Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=обдаровані студенти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 378+159.9(477)(08/П 24-859625991
Назва : Педагогічна і психологічна науки в Україні: збірник наукових праць до 15-річчя АПН України: у 5 томах/ Академія педагогічних наук України. Том 4: Педагогіка і психологія вищої школи
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2007
Кільк.характеристики :439 с
Колективи : Академія педагогічних наук України , Академія педагогічних наук України
Примітки : До 15-річчя АПН України
ISBN, Ціна 978-966-644-061-0:
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378+159.9(477)(082)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Вища школа
Психологія-- Психологія вищої школи
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:7/П 84
Назва : Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : програма II Міжнародної науково-практичної конференції, 14-15 квітня 2016 р., м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2016
Кільк.характеристики :27 с
Колективи : Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:7 + 7
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта-- Професійна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентнісний підхід--живопис--хорове мистецтво--вокал--особистість
Зміст : Створення живописної декорації нижніх приділів Успенського собору Києво-Печерської лаври у першій третині XIX століття/ М. А. Бардік. Інтерпретаційна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва: категоріально-понятійний аналіз проблеми/ Яцзюнь Ван. Українська хореографічна освіта XXI століття: сучасний стан та шляхи вдосконалення/ А. В. Вєтринська. Jerusalem - the heart of the jewish people 1mpoetry and song - throughthe ages/ N. Davidovitch. Формирование ренессансного стиля в архитектуре Беларуси в освещении российской и белорусской историографии XIX - начала XX веков/ A. B. Демидович. Музично-просвітницька діяльність П. Сокальського у другій половині XIX століття (за архівними матеріалами)/ О. М. Ізваріна. Sztuka dyrygowania w aspekcie historycznym/ М. Kaniowska ; М. Kaniowska ; М. Kaniowska. Диригентсько-хорова школа Олександра Кошиця як соціокультурний феномен/ Г. В. Карась. Розвиток вокального ансамблевого виконавства в Україні другої половини XX століття/ Т. О. Ланіна. Витоки французької клавірної школи/ Н. І. Лисіна, В. І. Тітович. Компетентнісний підхід як основа сучасного процесу підготовки майбутнього хореографа у вищій школі/ Т. А. Медвідь. Становлення вищої музично-педагогічної освіти в Україні (історичний аспект)/ Н. І. Остапенко. Педагогічний репертуар у процесі формування національної самосвідомості майбутнього викладача вокалу/ О. П. Петрикова. З історії майстерні монументального живопису наома 1920-1930-х років/ І. Я. Пилипенко. Історія музичної педагогіки в Україні крізь призму софійності/ Л. Й. Проців. Професійна діяльність А. Ц. Мархлевського у культурно-мистецькому просторі України 80-х років XX ст./ С. В. Румянцева. Етнонаціональне виховання як чинник формування основоположних культурних цінностей/ С. М. Садовенко. Stimulation and acceleration of children's vocal possibilities in primary classes in school teaching process (organization, course and results of the natural pedagogical experiment)/ J. Uchyta-Zroski. Передумови виникнення сучасного мистецтвознавчого осередку Кам'янця-Подільського (XIX - початку XX ст.)/ Н. О. Урсу. Сучасні підходи до вибору теми наукового дослідження/ В. Ф. Черкасов. Акмеформування виконавської культури музиканта/ О. І. Андрейко. Культурологічний вектор методології професійної мистецької освіти/ Ю. Л. Афанасьєв. Педагогіка мистецтва в контексті цивілізаційних змін: до проблеми підготовки вчителя/ О. А. Комаровська. Музично-педагогічна підготовка вчителя - початкових класів: проблеми та перспективи/ О. В. Лобова. Функціональні можливості художньо-естетичної інформації твору мистецтва/ Г. В. Локарєва. Художньо-творча діяльність як фактор саморозвитку особистості майбутнього вчителя образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. Концептуальні засади реалізації духовного потенціалу особистості в системі неперервної мистецької освіти/ О. М. Олексюк, Н. М. Попович. Мистецька освіта: функціонально-особистісна модель у вимірах сучасності/ Г. М. Падалка. Технологія підготовки студентів-музикантів до роботи з музично обдарованими дітьми та молоддю/ І. І. Полубоярина. Розвиток синестезійності молодших школярів як психолого-педагогічна проблема/ О. К. Рахманова. Проектна діяльність майбутніх учителів мистецьких дисциплін в організаційно-методичних системах фахової підготовки/ О. Є. Реброва, Н. Є. Татарінцева. Психологічний феномен взаємодії диригента та оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Особливості творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Т. Б. Стратан-Артишкова. Міжкультурний діалог у змісті вищої мистецької освіти/ М. М. Ткач. Організація та зміст процесу формування мистецької рефлексії майбутнього вчителя музики / Цзінцзін Чжан. Категория духовной музыки в педагогическом контексте/ С. В. Шип. Мистецьке проектування як педагогічна проблема/ О. П. Щолокова. Мистецькі процеси в Києві кінця XIX століття/ Н. Ю. Белічко. Музично-виконавські традиції західноєвропейської гітарної школи/ В. О. Блажевич. Драматургія як поняття та об'єкт музикознавства/ В. В. Вишинський. Масове музичне мистецтво як феномен індустрії в умовах глобалізації культури XXI століття/ Є. М. Жихарєва. Традиції і пошуки в галузі українського книжкового мистецтва/ В. І. Зайцева. Музичні конкурси та фестивалі в контексті соціокультурного проектування в Україні кінця XX - початку XXI століття / Т. В. Зінська. Legitimacy and importance of the biennial phenomenon/ N. V. Ivanovska. Діалог музики та живопису в культурно-мистецькому просторі/ Т. Б. Каблова. Архетип жіночого божества у декоративно-прикладному мистецтві України/ О. В. Коновалова. Українська баянна творчість у контексті взаємодії культури і мистецтва/ Д. О. Кужелев. Іконосфера митця Степана Рябченка/ С. П. Папета. Типологія раннього джазу : поняття та підходи/ Т. В. Полянський. Професія -музикознавець: горизонти очікування/ В. Я. Редя. Music for a while/ Н. С. Cвириденко. Художественные критерии творческой самореализации музыкантов ансамбля/ А. М. Стороженко. Комунікативна тріада "композитор -виконавець - слухач" у сучасному соціокультурному просторі та проблеми музичної освіти/ Ю. І. Чекан. Tradition, transformation, composition and ethnology: art-music educational methodology and biblical composition/ М. Stern ; М. Stern ; М. Stern. Фреймова семантика: аспекти застосування у музично-теоретичній науці/ І. О. Ягодзинська. Особливості вокально-хорового навчання підлітків у позашкільних навчальних закладах/ Н. О. Бабіченко. Методи розвитку фортепіанної техніки Ф. Бузоні в нструментально-виконавській підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Л. А. Бондаренко. Методичні аспекти викладання курсу "Технології поліграфії" з використанням засобів ЕНК/ Г. В. Брюханова. Формування досвіду сценічної витримки виконавців-інструменталістів у системі професійної мистецької освіти/ М. О. Василевич. Економова О. С. Виконавська інтерпретація музичних творів у структурі професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта/ Л. І. Гаркуша, О. С. Економова. Проблема сценічного хвилювання естрадного виконавця під час концертного виступу/ С. В. Гмиріна. Формування дослідницьких компетенцій студентів у процесі виконання педагогічних наукових досліджень/ С. В. Грозан. Феномен музичної імпровізації у професійній діяльності майбутнього вчителя музики/ І. С. Денисюк. Самоосвітня діяльність учителів музичного мистецтва у системі післядипломної освіти: практичний аспект/ І. В. Дубровіна. Механізми сприймання музичних творів великої форми на уроках музики/ О. В. Качмар. Специфіка слухової діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях навчального хорового колективу/ А. М. Кифенко. Особливості використання аудіовізуальних методів арт-терапії у позашкільній освіті/ А. С. Коваль. Інтеграція дисциплін у поліфункціональній творчій діяльності майбутнього вчителя музики/ Р. І. Ковальський. Формування творчої особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва в освітньому середовищі університету/ Г. Г. Кондратенко. Новітні програми обробки голосу вокаліста у студії звукозапису/ Д. В. Кочержук. Інструментально-виконавська підготовка студентів: перспективи вдосконалення/ Є. В. Куришев. Формування медіа-компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва/ Л. П. Лабінцева. Інноваційні напрями процесу вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Е. В. Макарова, В. Г. Яковенко. Стимулювання творчої самореалізації майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі вокально-виконавської діяльності/ Ю. В. Мережко. Розвиток звуковисотного слуху майбутнього вчителя музики засобами комп'ютерних технологій/ О. М. Павленко. Формування професійної медіа-грамотності майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах педагогічної практики/ Г. В. Покатильська. Інноваційна спрямованість методичної підготовки майбутнього вчителя музики у праксеологічному вимірі/ Є. М. Проворова. Асистентська практика магістрів: змістове наповнення фахового модуля/ А. М. Растригіна. Використання етнодизайну для проектування навчально-виховного середовища у вищих мистецьких навчальних закладах/ А. А. Руденченко. Диригентсько-хорова підготовка учителів музики в системі вищої професійної освіти/ С. В. Світайло. Новації у викладанні фахових дисциплін мистецького спрямування/ М. Я. Селезньов. Методика викладання предмета "Народна музична творчість" на факультетах мистецтв педагогічних університетів (на прикладі теми "Колядки і щедрівки")/ О. С. Смоляк. Методи діагностики рівнів сформованості художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики/ Н. В. Соболь. Особливості формування методичної компетентності майбутніх учителів музики на заняттях з хорового диригування/ Л. А. Теряєва. Розвиток гармонічного слуху як необхідної складової фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/ І. М. Ходоровська. Використання сучасних комп'ютерних технологій у системі інструментально-виконавської підготовки студентів/ В. І. Ходоровський. Діагностика сформованості компетенцій у студентів у системі дизайн-освіти/ С. В. Чирчик. Робота над хоровою партитурою у диригентсько-хоровій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва/ М. М. Чугунова. Інноваційні аспекти фортепіанної підготовки студентів мистецьких факультетів/ О. М. Щербініна.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Всесвітня література в сучасній школі -2016р.,N 7/8
Цікаві статті :
Відкритий лист Української асоціації викладачів зарубіжної літератури Міністрові освіти і науки України Л. М. Гриневич (стр.3) Кл.слова: зарубіжна література в профільній школі,збереження статусу самостійного предмета,лист Міністрові освіти і науки України, 2016 р.
Хобзей П. Про проведення 1 вересня 2016 року першого уроку Лист Міністерства освіти і науки України від 20.07.2016 № 1/9-385/ П. Хобзей (стр.4) Кл.слова: лист МОН України № 1/9-385, 2016 р.,Це наше і це твоє (1-4 класи),Від проголошення Незалежності до нової України (5-11 класи)
Щербина Ю. Україна/ Ю. Щербина (стр.4) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,вірш
Гриневич Л. М. Про структуру 2016/2017 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів Лист Міністерства освіти і науки України від 09.06.2016 № 1/9-296/ Л. М. Гриневич (стр.5) Кл.слова: лист МОН України, № 1/9-296, 2016 р.,структура 2016/2017 навчального року,навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів
Зарубіжна література. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів 8 клас (2012 p., зі змінами 2015 р.) (стр.6-10) Кл.слова: зарубіжна література, 8 клас,програма для загальноосвітніх навчальних закладів
Таранік-Ткачук К. Календарно-тематичне планування. 5 клас/ К. Таранік-Ткачук (стр.11-12) Кл.слова: зарубіжна література, 5 клас,календарно-тематичне планування
Слободянюк О. Календарно-тематичне планування. 6 клас/ О. Слободянюк (стр.13-15) Кл.слова: зарубіжна література, 6 клас,календарно-тематичне планування
Слободянюк О. Календарно-тематичне планування. 7 клас/ О. Слободянюк (стр.16-18) Кл.слова: зарубіжна література, 7 клас,календарно-тематичне планування
Слободянюк О. Календарно-тематичне планування. 8 клас/ О. Слободянюк (стр.18-20) Кл.слова: зарубіжна література, 8 клас,календарно-тематичне планування
Невінчана В. Комп’ютер і вчитель на уроках літератури/ В. Невінчана (стр.21-22) Кл.слова: риторика,обговорення,спілкування
Невінчана В. Літній етюд/ В. Невінчана (стр.22) Кл.слова: художня майстерність,поезія,текст
Секіріна В. Яким я бачу курс зарубіжної літератури. Класичні та сучасні твори в програмі, як усе встигнути і чому учні не читають/ В. Секіріна [и др.] (стр.23-24) Кл.слова: текстове вивчення літератури,художні твори,підбір літератури
Снєгірьова В. Література і культура. Літературний процес. Роди літератури (епос, лірика, драма), їхні характерні ознаки. Вступний урок зарубіжної літератури, 8 клас/ В. Снєгірьова, Л. Сімакова (стр.25-28) Кл.слова: епічні твори,ліричні твори,драматичні твори
Бушакова О. Фанфіки на уроці зарубіжної літератури/ О. Бушакова (стр.29-33) Кл.слова: наслідування художнього твору,сюжетна лінія,персонажі твору
Кашуба Є. Про скрайбінг. З досвіду опанування новітніх технологій/ Є. Кашуба (стр.34-36) Кл.слова: відеоскрайбінг,візуалізація навчального матеріалу,скрайбінг
Кашуба Є. Тема "Сучасна література". Контрольна робота, 6 клас/ Є. Кашуба (стр.36-37) Кл.слова: план-конспект уроку,контроль знань,завдання - тести
Омельченко Л. Використання компаративного аналізу на уроках зарубіжної літератури і в роботі з обдарованими дітьми/ Л. Омельченко (стр.38-45) Кл.слова: компаративістика,обдаровані діти,мислення
Клочанова Т. Модерністські течії в європейській поезії XX століття. Опорні конспекти уроків, 11 клас/ Т. Клочанова (стр.46-47) Кл.слова: європейська поезія ХХ ст.,модернізм,світоглядна позиція
Войтанович А. Лист у номер/ А. Войтанович (стр.48) Кл.слова: обдаровані діти,дослідження,наукова робота учнів
Войтанович А. Бруно Шульц - знакова постать в культурно-історичному просторі/ А. Войтанович (стр.49-53) Кл.слова: літературознавство,Шульц Бруно, про нього,творчість Бруно Шульца
Павліщенко Я. Моє місто/ Я. Павліщенко (стр.53) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,проза
Снєгірьова В. Бернард Шоу/ В. Снєгірьова (стр.54-55) Кл.слова: літературознавство,Шоу Бернард, про нього
Павліщенко Я. Тонкі грані/ Я. Павліщенко (стр.56) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,проза
Білотіл Н. Види контрольних завдань з російської мови для 5 класу/ Н. Білотіл (стр.57-61) Кл.слова: російська мова,контроль знань
Дончук А. Что для счастья людям нужно?/ А. Дончук (стр.61) Кл.слова: конкурс,обдаровані студенти,поезія
Баляльова Н. Моя Батьківщина - рідна Україна. Усний журнал для учнів 5-8 класів / Н. Баляльова (стр.62-65) Кл.слова: позакласний час,сценарій усного журналу,моя Батьківщина
Кравченко Г. Щоб у серці жила Україна... Усний журнал для учнів 5-7 класів/ Г. Кравченко (стр.66-67) Кл.слова: позакласний час,сценарій усного журналу,Україна
Смовська І. Молюся за Україну/ І. Смовська (стр.67) Кл.слова: творчість учителів,поезія,текст
Жидкова Я. Щоб мудрим буть, багато треба знати, читай книжки і мови всі вивчай. Подорож-фестиваль для учнів 5-9 класів/ Я. Жидкова (стр.68-70) Кл.слова: позакласний час,сценарій свята,країни світу
Дончук А. Є цілком поглинаюча справа на світі/ А. Дончук (стр.70) Кл.слова: конкурс,обдаровані студенти,поезія
Дончук А. Душа, наповнена сльозами/ А. Дончук (стр.70) Кл.слова: конкурс,обдаровані студенти,поезія
Веремчук Г. Літературний КВК. Літературна гра, 6 клас/ Г. Веремчук (стр.71-74) Кл.слова: позакласний час,сценарій літературного КВК
Штиволока В. Літературні герої/ В. Штиволока (стр.74) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,малюнки
Гарматюк Н. Допитливий читач. Літературна гра для учнів 9-10 класів/ Н. Гарматюк (стр.75-76) Кл.слова: позакласний час,сценарій літературної гри,допитливий читач
Углицька О. "Спіймати" задоволення/ О. Углицька (стр.77) Кл.слова: хвилини натхнення,проза,текст
Углицька О. Життя/ О. Углицька (стр.78) Кл.слова: хвилини натхнення,проза,текст
Чумак К. Роздуми над романтичною казкою О. Гріна "Пурпурові вітрила"/ К. Чумак (стр.79) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,проза
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Всесвітня література в сучасній школі -2016р.,N 9
Цікаві статті :
Молитва про мир в Україні (стр.2) Кл.слова: Україна,Молитва про мир
Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році (стр.3-9) Кл.слова: лист МОН України № 1/9-437, 2016 р.,програма із зарубіжної літератури, 5-9 кл. 2016/2017 навч. рік,програма із зарубіжної літератури,10-11 кл. 2016/2017 навч. рік
Кужільна А. Я - європеєць/ А. Кужільна (стр.9) Кл.слова: обдаровані діти,конкурс,проза
Снєгірьова В. Система завдань до художнього твору як засіб формування читацьких і літературних компетенцій учнів/ В. Снєгірьова, Л. Сімакова (стр.10-13) Кл.слова: зарубіжна література,система завдань,перевірка знань
Дончук А. Летять роки, літа минають/ А. Дончук (стр.13) Кл.слова: конкурс,обдаровані студенти,вірш
Ковбасенко Ю. І. Спочатку було слово. Матеріали до уроків зарубіжної літератури за розділом "Священні книги людства", 8 клас/ Ю. І. Ковбасенко, Л. В. Ковбасенко (стр.14-27) Кл.слова: Веди,Біблія,Коран
Бушакова О. Фанфіки на уроці зарубіжної літератури/ О. Бушакова (стр.28-30) Кл.слова: зарубіжна література,фанфіки,бібліотерапія
Безрукова С. Теорія літератури - це цікаво! Використання елементів ейдетики у вивченні літературознавчих понять/ С. Безрукова (стр.31-34) Кл.слова: зарубіжна література,образне мислення,ейдетика
Мокеєва Л. Дикий собака Динго, або повість про перше кохання... Урок позакласного читання, 8 клас/ Л. Мокеєва (стр.35-39) Кл.слова: план-конспект уроку,Фраєрман Рувим, Дикий собака Динго, або повість про перше кохання, про твір,перше кохання
Дуда Г. Моя встреча с Библией - книгой книг. Факультативное занятие по зарубежной литературе в 5-7 классах/ Г. Дуда (стр.39, 54-56) Кл.слова: позакласний час,Біблія,основи моралі
Онуфрійчук І. Жанр молитви у світовій літературі. Урок позакласного читання, 8 клас/ І. Онуфрійчук (стр.40-44) Кл.слова: молитва,тексти молитов,жанр молитви
Реизов Б. Почему Стендаль назвал свой роман "Красное и черное"/ Б. Реизов (стр.45-49) Кл.слова: Стендаль Ф., Красное и черное, про твір,символіка назви,тлумачення назви
Кагарлицкий Ю. Уєллс/ Ю. Кагарлицкий (стр.50-53) Кл.слова: літературознавство,Уеллс Герберт Джордж, про нього,письменник-фантаст
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Уніф. заголовок форми :Україна. М-во освіти і науки
Назва : Про затвердження Положення про Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей : наказ ... від 18.04.2017 № 605
Місце публікування : Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України: єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України/ М-во освіти і науки України. - Київ: Педагогічна преса, 2017. - № 7. - С. 71–82 (Шифр І629412/2017/7)
УДК : 37(477)(094)+378.147.091.33-027.22:005.332.4:001.891 + 37(477)(094) + 378.147.091.33-027.22:005.332.4:001.891
Предметні рубрики: Освіта --Україна, 2017 р.
Вища освіта-- змагання серед студентів-- конкурси наукових робіт всеукраїнські
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): офіційний документ--наказ мон україни--вища освіта--наука--наукова діяльність--студенти--студентські наукові роботи--всеукраїнський конкурс--конкурс наукових робіт--положення про конкурс--обдаровані студенти
Зміст : Положення про Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей
Знайти схожі

6.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Дончук, Анастасія
Назва : Что для счастья людям нужно?
Місце публікування : Всесвітня література в сучасній школі. - Київ: Освіта України, 2016. - N 7/8. - С. 61 (Шифр В528425/2016/7/8)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конкурс--обдаровані студенти--поезія
Знайти схожі

7.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Дончук, Анастасія
Назва : Є цілком поглинаюча справа на світі
Місце публікування : Всесвітня література в сучасній школі. - Київ: Освіта України, 2016. - N 7/8. - С. 70 (Шифр В528425/2016/7/8)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конкурс--обдаровані студенти--поезія
Знайти схожі

8.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Дончук, Анастасія
Назва : Душа, наповнена сльозами
Місце публікування : Всесвітня література в сучасній школі. - Київ: Освіта України, 2016. - N 7/8. - С. 70 (Шифр В528425/2016/7/8)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конкурс--обдаровані студенти--поезія
Знайти схожі

9.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Дончук, Анастасія
Назва : Летять роки, літа минають
Місце публікування : Всесвітня література в сучасній школі. - Київ: Освіта України, 2016. - N 9. - С. 13 (Шифр В528425/2016/9)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конкурс--обдаровані студенти--вірш
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)