Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (9)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=неперервна освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 58
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-58 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.018/С 14
Автор(и) : Сазоненко Г. С., Приступа В. В.
Назва : Компетентність у системі неперервної освіти: акмеологічна модель : науково-методичний посібник
Вихідні дані : Макарів: Софія, 2013
Кільк.характеристики :411 с
ISBN, Ціна 978-966-2374-41-4:
ДРНТІ : 14.37
УДК : 37.018
Предметні рубрики: Неперервна освіта-- Акмеологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): неперервна освіта--компетентність--уміння вчитися--успішність--економічна компетенція--громадянська компетенція--інформаційно-комунікативна компетенція--акметехнології
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(2), Ф3(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(2), Ф3(1), Ф2(1)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2011р.,N 1
Цікаві статті :
Стеблецький А. Л. Педагогічна спільність - творець освітнього середовища/ А. Стеблецький (стр.6-10) Кл.слова: освітнє середовище,педагогічна спільність,зворотній зв'язок
Козак Л. В. Методологічні засади інноваційної професійної діяльності викладача вищої школи/ Л. В. Козак (стр.11-16) Кл.слова: педагогічна інновація,структура інноваційної діяльності,психологічні бар'єри
Захаріна Є. До проблеми оволодіння професіною термінологією майбутніми учителями фізичної культури/ Є. Захаріна (стр.17-22) Кл.слова: оздоровчо-виховна робота,термінологія професійної підготовки
Щербина О.А. Інформальна освіта викладачів вищих технічних навчальних закладів щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій/ О. А. Щербина (стр.22-26) Кл.слова: неперервна освіта,підвищення кваліфікації викладачів,інформаційно-комунікативні технології
Сліпчук В. Л. Професійна спрямованість навчання природничих дисциплін у медичному ліцеї/ В. Л. Сліпчук (стр.27-32) Кл.слова: медико-біологічна підготовка,критерії професійної спрямованості,природничі дисципліни
Лозко Г. С. Ноосферний та етноекологічний дискурс освіти в умовах трансгуманітарних викликів життю/ Г. С. Лозко (стр.42-49) Кл.слова: детернімант людини і природи,ентічна екологія,гуманітарні жисципліни
Мазур Т. Г. Наука і міф в освіті: контекст онтологічної рівності/ Т. Г. Мазур (стр.50-54) Кл.слова: наукова форма свідомості,позанаукова форма свідомості,отнологічна рівність
Семчук Н. І. Роль філософії освіти у формуванні педагогічного мислення/ Н. І. Семчук (стр.55-59) Кл.слова: ГУМАНІСТИЧНА ПЕДАГОГІКА,освітня політика,педагогічне мислення
Овсянкіна Л. А. Філософський аналіз сучасних інноваційних процесів у системі вищої освіти/ Л. А. Овсянкіна (стр.60-65) Кл.слова: інноваційні процеси,цінності освіти,інноваційний потенціал особистості
Кузьменко О. М. Інтеграційні процеси в науці та освіті: філософський аспект/ О. М. Кузьменко (стр.65-68) Кл.слова: системи і підсистеми в освіті,інтеграційні процеси
Олійник О. О. Сімейне профконсультування як новий вид діяльності сучасного вчителя/ О. О. Олійник (стр.70-73) Кл.слова: сімейний профконсультант,ШКІЛЬНА ОСВІТА
Терещенко М. В. Розвиток гендерних уявлень дошкільника в умовах основних інститутів соціалізації/ М. В. Терещенко (стр.74-78) Кл.слова: ґендерні уявлення,ґендерна ідентичність,маскулінність
Хоружа Л. Л. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість/ Л. Л. Хоружа (стр.80-84) Кл.слова: інститут соціалізації,інтелектуалізація людини,інтегроване вивчення освіти
Коваль Т. І. Інтерактивні технології навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах/ Т. І. Коваль (стр.86-92) Кл.слова: ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ,НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ,форми навчання
Майєр Н. В. Мотивація студентів до самостійного оволодіння іншомовним діловим писемним спілкуванням з використанням дистанційних технологій/ Н. В. Майєр (стр.93-96) Кл.слова: дистанційні технології,ділове писемне спілкування,навчально-пізнавальна діяльність
Чуфарлічева А. Ю. Навчання майбутніх вчителів англійської мови з використанням комп'ютерних вправ/ А. Ю. Чуфарлічева (стр.97-102) Кл.слова: текст реферативного типу,етапи текстової діяльності,комп'ютерні вправи
Кочубей Н. П. Інтерактивне навчання англійського діалогічного мовлення учнів початкової школи/ Н. П. Кочубей (стр.103-108) Кл.слова: діалогічне мовлення,ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ,ПОЧАТКОВА ШКОЛА
Богданець-Білоскаленко Н. І. Просвітницько-культурний вплив історичних трансформацій суспільства на формування особистості Я. Ф. Чепіги/ Н. І. Богданець-Білоскаленко (стр.110-114) Кл.слова: національні ідеї,самовиховання вчителя,національна школа
Регейло І. Ю. Підготовка фахівців за докторськими програмами у США/ І. Ю. Регейло (стр.116-121) Кл.слова: докторська підготовка,дослідницька робота,навчальні курси
Шапочкіна О. В. Неформальна освіта: зарубіжний досвід організації/ О. В. Шапочкіна (стр.122-125) Кл.слова: НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА,неформальна освіта,заклади неформальної освіти
Мельник Н. І. Американський досвід організації дошкільної освіти: ґендерна соціалізація дітей/ Н. І. Мельник (стр.126-129) Кл.слова: статево-рольова ідентифікація,ґендерна соціалізація,соціальна компетентність
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2012р.,N 3/4
Цікаві статті :
Дзвінчук Д. І. Освіта як суспільна цінність: історико-філософський аналіз/ Д. І. Дзвінчук (стр.6-8) Кл.слова: спартанська система виховання,афінська система виховання,ліберальна освіта
Александрова О. С. Цінності середнього класу і сучасна концепція освіти/ О. С. Александрова (стр.9-13) Кл.слова: концепція освіти,людський капітал,середній клас
Логуш Л. Г. Національна освітня політика та напрями розвитку медичної освіти/ Л. Г. Логуш (стр.15-19) Кл.слова: підготовка студентів,національна освітня політика,медична освіта
Конох А. П. Теорія і технології цілісної педагогічної діяльності у професійній підготовці майбутніх спеціалістів/ А. П. Конох (стр.21-24) Кл.слова: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ,вчителі фізичної культури,організатори спортивно-оздоровчого туризму
Батечко Н. Г. Акмесинергетичний підхід у моделюванні процесу підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури/ Н. Г. Батечко (стр.25-29) Кл.слова: викладач вищої школи,акмесинергетичний підхід,магістерські програми
Заскалєта С. Г. Система професійної підготовки фахівців аграрної галузі: напрями модернізації/ С. Г. Заскалєта (стр.30-35) Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА,модернізація професійної підготовки,аграрна галузь
Сергеєва О. С. Основні тенденції освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу/ О. С. Сергеєва (стр.36-38) Кл.слова: освіта дорослих,Римський договір,Лісабонська стратегія
Соколова І. В. Професійна ідентифікація майбутнього вчителя/ І. В. Соколова (стр.40-46) Кл.слова: професійна ідентичність,професійна компетентність,професійна ідентифікація
Задорожна-Княгницька Л. В. Формування мотивації студентів до неперервної професійної освіти засобами навчального курсу "Університетська освіта"/ Л. В. Задорожна-Княгницька (стр.47-52) Кл.слова: НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА,самоосвітня діяльність,університетська освіта
Мачинська Н. І. До проблеми формування інформаційної компетентності викладача вищого навчального закладу/ Н. І. Мачинська (стр.53-56) Кл.слова: соціальний педагог,діагностичні вміння,діагностична діяльність
Притула О. Л. Професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури до застосування національних видів фізичного виховання/ О. Л. Притула (стр.57-60) Кл.слова: бойові мистецтва,український рукопаш,професійна підготовка
Корнят В. С. Інформатизація професійної підготовки соціальних педагогів у педагогічних коледжах/ В. С. Корнят (стр.61-65) Кл.слова: інформаційна компетентність,інформаційна грамотність,професійно-педагогічна компетентність
Вайнола Р. Х. Можливості рекламно-інформаційних технологій в професійній підготовці майбутніх фахівців соціальної сфери/ Р. Х. Вайнола (стр.67-71) Кл.слова: рекламно-інформаційні технології,соціальна реклама,ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Осадча К. П. Використання мультимедійних навчальних програм в професійній підготовці викладачів-тьюторів/ К. П. Осадча (стр.72-75) Кл.слова: мультимедійні навчальні програми,викладач-тьютор,комп'ютерні тренажери
Омельяненко Г. А. Формування науково-дослідницьких умінь студентів засобами інформаційно-комунікативних технологій: теоретичний аспект/ Г. А. Омельяненко (стр.76-78) Кл.слова: науково-дослідницькі уміння,ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ,ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Осадчий В. В. Професійна підготовка майбутніх учителів засобами інформаційно-комунікаційних технологій: зарубіжний досвід/ В. Осадчий В. (стр.80-86) Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ,ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА,МАЙБУТНІЙ УЧИТЕЛЬ
Кристопчук Т. Є. Сучасні освітні системи країн Європейського Союзу: загальна характеристика/ Т. Є. Кристопчук (стр.87-93) Кл.слова: ДОШКІЛЬНА ОСВІТА,БАЗОВА СЕРЕДНЯ ОСВІТА,ОСВІТА ДОРОСЛИХ
Литвин Л. В. Виникнення освіти вихователів для дітей дошкільного віку в Німеччині (ХIX ст.)/ Л. В. Литвин (стр.94-100) Кл.слова: ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД,освіта вихователів,ДОШКІЛЬНА ОСВІТА
Марчук А. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у вищій професійній освіті РОсійської Федерації/ А. В. Марчук (стр.101-105) Кл.слова: відкрита освіта,ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ,ЯКІСТЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Воєвутко Н. Ю. Розвиток інформаційної компетентності вчителів у системі післядипломної освіти Республіки Кіпр/ Н. Ю. Воєвутко (стр.106-110) Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ,ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА,освіта республіки Кіпр
Біницька К. М. Вищі педагогічні школи Республіки Польща у часи активного реформування (90рр. ХХ ст. - початок ХХIст.)/ К. М. Біницька (стр.111-116) Кл.слова: вищі педагогічні школи,ПЕДАГОГІЧНІ КАДРИ,наукова робота
Побірченко Н. А. Трансформація психологічних процесів в освітології/ Н. А. Побірченко (стр.118-123) Кл.слова: трансформаційний простір освітології,теоретико-методологічна трансформація,напрями трансформації
Яремчук Н. В. Програма психологічної підготовки молодої жінки до материнства: розробка та апробація/ Н. В. Яремчук (стр.124-131) Кл.слова: психологічна підготовка,майбутнє материнство,психологічне консультування
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.4/І 29
Назва : Ідеї К. Д. Ушинського (до 190-річчя від дня народження К. Д. Ушинського) : програма Міжнар. наук.-практ. конференції (20-21 лют. 2014 р.)
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :12 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійна організація "Благодійний фонд імені К. Д. Ушинського", Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.01.13
УДК : 37.091.4
Предметні рубрики: Педагогіка -- Історія-- Персоналії
Освіта --Україна
Зміст : Розвиток людини як сутнісна ідея педагогіки К. Ушинського/ Л. Л. Хоружа. Вплив ідей К.Д. Ушинського на формування генерації "нових жінок" у Російській імперії/ О. О. Драч. К. Д. Ушинський і українська національна школа/ І. В. Зайченко. Учитель як носій цінностей/ Ф. Л. Левітас. Погляди К. Д. Ушинського на педагогічний такт як складову професійної майстерності вчителя/ С. М. Мартиненко, Н. С. Кипиченко. Проблема формування соціально-комунікативної культури особистості у педагогічній спадщині К. Ушинського/ В. І. Тернопільська ; . Витоки сучасних музично-педагогічних систем та використання їх елементів на уроці музики/ Т. В Агейкіна-Старченко. Народна освіта Російської імперії у поглядах К. Д. Ушинського/ Н. М. Борисенко. Особистість вчителя у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського/ Л. В. Ілійчук. Дослідження проблеми морального виховання дитини у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського/ Л. В. Кравчук. К. Ушинський - фундатор антропоцентричної класно-урочної системи рідномовного навчання в Україні/ А. І. Кучеренко. Спадщина К. Д. Ушинського та її роль у становленні вітчизняної експериментальної педагогіки (кінець XIX — перша третина XX ст.)/ І. В. Леонтьева. Костянтин Ушинський про ідею дитячих садків у "Загальній скарбниці педагогічних надбань людства"/ Л. І. Меленець. Етнопедагогічні ідеї у творчості К. Д. Ушинського/ Л. Б. Паламарчук. Місце дидактичних положень К. Д. Ушинського у системі сучасно ївітчизняної педагогіки/ Л. П. Петренко. Педагогічна діяльність вчителя: погляди К. Д. Ушинського/ О. В. Полякова. Становлення і розвиток основ безпеки життєдіяльності людини як навчальної дисципліни у контексті сучасної вітчизняної освіти/ А. Ю. Свириденко. Погляди К. Д. Ушинського на навчально-виховний процес у школі та підготовку вчителя до його реалізації/ H. В. Стаднік. Практичне засвоєння знань в освітньому процесі як ідея гармонійного розвитку дитини/ О. І. Харченко. Гуманістичні цінності у педагогічній спадщині К. Ушинського/ С. І. Хмелівська. Культурологічні ідеї у педагогічній спадщині К.Д. Ушинського/ С. В. Чередніченко. Ідеї самостійності в навчанні та вихованні у роботах класиків української педагогіки (К. Ушинського, Б. Грінченка, В. Сухомлинського) та їх використання у підготовці майбутнього педагога/ О. В. Малихін. Использование музея К. Д. Ушинского при подготовке будущих педагогов в вузе/ Т. Н. Гаврилова. Духовно-нравственное воспитание К. Д. Ушинского и современная школа/ А. Б. Тишко. Впровадження принципу народності К. Д. Ушинського у практику роботи сучасних ДНЗ/ Т. Т. Андреєва, Т. В. Чернецька. Використання літературно-педагогічної спадщини К. Д. Ушинського в освітній підготовці майбутніх учителів-словесників/ Л. О. Базиль. Ідеї К. Д. Ушинського щодо підготовки майбутніх учителів у сучасній неперервній педагогічній освіті/ К. І. Волинець. Виховання студентів-медиків як "мистецтво розвитку свідомості і волі"/ О. С. Ісаєва. Ідеї К. Д. Ушинського та їх трансформації у змісті сучасної освіти/ О. В. Коваленко. Ідеї народності у спадщині К. Д. Ушинського у вимірах сучасної освіти/ В. І. Ковальчук. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти у системі аксіологічиих ідей К. Д. Ушинського/ І. А. Косенкова. Внедрение идей К. Д. Ушинского по обучению грамоте в начальной школе/ С. В. Моргун. Ідеї К.Д. Ушинського щодо організації контролю у навчанні та їх використання у сучасній школі/ Х. О. Онасько. К. Д. Ушинський про важливість "вираження душевних почувань" у сприйнятті сучасного мистецтва театру/ Н. Б. Сиротич. Реалізація педагогічних ідей К. Д. Ушинського в освітній діяльності Малої академії наук України/ C. O. Сьома. Трансформація ідей К. Д. Ушинського щодо формування в учнів цілісної картини світу в змісті сучасної освіти/ З. М. Хитра. Роль распространения методических подходов К. Д. Ушинского на преподавание основ изобразительного искусства и творчества в начальных классах средней общеобразовательной школы/ Н. И. Целищева. Ідеї К. Д. Ушинського та педагогічна корекція уваги розумово відсталих учнів 1-3 класів/ В. В. Шорохова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.12:005.962/П 84
Назва : Професійна адаптація молодого вчителя в умовах змін цінісної парадигми суспільства : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 17-18 лютого 2010 р.
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2010
Кільк.характеристики :142 с
Ціна : 42.63, 45.00, 42.63, грн.
УДК : 37.091.12:005.962 + 005.962
Предметні рубрики: Педагогіка-- Організація освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): алдаптація--вчителі--педагогічні працівники--птнз--професійно-педагогічна діяльність--емоційна культура--педагоги--психофізична адаптація--молоді вчителі--підготовка вихователів--саморегуляція--професійна адаптація--майбутні вчителі--торгівля людьми--протидія--медіаосвіта--професійне становленя--технологічна компетентність--вчителі початкової школи--педагогічна майстерність--харківський колегіум--у. кравченко--методологія педагогіки--цінності--самоорганізація--інтернет--інноваційні технології--компетентнісний підхід--професійна освіта--професійна готовність--професійні знання--педагогічні цінності--вчитель географії--неперервна освіта--професійне становлення--стідентські наукові товариства--молодь--суспільне життя--підготовка--освіта дорослих--світоглядні орієнтири--педагогічна етика--моніторинг--професійна підготовка--соціальні педагоги--професійний розвиток--студенти--організаційно-методична практика--днз--методологічна компетентність--магістри дошкільної освіти--професійна діяльність--ефективність--професійне становлення--соціально-емоційне спілкування--позитивний імідж--педагоги--професійно-педагогічна діяльність--вчителі-словесники
Анотація: Матеріали висвітлюють теоретичні та практичні аспекти адаптації молодого вчителя до професійної діяльності в умовах змін ціннісної парадигми суспільства, акцентується увага на специфіці діяльності молодого вчителя, визнаячається науково-методичний супровід його соціально-педагогічної підтримки на етапі професійного становлення.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091(477)/Т 93
Назва : Одна тисяча двадцятип’ятиріччя історії освіти в Україні: традиції, сучасність та перспективи : збірник матеріалів Міжнародної наукової конференції, 22 травня 2014 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :319 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.09
УДК : 37.091(477)
Предметні рубрики: Освіта-- Історія освіти --Україна
Зміст : Культурологія освіти як складова освітології/ С. О. Сисоєва, М. М. Галицька. Цивілізаційна сутність науки і освіти України / Л. М. Алексієвець, М. М. Алексієвець, М. Ф. Юрій ; . Освітянські виклики на сучасному етапі розвитку України / В. Г. Лизогуб, М. Л. Шараєва, Ю. О. Мошківська. Освітній напрям "Публічна історія" як чинник розвитку суспільної пам'яті: зарубіжний досвід і Україна/ Г. Д. Голубчик. Теоретична складова аналізу історико-педагогічних джерел розвитку освіти в Україні / 0. І. Крюкова. До дослідження ідеї університету: освітологічні аспекти / О. М. Кузьменко. Екологічна культура - потреби та перспективи/ І. В. Лесникова. Управлінське консультування в галузі освіти: освітологічний контекст / І. І. Тригуб. Підготовка вчителя до формування моральної свідомості старшокласника/ В. І. Тернопільська. Ієрархія компетентностей сучасного педагога/ О. В. Малихін. Формування музиканта-педагога у глокалізованому просторі сучасності/ І. Д. Бевська. Підвищення мотивації студентів при вивченні іноземної мови / О. Л. Воскобій. Самоосвіта сучасного педагога дошкільного навчального закладу / А. М. Гончаренко. Вплив освітньо-музичного середовища на розвиток особистості школяра/ Г. І. Дворський, С. Г. Чепіга. Історіографічний аналіз стану вивчення проблеми музично-естетичного виховання учнів початкової школи в Україні (друга половина XX — початок XXI ст.) / Т. В. Дорошенко. Особливості інноваційної професійної діяльності викладача дошкільної педагогіки і психології / Л. В. Козак. Сергій Андрійович Подолинський- український вчений, лікар та педагог / О. Є. Корхова. Зовнішня апробація власного досвіду як форма самореалізації особистості вихователя ДНЗ/ С. А. Пазюк. Післядипломна педагогічна освіта: сучасний стан і прогнози розвитку / В. В. Ушмарова. Сучасний стан готовності вчителів початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу: аналіз результатів діагностики констатувального експерименту/ З. М. Хитра. Спрямованість музичного виховання на формування морально-естетичних якостей особистості/ С. Г. Чепіга. Формування готовності вчителя до роботи в класах із інклюзивним навчанням у системі післядипломної освіти / Г. В. Шапаренко. Розвиток міждисциплінарних магістерських програм для потреб національної економіки України: проблеми та перспективи / А. C. Гринів. Питання етики та деонтології у формуванні світогляду майбутнього лікаря-стоматолога/ П. Ф. Дудка [и др.]. Етнопедагогіка - основа розвитку вітчизняної педагогіки/ Л. Б. Паламарчук. Критерії оцінки рівнів літературознавчої компетентності майбутнього вчителя української мови і літератури / Л. О. Базиль. Експериментальне дослідження щодо переходу до трирічної початкової освіти в Українській РСР (1963-1966 pp.)/ Т. Л. Гавриленко. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутніх вихователів до художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку/ Т. П. Дрофа. Музичне мистецтво в організації культурно-дозвіллєвої діяльності молодших школярів / О. Б. Власова. Поняття страхування підприємницьких ризиків як предмета правового регулювання / І. М. Войцеховська. Професійна компетентність і компетенції менеджера / Н. В. Колісник. Формування знань із загальної хімії у студентів металургійних спеціальностей на лабораторних заняттях / І. Г. Косцова. Проблематика літературно-психологічного аналізу художнього твору/ І. В. Лазаренко. Розвиток навичок роботи керівника загальноосвітнього навчального закладу у мережі Інтернет/ К. О. Линьов. Музична освіта, хорове виконавство і композиторська творчість в Україні другої половини XVII ст. — яскрава кульмінація музичної культури епохи бароко / С. Й. Лісецький. Методика застосування відеосюжетів на заняттях з англійської мови/ Т. Ю. Малярчук, О. П. Іванцова. Розвиток науково-дослідної діяльності в українських університетах: друга половина XIX — початок XX ст/ Т. М. Патук. Пошуки нової моделі та продуктивних форм організації професійної підготовки фахівців через аспірантуру в перше десятиліття радянської влади в Україні/ І. Ю. Регейло. Модернізація методики хімічної освіти в Україні (кінець XIX -перша третина XX ст.) / В. В. Сайковська. Процес становлення вищої сільськогосподарської освіти в Російській імперії в матеріалах з'їздів (XIX — початок XX століття) / А. О. Таранник. Фундаменталізація змісту професійної освіти як сучасна педагогічна проблема/ Я. С. Фруктова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.40г(4Укр)/М 29
Автор(и) : Мартіросян О. І.
Назва : Освіта дорослих на Україні : етапи становлення, реформування, оновлення ( нариси). Історико - педагогічний аспект. : для студ. вищ. навч. закл., викл., методистів, аспірантів, науковців.
Вихідні дані : Київ: Міленіум, 2008
Кільк.характеристики :167с
ISBN, Ціна 9789668063671: Б.ц.
ББК : 74.40г(4Укр)
Предметні рубрики: Педагогіка
Анотація: У книзі висвітлюється освіта дорослих на Україні, етапи її становлення та реформування.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 377(082)/Н 53
Назва : Неперервна професійна освіта : теорія і практика : зб. наук. пр. Ч. 1
Вихідні дані : Київ, 2001
Кільк.характеристики :391 с
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти
ISBN, Ціна 966-593-235-7:
ДРНТІ : 14.35
УДК : 377(082)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта-- Професійна освіта
Примірники : всього : Ф1(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф1(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.07/П 78
Назва : Проблеми та перспективи управління сучасною столичною школою : збірник наукових статей за матеріалами регіональної науково-практичної конференції 28 січня 2014 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :308 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.15
УДК : 37.07 + 373
Предметні рубрики: Педагогіка-- Організація освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжпредметна інтеграція--психологічний клімат--модель геологічної школи
Зміст : Сучасність керівника навчального закладу/ К. О. Линьов. Дослідження особистісних якостей керівника загальноосвітнього навчального закладу/ С. І. Редько. Створення умов успішної реалізації завдань - основа діяльності керівника навчального закладу / А. П. Черниш. Самоаналіз діяльності загальноосвітнього навчального закладу/ А. Г. Панченко. Місце освітнього права в правовій системі України/ Н. О. Давидова. Ділове спілкування керівників навчального закладу: особливості мовленнєвого етикету/ В. Я. Шуть. Комунікативна складова формування репутації навчального закладу/ В. П. Руденко. Столичні вечірні школи. Проблеми функціонування та перспективи розвитку/ О. В. Лавриненко. Безпечне навчальне середовище - один із найважливіших факторів роботи школи/ Ю. С. Давиденко. Освітнє середовище у ЗНЗ як фактор розвитку надпредметних компетентностей в учнів/ О. Ю. Доброханська. Юридична відповідальність керівника навчального закладу за порушення трудового законодавства/ O. A. Дорофеєва ; наук. керівник Н. О. Давидова. Адміністративно-правовий статус позашкільного навчального закладу/ І. Б. Зайвелєв, Н. О. Давидова. Управління навчальним закладом в умовах стандартизації освіти/ Н. М. Кривенко ; наук. керівник Л. В. Гонюкова. Інтерактивне навчання на уроках в сучасній школі/ Т. П. Матвієць ; наук. керівник В. П. Руденко. Роль контролінгу на підприємствах та організаціях/ О. Ю. Наєнко ; наук. керівник А. Г. Панченко. Єдиний інформаційний простір українського гуманітарного ліцею: практичні аспекти/ О. О. Осадча ; наук. керівник К. О. Линьов. Профільне навчання як засіб реалізації наступно-перспективних зв'язків між загальною середньою та вищою освітою (на прикладі роботи політехнічного ліцею НТУУ "КІН" м. Києва)/ Н. П. Павленко ; наук. керівник А. П. Черниш. Ліцей політики, економіки, права та іноземних мов: витоки та особливості організації навчально-виховного процесу/ Г. В. Пахарєва ; наук. керівник А. П. Черниш. Контрольно-аналітична діяльність керівника загальноосвітнього навчального закладу як інструмент управління сучасним закладом освіти/ Н. В. Разумова ; наук. керівник А. Г. Панченко. Впровадження проектних технологій в управління навчально-виховним процесом/ Т. В. Репецька, Лебединська Т. А. ; наук. керівник В. П. Руденко. Музейна педагогіка як шлях задоволення освітніх потреб сучасної молоді/ Л. Й. Рубан ; наук. керівник В. Я. Шуть. Управлінська діяльність у створенні моделі геологічної школи в системі середньої загальної освіти/ М. І. Рудящий ; наук. керівник А. П. Черниш. Формування позитивного іміджу дошкільного навчального закладу/ O. A. Саханда ; наук. керівник Г. П. Кушнірова. Юридичний статус загальноосвітнього навчального закладу в умовах неперервної освіти/ В. Б. Цань ; наук. керівник Н. О. Давидова. Гуманізація як стратегічний пріоритет виховання у дусі толерантності в ліцеї/ С. М. Шевцова ; наук. керівник А. П. Черниш. Метод проектів - один із засобів самореалізації особистості учня/ O. A. Шевчук ; наук. керівник В. П. Руденко. Організація освітнього маршруту вихованця оркестрового відділу - педагогічний інструментарій, що веде вихованця до успіху/ Н. В. Шеманаєва ; наук. керівник О. В. Лавриненко. Вплив курсу ”Логіка” на підвищення якості знань навчальних дисциплін та інтелектуального потенціалу учнів гімназії/ С. П. Шульженко ; наук. керівник А. П. Черниш. Міжнародне співробітництво ліцею як організаційно-педагогічна умова його інноваційного розвитку/ С. Ю. Байкова ; наук. керівник В. П. Руденко. Впровадження і використання інноваційних технологій та анімаційних методів як шлях оновлення і вдосконалення навчально-виховного процесу сучасного ЗНЗ/ І. О. Буднік ; наук. керівник В. П. Руденко. Інтерактивні методи навчання як фактор успіху навчальної діяльності молодших школярів/ Н. А. Велікжаніна ; наук. керівник І. О. Линьова. Коучинг як сучасна технологія управління персоналом навчального закладу/ І. Л. Гондюл ; наук. керівник І. О. Линьова. Експериментальна діяльність навчального закладу як один із шляхів підвищення якості навчально-виховного процесу/ С. П. Зубик ; наук. керівник В. П. Руденко. Управління процесом реалізації інноваційного проекту в навчальному закладі/ В. О. Козак ; наук. керівник І. О. Линьова. Навчальний заклад в умовах дослідно-експериментальної роботи/ Т. М. Крик ; наук. керівник В. П. Руденко. Організаційна культура як засіб ефективного управління навчальним закладом/ І. В. Лимарчук ; наук. керівник Г. П. Канафоцька. Вальдорфська педагогіка як інноваційна тенденція розвитку сучасної освіти в Україні/ Ю. О. Любченко ; наук. керівник І. О. Линьова. Новітні комп'ютеризовані методи підвищення якості викладання математики в ліцеї “Інтелект”/ О. А. Миронець, І. І. Обожин ; наук. керівник К. О. Линьов. Діяльність фахівця із соціальної роботи у навчальному закладі/ М. С. Пашкевич-Скакун ; наук. керівник І. О. Линьова. Сучасний інноваційний навчальний заклад: розвиток, перспективи/ Д. В. Савченко, Л. Ю. Несміян ; наук. керівник В. П. Руденко. Моніторинг навчально-виховного процесу з використанням кваліметричних моделей/ І. О. Самікова ; наук. керівник І. О. Линьова. Управління інклюзивною школою: необхідність чи покликання/ І. В. Снопко ; наук. керівник С. П. Бабарика. Інноваційні технології в системі управління виховної роботи навчального закладу/ А. А. Хилько ; наук. керівник І. О. Линьова. Моніторинг як сучасний засіб та практичний інструмент управління якістю освіти в школі/ В. М. Шевченко, Л. О. Чех ; наук. керівник І. О. Линьова. Управління мотивацією педагогічних працівників ЗНЗ/ К. Є. Антонова ; наук. керівник С. І. Редько. Функціонування в середній та старшій школі спеціальних курсів та факультативних занять як реалізація принципів індивідуального підходу та роботи з обдарованими учнями/ Г. В. Балацька ; наук. керівник С. П. Бабарика. Адаптація дітей представників національних меншин до освітнього й соціокультурного середовища школи/ Г. А. Бойко ; наук. керівник С. П. Бабарика. Ділова комунікація в управлінні НЗ: психологічний аспект/ П. В. Боруца ; наук. керівник В. Р. Міляєва. Управління формування соціально-психологічного клімату як чинник забезпечення успіху навчального закладу/ Л. А. Волобуєва ; наук. керівник С. І. Редько. Управління формування психологічного клімату в педагогічному колективі ДНЗ/ Л. В. Ридзель ; наук. керівник С. І. Редько. Патріотичне виховання в навчальному закладі: організація роботи шкільного музею/ І . В. Семирекова ; наук. керівник В. Я. Шуть. Взаємодія сім'ї та школи як основа розвитку потенціалу особистості дитини/ У. В. Шостак. Міжобласна спеціальна середня загальноосвітня вечірня (змінна) і заочна школа для сліпих і слабозорих як навчальний заклад для людей з особливими потребами/ В. Б. Стрелковська, М. Л. Гамонь ; наук. керівник С. П. Бабарика. Організація та контроль заочної форми навчання в умовах сучасної вечірньої школи/ Ю. М. Доценко ; наук. керівник О. В. Лавриненко. Організація і контроль дистанційного навчання в умовах сучасної школи/ О. Є. Семенюк ; наук. керівник О. В. Лавриненко. Екстернат як шлях до здобуття загальної середньої освіти/ О. М. Стуленкова ; наук. керівник О. В. Лавриненко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.22/С 47
Автор(и) : Слєпкань, Зінаїда Іванівна
Назва : Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі : навчальний посібник для магістрантів ВНЗ
Вихідні дані : Київ: Вища школа, 2005
Кільк.характеристики :240 с
ISBN, Ціна 996-642-244-1: 15.00, 18.90, 18.00, грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.22
Предметні рубрики: Вища школа-- Педагогічний процес
Анотація: Висвітлено відомості з методологічних, організаційних, психологічних та дидактичних основ педагогічного процесу у вищій школі в умовах реформування системи вищої освіти України.
Примірники : всього 1: ГП ЧЗ(7), Ф2(3), Ф1(1)
Вільні : ГП ЧЗ(7), Ф2(3), Ф1(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.204.21/Ш 26
Автор(и) : Шарко, Валентина Дмитрівна
Назва : Методична підготовка вчителя фізики в умовах неперервної освіти : монографія
Вихідні дані : Херсон: Херсонський державний університет, 2006
Кільк.характеристики :400 с.: іл
Колективи : Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Херсонський державний університет
Примітки : Бібліогр.: с. 362-380
Ціна : 25.00 грн.
ДРНТІ : 14.15.15
УДК : 378.011.3
ББК : 74.204.21
Предметні рубрики: Вчителі фізики-- підготовка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): неперервна освіта--методична підготовка--післядипломна освіта--інноваційна діяльність
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.014/П 78
Назва : Проблеми у Польщі та в Україні в контексті процесів глобалізації та євроінтеграції : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції
Вихідні дані : Київ; Житомир: КІМ, 2009
Кільк.характеристики :799 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава), Житомирський державний університет імені Івана Франка
ISBN, Ціна 978-966-1547-31-4:
ДРНТІ : 14.15.15
УДК : 37.014
Предметні рубрики: Освіта-- Проблеми освіти --Україна --Польща
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фундаменталізація освіти--професіоналізм учителя--педагогічні рефлексії--рівень культури--розвиток взаємонавчання--трансформація суспільства--аксіологічні засади--цінності--професійна освіта--цифрові медіа--мовна культура--менеджер освіти--модернізація освіти--неперервна освіта--вальфдорська педагогіка--компетентнісний підхід--інклюзивна освіта--толерантність
Примірники : всього : ГП АБ(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП АБ(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 02/М 15
Автор(и) : МАкМенеми, Дэвид, Поултер, Алан
Назва : Предоставление электронных услуг: руководство для публичных библиотек и центров обучения
Паралельн. назви :Belivering digital services: A handbook for public libraries and learning centres
Вихідні дані : Москва: Омега-Л, 2006
Кільк.характеристики :246 с
ISBN, Ціна 5-365-00247-4: Б.ц.
ДРНТІ : 20.15.31
УДК : 02
Предметні рубрики: Бібліотечна справа
Анотація: Практичне керівництво для спеціалістів бібліотек та навчальних центрів по створенню та розвитку ефективної мережі електронних послуг
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 74.04я43/К 38
Автор(и) : Ромащенко В. Є.
Назва : Генеза поняття "бакалавр" у європейській системі вищої освіти
Колективи : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Київський університет ім. Бориса Грінченка. Педагогічний процес: теорія і практика: зб. наук. пр./ Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодій. фонд ім. Антона Макаренка. - Київ: [б. в.], 2011. - Вип. 1. - С. 121-128 (Шифр 74.04я43/П 24-298794630)
Примітки : Бібліогр.: с. 127-128 (14 назв)
ББК : 74.04я43
Предметні рубрики: Вища освіта -- бакалаври
Анотація: У статті висвітлено етимологію поняття "бакалавр" та досліджено генезу його розвитку, починаючи з епохи Середньовіччя для усвідомлення статусу бакалавріату у сучасній системі неперервної професійної освіти. Акцентується увага на особливостях освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра у європейському освітньому просторі.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 378.6:37/К 38
Автор(и) : Шандрук С. І.
Назва : Професійна підготовка вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти США
Колективи : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Київський університет ім. Бориса Грінченка. Педагогічний процес: теорія і практика: зб. наук. пр./ Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. Антона Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2011. - Вип. 2. - С. 181-188 (Шифр 74.00я43/К 38-436066361)
Примітки : Бібліогр.: с. 187-188 (17 назв)
УДК : 378.046-021.68:37.011.3-051](73)
Предметні рубрики: Післядипломна педагогічна освіта --США
Вчителі-- професійна підготовка --США
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.014.25:005.745/О-72-963570145
Назва : Освіта для сталого розвитку: міжконтинентальний діалог інтелектуалів : програма ІІІ міжнародної науково-практичної конференції до Міжнародного дня толерантності, 12 листопада 2015 р. м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :12 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Українська Академія Акмеології :
ДРНТІ : 14
УДК : 37.014.25:005.745(083.9) + 005.745(083.9)
Предметні рубрики: Освіта
Зміст : Вступне слово/ В. О. Огнев’юк. Main Goals of Transportation System in Terms of Sustainable Development/ A. M. Asadov. Combating in Tolerance through Education: Islamophobia and the Case of Muslim Minorities in Ukraine/ M. Komarnytskyi. Equipping Students for the Lifelong Journey of Learning/ K. Ch. Marshall. Комп’ютерізація акме-освіти та акме-науки на сучасному етапі сталого розвитку суспільства/ В. М. Антонов. Освіта та наука як рушій сталого розвитку творчого гендерного потенціалу акме-особи/ Ю. В. Антонова, В. М. Антонов. Проблеми формування особистості людини культури в теорії та практиці вітчизняного та зарубіжного досвіду/ І. 0. Баранцова. Постнекласичний етап розвитку освіти і педагогіки/ О. В. Вознюк. Загальнотеоретичні підходи до управління професійною підготовкою фахівців у виші/ О. М. Галус, Б. С. Крищук. Особливості сталого розвитку сучасного фахівця соціономічного профілю (акмесинергетичні аспекти)/ В. М. Гладкова. Акмеологічні аспекти розвитку педагогічної майстерності в системі неперервної освіти: з досвіду роботи / Є. П. Голобородько. Професійно-педагогічна підготовка вчителя до толерантної міжкультурної взаємодії 80/ О. А. Дубасенюк. Деякі аспекти ставлення студентської молоді до інституту шлюбу у контексті гендерних відмінностей/ Л. М. Завацька. Инновационная модель личностно-ориентированного обучения в системе образования для устойчивого развития/ И. С. Клименко. Культурний вимір як ключова складова сталого розвитку/ І. Й. Кріба. Мультикультурализм - как стиль жизни в Азербайджане/ Р. Э. Мамедзаде. Руйнування тендерних стереотипів як елемент толерантності сучасної культури/ О. В. Мельниченко. Проблема толерантності в системі історичної освіти/ І. Б. Мрака. Формування ціннісних орієнтирів особистості в умовах розвитку інформаційного суспільства/ В. П. Олексенко. Свобода віросповідання та проблема толерантності/ С. Ф. Рашидов. Новий образ освіти в контексті ідей сталого розвитку суспільства: транснаціональний вимір/ П. Ю. Саух. Сталий розвиток як стратегія оптимізацїї рекреаційного ресурсу/ Н. Г. Сидорчук. Обласні освітні системи як засіб формування сталої освіти в Україні/ В. В. Стецюк. Смена научной парадигмы в меняющемся мире/ К. П. Таушанжи. Роль гуманітарної освіти у подоланні історичних стереотипів (на прикладі українсько-польських стосунків)/ І. І. Федик. Акмеологічний підхід як пошук нових можливостей професійної підготовки соціальних працівників 201/ Р. В. Чубук.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013.74(075.8)/Г 16
Автор(и) : Галус О. М., Шапошнікова Л. М.
Назва : Порівняльна педагогіка : навчальний посібник для студентів гуманітарних спеціалізованих вищих педагогічних навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: Вища школа, 2006
Кільк.характеристики :215 с
ISBN, Ціна 966-642-171-2: 14.07 грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 37.013.74(075.8)
Предметні рубрики: Порівняльна педагогіка
Анотація: Висвітлено сутність, функції, завдання, історичні періоди розвитку порівняльної педагогіки в системі педагогічної науки та інших галузях знань.
Примірники : всього : Ф2(149), ГП АБ(20), Ф3(23)
Вільні : Ф2(149), ГП АБ(20), Ф3(23)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 371.14.046.4(100)/Р 69
Автор(и) : Романенко М.
Назва : Післядипломна педагогічна освіта якс кладова глобальних трансформаційних процесів
Місце публікування : Післядиплом. освіта в Україні/ Ун-т менеджменту освіти Нац. акад. пед. наук України. - Київ: Ун-т менеджменту освіти Нац. акад. пед. наук України, 2015. - № 1. - С. 7–10 (Шифр П778229/2015/1)
Примітки : Бібліогр.: 10 назв.
УДК : 371.14.046.4(100)
Предметні рубрики: Післядипломна педагогічна освіта-- розвиток --світ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): післядипломна педагогічна освіта--неперервна освіта--навчання дорослих--андрагогіка
Анотація: Розвиток післядипломної педагогічної освіти.
Знайти схожі

19.

Назва журналу :Освітологія -2015р.,N 4
Цікаві статті :
Левовицький Т. Quo vadis universitas? Зауваження, коментарі та питання: (не?) з позиції педагогіки/ Т. Левовицький (стр.11-19) Кл.слова: вища освіта,якість навчання,шанс змін
Мартиненко С. Методологічний аспект педагогічної діагностики у вимірі особистісно-розвивальної освіти/ С. Мартиненко (стр.19-24) Кл.слова: методологія педагогічної діагностики,особистісно-розвивальна освіта,педагогічна діагностика
Поспєлова. Методологогічні основи державного регулювання у сфері людського розвитку в умовах трансформації українського суспільства/ Тетяна Поспєлова (стр.24-28) Кл.слова: інституціоналізм,людський потенціал,людський розвиток
Чернуха Н. Від цілісності освіти до її якості/ Н. Чернуха (стр.29-32) Кл.слова: євроінтеграція,інтеграція,модернізація
Диба Т. Феномен неперервної професійної освіти у досягненні професійного "акме"/ Т. Диба (стр.32-37) Кл.слова: акмеологія,неперервна освіта,професійна освіта
Мешальський. Про вплив вчителя та його нестійкість/ Стефан Мешальський (стр.38-44) Кл.слова: вплив,вплив вчителя,елементи впливу
Желанова В. Контекстуалізація професійної підготовки майбутнього педагога: рефлексивний вимір/ В. Желанова (стр.44-49) Кл.слова: зміст професійної підготовки,контекстна спрямованість,контекстуалізація
Лисенко О. Роль і місце післядипломної освіти в національній системі підготовки лікарів/ О. Лисенко (стр.49-53) Кл.слова: безпрервний професійний розвиток,етапи становлення лікарів,післядипломна освіта лікарів
Огнев’юк В. О. Підготовка експертів у галузі освіти в Україні/ В. Огнев’юк ; В. Огнев'юк, С. О. Сисоєва (стр.54-60) Кл.слова: експертиза,експерт у галузі освіти,консультування
Пономаренко Н. Експертиза в освіті: особливості, функції, типи/ Н. Пономаренко (стр.61-64) Кл.слова: експертиза,діагностика,експертиза в освіті
Іваницька О. Експертне оцінювання як інструмент управління загальноосвітнім навчальним закладом/ О. Іваницька, А. Панченко (стр.65-70) Кл.слова: експертиза,експертна оцінка,експертне оцінювання
Братко М. Становлення теорії управління освітою в США: сутнісні риси, персоналії, ідеї/ М. Братко (стр.71-76) Кл.слова: освіта,теорія управління освітою,управління освітою США
Квятковський М. Освітні прагнення польської та української молоді: порівняльний аналіз/ М. Квятковський (стр.77-80) Кл.слова: освітні прагнення,напрями навчання,педагогіка роботи
Загородня А. Професійна підготовка фахівців економічної галузі у Республіці Польща та Україні: критерії порівняння/ А. Загородня (стр.80-83) Кл.слова: економічна освіта,концепція дослідження,освіта
Мосьпан Н. Розвиток вищої освіти в Європейському Союзі та Україні: тенденції освітньої політики/ Н. Мосьпан (стр.84-88) Кл.слова: Болонський процес,вища освіта,інтернаціоналізація
Біницька К. Організація позабюджетного фінансування шкіл на основі фандрайзингової діяльності/ К. Біницька, О. Біницька (стр.89-94) Кл.слова: фандрайзингова діяльність,фінансування,школа
Атрощенко Т. Формування комунікативної культури керівників дошкільних навчальних закладів/ Т. Атрощенко (стр.94-98) Кл.слова: керівник дошкільної установи,комунікація,комунікативна культура
Рябенко В. Суспільно-історичні та гносеологічні передумови трактування освітології/ В. Рябенко (стр.99-104) Кл.слова: форми суспільних відносин,гносеологія,духовне виробництво
Ткаченко М. Болонський університет: історія, традиції, сьогодення/ М. Ткаченко (стр.104-109) Кл.слова: Болонський університет,Болонський процес,демократичні засади освіти
Пєхачек-Огерман Г. Школа у полікультурному середовищі та її роль у формуванні ідентичності учнів/ Г. Пєхачек-Огерман (стр.110-115) Кл.слова: ідентичність учнів,культурна ідентичність,полікультурна освіта
Корчак Л. Сім’я як середовище виховання/ Л. Корчак (стр.115-117) Кл.слова: класифікація сім'ї,сім'я,сім'я як виховне середовище
Беднарська Н. Вікіпедія в школі та університеті - майбутні вчителі про Вікіпедію/ Н. Беднарська (стр.118-125) Кл.слова: вікіпедія,навчання,неформальне навчання
Плаксін А. Дидактична культура як науковий феномен, його структура та сутнісні характеристики/ А. Плаксін (стр.126-130) Кл.слова: дидактична Культура,зміст освіти,педагогічна діяльність
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі


20.

Назва журналу :Практика управління закладом освіти -2016р.,N 3
Цікаві статті :
Денисенко О. Складаємо описи справ у навчальному закладі/ О. Денисенко (стр.7-17) Кл.слова: архів установи,кадрові питання,структурний підрозділ
Адаменко Л. Взаємодія методичної служби з керівниками навчальних закладів/ Л. Адаменко (стр.18-22) Кл.слова: професійна компетентність,неперервна освіта,заохочення
Божинський В. Зміна назви структурного підрозділу: чи звільняти працівників, аби прийняти на роботу знову/ В. Божинський (стр.23-25) Кл.слова: розірвання трудового договору,скорочення,звільнення
Особові справи працівників: нормативно-правові документи (стр.26-27)
Формуємо особову справу працівника навчального закладу: крок за кроком (стр.28-30)
Формуємо особову спрву працівника навчального закладу. Покроковий алгоритм (стр.31)
Складання автобіографії. Пам'ятка (стр.32-33)
Засвідчення копій документів. Пам’ятка (стр.35)
Сомова Т. Профілактика неінфекційних захворювань у навчальному закладі/ Т. Сомова (стр.40-47) Кл.слова: контроль чинників розвитку,санітарно-гігієнічні норми,харчування дітей
Даньковська Н. Оплачуємо тимчасову непрацездатність за усіма правилами/ Н. Даньковська, Т. Піднебесна (стр.48-56) Кл.слова: страховий стаж,середньоденна зарплата,денна виплата
Охріменко О. Пенсійне забезпечення - 2016: чого очікувати працівникам -пенсіонерам/ О. Охріменко (стр.57-59) Кл.слова: максимальний розмір пенсії,спецпосади,обмеження
Іскрижицька Ф. Опановуємо новації казначейського обслуговування державних коштів/ Ф. Іскрижицька (стр.60-64) Кл.слова: клірингові розрахунки,дистанційне обслуговування,власні надходження
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-20    21-40   41-58 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)