Пошуковий запит: (<.>K=опитування<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 236
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Устименко О. М. Мобільний додаток "Plickers" для організації інтерактивного тестування та опитування на уроках іноземної мови/О. М. Устименко // Іноземні мови. -Київ, 2019,N № 3.-С.59-64
|
>2.
| Ружевичюс Ю. Качество жизни на работе: концепция и исследования/Ю. Ружевичюс // Аспекти публічного управління. -Дніпропетровськ:Грані, 2019. т.Том 7,N N 1/2.-С.81-94
|
>3.
| Мороз С. А. Результати оцінювання якості вищої освіти студентами українських ЗВО як підгрунтя для вдосконалення механізмів державного управління якістю надання освітніх послуг/С. А. Мороз // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія, Державне управління. -Київ:Вид-во НАДУ, 2019,N N 3.-С.98-106
|
>4.
| Бульвінська О. Підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників в університеті: актуальність тренінгів/О. Бульвінська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 1.-С.53-59
|
>5.
| Говера О. І. Якісні дослідження в рекламі: теоретичні аспекти/О. І. Говера, І. Б. Рижий // Поліграфія і видавнича справа. -Львів, 2019,N N 1.-С.135-143
|
>6.
| Стеблюк С. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової дяльності: морально-етична складова/С. Стеблюк // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 2.-С.46-51
|
>7.
| Тур О. Джерела інформації про книжкові видання й роль ЗМК у популяризації читання серед студентської молоді Кременчука/О. Тур, В. Хміль-Чуприна // Вісник Книжкової палати. -Київ:КПУ, 2020,N N 1.-С.10-14
|
>8.
| Анісімова О. М. Сучасна українська книга в житті молоді через призму соціологічного дослідження/О. М. Анісімова, Н. М. Крисько // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. -Київ, 2019,N № 4.-С.21-31
|
>9.
| Романюк Н. Життя книги після придбання: результати опитування/Н. Романюк // Вісник Книжкової палати. -Київ:КПУ, 2020,N N 3.-С.5-9
|
>10.
| Купрій Т. Історичний досвід моніторингу якості вищої освіти (на прикладі соціологічного опитування "викладач очима студентів")/Т. Купрій, С. Щудло // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 4.-С.26-31
|
>11.
| Ракітянська Л. Формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі професійної підготовки: результати констатувального експерименту/Л. Ракітянська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 4.-С.42-46
|
>12.
| Bulvinska O. Interactive methods in communicative education/O. Bulvinska, N. Khanykina // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 4.-С.68-73
|
>13.
| Коблянська І. Навички і потреби представників академічної спільноти України в контексті концепції відкритої науки/І. Коблянська, І. Костецька // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 4.-С.42-53
|
>14.
| Горбенко Г. Застосування інтерактивних online та offline засобів у формуванні бренду освітньої установи: практичний аспект/Г. Горбенко, К. Борзаківська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 1/2.-С.73-79
|
>15.
| Andrushchenko I. Development of English language student teachers’ phonetic competence in times of crisis/I. Andrushchenko // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 4.-С.32-41
|
>16.
| Эффективность маркетинга: оценить трудно, но подобная оценка необходима/Е. Венгер [и др.] // Маркетинг и реклама. -Київ, 2017,N N 4.-С.10-18
|
>17.
| Філософська періодика очима фахової спільноти. Опитування "Філософської думки" // Філософська думка, 2017,N № 6.-С.14-37
|
>18.
| Голуб А. Настрій Донбасу, наприкінці квітня Мінінформполітики оприлюднило результати дослідження громадської думки мешканців Донеччини. За даними організаторів, опитування провели по обидва боки лінії розмежування/А. Голуб // Український тиждень. -Київ:ТОВ "Український тиждень", 2018,N № 18.-С.8-13
|
>19.
| Соколова С. Мовна ситуація в школах України/С. Соколова, О. Данилевська // Українська мова. -Київ:Інститут української мови НАН України, 2018,N N 3.-С.3-27
|
>20.
| Жимолостнова В. Нова методика розрахунку кількості респондентів під час проведення соціологічного опитування в бібліотеці/В. Жимолостнова, В. Басов, О. Ботушанська // Вісник Книжкової палати. -Київ:КПУ, 2019,N N 2.-С.26-29
|
>21.
| Zamotaieva N. Gender approach to education organization in higher military educational institution/N. Zamotaieva // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 1.-С.11-16
|
>22.
| Соколова С. Особливості сучасної мовної ситуації України у дзеркалі соціології та соціолінгвістики/С. Соколова, Г. Залізняк // Українська мова. -Київ:Інститут української мови НАН України, 2018,N N 2.-С.3-19
|
>23.
| Карпельова І. Упровадження технологій розвитку критичного мислення на уроках вивчення творчості Олександра Довженка/І. Карпельова, О. Шуневич // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. -Київ, 2018,N N 12.-С.16-25
|
>24.
| Кучер Н. Підготовка соціальних педагогів до проєктної діяльності в системі післядипломної освіти: педагогічні умови/Н. Кучер // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 3.-С.37-46
|
>25.
| Golzar J. Servant leadership principles in collegial level: efl students’ reported experiences in Afghanistan/J. Golzar, M. A. Miri // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 2.-С.91-103
|
>26.
| Ващенко Л. Навчальний діалог як метод формувального оцінювання результатів навчання школярів/Л. Ващенко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 1.-С.105-113
|
>27.
| Івашньова С. Безперервний професійний розвиток як трудова функція педагога/С. Івашньова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 35.-С.12-20
|
>28.
| Сватенкова Т. Мотиваційний потенціал підлітка у період дистанційного навчання/Т. Сватенкова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 36.-С.91-98
|
>29.
| Родіна Н. Формування готовності практичних психологів до роботи в інклюзивному середовищі/Н. Родіна // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 3.-С.70-77
|
>30.
| Різак Г. Методика організації і проведення лабораторних робіт у викладанні фармацевтичної хімії для студентів спеціальності "Фармація, промислова фармація"/Г. Різак // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 4.-С.54-60
|
|
|