Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=олімпійська освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Булатова, Марія Михайлівна
Назва : 25 років разом
Місце публікування : Фізичне виховання в рідній школі: науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 5. - С. 2-3 (Шифр Ф445688/2018/5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): олімпійська освіта--олімпійський комітет україни
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Михайлова, Вікторія Дмитрівна
Назва : Українська школа у складі міжнародної мережі шкіл П’єра де Кубертена
Місце публікування : Фізичне виховання в рідній школі: науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 5. - С. 19-21 (Шифр Ф445688/2018/5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): олімпійська освіта--українська школа--школа п’єра де кубертена
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кострікова, Катерина, Кольцова, Ольга, Коваль, Вікторія
Назва : Ефективність упровадження програми олімпійської освіти у формуванні поведінкових рис учнів початкової школи
Місце публікування : Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві: збірник наукових праць/ Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки. - Луцьк: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2020. - № 3. - С. 23-31 (Шифр Ф380595757/2020/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): олімпійська освіта--здоровий спосіб життя--компетентності--програма--початкова школа--заклад середньої освіти
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кучерявий О., Ярмолюк О.
Назва : Swot-analysis of the informational-educative environment in the olympic education system
Паралельн. назви :Swot-аналіз інформаційно-освітнього середовища в системі олімпійської освіти
Місце публікування : Спортивна наука та здоров’я людини: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ), Charity Foundation "City of Dreams". - 2020. - N 1. - С. 39-58. - ISSN 2664-2069, DOI 10.28925/2664-2069.2020.1.4 (Шифр С967601977/2020/1). - ISSN 2664-2069, DOI 10.28925/2664-2069.2020.1.4
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): олімпійська освіта--дистанційне навчання--swot-аналіз
Анотація: У пошуку нових підходів до організації впровадження технологій дистанційного навчання в систему олімпійської освіти в рамках професійної підготовки фахівців галузі ФКіС надзвичайно необхідним є створення інформаційно-освітнього середовища дистанціного навчання Центру олімпійських досліджень та освіти. Мета — обґрунтувати ефективність функціонування моделі інформаційноосвітнього середовища дистанційного навчання Міжнародного центру олімпійських досліджень та освіти Національного університету фізичного виховання і спорту України на основі SWOT-аналізу. Матеріал і методи: соціологічні методи (експертне опитування), SWOTаналіз і методи математичної статистики. У результаті експертного опитування (n = 17) обґрунтовано вплив факторів за SWOT-аналізом на інформаційноосвітнє середовище, що дозволило визначити доцільність та ефективність системи дистанційного навчання з олімпійської освіти та її впровадження у Міжнародному центрі олімпійських досліджень та освіти. У дослідженні взято за основу перелік критеріїв, адаптованих до умов процесу дистанційного навчання в галузі ФКіС. Відповідно до обраних експертами критеріїв встановлено 29 факторів, що визначили сильні та слабкі сторони інформаційно-освітнього середовища дистанційного навчання Центру олімпійських досліджень та освіти, та 22 фактори, що визначили можливості і загрози впровадження дистанційних технологій в систему олімпійської освіти. Використання соціологічних методів дозволило виявити шляхи впровадження дистанційних технологій в систему олімпійської освіти в Україні та впив факторів SWOT-аналізу на інформаційно-освітнє середовище дистанційного навчання в Міжнародному центрі олімпійських досліджень та освіти Національного університету фізичного виховання і спорту України
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іваненко Г.
Назва : Організаційно-методичні умови інтеграції олімпійської освіти в освітній процес студентської молоді
Місце публікування : Спортивна наука та здоров’я людини: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Charity Foundation "City of Dreams". - Київ: Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 1(5). - С. 169-179. - ISSN 2664-2069 (Шифр С967601977/2021/1). - ISSN 2664-2069
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): олімпійська освіта--заклад вищої освіти--освітній процес--структурно-функціональна модель
Анотація: Актуальним питанням у розвитку сучасного суспільства є наявність кваліфікованих фахівців у різних сферах життєдіяльності суспільства. Галузь «фізична культура і спорт» не є виключенням. Ефективним засобом, що сприяє якісній підготовки спеціалістів для зазначеної галузі є інтеграція питань, що пов’язані з олімпійською освітою в освітній процес закладу вищої освіти. Мета – обґрунтувати організаційно-методичні умови інтеграції олімпійської освіти в освітній процес студентської молоді. Матеріали та методи: аналіз науково-методичної літератури; систематизація та узагальнення; експертне опитування; моделювання. Визначені проблеми, які перешкоджають ефективному впровадженню олімпійської освіти у закладах вищої освіти України та шляхи їх подолання. Розроблені методичні матеріали для вдосконалення процесу інтеграції олімпійської освіти в освітній процес студентів. Розроблена структурно-функціональна модель інтеграції олімпійської освіти в освітній процес студентської молоді, яка складається з ефективних методів роботи зі студентською молоддю, а саме: практичні (інтерактивні методи навчання, організація заходів присвячених олімпійській освіті та ін.), словесні (лекції, семінари), наочні (демонстрація відео матеріалів, перегляд каналів Youtube, які присвячені тематиці олімпійської освіти та олімпійського спорту) та найбільш ефективних форм організації навчального процесу: активізація науководослідної роботи з олімпійської тематики, перегляд кінофільмів, які присвячені темі «Олімпійський спорт», організація та проведення конкурсів, брейн-рингів з тематики олімпійської освіти та олімпійського спорту. Дослідження дозволили доповнити існуючі дані, щодо особливостей інтеграції олімпійської освіти в процес підготовки фахівців закладів вищої освіти України. Вперше визначені організаційно-методичні засади впровадження олімпійської освіти в процес студентів закладах вищої освіти України.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)