Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Пошуковий запит: (<.>K=нова маркетингова парадигма<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Чубукова О. Ю. Інтегровані маркетингові комунікації: актуальні питання теорії/О. Ю. Чубукова, В. В. Марциновський // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ:Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2019,N № 6.-С.62-72
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)