Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=наставництво<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-33 
1.


   
    Приклад оформлення положення про наставництво [Текст] // Практика управління закладом освіти. - Київ : МЦФЕР-Україна, 2016. - № 7. - С. 60-61


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

2.


    Радкевич, В. О.
    Професійний розвиток персоналу вітчизняних підприємств [Текст] / В. О. Радкевич // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology. - Київ : Педагогічна преса, 2015. - N 1. - С. 27-31. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
персонал підприємств -- адаптація -- наставництво

Є примірники у відділах:
Ф2 (08.04.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (25.03.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

3.


    Омельяненко, Ніна
    Концепція розвитку педагогічної освіти: акцент на практиці [Текст] / Ніна Омельяненко // Практика управління закладом освіти : спеціалізований журнал. - 2018. - № 10. - С. 10-13

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна інтернатура -- підвищення кваліфікації -- педагогічне наставництво

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

4.


    Міхал, Іванна.
    Професійний розвиток учителя. Індивідуальні форми методичної роботи [Текст] / І. Міхал // Сучасна школа України. - Київ, 2018. - № 1. - С. 25-36

Кл.слова (ненормовані):
самоосвіта -- наставництво -- творчий звіт

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф2


Знайти схожі

5.


    Братко, М.
    Академічний коучинг: зміст поняття та сутність діяльності [Електронний ресурс] / М. Братко. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 37. - С. 7-13, DOI 10.28925/2311-2409.2022.371. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
академічний коучинг -- вища освіта -- коучинг -- коучинг в освіті -- менторинг
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз сутнісного змісту поняття «академічний коучинг», виокремлено цільові орієнтири діяльності коуча в освіті, окреслено перспективи застосування технології академічного коучингу в практиці вітчизняних закладів вищої освіти. Зроблено короткий теоретичний огляд актуальних англомовних та україномовних наукових праць із досліджуваної проблеми. Проаналізовано сутність понять — коучинг, коучинг в освіті, навчальний коучинг, академічний коучинг. Виявлено сутнісну різницю між коучингом та менторством, яка пов’язана з концептом «передача знань». Менторинг (наставництво) передбачає передачу знань і досвіду від більш досвідченого учасника педагогічної взаємодії до менш досвідченого, а коучинг — самопізнання учня з метою розкриття внутрішнього потенціалу. Встановлено, що коучинг це специфічний діалогічний, праксеологічний метод навчання, спрямований на особистісний та/або професійний розвиток в процесі якого, завдяки підтримці, наданій коучем, особистість отримує психологічну та поведінкову допомогу, необхідну для досягнення конкретних цілей у різних царинах життя. Зроблено висновок, що академічний коучинг — це педагогічна технологія, цільове призначення якої допомога здобувачу освіти у досягненні своїх особистісних освітніх цілей, збільшенні продуктивності, покращанні освітніх результатів, через розкриття внутрішнього особистісного потенціалу, що дозволяє підібрати власні способи вирішення академічних проблем. Акцентовано на успішному запроваджені технології академічного коучингу у закладах післяшкільної освіти США, в межах діяльності Центрів академічного успіху (Academic success centers). Проведене дослідження актуалізувало необхідність ґрунтовного дослідження педагогічних та психологічних основ академічного коучингу, визначення педагогічних умов запровадження цієї технології у вітчизняну освітню практику.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.
373.2
М 50


    Шоутен, Т.
    Менеджмент керівників закладів дошкільної і початкової освіти [Текст] : навчально-методичний посібник / Т. Шоутен, Л. І. Даниленко, О. І. Зайченко, Н. З. Софій. - Київ : СПД-ФО Парашин К. С., 2009. - 111 с. - ISBN 978-966-8217-44-9 : 24.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Упрвління начальним закладом

Кл.слова (ненормовані):
керівник освітного закладу -- робоча концепція -- лідерство -- професійне відновлення -- якість освіти -- підтримка педагогів -- спостереження -- наставництво
Анотація: У посібнику акцентується увага на тому, що професійні завдання керівників і педагогів часто збігаються у таких аспектах діяльності як лідерство в освіті, менеджмент освіти, особливо в тій його частині, коли необхідно знати особливості розвитку дітей різного віку, щоб надати їм необхідну підтримку.
Дод.точки доступу:
Даниленко, Л. І.
Зайченко, О. І.
Софій, Н. З.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

7.


    Şahinoğlu, A.
    An examination of teachers’ practices supported through mentoring program [Електронний ресурс] / A. Şahinoğlu, A. Sağlam. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 4. - P66-87, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
вчительські практики -- наставництво -- підготовка вчителів -- професійний розвиток учителів
Анотація: Метою цього дослідження є оцінка впливу практики наставництва, розробленої для підтримки вчителів у впровадженні оновленої навчальної програми з фізики, на практику. Для досягнення цієї мети була розроблена триетапна модель із застосуванням підходу групового наставництва, яка складається з підготовки (оцінка потреб для визначення поточного статусу вчителя), реалізації (практики наставництва, спрямовані на усунення виявлених прогалин у знаннях предмета) та загальної оцінки (оцінка впливу практики наставництва на практику вчителів до, під час і після процесу впровадження). Було прийнято дидактичний інженерний метод, і протягом 16 тижнів спостерігали за трьома вчителями фізики за допомогою записів камери. Спостереження були класифіковані відповідно до компетентностей у галузі фізики, і відповідно була проаналізована практика вчителів. Отримані дані свідчать про те, що підтримка наставництва мала позитивний вплив на розвиток вчителями дидактичної структури та підходів, орієнтованих на учня, з деяким регресом, який спостерігався після припинення наставництва. Проте практика вчителів залишилася кращою порівняно з початковим станом. Це дослідження було обмежене трьома вчителями-добровольцями з фізики, але результати свідчать про те, що наставництво може бути ефективним для покращення дотримання вчителями навчальної програми в галузі прикладної педагогічної освіти, і дослідження має практичні наслідки для підготовки та професійного розвитку вчителів. Дослідження робить внесок у поле, надаючи інший погляд на підготовку вчителів, наголошуючи на практичній підготовці та оцінці потреб, а не на теоретичній освіті.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Sağlam, A.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Тесмінецька, Ж. К.
    Організація роботи з молодими вчителями / Ж. К. Тесмінецька // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 4/6. - С. 50–59.

Рубрики: Методична робота--молоді вчителі--Україна

Кл.слова (ненормовані):
методична робота -- наставництво -- самоосвіта -- школа молодого вчителч
Анотація: Робота школи молодого вчителя.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

9.


    Швець, Надія
    Співтворчість, а не наставництво. Батьківський університет в умовах сучасного закладу дошкільної освіти / Надія Швець // Дошкільне виховання. - 2019. - № 2. - С. 7-10 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Дошкільний заклад і сім'я

Кл.слова (ненормовані):
співпраця з родиною
Анотація: Автор ділиться досвідом налагодження співпраці з батьками вихованців, представляє, створений з метою психолого-педагогічної просвіти, батьківський університет "Щаслива родина".

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

10.


    Омельяненко, ніна.
    Концепція розвитку педагогічної освіти: акцент на практиці / Н. Омельяненко // Практика управління дошкільним закладом : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 9. - С. 26-29

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна інтернатура -- підвищення кваліфікації -- педагогічне наставництво

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

11.


    Баранова, Ірина.
    Оцінка vs самооцінювання: інструменти контролю чи розвитку? / І. Баранова // Учитель початкової школи : науково-методичний журнал. - 2018. - № 11. - С. 7-11

Кл.слова (ненормовані):
рефлексія -- наставництво -- критика

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

12.
37.091.12:005.963.2-051(07)
С 13


    Савич, Ж. В.
    Наставництво як інструмент адаптації нових працівників у закладах освіти : практикум / Ж. В. Савич ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - 51 с. - 9.70 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Заклади вищої освіти--Педагогічний колектив--Наставництво--Україна

Кл.слова (ненормовані):
розбудова системи роботи з персоналом -- наставництво -- діяльність наставника
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

13.
   37(091)
   Ш 70


   
    Шлях до себе - шлях до людей : привітання, спогади, враження ввід співпраці та зустрічей / головний редактор В. І. Кушерець ; науковий редактор В. І. Кушерець ; відповідальний упорядник С. О. Сисоєва. - Київ : Знання України, 2017. - 391 с. - ISBN 978-966-316-412-0 : 100.00 грн.
До 70-річчя В. Г. Кременя
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. У команді Міністра Василя Кременя / В. О. Огнев’юк. - С .165-173
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Історія--Персоналії--Україна

    Історія освіти--Видатні особистості--Україна


Кл.слова (ненормовані):
історія освіти -- філософія освіти -- наставництво -- управлінська еліта
Дод.точки доступу:
Кушерець, В. І. \головний редактор.\
Кушерець, В. І. \науковий редактор.\
Сисоєва, С. О. \відповідальний упорядник.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

14.


    Osiptsov, A.
    Conceptuality and communication at the philosophical tradition of Richard Rorty = Контекстуальність та комунікативність у філософській традиції Річарда Рорті / A. Osiptsov, O. Tsybulko // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 1. - P10-14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
Річард Рорті -- неозначеність філософії -- контекстуальність -- комунікативність -- неопрагматизм -- розуміння -- мова
Анотація: У статті розглядається філософський здобуток яскравого представника англійсько-американської традиції аналітичної філософії Річарда Рорті з огляду на комунікативну спрямованість його ключових ідей. У науковій літературі Р. Рорті прийнято вважати посередником між англійсько-американською традицією аналітичної філософії та філософією європейською. У своїх роботах науковець виклав свій погляд на предмет філософії як науки, стверджуючи, що філософія не вивчає, не досліджує, не описує реальний світ, а є лише інструментом, знаряддям прагматичного опису та герменевтичної розмови. Р. Рорті намагається спростувати розуміння світу як дзеркала реальності, що було характерним для метафізичних поглядів класичної європейської філософії. На підставі аналізу робіт "Філософія і дзеркало природи" (1979), "Значення прагматизму" (1982), "Філософія після філософії: випадковість, іронія і солідарність" (1989), "Філософія та майбутнє" (1994) виявлено ставлення філософа до сучасної йому філософії, особливо до претензії на всеохоплюючий характер метафілософських теорій. Акцентовано увагу на його ідеї, що прогрес у розвитку людства можна забезпечити тільки за наявності такого елемента, як приватна сфера, де особистості надано можливість вільно аналізувати, вивчати власні естетичні витвори. Вчений розвинув ідеї аналітичного неопрагматизму, розглядаючи мову як специфічний людський інструмент, як знаряддя ефективної дії людини в оточуючому світі. У сьогоднішній реальності обставини змінюються з неймовірною швидкістю, людині доводиться враховувати це, що й спричиняє невідворотню трансформацію мови, поліваріантність дискурсів, забезпечення комунікації між ними. На підставі цього Рорті обстоює ідею щодо неокресленості, неозначеності філософії, спричиненої множинністю її іміджів - філософія-як-епістемологія, філософія-як-наука, філософія-як-наставництво, філософія-як-література, філософія-як-інтелектуальна гра, філософія-як-система особливих практик тощо. Проте ця достатньо продуктивна думка не набула деталізації у наукових працях філософа
Дод.точки доступу:
Tsybulko, O.
Цибулько Ольга
Осіпцов Андрій


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

15.


    Тесмінецька, Ж. В.
    Організація роботи з молодими вчителями / Ж. В. Тесмінецька // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 19/21. - С. 37–46.

Рубрики: Методична робота--робота з молодими вчителями

Кл.слова (ненормовані):
молоді спеціалісти -- школа молодого вчителя -- методична робота -- наставництво -- самоосвіта -- поради вчителям
Анотація: Школа молодого вчителя.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

16.
005.95/.96
Б 41


    Бейтс, Боб.
    Маленька книжка великих коучингових моделей. 76 способів допомогти менеджерам максимально ефективно використовувати людський ресурс / Б. Бейтс. - Харків : Фабула #PRO, 2019. - 269 с. - ISBN 978-617-09-5630-9 : 260.00 грн.
Переклад назви: The Little Book of big coaching models. 76ways to help managers get the best out of people
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Управління персоналом--Коучинг--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
коучинг -- консультування -- наставництво -- радництво -- робота з трангресивною поведінкою -- коучинг шляхом стимулювання

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.
37.091.12.014.621(477)
Ж 85


    Жук, О. С.
    Організація методичної роботи в закладі загальної середньої освіти / О. С. Жук // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1/3. - С. 76–95. - Бібліогр.: 9 назв.
УДК

Рубрики: Методична робота--організація--заклади загальної середньої освіти--Україна

Кл.слова (ненормовані):
методична робота -- функції методичної роботи -- методичні об’єднання вчителів -- творчі групи -- школи передового досвіду -- наставництво -- атестація педагогічних працівників -- молоді спеціалісти -- підготовка до уроку -- самоаналіз уроку -- школи педагогічної майстерності
Анотація: Розглянуто функції методичної роботи.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

18.


   
    Подвійний інтернет-марафон. Подвійна сила змін! // Шкільному психологу. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 2-3

Кл.слова (ненормовані):
світові освітні практики -- досвід Канади -- наставництво та консультування учнів -- цифрові технології навчання -- веб-сервіси

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

19.


   
    Подвійний інтернет-марафон. Подвійна сила змін // Логопед : науково-методичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 2-3

Кл.слова (ненормовані):
світові освітні практики -- досвід Канади -- диференціювання навчання -- наставництво та консультування учнів

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

20.
354
Н 72


    Новаченко, Т. В.
    Архетипова парадигма авторитету керівника в державному управління : монографія / Т. В. Новаченко ; Національна академія державного управління при Президентові України. - Ніжин ; Київ : Лисенко М. М., 2013. - 318 с. - ISBN 978-617-640-098-1 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Державне управління--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
колектив -- правитель -- соціальний капітал -- імперативи -- наставництво
Дод.точки доступу:
Національна академія державного управління при Президентові України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

 1-20    21-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)