Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=оказіоналізми<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.776(082)/С 69
Назва : Соціальні комунікації в інтеркультурному просторі: міжконтинентальний діалог інтелектуалів : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 13 листопада 2014 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :343 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 04.41
УДК : 316.776(082)
Предметні рубрики: Суспільні науки-- Соціологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): 3d-друк--герменевтика--інтернет-видання--комунікації
Зміст : Актуальна проблематика сучасних досліджень у галузі PR в Україні/ В. В. Березенко. Social media and human rights activism: a personal account / R. Voren. Український Євромайдан у кривому дзеркалі російської пропаганди (2013—2014) / В. О. Гандзюк. Символьна матриця соціальних комунікацій в умовах політичної кризи/ В. В. Гулай. Перспективи розвитку соціальних комунікацій/ Л. М. Колєчкіна. Роль журналиста в подаче информации в постоянно изменяющейся геополитической ситуации / Р. В. Ковальчик. Реалізація демократичного врядування за допомогою Інтернету як інструмента соціальних комунікацій державної влади / М. В. Макарова. Інтертекстуальність візуального тексту мас-медіа/ Л. Г. Масімова. Причини розвитку ЗD-друку як засобу реклами і брендингу/ Л. А. Раренко. Принцип наслідування у професійних комунікаційних процесах у документно-інформаційній сфері / В. Є. Сошинська. Актуальні питання місця документаційного менеджменту в прийнятті управлінських рішень/ В. Г. Спрінсян. Смисл як базовий конструкт соціальної комунікації: теоретико-методологічний аспект/ Я. С. Фруктова. PR-оцінка: сучасна проблематика / Ю. М. Шафаренко. Бібліотека і соціальні комунікації: розвиток сучасних досліджень / Г. М. Швецова-Водка, Ю. А. Остапчук. Способи візуалізації журналістської інформації/ В. Е. Шевченко. Пріоритетні напрями функціонування документів орендних і лізингових операцій у комерційній діяльності України/ О. В. Шевченко. Особливості та сучасні тенденції підготовки фахівців з реклами і зв'язків з громадськістю / В. О. Шиян. Комунікативні характеристики сервісу Twitter у регіональному медіа-просторі/ О. О. Градюшко. Персональні сторінки соцмереж як інструмент зворотного зв'язку в процесі управління/ Т. Ю. Гранчак. Теоретичні основи використання віртуального простору у міжособистісному спілкуванні студентської молоді/ М. С. Грінченко. Журнали відкритого доступу як інструмент підвищення наукометричних показників автора/ Ю. О. Дем'янова. Проблема визначення цільових аудиторій корпоративних комунікацій / Т. С. Єжижанська. Герменевтика смайлів та їхня роль в інтернет-комунікаціях/ C. M. Іщук. Реклама як інструмент крос-культурної комунікації/ Є. О. Кияниця. Крос-культурні особливості рекламної комунікації/ Н. М. Лисиця. Роль інтернет-видань у формуванні сучасної дійсності: лінгвокультурологічний аспект (на матеріалах чернігівських періодичних інтернет-видань) / М. В. Ольховик, Я. А. Мартиненко. Прояви постмодернізму у рекламі: соціокультурний аналіз / С. В. Прищепко. Візуалізація рекламних образів в умовах крос-культурної комунікації / Н. С. Удріс. Формування механізму саморегулювання рекламної галузі: міжнародний та вітчизняний досвід/ А. О. Романова. Деякі особливості адаптації книжкового видавництва до сучасних умов: зарубіжний досвід / Р. Л. Владімірська. Музична періодика України: сучасні тенденції та типологічні особливості (1991 - 2014 pp.)/ Л. М. Зеленська. Засади використання інформаційних технологій у системі управління бізнес-процесами у видавничій справі/ P. P. Лойко. Формування сучасних навчальних видань у видавничому центрі "Академія"(за cepiєю видань "Альма-Матер") / М. Р. Озеранська. Жанр колективної монографії в аспекті змістової культури наукових видань/ Р. В. Пикалюк. Книговидання у Великій Британії: стратегії, принципи, досвід/ Т. В. Полковенко. Бібліотека коледжу в інформаційному просторі / С. К. Бондар, Т. В. Швець. Інтерфейси комунікування в бібліотеці як соціальному інституті/ Н. В. Веретеннікова, Н. Е. Кунанець. Когнітивно-комунікаційна місія бібліотек в інформаційному суспільстві / І. О. Давидова. Місія Запорізької обласної універсальної наукової бібліотеки імені О. М. Горького в умовах розвитку сучасного інформаційного простору / О. Є. Дроздовська, В. В. Костюк. Соціокультурна динаміка діяльності бібліотеки Київського університету імені Бориса Грінченка/ В. А. Зотова, О. Є. Матвійчук. Компетентнісний підхід до підготовки магістрів в галузі бібліотечної справи та інформації / М. В. Макарова. Міжнародні бібліотечні організації у системі професійної комунікації фахівців галузі/ Л. С. Прокопенко. Державна політика у галузі бібліотечної справи: трансформація дійсного та уявного на шляху до світового інформаційного простору / Г. В. Салата. Інформаційна грамотність як основний чинник професійної підготовки бібліотечних працівників у ВНЗ США / C. O. Чуканова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 81’373.4(038)/Н 72
Назва : Новітня політична лексика (неологізми, оказіоналізми та інші твори) : енциклопедичний словник-довідник
Вихідні дані : Львів: Новий Світ - 2000, 2016
Кільк.характеристики :488 с
Серія: Вища освіта в Україні
ISBN, Ціна 978-966-418-278-5: 432.00 грн.
ДРНТІ : 16.21.47
УДК : 81’373.4(038)
Предметні рубрики: Лексикологія-- Неологізми-- Політологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): детінізація--етнократизм--заколот--консюмеризм
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Studia Philologica -2021р.,N 17
Цікаві статті :
Бойко М. І. Мовна ситуація в закладах середньої освіти Донеччини (за результатами соціолінгвістичного дослідження)/ М. І. Бойко (стр.7-14)
Бойко О. В. Сучасна англомовна реклама зубної пасти: риторичний аспект/ О. В. Бойко (стр.15-20)
Видайчук К. В. Маніпулятивні тактики в заголовках сучасних українських інтернет-видань/ К. В. Видайчук, Т. Л. Видайчук (стр.21-29)
Заботнова М. В. Інтернет-меми як засіб реалізації стратегічної комунікації/ М. В. Заботнова (стр.30-38)
Зайченко О. В. Wie Feuer und Wasser: відмінності і подібності образних порівнянь в німецькій і українській мовах/ О. В. Зайченко (стр.39-45)
Kulish A. Speech personality: communicative aspect (the analysis of speech acts by sheldon lee cooper in "the big bang theory” tv series)/ A. Kulish (стр.46-51)
Ладоня К. Ю. Оказіоналізми в українськомовній сегменті соцмережі Facebook як засіб негативної оцінки/ К. Ю. Ладоня (стр.52-57)
Скрипкару Д. В. Семантичний вимір дискурсивного простору (на матеріалі англомовного телесеріалу "Як уникнути покарання за вбивство")/ Д. В. Скрипкару, О. С. Колесник (стр.58-64)
Тугай О. М. Модальність волевиявлення складного речення у синхронії/ О. М. Тугай (стр.65-78)
Gaidash А. "Sprightly at eighty-two": growing old in amy herzog’s plays/ А. Gaidash, Y. Ivanova (стр.79-85)
Popova S. Dystopian vision of 2052 in henley’s "signature"/ S. Popova, V. Bilokon (стр.86-91)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ладоня К. Ю.
Назва : Оказіоналізми в українськомовній сегменті соцмережі Facebook як засіб негативної оцінки
Місце публікування : Studia Philologica: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - Вип. 17. - С. 52-57. - ISSN 2311-2425 (Шифр 80я43/S 90-306709024/2021/17). - ISSN 2311-2425
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): неологізми--оказіоналізми--конотація негативної оцінки--зневаги--інтернет-дискурс
Анотація: У статті проаналізовано неологізми (оказіоналізми), які функціонують в українськомовному сегменті соціальної мережі Facebook — найпоширенішої на сьогодні в Україні — і мають конотацію негативної оцінки (найчастіше — зневаги). З’ясовано, що вони становлять найбільшу групу серед виокремлених у процесі дослідження оказіоналізмів. Як найпоширеніші серед неологізмів, що виникли для позначення негативної оцінки, проаналізовано новотвори, маркер неологічності яких виникає як результат дериваційної трансформації плану вираження твірної одиниці. Визначено, що доволі продуктивними та характерними для мови інтернет-дискурсу способами їх утворення є такі як: а) свідоме написання власної назви з малої літери, серед яких трапляються назви країн (офіційні, історичні, народнорозмовні чи запозичені) і територій, полісоніми, антропоніми, назви найвищих державних органів або установ; б) заміна літер як вияв мовної гри, серед яких можна виокремити зневажливе спотворення слова, парономазійне додавання літер, парономазійна заміна літер, парономазійна капслокізація, «графічне транскрибування» тощо. Проаналізовано одиниці неологічної природи на позначення негативної оцінки, що виникли у результаті вторинної (опосередкованої) номінації, серед них виявлено неолексеми на позначення назв країн, громадянства, індивідуальні призвиська тощо. Зроблено висновок, що доволі обсягова група неологізмів, утворених і використаних в українськомовному сегменті Facebook як відповідь на потребу втілення авторських інтенцій щодо вираження оцінки певного суб’єкта чи об’єкта довколишньої дійсності, транслює конотацію зневаги (негативної оцінки). Здебільшого такі одиниці утворюються специфічним для мови інтернетдискурсу графічним способом, способом повторної номінації, з використанням мовної гри.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 80"20"(082)/Ф 11
Назва : Філологія початку ХХІ сторіччя: традиції та новаторство : збірник наукових праць молодих учених
Вихідні дані : Київ: ВПЦ Київський університет, 2018
Кільк.характеристики :71 с
Колективи : Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Ціна : 13.00 грн.
ДРНТІ : 16
УДК : 80"20"(082)
Предметні рубрики: Філологія, 21 ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): новітня китайська драма--українська барокова поезія--поетичні оказіоналізми--фольклорна казка--сучасна авторська пісня--особистісна комунікація--ідентичність героя--молодіжний сленг--русифікація--медіа-дискурс
Анотація: Представлено розвідки студентів, аспірантів, молодих вчених, присвячені актуальним проблемам лінгвістики, літературознавства, перекладознавства, фольклористики.
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)