Пошуковий запит: (<.>K=навчально-пізнавальна діяльність<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Бургун І. В. Особистісно зорієнтоване навчання як педагогічна умова становлення суб'єктивності академічно обдарованих учнів/І. В. Бургун // Освіта та розвиток обдарованої особистості. -Київ, 2017,N № 4.-С.5-9
|
>2.
| Майєр Н. В. Мотивація студентів до самостійного оволодіння іншомовним діловим писемним спілкуванням з використанням дистанційних технологій/Н. В. Майєр // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2011,N Вип. 1.-С.93-96
|
>3.
| Панно "Осінні спогади" // Трудове навчання в школі. -Київ:Основа, 2017,N № 22.-С.18-19
|
>4.
| Голодюк Л. Організація навчально-пізнавальної діяльності учнів основної діяльності учнів основної школи у навчанні математики в урочний та позаурочний час: теоретичний аспект/Л. Голодюк. - 2018
|
>5.
| В"язана іграшка "Такса" // Трудове навчання в школі. -Київ:Основа, 2017,N № 22.-С.35-37
|
>6.
| Воїтелева Г. О. Перспективне планування в старшій школі/Г. О. Воїтелева // Трудове навчання в школі . -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019,N N 5/6.-С.25-34
|
>7.
| Тимчак М. Позааудиторна робота як засіб формування іншомовної компетентності студентів/Майя Тимчак // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 5.-С.9–13
|
>8.
| Коломоєць С. Д. "Академічні бої" як засіб активізації навчальної діяльності учнів/С. Д. Коломоєць, Н. Т. Шкідін // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 19/21.-С.74–76.
|
>9.
| Бакала І. М. Лепбук як засіб творчого розвитку та самовираження учня/І. М. Бакала // Трудове навчання в школі . -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2018,N N 7.-С.28-30
|
>10.
| Воїтелева Г. О. Етапи формування проектно-технологічної компетентності п"ятикласників/Г. О. Воїтелева // Трудове навчання в школі . -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2018,N N 13/14.-С.2-6
|
|
|