Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (3)Наукові періодичні видання Університету (44)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=опитування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 237
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.
364-78
Я 44


   
    Як опитувати дитину. Порадник для фахівців, які беруть участь в опитуванні малолітніх свідків та потерпілих / Алісія Будзинська ; ред. Беата Качинська. - [Б. м. : б. в.], [Б.р.]. - 64 с. - 2.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Опитування дітей--Складні життєві обставини

Кл.слова (ненормовані):
дитина -- опитування -- рекомендації -- свідки -- потерпілі
Дод.точки доступу:
Будзинська, Алісія
Качинська, Беата \ред.\


Примірників всього: 5
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5)

Знайти схожі

2.
930.25(477)
Н 31


   
    Наскільки відкриті "архіви КҐБ"? : результати експертного опитування про доступ до архвів радянських спецслужб / Центр досліджень визвольного руху, Міжнародний фонд "Відродження" ; авторка опитування, авторка тексту аналітичного звіту І. Когут ; керівниця проєкту А. Олійник. - [Б. м. : б. в.]. - 57 с. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Архівна справа--Державні архіви

Кл.слова (ненормовані):
українські архіви -- доступ до архівів -- репресивні органи -- національний архівнгий фонд -- Архів національної пам’яті


Дод.точки доступу:
Когут, Ірина \авторка опитування, авторка тексту аналітичного звіту.\
Олійник, Анна \керівниця проєкту.\
Центр досліджень визвольного руху
Міжнародний фонд "Відродження"


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

3.


    Паламар, Світлана.
    Штучний інтелект в освіті: використання без порушення принципів академічної чесності [Електронний ресурс] / С. Паламар, М. Науменко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2024. - Том 1, № 44. - С. 68-83, DOI 10.28925/2312-5829.2024.15 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
технології штучного інтелекту -- освіта -- здобувачі вищої освіт -- академічна доброчесність
Анотація: У статті обґрунтовано актуальність питань, пов’язаних з розвитком штучного інтелекту, що дозволило сформувати чітке розуміння сучасних інструментів ШІ. Узагальнено передумови виникнення та особливості штучного інтелекту як міжнародного продукту. Здійснено аналіз сучасних тенденцій у сфері технологій штучного інтелекту. Подано перелік популярних технологій штучного інтелекту та з’ясовано сучасний стан застосування технологій штучного інтелекту здобувачами вищої освіти. У статті представлено результати опитування здобувачів вищої освіти Факультету педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка. Визначено особливості застосування технологій штучного інтелекту здобувачами вищої освіти. Розглянуто переваги та негативні наслідки використання штучного інтелекту в системі освіти. Описані ключові питання, пов’язані з етикою використання ШІ дотримуючись принципів та норм академічної доброчесності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Науменко, Марина


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Савченко, Валентин.
    Мотивація до здоров’я та її зв’язок з функціональним станом кардіо-респіраторної системи, статистичним балансуванням та м’язовою силою хворих і здорових людей / В. Савченко, О. Тимчик, Є. Неведомська // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2024. - N 1. - С. 26-38, DOI 10.28925/2664-2069.2024.13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- здоров'я -- кардіореспіраторна система -- статистичне балансування -- м'язова сила
Анотація: Актуальність. Мотивація у сучасній психології позначає систему чинників, що детермінують поведінку людини. Існують суперечливі думки про роль мотивації у дотримуванні здорового образу життя та збереженні здоров’я. Більшість дослідників наполягають на важливому значенні мотивації у формуванні стану здоров’я людини. Однак, конкретних даних про зв’язок мотивації з різники компонентами здоров’я людини дуже мало. Метою роботи було дослідити зв'язок мотивації з функціональним станом кардіореспіраторної системи, статистичним балансуванням та м'язовою силою. Матеріал і методик: 577 здорових та хворих людей. В учасників дослідження визначали частоту серцевих скорочень у стані спокою, артеріальний тиск, систолічний та діастолічний тиск, життєву ємність легень, тривалість затримки дихання після глибокого вдиху та видиху, тривалість статистичної рівноваги та м'язову силу кистей рук. Мотивацію до здоров'я досліджували за допомогою короткого опитування для визначення локусу контролю одужання. Результати. Серед обстежених переважав середній рівень мотивації – 55,11% (318/577); за кількістю виявлених випадків високий рівень становив 38,65% (223/577), а низький – 6,24% (36/577). У здорових людей переважав високий рівень мотивації до здоров'я - 53,13% (119/224), а хворі найчастіше мали середній рівень мотивації - 62,04% (219/353). Крім того, низький рівень мотивації був притаманний хворим людям порівняно зі здоровими. Висновки. Особи з вищим рівнем мотивації до здоров'я мають найнижчий рівень систолічного артеріального тиску, більшу життєву ємність легень, більшу тривалість статистичної рівноваги та вищу за середню силу кистей порівняно з особами з нижчим рівнем мотивації.
Дод.точки доступу:
Тимчик, Олеся
Неведомська, Євгенія


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Yaroshenko, О.
    Formative assessment as a factor in modernizing the teaching natural science subjects [Електронний ресурс] / О. Yaroshenko, Т. Korshevniuk, L. Vashchenko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 1. - P56-73, DOI 10.28925/1609-8595.2024.1.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
вчителі -- природничі дисципліни -- оцінювання -- середня освіта -- реформування
Анотація: Актуальність використання формувального оцінювання в українських школах окреслена та підтверджена нормативно-правовими документами. Цей вид оцінювання фокусується на процесі навчання та досягненнях учнів, що позитивно впливає на результати викладання предметів природничого циклу. Послідовно проаналізовано наукові статті зарубіжних та українських авторів щодо сутності та особливостей формувального навчання. Зазначено, що досліджуваний педагогічний феномен був обґрунтований зарубіжними вченими і вже багато років використовується в школах. Його ефективність доведена на практиці. Донедавна в українських школах формувальне оцінювання не було обов’язковим, тому відсутні фундаментальні дослідження та усталена практика його використання в природничій освіті. Вчителі природничих дисциплін активно осмислюють його методологію та фрагментарно використовують в освітньому процесі. Теоретична та практична готовність вчителів природничих дисциплін до використання формувального оцінювання досліджувалася за допомогою онлайн-опитування 400 вчителів природничих дисциплін.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Korshevniuk, Т.
Vashchenko, L.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Наумова, В.
    Професійний розвиток учителів природничо-математичної освіти і технологій в умовах цифрового освітнього середовища [Електронний ресурс] / В. Наумова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 2. - С. 66-76, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- природничо-математична освіта і технології -- інформаційно-освітнє середовище -- післядипломна педагогічна освіта -- професійний розвиток
Анотація: Стаття присвячена розгляду професійного розвитку вчителів природничої, математичної, технологічної, інформатичної галузей. Метою статті є обґрунтуванні можливостей інформаційно-освітнього середовища для професійного розвитку вчителів природничо-математичної освіти і технологій в Україні. Методи дослідження: теоретичні (аналіз, синтез, систематизація; узагальнення, порівняння); емпіричні (спостереження, онлайн-анкетування); методи математичної статистики. Окрема увага приділена результатам онлайн-анкетування вчителів на тему «Про використання інформаційно-освітнього середовища», в якому взяли участь 64 педагога. Наголошено, що зміст інформаційно-освітнього середовища відображає ідеї людиноцентризму, забезпечує реалізацію парадигми рівного доступу до якісної освіти, базується на принципах доступності, відкритості й безперервності освіти. Результати опитування показали, що чинниками, які впливають на ефективність інформаційно-освітнього середовища післядипломної педагогічної освіти вчителі вважають якість контенту та доступність ресурсів. До основних функцій інформаційно-освітнього середовища післядипломної освіти для вчителя респонденти віднесли надання доступу до актуальних навчально-методичних ресурсів, створення програм дистанційного навчання та доступність прикладів уроків, майстер-класів. Встановлено, що ефективна інтеграція передових методичних концепцій в інформаційно-освітнє середовище післядипломної педагогічної освіти суттєво сприяє професійному зростанню та успішності вчителів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Шинкарук, Оксана.
    Розвиток екосистеми кіберспорту на сучасному етапі / О. Шинкарук // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2024. - N 1. - С. 188-200, DOI 10.28925/2664-2069.2024.115. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
кіберспорт -- екосистема -- гравці -- команди -- видавці ігор -- система змагань -- освіта -- культура -- медіа -- спонсори
Анотація: Актуальність. Екосистема в інформаційному просторі відображає взаємодію між різними учасниками та структурами, які впливають на певну область або індустрію. Функція екосистеми кіберспорту у сучасному світі полягає в наданні можливостей для росту та популяризації цієї індустрії, підтримці гравців і команд, організації турнірів та заходів, а також у взаємодії з іншими секторами, такими як технології, медіа і розваги. Мета дослідження – здійснити аналіз складових екосистеми кіберспорту та визначити їх вплив на розвиток кіберспорту. Матеріал і методи: аналіз спеціальної літератури та даних мережі Інтернет, експертне опитування, методи математичної статистики. В опитуванні взяли участь 18 респондентів, які обізнані в кіберспорті. Експертна оцінка була спрямована на визначення думки фахівців стосовно думки фахівців стосовно складових екосистеми кіберспорту та їх значущості. Використовувався метод Дельфі. Результати. Виявлено, що структура екосистеми кіберспорту є комплексною та багатофакторною, з акцентом на важливість гравців, організаторів турнірів, комерційних партнерів, а також на роль агентств гравців та медійних платформ. Підтримка кіберспорту здійснюється через різноманітні комерційні партнерства, включаючи стрімінгові та телевізійні платформи, спонсорів, інвесторів та інших важливих учасників ринку. Ці суб'єкти відіграють ключову роль у забезпеченні стійкості та розвитку кіберспорту, формуючи його імідж, медійну присутність та привабливість для аудиторії. Визначено різні підходи до управління кіберспортивними екосистемами, серед яких безпосередній контроль з боку видавців ігор та делегування організації змагань стороннім операторам. Результати опитування відображають значимість кіберспорту на міжнародному рівні та ключові аспекти його екосистеми. Гравці є фундаментальною частиною екосистеми кіберспорту, що підтверджено 88,9% респондентів, потім команди та організації з 83,3%, спонсори та партнери отримали 66,7%. Висновки. Дослідження підкреслили значущість гравців та їх взаємодії з іншими елементами екосистеми кіберспорту для забезпечення її стабільного розвитку та прогресу.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Ярмоленко, Максим.
    Чинники, що впливають на ефективну діяльність тренера в кіберспорті / М. Ярмоленко, О. Шинкарук, В. Ординський // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2024. - N 1. - С. 201-214, DOI 10.28925/2664-2069.2024.116. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
кіберспорт -- кібертренер -- геймінг -- професійна діяльність тренерів -- система підготовки кіберспортсменів
Анотація: Актуальність. Тренер в професійному геймінгу відіграє головну роль у питанні підготовки своєї команди. Його професійна діяльність висуває досить серйозні вимоги, включаючи наявність широкого спектру навичок та знань. Існує необхідність у вивченні професійної діяльності кіберспортивного тренера, що дозволить підвищити якість і результативність навчально-тренувального процесу. Мета дослідження – підвищити якість та ефективність професійної діяльності тренерів з кіберспорту шляхом визначення чинників, що впливають на її ефективність. Матеріал і методи: аналіз науково-методичної літератури та даних мережі Інтернет; опитування; метод експертних оцінок; методи математичної статистики. Результати. Проведені наукові дослідження дозволили встановити чинники, що заважають формуванню професійної компетентності майбутніх кібертренерів. Тренери віднесли до найбільших труднощів – брак стандартів та сертифікації (20 балів), невпевненість з приводу працевлаштування у сфері кіберспорту (29 балів) та низький рівень визнання (44 бали). Етичні чинники (89 балів), психологічне вигорання (98 балів), та труднощі з оволодінням новими технологіями в означеній сфері (107 балів) були виявлені тренерами як найменш впливові. Визначені чинники, що дозволяють забезпечувати якісний навчально-тренувальний процес у кіберспорті. До них віднесено: наявність інноваційної технічної бази та достатнього простору для здійснення тренувального процесу; забезпечення психологічної підтримки тренерів; доступ до раціонального і стабільного бюджету; наявність мотивації та можливість підвищувати кваліфікацію тренерів; регулярна технічна підтримка задля вирішення можливих проблем з обладнанням чи програмним забезпеченням; постійна співпраця з іншими фахівцями; забезпечення ефективного менеджменту, включаючи якісну комунікацію, вирішення конфліктів тощо. Висновки. Виявлено, що набір професійно-педагогічних якостей кібертренерів містить чималий список специфічних знань та вмінь. Експертами були визначені чинники, що дозволяють забезпечувати якісний навчально-тренувальний процес у кіберспорті.
Дод.точки доступу:
Шинкарук, Оксана
Ординський, Володимир


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Староста, Володимир Іванович.
    (Не)комп’ютерно орієнтоване тестування у вищій школі: погляди учасників освітнього процесу щодо (не)зручності використання [Електронний ресурс] / В. І. Староста. - Електронні текстові дані // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2024. - N 16. - С. 173-193, DOI 10.28925/2414-0325.2024.1612. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
тестування -- зручність тестування -- комп’ютерно орієнтоване тестування -- паперове тестування -- усне тестування -- онлайн опитування
Анотація: У статті актуалізуються проблеми використання комп’ютерно орієнтованого тестування в сучасних умовах прискореного розвитку дистанційного та змішаного навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Волощенко, Юрій.
    Академічна стійкість здобувачів вищої освіти. Перевірка адаптації української версії шкали академічної стійкості (ars-30ukr) серед студентів першого курсу Київського столичного університету імені Бориса Грінченка / Ю. Волощенко // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2024. - N 1. - С. 58-80, DOI 10.28925/2664-2069.2024.15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
академічна стійкість -- валідація -- здобувачі вищої освіти першого (бакалаврського) рівня -- оцінка -- українська мова -- Шкала академічної стійкості
Анотація: Актуальність. Вивчаючи академічну стійкість студентів, відомі науковці в основному використовують Шкалу академічної стійкості (the Academic Resilience Scale, ARS-30). Огляд доступних інтернет-джерел показує, що таке дослідження в Україні відбувається вперше. Мета дослідження — перевірити надійність української версії Шкали академічної стійкості (ARS-30ukr) для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня та порівняти її з іншими дослідженнями щодо її валідності. Матеріал і методи. Досліджено 400 здобувачів вищої освіти за їх згоди, які були студентами першого курсу Київського столичного університету імені Бориса Грінченка. Вік обстежених 17-18 років, 80,3% жінок, 19,7% чоловіків. Опитування проведено з використанням української версії Шкали академічної стійкості (ARS-30ukr), переклад та попередні дослідження щодо її адекватності україномовному середовищу є власними. Для статистичної обробки даних використовувалось програмне забезпечення IBM SPSS Statistics. Результати. Досліджено зв'язки елементів кореляційної матриці, що мають високу статистичну значущість (визначник/детермінант матриці = 2,187E-11). Додаткові тести вказують на достатню адекватність (критерій Кайзера-Майєра-Олкіна = 0,972) і високу сферичність (критерій Барлетта = 9527,9, p ˂ 0,001) вибірки. Альфа Кронбаха, який є коефіцієнтом надійності та мірою внутрішньої узгодженості елементів – для підшкали «наполегливість» є відмінним (excellent) і становить 0,95, для підшкал «рефлексія та адаптивний пошук допомоги» та «негативний вплив та емоційна реакція» є добрим і становить 0,90 та 0,85 відповідно. Висновки. Встановлені значення критеріїв надійності та структурної валідності української версії Шкали академічної стійкості (ARS-30ukr) свідчать про її добрі психометричні властивості для випадку дослідження студентів. Українськомовну версію анкети ARS-30ukr можна рекомендувати для використання в україномовному соціальному середовищі для вивчення академічної стійкості здобувачів вищої освіти.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

11.


    Мітова, Олена.
    Система засобів контролю підготовленості у командних спортивних іграх з позиції системного підходу / О. Мітова // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2024. - N 1. - С. 139-151, DOI 10.28925/2664-2069.2024.111. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
контроль -- спортивні ігри -- тести -- багаторічна підготовка -- гравець -- команда -- контрольні вправи -- контрольні тести -- система -- підготовленість
Анотація: Актуальність. Формування системи засобів контролю у командних спортивних іграх на основі сучасних тенденцій тренувальної та змагальної діяльності й специфічних умов перебування гравців у команді дозволить підвищити ефективність контролю та подальшої корекції тренувального процесу та змагальної діяльності з урахуванням завдань стадій та етапів багаторічної підготовки спортсменів, які спеціалізуються у ігрових видах спорту. Тому даний напрям дослідження є актуальним. Мета дослідження – науково обґрунтувати систему засобів контролю у командних спортивних іграх на основі аналізу сучасних тенденцій теорії спортивних ігор, особливостей змагальної діяльності, моніторингу управлінських дій тренерів щодо здійснення контролю в практиці підготовки спортсменів в ігрових видах спорту. Матеріал і методи: аналіз спеціальної, науково-методичної літератури, опитування, педагогічне спостереження, узагальнення практичного досвіду тренерів, системний метод. Результати. Запропонована нами система засобів контролю підготовленості спортсменів, які спеціалізуються в командних ігрових видах спорту, відрізняється від попередників тим, що на кожному етапі багаторічної підготовки засоби контролю мають відмінні риси, містять групові та командні завдання, які базуються на основі розгляду об’єкту контролю, як «сума», коли кожний учасник тестування виконує однакове завдання та як «синергія», коли у кожного гравця своє завдання заради загального результату. На нашу думку, саме такий підхід дозволить тренерам економити час на різні заходи контролю з великою кількістю гравців у командах, а також підвищувати мотиваційну значущість результатів контролю для кожного гравця, як члена команди – єдиної системи. Висновки. Визначено елементи ієрархічної системи знань про засоби контролю на рівнях гравця, групи гравців, команди, які є відмінними у порівнянні з загальною теорією спорту та у порівнянні з індивідуальними видами спорту. В ході дослідження науково обґрунтовано варіанти об’єкту контролю сторін підготовленості спортсменів у командних спортивних іграх.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

12.


    Друганова, Олена.
    Шляхи формування здатності до самоорганізації й самовдосконалення як основи успішної навчальної та подальшої професійної діяльності сучасного здобувача вищої освіти [Електронний ресурс] / О. Друганова, О. Наливайко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 3(42). - С. 99-116, DOI 10.28925/2312-5829.2023.312 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
самовдосконалення -- професійна діяльність -- заклади вищої освіти -- здобувачі
Анотація: Дане дослідження розглядає шляхи формування здатності до самоорганізації й самовдосконалення як основи успішної навчальної та подальшої професійної діяльності сучасного здобувача вищої освіти. Метою статті є аналіз та узагальнення шляхів формування здатності до самоорганізації й самовдосконалення як важливих й необхідних компетентностей сучасного здобувача закладу вищої освіти, що накопичені в закладах вищої освіти України. Для досягнення цієї мети були проаналізовані наукові джерела та проведений емпіричний дослід, включаючи опитування та спостереження.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Наливайко, Олексій


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

13.


    Волощенко, Юрій.
    Якість життя молодих людей. Перевірка адаптації української версії короткого опитувальника якості життя (whoqol-brefUKR) серед студентів першого курсу Київського університету імені Бориса Грінченка / Ю. Волощенко // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2023. - N 2. - С. 48-67, DOI 10.28925/2664-2069.2023.24. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
валідація -- українська мова -- якість життя
Анотація: Вивчаючи якість життя, відомі вчені в галузі Somatic Movement Education (соматичної рухової освіти) в основному використовують Короткий опитувальник якості життя (WHOQOL-BREF) Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ). Огляд доступних інтернет-джерел показує, що таке дослідження в Україні відбувається вперше. Мета дослідження — перевірити надійність української версії Короткого опитувальника якості життя (WHOQOL-BREFukr) у молодих людей та порівняти з іншими дослідженнями щодо його валідності. Матеріал та методи. Досліджено 391 молоду людину за їх згоди, які були студентами першого курсу гуманітарного університету. Вік обстежених 17–18 років, жінок було 80,3%, чоловіків – 19,7%. Опитування проведено з використання української версії Короткого опитувальника якості життя (WHOQOL-BREFukr), переклад і попередні дослідження його адекватності україномовному середовищу власні. Для статистичної обробки даних використовувалось програмне забезпечення IBM SPSS Statistics. Результати. Досліджено зв'язки елементів кореляційної матриці, які мають високу статистичну значущість (визначник/детермінант матриці = 4,069E5). Додаткові тести вказують на достатню адекватність (тест Кайзера-МайєраОлкіна = 0,920) і високу сферичність (критерій Барлетта = 3846,6, p<0,001) вибірки. Альфа Кронбаха, який є коефіцієнтом надійності та мірою внутрішньої узгодженості пунктів, для шкали «психічне здоров'я» є добрим і становить 0,82, для шкал «фізичне здоров'я» та «довкілля» – є прийнятним і становіть відповідно 079 і 0,77, а для шкали «соціальні відносини» є сумнівним – 0,65. Висновки. Встановлені значення критеріїв надійності та структурної валідності української версії Короткого опитувальника якості життя (WHOQOLBREFukr) вказують на його добрі психометричні властивості для випадку дослідження молодих людей. Україномовну версію опитувальника WHOQOLBREFukr можна рекомендувати до застосування в україномовному соціальному середовищі для вивчення якості життя молодих людей

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

14.
Шифр: Б222100/2023/1
   Журнал

Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія [Текст] : науковий журнал/ Міністерство культури і туризму україни, Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ, 2004 - . - ISSN 2409-9805. - Виходить кожного кварталу
2023р. № 1
Зміст:
Добровольська, Вікторія Василівна. Інноваційна діяльність бібліотек в умовах цифрового суспільства / В. В. Добровольська, Л. А. Чередник. - С.5-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційні технології, соціокультурний простір, електронна бібліотека
Ржеуський, Антоній Валентинович. Бенчмаркінг дистанційних послуг бібліотек університетів України / А. В. Ржеуський. - С.12-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дистанційні послуги, користувач бібліотеки, вебсайт
Дуднік, Олександр Якович. Бібліографічний покажчик "Історія України": відображення національно-визвольного руху, об’єднання та звільнення українських земель у 20-50-Х роках XX ст. / О. Я. Дуднік. - С.20-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: бібліографічний покажчик, структура змісту, закон України
Терентьєв, Сергій Олександрович. Основні напрями розвитку електронних ресурсів публічних бібліотек / С. О. Терентьєв. - С.30-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: електронні ресурси, інформаційно-комунікаційне забезпечення, інформаційні послуги
Січкаренко, Галина Геннадіївна. Особливості мовної політики в радянській Україні: соціокомунікаційний аспект (1960-1980-ті рр.) / Г. Г. Січкаренко. - С.35-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: українська мова, мовна політика, радянська влада
Білущак, Тетяна Миколаївна. Європейські та національні аспекти охорони, збереження та популяризації нематеріальної культурної спадщини: цифрові колекції у вебінформаційному середовищі / Т. М. Білущак, С. І. Добровольська. - С.41-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: репрезентація української культури, цифрові колекції, вебінформаційне середовище
Варенко, Володимир Михайлович. Електронні комунікації в інформаційно-аналітичній діяльності / В. М. Варенко. - С.53-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цифровізація, електронна комунікація, інформаційні технології
Трачук, Людмила Федорівна. Інструменти невербальної інтернет-комунікації / Л. Ф. Трачук, Л. М. Казначеєва. - С.59-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: креолізація, смайл, емотикон
Паянок, Наталія Василівна. Всеукраїнське соціологічне опитування як спосіб залучення молоді до українства (до 300-річчя з дня народження Г. С. Сковороди) / Н. В. Паянок. - С.65-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: опитування, юнацтво, молодь
Біловус, Леся Іванівна. Формування комунікативної компетентності бакалаврів із використанням інформаційних технологій під час навчання / Л. І. Біловус, О. Є. Гомотюк, Н. М. Яблонська. - С.73-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційні технології, комунікативна компетентність, бібліотечна та орхівна справа
Бачинська, Надія Анатоліївна. Практична підготовка студентів як складова освітньо-професійного простору закладу вищої освіти традиції та інновації / Н. А. Бачинська. - С.79-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дуальна освіта, освітньо-професійний простір, заклад вищої освіти
Хіміч, Ярослава Олегівна. Формування інформаційної культури здобувачів вищої освіти в цифрову епоху / Я. О. Хіміч. - С.86-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційна культура, цифрові компетентності, академічна доброчесність
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі

15.


    Кузьмінська, Олена Геронтіївна.
    Групова динаміка і комунікації: добір засобів підтримки проєктного навчання студентів / О. Г. Кузьмінська, М. С. Мазорчук // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 14. - С. 26-39, DOI 10.28925/2414-0325.2023.143 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
гнучкі методології -- управління проєктами -- опитування -- заклад вищої освіти
Анотація: За сучасних умов глобалізації та повсюдної цифровізації співпраця між людьми у віртуальних середовищах стає важливою передумовою успіху як окремих людей, так і команд. Ця тенденція відображається і в освітній галузі, а в умовах високого ступеня невизначеності щодо доступу до навчальних ресурсів та засобів комунікації, спричиненого пандемією COVID-19 чи військовими діями на території України, актуалізується потреба застосування гнучких методологій не лише у навчанні майбутніх ІТ-фахівців. При цьому застосування онлайн засобів підтримки проєктного навчання та управління Agile-проєктами сприяє покращенню, а за певних умов є єдиним способом організації, співпраці між членами динамічних команд, формуванню у студентів цифрової компетентності та м’яких навичок, а також набуттю досвіду професійної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Мазорчук, Марія Сергіївна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

16.


    Староста, Володимир Іванович.
    Студентоцентроване дистанційне навчання в ускладнених умовах (пандемія Covid-19, воєнний стан в Україні) / В. І. Староста // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 14. - С. 63-77, DOI 10.28925/2414-0325.2023.146 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
е-навчання Moodle -- пандемія Covid-19 -- воєнний стан в Україн -- онлайн опитування студентів -- навчальні дисципліни
Анотація: У статті актуалізуються проблеми студентоцентрованого навчання, яке є стрижнем сучасної вищої школи. Водночас, виникає специфіка його реалізації під час дистанційного навчання в ускладнених умовах світової пандемії Covid-19 (2020-2021) та воєнного стану в Україні (2022).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

17.


    Mospan, N.
    Language Patterns In English Language Teaching: Virtual Educational Discourse [Електронний ресурс] / N. Mospan. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - P33-42, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
навчальний дискурс -- мовна модель -- вища освіта -- мовні зразки -- дистанційне навчання
Анотація: Дистанційне навчання з його віртуальним середовищем започаткувало трансформацію освітніх послуг, педагогіки та управління класом. Також це спричинило трансформацію освітнього дискурсу у вищій освіті. Це дослідження спрямоване на виявлення трансформації освітнього дискурсу в дистанційному навчанні. Крім того, у статті надано відповіді на такі дослідницькі питання: як викладачі англійської у закладах вищої освіти спілкуються зі студентами у віртуальних аудиторіях; які мовні моделі вони використовують для надання інструкцій; чи суттєво змінилася вербальна комунікація між викладачами та студентами в цифровій освіті. Використання змішаного методу (аналіз дискурсу 12-ти відеоуроків викладачів університету та опитування студентів (n = 45)) дає змогу пролити світло на сучасний стан віртуального освітнього дискурсу. Стаття показує, що 1) спілкування у віртуальних класах залежить від педагогічної діяльності, що дозволяє класифікувати освітні мовні моделі за наступними категоріями – підготовка презентації навчального матеріалу онлайн, залучення студентів до діяльності онлайн, надання інструкцій щодо використання освітніх цифрових технологій та вираження емоцій або модальності; 2) викладачі університетів використовують спеціальні мовні моделі для надання інструкцій, пов’язані з використанням ІКТ-інструментів і додатків, наприклад спільне використання екрана, спілкування в чаті та емоційна модальність; 3) вербальна комунікація між викладачами та студентами, крім лінгвістичних та екстралінгвістичних ознак, включає неформальні способи спілкування – чат-емодзі та знаки. Висновки підкреслюють, що освітній дискурс кардинально змінився в цифровій освіті та перетворився на віртуальний освітній дискурс. Отримані результати можуть сприяти дослідженню аналізу віртуального освітнього дискурсу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

18.


    Ващенко, Л.
    Навчальний діалог як метод формувального оцінювання результатів навчання школярів [Електронний ресурс] / Л. Ващенко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 105-113, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
навчальний діалог -- оцінювальні бесіди -- результати навчання -- формувальне оцінювання
Анотація: У статті розглянуто використання навчального діалогу для організації формувального оцінювання та оцінювальних бесід. Мова йде про навчальний діалог як метод навчання, своєрідну форму міжособистісного спілкування, в якому відбувається обмін досвідом, відповідними знаннями та вміннями. Роль навчального діалогу в організації формувального оцінювання полягає у створенні навчального середовища, в якому в учнів формуються уміння міркувати та розв’язувати проблеми. Дослідження, проведене серед педагогів та учнів, дає підстави зробити висновок про те, що навчальний діалог використовується у вітчизняній шкільній практиці, проте для оцінювання результатів навчання натепер не знаходить широкого використання. Лише третина опитаних вчителів біології визнали, що для оцінювання результатів навчання використовують діалоги. Половина педагогів, які взяли участь у дослідженні, вважають, що вони мають достатньо знань та практики для організації оцінювання. Навчальні діалоги передбачають уміння учнів ставити запитання. Це уміння, пов’язане з пошуком і обробкою інформації, демонструє рівень усвідомлення учнем навчального матеріалу. Однак лише третина педагогів погодилися з тим, що вони оцінюють уміння учнів формулювати запитання. Половина вчителів біології вважають, що в їхній педагогічній практиці відсутнє оцінювання уміння учнями ставити запитання. Більшість учнів переконані, що такої практики в школі не існує. Результати опитування свідчать про різницю в поглядах педагогів та учнів на оцінювання під час навчальних діалогів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

19.


    Гулько, О.
    Вплив студентського самоврядування на розвиток лідерських якостей здобувачів вищої освіти: судження науково-педагогічних працівників [Електронний ресурс] / О. Гулько, О. Ярошенко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 90-104, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
анкетування -- лідерство -- студентське самоврядування -- судження -- науково-педагогічні працівники
Анотація: Стаття присвячена аналізу результатів опитування науково-педагогічних працівників 23 вітчизняних закладів вищої освіти з метою виявлення суджень науково-педагогічних працівників про діяльність органів студентського самоврядування та її вплив на розвиток лідерських якостей здобувачів вищої освіти. Наголошено на актуальності обраного предмета дослідження, детермінованій вагомим впливом студентського самоврядування на різні аспекти життєдіяльності студентської молоді в закладі вищої освіти. Розкрито міру поінформованості науково-педагогічних працівників вітчизняних закладів вищої освіти щодо діяльності органів студентського самоврядування і їхні судження про лідерські якості здобувачів вищої освіти на підставі проведеного опитування 104 респондентів. Авторська анкета складалась із трьох блоків запитань. Перший блок дав змогу зібрати відомості про респондентів. За допомогою другого блоку визначено обізнаність науково-педагогічних працівників з діяльністю органів студентського самоврядування, третього – з’ясовано оцінку науково-педагогічними працівниками впливу органів студентського самоврядування на розвиток лідерських якостей здобувачів вищої освіти. Для перевірки внутрішньої узгодженості опитувальника проведено обчислення коефіцієнта надійності α-Кронбаха. На підставі суджень респондентів встановлено, що представники викладацької спільноти різною мірою обізнані з діяльністю органів студентського самоврядування в закладі вищої освіти за їхнім місцем роботи та методами діяльності студентського самоврядування. Більше половини опитаних науково-педагогічних працівників вважають істотним вплив органів студентського самоврядування на організацію освітнього процесу в закладі вищої освіти і розвиток лідерських якостей здобувачів вищої освіти. Наведено конструктивні судження респондентів щодо удосконалення діяльності студентського самоврядування задля успішного розвитку лідерських якостей здобувачів вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу PDF

Дод.точки доступу:
Ярошенко, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

20.


    Tsapro, G.
    Teaching master students: course topics’ communicative effectiveness [Електронний ресурс] / G. Tsapro, O. Gryshchenko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 4. - P97-106, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
жанри тексту -- комунікативні навички -- курс з комунікації -- опитування -- студенти-магістри
Анотація: Статтю присвячено навчанню магістрів, зокрема сфокусовано на вивченні комунікативної ефективності обраних тем для курсу практичної англійської мови для магістрів-лінгвістів. Дослідження ґрунтується на опитуванні, мета якого виявити оцінку студентами тем та жанрів текстів, що вивчаються протягом двох магістерських курсів. Результати дослідження показують, що деякі теми викликали у студентів більш глибокий резонанс, ніж інші. Так, теми «Tying the Knot» та «Parenting» отримали вищи бали, що свідчить про підвищений рівень зацікавленості до цих тем і, як результат, вищу залученість у дискусії серед магістрів. Такі теми, як «When something went wrong» та «Getting through», набрали порівняно нижчі оцінки, що окреслює потенційні області для вдосконалення або перегляду навчальної програми. Подальший аналіз показує, що другий рік магістерської програми отримав більш позитивні відгуки від студентів. Тема «Artificial Intelligence» виявилася найбільш високо оціненою серед різноманітних тем, що охоплюються курсом. Це спостереження свідчить про великий інтерес до сучасних технологій серед магістрів лінгвістики. Серед різних жанрів текстів, що використовуються в курсі, короткі оповідання виявилися найбільш захоплюючими для обговорення. На другому місці – статті, вірші, розділи книг та уривки з романів. Студенти віддають перевагу повним коротким оповіданням через їхню схильність до цікавих, творчих занять, пов’язаних з літературним аналізом. Вірші отримали позитивний відгук через винахідливі завдання, такі, як переклад і написання вірша у відповідь на заданий, що сприяє швидкому розумінню тексту та полегшує обговорення
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Gryshchenko, O.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

21.


    Коблянська, І.
    Навички і потреби представників академічної спільноти України в контексті концепції відкритої науки [Електронний ресурс] / І. Коблянська, І. Костецька. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 4. - С. 42-53, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
відкрита наука -- науково-педагогічний персонал -- опитування -- професійний розвиток -- цифрові навички
Анотація: У сучасному цифровому світі, вміння працювати з даними є необхідними складниками професійної компетентності дослідника. Моніторинг та оцінка розвиненості відповідних знань та навичок, а також потреб науковців у цих сферах мають бути основою розробки програм професійного розвитку та підвищення кваліфікації. Дане дослідження презентує результати опитувань науково-педагогічних працівників щодо знань та навичок роботи з даними та інтернаціоналізації дослідницької роботи, проведених авторами під час реалізації освітнього проєкту «Сприяння розвитку емпіричних академічних досліджень в Україні» (Enhancing Empirical Academic Research in Ukraine, ERIKA) у 2023 р. Загалом у навчальних сесіях проєкту (березень та жовтень 2023 р.) прийняли участь понад 60 осіб з 13 регіонів України, що представляли 29 закладів освіти. До опитувань долучились понад 50 осіб. Учасники опитувань представляють різні галузі наук, позиції в кар’єрній ієрархії (старший викладач, доцент, професор, завідувач кафедри та ін.) та мають різний рівень освіти (магістр, кандидат наук, доктор наук). Результати дослідження свідчать про те, що більшість респондентів лише поверхнево обізнані з концепцією відкритої науки, не мають розвинених навичок роботи з різними форматами файлів, пошуку даних, належного оформлення цитувань та поширення результатів досліджень з використанням цифрових сервісів. Разом із тим встановлено, що дослідники мають високу мотивацію щодо отримання цікавих наукових результатів та участі в процесах інтернаціоналізації. Це свідчить про важливість та актуальність створення добре продуманих програм професійного навчання та підвищення кваліфікації науковців для повноцінної реалізації науково-дослідного потенціалу та успішної інтеграції України в Європейський дослідницький простір.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Костецька, І.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

22.


    Пейшенс, Оу
    Рухаючись із тенденцією: вплив цифрових технологій на журналістську практику в штаті Імо, Нігерія / Оу Пейшенс, Ф. Е. Уморен, Ф. Окалла // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2023. - Том 4, № 3. - P19-28, DOI 10.21847/2411-3093.2023.4(3).294663. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
журналістика -- цифрові технології -- вплив -- інформація
Анотація: Інтеграція цифрових технологій у сферу журналістики в Нігерії породила як перешкоди, так і перспективи, сприяючи прогресу в цій галузі. У результаті цього дослідження оцінило вплив застосування цифрових технологій на основну журналістську практику серед журналістів у штаті Імо. Дослідження ґрунтувалося на теоретичних основах технологічного детермінізму та теорії нових медіа. У дослідженні застосовувався підхід опитування, використовуючи принцип перепису для вибірки з 200 зареєстрованих журналістів. Інструментом збору даних була анкета. Результати показали, що більшість респондентів мають доступ до цифрових технологій під час виконання своїх обов’язків значною мірою – 66% і вони часто використовують цифрові технології. Респонденти позитивно ставляться до застосування цифрових технологій у журналістській практиці, вважаючи, що цифрові технології є благословенням для професії журналіста із середнім балом 3,6. Результати також показали, що цифрова/комп’ютерна безграмотність, відсутність необхідних знань для роботи з гаджетами цифрових технологій, висока вартість придбання гаджетів цифрових технологій медіаорганізацією тощо є проблемами, з якими стикаються респонденти під час використання цифрових технологій для виконання своїх репортажів. в середньому 3,7. Результати також показали, що застосування цифрових технологій у журналістській практиці вплинуло на журналістику, покращивши професійний процес збору, виробництва та розповсюдження новин із середнім показником 3,6. Дослідження дійшло висновку, що цифрові технології покращили професійний процес збору, виробництва та розповсюдження новин, таким чином, значно вплинули на журналістську практику. Дослідження рекомендувало медіаорганізаціям прийняти перехід на цифрове телебачення та прийняти його серед журналістів.
Дод.точки доступу:
Уморен, Філомена Еффіонг
Окалла, Фабіан


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

23.


    Воротникова, Ірина .
    Професійний розвиток вчителів для забезпечення якісної природничо-математичної освіти в умовах війни в Україні [Електронний ресурс] / І. Воротникова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 4(43). - С. 7-20, DOI 10.28925/2312-5829.2023.41 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вчителі -- професійний розвиток -- підвищення кваліфікації -- STEM -- природничо-математична освіта
Анотація: Стаття висвітлює можливості і особливості професійного розвитку вчителів математики і природничих наук в умовах війни в Україні. Дослідження базується на аналізі результатів опитування більше ніж 200 вчителів міста Києва щодо забезпечення якісної природничо-математичної освіти в умовах війни. Результати дослідження окреслюють напрями професійного розвитку вчителів природничої, математичної галузей: запровадження STEM, психологічна підтримка учасників освітнього процесу, використання цифрових та дистанційних технологій навчання, теми з безпеки життєдіяльності, інклюзії, методики викладання в НУШ, в тому числі використання формувального оцінювання, виконання Державного стандарту базової середньої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

24.


    Andrushchenko, I.
    Development of English language student teachers’ phonetic competence in times of crisis [Електронний ресурс] / I. Andrushchenko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 4. - P32-41, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
вибіркова дисципліна -- екстрене дистанційне навчання -- кризові умови -- майбутні викладачі -- фонетична компетентність
Анотація: Стаття присвячена специфіці формування фонетичної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови в кризових умовах. У статті акцентується увага на тому, що опанування фонетикою англійської мови відіграє важливу роль для майбутніх викладачів англійської мови, оскільки їхня здатність коректно артикуляційно та інтонаційно оформлювати власні висловлювання і розуміти мовлення інших, яка базується на складній динамічній взаємодії відповідних знань, навичок та загальної мовної свідомості і фонетичної усвідомленості, є фундаментальною. Розглянуто різницю між поняттями «дистанційне навчання» та «екстрене дистанційне навчання». У статті описано, яке програмне забезпечення використовувалося під час викладання вибіркової дисципліни «Лінгвориторика англомовного академічного дискурсу: фонетичний аспект» студентам IV курсу, які навчалися за спеціальністю 014 Середня освіта у дистанційному форматі в кризових умовах, що були спричинені пандемією COVID-19 і збройною агресією російської федерації проти України. Представлено мету вивчення вибіркової дисципліни та очікувані результати її вивчення, детально описано, що слугувало навчальним матеріалом та які завдання виконували студенти-майбутні викладачі англійської мови під час практичних занять та самостійної роботи для формування у них фонетичної компетентності в дистанційному форматі. У роботі також наведені результати опитування випускників бакалаврату, які обирали зазначену вибіркову дисципліну, щодо ефективності організації її вивчення для формування фонетичної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови в кризових умовах. У статті також представлено, які фактори викликали найбільше труднощів під час опанування дисципліни й наведено рекомендації та побажання щодо покращення викладання вибіркової дисципліни, спрямованої на розвиток фонетичної компетентності в кризових умовах.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

25.


    Линьов, Костянтин.
    Готовність керівників шкіл м. Києва до змін в умовах воєнного стану / К. Линьов, О. Мерзлякова, Д. Сабол // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2023. - Том 12, № 12. - С. 30-41, DOI 10.28925/2226-3012.2023.12.3 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
готовність до інновацій -- керівник школи -- мотивація професійної діяльності -- ставлення до змін
Анотація: Стаття є продовженням роботи науковців кафедри освітнього лідерства Київського університету імені Бориса Грінченка щодо вивчення стану особистісної готовності до змін та особливостей мотиваційної сфери в професійній діяльності керівників столичних шкіл. Під час дії воєнного стану автори провели повторні опитування респондентів з метою порівняти отримані результати за три роки та відслідкувати динаміку змін. Для цього були використані методики: «Особистісна готовність до змін» (A. Rolnic, S. Heather, M. Gold, C. Hull); «Мотивація професійної діяльності» (К. Замфір у модифікації А. Реана); «Шкала самоефективності» (Р. Шварцер, М. Єрусалем), а також респондентам були поставлені декілька запитань щодо ставлення до інновацій, сформульованих авторами дослідження в контексті теорії дифузії інновацій Е. Роджерса.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Мерзлякова, Олена
Сабол, Діана


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

26.


    Кошарна, Наталія Володимирівна.
    Застосування технології HyFlex у навчанні іноземних мов студентів педагогічних спеціальностей у контексті сучасних викликів / Н. В. Кошарна, Л. В. Петрик, Ю. В. Руднік // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 15. - С. 62-72, DOI 10.28925/2414-0325.2023.155 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- іноземна мова -- HyFlex навчання -- HyFlex модель -- HyFlex технологія -- педагогічні спеціальності -- підготовка вчителів
Анотація: У статті висвітлено використання технології HyFlex у навчанні іноземних мов студентів педагогічних спеціальностей, зокрема 013 «Початкова освіта» та 012 «Дошкільна освіта» у контексті сучасних викликів. Відповідно до мети дослідження визначено такі завдання: з’ясування сутності основних понять; опис технології навчання іноземної мови HyFlex; та визначення перспектив подальших досліджень технології HyFlex навчання іноземної мови майбутніх учителів початкової та дошкільної освіти. У цьому дослідженні представлено методику та процедуру констатуючого етапу педагогічного експерименту, який включає опитування самооцінки та інструменти діагностики для оцінки готовності студентів до вивчення іноземних мов у моделі HyFlex.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Петрик, Лада Вікторівна
Руднік, Юлія Вікторівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

27.


    Кучер, Н.
    Підготовка соціальних педагогів до проєктної діяльності в системі післядипломної освіти: педагогічні умови [Електронний ресурс] / Н. Кучер. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 3. - С. 37-46, DOI 10.28925/1609-8595.2023.3.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Анотація: Мета статті полягає в теоретичному обґрунтуванні педагогічних умов підготовки соціальних педагогів до проєктної діяльності в післядипломній освіті. Визначено педагогічні умови підготовки соціальних педагогів до проєктної діяльності як чинники, обставини, необхідні й достатні для організації і проведення такої підготовки. Виокремлено основні педагогічні умови: оновлення змісту курсів підвищення кваліфікації інноваційними модулями, що забезпечують когнітивну основу готовності соціальних педагогів до проєктної діяльності; вмотивованість соціальних педагогів до впровадження проєктної діяльності у соціально-педагогічну роботу; використання інноваційних технологій у процесі соціально-педагогічної роботи; підвищення ефективності методичного супроводу підготовки соціальних педагогів у післядипломній освіті. Визначені педагогічні умови забезпечують ефективний розвиток професійної компетентності соціальних педагогів і спрямовують їх на подальше професійне зростання. Наведено результати опитування соціальних педагогів по їх відношенню до проєктної діяльності. Встановлено, що більше половини респондентів на курсах підвищення кваліфікації були ознайомлені з елементами проєктної діяльності, незначна частина соціальних педагогів отримала інформацію про специфіку проєктної діяльності під час неформальної освіти: вебінарах, майстер-класах. Доведено, що реалізація визначених педагогічних умов потребує оновлення освітньо-професійних програм підготовки соціальних педагогів в закладах та установах вищої і післядипломної освіти, використання інноваційних педагогічних технологій у процесі підготовки, внесення новоутворень у традиційну систему навчання соціальних педагогів на курсах підвищення кваліфікації.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

28.


   
    Розуміння, переживання та інсталяція відповідальності // Директор школи : для керівників навчальних закладів. - 2022. - № 6. - С. 51-68

Кл.слова (ненормовані):
відповідальність -- проектний метод - складання казки чи фантастичної розповіді -- характеристика шкал опитування -- твердження опитування -- діагностика автономних і залежних

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

29.


    Ващенко, Л.
    Погляди учасників освітнього процесу на самооцінювання учнями результатів навчальної діяльності [Електронний ресурс] / Л. Ващенко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 3. - С. 46-52, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
оцінювання -- якість освіти -- самооцінювання -- самооцінка -- управління
Анотація: У статті розглянуто значення сформованості в школярів здатності до самооцінювання результатів навчальної діяльності. Самооцінювання є важливим компонентом освітнього процесу, який визначає особистість дитини. За результатами опитування учасників дослідження показано, що вчителі підтримують використання школярами самооцінювання результатів навчання. Якщо систему оцінювання обмежити тільки перевіркою знань та умінь з предмету, то це не дає можливості розвивати навички критичного мислення, формувати мотивацію до навчання та розвивати уміння учнів об’єктивно оцінювати свої результати. Негативними результатами використання методу самооцінювання учнів в освітньому процесі педагогічні працівники називають те, що учні можуть мати труднощі в самооцінюванні своїх результатів навчання і бути не готовими до самовизначення та самовизнання своєї оцінки. Звернено увагу на розуміння учнями важливості самооцінювання навчальної діяльності, Результати опитування свідчать про різницю в поглядах педагогів та учнів на сформованість здатності до самооцінювання. Подальші дослідження можуть бути спрямовані на розвиток внутрішньої системи забезпечення якості в закладах освіти, оцінювання її ефективності, використовуючи методи самооцінювання освітніх і управлінських процесів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

30.


    Левшина, Оксана.
    Як створити онлайн-опитування у Mentimeter / О. Левшина // Заступник директора школи : спеціалізований журнал. - 2022. - № 3/4. - С. 31-37


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)