Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=наставництво<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-33 
1.


    Osiptsov, A.
    Conceptuality and communication at the philosophical tradition of Richard Rorty = Контекстуальність та комунікативність у філософській традиції Річарда Рорті / A. Osiptsov, O. Tsybulko // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 1. - P10-14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
Річард Рорті -- неозначеність філософії -- контекстуальність -- комунікативність -- неопрагматизм -- розуміння -- мова
Анотація: У статті розглядається філософський здобуток яскравого представника англійсько-американської традиції аналітичної філософії Річарда Рорті з огляду на комунікативну спрямованість його ключових ідей. У науковій літературі Р. Рорті прийнято вважати посередником між англійсько-американською традицією аналітичної філософії та філософією європейською. У своїх роботах науковець виклав свій погляд на предмет філософії як науки, стверджуючи, що філософія не вивчає, не досліджує, не описує реальний світ, а є лише інструментом, знаряддям прагматичного опису та герменевтичної розмови. Р. Рорті намагається спростувати розуміння світу як дзеркала реальності, що було характерним для метафізичних поглядів класичної європейської філософії. На підставі аналізу робіт "Філософія і дзеркало природи" (1979), "Значення прагматизму" (1982), "Філософія після філософії: випадковість, іронія і солідарність" (1989), "Філософія та майбутнє" (1994) виявлено ставлення філософа до сучасної йому філософії, особливо до претензії на всеохоплюючий характер метафілософських теорій. Акцентовано увагу на його ідеї, що прогрес у розвитку людства можна забезпечити тільки за наявності такого елемента, як приватна сфера, де особистості надано можливість вільно аналізувати, вивчати власні естетичні витвори. Вчений розвинув ідеї аналітичного неопрагматизму, розглядаючи мову як специфічний людський інструмент, як знаряддя ефективної дії людини в оточуючому світі. У сьогоднішній реальності обставини змінюються з неймовірною швидкістю, людині доводиться враховувати це, що й спричиняє невідворотню трансформацію мови, поліваріантність дискурсів, забезпечення комунікації між ними. На підставі цього Рорті обстоює ідею щодо неокресленості, неозначеності філософії, спричиненої множинністю її іміджів - філософія-як-епістемологія, філософія-як-наука, філософія-як-наставництво, філософія-як-література, філософія-як-інтелектуальна гра, філософія-як-система особливих практик тощо. Проте ця достатньо продуктивна думка не набула деталізації у наукових працях філософа
Дод.точки доступу:
Tsybulko, O.
Цибулько Ольга
Осіпцов Андрій


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Şahinoğlu, A.
    An examination of teachers’ practices supported through mentoring program [Електронний ресурс] / A. Şahinoğlu, A. Sağlam. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 4. - P66-87, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
вчительські практики -- наставництво -- підготовка вчителів -- професійний розвиток учителів
Анотація: Метою цього дослідження є оцінка впливу практики наставництва, розробленої для підтримки вчителів у впровадженні оновленої навчальної програми з фізики, на практику. Для досягнення цієї мети була розроблена триетапна модель із застосуванням підходу групового наставництва, яка складається з підготовки (оцінка потреб для визначення поточного статусу вчителя), реалізації (практики наставництва, спрямовані на усунення виявлених прогалин у знаннях предмета) та загальної оцінки (оцінка впливу практики наставництва на практику вчителів до, під час і після процесу впровадження). Було прийнято дидактичний інженерний метод, і протягом 16 тижнів спостерігали за трьома вчителями фізики за допомогою записів камери. Спостереження були класифіковані відповідно до компетентностей у галузі фізики, і відповідно була проаналізована практика вчителів. Отримані дані свідчать про те, що підтримка наставництва мала позитивний вплив на розвиток вчителями дидактичної структури та підходів, орієнтованих на учня, з деяким регресом, який спостерігався після припинення наставництва. Проте практика вчителів залишилася кращою порівняно з початковим станом. Це дослідження було обмежене трьома вчителями-добровольцями з фізики, але результати свідчать про те, що наставництво може бути ефективним для покращення дотримання вчителями навчальної програми в галузі прикладної педагогічної освіти, і дослідження має практичні наслідки для підготовки та професійного розвитку вчителів. Дослідження робить внесок у поле, надаючи інший погляд на підготовку вчителів, наголошуючи на практичній підготовці та оцінці потреб, а не на теоретичній освіті.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Sağlam, A.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Баранова, Ірина.
    Оцінка vs самооцінювання: інструменти контролю чи розвитку? / І. Баранова // Учитель початкової школи : науково-методичний журнал. - 2018. - № 11. - С. 7-11

Кл.слова (ненормовані):
рефлексія -- наставництво -- критика

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

4.
005.95/.96
Б 41


    Бейтс, Боб.
    Маленька книжка великих коучингових моделей. 76 способів допомогти менеджерам максимально ефективно використовувати людський ресурс / Б. Бейтс. - Харків : Фабула #PRO, 2019. - 269 с. - ISBN 978-617-09-5630-9 : 260.00 грн.
Переклад назви: The Little Book of big coaching models. 76ways to help managers get the best out of people
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Управління персоналом--Коучинг--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
коучинг -- консультування -- наставництво -- радництво -- робота з трангресивною поведінкою -- коучинг шляхом стимулювання

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Братко, М.
    Академічний коучинг: зміст поняття та сутність діяльності [Електронний ресурс] / М. Братко. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 37. - С. 7-13, DOI 10.28925/2311-2409.2022.371. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
академічний коучинг -- вища освіта -- коучинг -- коучинг в освіті -- менторинг
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз сутнісного змісту поняття «академічний коучинг», виокремлено цільові орієнтири діяльності коуча в освіті, окреслено перспективи застосування технології академічного коучингу в практиці вітчизняних закладів вищої освіти. Зроблено короткий теоретичний огляд актуальних англомовних та україномовних наукових праць із досліджуваної проблеми. Проаналізовано сутність понять — коучинг, коучинг в освіті, навчальний коучинг, академічний коучинг. Виявлено сутнісну різницю між коучингом та менторством, яка пов’язана з концептом «передача знань». Менторинг (наставництво) передбачає передачу знань і досвіду від більш досвідченого учасника педагогічної взаємодії до менш досвідченого, а коучинг — самопізнання учня з метою розкриття внутрішнього потенціалу. Встановлено, що коучинг це специфічний діалогічний, праксеологічний метод навчання, спрямований на особистісний та/або професійний розвиток в процесі якого, завдяки підтримці, наданій коучем, особистість отримує психологічну та поведінкову допомогу, необхідну для досягнення конкретних цілей у різних царинах життя. Зроблено висновок, що академічний коучинг — це педагогічна технологія, цільове призначення якої допомога здобувачу освіти у досягненні своїх особистісних освітніх цілей, збільшенні продуктивності, покращанні освітніх результатів, через розкриття внутрішнього особистісного потенціалу, що дозволяє підібрати власні способи вирішення академічних проблем. Акцентовано на успішному запроваджені технології академічного коучингу у закладах післяшкільної освіти США, в межах діяльності Центрів академічного успіху (Academic success centers). Проведене дослідження актуалізувало необхідність ґрунтовного дослідження педагогічних та психологічних основ академічного коучингу, визначення педагогічних умов запровадження цієї технології у вітчизняну освітню практику.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.
Шифр: В353859/2018/8
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 8
Зміст:
Лисенко, Наталія. Комплімент вихователю-методисту / Н. Лисенко, Н. Савінова. - С.4-5
Кл.слова: фаховий журнал, періодичне видання, автор-практик
Кононко, Олена. Наставництво як форма організації соціального простору початківця / О. Кононко. - С.6-10
Кл.слова: професійний досвід, професійна мастерність, методист-початківець
Кононко, Олена. Особливості методів підвищення фахової майстерності початківців / О. Кононко. - С.11-17
Кл.слова: наставництво, тренінг, коучинг
Три етапи роботи з педагогом-початківцем. Пам'ятка. - С.18-19
Чуприна, Наталія. Самоменеджмент вихователя-методиста - запорука успішної освітньої діяльності ЗДО / Н. Чуприна. - С.20-25
Кл.слова: фрустрація, функції самоменеджменту, управлінська компетентність
Окерешко, Олена. Welcome, або Допомагаємо початківцям самоорганізуватися / О. Окерешко. - С.26-31
Кл.слова: самоменеджмент, саморозвиток, організація часу
Матвійчук, Оксана. Покоління Х, Y, Z - чому ми різні та як порозумітися один з одним / О. Матвійчук. - С.32-37
Кл.слова: особливості покоління, життєві цінності, основні характеристики
Як допомогти педагогу-початківцю. Пам'ятка. - С.38
Формуємо соціальний простір початківця
Кл.слова: наставник, метод наставництва, тест
Кіндрат, Інна. Організація інтелектуальної і мовленнєвої діяльності дітей на основі інтелектуальних карт / І. Кіндрат. - С.42-51
Кл.слова: методика Наталії Гавриш, старший дошкільник , освітній процес
Курка чи яйце? До дня народження мультика / 1. - С.52-53
Палайда, Тетяна. Дорогою добра. Сценарій дитячої вистави за мотивами казкової повісті Олександра Волкова "Чарівник Смарагдового міста" / Т. Палайда, О. Момот. - С.54-60
Кл.слова: міжнародний день анімації
Безсонова, Ольга. Вихователь для вихователів, або Навчаємо педагогів-наставників / О. Безсонова. - С.61-70
Кл.слова: досвідчений педагог, молодий фахівець
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: Д441483/2019/2
   Журнал

Дошкільне виховання [Текст] : науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ МОН України. - Київ : Світич, 1931 - . - ISSN 0321-1401. - Виходить щомісячно
2019р. № 2
Зміст:
Журлакова, Юлія. Досвід німецьких дитсадків / Юлія Журлакова. - С.2 обкладинки
Бєлєнька, Ганна. Дошкільний заклад і родина: співпраця заради дитини / Ганна Бєлєнька. - С.3-6
Швець, Надія. Співтворчість, а не наставництво. Батьківський університет в умовах сучасного закладу дошкільної освіти / Надія Швець. - С.7-10
Григоренко, Галина. Створення предметно-ігрового середовища : форми роботи з педагогами / Галина Григоренко, Ніна Погрібняк. - С.11-13
Рібцун, Юлія. Збагачуємо словниковий запас малят : батьківський всеобуч / Юлія Рібцун. - С.14-17
Проценко, Наталія. "Урок у тиші", або занурення в сенсорику : семінар-тренінг для батьків / Наталія Проценко. - С.18-19
Мацюк, Галина. Сторіночки яскраві для розвитку й забави : фетрова книжка для дітей усіх вікових груп / Галина Мацюк. - С.20-21
Волошина, Надія. Веселі клубочки : заняття з сенсорного розвитку для дітей раннього віку / Надія Волошина. - С.22-23
Куліненко, Людмила. Диво-сніжинки : ранкова зустріч з дітьми молодшої групи / Людмила Куліненко. - С.24-25
Ковальчук, Юлія. Зима-чарівниця : тренінг з бебі-пластик-шоу для дітей середньої групи та їхніх мам (за системою М. Єфименка) / Юлія Ковальчук. - С.26-27
Євстратенко, Валентина. Хочу все про зиму знати : квест для дітей старшої групи / Валентина Євстратенко. - С.28-29
Бобруйко, Наталя. Квіти для мами : заняття з малювання для дітей старшої групи / Наталя Бобруйко. - С.30-31
Ширяєва, Яна. Заграймо, заспіваймо, весну закликаймо! Бінарне заняття для дітей старшої групи / Яна Ширяєва, Оксана Карпенко. - С.32-33
Лєтіна, Юлія. Музичні казки : слухання музичних творів для дітей усіх дошкільних груп / Юлія Лєтіна. - С.34-35
Гладких, Ольга. Батьківський плейбек : театралізована зустріч батьків і дітей / Ольга Гладких. - С.36-38
Співаймо навесні сонячні пісні. - С.39-40
Халімончук, Олена. Тренажери для малят - без зусиль і витрат / Олена Халімончук. - С.3 обкладинки
Дума, Оксана. Маленькі кулінари / Оксана Дума. - С.4 обкладинки
Казановська, Ганна. Дошкільний заклад і родина - Команда дружна і єдина : фотоконкурс "Наші діти" / Ганна Казановська. - С.1 обкладинки
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
37.091.12.014.621(477)
Ж 85


    Жук, О. С.
    Організація методичної роботи в закладі загальної середньої освіти / О. С. Жук // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1/3. - С. 76–95. - Бібліогр.: 9 назв.
УДК

Рубрики: Методична робота--організація--заклади загальної середньої освіти--Україна

Кл.слова (ненормовані):
методична робота -- функції методичної роботи -- методичні об’єднання вчителів -- творчі групи -- школи передового досвіду -- наставництво -- атестація педагогічних працівників -- молоді спеціалісти -- підготовка до уроку -- самоаналіз уроку -- школи педагогічної майстерності
Анотація: Розглянуто функції методичної роботи.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

9.


    Кононко, Олена.
    Наставництво як форма організації соціального простору початківця / О. Кононко // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2018. - № 8. - С. 6-10

Кл.слова (ненормовані):
професійний досвід -- професійна мастерність -- методист-початківець

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

10.


    Кононко, Олена.
    Особливості методів підвищення фахової майстерності початківців / О. Кононко // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2018. - № 8. - С. 11-17

Кл.слова (ненормовані):
наставництво -- тренінг -- коучинг

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

11.


    Міхал, Іванна.
    Професійний розвиток учителя. Індивідуальні форми методичної роботи [Текст] / І. Міхал // Сучасна школа України. - Київ, 2018. - № 1. - С. 25-36

Кл.слова (ненормовані):
самоосвіта -- наставництво -- творчий звіт

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф2


Знайти схожі

12.
354
Н 72


    Новаченко, Т. В.
    Архетипова парадигма авторитету керівника в державному управління : монографія / Т. В. Новаченко ; Національна академія державного управління при Президентові України. - Ніжин ; Київ : Лисенко М. М., 2013. - 318 с. - ISBN 978-617-640-098-1 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Державне управління--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
колектив -- правитель -- соціальний капітал -- імперативи -- наставництво
Дод.точки доступу:
Національна академія державного управління при Президентові України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

13.


    Омельяненко, Ніна
    Концепція розвитку педагогічної освіти: акцент на практиці [Текст] / Ніна Омельяненко // Практика управління закладом освіти : спеціалізований журнал. - 2018. - № 10. - С. 10-13

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна інтернатура -- підвищення кваліфікації -- педагогічне наставництво

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

14.


    Омельяненко, ніна.
    Концепція розвитку педагогічної освіти: акцент на практиці / Н. Омельяненко // Практика управління дошкільним закладом : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 9. - С. 26-29

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна інтернатура -- підвищення кваліфікації -- педагогічне наставництво

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

15.
Шифр: О283150799/2022/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2022р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Огнев’юк, Віктор. Проблема кількості та якості у вищій освіті в контексті університетської мережі в Україні / В. Огнев’юк, В. Луговий. - С.1-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Хархула, Ярослав. Ідея сталого розвитку та соціальна відповідальність університету – найважливіші виклики / Я. Хархула. - С.18-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Срібняк, Ігор. Освітній рух у таборі полонених вояків-українців Фрайштадт, Австро-Угорщина, 1915-1917 рр. / І. Срібняк. - С.29-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Линьов, Костянтин. Мотивація професійної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти міста Києва / К. Линьов [и др.]. - С.55-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Мерзлякова О., Сабол Д., Коцюба Анна
Скиба, Юрій. Гедгантінг – інноваційна технологія в кадровому менеджменті закладу вищої освіти / Ю. Скиба. - С.75-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельниченко, Ольга. Розвиток підприємницької компетентності та її роль у відновленні країни / О. Мельниченко. - С.89-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбань, Олександр. Зовнішнє середовище цінностей університету: економіка культури / О. Горбань, О. Проценко. - С.101-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Тадеуш, Олена. Наукове наставництво як вид партнерської взаємодії у сучасному університеті / О. Тадеуш. - С.113-132. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладкова, Валентина. Професійна підготовка магістрів менеджменту до діяльності в екстремальних умовах / В. Гладкова. - С.133-147. - Бібліогр. в кінці ст.
Лутаєнко, Яна. Організаційно-методічні засади розвитку мотивації персоналу бізнес-установ до кар’єрного зростання / Я. Лутаєнко. - С.148-158. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.
Шифр: П186607/2015/1
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : науково-теоретичний та інформаційний журнал/ Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2015р. N 1
Зміст:
Пам’ятка авторові. - С.4
Кл.слова: загальна інформація, технічні вимоги, правові засади
Ничкало, Н. Г. Професійний розвиток особистості: концептуальні засади і перспективи досліджень / Н. Г. Ничкало. - С.5-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, професійний розвиток, професійна самоактуалізація
Родигіна, І. В. Філософські основи компетентністного підходу в освіті / І. В. Родигіна. - С.14-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентністний підхід, біхевіоризм, позитивізм
Гуревич, Р. С. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб розвитку майбутніх фахівців / Р. С. Гуревич. - С.21-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтердисциплінарне навчання, міждисциплінарне навчання, навчання студентів
Радкевич, В. О. Професійний розвиток персоналу вітчизняних підприємств / В. О. Радкевич. - С.27-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: персонал підприємств, адаптація, наставництво
Васянович, Г. П. Гуманістичний вимір формування професійно важливих якостей у майбутніх кваліфікованих робітників сфери обслуговування / Г. П. Васянович. - С.32-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гуманізм, гуманний, гуманістичний вимір
Подолянчук, С. В. Комплексний підхід до моніторингу наукової діяльності структурних підрозділів педагогічних університетів / С. В. Подолянчук. - С.38-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моніторинг наукововї діяльності, оцінювання, науково-дослідна робота
Рудишин, С. В. Особливості формування в учнів початкової школи природничо-наукової картини світу / С. В. Рудишин. - С.38-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: природничо-наукова освіта, початкова школа, системний підхід
Помиткіна, Л. В. Розвиток готовності студентів до прийняття стратегічних життєвих рішень засобами відеолекторію / Л. В. Помиткіна. - С.50-56. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відеолекторій, відеофільми, стратегічні життєві рішення
Локшина, О. І. Напрями трансформацій середньої освіти країн Європейського Союзу в умовах викликів сучасності / О. І. Локшина. - С.57-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МСКО-3, Європейський Союз, академічна освіта
Лук’янова, Л. Б. Світовий досвід та європейські тенденції законодавчого врегулювання освіти дорослих / Л. Б. Лук’янова ; Л. Б. Лук'янова
Березівська, Л. Д. Державна політика в питанні диференціації організації та змісту шкільної освіти в Радянській Україні в період зародження демократичних змін (1985-1991) / Л. Д. Березівська. - С.70-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: шкільна політика, національна школа, диференціація навчання
Карпенко, О. В. Реалізація державної політики у сфері надання освітніх послуг вишами США / О. В. Карпенко, С. В. Тарнавська. - С.79-87. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: децентралізація управління, освітні послуги, академічні свободи
Є примірники у відділах:
Ф2 (08.04.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (25.03.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.
371.1:005](477)
П 27


    Перехейда, О. М.
    Інноваційно-концептуальна модель управління навчальним закладом / О. М. Перехейда // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2017. - № 1/3. - С. 28–75.
УДК

Рубрики: Навчальні заклади--модель управління--Київ

Кл.слова (ненормовані):
внутрішньошкільний контроль -- демократизація внутрішнього контролю -- діагностичний контроль -- колективний контроль -- методичне наставництво -- самоконтроль -- якість освіти -- експериментальна робота
Анотація: Досвід гімназії "Ерудит", м. Київ.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф3


Знайти схожі

18.


   
    Подвійний інтернет-марафон. Подвійна сила змін! // Шкільному психологу. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 2-3

Кл.слова (ненормовані):
світові освітні практики -- досвід Канади -- наставництво та консультування учнів -- цифрові технології навчання -- веб-сервіси

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

19.


   
    Подвійний інтернет-марафон. Подвійна сила змін // Логопед : науково-методичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 2-3

Кл.слова (ненормовані):
світові освітні практики -- досвід Канади -- диференціювання навчання -- наставництво та консультування учнів

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

20.
Шифр: П464336/2018/9
   Журнал

Практика управління дошкільним закладом [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2011 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 9
Зміст:
Нові нормативні акти в сфері освіти. - С.4-7
Мартинюк, Тетяна. Мін'юст змінив правила діловодства: нові норми та кроки, щоб їх додержати / Т. Мартинюк, О. Денисенко. - С.8-13
Кл.слова: архів, описи справ, знищення документів
Денисенко, Олександр. Особові справи формуйте по-новому / О. Денисенко, І. Іванченко. - С.14-18
Кл.слова: нормативно-правові акти, склад документів
Не долучайте до особової справи. Шпаргалка. - С.19
Денисенко, Олександр. Ініціали та призвіща в реквізитах документів - що спочатку, а що потім / О. Денисенко, Т. Мартинюк. - С.20-22
Кл.слова: реквізити документів
Як правильно оформлювати реквізити документів. Корисна таблиця. - С.23-25
Омельяненко, ніна. Концепція розвитку педагогічної освіти: акцент на практиці / Н. Омельяненко. - С.26-29
Кл.слова: педагогічна інтернатура, підвищення кваліфікації, педагогічне наставництво
Про комісію (уповноваженого) із соціального страхування: вивчаємо положення за 5 хвилин. - С.30-32
Кл.слова: соціальне страхування
Організовуємо короткотривале перебування дітей у закладі: хто що робить. - С.33-35
Кл.слова: група короткотривалого перебування, керівник закладу освіти, вихователь-методист
10 запитань про педагогічну раду. Тест. - С.36-37
Житкова, Ірина. Виробничий календар - 2019 для "п'ятиденки" / І. Житкова. - С.38-40
Кл.слова: робочий час, робота з кадрами
Як провести інвентарізацію: шпаргалка для керівника. - С.41
7 відповідей на запитання про склад та обов'язки інвентаризаційної комісії. - С.42-43
Хто знає, той і має: складові вартості платних освітніх послуг. - С.44-47
Кл.слова: господарські питання, оплата праці, капітальні витрати
Сергійчук, Наталія. Чи можна проводити фото-, відеозйомку дітей в закладі освіти / Н. Сергійчук. - С.48-51
Кл.слова: сімейне життя, конфідеційна інформація
Клименко, Антоніна. Чи може медпрацівник без педагогічної освіти замінювати вихователя / А. Клименко. - С.52-54
Кл.слова: заміна вихователя, тарифний розряд, робота за сумісництвом
Горбенко, Інна. Запроваджуємо інклюзивне навчання: з чого розпочати / І. Горбенко. - С.55-61
Кл.слова: співпраця з ІРЦ, індивідуальна програма розвитку, супровід дитини
Гоголь, Марта. Контроль у сфері закупівель: хто, коли і як / М. Гоголь. - С.62-68
Кл.слова: замовник, держслужба, Рахункова палата
Клименко, Антоніна. Кухар у відпустці: який розмір доплати встановити працівнику, що виконує його обов'яки / А. Клименко. - С.69
Кл.слова: тарифний розряд, доплата, колективний договір
Сергійчук, Наталія. Відеоспостереження в закладі освіти: чи можна встановлювати / Н. Сергійчук. - С.70
Кл.слова: камери відеоспостереження, правопорядок
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)