Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (3)Наукові періодичні видання Університету (44)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=опитування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 237
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.

Alimba C. N. Influence of Boko Haram Terrorist Group’s Attacks on the Livelihoods of the Rural Dwellers in Nigeria: A Historical Stroke and Empirical Analysis/C. N. Alimba, M. S. Malgwi // Схід. -Маріуполь:Український культурологічний центр, 2020,N № 2.-С.5-13
2.

Andrushchenko I. Development of English language student teachers’ phonetic competence in times of crisis/I. Andrushchenko // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 4.-С.32-41
3.

Bulvinska O. Interactive methods in communicative education/O. Bulvinska, N. Khanykina // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 4.-С.68-73
4.

Bulvinska O. Students’ participation in quality assuarance at university/O. Bulvinska, L. Chervona // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 3.-С.95-101
5.

Fylypovych L. Transformation of religious values: dimensions of religious studies and sociology/L. Fylypovych, V. Tytarenko // Схід. -Маріуполь:Український культурологічний центр, 2021,N № 9/10.-С.45-51
6.

Golzar J. Servant leadership principles in collegial level: efl students’ reported experiences in Afghanistan/J. Golzar, M. A. Miri // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 2.-С.91-103
7.

Haile E. S. Qualitative inquiry into the practice of Instructional Leadership and Transformational Leadership in Public Secondary Schools of Addis Ababa, Ethiopia/E. S. Haile // Схід. -Маріуполь:Український культурологічний центр, 2020,N № 5.-С.39-48
8.

Igboke A. Enhancing National Security through Internet Broadcasting: benefits and limitations/A. Igboke // Схід. -Маріуполь:Український культурологічний центр, 2019,N № 5.-С.41-47
9.

Kari Hudron K. Promoting Library Services in the Social Media Era: Exploring Use, Objectives, Challenges and Perceived Influence/Hudron K. Kari, Gboyega K. Oyeniran // Схід. -Маріуполь:Український культурологічний центр, 2019,N № 5.-С.60-66
10.

Kravchyna T. Distance learning in teaching english: advantages and disadvantages/T. Kravchyna // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 11.-С.71-79
11.

Kyei K. A. Determination of the level and trend of fertility in four provinces in south Africa/K. A. Kyei, R. S. Ramuya // Демографія та соціальна економіка. -Київ:Національна академія наук України, 2021,N № 3.-С.41-52
12.

Kyei K. A. Mortality level and trend in south africa and their implications/K. A. Kyei, P. Gavhi // Демографія та соціальна економіка. -Київ:Національна академія наук України, 2021,N № 1.-С.53-62
13.

Makhachashvili R. Digital skills development and ict tools for final qualification assessment: survey study for students and staff of european and oriental philology programs/R. Makhachashvili, I. Semenist, А. Bakhtina // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 9.-С.54-68
14.

Mospan N. From education to labour market/N. Mospan // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N Вип. 1/2.-С.50-55
15.

Mospan N. Language Patterns In English Language Teaching: Virtual Educational Discourse/N. Mospan // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 2.-С.33-42
16.

Mospan N. Іnternational students in higher education medical institutions in Ukraine: current state of play and prospects/N. Mospan, V. Slipchuk // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 3.-С.60-70
17.

Nalyvaiko О. Distance education in V.N. Karazin Kharkiv national university in 2030, students’ view/О. Nalyvaiko, D. Adzhva, Е. Sarhsian // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 9.-С.79-94
18.

Ogbonne I. P. Is ethnicity a major determinant of achieving national and economic developments? A focus on Nigeria/I. P. Ogbonne // Схід. -Маріуполь:Український культурологічний центр, 2018,N № 5.-С.39-46
19.

Onyiaji J. Digital broadcasting in Nigeria by the eyes of its users: history of development and current state/J. Onyiaji, E. O. Okwumba // Схід. -Маріуполь:Український культурологічний центр, 2019,N № 2.-С.75-81
20.

Opryshko T. The USE of innovative tools in the editorial process of scientific journals of Ukraine/T. Opryshko, H. Tymofieieva, A. Lytvynova // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 11.-С.121-129
21.

Salata O. Development of scientific communication of student’s youth by means of tournament’s competitions/O. Salata // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 4.-С.44-51
22.

Sysoieva S. Learning outcomes for module jean monnet: an experience in ukraine. Steps to improve quality/S. Sysoieva, O. Protsenko // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 3.-С.87-94
23.

Tsapro G. Teaching master students: course topics’ communicative effectiveness/G. Tsapro, O. Gryshchenko // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 4.-С.97-106
24.

Wogu J. O. Audience Perception of Media Reporting of Separatist and Sectarian Agitations in Nigeria/J. O. Wogu, P. Ugwu // Схід. -Маріуполь:Український культурологічний центр, 2019,N № 4.-С.29-34
25.

Yaroshenko О. Formative assessment as a factor in modernizing the teaching natural science subjects/О. Yaroshenko, Т. Korshevniuk, L. Vashchenko // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2024,N Вип. 1.-С.56-73
26.

Youth and History/ed. M. Angvik ; ред. B. Borries Vol. A: Description. - 1997
27.

Youth and History/editor: M. Angvik, B. Borries Vol. B: Documentation. Original and Combined Measures for Dimensions in Historical Consciousness. - 1997
28.

Zamotaieva N. Gender approach to education organization in higher military educational institution/N. Zamotaieva // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 1.-С.11-16
29.

Іваненко Г. Організаційно-методичні умови інтеграції олімпійської освіти в освітній процес студентської молоді/Г. Іваненко // Спортивна наука та здоров’я людини. -Київ:Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 1(5).-С.169-179
30.

Іваницька О. М. Дослідження ринку освітніх послуг/О. М. Іваницька. - 2010
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)