університетського середовища засобами студентського самоврядування/ А. В. Ткаченко, О. В. Гурська (стр.11-15) Кл.слова: принципи субсидіарності
Дмитренко Ю. С. Роль системи студентського самоврядування в адаптації внутрішньо переміщених осіб до університетського середовища/ Ю. С. Дмитренко (стр.16-19) Кл.слова: студент-переселенець,самоорганізація,соціальна робота
Овчинникова Ю. Ю. Роль органів студентського самоврядування в адаптації студентів-переселенців Донецького національного університету імені Василя Стуса/ Ю. Ю. Овчинникова, О. В. Чмир (стр.20-22) Кл.слова: особистий розвиток,освітнє середовище,професійне становлення
Школяр С. П. Деякі управлінські заходи адаптації університетського середовища до викликів сьогодення/ С. П. Школяр (стр.23-28) Кл.слова: геополітичні проблеми,українська влада,конфліктна ситуація
Дудка І. А. Формування активної життєвої позиції студентів-переселенців/ І. А. Дудка (стр.29-32) Кл.слова: громадська активність,студенство,студентське самоврядування
Магрламова К. Г. Медична освіта та ціннісні орієнтації майбутніх лікарів/ К. Г. Магрламова (стр.33-35) Кл.слова: професійна підготовка,цінність,мораль
Кир'ян Т. І. Використання лекційного методу навчання майбутніх медичних працівників на матеріалів науково-педагогічної спадщини вчених-медиків ХХ століття/ Т. І. Кир'ян (стр.36-39) Кл.слова: навчальний процес
Боловацька Ю. І. Залучення студентів-переселенців до волонтерської діяльності в Полтавському національному педагогічному університеті імені В. Г. Короленка/ Ю. І. Боловацька (стр.40-42) Кл.слова: міграція,адаптація,проблеми
Кращенко Ю. П. Дослідження передумов адаптації студентів-переселенців до університетського середовища/ Ю. П. Кращенко, Г. Ю. Сорокіна (стр.43-46) Кл.слова: переселення,підтримка,проблеми
Демченко Ю. Ю. Особливості адаптації студентів-переселенців у вищих навчальних закладах Полтавщини/ Ю. Ю. Демченко (стр.47-48) Кл.слова: пристосування особистості,стадії адаптації
Ворона В. П. Посттравматичний синдром та особливості його подолання: педагогіко-психологічні аспекти/ В. П. Ворона, Л. І. Ворона (стр.49-52) Кл.слова: зона АТО,переселенці,психотравмуючий досвід
Жданова-Неділько О. Г. Нейтралізація конфліктних чинників у процесі соціальної адаптації студентів/ О. Г. Жданова-Неділько, Н. М. Пивовар (стр.53-56) Кл.слова: переселенці,вища школа,академічна група
Дегтярьова І. О. Соціальна інтеграція-переселенців: нові можливості в новому виші (case-study ДНУ імені Олеся Гончара)/ І. О. Дегтярьова, В. С. Лавренко (стр.57-59) Кл.слова: соціальна адаптація,студентське телебачення,факультет
Бєляєва Н. В. Соціоадаптивний контекст іміджетворення студента-переселенця/ Н. В. Бєляєва (стр.60-62) Кл.слова: імідж,тренінг,коуч-питання
Гриньова В. С. Виховання майбутнього вчителя для нової української школи/ В. С. Гриньова (стр.63-64) Кл.слова: щаслива особистість,виміри,студенти
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Харламов, Павло
Назва : Інвестиції - в дітей
Місце публікування : Гроші: всеукраїнський журнал/ Укр. мед. гр. - Київ: ТОВ "Видавничий Дім УМХ, 2018. - № 9. - С. 22-26. - ISSN 2414-9160 (Шифр Г152829276/2018/9). - ISSN 2414-9160
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): школа для дитини--навчальний процес--знання за гроші
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ходоровська І. М.
Назва : Інноваційні технології розвитку чуття ритму у студентів на заняттях сольфеджіо
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі/ науковий журнал. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018. - № 3. - С. 116-120. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2018.3.116120 (Шифр М898489384/2018/3). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2018.3.116120
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): чуття ритму--інноваційні технології--навчальний процес
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.4/Ш 37
Автор(и) : Шевчук С. П., Скороходов В. А., Шевчук О. С.
Назва : Інтерактивні технології підготовки менеджерів : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Професіонал, 2009
Кільк.характеристики :232 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський славістичний університет, Південнослов’янський інститут
ISBN, Ціна 978-966-370-113-4: 40.00 грн.
ДРНТІ : 06
УДК : 005.4
Предметні рубрики: Менеджмент
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(4)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(4)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 070(076):004.031./Z99-315753341
Автор(и) : Іванова Т., Юричко А.
Назва : Інтерактивні форми та методи у процесі викладання журналістських дисциплін : методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Центр вільної преси, 2022
Кільк.характеристики :208 с
Колективи : Академія української преси, Центр вільної преси
ISBN, Ціна 978-617-7370-49-8: Б.ц.
ДРНТІ : 19.41 + 20
УДК : 070(076):004.031.42 + 004.031.42
Предметні рубрики: Журналістика
Інтерактивне навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальний процес--ікт--навчальна взаємодія--навчання дорослих--медіатренер--коуч--діагностика--інтерактивна лекція--тренінг--медіа--журналістська етика--журналістські стандарти
Анотація: Навчальний посібник із методики впровадження інтерактивних методів навчання у процес підготовки майбутніх журналістів. Методичні поради, рекомендації, зразки лекцій та детальний опис вправ для засвоєння різних аспектів журналістської діяльності підготовлені професійними викладачами та практикуючими журналістами. Запропоновані матеріали спрямовані на системне та усвідомлене засвоєння навчального матеріалу майбутніми журналістами, блогерами, рекламниками та продюсерами. Посібник розрахований на викладачів журналістських дисциплін, продюсерів, рекламістів, медіатренерів, тренерів із медіаграмотності, випускових редакторів медіа та усіх тих, хто вмотивований працювати за професійними стандартами та надавати споживачам об’єктивну і професійну інформацію у матеріалах.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)

Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ободовська, Валентина
Назва : Інфографіка на уроках історії як засіб візуалізації образів
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2016. - № 8/9. - С. 67–70. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2016/8/9). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 12 назв.
УДК : 371.31:004.9](477) + 37.013.3:94](477)
Предметні рубрики: Освітні технології-- інфографіка-- середня школа
Зміст освіти-- історія-- інформаційні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): візуалізація--інфографіка--інформаційне середовище--інформаційний продукт--інформаційні технології--навчальний процес--ілюстративна інформація
Анотація: У статті йдеться про використання інфографіки на уроках історії як одного з прийомів роботи учня і вчителя з візуалізації історичного образу під час вивчення, сприйняття, осмислення та закріплення історичних знань і вмінь. Наголошується на доцільності використання інфографіки вчителем і учнем для організації цікавої й сучасної пізнавальної діяльності.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004:37.011.33(075/І 74-951315877
Назва : Інформаційні технології - 2014 : зб. тез І Української конференції молодих науковців, 22-23 трав. 2014 р., м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :172 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут суспільства, Кафедра інформатики, Кафедра інформаційних технологій і математичних дисциплін :
ДРНТІ : 20.01
УДК : 004:37.011.33(075.8) + 37.013.82
Предметні рубрики: Інформаційні технології
Освіта-- Інформаційні технології
Зміст : Хмарні технології в освіті: Dropbox/ А. Блощаневич [та ін.]. Використання вебінарів у навчальному процесі/ Д. М. Бодненко. Професійні компетентності бібліотекаря в умовах інноваційної діяльності бібліотеки/ О. В. Дудник. Переваги використання ІКТ у навчальному процесі/ І. B. Герасименко, Глущенко В. В. . Організація навчальної діяльності молодших школярів на основі теорії множинного інтелекту/ М. А. Гладун. Застосування мережевих сервісів у навчально-виховному процесі / О. М. Глушак. Мережа електронних бібліотек установ НАПН України на допомогу вчителю/ А. В. Яцишин. Використання хмарних сервісів у освітньому процесі: Pixlr Express / А. Коваленко [и др.]. Lync 2013 — платформа для організації та проведення вебінарів/ А. Б. Кочарян. / А. Б. Кочарян. Інформаційні технології в управлінні самостійною роботою студентів/ Л. С. Колгатіна. Застосування функціонального методу до моделювання комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти/ К. Р. Колос. Організація самостійної діяльності школярів у дистанційному режимі/ А. О. Костогриз. Експертні системи як засіб підвищення ефективності проведення профорієнтаційної роботи/ Г. А. Кучаковська. Віртуальне освітнє середовище як інструмент саморозвитку студента/ А. Кірда. Використання хмарних технологій в освітньому процесі: Google Maps/ В. Бубнюк [и др.]. Використання хмарних технологій в освітньому процесі: FileLab Video Editor/ A. Ломакіна, Бельскіте X. , І. Гаращук. Методологічні підходи та інструментальне забезпечення освітніх технологій суспільства сталого розвитку/ М. Марунич. Проблема плагіату у вищих навчальних закладах та шляхи її вирішення/ Є. І. Матасар. Формування готовності майбутніх вчителів інформатики до проведення моніторингового дослідження/ Н. П. Мазур. Перспективи використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті/ П. І. Мельніченко. Порівняння використання сервісу Google із сервісом Mail в освітньому процесі/ В. В. Нагорна [та ін.]. Організація проектно-дослідницької діяльності студентів з використанням мережевих сервісів/ Л. М. Огнівчук. Workshiftmg для студента/ К. П. Плєвако. Використання інформаційних технологій у підготовці майбутніх учителів математики/ Н. С. Пономарева. Роль інформаційних технологій у підготовці вчителя/ В. В. Прошкін. Використання опорних відеофрагментів у навчальному процесі/ С. П. Радченко. Використання інформаційних технологій для підвищення ефективності викладання дисциплін інженерного циклу/ О. Ю. Рудик. Використання Tumblr в освітньому процесі. / І. Самойленко [та ін.]. Використання мобільних технологій для підвищення пізнавального інтересу учнів до програмування/ А. В. Шипілов. Організація самостійного вивчення "Методів оптимізації" з використанням інтернет-порталу/ Я. Б. Сікора. Використання відеохостингів у навчальному процесі на прикладі YouTube/ І. Сотников [та ін.]. Програмний інструментарій для ІКТ-підтримки складової курсу "Основи медіа-освіти" для майбутніх учителів інформатики/ Л. П. Остапенко, O. K. Соловйова. Досвід використання автоматизованих видавничих систем як складових інформаційно-освітнього середовища вищого навчального закладу/ І. С. Степура. Інформаційні технології в роботі вчителя/ А. Стецев'ят. Використання Microsoft Office 365 у навчально-виховному процесі/ С. Тартасюк [та ін.]. Використання сервісів Google Академія та Google Books Ngram Viewer для пошуку наукової інформації/ А. В. Тютюнник. Застосування хмарного сервісу Google Picasa в освіті/ І. Д. Бовсуновська [та ін.]. Електронна співпраця на основі Веб 2.0/ Л. О. Варченко-Троценко. Вікі-портал університету як засіб організації колаборації студентів/ Л. О. Варченко-Троценко. Microsoft Office 365: практичне застосування для вдосконалення процесу інформатизації навчання / О. Вернигоренко, Ю. Мельник, Т. Салата. Використання Google Drive в освітньому процесі / О. Владикін [та ін.]. Використання хмарного сервісу Dropbox в освітньому процесі/ В. О. Волков, Левицька О. І. , Н. В. Соболь. Електронний підручник "Інформаційні системи" : досвід створення/ О. М. Удовиченко, А. О. Юрченко. Організаційно-педагогічні засади використання автоматизованих систем у ВНЗ/ А. С. Карпенко. Впровадження інноваційних технологій навчання в Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу/ Ю. М. Кучірка [та ін.]. Сайт ВНЗ як засіб інформаційно-комунікаціїіної взаємодії суб'єктів освітньої діяльності/ Г. О. Зензіна. Використання нелінійних мультимедійних презентацій у навчальному процесі університету/ С.М. Рижко-Семенюк. Особливості створення змістовно-структурної моделі хмароорієнтованого навчального середовища студента/ С.М. Співак. Альтернативный алфавит представления данных на семисегментных индикаторах/ Д. В. Горбатовский. Numerical solution of hyperbolic equations by means of the package Mathсad/ S. Makovetska, О. Seidykh. Інтелектуальна інформаційна технологія параметричного синтезу нейрофаззі мереж/ А. О. Олійник, C. O. Субботін, C. O. Скрупський. Використання інформаційних технологій у театрі/ Л. Первак. Програмна реалізація встановлення стійкості диференціальних рівнянь із комплексними коефіцієнтами/ З. Ю. Філєр, А. С. Шелуденко. Патентні дослідження з використанням інформаційних технологій/ А. Шинкарук. Информационная технология принятия решений при проведении тендеров/ Т. А. Колпакова. Можливості застосування інформаційних технологій у маркетингових дослідженнях в Україні/ Н. П. Литвин, О. О. Сонько. Удосконалення акустичних систем для масових заходів засобами безпроводових телекомунікацій/ P. O. Доценко, В. М. Співак, 0. 0. Довженко. Дослідницько-навчальна цифрова лабораторія з використанням ІТ-технологій/ С. Федорчук, В. Співак. Основні поняття та переваги хмарних технологій/ О. І. Яценко. Використання хмарного сервісу Google таблиці/ Я. С. Федосова [та ін.]. Минимизация вычислительных ресурсов при движении робота в двумерном пространстве/ С. А. Лигус. Автоматизація прийняття маршрутизаційних рішень в мережі Інтернет Сервіс Провайдера/ М. Г. Лискова. Особливості схеми реалізації поштового сервісу для численної аудиторії/ М. Г. Лискова, O. Я. Гордієнко, В. М. Співак. Огляд програм для моніторингу працездатності інтернет-ресурсів/ М. В. Машкіна. Возможности увеличения полезного объема стеганоконтейнера за счет искусственного "зашумления"/ А. А. Мужайло, А. Г. Власюк. Побудова системи автоматичного реферування тексту на основі ієрархічної нечіткої нейронної мережі / А. Ю. Михайлюк, Л. М. Огнівчук. Розробка системи автоматизованої комунікації під час реалізації процесів групової динаміки в організації/ В. М. Льовкін.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(4), ГП ІБВ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(4), ГП ІБВ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.4(477.411)(09/Z99-499578227
Назва : Історія Київського університету : монографія
Вихідні дані : Київ: ВПЦ Київський університет, 2014
Кільк.характеристики :895 с
Колективи : Київський національний університет імені Тараса Шевченка
ISBN, Ціна 978-966-439-761-9: 50.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.4(477.411)(09)КНУ
Предметні рубрики: Вища освіта-- Університет
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): університет святого володимира--освітня традиція--університетська ідея--навчальний процес--статут університету--наукові кадри--навчальна робота--жіночі курси--міжнародні контакти--студенти--наукові товариства
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Міщенко, Світлана Миколаївна
Назва : Автоматизована універсальна тестова система діагностики якості освіти "Тесторіум"
Місце публікування : Комп’ютер у школі та сім’ї: науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки НАПН України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання НАПН України. - Київ, 2018. - № 3. - С. 27-31. - ISSN 23079851 (Шифр К614139/2018/3). - ISSN 23079851
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тестова система--діагностика--навчальні досягнення--дистанційне навчання--навчальний процес
Знайти схожі

13.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Коровіна, Олена
Назва : Адаптація до навчального процесу учнів 6-річного віку
Місце публікування : Початкова школа. - Київ: Початкова школа, 2013. - № 8. - С. 46-47 (Шифр П860805/2013/8)
Знайти схожі

14.

Назва журналу :Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія -2017р.,N 2
Цікаві статті :
Карпов В. В. Українська державність в символічному означенні/ В. В. Карпов (стр.4-12) Кл.слова: символіка,Державний гімн України,Україна
Збанацька О. М. Дослідження інформаційно-пошукових мов у бібліотеках і архівах: методологічні основи/ О. М. Збанацька (стр.12-20) Кл.слова: архіви,інформаційно-пошукові мови,методологічні основи
Свердлик З. М. Службове листування як форма ділової комунікації київської міської думи й управи (кін.XIX - поч.XXст.)/ З. М. Свердлик (стр.20-27) Кл.слова: Київська міська управа,службовий документ,листування
Єрмолаева Г. А. Веб-квест як інтерактивна форма самостійної роботи студентів у процесі підготовки майбутніх документознавців/ Г. А. Єрмолаева (стр.28-34) Кл.слова: інтерактивна методика навчання,Інтернет,навчальний процес
Копанєва В. О. Наукова комунікація: від відкритого доступу до відкритої науки/ В. О. Копанєва (стр.35-45) Кл.слова: наукова комунікація,інтернет,відкрита наука
Бачинська Н. А. До джерел вищої бібліотечної освіти в Україні (початок XIX - перша чверть XX століття)/ Н. А. Бачинська (стр.46-52) Кл.слова: бібліологія,книгознавсто,бібліографія
Тишкевич К. І. Краєзнавчий інформаційний ресурс у бібліотеках України для юнацтва/ К. І. Тишкевич (стр.53-57) Кл.слова: краєзнавчий інформаційний ресурс,видавничий продукт,бібліотека юнацтва
Парфенюк І. М. Соціальні мережі інтернету як засіб комунікації політичного лідера (на прикладі соцмереж Президента України)/ І. М. Парфенюк (стр.58-67) Кл.слова: соціальні мережі,політичні комунікації,інтернет-комунікації
Курбан О. В. Інформаційне супроводження російської гібридної агресії в Донбасі (2014-2016)/ О. В. Курбан (стр.66-73) Кл.слова: інформаційна війна,соціальні мережі,гібридна війна
Добровольська В. В. Сучасні зміни культурної політики в Україні і розвиток інформаційно-комунікаційного простору культури та управління документацією/ В. В. Добровольська (стр.74-80) Кл.слова: реформа культури України,культурна спадщина,цифрова культура
Рибачок О. М. Документальна спадщина як складова культурних цінностей і культурної спадщини/ О. М. Рибачок (стр.81-91) Кл.слова: документальна спадщина,культурні цінності,культурна спадщина
Цікаві статті :
Знайти схожі


15.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2018р.,N 4
Цікаві статті :
Dos Reis A. Didactic video creation as a component of the implementation xxi century teachers’ methodological competencies/ Reis A. Dos, N. Morze, S. Vasylenko Кл.слова: дидактичне відео,компетентність викладача
Bilous V. Prototyping of mobile applications of android in environment of mit app inventor as means are introduction to bases of programming on the lessons of informatics of students of middle school/ V. Bilous Кл.слова: додатки android,середовище міт app invento,програмування
Buinytska O. Rating as assessment tool of quality and competitiveness of university/ O. Buinytska, B. Hrytseliak, V. Smirnova Кл.слова: конкурентноспроможність університету,рейтинг університету
Гладун М. А. Сучасні онлайн інструменти інтерактивного навчання як технологія співробітництва/ М. А. Гладун, М. А. Сабліна Кл.слова: онлайн інструменти,інтерактивне навчання,технологія співробітництва
Liakh T. Information and communication technologies in the training of future specialists of social sphere/ T. Liakh, T. Spirina Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології,навчальний процес,вищій навчальний заклад
Morze N. Methodology of mooc creation on wiki-portal/ N. Morze, L. Varchenko-Trotsenko, A. Tiutiunnyk Кл.слова: mooc,вікі-портал
Семеніхіна О. В. Застосування комп’ютерних математичних інструментів у процесі професійної підготовки майбутніх учителів математик/ О. В. Семеніхіна, В. В. Прошкін Кл.слова: комп’ютерні математичні інструменти,професійна підгтовка учителів
Shtaltovna Y. The pursuit of democratization in education - knowing where to go. Concept analysis for the correct use of the term "democratization of education"/ Y. Shtaltovna Кл.слова: демократизація освіти
Співак С. М. Використання хмароорієнтованого персоналізованого навчального середовища в організації навчального процесу/ С. М. Співак Кл.слова: хмороорієнтоване середовище,навчальний процес
Цирульник С. М. Mit app inventor: створення android-додатку лабораторного практикуму без програмування/ С. М. Цирульник Кл.слова: Mit app inventor,android-додаток,програмування
Воротникова І. П. Модель методичного центру відкритої освіти з інформатики для навчання обдарованих учнів/ І. П. Воротникова, С. Б. Агафонова Кл.слова: методичний центр,відкрита освіта,обдаровані учні
Золочевська М. В. Організація та проведення семінарів на платформі moodle/ М. В. Золочевська Кл.слова: платформа moodle
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2414-0325.2018.4
Знайти схожі


16.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2015р.,N 1
Цікаві статті :
Болілий В. О. Вікі-портал як складова відкритого освітнього середовища сучасного університету/ В. О. Болілий, В. В. Колотій (стр.1-14) Кл.слова: відкрита освіта,освітнє е-середовище університету,вікі-технології
Бучинська Д. Л. Використання відео в навчальному процесі - потреба сьогодення/ Д. Л. Бучинська (стр.101-107) Кл.слова: навчальний процес,нтернет-покоління,покоління Z
Воротникова І. П. Упровадження е-навчання в післядипломній педагогічній освіті/ І. П. Воротникова (стр.15-20) Кл.слова: е-навчання,післядипломна педагогічна освіта,дистанційне навчання
Захар О. Г. . ІК-компетентність вчителя інформатики та шляхи її формування/ О. Г. Захар (стр.21-32) Кл.слова: інформаційно-комунікаційна компетентність,цифрова компетентність,професійний розвиток
Іванов С. А. Медійні та інформаційні технології набуття знань у дискурсі філософії конструктивізму/ С. А. Іванов (стр.108-114) Кл.слова: конструктивізм,інформація,медіа
Касаткін Д. Ю. Особливості реалізації специфічних дидактичних принципів у комп'ютерно-орієнтованому навчальному середовищі/ Д. Ю. Касаткін, О. М. Касаткіна (стр.33-39) Кл.слова: інформація,мультимедіа,медіа
Кушнір Н. О. Гнучкість ІКТ-підготовки майбутніх вчителів під впливом швидких змін цифрового світу/ Н. О. Кушнір, Н. В. Валько (стр.40-47) Кл.слова: тенденції освіти,хмарні технології,покоління міленіум
Морзе Н. В. Використання wiki-технології для організації навчального середовища сучасного університету/ Н. В. Морзе, Л. О. Варченко-Троценко (стр.115-125) Кл.слова: навчальне середовище,wiki-технологія,вікі-портал
Петрович С. Д. Дослідження тренду "інтернет речей" у коледжі/ С. Д. Петрович (стр.67-73) Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології,інтернет речей,QR-квест
Седов В. Є. Інформаційно-комунікаційні технології як каталізатор змін компетентності викладача/ В. Є. Седов (стр.74-82) Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології,електронне навчання,педагогічні технології
Сороко Н. В. Методи оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів (досвід Естонії)/ Н. В. Сороко (стр.83-90) Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології,інформаційно-комунікаційна компетентність,оцінювання
Степура І. С. Особливості використання платформи open conference systems при реалізації сайту openedu.kubg.edu.ua/ І. С. Степура (стр.126-133) Кл.слова: наукові конференції,наукові е-журнали,відкриті системи
Тихонова Т. В. Дидактичний аналіз понять "інформатична компетентність" та "інформаційна культура"/ Т. В. Тихонова (стр.91-100) Кл.слова: інформатична компетентність,інформаційна культура,інформативний продукт
Тютюнник А. В. Використання хмарних технологій та soft skills в освітній діяльності студентів та викладачів/ А. В. Тютюнник (стр.134-143) Кл.слова: IKT,Soft skills,хмарні технології
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бурячок В., Шевченко С., Складаний П.
Назва : Віртуальна лабораторія для моделювання процесів в інформаційній та кібербезпеці як засіб формування практичних навичок студентів
Місце публікування : Кібербезпека: освіта, наука, техніка: електронне наукове видання/ Київський університет імені Бориса Грінченка: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2018. - N 2. - С. 98-104. - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2018.2.98104 (Шифр К667665926/2018/2). - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2018.2.98104
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): віртуальна лабораторія--навчальний процес--практичні навички--фахівці в інформаційній та кібербезпеці
Анотація: Кількість хакерських атак та матеріальних збитків, які отримують останнім часом країни світу щороку збільшується. Все це вказує на те, що потреба у фахівцях, здатних виявляти та оцінювати ознаки стороннього кібервпливу, моделювати можливі ситуації такого впливу та прогнозувати їх можливі наслідки, організовувати й підтримувати комплекс заходів щодо забезпечення інформаційної і кібербезпеки та протидіяти несанкціонованому проникненню протиборчих сторін до власних ІТ систем і мереж, забезпечити криптозахист власного інформаційного ресурсу тощо, - буде зростати. В даній статті акцентовано увагу на те, що питання кіберзахисту даних особливо гостро постало в Україні. Адже саме від якості отримуваної інформації й залежить наше майбутнє, зокрема й майбутнє нашої держави. Разом з тим в статті зроблено наголос на те, що жодна педагогічна теорія не буде реалізована в навчальній діяльності, якщо для її впровадження не буде розроблено відповідний алгоритм - алгоритм формування влсне фахових компетенцій майбутніх спеціалістів в області інформаційної та кібербезпеки. На основі наукової педагогічної літератури в статті визначено поняття «віртуальна лабораторія» та її значення у навчальному процесі закладу вищої освіти. Обґрунтовано актуальність впровадження лабораторії для моделювання процесів в інформаційній та кібербезпеці. Представлено віртуальну лабораторію «навчальний кіберполігон» Київського університету імені Бориса Грінченка та можливості її використання студентами у процесі вивчення технологій в інформаційній та кібернетичній безпеці.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua
Знайти схожі

18.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Єрмолаева Г. А.
Назва : Веб-квест як інтерактивна форма самостійної роботи студентів у процесі підготовки майбутніх документознавців
Місце публікування : Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - Київ, 2017. - № 2. - С. 28-34 (Шифр Б222100/2017/2)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтерактивна методика навчання--інтернет--навчальний процес
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.016:811/В 43
Назва : Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі : міжпредметні зв'язки : наукові дослідження, досвід, пошуки : зб. наук. пр. Вип. 16
Вихідні дані : Харків: Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2010
Кільк.характеристики :287 с :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.016:811 + 811
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методика викладання мов-- Вища освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мультимедійні засоби--післядипломна освіта--іноземні мови
Зміст : Про деякі ефективні стратегії оптимізації процесу викладання іноземних мов/ Т. М. Артеменко, І. П. Липко. Міжнародний аспект формування професійної компетентності майбутніх перекладачів/ І. С. Бахов. Застосування мультимедійних засобів для оптимізації самостійної роботи студентів у процесі навчання іноземної мови в немовному ВНЗ/ Ж. П. Безцінна. Бинарный урок по литературе в китайской аудитории/ Е. С. Валит, Ш. Хуншэн. Про довузівську підготовку іноземних студентів філологічного профілю у ВНЗ України/ С. В. Варава, В. І. Груцяк. Організаційно-методичні аспекти навчання мови іноземних студентів-медиків англомовної форми освіти/ Л. І. Васецька, Л. М. Сенік. Формування готовності студентів ВТНЗ до ноуково-дослідної роботи засобами іноземної мови/ Л. В. Гаврилюк. Формування готовності студентів до самонавчання з іноземної мови/ І. В. Гіренко. Критерії добору текстів для навчання професійного мовлення студентів нефілологічного профілю у ВНЗ/ І. П. Дроздова. Урахування міжпредметних зв’язків під час викладання природничо-математичних дисциплін у довузівській підготовці іноземних студентів/ І. М. Жовтоніжко. Метод проектів у самостійній роботі майбутніх учителів з оволодіння англомовною комунікативною компетенцією/ І. П. Задорожна. Засоби покращення якості мовних знань студентів у нефілологічних ВНЗ/ С. М. Кіршо, Г. В. Ковальчук. Шляхи підвищення мотиваціїпри навчанні англійської мови на немовних факультетах/ О. І. Кобзар, Н. О. Лєшньова. Із досвіду викладання білінгвальних дисциплін майбутнім магістрам у провінційному ВНЗ/ А. О. Ковальчук. Методичний аспект навчального перекладу на заняттях РЯІ у багатонаціональних групах студентів-філологів/ Л. О. Куплевацька. Українсько-російський суржик у професійній сфері/ Н. Я. Купрата, Г. В. Ковальчук. Інтернет-технології у дистанційному навчанні мови/ Н. Я. Купрата, В. П. Ногай. Вивчення туристичної лексики у курсі російської мови як іноземної/ Т. М. Лагута, О. М. Вержанська. Об изучении иностранными студентами-биологами системных отношений в лексике в лингвокультурологическом аспекте (на материале названий животных)/ Е. Л. Ляпичева, Л. Сувень. Лінгвокультурологічний аспект у викладанні російської мови як іноземної/ Л. П. Маслюк. Інноваційні педагогічні технології в системі післядипломної освіти Франції/ Ю. М. Несін. Особливості тестової перевірки рівня сформованості вмінь аудіювання/ В. В. Панченко. Особенности преподавания и контроля специальной языковой подготовки иностранных студентов нефилологического профиля на начальном этапе/ Е. И. Панченко, Ю. С. Тарасенко, Л. Фейхун. Вплив емоційного компоненту на ефективність навчання іноземної мови у немовних ВНЗ/ С. В. Понікаровська. Розвиток іншомовної комунікативної компетентності студентів інженерно-технічного профілю/ О. О. Савченко. Теоретичні засади концепції іншомовної підготовки студентів немовних спеціальностей/ Н. С. Саєнко. Осуществление межкультурного контакта: прагматический компонент/ Т. В. Самосенкова. Технологія навчання говоріння українською мовою іноземних студентів на початковому етапі/ Л. І. Селіверстова. Позанавчальна робота з іноземної мови як засіб формування професійної компетентності майбутніх інженерів/ Н. С. Скрипник. Формування іншомовної фонетичної компетенції студентів-філологів/ О. В. Старостенко. Навчальний комплекс з української мови для іноземців/ О. М. Тростинська [и др.]. Проблеми лексичної інтерференції під час навчання російської мови як іноземної арабомовних студентів/ Т. П. Цапко. Розвиток міжкультурної комунікативної компетенції майбутніх економістів у процесі вивчення іноземних мов/ Г. А. Чередніченко, Л. Ю. Шапран, Л. І. Куниця. Методичні засади навчання іноземних студентів письма у вищому навчальному закладі/ А. Б. Чистякова. Педагогічні закономірності підготовки вчителів до навчання іноземної мови дошкільників/ Т. М. Шкваріна. Відбір текстів давньогрецьких авторів для читання студентами-філологами/ В. М. Шовковий.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скореднова, Ніна
Назва : Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках української мови і літератури для оптимізації навчального процесу
Місце публікування : Українська мова і література в школах України: наук.-метод. та літературно-мистецький журн./ Інститут педагогіки НАПН України. - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 5. - С. 56-58 (Шифр У901231/2018/5)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська мова--українська література--інформаційно-комунікаційні технології--навчальний процес
Знайти схожі

21.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Бучинська, Дар’я Леонідівна
Назва : Використання відео в навчальному процесі - потреба сьогодення
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - N 1. - С. 101-107. - DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.101ue7 (Шифр В505452853/2015/1). - DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.101ue7
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальний процес--нтернет-покоління--покоління z
Анотація: У статті розглянуто особливості навчання Інтернет-покоління, наведено результати анкетування студентів щодо потреб використання відео в навчальному процесі. Проаналізовано переваги та недоліки створення та використання навчального відео, запропоновано рекомендації для створення якісного відеоматеріалу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

22.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Задорожній, Віталій
Назва : Використання комп'ютерних технологій під час вивчення курсу фізики
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2015. - № 3. - С. 51-53: фотогр. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2015/3). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 5 назв.
УДК : 373.5.016:53]:371.31
Предметні рубрики: Фізика-- методика викладання-- середня школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учень--учитель--комп'ютерна технологія--форми та методи навчання--навчальний процес
Анотація: У статті розглядаються проблеми застосування комп’ютерної технології на уроках фізики, зокрема під час проведення уроків різних типів. Обгрунтовується, що така технологія є ефективним засобом активізації учнів у процесі навчання. Пропонуються шляхи використання комп’ютера на уроках фізики.
Знайти схожі

23.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Кир'ян Т. І.
Назва : Використання лекційного методу навчання майбутніх медичних працівників на матеріалів науково-педагогічної спадщини вчених-медиків ХХ століття
Місце публікування : Імідж сучасного педагога. - Полтава, 2016. - № 9. - С. 36-39 (Шифр І426210053/2016/9)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальний процес
Знайти схожі

24.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Радченко С.
Назва : Використання методу шаблонів при формуванні самостійних завдань для студентів 3 курсу лінійної алгебри [Електронний ресурс]
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - Вип. 1/2. - С. 85-90. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2016(1-2)8590 (Шифр Н057263/2016/1/2). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2016(1-2)8590. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2016(1-2)8590
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційно-комунікаційні технології--методика викладання--вища математика--навчальний процес
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

25.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Співак С. М.
Назва : Використання хмароорієнтованого персоналізованого навчального середовища в організації навчального процесу
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: зб. наук. пр./ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018. - N 4. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2018.4.8390 (Шифр В505452853/2018/4). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2018.4.8390
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): хмороорієнтоване середовище--навчальний процес
Перейти до зовнішнього ресурсу https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.4.8390
Знайти схожі

26.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Уткін О.
Назва : Вища аграрна школа української еміграції (1922–1935 рр.)
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2018. - № 1. - С. 94-102. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2018.1.94102 (Шифр К269584624/2018/1). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2018.1.94102
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): патріотизм--навчальний процес--студентська громада
Анотація: У статті на основі значного фактичного матеріалу, архівних документів аналізується історія створення та діяльності Української господарської академії (УГА) в Чехословаччині (1922–1935 рр.) як вищої школи політехнічного типу, що функціонувала на традиціях української вільної науки, культури і патріотизму.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

27.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 74.03я43/О-72
Автор(и) : Кочубей Т. Д.
Назва : Вплив Феофана Прокоповича на розвиток вітчизняного шкільництва у XVIII ст.
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Національна академія педагогічних наук України, Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування: матеріали Всеукраінської наук.-практ. конференції 22 жовтня 2015 р. м. Київ/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Нац. акад. пед. наук України, ДНПБ ім. В.О. Сухомлинського, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - С. 196-206 (Шифр 74.03я43/О-72-817127913)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ : 14
ББК : 74.03я43
Предметні рубрики: Освіта-- Історія освіти-- Персоналія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): первое учение отрокам--духовний регламент--шкільництво--навчальний процес--вимоги до вчителів--навчальна література
Знайти схожі

28.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.091.12(075)/В 20
Автор(и) : Грабовська Т., Жуковська Л., Левченко Т., Снісаренко Н., Спіцин Є., Ставські С.
Назва : Впровадження методики формування оптимального педагогічного клімату в шкільну практику : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: МАУП, 2000
Кільк.характеристики :95, [1] c
ISBN, Ціна 966-608-025-7
ДРНТІ : 14
УДК : 373.091.12(075)
Предметні рубрики: Педагогічний клімат-- Шкільний колектив
Анотація: Зроблено спробу викласти суть, засади, механізми формування оптимального педагогічного клімату в шкільному колективі
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

29.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091/О-54
Автор(и) : Онищук Л. А.
Назва : Гуманізація управління загальноосвітньою школою першого ступеня : теорія і практика : науково - методичний посібник
Вихідні дані : Київ, 2001
Кільк.характеристики :325 с
Колективи : Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України
ISBN, Ціна 966-7057-98-4: 45.00, 45.00, 4.50, грн.
ДРНТІ : 14.15
УДК : 37.091
Предметні рубрики: Управління школою
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальний процес--демократизація
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП КС(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП КС(1)
Знайти схожі

30.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3.02/С 13-688213617
373.3.02(075.8)/С 13
Автор(и) : Савченко, Олександра Яківна
Назва : Дидактика початкової школи : підручник для студентів педагогічних факультетів
Вихідні дані : Київ: Абрис, 1997
Кільк.характеристики :416 с.: табл.
Колективи : Міжнародний фонд "Відродження" , Програма "Трансформація гуманітарноі освіти в Україні"
Примітки : Алф. покажч.: с. 389- 413
ISBN, Ціна 966-531-016-X: 4.40, 4.40, 5.80, 17.44, 12.00, грн
ДРНТІ : 14.25.07
УДК : 373.3.02(075.8)
Предметні рубрики: Дидиктика-- Початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): початкова освіта--навчальний процес--методи навчання--початкова освіта за рубежем--діти
Анотація: Основні категоріі навчання: мета, зміст, принципи, методи, форми і дидактичні засоби. Проаналізовано досвід зарубіжної початкової школи.
Примірники : всього 32: ГП АБ(3), Ф3(30), Ф2(90)
Вільні : ГП АБ(3), Ф3(30), Ф2(89)
Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-111 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)