Пошуковий запит: (<.>K=необхідність<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 285
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Фейербах, Людвиг Избранные философские произведения. Т. 1. - 1955
|
>2.
| Бойко В. Ф. Судова реформа в Україні : стан і перспективи/В. Ф. Бойко. - 2004
|
>3.
| Пальчевський С. С. Сугестопедагогіка: новітні освітні технології/С.С. Пальчевський. - 2005
|
>4.
| Бєломєсяцев А. Б. Правові основи архітектури /А. Б. Бєломєсяцев. - 2006
|
>5.
| Акмеологія - наука ХХІ століття: розвиток професіоналізму/редактор В. І. Перевозчиков. - 2008
|
>6.
| Махорін Г. Українська національна революція 1917 - 1922 рр. та її перебіг на Житомирщині/Геннадій Махорін. - 201
|
>7.
| Науково-методичний посібник із запровадження кредитно-модульної форми навчання педагогічних працівників у систему післядипломної педагогічної освіти/М-во освіти і науки України Кн.1. - 2010
|
>8.
| Тимчик О. В. Особливості вивчення розділу "Генетика" у шкільному курсі біології/О. В. Тимчик, О. В. Полковенко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010,N № 2.-С.1-12
|
>9.
| Науково-методичний посібник із запровадження кредитно-модульної форми навчання педагогічних працівників у систему післядипломної педагогічної освіти/М-во освіти і науки України Кн. 2. - 2010
|
>10.
| Пятигорский, Вячеслав Михайлович Система скрипичной техники. Ч. 1:Теория. Методические комментарии. - 2011
|
>11.
| Панченко А. Г. Експертне оцінювання методичної роботи в загальноосвітньому навчальному закладі/А. Г. Панченко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011,N № 1.-С.168-176
|
>12.
| Сметаніна Л. С. Алгоритмічна діяльність як вектор покращення професійної підготовки майбутніх учителів суспільно-гуманітарного напряму/Л. С. Сметаніна // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011,N № 1.-С.90-102
|
>13.
| Назаровець М. PR бібліотек вищих навчальних закладів у мережі Інтернет/М. Назаровець // Вісник Книжкової палати, 2013,N № 12.-С.21-22
|
>14.
| Матвієнко О. ІТ-освіта у вищих навчальних закладах культури: доцільність і профільність/О. Матвієнко, М. Цивін // Вісник Книжкової палати, 2013,N № 10.-С.20-23
|
>15.
| Шишкіна Л. Самоосвіта педагога - необхідність сучасного суспільства/Л. Шишкіна // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. -Київ:Плеяди, 2013,N N 12.-С.8-9
|
>16.
| Українська мова й література в сучасній школі - 2013г.,N 12 (Введено оглавление)
|
>17.
| Гриневич Л. Холістичний підхід до моніторингу якості освіти/Л. Гриневич // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2014,N № 3.-С.70-75
|
>18.
| Попова Д. Полікультурна освіта як засіб соціальної профілактики екстремізму та ксенофобії/Д. Попова // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2014,N № 3.-С.130-135
|
>19.
| The Fukushima Daiichi Nuclear Power Station disaster/by the Independent Investigation Commission on the Fukushima Nuclear Accident ; edited by Mindy Kay Bricker. - 2014
|
>20.
| Суходольська Й. Необхідність конструктивних змін в освіті - ідея особистісного спілкування/Й. Суходольська // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2014,N № 3.-С.52-58
|
|
|