Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (3)Наукові періодичні видання Університету (44)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=опитування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 236
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.

Устименко О. М. Мобільний додаток "Plickers" для організації інтерактивного тестування та опитування на уроках іноземної мови/О. М. Устименко // Іноземні мови. -Київ, 2019,N № 3.-С.59-64
2.

Ружевичюс Ю. Качество жизни на работе: концепция и исследования/Ю. Ружевичюс // Аспекти публічного управління. -Дніпропетровськ:Грані, 2019. т.Том 7,N N 1/2.-С.81-94
3.

Мороз С. А. Результати оцінювання якості вищої освіти студентами українських ЗВО як підгрунтя для вдосконалення механізмів державного управління якістю надання освітніх послуг/С. А. Мороз // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія, Державне управління. -Київ:Вид-во НАДУ, 2019,N N 3.-С.98-106
4.

Бульвінська О. Підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників в університеті: актуальність тренінгів/О. Бульвінська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 1.-С.53-59
5.

Говера О. І. Якісні дослідження в рекламі: теоретичні аспекти/О. І. Говера, І. Б. Рижий // Поліграфія і видавнича справа. -Львів, 2019,N N 1.-С.135-143
6.

Стеблюк С. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової дяльності: морально-етична складова/С. Стеблюк // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 2.-С.46-51
7.

Тур О. Джерела інформації про книжкові видання й роль ЗМК у популяризації читання серед студентської молоді Кременчука/О. Тур, В. Хміль-Чуприна // Вісник Книжкової палати. -Київ:КПУ, 2020,N N 1.-С.10-14
8.

Анісімова О. М. Сучасна українська книга в житті молоді через призму соціологічного дослідження/О. М. Анісімова, Н. М. Крисько // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. -Київ, 2019,N № 4.-С.21-31
9.

Романюк Н. Життя книги після придбання: результати опитування/Н. Романюк // Вісник Книжкової палати. -Київ:КПУ, 2020,N N 3.-С.5-9
10.

Купрій Т. Історичний досвід моніторингу якості вищої освіти (на прикладі соціологічного опитування "викладач очима студентів")/Т. Купрій, С. Щудло // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 4.-С.26-31
11.

Ракітянська Л. Формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі професійної підготовки: результати констатувального експерименту/Л. Ракітянська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 4.-С.42-46
12.

Bulvinska O. Interactive methods in communicative education/O. Bulvinska, N. Khanykina // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 4.-С.68-73
13.

Коблянська І. Навички і потреби представників академічної спільноти України в контексті концепції відкритої науки/І. Коблянська, І. Костецька // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 4.-С.42-53
14.

Горбенко Г. Застосування інтерактивних online та offline засобів у формуванні бренду освітньої установи: практичний аспект/Г. Горбенко, К. Борзаківська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 1/2.-С.73-79
15.

Andrushchenko I. Development of English language student teachers’ phonetic competence in times of crisis/I. Andrushchenko // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 4.-С.32-41
16.

Эффективность маркетинга: оценить трудно, но подобная оценка необходима/Е. Венгер [и др.] // Маркетинг и реклама. -Київ, 2017,N N 4.-С.10-18
17.

Філософська періодика очима фахової спільноти. Опитування "Філософської думки" // Філософська думка, 2017,N № 6.-С.14-37
18.

Голуб А. Настрій Донбасу, наприкінці квітня Мінінформполітики оприлюднило результати дослідження громадської думки мешканців Донеччини. За даними організаторів, опитування провели по обидва боки лінії розмежування/А. Голуб // Український тиждень. -Київ:ТОВ "Український тиждень", 2018,N № 18.-С.8-13
19.

Соколова С. Мовна ситуація в школах України/С. Соколова, О. Данилевська // Українська мова. -Київ:Інститут української мови НАН України, 2018,N N 3.-С.3-27
20.

Жимолостнова В. Нова методика розрахунку кількості респондентів під час проведення соціологічного опитування в бібліотеці/В. Жимолостнова, В. Басов, О. Ботушанська // Вісник Книжкової палати. -Київ:КПУ, 2019,N N 2.-С.26-29
21.

Zamotaieva N. Gender approach to education organization in higher military educational institution/N. Zamotaieva // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 1.-С.11-16
22.

Соколова С. Особливості сучасної мовної ситуації України у дзеркалі соціології та соціолінгвістики/С. Соколова, Г. Залізняк // Українська мова. -Київ:Інститут української мови НАН України, 2018,N N 2.-С.3-19
23.

Карпельова І. Упровадження технологій розвитку критичного мислення на уроках вивчення творчості Олександра Довженка/І. Карпельова, О. Шуневич // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. -Київ, 2018,N N 12.-С.16-25
24.

Кучер Н. Підготовка соціальних педагогів до проєктної діяльності в системі післядипломної освіти: педагогічні умови/Н. Кучер // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 3.-С.37-46
25.

Golzar J. Servant leadership principles in collegial level: efl students’ reported experiences in Afghanistan/J. Golzar, M. A. Miri // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 2.-С.91-103
26.

Ващенко Л. Навчальний діалог як метод формувального оцінювання результатів навчання школярів/Л. Ващенко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 1.-С.105-113
27.

Івашньова С. Безперервний професійний розвиток як трудова функція педагога/С. Івашньова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 35.-С.12-20
28.

Сватенкова Т. Мотиваційний потенціал підлітка у період дистанційного навчання/Т. Сватенкова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 36.-С.91-98
29.

Родіна Н. Формування готовності практичних психологів до роботи в інклюзивному середовищі/Н. Родіна // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 3.-С.70-77
30.

Різак Г. Методика організації і проведення лабораторних робіт у викладанні фармацевтичної хімії для студентів спеціальності "Фармація, промислова фармація"/Г. Різак // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 4.-С.54-60
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)