Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (3)Наукові періодичні видання Університету (44)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=опитування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 235
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.


    Староста, Володимир Іванович.
    (Не) змішане навчання у вищій школі: погляди учасників освітнього процесу щодо (не) змішування = (Non) blended learning in higher education: views of the participants of the educational process on (non) blended / В. І. Староста // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2022. - N 12. - С. 133-153, DOI 10.28925/2414-0325.2022.1211 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
змішане навчання -- дистанційне навчання -- очна форма навчання -- заочна форма навчання -- онлайн опитування
Анотація: У статті актуалізуються проблеми використання різних моделей організації навчання в сучасних умовах: змішаного навчання як інтеграції традиційного (аудиторного/віч-на-віч) та дистанційного навчання, а також традиційного та дистанційного навчання у випадку відсутності такого змішування.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Starosta Volodymyr


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Староста, Володимир Іванович.
    (Не)комп’ютерно орієнтоване тестування у вищій школі: погляди учасників освітнього процесу щодо (не)зручності використання [Електронний ресурс] / В. І. Староста. - Електронні текстові дані // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2024. - N 16. - С. 173-193, DOI 10.28925/2414-0325.2024.1612. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
тестування -- зручність тестування -- комп’ютерно орієнтоване тестування -- паперове тестування -- усне тестування -- онлайн опитування
Анотація: У статті актуалізуються проблеми використання комп’ютерно орієнтованого тестування в сучасних умовах прискореного розвитку дистанційного та змішаного навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Wogu, J. O.
    Audience Perception of Media Reporting of Separatist and Sectarian Agitations in Nigeria = сприйняття аудиторією засобів масової інформації про сепаратистські та сектантські агітації в Нігерії / J. O. Wogu, P. Ugwu // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 4. - P29-34. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
медіа -- аудиторія -- сприйняття -- сепаратизм -- сектантство -- повідомлення про конфлікти -- розбудова нації
Анотація: В історії Федеративної Республіки Нігерії, починаючи від отримання цією країною незалежності в 1960 році, неодноразово мали місце спроби порушення державної цілісності. Кожна з сепаратистських груп, від яких виходила така загроза, стверджувала, що федеративний уряд не представляє її інтересів. Зокрема більшість груп вважають, що інтерес їх представників недостатньо репрезентований при розподілі влади. У Нігерії діє демократична система управління з трьома гілками влади: законодавчої, виконавчої, судової. У країні є шість геополітичних зон для розподілу влади. Зони - Північний Схід, Північно-Західна Північ, Північно-Центральний Південний Схід, Південний Захід та Південь-Південь. Отже, 36 суб'єктів федерації є групами з різних зон з неоднаковою кількістю штатів. Зокрема, Північний Схід має шість суб'єктів, Північний Захід - сім, ПівнічноЦентральна зона - шість, так само, як Південь-Південь і Південний Захід. Однак Південний Схід має лише п'ять суб'єктів федерації. Нерівна кількість суб'єктів у геополітичних зонах спричиняє серйозні проблеми при розподілі влади в країні. Кожен суб'єкт федерації має трьох обраних сенаторів і ряд палат представницьких членів залежно від населення регіону. Це означає, що на Південному Сході менша кількість сенаторів та членів Палати представників. Їхні колеги з Північного Заходу мають найбільшу кількість представників. Такі зони, як Північно-Центральна, Північний Схід, Південний Захід та Південь-Південь матимуть однакову кількість сенаторів, але кількість Палати представників може відрізнятися залежно від кількості населення. Нерівномірне представництво впливає на просування законопроектів та пропозицій у Національній Асамблеї, які стосуються соціальних питань у кожній з геополітичних зон. Саме теза про те, що Південний Схід недостатньо представлений у Національній Асамблеї, може змусити людей цього регіону з підозрою ставитися до будьяких урядових програм. Населення регіону може вважати, що федеральна влада не захищає їх інтереси, а отже країна як така їм не потрібна. Усе це створює плідне підґрунтя для спекуляцій і частково пояснює, чому країна стикається з агітацією сепаратистів Південного Сходу, які тривалий час прагнуть відокремитись від Нігерії. Про такі агітації повідомлялося також у ЗМІ. У статті досліджується сприйняття аудиторією такої інформації. Авторами було проведене опитування 384 респондентів, а також проаналізовано дані описової та аналітичної статистики. Було встановлено, що більшість опитаних респондентів повідомили про високу частоту згадування в ЗМІ агітації за відокремлення. Результат також показав, що основними медіа-каналами їх розповсюдження були радіо, телебачення та преса. Респонденти сприймали повідомлення ЗМІ про агітацію сецесії як підтримку таких дій. Було також встановлено зв'язок між сепаратистськими повідомленнями медіа та сприйняттям цих ідей громадськістю. Серед практичних рекомендацій дослідники вказують на необхідність активізації механізму моніторингу змісту сепаратистських агітацій Нігерійським союзом журналістів задля мінімізації загроз національній єдності країни.
Дод.точки доступу:
Ugwu, P.
Угву Патрік
Вогу, Йосиф Олучукву


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Kyei, K. A.
    Determination of the level and trend of fertility in four provinces in south Africa / K. A. Kyei, R. S. Ramuya // Демографія та соціальна економіка : науковий журнал. - 2021. - № 3. - С. 41-52. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
народжуваність -- опитування домогосподарств -- надійність -- рівень заміни -- тенденція
Дод.точки доступу:
Ramuya, R. S.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Andrushchenko, I.
    Development of English language student teachers’ phonetic competence in times of crisis [Електронний ресурс] / I. Andrushchenko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 4. - P32-41, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
вибіркова дисципліна -- екстрене дистанційне навчання -- кризові умови -- майбутні викладачі -- фонетична компетентність
Анотація: Стаття присвячена специфіці формування фонетичної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови в кризових умовах. У статті акцентується увага на тому, що опанування фонетикою англійської мови відіграє важливу роль для майбутніх викладачів англійської мови, оскільки їхня здатність коректно артикуляційно та інтонаційно оформлювати власні висловлювання і розуміти мовлення інших, яка базується на складній динамічній взаємодії відповідних знань, навичок та загальної мовної свідомості і фонетичної усвідомленості, є фундаментальною. Розглянуто різницю між поняттями «дистанційне навчання» та «екстрене дистанційне навчання». У статті описано, яке програмне забезпечення використовувалося під час викладання вибіркової дисципліни «Лінгвориторика англомовного академічного дискурсу: фонетичний аспект» студентам IV курсу, які навчалися за спеціальністю 014 Середня освіта у дистанційному форматі в кризових умовах, що були спричинені пандемією COVID-19 і збройною агресією російської федерації проти України. Представлено мету вивчення вибіркової дисципліни та очікувані результати її вивчення, детально описано, що слугувало навчальним матеріалом та які завдання виконували студенти-майбутні викладачі англійської мови під час практичних занять та самостійної роботи для формування у них фонетичної компетентності в дистанційному форматі. У роботі також наведені результати опитування випускників бакалаврату, які обирали зазначену вибіркову дисципліну, щодо ефективності організації її вивчення для формування фонетичної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови в кризових умовах. У статті також представлено, які фактори викликали найбільше труднощів під час опанування дисципліни й наведено рекомендації та побажання щодо покращення викладання вибіркової дисципліни, спрямованої на розвиток фонетичної компетентності в кризових умовах.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Salata, O.
    Development of scientific communication of student’s youth by means of tournament’s competitions [Електронний ресурс] / O. Salata. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 4. - P44-51, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
комунікація -- змагання -- студенти -- турніри -- пошук
Анотація: Це дослідження спрямоване на вивчення ролі конкурсних змагань, зокрема студентських турнірів з історії, у розвитку наукової комунікації в студентської молоді в процесі навчання в закладі вищої освіти. Експеримент, який став частиною дослідження, включав 130 респондентів, 100 з яких – це студенти – учасники турнірних змагань, а 30 осіб – члени журі, які оцінювали турнірні ігри і брали участь у дослідженні цього інноваційного явища. Для визначення ефективності турнірних змагань та їх ролі в розвитку наукової комунікації було залучено метод спостереження для виявлення проявів почуттів і поведінки учасників турнірних змагань на різних етапах гри. Порівняльний метод застосовано для виявлення особливості турнірних змагань у системі олімпіад, конкурсів, що проводяться в Україні. Метод опитування використано для виявлення рівня досягнень учасників під час турніру та впливу турнірних змагань на подальше навчання та наукову діяльність студентів. Результати дослідження довели, що турнірні змагання з історії є важливим чинником у розвитку наукової комунікації студентської молоді. Вони сприяють розвитку в здобувачів вищої освіти критичного мислення, здатності працювати в команді, вміння самостійно здійснювати наукові дослідження і захищати публічно власні ідеї. У результаті дослідження було виявлено, що студенти, які розробляли проєкти наукових тем до турніру і брали участь у турнірних змаганнях (публічному захисті та опонуванні), мають значно вищий рівень навчальних досягнень, ніж їхні однокурсники. Відповідно до результатів дослідження рекомендовано створення наукових дискусійних колоквіумів між студентами, які цікавляться наукою, і досвідченими вітчизняними та зарубіжними науковцями.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Onyiaji, J.
    Digital broadcasting in Nigeria by the eyes of its users: history of development and current state = Цифрове мовлення в Нігерії очима його користувачів: історія розвитку та сучасний стан / J. Onyiaji, E. O. Okwumba // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 2. - P75-81. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- електронні мас-медіа -- мовлення -- оцифровка -- журналісти
Анотація: У статті відтворено деякі аспекти з історії впровадження цифрового мовлення в Нігерії, а також міститься оцінка його сучасного стану. Теоретико-методологічною основою для його проведення стала "дифузійна" теорія інновацій, що дозволило встановити дійсний стан готовності Нігерії до цифровізації національних мас-медіа. У рамках цього дослідження було здійснено інтерв'ювання (опитування) 184 журналістів цифрового мовлення зі 150 медійних компаній трьох провінцій (Енугу, Ебоні та Анамбра) Нігерії. Їх результати засвідчили, що основними перешкодами для розвитку цифрового мовлення в Нігерії є обмеженість фінансування, незадовільний стан цифровізації мас-медіа, брак кваліфікованих спеціалістів та потрібного для цього обладнання та відсутність політичної волі. З огляду на це існують всі підстави стверджувати, що нинішній рівень цифровізації мовлення в Нігерії є доволі низьким, і на загал не відповідним потребам розвитку країни на сучасному етапі. Водночас результати дослідження дозволяють стверджувати, що переважна більшість респондентів має високий рівень власної поінформованості про цифрове мовлення. Більша їх частина виявила свою готовність стати першими користувачами цифрового мовлення, як тільки воно буде повністю впроваджене в країні. До цього часу Нігерія досягла незначного прогресу в галузі цифрового мовлення, а подальший його розвиток вимагає вирішення урядом Нігерії низки складних завдань, пов'язаних з цифровізацією телевізійних ЗМІ. По-перше, уряд Нігерії має вирішити питання фінансування для забезпечення розвитку цифрового мовлення в Нігерії, а також запропонувати стратегію його впровадження, забезпечити навчання персоналу та знайти можливість для встановлення сучасного технічного обладнання. Важливим видається й розширення тематики та географії подальших досліджень з цієї проблематики з метою охоплення всіх провінцій країни задля кращого розуміння суті проблеми
Дод.точки доступу:
Okwumba, E. O.
Оквумба Евхарія Огечі
Оньяджи Джудіт


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Makhachashvili, R.
    Digital skills development and ict tools for final qualification assessment: survey study for students and staff of european and oriental philology programs = Розвиток цифровик навичок та ІКТ інструменти для підсумкової кваліфікації атестації: дослідження результатів опитування студентів та викладачів програм з європейської та східної філософії / R. Makhachashvili, I. Semenist, А. Bakhtina // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 9. - С. 54-68, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
ІКТ інструменти та практики -- підсумкова кваліфікаційна атестація -- цифрова грамотність -- змішане навчання -- метод опитування -- європейські мови -- східні мови
Анотація: Глобальна пандемия та карантинні заходи й обмеження створили низку викликів структурі та процедурі підсумкового оцінювання в університетах. Кваліфікаційне оцінювання випускників програм з іноземних мов, зокрема, є регламентованою процедурою, яка включає різні етапи (усні та письмові іспити, підсумковий проект, внутрішнє та зовнішнє рецензування). Розглянуто фактори соціальних змін, що забезпечують критичну трансформацію набору навичок, що є вирішальним для надзвичайної освітньої ситуації в умовах Ковід-19. Передумова дослідження базується на виявленні різних рамок компетентностей, похідних від навичок 21 століття, для співробітників університетів та прогнозованих вимог до цифрової грамотності. Розроблено відповідність між структурою навичок 21 століття, структурою компетенцій 2020 та системою глобальних навичок. Метою дослідження є критичний огляд прикладного куйсу та передового досвіду цифрового підсумкового кваліфікаційного оцінювання в Київському університеті імені Бориса Грінченка для студентів освітніх програм з європейських (французька, італійська, іспанська, англійська, німецька) та східних (китайська, японська) мов у 2020 році, в умовах карантинних обмежень. Опитування та аналіз різних ІКТ-інструментів використовується для трансляції практик кваліфікаційного оцінювання в реальному житті у змішаний форматта електронний формат. Дослідження також має за мету виявити різні групи прикладних цифрових навичок та навичок співпраці, які використовуються в процесі кваліфікаційного оцінювання усіма учасниками (студентами, викладачами та рецензентами). Визначено, як у ситуації карантинних обмежень Ковід-19 усі елементи Підсумкової кваліфікаційної атестації з європейських та східних мов в Київському університеті імені Бориса Грінченка були переведені у цифровий, віддалений або змішаний формат із використанням засобів ІКТ. Режим кваліфікаційного оцінювання для освітніх програм з іноземних мов був адаптований до цифрового формату яка рамковий контекст (юридична процедура, що призводить до підтвердження ступеня випускника), низка послідовних комунікативних заходів відповідно до юридичної процедури, "ритуальний" сценарій. Визначено порівняльні результати адаптації цифрового формату Підсумкової кваліфікаційної атестації для різних груп освітніх програм іноземних мов (європейських та східних).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Semenist, I.
Семеніст Іван
Bakhtina, А.
Бахтіна Анна
Махачашвілі Русудан


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Nalyvaiko, О.
    Distance education in V.N. Karazin Kharkiv national university in 2030, students’ view = Дистанційна освіта в Каразінському у 2030 році очима студентів / О. Nalyvaiko, D. Adzhva, Е. Sarhsian // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 9. - С. 79-94, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
форсайт дослідження -- дистанційна освіта -- вища освіта -- студент -- цифрові технології -- інформаційні технології
Анотація: У статті було розглянуто перспективи впровадження дистанційних технологій у навчальний процес закладів вищої освіти. Було проаналізовано наукові праці провідних учених у галузі дистанційної освіти. В основу дослідження покладено метод Дельфі. Розглянуто теоретичні основи запровадження дистанційної освіти в університетах. Досліджено основні тенденції розвитку освітньої сфери у світі та впровадження в неї елементів дистанційної освіти. Окреслено особливу роль студентів як однієї з основних зацікавлених сторін в освіті. Головними експертами цього дослідження виступають студенти, адже саме вони являють собою одну з основних зацікавлених сторін освітнього процесу. У ході дослідження було з’ясовано, що більшість студентів Каразінського університету, а саме 75%, є прибічниками впровадження дистанційної освіти. Особливу увагу у статті було приділено встановленню переваг та виявленню слабких сторін дистанційної форми навчання. Слід також зазначити, що, згідно з думкою деяких респондентів, дистанційне навчання відчужує людей від суспільства, і в такий спосіб негативно впливає на культурний розвиток особистості людини, що може у свою чергу призвести до погіршення комунікативних навичок та зниження рівня соціальної активності студентів. Утім, тим не менш, переважна більшість респондентів дотримуються думки, що дистанційна форма навчання жодним чином не вплине на соціалізацію людини в суспільстві. Відповідно до результатів опитування було розроблено зручний графік навчання для студентів, які поєднують роботу та навчання. У статті також було проаналізовано цілу низку засобів дистанційної форми навчання з метою виокремлення серед них найбільш зручних, які є безпосередньо пов’язаними з утіленням принципу наочності при набутті студентами нових знань. У статті також висвітлено основні напрями розвитку дистанційної освіти в Каразінському університеті в 2030 році.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Adzhva, D.
Аджва Діана
Sarhsian, Е.
Саргсян Евеліна
Наливайко Олексій


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Kravchyna, T.
    Distance learning in teaching english: advantages and disadvantages = Дистанційне навчання і викладання англійської мови: переваги та недоліки / T. Kravchyna // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 71-79, DOI 10.28925/2414-0325.2021.116. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
навчання -- дистанційне навчання -- англійська мова -- переваги і недоліки -- сучасні технології
Анотація: Електронне навчання іноземних мов набуває великого значення через зростання інтересу до інтернету. Воно стає популярним методом завдяки своїй доступності, простоті та перспективності, які сприяють покращенню спектра та якості дистанційного навчання при викладанні англійської мови у вищих навчальних закладах в умовах пандемії. Механізм навчання – ключовий процес людського життя, який визначає розвиток особистості. Швидкі темпи розвитку інформаційних технологій призводять до витіснення традиційного навчання у вищих навчальних закладах за допомогою більш сучасних методів, включаючи дистанційне навчання при викладанні англійської мови. Ця стаття намагається відобразити сучасні тенденції у вивченні іноземних мов за допомогою дистанційних технологій. В даний час нові технології та інтернет дозволяють людині отримати необхідні знання, не виходячи з дому, користуючись персональним комп’ютером. У цій статті розглядаються переваги та недоліки дистанційного навчання у викладанні іноземної мови порівняно з денною та заочною формами навчання. Аналіз опитування підтверджує, що якість та структура навчальних курсів, як правило, набагато краща в дистанційному навчанні, ніж в традиційних формах навчання. Дистанційне навчання охоплює всі практичні методи навчання та пропонує велику кількість завдань, призначених для самостійного навчання, з ймовірністю отримання повсякденних консультацій. Воно використовує найновіші досягнення інтерактивних та інформаційних технологій та надає рівні можливості навчання студентам незалежно від стану здоров’я, місця проживання, фінансової безпеки та елітарності. Крім того, у статті наведено та пояснено недоліки цієї форми навчання над іншими формами та причини, чому дистанційна освіта може бути неефективною (відсутність бесіди віч-на-віч, одностороннє пояснення та відсутність конструктивних навичок). Студент також повинен мати певні психологічні риси та технічні засоби, такі як комп’ютер та доступ до інтернету. Висновки, зроблені в результаті порівняння, дозволяють визначити сфери, що потребують особливої уваги, а також вибрати найбільш зручні інструменти для ефективного вивчення іноземних мов та англійської, зокрема.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Кравчина Т. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

11.


    Igboke, A.
    Enhancing National Security through Internet Broadcasting: benefits and limitations = Зміцнення національної безпеки за допомогою інтернет-мовлення:переваги та обмеження / A. Igboke // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 5. - P41-47. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
вигода -- обмеження -- Інтернет-мовлення -- національна безпека -- Нігерія
Анотація: Стаття присвячена оцінці потенціалу інтернет-мовлення для зміцнення системи національної безпеки країни. Актуальність даної проблеми зумовлена безпековими пріоритетами, від яких напряму залежить стійкість політичної системи держави, життя, здоров'я і добробут нації. Свої теоретичні висновки автор робить на підставі емпіричного дослідження, проведеного в трьох регіонах Нігерії. У цієї африканської країни багато проблем, пов'язаних з національною безпекою: релігійні конфлікти, тероризм, бандитизм, викрадення людей, сепаратизм, включаючи Рух за суверенну державу Біафра на південному сході, активність "Боко Харам" на півночі та бойовиків дельти Нігеру, а також голод, зубожіння, комунальні сутички, конфлікти скотарів і фермерів, слабкість федеральної влади, відсутність медичних послуг, безробіття тощо. Основною гіпотезою дослідження є теза про те, що за допомогою інтернет-мовлення можливо суттєво сприяти вирішенню вказаних проблем. Наукові завдання, які виконуються в ході дослідження, стосуються: а) визначення ступеня впливу інтернет-мовлення на зміцнення системи національної безпеки в Нігерії, б) виявлення переваг та в) обмежень використання інтернет-мовлення для вирішення безпекових проблем. Вибірка з 384 респондентів була отримана зі штатів Энугу, Абія и Анамбра за допомогою методу багатоступеневої вибірки. При аналізі даних для дослідження використовували SPSS версії 22, тоді як прості відсотки, середнє та стандартне відхилення використовувались в якості статистичних інструментів. Результат опитування свідчить, що 52 % респондентів вважає, що інтернет-мовлення може значною мірою сприяти національній безпеці. Серед переваг інтернет-мовлення респонденти назвали швидкість, доступність, ширший обсяг, ніж у телебачення, зручність використання. З іншого боку, обмеженням інтернет-мовлення є: відсутність доступу у тих, хто не має навичок роботи в мережі, дороговизна гаджетів, необхідних для підключення, відносно короткий термін живлення гаджетів тощо. Аналізуючи висновки опитування, автор розмірковує про теорію технологічного детермінізму, модель безпечної Нігерії та цілі національної безпеки Нігерії. Висловлюються практичні рекомендації щодо вдосконалення системи національної безпеки Нігерії через створення в країні сприятливого середовища для інтернет-мовлення
Дод.точки доступу:
Амвросій Ігбоке


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

12.


    Yaroshenko, О.
    Formative assessment as a factor in modernizing the teaching natural science subjects [Електронний ресурс] / О. Yaroshenko, Т. Korshevniuk, L. Vashchenko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 1. - P56-73, DOI 10.28925/1609-8595.2024.1.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
вчителі -- природничі дисципліни -- оцінювання -- середня освіта -- реформування
Анотація: Актуальність використання формувального оцінювання в українських школах окреслена та підтверджена нормативно-правовими документами. Цей вид оцінювання фокусується на процесі навчання та досягненнях учнів, що позитивно впливає на результати викладання предметів природничого циклу. Послідовно проаналізовано наукові статті зарубіжних та українських авторів щодо сутності та особливостей формувального навчання. Зазначено, що досліджуваний педагогічний феномен був обґрунтований зарубіжними вченими і вже багато років використовується в школах. Його ефективність доведена на практиці. Донедавна в українських школах формувальне оцінювання не було обов’язковим, тому відсутні фундаментальні дослідження та усталена практика його використання в природничій освіті. Вчителі природничих дисциплін активно осмислюють його методологію та фрагментарно використовують в освітньому процесі. Теоретична та практична готовність вчителів природничих дисциплін до використання формувального оцінювання досліджувалася за допомогою онлайн-опитування 400 вчителів природничих дисциплін.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Korshevniuk, Т.
Vashchenko, L.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

13.


    Zamotaieva, N.
    Gender approach to education organization in higher military educational institution / N. Zamotaieva // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - P11-16, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.1116. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
гендерний -- освітній процес -- військова школа -- gender -- educational process -- higher military educational institution.
Анотація: Стаття присвячена актуальному питанню концептуалізації гендерного підходу щодо підготовки військових спеціалістів у вищому військовому навчальному закладі. Проаналізовано сучасні наукові погляди на сутність ґендерної та гендерної політики до Збройних Сил України, доведено необхідність її реалізації у системі підготовки військових спеціалістів із вищою освітою. Було встановлено, що перехід до компетентної освітньої парадигми та стандартів НАТО спонукає до необхідності впровадження нової моделі навчального процесу у вищих військових школах на основі ґендерного підходу, який повинен складатися з узгоджених та взаємовизначених структурних компонентів, таких як: цільовий, мотиваційний, індуктивний, аксіологічний, ресурсний, підгруповий на основі діяльності, технологічний, контрольно-корекційний та продуктивний. На основі проведеного опитування ефективність розробленої моделі залежить від дотримання набору принципів та підходів до її практичної реалізації. Встановлено психолого-педагогічні умови, що забезпечують продуктивну гендерну взаємодію у навчальному процесі вищого військового навчального закладу
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

14.


    Alimba, C. N.
    Influence of Boko Haram Terrorist Group’s Attacks on the Livelihoods of the Rural Dwellers in Nigeria: A Historical Stroke and Empirical Analysis = Вплив атак терористичного угрупування «Боко Харам» на джерела існування сільських жителів у нігерії: історичний штрих і емпіричний аналіз / C. N. Alimba, M. S. Malgwi // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 2. - P5-13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
засоби до існування -- Боко Харам -- сільські жителі -- штат Борно
Анотація: У статті розкрито деякі історичні, соціально-економічні та демографічні аспекти впливу терористичного угрупованння "Боко Харам" на господарство і населення Нігерії. Авторами було використано міждисциплінарний підхід та здійснено комплексний аналіз релігійно-конфесійної ситуації у Нігерії в останні роки першого двадцятиліття XXI ст. У статті використані унікальні статистичні дані, які були зібрані шляхом проведення опитувань, що дало можливість розкрити причинно-наслідкові зв'язки конфлікту і суспільну думку населення Нігерії у контексті проведеного дослідження на прикладі району місцевого управління Ховул. Порівняльний аналіз отриманих відсоткових даних опитування разом з глибоким аналізом комплексу зарубіжних і нігерійських джерел та історіографії дозволили авторам простежити тенденції перебігу релігійного конфлікту в Нігерії, спричиненого "Боко Харам", а також окреслити його вплив економічне життя місцевого населення та з'ясувати значення цього конфлікту в світовому та місцевому контекстах.
Дод.точки доступу:
Malgwi, M. S.
Мамман С. Мальві
Жиньєр Н. Алімба


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

15.


    Bulvinska, O.
    Interactive methods in communicative education [Електронний ресурс] / O. Bulvinska, N. Khanykina. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - P68-73, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.6873. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Анотація: У статті розглядається проблема використання активних методів і форм навчання і викладання, які засновані на взаємодії між учнями, у комунікативній освіті. Комунікативна освіта розуміється як процес формування комунікативних знань, умінь, компетентостей, розвиток комунікативних якостей особистості і накопичення професійно-комунікативного досвіду взаємодії з оточуючими, які потрібні фахівцеві для успішної професійної діяльності в соціокультурному середовищі. Емпіричний матеріал дослідження був зібраний методом опитування науково-педагогічних працівників з українських університетів. Респондентам були запропоновані питання, згруповані у 2 блоки. У першому блоці опитані мали вибрати інтерактивні методи, що використовуються ними в освітньому процесі. Другий блок був присвячений розумінню ефективності інтерактивних методів. Результати дослідження підтвердили: незважаючи на нові освітні тенденції, викладачі недостатньо використовують в освітньому процесі інтерактивні методи і форми (за винятком лекції-діалогу і семінару-дискусії). Інші інтерактивні методи менш популярні серед викладачів університетів, що свідчить про деяку одноманітність у виборі цих методів і недостатню обізнаність викладачів про них. Результати опитування науково-педагогічних працівників свідчать також про неоднозначне розуміння ефективності інтерактивних методів. Відповідей про те, що їх слід використовувати в певних навчальних ситуаціях, в залежності від навчального матеріалу, вдвічі більше, ніж відповідей з однозначним розумінням їх ефективності. Ці результати не відповідають сучасним освітнім тенденціям, які передбачають активізацію, стимулювання та заохочення активної діяльності кожного студента в освітньому процесі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Khanykina, N.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

16.


    Ogbonne, I. P.
    Is ethnicity a major determinant of achieving national and economic developments? A focus on Nigeria = Чи є етнічна приналежність основним визначальним фактором досягнення національного та економічного розвитку? Акцент на Нігерію / I. P. Ogbonne // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 5. - P39-46. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
етнічність -- економічний розвиток -- Нігерія -- суспільне сприйняття
Анотація: Стаття присвячена дослідженню сприйняття суспільною думкою проблеми впливу етнічності на економічний розвиток Нігерії. З 1960 року, коли Нігерія отримала незалежність, ця найбільш густонаселена та багата на природні ресурси африканська країна постійно стикається з кризами в усіх сферах суспільного життя. Голод, інфляція, дефіцит бюджету, зовнішній борг, вуличне жебрацтво, проституція, шахрайство, злочинність у великих містах, тероризм, бідність, безробіття серед молоді, колапс обробної промисловості, корупція на державній службі та стагнація в підприємницькому розвитку - ось лише деякі проблеми, що заважають поступальному розвитку країни. Простежується зв'язок між етнічною ідентичністю з одного боку та конфліктогенністю нігерійського суспільства з іншого. Доводиться необхідність переходу від етнічної до загальнонаціональної свідомості. Описуються умови зниження конфліктогенного потенціалу етнічності за допомогою реалізації на національному рівні соціальних програм, спрямованих не лише на економічний розвиток, але й на вирішення гуманітарних проблем, таких як гідна освіта, медичне обслуговування, робочі місця, належне харчування тощо. На підставі авторського опитування було встановлено, що етнічність відіграє визначальну роль у економічному розвитку Нігерії. (Загалом у країні нараховується понад 250 етнічних груп, головними з яких є: хауса і фульбе - 29 %, йоруба - 21 %, ігбо - 18 %, іджо - 10 %, канурі - 4 %, ібібіо - 3,5 %, тів - 2,5 %). Констатується, зокрема, негативний вплив багатоетнічності на обсяг інвестицій та інфраструктуру країни: електроенергія, водопостачання, транспорт, житлове господарство, торгівля. Етнічне розмаїття негативно впливає також на гуманітарний розвиток, включаючи освіту, охорону здоров'я, розширення можливостей жінок, створення робочих місць. Обґрунтовується необхідність проведення на федеральному рівні урядових кампаній, спрямованих на популяризацію етнічної гармонії та взаємоповаги між представниками різних етносів, на заохочення нігерійців до усвідомлення національного інтересу, на використання сильних сторін етнічних груп для економічного розвитку Нігерії. Здатність уряду покращувати життя своїх громадян передбачає зрілість національної держави
Дод.точки доступу:
Огбонн, Іжеома Пауліна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

17.


    Mospan, N.
    Language Patterns In English Language Teaching: Virtual Educational Discourse [Електронний ресурс] / N. Mospan. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - P33-42, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
навчальний дискурс -- мовна модель -- вища освіта -- мовні зразки -- дистанційне навчання
Анотація: Дистанційне навчання з його віртуальним середовищем започаткувало трансформацію освітніх послуг, педагогіки та управління класом. Також це спричинило трансформацію освітнього дискурсу у вищій освіті. Це дослідження спрямоване на виявлення трансформації освітнього дискурсу в дистанційному навчанні. Крім того, у статті надано відповіді на такі дослідницькі питання: як викладачі англійської у закладах вищої освіти спілкуються зі студентами у віртуальних аудиторіях; які мовні моделі вони використовують для надання інструкцій; чи суттєво змінилася вербальна комунікація між викладачами та студентами в цифровій освіті. Використання змішаного методу (аналіз дискурсу 12-ти відеоуроків викладачів університету та опитування студентів (n = 45)) дає змогу пролити світло на сучасний стан віртуального освітнього дискурсу. Стаття показує, що 1) спілкування у віртуальних класах залежить від педагогічної діяльності, що дозволяє класифікувати освітні мовні моделі за наступними категоріями – підготовка презентації навчального матеріалу онлайн, залучення студентів до діяльності онлайн, надання інструкцій щодо використання освітніх цифрових технологій та вираження емоцій або модальності; 2) викладачі університетів використовують спеціальні мовні моделі для надання інструкцій, пов’язані з використанням ІКТ-інструментів і додатків, наприклад спільне використання екрана, спілкування в чаті та емоційна модальність; 3) вербальна комунікація між викладачами та студентами, крім лінгвістичних та екстралінгвістичних ознак, включає неформальні способи спілкування – чат-емодзі та знаки. Висновки підкреслюють, що освітній дискурс кардинально змінився в цифровій освіті та перетворився на віртуальний освітній дискурс. Отримані результати можуть сприяти дослідженню аналізу віртуального освітнього дискурсу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

18.


    Sysoieva, S.
    Learning outcomes for module jean monnet: an experience in ukraine. Steps to improve quality [Електронний ресурс] / S. Sysoieva, O. Protsenko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 3. - P87-94, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
JEAN -- модуль -- якість вищої освіти -- компетентність
Анотація: У статті представлені діагностичні та аналітичні результати дослідження результатів навчання на рівні кандидата наук (PhD) у рамках модулю «Якість вищої освіти та її експертна підтримка: рух України до Європейського Союзу» в Київському університеті імені Бориса Грінченка. Розроблено узагальнений опис компетентностей та результатів навчання для аспірантів. Результати опитування описуються в знаннях та навичках, рівень розвитку яких визначається описовою шкалою. Важливо було зосередитись на оволодінні аспірантами такими знаннями, як: основні терміни та визначення; теоретичні питання досліджуваного предмета; правовий вимір забезпечення якості вищої освіти; закони та особливості оцінки якості освіти; офіційні положення та механізми, що забезпечують якість програм у закладі вищої освіти; принципи, на яких базується ESG; європейські стандарти та керівні принципи внутрішнього забезпечення якості в закладах вищої освіти; внутрішній і зовнішній моніторинг якості вищої освіти в країнах ЄС; модель та критерії оцінювання освітніх програм. Зміст занять модуля був спрямований на розвиток таких навичок: виявити та проаналізувати основні тенденції забезпечення якості в Європі; оцінити європейський контекст зовнішнього забезпечення якості; інтерпретувати основні принципи забезпечення якості в Європі; коментувати принципи якості як інтегровані зразки культури якості; пояснити відмінність між забезпеченням якості та рейтингами; застосовувати різні методи дослідження та інформаційні технології в практичних ситуаціях; брати участь у роботі міждисциплінарних освітніх проєктів. Окремим аспектом опитування є оцінка аспірантами рівня задоволеності змістом та організацією занять.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Protsenko, O.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

19.


    Староста, В. І.
    Moodle до, під час і після пандемії covid-19: використання студентами бакалаврату та магістратури / В. І. Староста // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 216-230, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1018. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
електронне навчання -- пандемія Covid-19 -- студенти бакалаврату -- студенти магістратури -- опитування студентів -- Moodle -- навчальні дисципліни
Анотація: У статті актуалізуються проблеми використання е-навчання, зокрема системи Moodle, під час пандемії Covid-19. Система Moodle має широке поширення у вищій школі і є ефективним засобом інтеграції традиційного та дистанційного навчання. Метою дослідження є виявлення та порівняння поглядів студентів бакалаврату та магістратури щодо використання системи Moodle в умовах класичного університету до, під час та після пандемії Covid-19. Автор розробив анкету, долучив до онлайн опитування 1071 студентів університету різних років навчання, серед них: 800 студентів бакалаврату та 271 студент магістратури. Для обробки результатів опитування використано комп’ютерну програму IBM SPSS Statistics 23. Перед початком навчання в системі Moodle студенти проходили реєстрацію переважно легко (разом відповіді «дуже легко» і «скоріше легко») – 63-78% студентів різних років навчання. Певні утруднення під час реєстрації (разом відповіді «дуже важко» і «скоріше важко») фіксують біля 9-16% студентів різних курсів. Не виявлено статистично значущої різниці, згідно χ 2 -критерію (p ≤0,05), в показниках реєстрації студентів за різними ознаками: освітньопрофесійний рівень (бакалаврат/магістратура), форма навчання (очна/заочна), стать (чоловіки/жінки), спеціальність (педагогічна/інша). Встановлено, що серед усіх студентів, які проходили реєстрацію в системі Moodle «дуже важко» і «важко», відповідно 81,4% і 58,9% не мали навчальних дисциплін у системі Moodle або мали їх дуже мало до пандемії Covid-19. Відсутність відповідного досвіду е-навчання, ймовірно, призвела до подальших труднощів під час реєстрації в системі Moodle. Встановлено обмежене використання системи Moodle для навчання студентів до пандемії Covid-19, оскільки лише 25% студентів бакалаврату та біля 30% студентів магістратури вивчали більшість навчальних дисциплін на цій платформі. Під час пандемії Covid-19 в умовах дистанційного навчання ці показники використання системи Moodle зросли майже до 84% та 88% відповідно. У випадку завершення теперішньої пандемії Covid-19 72% студентів бакалаврату та 78% магістратури виявили бажання вивчати більшість навчальних дисциплін у системі Moodle. Якщо до карантину існувала статистично значуща відмінність (p≤0,05) між порівнюваними групами студентів (бакалаврат/магістратура) щодо використання Moodle, то під час пандемії Covid-19 і у випадку її завершення цієї відмінності немає.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

20.


    Kyei, K. A.
    Mortality level and trend in south africa and their implications / K. A. Kyei, P. Gavhi // Демографія та соціальна економіка : науковий журнал. - 2021. - № 1. - С. 53-62. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
поліпшення стану здоров’я -- тривалість життя -- дитяча смертність -- загальне опитування домогосподарства -- життєвий цикл
Дод.точки доступу:
Gavhi, P.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

21.


    Kari, Hudron K.
    Promoting Library Services in the Social Media Era: Exploring Use, Objectives, Challenges and Perceived Influence = Просування бібліотечних послуг в епоху соціальних медіа: / Hudron K. Kari, Gboyega K. Oyeniran // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 5. - P60-66. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
бібліотечні послуги -- професіонал -- просування -- соціальні медіа -- користувачі
Анотація: Соціальні медіа значно змінили кожну частину нашого буття. Вони змінили форму і характер спілкування. До появи платформ соціальних медіа переважали референтні форми спілкування, оскільки відстань була суттєвим бар'єром у спілкуванні, але це змінилося з появою соціальних мереж. Ці зміни стосуються галузі освіти в цілому та бібліотечної справи зокрема. Якщо раніше послуги надавалися лише у бібліотечних залах, то тепер бібліотекою можна скористатися дистанційно. Читачі мають нові очікування від управління бібліотеками. Вони бажають отримувати послуги оперативніше та технологічніше, ніж раніше. Ці зміни привертають увагу дослідників до питань, пов'язаних зі змінами, що відбулися в управлінні бібліотеками в епоху соціальних медіа. У даній статті було розглянуто використання опосередкованих платформ для підвищення обізнаності щодо послуг у бібліотеках Нігерії. Дослідження передбачало досягнення п'яти основних цілей. В якості дизайну дослідження було використано описове опитування. Для дослідження були відібрані як бібліотекарі (n = 300), так і користувачі бібліотеки (n = 300). Інструментарієм для збору даних є спеціально розроблена анкета. Для дослідження використовували описовий аналіз, як прості відсотки, середнє та стандартне відхилення. Було встановлено, що використання соціальних медіа є низьким у цілях підвищення обізнаності громадськості про послуги в бібліотеках. Також було окреслено сім цілей застосування соціальних медіа для підвищення обізнаності про послуги в бібліотеках. Було також повідомлено про сім стратегій використання соціальних медіа для просування бібліотечних послуг. Повідомлялося також про перешкоди на шляху використання соціальних медіа для просування бібліотечних послуг, а саме: відсутність кваліфікованих кадрів; брак фінансування; відсутність інтересу з боку управління бібліотекою; відсутність сучасного оснащення; неадекватний персонал та відсутність сприятливого робочого середовища. Також показано роль соціальних медіа-повідомлень у розвитку бібліотечних послуг. Результати проведеного аналізу можуть втілюватися у практиці функціонування бібліотек та обумовлювати специфіку подальших досліджень. Що стосується бібліотечної практики, то для ефективного просування бібліотечних послуг із відповідною можливістю посилення меценатства існує необхідність в управлінні бібліотеками для вирішення серйозної проблеми недостатньої кількості робочої сили, браку відповідного матеріального забезпечення та недостатнього фінансування. Коли це буде зроблено, можна сподіватися, що соціальні медіа можуть бути повністю застосовані для просування бібліотечних послуг у Нігерії. Щодо теоретичної складової запропонованого аналізу, результати дослідження продемонстрували важливу роль, яку зараз відіграють платформи соціальних медіа в різних сферах суспільства. Зокрема, акцентується увага на ролі соціальних медіа у бібліотечних послугах. Тому рекомендується, щоб в управління бібліотеками було запроваджено програми та політику, які підтримують використання соціальних медіа для просування бібліотечних послуг.
Дод.точки доступу:
Oyeniran, Gboyega K.
Гбойєга К. Ойеран
Хадрон К. Карі


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

22.


    Чернова, О. І.
    QR-kod! Why not? / О. І. Чернова // Географія : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2003 р. . - 2020. - N 15/16. - С. 67-71

Рубрики: Географія в школі--застосування хмарних серверів в шкільній географії--алгоритми опитувань

Кл.слова (ненормовані):
географія в школі -- опитування з географії з використанням хмарних серверів -- хмарні сервери в шкільній географічній освіті

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

23.


    Haile, E. S.
    Qualitative inquiry into the practice of Instructional Leadership and Transformational Leadership in Public Secondary Schools of Addis Ababa, Ethiopia = Якісне дослідження практики навчального керівництва та трансформаційного лідерства в державних загальноосвітніх школах Аддис-Абеби (Ефіопія) / E. S. Haile // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 5. - P39-48. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
державна загальноосвітня школа -- навчальне керівництво -- трансформаційне лідерство -- ефективне шкільне керівництво
Анотація: Результати діяльності навчального закладу тісно пов’язані з якістю та/або релевантністю обраного директорами стилю керівництва, а також його можливим впливом на рівень задоволеності вчителя своєю роботою. Директорам шкіл потрібно обрати оптимальний стиль керівництва, щоб надихати та заохочувати вчителів. Мета цього дослідження – дослідити практику керівництва державною загальноосвітньою школою в контексті теорій навчального керівництва та трансформаційних стилів керівництва. Встановлено, що обидві теорії охоплюють практики лідерства, що підвищують рівень задоволеності викладачів та досягнення учнів. Для підтвердження теоретичних висновків було проведено емпіричне дослідження, під час якого були опитані директори державних шкіл та вчителі (всього – 34 учасника, в тому числі 24 викладачі та 10 директорів із 65 шкіл Аддис-Абеби). Форма опитування – напівструктурні запитання. Аналіз даних проводився одночасно з проведенням сесій співбесіди. Для організації та генерації кодів та тем дослідження була використана комп’ютерна програма ATLAS.ti 8 (що дозволяє якісно аналізувати великі обсяги текстових, графічних, аудіо- та відеоданих). Висновками дослідження стали наступні положення: 1) директори державних шкіл Аддис-Абеби не до кінця реалізовують навчальну лідерську та трансформаційну стратегію в своїй роботі. Їм заважає втручання в роботу школи з боку влади. Головним критерієм призначення на посаду директора школи є не професійна компетентність чи результати діяльності, а відданість інтересам правлячої партії. Це дуже впливає на задоволеність та мотивованість учителів своєю роботою. Опитані вчителі підтвердили, що їх робота з викладання та навчання не отримує ефективної підтримки з боку керівників шкіл і зробили висновок, що шкільне керівництво не практикує в цілому ефективного стилю управління школою, подібного до стилю навчального та трансформаційного керівництва; 2) трансформаційна лідерська поведінка та стиль керівництва в навчанні позитивно впливають на задоволеність роботою вчителя, відданість роботі та кращі результати роботи в школі. Трансформаційне лідерство визначено респондентами опитування як сприятливий стиль керівництва для підвищення ефективності роботи шкіл та поліпшення досягнень учнів
Дод.точки доступу:
Еліас СебсбІ Гейл


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

24.


    Golzar, J.
    Servant leadership principles in collegial level: efl students’ reported experiences in Afghanistan [Електронний ресурс] / J. Golzar, M. A. Miri. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - P91-103, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
особистісне зростання -- лідерство-служіння -- розбудова громади
Анотація: Стаття присвячена дослідженню використання викладачами університету принципів лідерства-служіння на основі опитування студентів. Дослідження зосереджувалось на чотирьох вибраних принципах: слухання, переконання, відданості особистісному зростанню кожного та розбудові громади. Було перевірено співвідношення цих принципів та вивчено взаємозв’язок між результатами опитування про використання названих принципів, статтю респондентів та терміном навчання в університеті. У дослідженні взяли участь 111 студентів першого і другого курсів факультету літератури та гуманітарних наук Університету Герату (Афганістан). Анкета була відправлена студентам після проведення пілотного дослідження, перевірки тесту на надійність та застосування формули розміру вибірки. Студенти відповіли на запитання онлайн-анкети щодо використання викладачами 4 принципів лідерства-служіння. Якісні дані були зібрані методом інтерв’ю в 11 студентів. Результати показали, що рівень використання принципів лідерства, що практикуються в освітньому процесі, був досить високим, за винятком відданості особистісному зростанню кожного (M = 3,6), що також було підтверджено студентами під час інтерв’ю. Дослідження також виявило, що стать студентів не є важливим фактором, що впливає на відповіді, в той час як термін навчання в університеті впливає на повідомлення студентів про використання викладачами принципів лідерства-служіння під час навчання: другокурсники відмітили вищий рівень їх використання порівняно з першокурсниками. Більше того, принципи виявилися співвіднесеними після проведення тесту на кореляцію Пірсона. У статті представлені висновки, зроблені в результаті дослідження, та пропозиції щодо подальшого удосконалення використання принципів лідерства-служіння в освітньому процесі, зокрема створення центрів лідерства в закладах вищої освіти і проведення тренінгів з лідерства-служіння для студентів і викладачів для підвищення якості вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Miri, M. A.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

25.


    Bulvinska, O.
    Students’ participation in quality assuarance at university [Електронний ресурс] / O. Bulvinska, L. Chervona. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 3. - P95-101, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- якість -- зворотний зв’язок -- університетське врядування -- student voice
Анотація: У статті актуалізовано проблеми, пов’язані з концепцією залучення студентства до процесів формування, вироблення та реалізації життєво важливих рішень у сфері вищої освіти. Наголошено, що актуальність студентської участі полягає в тому, що студенти є не лише зацікавленою стороною, а й рівноправними партнерами як у процесах університетського врядування, так і в процесах забезпечення якості вищої освіти. У статті проаналізовано різні підходи до концепції «student voice» та запропоновано розглядати її як філософську і управлінську ідею про те, що студенти мають власний унікальний погляд на освіту і повинні мати можливість робити свій реальний внесок у процеси прийняття рішень у закладі вищої освіти, впливаючи на результати, висловлюючи свої погляди, просуваючи свої ідеї та відчуваючи результати свого впливу. Представлено різні моделі і механізми студентського голосу: представництво студентів в органах управління університету; діяльність студентів у керівних групах освітніх програм; опитування студентів, фокус-групи тощо; співпраця зі студентською організацією; регулярні неформальні дискусії між студентами і викладачами та керівництвом університету. У статті проаналізовано практичне втілення різних моделей та механізмів студентського голосу в європейських університетах: University College London та University of Helsinki, а також здійснено огляд впливу студентського голосу на освітню практику в українських закладах вищої освіти на прикладі Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського». Зроблено висновок, що в українських університетах порівняно з європейськими концепція співпраці зі студентами як з повноправними партнерами в кожному аспекті їх освіти ще не знайшла практичного втілення; форми впливу студентів частіше стосуються лише соціокультурних, спортивних аспектів, організації дозвілля і розваг.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Chervona, L.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

26.


    Кучерявий, О.
    Swot-аналіз інформаційно-освітнього середовища в системі олімпійської освіти / О. Кучерявий, О. Ярмолюк // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2020. - N 1. - С. 39-58. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
олімпійська освіта -- дистанційне навчання -- SWOT-аналіз
Анотація: У пошуку нових підходів до організації впровадження технологій дистанційного навчання в систему олімпійської освіти в рамках професійної підготовки фахівців галузі ФКіС надзвичайно необхідним є створення інформаційно-освітнього середовища дистанціного навчання Центру олімпійських досліджень та освіти. Мета — обґрунтувати ефективність функціонування моделі інформаційноосвітнього середовища дистанційного навчання Міжнародного центру олімпійських досліджень та освіти Національного університету фізичного виховання і спорту України на основі SWOT-аналізу. Матеріал і методи: соціологічні методи (експертне опитування), SWOTаналіз і методи математичної статистики. У результаті експертного опитування (n = 17) обґрунтовано вплив факторів за SWOT-аналізом на інформаційноосвітнє середовище, що дозволило визначити доцільність та ефективність системи дистанційного навчання з олімпійської освіти та її впровадження у Міжнародному центрі олімпійських досліджень та освіти. У дослідженні взято за основу перелік критеріїв, адаптованих до умов процесу дистанційного навчання в галузі ФКіС. Відповідно до обраних експертами критеріїв встановлено 29 факторів, що визначили сильні та слабкі сторони інформаційно-освітнього середовища дистанційного навчання Центру олімпійських досліджень та освіти, та 22 фактори, що визначили можливості і загрози впровадження дистанційних технологій в систему олімпійської освіти. Використання соціологічних методів дозволило виявити шляхи впровадження дистанційних технологій в систему олімпійської освіти в Україні та впив факторів SWOT-аналізу на інформаційно-освітнє середовище дистанційного навчання в Міжнародному центрі олімпійських досліджень та освіти Національного університету фізичного виховання і спорту України
Дод.точки доступу:
Ярмолюк, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

27.


    Войтко, С. В.
    SWOT-аналіз сфери ні-тесн технологій України / С. В. Войтко, К. М. Куксенко // Актуальні проблеми економіки = Actual problems of economics : науковий економічний журнал. - 2018. - № 5/6. - С. 89-96. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1993-6788

Кл.слова (ненормовані):
впливові фактори -- вразливі фактори -- експертне опитування -- дисперсія -- оцінка узгодженості
Дод.точки доступу:
Куксенко, К. М.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

28.


    Tsapro, G.
    Teaching master students: course topics’ communicative effectiveness [Електронний ресурс] / G. Tsapro, O. Gryshchenko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 4. - P97-106, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
жанри тексту -- комунікативні навички -- курс з комунікації -- опитування -- студенти-магістри
Анотація: Статтю присвячено навчанню магістрів, зокрема сфокусовано на вивченні комунікативної ефективності обраних тем для курсу практичної англійської мови для магістрів-лінгвістів. Дослідження ґрунтується на опитуванні, мета якого виявити оцінку студентами тем та жанрів текстів, що вивчаються протягом двох магістерських курсів. Результати дослідження показують, що деякі теми викликали у студентів більш глибокий резонанс, ніж інші. Так, теми «Tying the Knot» та «Parenting» отримали вищи бали, що свідчить про підвищений рівень зацікавленості до цих тем і, як результат, вищу залученість у дискусії серед магістрів. Такі теми, як «When something went wrong» та «Getting through», набрали порівняно нижчі оцінки, що окреслює потенційні області для вдосконалення або перегляду навчальної програми. Подальший аналіз показує, що другий рік магістерської програми отримав більш позитивні відгуки від студентів. Тема «Artificial Intelligence» виявилася найбільш високо оціненою серед різноманітних тем, що охоплюються курсом. Це спостереження свідчить про великий інтерес до сучасних технологій серед магістрів лінгвістики. Серед різних жанрів текстів, що використовуються в курсі, короткі оповідання виявилися найбільш захоплюючими для обговорення. На другому місці – статті, вірші, розділи книг та уривки з романів. Студенти віддають перевагу повним коротким оповіданням через їхню схильність до цікавих, творчих занять, пов’язаних з літературним аналізом. Вірші отримали позитивний відгук через винахідливі завдання, такі, як переклад і написання вірша у відповідь на заданий, що сприяє швидкому розумінню тексту та полегшує обговорення
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Gryshchenko, O.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

29.


    Opryshko, T.
    The USE of innovative tools in the editorial process of scientific journals of Ukraine = Використання інноваційних інструментів у редакційному процесі наукових журналів україни / T. Opryshko, H. Tymofieieva, A. Lytvynova // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 121-129, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1110. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
наукові журнали -- плагіат у наукових статтях -- експертні дослідження -- сканери подібності тексту -- послуги з перевірки статей на наявність плагіат -- види плагіату
Анотація: Стрімкий прогрес у сфері видання наукових журналів, з одного боку, полегшує усі редакційні процеси, а з іншого, збільшує ризики втрати науковою статтею унікальності. Зростання потреби редакцій наукових журналів у допоміжних інструментах, які б, з одного боку, убезпечили редакції журналів від недоброчесних авторів, які вдаються до практик наукового плагіату, а з іншого, виховували у авторів почуття відповідальності за тексти, які вони надсилають. Розкрити проблеми використання в редакційному процесі наукових журналів України сканерів текстових збігів – сервісів перевірки на плагіат, верифікувати емпіричним дослідженням теоретичну гіпотезу про існування в українському науковому середовищі певних типів практик сприйняття явища академічного плагіату. Опитування редакторів фахових видань Міністерства освіти і науки України методом CAWI з використанням функціоналу Google forms. Вибіркову сукупність склали 99 експертів (редактори журналів категорії «А» – 8%; редактори журналів категорії «Б» – 92%), які репрезентували генеральну сукупність за ознакою «категорія журналу», що забезпечує валідність отриманих результатів. Визначено думку редакторів наукових журналів щодо використання сканерів текстових збігів у редакційному процесі. Найбільше використовуються сервіси Unicheck і Antiplagiat, які, на думку респондентів, найбільш просто і конкретно вирішують проблеми плагіату та повторного використання тексту Виявлено, що більшою мірою сканерами подібності тексту користуються видавництва, які видають журнали з міжнародною сферою поширення і такі, що індексуються наукометричними платформами Scopus та Wos (категорія «А» за національною класифікацією). Видавництва, які працюють тільки в межах України і їх журнали не представлені в престижних наукометричних базах, часто взагалі ігнорують програмні засоби для виявлення плагіату і покладаються тільки на думку рецензентів та редакторів. Проблема плагіату в наукових статтях є системною, соціально значущою та має переважно аксіологічну природу. Показано, що практика використання сканерів подібності тексту хоча і закріпилася в українському науково-видавничому просторі, все ще не достатньо поширена і не охоплює переважну більшість наукових журналів, які покладаються тільки на традиційні форми рецензування наукових текстів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Tymofieieva, H.
Тимофєєва Г. В.
Lytvynova, A.
Литвинова А.
Опришко Т.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

30.


    Fylypovych, L.
    Transformation of religious values: dimensions of religious studies and sociology = Трансформація релігійних цінностей: релігієзнавчі і соціологічні виміри / L. Fylypovych, V. Tytarenko // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 9/10. - P45-51. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
універсалізація -- релігія -- релігійні цінності -- соціологічні опитування -- трансформація -- глобалізаційні процеси
Анотація: Стаття присвячена переосмисленню методологічних підходів в релігієзнавчому розумінні релігії як цінності. Критичне ставлення до попереднього досвіду інтерпретації релігійного феномену дозволяє сприймати релігію як рівнопокладену цінність із іншими типами самоусвідомлення людини. До цього спонукає сам статус релігії в сучасному світі, який змінюється під впливом глобалізації і секуляризації. Однією із тенденцій цих процесів називається відхід від обмежень «сектанства» й «націоналізму» в релігії до розширення кордонів розуміння духовності як універсальної релігійної цінності. В статті визначається цінність релігії в її онтологічному статусі, в її екзистенційності, життєвості, вітальності, в епістемологічному навантаженні, в праксеологічній запитуваності, в есхатологічній перспективі та в ієрархічній пріоритетності духовного начала, добра і гуманності. Виходячи із такого розуміння релігії, автори експлікують її в системі релігійних цінностей, що імплементуються у повсякденне життя послідовників певної релігії та взагалі всього суспільства. В статті наводяться матеріали соціологічних опитувань як міжнародного, так і всеукраїнського та локального рівнів. Компаративний аналіз отриманих результатів дозволяє зробити висновок про універсалізацію релігійних цінностей, виділити особливості молодіжного сприйняття релігії як цінності
Дод.точки доступу:
Tytarenko, V.
Віта Титаренко
Людмила Филипович


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)