Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (3)Наукові періодичні видання Університету (77)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=опитування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 237
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.

Эффективность маркетинга: оценить трудно, но подобная оценка необходима/Е. Венгер [и др.] // Маркетинг и реклама. -Київ, 2017,N N 4.-С.10-18
2.

Філософська періодика очима фахової спільноти. Опитування "Філософської думки" // Філософська думка, 2017,N № 6.-С.14-37
3.

Що європейці думають про Україну? Результати опитування // Всесвіт. -Київ, 2015,N № 7/8.-С.229-232
4.

Макаренко Л. Нестандартні форми контролю знань за творчістю Кобзаря (9 клас)/Л. Макаренко // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. -Київ, 2016,N N 3.-С.31-32
5.

Голуб А. Настрій Донбасу, наприкінці квітня Мінінформполітики оприлюднило результати дослідження громадської думки мешканців Донеччини. За даними організаторів, опитування провели по обидва боки лінії розмежування/А. Голуб // Український тиждень. -Київ:ТОВ "Український тиждень", 2018,N № 18.-С.8-13
6.

Горбенко Г. Застосування інтерактивних online та offline засобів у формуванні бренду освітньої установи: практичний аспект/Г. Горбенко, К. Борзаківська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 1/2.-С.73-79
7.

Линьов К. Ставлення керівників до розширення обсягу автономії закладу загальної середньої освіти: результати аналітичного дослідження/К. Линьов, І. Линьова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 3.-С.60-70
8.

Мороз С. А. Результати оцінювання якості вищої освіти студентами українських ЗВО як підгрунтя для вдосконалення механізмів державного управління якістю надання освітніх послуг/С. А. Мороз // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія, Державне управління. -Київ:Вид-во НАДУ, 2019,N N 3.-С.98-106
9.

Ружевичюс Ю. Качество жизни на работе: концепция и исследования/Ю. Ружевичюс // Аспекти публічного управління. -Дніпропетровськ:Грані, 2019. т.Том 7,N N 1/2.-С.81-94
10.

Вей Ч. Міжкультурна толерантність та міжкультурна комунікація: результати опитування студентів/Ч. Вей // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 1/2.-С.88-92
11.

Купрій Т. Історичний досвід моніторингу якості вищої освіти (на прикладі соціологічного опитування "викладач очима студентів")/Т. Купрій, С. Щудло // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 4.-С.26-31
12.

Mospan N. Language Patterns In English Language Teaching: Virtual Educational Discourse/N. Mospan // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 2.-С.33-42
13.

Скляр О. Категорія інвективності: від витоків до викликів сучасності/О. Скляр // Studia Philologica. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2020,N Вип. 15.-С.43-53
14.

Бруй О. М. Стратегічне управління в українських бібліотеках: результати опитування/О. М. Бруй // Вісник Книжкової палати. -Київ:КПУ, 2017,N N 3.-С.37-41
15.

Тест інтелектуальної пам'яті: думки студентів щодо "Київської філософської школи" 1960-1980-х років // Філософська думка, 2015,N № 3.-С.10-15
16.

Панок В. Каузометричне опитування/В. Панок // Психолог. -Київ:Шкільний світ, 2015,N № 11/12.-С.17-21
17.

Остапенко Г. Формат комунікаційного середовища студентів КНУКіМ у мережі Інтернет: соціологічне опитування/Г. Остапенко // Вісник Книжкової палати. -Київ:КПУ, 2013,N N 4.-С.47-51
18.

Рогова П. Дослідження інформаційних ресурсів на відповідність потребам користувачів у контексті перетворень бібліотечного середовища/П. Рогова, Ю. Артемов // Вісник Книжкової палати. -Київ:КПУ, 2015,N N 2(223).-С.22-24
19.

Саврасова-В’юн Т. Навчальний проєкт як засіб формування професійної компетентності майбутніх фахівців: психологічний аспект/Т. Саврасова-В’юн // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 3.-С.33-41
20.

Ващенко Л. Навчальний діалог як метод формувального оцінювання результатів навчання школярів/Л. Ващенко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 1.-С.105-113
21.

Гулько О. Вплив студентського самоврядування на розвиток лідерських якостей здобувачів вищої освіти: судження науково-педагогічних працівників/О. Гулько, О. Ярошенко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 1.-С.90-104
22.

Соколова С. Мовна ситуація в школах України/С. Соколова, О. Данилевська // Українська мова. -Київ:Інститут української мови НАН України, 2018,N N 3.-С.3-27
23.

Івашньова С. Безперервний професійний розвиток як трудова функція педагога/С. Івашньова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 35.-С.12-20
24.

Різак Г. Методика організації і проведення лабораторних робіт у викладанні фармацевтичної хімії для студентів спеціальності "Фармація, промислова фармація"/Г. Різак // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 4.-С.54-60
25.

Ващенко Л. Погляди учасників освітнього процесу на самооцінювання учнями результатів навчальної діяльності/Л. Ващенко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 3.-С.46-52
26.

Цекова Я. Професійно важливі якості соціальних працівників: аналіз результатів експертного опитування/Я. Цекова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2001,N Вип. 4.-С.147-153
27.

Родіна Н. Формування готовності практичних психологів до роботи в інклюзивному середовищі/Н. Родіна // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 3.-С.70-77
28.

Жимолостнова В. Нова методика розрахунку кількості респондентів під час проведення соціологічного опитування в бібліотеці/В. Жимолостнова, В. Басов, О. Ботушанська // Вісник Книжкової палати. -Київ:КПУ, 2019,N N 2.-С.26-29
29.

Соколова С. Особливості сучасної мовної ситуації України у дзеркалі соціології та соціолінгвістики/С. Соколова, Г. Залізняк // Українська мова. -Київ:Інститут української мови НАН України, 2018,N N 2.-С.3-19
30.

Говера О. І. Якісні дослідження в рекламі: теоретичні аспекти/О. І. Говера, І. Б. Рижий // Поліграфія і видавнича справа. -Львів, 2019,N N 1.-С.135-143
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)