Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (3)Наукові періодичні видання Університету (44)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=опитування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 235
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.


    Макаренко, Лариса.
    Нестандартні форми контролю знань за творчістю Кобзаря (9 клас) [Текст] / Л. Макаренко // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. - Київ, 2016. - N 3. - С. 31-32

Кл.слова (ненормовані):
бліц-опитування -- гра -- тестові завдання

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (15.03.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф3 (15.03.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

2.


   
    Эффективность маркетинга: оценить трудно, но подобная оценка необходима [Текст] : результати бліц-опитування експертів / Е. Венгер [и др.] // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 4. - С. 10-18

Кл.слова (ненормовані):
ефективність маркетингу -- показники ефективності -- ефективність маркетингової діяльності
Дод.точки доступу:
Венгер, Елена
Волнянский, Антон
Герух, Виктория
Дадочкина
Кислицин
Малыш
Роденко
Рольский
Степанова
Тараненко
Шилов


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Панок, Віталій.
    Каузометричне опитування [Текст] / В. Панок // Психолог. - Київ : Шкільний світ, 2015. - № 11/12. - С. 17-21

Кл.слова (ненормовані):
причинний аналіз -- перелік подій -- визначення психологічного віку
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

4.


   
    Що європейці думають про Україну? Результати опитування [Текст] // Всесвіт. - Київ, 2015. - № 7/8. - С. 229-232

Кл.слова (ненормовані):
асоціювання України з війною -- асоціювання України з Росією -- вступ України в ЄС

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (28.09.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

5.


   
    Філософська періодика очима фахової спільноти. Опитування "Філософської думки" [Текст] // Філософська думка. - 2017. - № 6. - С. 14-37

Кл.слова (ненормовані):
філософська періодика

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Ружевичюс, Юозас.
    Качество жизни на работе: концепция и исследования [Текст] / Ю. Ружевичюс // Аспекти публічного управління. - 2019. - Том 7, N 1/2. - С. 81-94. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-6420. - ISSN 2413-8231

Кл.слова (ненормовані):
якість життя -- якість життя на роботі -- баланс праці і особистого життя -- індикатор -- опитування

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Линьов, К.
    Ставлення керівників до розширення обсягу автономії закладу загальної середньої освіти: результати аналітичного дослідження [Електронний ресурс] / К. Линьов, І. Линьова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 3. - С. 60-70, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
академічна автономія -- управлінська компетентність -- кадрова автономія -- фінансова автономія
Анотація: Автори статті аналізують результати опитування керівників шкіл, яке було здійснене у грудні 2020 р. в м. Києві. Закон України «Про освіту» передбачає надання закладам освіти права на розширення обсягу автономії, а саме академічної, організаційної, кадрової та фінансової автономії. Цей процес зокрема залежить від рівня готовності керівника до самоврядування у школі, бажання та вміння користуватися наданими законодавством України можливостями. Метою статті є оприлюднення результатів дослідження з визначення актуального стану ставлення керівників закладів загальної середньої освіти столиці до впровадження задекларованої законодавством автономії школи та чинників, які цьому перешкоджають. Реалізація поставленої мети передбачає наступне: визначення ставлення керівника школи до впровадження задекларованої законодавством автономії закладів освіти; визначення готовності директора найближчим часом розпочати реалізацію автономії закладу освіти; виокремлення умов, врахування яких зможе пришвидшити впровадження автономії закладів освіти. Учасниками опитування «Автономія закладів освіти та її вплив на якість управління освітою столиці», проведеного аналітичним центром Київського університету імені Бориса Грінченка «ОсвітАналітика», стали 472 керівники закладів загальної середньої освіти, фахівці районних у місті Києві управлінь освіти та столичного Департаменту освіти і науки. У статті представлений аналітичний огляд результатів анкетування саме керівників закладів освіти м. Києва, статистичний портрет директора школи столиці, а також висновки авторів. Керівники шкіл столиці підтримують ідеї, можливості автономії та запроваджують автономію закладу освіти з різною швидкістю, послідовністю етапів та комбінацією складових. Основними умовами реалізації автономії закладів освіти, закладеною вітчизняним законодавством, керівники вважають вироблення алгоритму дій для впровадження автономії; навчання адміністрації шкіл як освітніх управлінців; забезпечення відповідного рівня поточного фінансування; позбавлення закладів освіти надлишкових функцій; надання консультативної допомоги та розроблення механізму стимулювання керівників тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Линьова, І.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Голуб, Андрій.
    Настрій Донбасу, наприкінці квітня Мінінформполітики оприлюднило результати дослідження громадської думки мешканців Донеччини. За даними організаторів, опитування провели по обидва боки лінії розмежування [Текст] / А. Голуб // Український тиждень. - Київ : ТОВ "Український тиждень", 2018. - № 18. - С. 8-13

Кл.слова (ненормовані):
Донбас

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Мороз, С. А.
    Результати оцінювання якості вищої освіти студентами українських ЗВО як підгрунтя для вдосконалення механізмів державного управління якістю надання освітніх послуг [Текст] / С. А. Мороз // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія, Державне управління : науковий журнал. - 2019. - N 3. - С. 98-106. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2310-2837

Кл.слова (ненормовані):
державне управління -- забезпечення якості вищої освіти -- опитування студентів -- система вищої освіти в Україні -- механізми державного управління

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Скляр, О.
    Категорія інвективності: від витоків до викликів сучасності [Текст] / О. Скляр // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2020. - Вип. 15. - С. 43-53. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
інвективність -- інвективна лексика -- інвектива -- лихослів’я -- медіасередовище -- контент
Анотація: Актуальність дослідження зумовлена інтересом сучасної лінгвістики до мовленнєвої поведінки звичайної людини. У статті розглянуто погляди вітчизняних і зарубіжних науковців на природу інвективності, з’ясовано її витоки та причини вживання інвектив. Інвективність — це властивість мовленнєвих одиниць набувати додаткових семантичних і прагматичних значень, що полягають в інтенції образити співрозмовника. Інвективи і лихослів’я загалом є вербальним порушенням заборон, які існують у певній соціальній групі. Серед основних функцій інвективної лексики — вербалізація агресії у конфліктній ситуації; зниження емоційної напруги; заповнення пауз під час мовлення; зменшення або встановлення соціальної дистанції. Увагу зосереджено на особливостях функціонування інвектив у сучасному медіасередовищі, зокрема дитячому і підлітковому. Обґрунтовано вплив лексем з інвективною семантикою на свідомість реципієнта. У межах досліджуваної теми проведено опитування, покликане виявити ставлення користувачів до медіаконтенту, який містить інвективну лексику. Відеоматеріал, доданий до опитування, — уривок мультфільму «Гра Бендера». Результати опитування засвідчують неоднозначне сприйняття контенту з інвективами, відсутність єдиної стратегії вибору і контролю дитячого контенту серед батьків. На основі відповідей можна виокремити 3 типи ставлення до інвективної лексики: негативне (табуювання, уникання інвективної лексики у реальному житті та інформаційному просторі), нейтральне (використання інвектив у житті та віртуальному просторі зумовлене ситуацією, має мету), позитивне (широке використання інвектив, сприйняття їх як засобу увиразнення мовлення, складової повсякденного словника). Подальші дослідження інвектив та специфіки їх реалізації в мовленні дають змогу встановити вплив контенту на мовну особистість, простежити зв’язок між комунікативною поведінкою людини та її інформаційним простором.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

11.


    Вей, Чжеюань.
    Міжкультурна толерантність та міжкультурна комунікація: результати опитування студентів / Ч. Вей // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 1/2. - С. 88-92, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)8892 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
міжкультурне виховання -- комунікація -- толерантність
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

12.


    Подоляка, Н. С.
    Сучасний самвидав, зін-видання як спосіб самовираження та комунікації [Текст] / Н. С. Подоляка, О. О. Швачко // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1(9). - С. 22-27. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
самвидав -- видавнича справа -- медіакомунікації -- зін/фензін
Анотація: Метою статті є прагнення дослідити можливості сучасного самвидаву в Україні для подальших наукових досліджень на прикладі зін-видань. У статті використано такі методи дослідження: емпірико-теоретичні методи аналізу, синтезу, дедукції, а також опитування. Із теоретичних методів — опис та інтерпретація. Використання цих методів дало змогу дослідити функціонування такого виду комунікацій, довести, що нині індустрія самвидаву набуває поширення серед професійних письменників, а не лише аматорів. За результатами дослідження доведено, що сучасна культура самвидаву в Україні — малодосліджене явище. Досвід виготовлення та популяризації сучасних форм самвидаву досить новий. Український самвидав здебільшого публікується у со-ціальних мережах; наукових фахових обґрунтувань процесу розвитку самовидавничої книги у XXI ст. практично не зустрічаємо. З’ясовано, що третина опитаних пов’язує явище самвидаву тільки з історичним минулим краї-ни, боротьбою українців за самоідентифікацію в часи існування СРСР. Меншість опитаних мають інформацію про конкурси і спеціалізовані сайти, що надають можливість авторам творчо проявити себе через самвидав. Сучасний самвидав успішно інтегрувався в нову культуру і сьогодні є часткою мистецтва та літератури.Акцентовано увагу на новітніх формах самвидаву, зокрема на зін-виданнях. Cхарактеризовано платформи популяризації та спеціалізовані сайти, завдяки яким сучасні автори мають можливість представити свою творчість. Дослідження може стати підґрунтям для формулювання практичних рекомендацій щодо налаго-дження інформаційної взаємодії в тріаді «видавець/художник — новітні форми самвидаву — аудиторія», до-поможе сформувати інформаційну базу для пізнання функціонування новітніх форм медіапродукту, а також виробити механізми організації й формування аудиторії
Дод.точки доступу:
Швачко, О. О.


Є примірники у відділах: всього 5 : Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

13.


    Mospan, N.
    Language Patterns In English Language Teaching: Virtual Educational Discourse [Електронний ресурс] / N. Mospan. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - P33-42, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
навчальний дискурс -- мовна модель -- вища освіта -- мовні зразки -- дистанційне навчання
Анотація: Дистанційне навчання з його віртуальним середовищем започаткувало трансформацію освітніх послуг, педагогіки та управління класом. Також це спричинило трансформацію освітнього дискурсу у вищій освіті. Це дослідження спрямоване на виявлення трансформації освітнього дискурсу в дистанційному навчанні. Крім того, у статті надано відповіді на такі дослідницькі питання: як викладачі англійської у закладах вищої освіти спілкуються зі студентами у віртуальних аудиторіях; які мовні моделі вони використовують для надання інструкцій; чи суттєво змінилася вербальна комунікація між викладачами та студентами в цифровій освіті. Використання змішаного методу (аналіз дискурсу 12-ти відеоуроків викладачів університету та опитування студентів (n = 45)) дає змогу пролити світло на сучасний стан віртуального освітнього дискурсу. Стаття показує, що 1) спілкування у віртуальних класах залежить від педагогічної діяльності, що дозволяє класифікувати освітні мовні моделі за наступними категоріями – підготовка презентації навчального матеріалу онлайн, залучення студентів до діяльності онлайн, надання інструкцій щодо використання освітніх цифрових технологій та вираження емоцій або модальності; 2) викладачі університетів використовують спеціальні мовні моделі для надання інструкцій, пов’язані з використанням ІКТ-інструментів і додатків, наприклад спільне використання екрана, спілкування в чаті та емоційна модальність; 3) вербальна комунікація між викладачами та студентами, крім лінгвістичних та екстралінгвістичних ознак, включає неформальні способи спілкування – чат-емодзі та знаки. Висновки підкреслюють, що освітній дискурс кардинально змінився в цифровій освіті та перетворився на віртуальний освітній дискурс. Отримані результати можуть сприяти дослідженню аналізу віртуального освітнього дискурсу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

14.


    Купрій, Т.
    Історичний досвід моніторингу якості вищої освіти (на прикладі соціологічного опитування "викладач очима студентів") [Електронний ресурс] / Т. Купрій, С. Щудло. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - С. 26-31, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.2631. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
анкетування -- опитування -- якість освіти -- викладачі -- самовдосконалення
Анотація: У статті висвітлено питання історичної тяглості проведення соціологічних опитувань щодо оцінки студентами особистісних і професійних якостей викладачів у контексті педагогічного, соціологічного, управлінського вимірів та крос-культурних емпіричних досліджень. Акцентовано увагу із залученням результатів дослідження «Викладач очима студентів» на проблемі характерних особливостей дослідження певних країн в певних історичних епохах. Продемонстровано процес трансформації форм опитування задля з’ясування суті ідеального викладача. В організаційному плані висновки дослідження будуть корисними для педагогів й адміністративного корпусу, які спонукатимуть викладача до самовдосконалення.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Щудло, С.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

15.


    Рогова, Павла.
    Дослідження інформаційних ресурсів на відповідність потребам користувачів у контексті перетворень бібліотечного середовища [Текст] / П. Рогова, Ю. Артемов // Вісник Книжкової палати. - Київ : КПУ, 2015. - N 2(223). - С. 22-24. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні потреби -- експрес-опитування -- контент-аналіз
Дод.точки доступу:
Артемов, Юрій


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (13.05.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

16.


   
    Тест інтелектуальної пам'яті: думки студентів щодо "Київської філософської школи" 1960-1980-х років [Текст] // Філософська думка. - 2015. - № 3. - С. 10-15

Кл.слова (ненормовані):
анкетування студентів -- опитування -- філософські традиції

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (08.07.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

17.


    Бруй, Оксана Миколаївна.
    Стратегічне управління в українських бібліотеках: результати опитування [Текст] / О. М. Бруй // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2017. - N 3. - С. 37-41. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
стратегічне управління -- стратегічний менеджмент -- стратегічне планування

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

18.


    Остапенко, Галина .
    Формат комунікаційного середовища студентів КНУКіМ у мережі Інтернет: соціологічне опитування [Текст] / Г. Остапенко // Вісник Книжкової палати. - Київ : КПУ, 2013. - N 4. - С. 47-51. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
комунікаційне середовище -- соціологічне опитування -- інтернет

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

19.


    Саврасова-В’юн, Т.
    Навчальний проєкт як засіб формування професійної компетентності майбутніх фахівців: психологічний аспект [Електронний ресурс] / Т. Саврасова-В’юн. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 3. - С. 33-41, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- навчальний проєкт -- психологічна компонента -- складник
Анотація: У статті висвітлено актуальну проблему залежності психологічної компоненти професійної компетентності майбутніх фахівців від застосування в освітньому процесі навчального проєкту. Мета статті є вивчення особливостей впливу застосування навчального проєкту в освітній діяльності закладу вищої освіти на психологічну компоненту професійної компетентності майбутніх фахівців. Визначено зміст, структуру психологічної компоненти професійної компетентності майбутніх фахівців, яка розглядається як комплекс характеристик майбутніх спеціалістів, що містить психологічні знання, уміння, мотиваційні, емоційні процеси, особистісні властивості, які допомагають здійснювати професійну діяльність, самовдосконалення, та складається з мотиваційного, емоційного, діяльнісного, особистісного, когнітивного складників. Охарактеризовано досвід формування психологічної компоненти професійної компетентності майбутніх фахівців за допомогою навчального проєкту, впровадженого в освітній процес Інституту філології Київського університету імені Бориса Грінченка. Серед дослідницького інструментарію було застосовано: діагностичні методики вивчення складників, показників психологічної компоненти професійної компетентності майбутніх фахівців, метод експерименту, метод порівняння, кореляційний аналіз. Актуальність теми підтверджена наведеними результатами опитування майбутніх фахівців, які проходили діагностику з проблем вивчення рівня психологічної компоненти професійної компетентності до застосування в освітньому процесі навчального проєкту і після. В експерименті брало участь 227 майбутніх фахівців спеціальності «035 Філологія». Шляхом експериментальної діяльності визначено особливості застосування навчального проєкту в освітній процес закладу. Виявлено, що рівень психологічної компоненти професійної компетентності до впровадження навчального проєкту був нижчим, ніж рівень досліджуваного явища після застосування проєкту в освітньому процесі. Результати аналізу свідчать про те, що процес створення та реалізації навчального проєкту майбутніми фахівцями позитивно впливає на формування психологічної компоненти професійної компетентності студентів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

20.


    Ващенко, Л.
    Навчальний діалог як метод формувального оцінювання результатів навчання школярів [Електронний ресурс] / Л. Ващенко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 105-113, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
навчальний діалог -- оцінювальні бесіди -- результати навчання -- формувальне оцінювання
Анотація: У статті розглянуто використання навчального діалогу для організації формувального оцінювання та оцінювальних бесід. Мова йде про навчальний діалог як метод навчання, своєрідну форму міжособистісного спілкування, в якому відбувається обмін досвідом, відповідними знаннями та вміннями. Роль навчального діалогу в організації формувального оцінювання полягає у створенні навчального середовища, в якому в учнів формуються уміння міркувати та розв’язувати проблеми. Дослідження, проведене серед педагогів та учнів, дає підстави зробити висновок про те, що навчальний діалог використовується у вітчизняній шкільній практиці, проте для оцінювання результатів навчання натепер не знаходить широкого використання. Лише третина опитаних вчителів біології визнали, що для оцінювання результатів навчання використовують діалоги. Половина педагогів, які взяли участь у дослідженні, вважають, що вони мають достатньо знань та практики для організації оцінювання. Навчальні діалоги передбачають уміння учнів ставити запитання. Це уміння, пов’язане з пошуком і обробкою інформації, демонструє рівень усвідомлення учнем навчального матеріалу. Однак лише третина педагогів погодилися з тим, що вони оцінюють уміння учнів формулювати запитання. Половина вчителів біології вважають, що в їхній педагогічній практиці відсутнє оцінювання уміння учнями ставити запитання. Більшість учнів переконані, що такої практики в школі не існує. Результати опитування свідчать про різницю в поглядах педагогів та учнів на оцінювання під час навчальних діалогів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

21.


    Гулько, О.
    Вплив студентського самоврядування на розвиток лідерських якостей здобувачів вищої освіти: судження науково-педагогічних працівників [Електронний ресурс] / О. Гулько, О. Ярошенко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 90-104, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
анкетування -- лідерство -- студентське самоврядування -- судження -- науково-педагогічні працівники
Анотація: Стаття присвячена аналізу результатів опитування науково-педагогічних працівників 23 вітчизняних закладів вищої освіти з метою виявлення суджень науково-педагогічних працівників про діяльність органів студентського самоврядування та її вплив на розвиток лідерських якостей здобувачів вищої освіти. Наголошено на актуальності обраного предмета дослідження, детермінованій вагомим впливом студентського самоврядування на різні аспекти життєдіяльності студентської молоді в закладі вищої освіти. Розкрито міру поінформованості науково-педагогічних працівників вітчизняних закладів вищої освіти щодо діяльності органів студентського самоврядування і їхні судження про лідерські якості здобувачів вищої освіти на підставі проведеного опитування 104 респондентів. Авторська анкета складалась із трьох блоків запитань. Перший блок дав змогу зібрати відомості про респондентів. За допомогою другого блоку визначено обізнаність науково-педагогічних працівників з діяльністю органів студентського самоврядування, третього – з’ясовано оцінку науково-педагогічними працівниками впливу органів студентського самоврядування на розвиток лідерських якостей здобувачів вищої освіти. Для перевірки внутрішньої узгодженості опитувальника проведено обчислення коефіцієнта надійності α-Кронбаха. На підставі суджень респондентів встановлено, що представники викладацької спільноти різною мірою обізнані з діяльністю органів студентського самоврядування в закладі вищої освіти за їхнім місцем роботи та методами діяльності студентського самоврядування. Більше половини опитаних науково-педагогічних працівників вважають істотним вплив органів студентського самоврядування на організацію освітнього процесу в закладі вищої освіти і розвиток лідерських якостей здобувачів вищої освіти. Наведено конструктивні судження респондентів щодо удосконалення діяльності студентського самоврядування задля успішного розвитку лідерських якостей здобувачів вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу PDF

Дод.точки доступу:
Ярошенко, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

22.


    Соколова, Світлана.
    Мовна ситуація в школах України [Текст] / С. Соколова, О. Данилевська // Українська мова : науково-теорет. журнал. - 2018. - N 3. - С. 3-27. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-3540

Кл.слова (ненормовані):
мовна ситуація -- мовна політика -- середня освіта -- українська мова -- мова національної меншини -- мовне середовище -- масове опитування -- мовні преференції
Дод.точки доступу:
Данилевська, Оксана


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

23.


    Івашньова, С.
    Безперервний професійний розвиток як трудова функція педагога [Електронний ресурс] / С. Івашньова. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 35. - С. 12-20, DOI 10.28925/2311-2409.2021.352. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
безперервний професійний розвиток -- здатність до навчання впродовж життя -- компетентність -- професія -- рефлективна компетентність -- трудова функція
Анотація: Стаття презентує результати теоретичного дослідження змісту й сутності терміна «трудова функція» та опитування педагогів у форматі фокус-груп. Аналіз змісту поняття «безперервний професійний розвиток» і динаміки його змін протягом професійного життя педагога дав змогу виокремити провідні компетентності, включені до змісту трудової функції.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

24.


    Різак, Г.
    Методика організації і проведення лабораторних робіт у викладанні фармацевтичної хімії для студентів спеціальності "Фармація, промислова фармація" [Електронний ресурс] / Г. Різак. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 4. - С. 54-60, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
віртуальне середовище -- мультимедійна лекція -- фармацевтична освіта -- цифрові технології -- практикум
Анотація: Актуальність наукової теми ґрунтується на пошуку та вирішенні проблем підбору та удосконалення методики організації і проведення лабораторних робіт при викладанні фармацевтичної хімії для студентів спеціальності «Фармація». Мета статті полягає у дослідженні особливостей процесу викладання дисципліни «Фармацевтична хімія» для студентів спеціальності «Фармація, промислова фармація». У процесі проведеного опитування студентів денної форми навчання виявлено проблеми під час вивчення фармацевтичної хімії та окреслено шляхи удосконалення методики лабораторних робіт. Здійснено розробку методичного інструментарію для підвищення рівня викладання фармацевтичної хімії для студентів спеціальності фармація, а саме: використання мультимедійних інтерактивних лекцій; розроблення електронних курсів; метод ролевих ігор; підготовка та захист курсових робіт; застосування лекцій або лабораторно-практичних занять із розглядом різних професійних ситуацій, із запропонованими хибними формулами, визначеннями, можливими механізмами реакцій. У процесі проведення формувального етапу експерименту мали місце використання віртуального освітнього середовища, мультимедійних лекцій. Сформовано перспективні напрямки удосконалення методики організації і проведення лабораторних робіт при викладанні фармацевтичної хімії для студентів спеціальності «Фармація, промислова фармація». Практична цінність роботи полягає в удосконаленні методики організації та проведення лабораторних робіт за конкретною тематикою.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

25.


    Ващенко, Л.
    Погляди учасників освітнього процесу на самооцінювання учнями результатів навчальної діяльності [Електронний ресурс] / Л. Ващенко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 3. - С. 46-52, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
оцінювання -- якість освіти -- самооцінювання -- самооцінка -- управління
Анотація: У статті розглянуто значення сформованості в школярів здатності до самооцінювання результатів навчальної діяльності. Самооцінювання є важливим компонентом освітнього процесу, який визначає особистість дитини. За результатами опитування учасників дослідження показано, що вчителі підтримують використання школярами самооцінювання результатів навчання. Якщо систему оцінювання обмежити тільки перевіркою знань та умінь з предмету, то це не дає можливості розвивати навички критичного мислення, формувати мотивацію до навчання та розвивати уміння учнів об’єктивно оцінювати свої результати. Негативними результатами використання методу самооцінювання учнів в освітньому процесі педагогічні працівники називають те, що учні можуть мати труднощі в самооцінюванні своїх результатів навчання і бути не готовими до самовизначення та самовизнання своєї оцінки. Звернено увагу на розуміння учнями важливості самооцінювання навчальної діяльності, Результати опитування свідчать про різницю в поглядах педагогів та учнів на сформованість здатності до самооцінювання. Подальші дослідження можуть бути спрямовані на розвиток внутрішньої системи забезпечення якості в закладах освіти, оцінювання її ефективності, використовуючи методи самооцінювання освітніх і управлінських процесів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

26.


    Цекова, Ярослава.
    Професійно важливі якості соціальних працівників: аналіз результатів експертного опитування / Я. Цекова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2001. - Вип. 4. - С. 147-153 . - ISSN 1609-8595


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

27.


    Родіна, Н.
    Формування готовності практичних психологів до роботи в інклюзивному середовищі [Електронний ресурс] / Н. Родіна. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 3. - С. 70-77, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне середовище -- практичні психологи -- особливі потреби -- фахова компетентність
Анотація: У статті висвітлено проблему формування готовності практичних психологів до роботи в умовах інклюзивного середовища, зроблено аналіз наукових напрацювань з окресленої проблеми. Подано основні підходи до тлумачення сутності готовності практичних психологів до професійної діяльності, а також компоненти (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний), відповідні критерії (усвідомлення та сприйняття, толерантне ставлення, активна діяльність; загальні знання про сутність психологічного супроводу в інклюзивному середовищі, технологічні знання про діагностування і моніторинг освітніх потреб у дітей з проблемами; діагностична, профілактична, корекційно-освітня, консультативна, просвітницька діяльність) та напрями роботи фахівців з клієнтами в інклюзивному середовищі. Приділено увагу характеристиці складників сформованості готовності практичних психологів до означеного виду діяльності. Підібрано ефективні методи та технології для кожного складника готовності: психологічно-педагогічного спостереження, акцентування, опитування, інтерв’ювання, контрольні роботи ІНДЗ). Закцентовно увагу на складнощах у процесі попередження конфліктної ситуації та помилках корекційно-розвивальних послуг для людей з типовими освітніми проблемами. Визначено перспективи подальшого дослідження, зокрема введення до освітньої програми навчальних дисциплін, які б розширювали фахову компетентність практичних психологів у процесі надання психологічного супроводу клієнтам в інклюзивному середовищі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

28.


    Жимолостнова, Вероніка.
    Нова методика розрахунку кількості респондентів під час проведення соціологічного опитування в бібліотеці [Текст] / В. Жимолостнова, В. Басов, О. Ботушанська // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2019. - N 2. - С. 26-29. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
бібліотека -- соціологічне опитування -- формула -- респонденти -- вибіркова сукупність -- довірча ймовірність -- теорія ймовірностей
Дод.точки доступу:
Басов, Віктор
Ботушанська, Ольга


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

29.


    Соколова, Світлана.
    Особливості сучасної мовної ситуації України у дзеркалі соціології та соціолінгвістики [Текст] / С. Соколова, Г. Залізняк // Українська мова : науково-теорет. журнал. - 2018. - N 2. - С. 3-19. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-3540

Кл.слова (ненормовані):
мовна ситуація -- фокус-групове дослідження -- масове опитування -- взаємодія мов -- аксіологічні ознаки -- державна мова -- мовна політика
Дод.точки доступу:
Залізняк, Ганна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

30.


    Говера, О. І.
    Якісні дослідження в рекламі: теоретичні аспекти [Текст] / О. І. Говера, І. Б. Рижий // Поліграфія і видавнича справа : наук.-техн. зб. - 2019. - N 1. - С. 135-143. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0554-4866

Кл.слова (ненормовані):
торгова марка -- референтна група -- фокус-група -- глибинне інтерв’ю -- цільова аудиторія -- споживачі -- опитування -- анкетування -- логотип -- психографічні характеристики -- рекламна кампанія
Дод.точки доступу:
Рижий, І. Б.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)