Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (9)Наукові періодичні видання Університету (71)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=необхідність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 285
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Костюк, Тетяна.
    2022: держава у перехідний період на перехідній території / Т. Костюк // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2022. - Том 3, № 2. - P28-32. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
перехідна ера -- перехідна територія -- державне управління -- стратегічний менеджмент
Анотація: Впродовж історії людства найбільш складною задачею завжди була і залишається підтримка суспільства, соціального життя в упорядкованому, врівноважено-динамічному стані оптимальної життєздатності. Гнітюча регулярність соціальних катаклізмів, війн, криз, локальних конфліктів переконливо свідчить про надзвичайну складність цього завдання. Подібна складність, однак, не скасовує необхідність та важливість наукового забезпечення аналізу причин виникнення конкретних точок біфуркації в ході історичного розвитку суспільств та розробки нових теоретичних та емпіричних підходів дослідження їх наслідків, перероджень та трансформацій. Мета даної статті полягає у збагаченні (можливо поглиблені) сучасного погляду на просторово-часовий транзит держав у контексті повномасштабної війни у самому центрі Європи засобом розгорнутої характеристики потенційних векторів його спрямування в межах ситуативно обраної аналітичної оптики.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Wogu, J. O.
    Audience Perception of Media Reporting of Separatist and Sectarian Agitations in Nigeria = сприйняття аудиторією засобів масової інформації про сепаратистські та сектантські агітації в Нігерії / J. O. Wogu, P. Ugwu // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 4. - P29-34. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
медіа -- аудиторія -- сприйняття -- сепаратизм -- сектантство -- повідомлення про конфлікти -- розбудова нації
Анотація: В історії Федеративної Республіки Нігерії, починаючи від отримання цією країною незалежності в 1960 році, неодноразово мали місце спроби порушення державної цілісності. Кожна з сепаратистських груп, від яких виходила така загроза, стверджувала, що федеративний уряд не представляє її інтересів. Зокрема більшість груп вважають, що інтерес їх представників недостатньо репрезентований при розподілі влади. У Нігерії діє демократична система управління з трьома гілками влади: законодавчої, виконавчої, судової. У країні є шість геополітичних зон для розподілу влади. Зони - Північний Схід, Північно-Західна Північ, Північно-Центральний Південний Схід, Південний Захід та Південь-Південь. Отже, 36 суб'єктів федерації є групами з різних зон з неоднаковою кількістю штатів. Зокрема, Північний Схід має шість суб'єктів, Північний Захід - сім, ПівнічноЦентральна зона - шість, так само, як Південь-Південь і Південний Захід. Однак Південний Схід має лише п'ять суб'єктів федерації. Нерівна кількість суб'єктів у геополітичних зонах спричиняє серйозні проблеми при розподілі влади в країні. Кожен суб'єкт федерації має трьох обраних сенаторів і ряд палат представницьких членів залежно від населення регіону. Це означає, що на Південному Сході менша кількість сенаторів та членів Палати представників. Їхні колеги з Північного Заходу мають найбільшу кількість представників. Такі зони, як Північно-Центральна, Північний Схід, Південний Захід та Південь-Південь матимуть однакову кількість сенаторів, але кількість Палати представників може відрізнятися залежно від кількості населення. Нерівномірне представництво впливає на просування законопроектів та пропозицій у Національній Асамблеї, які стосуються соціальних питань у кожній з геополітичних зон. Саме теза про те, що Південний Схід недостатньо представлений у Національній Асамблеї, може змусити людей цього регіону з підозрою ставитися до будьяких урядових програм. Населення регіону може вважати, що федеральна влада не захищає їх інтереси, а отже країна як така їм не потрібна. Усе це створює плідне підґрунтя для спекуляцій і частково пояснює, чому країна стикається з агітацією сепаратистів Південного Сходу, які тривалий час прагнуть відокремитись від Нігерії. Про такі агітації повідомлялося також у ЗМІ. У статті досліджується сприйняття аудиторією такої інформації. Авторами було проведене опитування 384 респондентів, а також проаналізовано дані описової та аналітичної статистики. Було встановлено, що більшість опитаних респондентів повідомили про високу частоту згадування в ЗМІ агітації за відокремлення. Результат також показав, що основними медіа-каналами їх розповсюдження були радіо, телебачення та преса. Респонденти сприймали повідомлення ЗМІ про агітацію сецесії як підтримку таких дій. Було також встановлено зв'язок між сепаратистськими повідомленнями медіа та сприйняттям цих ідей громадськістю. Серед практичних рекомендацій дослідники вказують на необхідність активізації механізму моніторингу змісту сепаратистських агітацій Нігерійським союзом журналістів задля мінімізації загроз національній єдності країни.
Дод.точки доступу:
Ugwu, P.
Угву Патрік
Вогу, Йосиф Олучукву


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Hurzhy, K.
    City and its researchers: social-philosophical focus on the concepts and explanations of the city phenomenon = Місто та його дослідники: розуміння та пояснення феномену міста у соціально-філософському фокусі / K. Hurzhy // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 1. - P37-41. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
філософія міста -- власна логіка міст -- міф міста -- урбаністичний дискурс
Анотація: У статті розглянуто основні теоретико-методологічні підходи до аналізу та визначення міста. Починаючи з ХХ століття дослідники міста послуговуються новою епістемологічною методологією. З одного боку, це сталося завдяки Школі Анналів, представники якої виходили з можливості реконструювання історичних, соціальних фактів. З іншого боку, в цей період відбувається так званий "просторовий поворот" (spatial turn) в гуманітарних науках. Новий підхід до простору вплинув на спосіб визначення та дослідження реальності взагалі. Авторка зосереджує увагу на певній зміні перспективи у виборі способів дослідження міст, які віддзеркалюють зміну акцентів дослідницької уваги з соціальних процесів у місті на саме місто. Це призводить до появи нових мультидисциплінарних розвідок у поясненні феномену міста. Йдеться про концепцію власної логіки міст дослідницького колективу Дармштадського університету, відповідно до якого кожне місто відзначається власною індивідуальністю і розвивається у своєму унікальному руслі, та систему SPACE(D), що зосереджується на місті з позиції суспільства, управління, архітектури, культури міста, міської економіки та даних про місто. Показано, що сучасні автори постійно звертають увагу на необхідність цілісного підходу до феномену міста та тяжіють до мультидисциплінарних урбаністичних досліджень. В українській філософській думці початок цій роботі покладено в філософії міста Л. Радіонової, яка пропонує "вибудовувати місто в просторі культури як якусь онтологічну ідею", в погляді на місто як на світ людського буття у М. Карповця чи представленні ідеї міста як його міфу. У висновках зазначено, що постала необхідність вироблення такої теорії міста, яка могла б охопити одночасно і місто як динамічну культурну форму загалом, і конкретні процеси, що відбуваються в міському середовищі. В умовах цивілізаційних криз та зіткнення різних культурних установок, що розгортаються в міських просторах, стає зрозуміло, що місто є не лише ареною для цих процесів, а й іноді їх умовою, активним учасником та врешті - їх наслідком. Розвиток і зростання міст в умовах глобалізації наочно демонструє, що міста не тільки не однакові, але навіть розвиваючись в загальному контексті і маючи однакові вихідні позиції, кожне конкретне місто поставлене завдання вирішує по-своєму. Тому хоч і враховуємо теорії "глобального міста", в кінцевому підсумку, все одно звертаємося до досвіду цілком конкретних міст.
Дод.точки доступу:
Гуржи Kсенія


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Василенко, М. М.
    Cтановлення системи вищої фізкультурної освіти майбутніх фітнес-тренерів в Україні [Електронний ресурс] / М. М. Василенко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 3. - С. 30-42, DOI 10.28925/2312-5829.2016.3.3042. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
фітнес-тренер -- вища освіта -- вищий навчальний заклад -- професійна підготовка -- фізична культура і спорт
Анотація: У статті представлено сучасні тенденції реформування вищої фізкультурної освіти в контексті загальносвітової освітньої політики (глобалізація, інтернаціоналізація, європеїзація). Зазначено основні ризики та переваги входження вітчизняної фізкультурної освіти у європейський простір. З’ясовано, що професійна підготовка майбутніх фітнес-тренерів у вищих навчальних закладах стала предметом обмеженої кількості досліджень вітчизняних та зарубіжних науковців. У більшості випадків автори обмежуються рамками одного з компонентів такої підготовки. Зроблено висновок про необхідність розробки теоретичних та методичних засад професійної підготовки майбутніх фітнес-тренерів у вищих навчальних закладах.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

5.


   
    Examining chemistry teachers’ reflective journals during mentoring practices [Електронний ресурс] / Sağlam Arslan Ayşegül [та ін.]. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - P76-89, 10.28925/1609-8595.2023.1.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
менторські практики -- рефлексивна педагогічна практика -- рефлексивний щоденник -- вчителі хімії
Анотація: Метою дослідження є визначення впливу програми менторства на професійний розвиток підопічних. Дослідження ґрунтується на прикладі чотирьох учителів хімії, які брали участь у програмі наставництва як підопічні, щоб краще зрозуміти програму наставництва. Інструмент збору даних, використаний у цьому дослідженні – це рефлексивні щоденники, які підопічні вели протягом усієї менторської практики (протягом восьми тижнів). Учасники заповнювали рефлексивні щоденники після завершення уроків (матеріал, план уроку тощо), які вони готували під час групових наставницьких сесій, що проводилися щотижня. Форми для оцінювання містять п’ять запитань, які можуть спонукати підопічних до роздумів над реалізацією планів і професійним розвитком під час програми наставництва. Отримані дані свідчать про те, що підопічні мали кваліфіковані роздуми щодо своїх поточних, а також майбутніх практик. У статті зосереджено увагу на різних категоріях рефлексії: рефлексії в дії і рефлексії для дії. Категорія «рефлексія в дії» охоплює заяви підопічних про рішення, які вони знайшли під час уроку (в дії) для несподіваних випадків, з якими вони зіткнулися під час навчання. Категорія «рефлексія для дії» охоплює погляди підопічних щодо навчання, яке вони проводили на своїх уроках після завершення навчання. Наставники часто зазначали у своїх щотижневих рефлексивних щоденниках, що програма наставництва має позитивний вплив на їхні компетентності щодо методів навчання під час виконання спільно розроблених планів уроків. З іншого боку, найважливішою проблемою, яку назвали підопічні, є необхідність додаткового часу, оскільки вони не можуть завершити діяльність у запланований термін. У світлі отриманих даних можна зробити висновок, що програма наставництва покращила професійну практику підопічних.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Ayşegül, Sağlam Arslan
Canan, Cengiz
Faik, Özgür Karatas
Suat


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Zamotaieva, N.
    Gender approach to education organization in higher military educational institution / N. Zamotaieva // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - P11-16, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.1116. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
гендерний -- освітній процес -- військова школа -- gender -- educational process -- higher military educational institution.
Анотація: Стаття присвячена актуальному питанню концептуалізації гендерного підходу щодо підготовки військових спеціалістів у вищому військовому навчальному закладі. Проаналізовано сучасні наукові погляди на сутність ґендерної та гендерної політики до Збройних Сил України, доведено необхідність її реалізації у системі підготовки військових спеціалістів із вищою освітою. Було встановлено, що перехід до компетентної освітньої парадигми та стандартів НАТО спонукає до необхідності впровадження нової моделі навчального процесу у вищих військових школах на основі ґендерного підходу, який повинен складатися з узгоджених та взаємовизначених структурних компонентів, таких як: цільовий, мотиваційний, індуктивний, аксіологічний, ресурсний, підгруповий на основі діяльності, технологічний, контрольно-корекційний та продуктивний. На основі проведеного опитування ефективність розробленої моделі залежить від дотримання набору принципів та підходів до її практичної реалізації. Встановлено психолого-педагогічні умови, що забезпечують продуктивну гендерну взаємодію у навчальному процесі вищого військового навчального закладу
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Nechepurenko, A.
    General trends in military specialists' training of the Armed Forces of Ukraine: historical aspect = Загальні тенденції підготовки військових фахівців Збройних Сил України: історичний аспект / A. Nechepurenko // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 4. - P12-16. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
військова освіта -- військова кадрова політика -- Збройні Сили України -- курси підготовки та підвищення кваліфікації
Анотація: У статті проаналізовано сучасні тенденції підготовки військових фахівців як одного із пріоритетних напрямів реалізації військової кадрової політики і необхідної умови формування кадрового потенціалу збройних сил. На сучасному етапі розбудови українського війська виникла необхідність модернізації існуючої системи комплектування з урахуванням світових тенденцій у цій галузі. При цьому упровадження новітніх форм і методів навчання відбувається на тлі ведення бойових дій на Сході нашої держави, що передбачає пошук оптимальної моделі підготовки та комплектування ЗС України. Автор зазначає, що трансформаційні процеси в українському війську вітчизняні дослідники новітньої історії України розглядають у контексті відповідних Державних програм військового будівництва. Автором в історичній ретроспективі досліджено наслідки невдалих реформ українського війська протягом 1992-2012 рр., які з початком збройної агресії Російської Федерації проти нашої держави на тлі недостатнього наукового й правничого супроводу процесу будівництва ЗС України, продемонстрували не тільки загальні недоліки у системі підготовки та підвищення кваліфікації військових фахівців, але й т.зв. "законодавчі прогалини", які полягали у невідповідності запланованих заходів існуючій нормативно-правовій базі. Автор описує низку результативних методів щодо забезпечення укомплектованості первинних офіцерських посад, зосереджуючи увагу на цілісній системі курсової підготовки (підвищення кваліфікації) та експериментальній програмі "Курсів лідерства"
Дод.точки доступу:
Нечепуренко Андрій


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Фамілярська, Л.
    Google scholar як інструмент моніторингу професійного розвитку викладача закладу вищої освіти / Л. Фамілярська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2018. - N 5. - С. 222-231, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.2-31 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
публікаційна активність -- Google Schola -- індекс цитування -- наукова діяльність -- післядипломна освіта
Анотація: У статті охарактеризовано вплив глобалізації та інформатизації суспільного життя на трансформацію освітньої й наукової сфери. Виявлено необхідність неперервного моніторингу ефективності наукової діяльності, яка може оцінюватися з використанням як якісних, так і кількісних показників.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

9.


    Tyukalov, Mykhailo.
    Great Britain in the middle east (20s of the 20th century) [Електронний ресурс] / М. Tyukalov // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2016. - № 1. - С. 3-9, DOI 10.28925/2524-0757.2016.1.1. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Близький Схід -- Східне питання -- Месопотамія
Анотація: У статті розглянуто роль Великобританії в перебудові Близького Сходу після Першої світової війни. Нова геополітична ситуація диктувала необхідність перегляду політики Великобританії шляхом встановлення мандатної системи на територіях колишніх арабських провінцій Османської імперії. Документально засвідчено, що зовнішньополітичний курс Британії здійснювався з метою захисту вітчизняних нафтопромисловців, а також імперських інтересів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (1), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (1), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

10.


    Zharova, L.
    Historical aspects of sustainable development and economic evolution interconnection = Взаємозв'язок сталого розвитку та еволюційної економіки крізь призму історичних перетворень / L. Zharova, A. Chechel // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 2. - P21-28. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
еволюційна економіка -- економічна історія -- сталий розвиток -- економіка -- розвиток -- економічна теорія -- глобалізація
Анотація: Головною гіпотезою пропонованого дослідження є ідея, що сталий розвиток ґрунтується на постійній за змістом ідеї, але задекларовані пріоритети, методи та інструменти постійно розвиваються, і ці еволюційні процеси відбуваються одночасно з економічним розвитком. Комплексний аналіз етапів еволюції та прогнозування економічного розвитку дасть уявлення про майбутні пріоритети сталого розвитку. Еволюційні зміни в економіці створюють передумови та стимули до поступу концепції стійкого розвитку. Основна ідея сталого розвитку, яку можна коротко охарактеризувати як балансування між дефіцитом ресурсів та нескінченністю ідей (бажань) протягом невизначено тривалого періоду часу, відповідає основним принципам економіки, що дає нам можливість передбачити, коли буде зроблено наступний крок у сталому розвитку відповідно до світової економічної динаміки. Систематизація та аналіз економічного розвитку крізь призму сталого розвитку дають нам уявлення про точки збурення еволюції сталого розвитку, що актуалізують необхідність подолання економічних рецесії та криз найбільш ефективним та інновативним способом. Це означає, що потрібні нові ідеї, нові імперативи розвитку та основи для подолання соціальної нерівності, яка поглиблюється під час економічної турбулентності та уповільнює реформування через низьку підтримку держави. Серед інших стимулів поступу виділено: зростаючу світову нерівність, яка посилює глобальний дисбаланс і, врешті-решт, сповільнює світовий економічний розвиток. У статті доведено, що поступ стає можливим за умов проходження всіх етапів еволюційного розвитку - де-координації, повторної координації, нового порядку. Перша фаза - це створення точки збурення, яка може бути потенційним джерелом зростання або змін. Друга фаза - процес перекоординації на макрорівні (макропорядок) внаслідок постійного невдоволення локальних об'єднань та неможливості задовольнити їх на всіх рівнях. Третя фаза - створення нового порядку, що відрізняється від старого за своїми підходами, методами та інструментами для вирішення проблем, які виникли на мікрорівні, а також додалися через глобалізаційні процеси та відкритість. Саме так відбувається еволюція сталого розвитку, а процеси ці можуть відстежуватися і передбачатися через еволюційну економіку.
Дод.точки доступу:
Chechel, A.
Анна Чечель
Любов Жарова


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Sahaidak, O.
    Historical particularities of diplomacy at the turn of 20th - 21st centuries = Історичні особливості дипломатії на зламі ХХ - ХХІ століть / O. Sahaidak, Kh. Sholota // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 2. - P48-54. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
дипломатія -- публічна дипломатія -- міжнародні відносини -- договори -- переговори -- країна перебування -- країна походження
Анотація: У статті досліджено витоки, еволюцію та сучасний розвиток дипломатії на зламі ХХ-ХХI століть. Актуальність даної проблеми полягає у тому, що в умовах глобалізованого світу поступово зникає межа між зовнішньою і внутрішньою політикою. Проблеми, які раніше вважалися суто внутрішньою справою тієї чи іншої держави, часто можна вирішити лише на міжнародному рівні, зусиллями цілої низки різних акторів. На відміну від країн з авторитарними структурами, в демократичних країнах спостерігається значне розосередження центрів влади і, відповідно, центрів прийняття рішень. Дипломати цих країн не завжди впевнені, чи отримають підтримку своїх закордонних акцій з боку парламентських інститутів, органів місцевої влади та муніципальної влади. Усе це зумовлює необхідність дослідження особливостей сучасної дипломатії та розгляду, наскільки вона є ефективною в умовах ХХІ століття. Дослідження ґрунтується на використанні засадничих методів наукового дослідження. Зокрема системного методу дослідження, який проявляється в узгодженості та послідовності викладення матеріалу на основі проаналізованих джерел. Важливим методом дослідження є історичний, за допомогою якого виявлено та систематизовано хронологічні послідовності розвитку сучасної дипломатії, принцип об'єктивізму, що виявляється в об'єктивному висвітленні джерел наукової інформації. У статті розглянуто основні цілі та функції дипломатії, політичні та неполітичні завдання дипломатичної діяльності. Показано, що найбільш чітко сутність дипломатії можна окреслити через визначення її як науку про міжнародні відносини і мистецтво ведення переговорів главами держав і урядів та спеціальними органами зовнішніх відносин, а також як участь дипломатів у визначенні курсу зовнішньої політики та її втілення в життя мирними засобами з метою захисту інтересів держави та її громадян.
Дод.точки доступу:
Sholota, Kh.
Христина Шолота
Олександра Сагайдак


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

12.


    Kutsyk, R.
    Informational Substantiation of Western Ukrainian Lands Conquest by the Russian Empire in 1914 [Текст] / R. Kutsyk // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2018. - № 2. - С. 65-72, DOI 10.28925/2524-0757.2018.2.6572 . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
засоби масової інформації -- пропаганда -- преса -- Перша світова війна
Анотація: У статті на основі джерельних матеріалів Київської, Подільської та Волинської губерній розкрито особливості ідейно-пропагандистського обґрунтування процесу завоювання Російською імперією Східної Галичини, Північної Буковини та Закарпаття на початковому етапі Першої світової війни. Висвітлено основні тематичні напрями публікаційних повідомлень преси,тзміст і специфіку інформативного наповнення відозв та брошур. З’ясовано, що з перших днів війни імперський уряд приступив до активної пропаганди ідеологічних міфів про процес «збирання земель руських», про те, що галицьке населення є братнім народом, який потребує довгоочікуваного «визволення». З метою переконання суспільства у правдивості вищезазначених тверджень та формування позитивного ставлення до окупації західноукраїнських земель у засобах масової інформації застосовувалися різні прийоми та механізми інформаційного впливу на формування суспільної свідомості. Важливу роль в ідеологічному курсі імперського уряду відігравало православне духовенство та церковні ЗМІ, які підтримували офіційну політику уряду й широко пропагували ідею про необхідність визволення населення Східної Галичини, Буковини та Закарпаття від римського, католицького гніту.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

13.


    Serheieva, O.
    Interconnection of higher education and adult education institutions with labour market: educational policy of the European Union [Електронний ресурс] / O. Serheieva, I. Myronova. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - P65-70, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.6570. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- глобалізація -- ринок праці -- державна політика -- освіта дорослих
Анотація: У статті розглянуто причини та передумови виникнення проблеми забезпечення взаємодії закладів вищої освіти й освіти дорослих з ринком праці на рівні освітньої політики Європейського Союзу. Визначено поняття освітньої політики Європейського Союзу, а також місце вищої освіти й освіти дорослих як складової освітньої політики держави. У статті наголошується на тому, що в наш час як ніколи актуальними стають проблеми реформування сучасної освіти й оновлення системи вищої освіти та освіти дорослих. Розвиток взаємодії вищої освіти й освіти дорослих і ринку праці є необхідною умовою для підвищення якості, ефективності та результативності функціонування освітньої системи, а також формування суспільства нового тисячоліття. У цьому контексті виникає необхідність вивчення досвіду країн, у яких створена розгалужена, науково обґрунтована та цілісна система забезпечення потреб ринку праці через його тісну співпрацю з закладами вищої освіти та освіти дорослих, зокрема країн Європейського Союзу. Сучасне суспільство в умовах глобалізації, інтеграції та модернізації має нагальну потребу впровадження і вдосконалення освіти протягом життя для конкурентоспроможності на ринку праці. Громадяни усвідомлюють важливість безперервної освіти як засобу досягнення більшого успіху в своїй кар’єрі й отримання задоволення від життя в цілому. Світ постійно змінюється, безперервно розвиваючись технологічно й інтелектуально, що призводить до нових, більш різноманітних кар’єрних можливостей. З огляду на зазначені передумови, необхідним є вивчення успішного досвіду запровадження змін в освітній політиці Європейського Союзу щодо налагодження взаємозв’язку між закладами вищої освіти та освіти дорослих з ринком праці.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Myronova, I.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

14.


    Zinchenko, V.
    International models, trends and concepts of the philosophy of education in the context of sustainable social development under global institutional transformation conditions = Інтернаціональні моделі, напрями і концепції філософії освіти у контексті стійкого розвитку суспільства в умовах глобальних інституційних трансформацій / V. Zinchenko // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 1. - P72-81. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
системи освіти -- філософія освіти -- менеджмент освіти -- моделі філософії освіти -- суспільний розвиток -- педагогіка -- вища освіта -- виховання -- демократія -- глобалізація -- інтернаціоналізація -- інтеграція -- трансформації
Анотація: На межі тисячоліть проблема освіти, а особливо вищої, її роль у становленні держави й вплив на життя суспільства набула особливої актуальності й стала предметом дослідження не тільки педагогів, істориків, а й економістів, політологів, психологів, суспільствознавців та, перш за все, - філософів (у зв'язку з чим і з'явилися різноманітні моделі, напрями філософії освіти). Водночас дещо бракує ґрунтовних інтегративних досліджень комплексного освітньо-управлінського і суспільно-історичного, соціально-економічного і державно-політичного досвіду втілення даних філософсько-освітніх парадигм, напрямів, моделей, концепцій реформування/модернізації вищої освіти і науки окремих розвинених країн, розглянутого з урахуванням аналогічних завдань, що стоять перед освітою і наукою в Україні. Практично в кожній розвиненій країні є багатий досвід побудови системи вищої освіти. Результати аналізу цього досвіду можуть сприяти розвитку й збагаченню вітчизняної системи освіти, дають змогу уникнути повторення помилок та можливість розкрити нові підходи до вирішення низки проблем у цій галузі. Ґрунтуючись на цьому, автор ставить питання про необхідність створення стратегії модернізаційних освітніх і наукових реформ, котрі зачіпають проблеми освітньо-наукового інституту соціуму в управлінні науково-освітнім простором (це вже стосується як галузі соціальної складової філософії освіти, так і сфери менеджменту освіти), а також на аналізі в рамках цієї стратегії існуючих моделей, шкіл, напрямів у сучасній філософії освіти
Дод.точки доступу:
Зінченко Віктор


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

15.


    Ogbonne, I. P.
    Is ethnicity a major determinant of achieving national and economic developments? A focus on Nigeria = Чи є етнічна приналежність основним визначальним фактором досягнення національного та економічного розвитку? Акцент на Нігерію / I. P. Ogbonne // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 5. - P39-46. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
етнічність -- економічний розвиток -- Нігерія -- суспільне сприйняття
Анотація: Стаття присвячена дослідженню сприйняття суспільною думкою проблеми впливу етнічності на економічний розвиток Нігерії. З 1960 року, коли Нігерія отримала незалежність, ця найбільш густонаселена та багата на природні ресурси африканська країна постійно стикається з кризами в усіх сферах суспільного життя. Голод, інфляція, дефіцит бюджету, зовнішній борг, вуличне жебрацтво, проституція, шахрайство, злочинність у великих містах, тероризм, бідність, безробіття серед молоді, колапс обробної промисловості, корупція на державній службі та стагнація в підприємницькому розвитку - ось лише деякі проблеми, що заважають поступальному розвитку країни. Простежується зв'язок між етнічною ідентичністю з одного боку та конфліктогенністю нігерійського суспільства з іншого. Доводиться необхідність переходу від етнічної до загальнонаціональної свідомості. Описуються умови зниження конфліктогенного потенціалу етнічності за допомогою реалізації на національному рівні соціальних програм, спрямованих не лише на економічний розвиток, але й на вирішення гуманітарних проблем, таких як гідна освіта, медичне обслуговування, робочі місця, належне харчування тощо. На підставі авторського опитування було встановлено, що етнічність відіграє визначальну роль у економічному розвитку Нігерії. (Загалом у країні нараховується понад 250 етнічних груп, головними з яких є: хауса і фульбе - 29 %, йоруба - 21 %, ігбо - 18 %, іджо - 10 %, канурі - 4 %, ібібіо - 3,5 %, тів - 2,5 %). Констатується, зокрема, негативний вплив багатоетнічності на обсяг інвестицій та інфраструктуру країни: електроенергія, водопостачання, транспорт, житлове господарство, торгівля. Етнічне розмаїття негативно впливає також на гуманітарний розвиток, включаючи освіту, охорону здоров'я, розширення можливостей жінок, створення робочих місць. Обґрунтовується необхідність проведення на федеральному рівні урядових кампаній, спрямованих на популяризацію етнічної гармонії та взаємоповаги між представниками різних етносів, на заохочення нігерійців до усвідомлення національного інтересу, на використання сильних сторін етнічних груп для економічного розвитку Нігерії. Здатність уряду покращувати життя своїх громадян передбачає зрілість національної держави
Дод.точки доступу:
Огбонн, Іжеома Пауліна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

16.


    Klynina, T.
    Legislative basis of the US Department of State: a historical background = Законодавчо-правове підґрунтя функціонування державного департаменту США: історична довідка / T. Klynina // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 4. - P55-58. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
Державний департамент -- законодавчий акт -- зовнішня служба -- Закон Роджерса
Анотація: Стаття присвячена аналізу формування нормативно-правової бази, яка уможливила існування та функціонування Державного департаменту Сполучених Штатів Америки як головного органу у проведенні зовнішнього курсу країни. Автор наголошує, що певні історичні умови, в яких опинялася Америка в різні періоди свого існування, ставали певним викликом для подальшого існування Державного департаменту та й всієї дипломатичної служби, а тому на порядок денний постійно поставало питання про модернізацію дипломатичної служби США та переведення її на інший, якісно новий рівень. Саме тому з моменту поступового відходу від ідеї ізоляціонізму, американські правлячі кола намагалися «побудувати» таку дипломатичну службу, яка б мала всі ознаки гнучкості, професійності та демократичності. Автор зазначає, що безпосереднім підґрунтям існування зовнішньої служби є Конституція США, хоча вона в повній мірі не дає відповіді на питання про проведення зовнішньої політики саме Державним департаментом США, хоча в ній в загальних рисах зазначається роль Президента США у здійсненні зовнішньої політики. Загалом, у статті автор наголошує на змінах щодо статусу Державного департаменту та дипломатичної служби, які були внесені відповідними законодавчими актами (Закон Роджерса від 1924 р., Закон про зовнішню службу від 1946 року та 1980 року тощо), необхідність прийняття яких була викликана певними історичними умовами існування американської держави та її місця на світовій арені.
Дод.точки доступу:
Тетяна Клиніна


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

17.


    Kari, Hudron K.
    Libraries and mobile technologies: an assessment of the deployment of mobile technologies in libraries of Nigeria = Бібліотеки та мобільні технології:оцінка впровадження мобільних технологій у бібліотеках Нігерії / Hudron K. Kari // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 1. - P41-46. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
бібліотека -- мобільні технології -- фахівці -- користувачі
Анотація: У статті проаналізовано думку користувачів і фахівців бібліотек Нігерії щодо розгортання мобільних технологій в цій сфері. Для проведення дослідження було розроблено спеціальний інструментарій, що враховує демографічні та психографічні показники. В цілому було опитано 250 бібліотекарів та 250 користувачів бібліотек у Нігерії. Для визначення надійності інструментарію був використаний метод повторного тестування. В ході дослідження було висунуто і перевірено п'ять гіпотез. Всі п'ять припущень не підтвердилися (р> 0,05). Таким чином, автор прийшов до висновку, що і користувачі, і фахівці бібліотек багато знають про мобільні технології, готові застосовувати їх в бібліотечних службах і усвідомлюють переваги передбачуваної простоти використання й передбачуваної корисності. Ці результати свідчать про необхідність активного впровадження в бібліотечну справу мобільних технологій. Результати дослідження також впливають на надання бібліотечних послуг в бібліотечному середовищі ХХІ ст., оскільки передбачають, що як користувачі, так і фахівці бібліотеки підтримуватимуть будь-яку політику і програму, спрямовані на сприяння застосуванню мобільних технологій в бібліотечній практиці й патронажі. Основне значення даного дослідження полягає в тому, що воно дало емпіричну інформацію про погляди користувачів і фахівців бібліотеки на бібліотечну практику. Ці знання можуть направляти моніторинг і реалізацію адвокації політики. Ґрунтуючись на результатах цього дослідження, розроблені рекомендації щодо інтеграції мобільних технологій в послуги і практики африканських бібліотек. Також рекомендується, щоб бібліотеки проводили дослідження, які дають їм уявлення про переваги мобільних технологій їх цільових клієнтів, щоб краще обслуговувати їх. У подальших дослідженнях рекомендується вивчити рівень впровадження мобільних технологій в академічні бібліотеки Нігерії. Більш того, на думку авторів, подібні дослідження мають бути розширені, щоб надати уявлення про упередженість проти впровадження мобільних технологій в бібліотеках Нігерії
Дод.точки доступу:
Хадрон К. Карі


Є примірники у відділах: всього 3 : ГП ЧЗ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (3)


Знайти схожі

18.


    Kosharna, N.
    Modern European experience of practical teacher training [Електронний ресурс] = Сучасний європейський досвід практичної підготовки вчителів / N. Kosharna. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 1. - С. 143-155, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
європейський досвід -- партнерська школа -- педагогічні спеціальності -- практична підготовка -- знання технологій
Анотація: Стаття присвячена питанню необхідності вивчення сучасного європейського досвіду практичної підготовки вчителів. Дослідження наукових робіт вітчизняних та зарубіжних дослідників показує, що ефективність підготовки майбутніх учителів до їх практичної діяльності безпосередньо залежить від всіх рівнів, а саме: освітньої політики і підтримки держави, законодавчої основи у сфері педагогічної підготовки, сучасних програм базової підготовки вчителів, внутрішньої мотивації стати вчителем. Вказано на необхідність застосування комплексного підходу до формування готовності студентів до педагогічної професії. Оскільки ми говоримо про європейський досвід, особливу увагу приділено вивченню та аналізу нормативної законодавчої європейської бази, що допомагає визначити нові стратегії розвитку системи практичної підготовки вчителів, вибудовує рекомендації щодо ефективності впровадження інноваційних методів та технологій в процес підготовки вчителів. У процесі практичної підготовки особливу роль відіграє партнерська школа як практична база підготовки вчителів. Засвоєні студентами теоретичні знання мають бути практично і системно застосовані у партнерській школі, що забезпечить практичну професійну підготовку майбутнього педагога. Доведено, що на педагогічну практику покладають ключові завдання у підготовці педагогів. Аналізуючи досвід окремих країн у питанні практичної підготовки, варто взяти до уваги соціальний та педагогічний виміри, які регламентують діяльність педагога. Соціальний вимір регламентує відповідальність педагога перед суспільством за виховання кожної конкретно взятої дитини, виконання першочергово завдання вчителя – здійснення турботи про учнів. Педагогічний вимір регламентує дидактичну діяльність педагога, у межах якої відбувається реалізація цілей освіти. Організація практичної підготовки майбутніх педагогів з урахуванням зазначених вище вимірів обумовлює її значущість як вагомого чинника формування фахівця для всіх ланок освіти. Окрім того, важливим маркером є необхідність формування якостей, необхідних для практичної підготовки майбутнього вчителя. Студентів навчають розвивати такі педагогічні характеристики як гнучкість, рефлексивність, педагогічна професійна комунікація, здатність приймати альтернативні рішення, і, крім того, студентам допомагають сформувати такі риси особистості як товариськість, креативність, мобільність, незалежність, відповідальність за свою поведінку. особистий вибір, рішення і результати діяльності вчителів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кошарна Наталія


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

19.


   
    Mодернізація системи електронного навчання університету до потреб сьогодення / О. П. Буйницька [та ін.] // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 9. - С. 1-14, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
цифровізація -- інформаційно-освітнє середовище -- система електронного навчання -- електронний деканат -- освітні програми -- персональний кабінет
Анотація: Електронне навчання вже більше десятиліття є невід’ємною частиною освітнього процесу закладів вищої освіти. Однак, до початку пандемії в Україні воно відігравало радше допоміжну роль, тоді як сьогодення вимагає повноцінного забезпечення навчання, комунікації та колаборації для всіх учасників освітнього процесу за допомогою електронних ресурсів. Тому виникає необхідність у модернізації системи електронного навчання університету відповідно до поточних потреб та викликів. У даній статті окреслені шляхи реалізації змін в системі електронного навчання на прикладі Київського університету імені Бориса Грінченка, зокрема увага приділена персоналізації освітнього середовища для різних учасників освітнього процесу, можливостям для систематизації інформації та проведення моніторингу. Завдяки організації електронних навчальних курсів (ЕНК) університету відповідно до створених в системі електронного навчання освітніх програм студенти мають актуальну інформацію щодо всіх навчальних дисциплін, що належать до відповідної освітньо-професійної або освітньо-наукової програми: розподіл за семестрами, форми контролю, прогрес на курсі, тощо. Одночасно це дає можливість адміністрації відслідковувати діяльність здобувачів освіти та науково-педагогічних працівників за кожною освітньою програмою. Реалізований в Київському університеті імені Бориса Грінченка модуль електронного деканату дозволяє проводити моніторинг освітнього процесу, отримувати актуальні дані щодо проходження кожного ЕНК, а також дозволяє персоналізувати освітній процес для кожного студента завдяки індивідуальному навчальному плану. За допомогою системи е-навчання здобувачі мають змогу дистанційно ознайомитися з навчальним матеріалом з різних дисциплін, виконати та відправити виконані завдання на перевірку викладачу, пройти тестування. Організація персонального кабінету також дозволяє отримати швидкий доступ до інструментів комунікації та співпраці для організації онлайнових занять, групової роботи та отримання зворотного зв’язку від викладачів, бібліотеки Університету та інших корисних ресурсів, що спрощують доступ до освітніх ресурсів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Буйницька, Оксана Петрівна
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна
Терлецька, Т.
Настас, Дар’я Леонідівна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

20.


    Horbenko, H.
    Non-formal education of educators in media centers of leading European countries: educational and methodological aspect [Електронний ресурс] / H. Horbenko, Y. Fruktova, O. Hondiul. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 4. - P103-109, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
неформальна освтіа -- медіацентр -- медіаосвіта -- навчальна програма
Анотація: Медіаінформаційна грамотність визнана базовою, життєво необхідною для громадян Європи. Вона має формуватися протягом життя, на всіх етапах становлення особистості. Європа на сьогодні перебуває на передовій формування медіаграмотності, оскільки історично склалося так, що саме цей регіон світу став колискою медійної цивілізації, центром для координації дискусій філософського, культурологічного та технічного розвитку засобів масової інформації. Саме тому ми обрали провідні країни регіону для аналізу сучасного стану медіаосвіти, такі, як Фінляндія, Швеція, Франція, Німеччина, Велика Британія та Іспанія. Статтю присвячено аналізу навчально-методичного забезпечення європейської системи медіаосвіти педагогів. Розкрито значення медіаосвіти саме педагогів як найбільших агентів безпосереднього виховного впливу на представників молодого покоління, медіаосвіта яких є вимогою часу. Визначено необхідність розвитку саме неформальної та інформальної медіаосвіти вчителів, оскільки медіакомпонент може мати місце на будь-якому уроці та в позаурочній діяльності. Виявлено спільні компоненти системи організації цього процесу (учасники, зміст, форми, методи, засоби) та описано навчально-методичні ресурси, які є загальнодоступними і можуть стати в нагоді педагогам незалежно від країни проживання, громадянства чи мови спілкування. У результаті дослідження зроблено наступні висновки: спеціалізовані центри пропонують широкий спектр короткотривалих навчальних курсів для педагогів різноманітної тематики; форми підвищення кваліфікації з медіаосвіти педагогів різноманітні (дистанційні курси, тренінги, семінари, воркшопи, конференції, навчальні фільми тощо); існує доступна для широкого загалу сучасна наукова, навчальна, методична література для вчителя (монографії, фахові журнали, розробки уроків, інформаційні пакети); неформальна та інформальна підготовка педагогів до медіаосвітньої діяльності різноманітна за змістом, формами, засобами та методами, проте залишається фрагментарною, не системною, що не дозволяє комплексно розв’язувати окреслену нами проблему, а отже потребує подальшої розробки та критичного налізу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Fruktova, Y.
Hondiul, O.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)