Пошуковий запит: (<.>K=навчально-пізнавальна діяльність<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Полушкіна Н. Інтернет-сайт як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках німецької мови/Н. Полушкіна // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 10.-С.31–34
|
>2.
| Коломоєць С. Д. "Академічні бої" як засіб активізації навчальної діяльності учнів/С. Д. Коломоєць, Н. Т. Шкідін // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 19/21.-С.74–76.
|
>3.
| Мурза Л. Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом упровадження інтерактивних технологій на уроках інформатики/Л. Мурза // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2015,N № 3.-С.54-57
|
>4.
| Мартиненко С. М. Вивчення особистості молодшого школяра засобами педагогічної діагностики/С. М. Мартиненко, М. Д. Осколова. - 2013
|
>5.
| В"язана іграшка "Такса" // Трудове навчання в школі. -Київ:Основа, 2017,N № 22.-С.35-37
|
>6.
| Воїтелева Г. О. Етапи формування проектно-технологічної компетентності п"ятикласників/Г. О. Воїтелева // Трудове навчання в школі . -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2018,N N 13/14.-С.2-6
|
>7.
| Ткалич І. А. Корисні речі для інтер"єру/І. А. Ткалич // Трудове навчання в школі . -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2018,N N 5.-С.13-14
|
>8.
| Бакала І. М. Лепбук як засіб творчого розвитку та самовираження учня/І. М. Бакала // Трудове навчання в школі . -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2018,N N 7.-С.28-30
|
>9.
| Панчак О. Любити, мислити, співпрацювати або Дещо про життєві та фахові принципи сучасного педагога/Олена Панчак // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 4.-С.14–17.
|
>10.
| Майєр Н. В. Мотивація студентів до самостійного оволодіння іншомовним діловим писемним спілкуванням з використанням дистанційних технологій/Н. В. Майєр // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2011,N Вип. 1.-С.93-96
|
|
|