Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (9)Наукові періодичні видання Університету (71)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=необхідність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 285
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
1(091)(430)
Ф 36


   Фейербах, Людвиг

    Избранные философские произведения [Текст] : в 2 т. / Л. Фейербах; Ред. Москва Москва Григорьян, Авт. предисл. Москва Москва Григорьян; АН СССР Ин-т философии. - Москва : Госполитиздат.
   Т. 1. - Москва, 1955. - 676 с : портр. - Библиогр. в примеч: с. 648 - 666; Указ. имен: с. 667 - 674. - 10.15 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія філософії--Німецька філософія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
антропология -- безсмертя -- спіритуалізм -- воля -- моральність -- необхідність -- індивідуалізм -- матеріалізм -- совість -- ідеалізм -- щастя
Анотація: В первом томе работ немецкого философа представлены произведения, отражающие материалистические воззрения автора.
Дод.точки доступу:
Григорьян, М. М. \ред.\
Григорьян, М. М. \авт. предисл.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

2.
   67.9
   Б 77


    Бойко, Віталій Федорович.
    Судова реформа в Україні : стан і перспективи [Текст] : навчальний посібник / В. Ф. Бойко. - Київ : МАУП, 2004. - 176 с. - Біліогр.: с. 170-171. - ISBN 966-608-440-6 : 2.60 грн.
ДРНТІ
ББК 67.9

Рубрики: Правознавство

Кл.слова (ненормовані):
судова система -- Конституція України -- самоврядування
Анотація: розглядається необхідність, проблеми і напрями судової системи України, важливість утрвердження конституційних засад судочинства

Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5)

Знайти схожі

3.
37.013
П 14


    Пальчевський, Степан Сергійович.
    Сугестопедагогіка: новітні освітні технології : навчальний посібник / С.С. Пальчевський ; Міністерство освіти і науки України, Рівненський державний гуманітарний університет. - Київ : Кондор, 2005. - 350 с. - ISBN 966-7982-76-9 : 26.90 грн., 28.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Сугестопедагогіка--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
загальні основи сугестопедагогіки -- гіпнопедія -- релаксопедія -- сугестопедія -- основи теорії навчання та виховання -- сугестопедична модель ХЕТвоД -- сугестопедагогічне школознавство
Анотація: У навчальному посібнику розглядається сугестопедагогіка як психотерапевтична течія педагогіки. Визначаються її джерела, висвітлюються зв'язки з сугестологією, психотерапевтикою, психологією, фізіологією, генетикою, філософією сучасної освіти та основами театрального мистецтва. Викладаються основи теорії навчання та виховання у світлі головних напрямів сугестопедагогіки: гіпнопедії, релаксопедії, сугестопедії, обумовлюється необхідність створення сугестопедичної моделі ХЕТвоД.
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Рівненський державний гуманітарний університет


Примірників всього: 5
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

4.
   72.01
   Б 11


    Бєломєсяцев, Андрій Борисович.
    Правові основи архітектури / А. Б. Бєломєсяцев ; Академія мистецтв України, Інститут проблем сучасного мистецтва. - Київ : Музична Україна, 2006. - 544 с. - ISBN 966-7452-27-1 : 80.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Архітектура--Сутність і значення--Правове регулювання

Анотація: Книга є продовженням студій автора, розпочатих монографією «Філософські основи архітектури» (К., 2005). Зроблено спробу систематизувати позитивне право, тобто законодавчу реальність України за станом на 1.09.2006. У ряді випадків проводяться аналогії із законодавством Російської Федерації та США. Головний висновок із систематизації матеріалу полягає в тому, що назріла необхідність розглядати архітектурне право як відносно самостійну галузь права, а переважну більшість державних будівельних норм як норм права, тобто норм, які регулюють стосунки між людьми, а не норм технічних, які регулюють ті або інші виробничі процеси. Інакше кажучи, право є не тільки формою організації архітектурного процесу, але й істотним компонентом змісту архітектурної діяльності. Монографія розрахована на фахівців в галузі правових відносин в архітектурно-будівній сфері, студентів ВНЗ і факультетів, які вивчають відповідні дисципліни, архітектурознавців, а також буде цікавою широкому загалу читачів, які не байдужі до правових проблем архітектури.
Дод.точки доступу:
Академія мистецтв України
Інститут проблем сучасного мистецтва


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

5.
37.013.77(06)
А 40


   
    Акмеологія - наука ХХІ століття: розвиток професіоналізму : матеріали Другої Міжнародної науково-практичної конференції / редактор В. І. Перевозчиков. - Київ : КМПУ ім. Б. Д. Грінченка, 2008. - 496 с. - ISBN 978-966-7548-64-3 : 121.76 грн., 121.76 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Акмеологія--Педагогіка--Психологія--Соціологія--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
акмеологія -- теорія особистості -- якісна освіта -- акмеологічні дослідження -- саморозвиток особистості -- етапи педагогічного керівництва -- правове вихованя -- рефлексивна діяльність -- розвиток здібностей -- педагогіка дозвілля -- професіоналізм
Анотація: У збірнику розглядаються актуальні проблеми нової інтегративної науки - акмеології, що виникла на суміжжі природничих, суспільних, гуманітарних дисциплін. Обгрунтовується необхідність реалізації акмеологічного підходу в системі освіти, а також перспективність розвитку акмеології та практичне втілення її у сферу освіти в Україні.
Дод.точки доступу:
Перевозчиков, В. І. \редактор.\


Примірників всього: 4
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

6.
323.272(477)"1917/1922"
М 36


    Махорін, Геннадій.
    Українська національна революція 1917 - 1922 рр. та її перебіг на Житомирщині [Текст] / Геннадій Махорін. - житомир : Видавець Євенок О. О., 201. - 208 с. - ISBN 978-617-7607-41-9 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Внутрішня політика
--Революції, 20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
історіографія -- Українська Центральна Рада -- УНР -- Директорія -- повстанькі рухи
Анотація: У монографії на основі численних архівних документів прослідковується перебіг Української національної революції 1917-1922 рр.,обгрунтовується необхідність розширення хронологічних рамок цього піднесення національно-визвольної боротьби до листопада 1922 року. У межах дослідження висвітлюються особливості перебігу подій того часу на території сучасної Житомирщини.В книзі вміщено біографічний словник учасників Української національної революції 1917-1922,життя та діяльність яких пов’язані з Житомирщиною. Книга призначена широкому колу читачів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://ir.polissiauniver.edu.ua

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

7.
378.046-021.68:005.591.6(072)
Н 34


   
    Науково-методичний посібник із запровадження кредитно-модульної форми навчання педагогічних працівників у систему післядипломної педагогічної освіти [Текст]. Кн.1 / М-во освіти і науки України. - Київ : [б. в.], 2010. - 79 с. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Післядипломна педагогічна освіта--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
післядипломна педагогічна освіта -- кредитно-модульна система навчання -- педагогічні працівники -- педагоги -- підвищення кваліфікації -- законодавче забезпечення -- зміст -- форми -- методи -- моделі -- компетентнісний підхід -- педагогічна освіта
Анотація: У посібнику обгрунтовано необхідність кредитно-модульної системи навчання у підвищення кваліфікації педагогічних працівників.

Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (4)

Знайти схожі

8.


    Тимчик, О. В.
    Особливості вивчення розділу "Генетика" у шкільному курсі біології [Електронний ресурс] / О. В. Тимчик, О. В. Полковенко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2010. - № 2. - С. 1-12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
педагогіка -- біологія -- генетика -- форми контролю -- задачі
Анотація: Проведені емпіричні дослідження підтверджують гіпотезу про те, що диференційовані практичні завдання, які поступово вводяться при вивченні генетики, є оптимальною формою контролю та обліку знань учнів і засвідчують необхідність індивідуалізації навчання при вивченні генетики. Одержані результати можна використовувати в організації та проведенні диференційованого контролю знань, спираючись на індивідуальні можливості кожного учня
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Полковенко, О. В.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

9.
378.046-021.68:005.591.6(072)
Н 34


   
    Науково-методичний посібник із запровадження кредитно-модульної форми навчання педагогічних працівників у систему післядипломної педагогічної освіти [Текст]. Кн. 2 / М-во освіти і науки України. - Київ : [б. в.], 2010. - 79 с. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Післядипломна педагогічна освіта--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
післядипломна педагогічна освіта -- кредитно-модульна система навчання -- педагогічні працівники -- педагоги -- підвищення кваліфікації -- законодавче забезпечення -- зміст -- форми -- методи -- моделі -- компетентнісний підхід -- педагогічна освіта
Анотація: У посібнику обгрунтовано необхідність кредитно-модульної системи навчання у підвищення кваліфікації педагогічних працівників.

Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (4)

Знайти схожі

10.
780.614.331.087.5(072)
П 99


   Пятигорский, Вячеслав Михайлович

    Система скрипичной техники [Ноти] : учебно-методическое пособие : в 2-х частях / В. М. Пятигорский. - Киев : Кафедра, 2011 - .
   Ч. 1 : Теория. Методические комментарии. - 2011. - 120 с. - ). - ISBN 978-966-188-258-3 : 150.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музика--Інструментальні твори--Твори для скрипки--Нотні видання

   Музика--Скрипка--Навчально-методичні посібники


Кл.слова (ненормовані):
виховання скрипача -- вправи для технічного розвитку -- процес гри -- ігровий апарат -- метроритмічне варіювання -- постановочні принципи -- принципи інтонування -- аплікатура
Анотація: Розкриває необхідність систематичного підходу до формування виконавського апарату скрипача і містить методичні коментарі до практичної частини.

Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

11.


    Панченко, А. Г.
    Експертне оцінювання методичної роботи в загальноосвітньому навчальному закладі [Електронний ресурс] / А. Г. Панченко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2011. - № 1. - С. 168-176. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
експертиза -- експертне оцінювання -- методична робота
Анотація: У статті обґрунтована необхідність запровадження експертного оцінювання методичної роботи як інструменту розвитку загальноосвітнього навчального закладу. Автором запропоновані показники для оцінювання рівня організації методичної роботи у ЗНЗ.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

12.


    Сметаніна, Л. С.
    Алгоритмічна діяльність як вектор покращення професійної підготовки майбутніх учителів суспільно-гуманітарного напряму [Електронний ресурс] / Л. С. Сметаніна. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2011. - № 1. - С. 90-102. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
алгоритмічна діяльність -- професійна підготовка учителів -- системно-алгоритмічне мислення
Анотація: У статті проаналізовані особливості професійної освіти майбутніх учителів суспільно-гуманітарного напряму та обґрунтована необхідність організації алгоритмічної діяльності майбутніх учителів як потужного апарату підвищення ефективності їх професійної підготовки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

13.


    Назаровець, Марина.
    PR бібліотек вищих навчальних закладів у мережі Інтернет / М. Назаровець // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 12. - С. 21-22. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
бібліотека ВНЗ -- зв'язки з громадськістю -- інформаційний центр -- прес-реліз -- Інтернет
Анотація: У статті розглянуто необхідність використання бібліотеками ВНЗ засобів інтернет-комунікації як PR-інструменту для постійного взаємовигідного зв'язку із користувачами їхніх послуг. Проаналізовано сучасний стан веб-присутності українських бібліотек вищих навчальних закладів.

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (03.02.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

14.


    Матвієнко, Оксана.
    ІТ-освіта у вищих навчальних закладах культури: доцільність і профільність / О. Матвієнко, М. Цивін // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 10. - С. 20-23. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ

Кл.слова (ненормовані):
ІТ-освіта -- ВНЗ культури -- непрофільні спеціальності -- соціально-культурна сфера -- бібліотечна справа -- мережеве мистецтво
Анотація: У статті розглянуто проблему ІТ-освіти у вищих навчальних закладах культури. Наголошено на доцільності підготовки ІТ-фахівців у ВНЗ культури у зв'язку з необхідністю оволодіння предметною галуззю, для якої створюється або впроваджується програмний продукт. Вказано на необхідність подальших досліджень феномену підготовки ІТ-фахівців у ВНЗ культури.
Дод.точки доступу:
Цивін, Михайло


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ Прим. 1 - (вільний)


Знайти схожі

15.


    Шишкіна, Л.
    Самоосвіта педагога - необхідність сучасного суспільства [Текст] / Л. Шишкіна // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - Київ : Плеяди, 2013. - N 12. - С. 8-9

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

16.
Шифр: У360188/2013/12
   Журнал

Українська мова й література в сучасній школі : наук.-метод. та літературно-мистецький журн./ Інститут педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2013р. № 12
Зміст:
Гаєвська, Н. Марко Вовчок. Творчий доробок письменниці : До 180-річчя від дня народження / Н. Гаєвська. - С.4-7
Кл.слова: ПСИХОЛОГІЗМ, ФОЛЬКЛОР, ОПОВІДАННЯ
Кузьменко, В. Борис Грінченко про видання літератури для дітей / В. Кузьменко. - С.7-11
Кл.слова: МОРАЛЬНИЙ ІДЕАЛ, МОВА ТВОРУ, МОРАЛЬНИЙ ІДЕАЛ
Дяченко, С. Образ учителя у творчості Бориса Грінченка : на матеріалі оповідань "Непокірний", "Екзамен", "Украла", "Дзвоник" : до 150-річчя від дня народж. письменника / С. Дяченко. - С.12-15
Василишин, О. Історія одного літературного побратимства : Борис Харчук та Іван Гнатюк / О. Василишин. - С.16-19
Кл.слова: ХАРЧУК БОРИС, ГНАТЮК ІВАН
Омельчук, С. Учнівське наукове лінгвістичне дослідження як ефективний засіб формування дослідницької компетентності / С. Омельчук. - С.20-28, ПРИКМЕТНИКИ, КОСТЕНКО ЛІНА
Дика, Н. Формування в учнів 5-7 класів мовленнєво-комунікативних умінь засобами інтеракції на уроках української мови / Н. Дика. - С.29-33
Кл.слова: КОГНІТИВНА МЕТОДИКА, АРГУМЕНТАЦІЙНІ ТЕКСТИ
Видайчук, Т. Лінгвополітичні виміри поняття "мова" у староукраїнську добу / Т. Видайчук. - С.34-36
Кл.слова: ЖИВА НАРОДНА МОВА, МОВНА СИТУАЦІЯ
Столяр, З. У Національному університеті "Острозька академія" відсвяткували День української писемності та мови / З. Столяр. - С.37-40
Кл.слова: МЕТОДИКА НАВЧАННЯ, ЛІНГВОДИДАКТИЧНА ПРОБЛЕМА, КУЛЬТУРНОМОВНІ ОСОБЛИВОСТІ
Смирнова, Н. Інноваційні системи навчання на уроках української мови / Н. Смирнова. - С.40-42
Кл.слова: АЛГОРИТМУВАННЯ, КОНСТРУЮВАННЯ
Авраменко, О. Діалог зі словесником / О. Авраменко. - С.43-44
Кл.слова: МАТВІЄНКО Н. В.
Осьмакова, М. Синонімічне та фразеологічне багатство української мови. 10 класи / М. Осьмакова. - С.45-47
Кл.слова: ФРАЗЕОЛОГІЧНЕ ЗРОЩЕННЯ, СИНОНІМІЧНИЙ РЯД, КРИЛАТІ ВИСЛОВИ
Толстая, Т. Особливості побудови опису пам'ятки історії та культури : усний твір-опис пам'ятки, 8 кл. / Т. Толстая. - С.48-51
Кл.слова: УРОК-МАНДРІВКА, РОЗДУМ-ДОВЕДЕННЯ, РОЗДУМ-ПОЯСНЕННЯ
Осаулець, Л. Микола Вороний "Євшан-зілля". Поема про необхідність повернення людині історичної пам'яті, усвідомлення своєї національної приналежності / Л. Осаулець. - українська література, 6 кл.
Кл.слова: ЛІРО-ЕПІЧНА ПОЕМА, ПАТРІОТИЧНИЙ ТВІР
Плітко, В. Василь Симоненко. Патріотичні мотиви в поезії "Лебеді материнства" : українська література / В. Плітко. - С.55
Кл.слова: ТВІР-МІНІАТЮРА, ЖАНРОВІ ОСОБЛИВОСТІ
Грицай, Л. Драматургія Івана Франка. Соціально-психологічна драма "Украдене щастя" : урок-подорож з української літератури, 10 кл. / Л. Грицай. - С.56-61
Кл.слова: УРОК-ПОДОРОЖ, 10 КЛАСИ
Дубровський, Р. Релігійна віра як джерело поетичної творчості Галини Гордасевич / Р. Дубровський. - С.62-66
Кл.слова: ОБРАЗ-СИМВОЛ, ДУХОВНІСТЬ, РЕЛІГІЙНИЙ СВІТОГЛЯД
Слоньовська, О. "Письменник, мученик, вигнанець..." : Вивчення творчості Івана Багряного в школі з допомогою матеріалів науково-методичної рорзвідки Ольги Куцевол "Народився він для бою..." / О. Слоньовська. - С.67-68
Кл.слова: КУЦЕВОЛ О., НАУКОВО-МЕТОДИЧНА КНИЖКА, БАГРЯНИЙ ІВАН
Рарицький, О. Г. Б. Райбедюк. Вивчення творчості українських поетів-дисидентів / О. Рарицький. - С.69-71
Кл.слова: ПОСІБНИК
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ Прим. 1 - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.


    Гриневич, Лілія.
    Холістичний підхід до моніторингу якості освіти [Електронний ресурс] / Л. Гриневич // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2014. - № 3. - С. 70-75, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.7075. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
холістичний підхід -- моніторинг якості освіти -- форми моніторингу
Анотація: У статті досліджено моніторинг якості освіти з позиції холістичного підходу; розглянуто основні сфери функціонування моніторингу якості освіти; виокремлено основні об’єкти освітнього моніторингу; представлено огляд форм моніторингу загальної середньої освіти у відповідності до завдань, об’єктів та джерел даних; підкреслено необхідність інституційного забезпечення цілісності системи моніторингу якості освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (11.06.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (29.11.2023р. Прим. 2 (кол. Огнев’юк) - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

18.


    Попова, Діана.
    Полікультурна освіта як засіб соціальної профілактики екстремізму та ксенофобії [Електронний ресурс] / Д. Попова // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2014. - № 3. - С. 130-135, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.130135. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
глобалізація -- екстремізм -- ксенофобія -- полікультурна освіта -- програми профілактики
Анотація: В статті обґрунтована необхідність полікультурної освіти як ефективного та дієвого засобу соціальної профілактики екстремізму і ксенофобії серед молоді. Автор розкриває роль полікультурної освіти у підготовці молодої людини до міжнаціонального діалогу в полікультурному соціальному та культурному середовищі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (11.06.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (29.11.2023р. Прим. 2 (кол. Огнев’юк) - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

19.
   908(520)
   T44


   
    The Fukushima Daiichi Nuclear Power Station disaster : investigating the myth and reality / by the Independent Investigation Commission on the Fukushima Nuclear Accident ; edited by Mindy Kay Bricker. - London : Routledge ; New York : Taylor & Francis Group, 2014. - xlix, 248 p. - (Earthscan from Routledge). - ISBN 978-0-415-71393-1 (hardback). - ISBN 978-0-41571-396-2 (pbk) : 150.00 грн.
"Published in association with the Bulletin of Atomic Scientists and the Rebuild Japan Initiative Foundation.". В рамках проєкту "Read Japan Project".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Стихійні лиха--Допомога--Японії--Фокусіма

   Атомна катастрофа--Японія--Фокусіма, 2011


   Атомні електростанції--Аварії--Розслідува--Японія--Фокусіма


   Технології та інженерія--Енергетичні ресурси, атомні


Кл.слова (ненормовані):
disaster relief -- fukushima nuclear disaster -- nuclear power plants -- accidents
Анотація: Коли в 1990 році Комісія з ядерної безпеки в Японії переглянула керівні принципи проектування безпеки для атомних станцій, регулююче агентство чітко виключило необхідність розгляду тривалої втрати електроенергії змінного струму. Іншими словами, нічого схожого на катастрофу на АЕС Фукусіма-Дайічі не було. Ніяке цунамі висотою 45 футів не могло б вивести з ладу її аварійні системи. Нічого подібного не могло статися тиждень у березні 2011 року. У цьому томі та в захоплюючих деталях Незалежна комісія з розслідування аварії на атомній електростанції Фукусіма-Дайічі, очолювана цивільними особами, представляє ретельний і потужний звіт про те, що сталося протягом годин і днів після цієї ядерної катастрофи, Другий найгірший в історії. Він документує висновки робочої групи з понад тридцяти осіб, включаючи природничих науковців та інженерів, соціологів і дослідників, бізнесменів, юристів і журналістів, які досліджували цю кризу, пов’язану з кількома одночасними небезпеками. Вони провели понад 300 опитувань для збору свідчень відповідних осіб. Відповідальність цього комітету полягала в тому, щоб діяти як зовнішній омбудсмен, узагальнюючи свої висновки у формі оригінального звіту, опублікованого японською мовою в лютому 2012 року. Зараз його було суттєво переписано та переглянуто для цього англомовного видання. Робота розкриває правду про трагічну сагу про численні катастрофічні аварії на атомній електростанції «Фукусіма-Даїчі». Вона слугує цінною та важливою історичною довідкою, яка допоможе інформувати та спрямовувати майбутню ядерну безпеку та політику як у Японії, так і на міжнародному рівні». -- «У цьому томі та в захоплюючих деталях Незалежна комісія з розслідування аварії на АЕС «Фукусіма-Дайічі», очолювана цивільними особами, представляє ретельний і вагомий звіт про те, що сталося протягом кількох годин і днів після цієї ядерної катастрофи, другої за найгіршою в історії. У ньому задокументовано висновки робочої групи з понад тридцяти осіб, у тому числі природничих науковців та інженерів, соціологів та дослідників, бізнесменів, юристів і журналістів, які досліджували цю кризу, пов’язану з кількома одночасними небезпеками. Вони провели понад 300 розслідувальних інтерв’ю Відповідальність цього комітету полягала в тому, щоб діяти як зовнішній омбудсмен, узагальнюючи свої висновки у формі оригінального звіту, опублікованого японською мовою в лютому 2012 року. Зараз його було суттєво переписано та переглянуто для цього англомовного видання.
Дод.точки доступу:
Bricker, M. \editor.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

20.


    Суходольська, Йолянта.
    Необхідність конструктивних змін в освіті - ідея особистісного спілкування [Електронний ресурс] / Й. Суходольська // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2014. - № 3. - С. 52-58, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.5258. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
діалогічна комунікація -- реформа системи освіти -- соціальна компетенція
Анотація: Сучасна система освіти повинна бути спрямованою на підготовку молодих людей до мінливих реалій. Потрібно не тільки заохочувати та стимулювати зміни, а й прогнозувати і випереджати їх. Принцип такого виховання має відношення до припущень критично-творчої освіти, які полягають у визнанні бажання людини прийняти демократичні стандарти та принципи соціального діалогу і сприяти їх утвердженню в галузі освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (11.06.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (29.11.2023р. Прим. 2 (кол. Огнев’юк) - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)