Пошуковий запит: (<.>K=навчально-пізнавальна діяльність<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 30 |
>1.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2011г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>2.
| Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства/Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - 2012
|
>3.
| Ягупов В. В. Педагогіка/В. В. Ягупов ; редактор С. В. Головко ; рецензент: Н. Г. Ничкало , С. У. Гончаренко, Г. П. Васянович. - 2002
|
>4.
| Пермяков О. А. Педагогіка/О. А. Пермяков, В. Морозов. - 2010
|
>5.
| Мурза Л. Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом упровадження інтерактивних технологій на уроках інформатики/Л. Мурза // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2015,N № 3.-С.54-57
|
>6.
| Пермяков О. А. Педагогіка/О. А. Пермяков, В. Морозов ; рецензент: В. О. Комаров, С. О. Скидан. - 2012
|
>7.
| Педагогіка: модульний курс/І. П. Анєнкова [та ін.]. - 2014
|
>8.
| Полушкіна Н. Інтернет-сайт як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках німецької мови/Н. Полушкіна // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 10.-С.31–34
|
>9.
| Освіта та розвиток обдарованої особистості - 2017г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>10.
| Лещук Р. М. Основні аспекти нової програми з трудового навчання/Р. М. Лещук // Трудове навчання в школі . -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017,N N 15/16.-С.20-30
|
>11.
| Трудове навчання в школі - 2017г.,N 22 (Введено оглавление)
|
>12.
| Чередниченко Л. В. На допомогу вчителеві/Л. В. Чередниченко // Трудове навчання в школі . -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017,N N 17.-С.7-14
|
>13.
| Майєр Н. В. Мотивація студентів до самостійного оволодіння іншомовним діловим писемним спілкуванням з використанням дистанційних технологій/Н. В. Майєр // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2011,N Вип. 1.-С.93-96
|
>14.
| Бургун І. В. Особистісно зорієнтоване навчання як педагогічна умова становлення суб'єктивності академічно обдарованих учнів/І. В. Бургун // Освіта та розвиток обдарованої особистості. -Київ, 2017,N № 4.-С.5-9
|
>15.
| Панно "Осінні спогади" // Трудове навчання в школі. -Київ:Основа, 2017,N № 22.-С.18-19
|
>16.
| В"язана іграшка "Такса" // Трудове навчання в школі. -Київ:Основа, 2017,N № 22.-С.35-37
|
>17.
| Ткалич І. А. Корисні речі для інтер"єру/І. А. Ткалич // Трудове навчання в школі . -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2018,N N 5.-С.13-14
|
>18.
| Бакала І. М. Лепбук як засіб творчого розвитку та самовираження учня/І. М. Бакала // Трудове навчання в школі . -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2018,N N 7.-С.28-30
|
>19.
| Голодюк Л. Організація навчально-пізнавальної діяльності учнів основної діяльності учнів основної школи у навчанні математики в урочний та позаурочний час: теоретичний аспект/Л. Голодюк. - 2018
|
>20.
| Воїтелева Г. О. Етапи формування проектно-технологічної компетентності п"ятикласників/Г. О. Воїтелева // Трудове навчання в школі . -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2018,N N 13/14.-С.2-6
|
>21.
| Панчак О. Любити, мислити, співпрацювати або Дещо про життєві та фахові принципи сучасного педагога/Олена Панчак // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 4.-С.14–17.
|
>22.
| Воїтелева Г. О. Перспективне планування в старшій школі/Г. О. Воїтелева // Трудове навчання в школі . -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019,N N 5/6.-С.25-34
|
>23.
| Тимчак М. Позааудиторна робота як засіб формування іншомовної компетентності студентів/Майя Тимчак // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 5.-С.9–13
|
>24.
| Коломоєць С. Д. "Академічні бої" як засіб активізації навчальної діяльності учнів/С. Д. Коломоєць, Н. Т. Шкідін // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 19/21.-С.74–76.
|
>25.
| Асєєва І. Чинники і бар’єри шляху формування базової професійної компетентності майбутніх бакалаврів/І. Асєєва, О. Пономарьов, М. Погрібний // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. -Харків:Видавничий центр НТУ "ХПІ", 2019,N № 3.-С.3-14
|
>26.
| Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/20 навчальному році // Трудове навчання в школі . -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019,N N 15/16.-С.4-9
|
>27.
| Волобуєва Л. М. Особливості викладання математики в 5 класі з високим творчим потенціалом/Л. М. Волобуєва // Математика в школах України. -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020,N N 7/8/9.-С.4-11
|
>28.
| Педагогіка: модульний курс/І. П. Анєнкова [та ін.]. - 2019
|
>29.
| Мартиненко С. М. Вивчення особистості молодшого школяра засобами педагогічної діагностики/С. М. Мартиненко, М. Д. Осколова. - 2013
|
>30.
| Пліско О. В. Формування математичної компетентності під час вивчення понять "прямокутник" та "квадрат"/О. В. Пліско, С. І. Голобородько, О. С. Соловйова // Математика в школах України. -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020,N N 22/23/24.-С.1-9
|
|