Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=одежда<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821.161.2/М 29
Автор(и) : Мартович Лесь
Назва : Избранные произведения : перевод с укр.
Вихідні дані : Москва: Государственное издательство художественной литературы, 1951
Кільк.характеристики :482 с
Ціна : 6.50 грн.
ДРНТІ : 17.82.30
УДК : 821.161.2
Предметні рубрики: Художня література-- Українська література-- Проза-- Оповідання
Зміст : Мастер социальной сатиры/ С. Крижановский. Номера/ П. Карабан. Иван Рыло/ пер. С. Крижановский. Древняя рукопись о русском крае/ пер. Л. Нестеренко. Мужицкая смерть/ пер. П. Карабан. Булка/ пер. М. Талов. За топливо/ пер. П. Карабан. За межу/ пер. П. Карабан. Хитрый Панько/ пер. Л. Нестеренко. Квитанция на пятерку/ пер. П. Карабан. Вот посюда мое/ пер. П. Карабан. Дурное дело/ пер. П. Карабан. Войт/ пер. П. Карабан. Смертельный случай/ пер. П. Карабан. Подарок Стрибога/ пер. Л. Нестеренко. Выродок/ пер. П. Карабан. Чай/ пер. М. Талов. Прощальный вечер/ пер. Л. Нестеренко. Грешница/ пер. П. Карабан. Народная одежда/ пер. Л. Нестеренко. Суеверие/ пер. Л. Нестеренко.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 75.011.26(470)(07/Ж 46-712299403
Автор(и) : Жегалова, Серафима Кузьминична
Назва : Русская народная живопись : книга для учащихся старших классов
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 1984
Кільк.характеристики :160 с.: ил. :
ДРНТІ : 18.31.51
УДК : 75.011.26(470)(075.3)
Предметні рубрики: Образотворче мистецтво-- Декоративно-прикладне мистецтво
Примірники : всього : Ф2(2)
Вільні : Ф2(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 39(477)/Н 63-976584670
Автор(и) : Николаева, Тамара Александровна
Назва : Украинская народная одежда. Среднее Поднепровье
Вихідні дані : Киев: Наукова думка, 1987
Кільк.характеристики :247 с :
ДРНТІ : 03.61.91
УДК : 391(477)
Предметні рубрики: Народний костюм український-- Історія, 19-20 ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): матеріал--натільний одяг--пояса--головні убори--взуття--прикраси
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7/К 17
Автор(и) : Калашникова, Наталия Моисеевна, Плужникова, Галина Анатольевна
Назва : Одежда народов СССР : фотоальбом
Вихідні дані : Москва: Планета, 1990
Кільк.характеристики :222 с.: ил.
Примітки : Библиогр. в конце гл. - На обл. авт. не указаны
ISBN, Ціна 5-85250-141-7: Б.ц.
ДРНТІ : 18
УДК : 7
Предметні рубрики: Мистецтво-- Історія костюму
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): костюм--національні костюми
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лоянич, Наталья
Назва : Органическая одежда - новый модный тренд или must have?
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ: Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2020. - Том 122, № 5. - С. 51-52. - ISSN 1606-3732 (Шифр М855626032/2020/122/5). - ISSN 1606-3732
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Маркетинг в Україні -2020р. т.122,N 5
Цікаві статті :
Особисті фінанси, сім’я та кар’єра - орієнтири українців в 2020 (стр.4-6)
Швец В. Интеграция платформы опросов с онлайн-панелями в один клик/ В. Швец (стр.7)
Success story: Budusushi открыли уже 2 новые точки за время карантина - как не потерять доход и даже вырасти во время всемирной эпидемии COVID (стр.8-10)
Пилипенко В. Об’єднумось: як ком’юніті-маркетинг може збільшити довіру до вашого бізнесу/ В. Пилипенко (стр.11-13)
Сокол М. Классификация рынка грузовых автомобилей/ М. Сокол (стр.14-20)
Перша міжнародна науково-практична інтернет-конференція органічний маркетинг: сучасні технології та перспективи розвитку (стр.21-24)
Шапоренко О. Маркетинг подій (івент маркетинг), як інструмент успішного просування органічних продуктів та товарів широкого вжитку/ О. Шапоренко (стр.25-26)
Ларіна Я. Мотиви споживання органічних продуктів та їх вплив на маркетингові рішення/ Я. Ларіна (стр.27-35)
Ковальчук С. Брендинг у сфері виробництва органічної продукції/ С. Ковальчук, К. Добровольська (стр.36-50)
Лоянич Н. Органическая одежда - новый модный тренд или must have?/ Н. Лоянич (стр.51-52)
Дрожжина Ю. Hard skills vs soft skills: що важливіше та які саме навички цінують роботодавці?/ Ю. Дрожжина (стр.53-56)
Баша І. Засоби он-лайн комунікації у вищій школі: переваги, недоліки та перспективи розвитку/ І. Баша, О. Плачковська (стр.57-62)
Септухов М. Маркетингові технології як інструмент активізації розвитку вітчизняних підприємств/ М. Септухов, А. Нестеренко (стр.63-69)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)