Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (3)Наукові періодичні видання Університету (44)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=опитування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 236
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Устименко О. М.
Назва : Мобільний додаток "Plickers" для організації інтерактивного тестування та опитування на уроках іноземної мови
Місце публікування : Іноземні мови: науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 2019. - № 3. - С. 59-64 (Шифр І368505/2019/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): онлайнтестування--інтерактивне опитування--тестовий контроль іншомовної комунікативної компетентності
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ружевичюс, Юозас
Назва : Качество жизни на работе: концепция и исследования
Місце публікування : Аспекти публічного управління/ Дніпропетровський регіональний інститут державного управління, Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - Дніпропетровськ: Грані, 2019. - Том 7, N 1/2. - С. 81-94. - ISSN 2311-6420ISSN 2413-8231 (Шифр А394426800/2019/7/1/2). - ISSN 2311-6420ISSN 2413-8231. - ISSN 2311-6420ISSN 2413-8231
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): якість життя--якість життя на роботі--баланс праці і особистого життя--індикатор--опитування
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мороз С. А.
Назва : Результати оцінювання якості вищої освіти студентами українських ЗВО як підгрунтя для вдосконалення механізмів державного управління якістю надання освітніх послуг
Місце публікування : Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія, Державне управління: науковий журнал/ Національна академія державного управління при Президентові України. - Київ: Вид-во НАДУ, 2019. - N 3. - С. 98-106. - ISSN 2310-2837 (Шифр В322386111/2019/3). - ISSN 2310-2837
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): державне управління--забезпечення якості вищої освіти--опитування студентів--система вищої освіти в україні--механізми державного управління
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бульвінська О.
Назва : Підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників в університеті: актуальність тренінгів
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 1. - С. 53-59. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.5359 (Шифр Н057263/2019/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.5359
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): academic staff--академічний персонал--continuing professional development--безперервний професійний розвиток--training--навчання
Анотація: Стаття присвячена результатам опитування науково-педагогічних працівників Київського університету імені Бориса Грінченка щодо визначення актуальних тем для підвищення кваліфікації в рамках дидактичного, дослідницького, лідерського модулів і модулю з ІКТ. Перелік тем тренінгів був сформований відповідно до визначених сучасних тенденцій безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти, а також з урахуванням європейського досвіду організації курсів підвищення кваліфікації викладачів в університетах. Опитування показало, що вибір викладачами тренінгів для безперервного професійного розвитку цілком узгоджується із загальноєвропейськими тенденціями. Найбільшу кількість виборів отримали тренінги, пов’язані з інноваційними методами викладання, а також з інтернаціоналізацією в освіті. Ці результати можуть стати основою для модернізації програми підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників університетів для набуття нових та/або вдосконалення раніше набутих компетентностей у межах професійної діяльності. Перспективами подальших досліджень стане обґрунтування компетентнісних профілів у рамках модулів програми підвищення кваліфікації викладачів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Говера О. І., Рижий І. Б.
Назва : Якісні дослідження в рекламі: теоретичні аспекти
Місце публікування : Поліграфія і видавнича справа: наук.-техн. зб./ Укр. акад. друкарства. - Львів, 2019. - N 1. - С. 135-143. - ISSN 0554-4866 (Шифр П739395/2019/1). - ISSN 0554-4866
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): торгова марка--референтна група--фокус-група--глибинне інтерв’ю--цільова аудиторія--споживачі--опитування--анкетування--логотип--психографічні характеристики--рекламна кампанія
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стеблюк С.
Назва : Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової дяльності: морально-етична складова
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 2. - С. 46-51. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.4651 (Шифр Н057263/2019/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.4651
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мораль--ступенева освіта--наукове дослідження--багатопрофільна--система освіти
Анотація: У статті увага приділяється одній з найважливіших проблем формування майбутнього фахівця з підприємництва, торгівлі та обмінної діяльності - наявності сформованих ментально-етичних цінностей. Відзначено, що торговельна та біржова діяльність вимагає наявності в персоналі таких особистісних якостей, як: дисципліна, ввічливість, відповідальність, комунікативні навички, тактовність, толерантність, збирання, точність. Вони формуються в процесі теоретико-практичної підготовки майбутнього фахівця і безпосередньо через атмосферу на роботі. Метою статті є визначення сутності та способів формування розумових та етичних якостей у майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та обмінної діяльності. З'ясовано зміст ключового поняття «ментальні та етичні цінності» та дано формулювання. Це наявність сформованих загальних для всього людства цінностей і норм моральної поведінки, що зумовлено сучасним європейським напрямом інтеграції в різних сферах (освітній, економічній, гуманітарній тощо). Проаналізовано окремі служби наукових розвідок. Дослідники відзначають важливість формування ментальних та етичних цінностей у майбутній професійній діяльності. У процесі дослідження з’ясовується зміст навчальних програм та робочих програм з фахових дисциплін, складні плани навчальної роботи, напрями діяльності групи; методологія наукового дослідження проблеми. Експериментальна робота вимагала визначення наукових методологій дослідження. Автор розрізняє дві методології: діагностику того, як людина думає (Б. Басс), методологія опитування «Шкала емоційного огляду» (А. Меграбяна та Н. Епштейн). Результати свідчать про необхідність систематичної роботи у процесі підготовки майбутнього фахівця у вищих навчальних закладах. Окремі способи формування розумових та етичних цінностей з’ясовуються в учнів: народна педагогіка, позакласна (позакласна) робота, участь у бізнес-турнірах. Ми бачимо перспективи подальших досліджень у певних методах позакласної роботи, які впливатимуть на формування особистості. позакласна (позакласна) робота, участь у бізнес-турнірах. Ми бачимо перспективи подальших досліджень у певних методах позакласної роботи, які впливатимуть на формування особистості. позакласна (позакласна) робота, участь у бізнес-турнірах. Ми бачимо перспективи подальших досліджень у певних методах позакласної роботи, які впливатимуть на формування особистості.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тур, Оксана, Хміль-Чуприна, Віта
Назва : Джерела інформації про книжкові видання й роль ЗМК у популяризації читання серед студентської молоді Кременчука
Місце публікування : Вісник Книжкової палати: науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ: КПУ, 2020. - N 1. - С. 10-14. - ISSN 2076-9326 (Шифр В890024/2020/1). - ISSN 2076-9326
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): популяризація читання--опитування--джерела отримання інформації про книжкові видання--студентська молодь
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Анісімова, Ольга Миколаївна, Крисько, Наталія Миколаївна
Назва : Сучасна українська книга в житті молоді через призму соціологічного дослідження
Місце публікування : Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія: науковий журнал/ Міністерство культури і туризму україни, Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ, 2019. - № 4. - С. 21-31. - ISSN 2409-9805 (Шифр Б222100/2019/4). - ISSN 2409-9805
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціологічне опитування--література--книга--сучасна українська література--інформація
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Романюк, Наталя
Назва : Життя книги після придбання: результати опитування
Місце публікування : Вісник Книжкової палати: науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ: КПУ, 2020. - N 3. - С. 5-9. - ISSN 2076-9326 (Шифр В890024/2020/3). - ISSN 2076-9326
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): читання в україні--читацька культура--культура споживання--читання--повторне використання--книготоргівля--приватні бібліотеки--публічні бібліотеки
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Купрій Т., Щудло С.
Назва : Історичний досвід моніторингу якості вищої освіти (на прикладі соціологічного опитування "викладач очима студентів") [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 4. - С. 26-31. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.2631 (Шифр Н057263/2019/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.2631
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): анкетування--опитування--якість освіти--викладачі--самовдосконалення
Анотація: У статті висвітлено питання історичної тяглості проведення соціологічних опитувань щодо оцінки студентами особистісних і професійних якостей викладачів у контексті педагогічного, соціологічного, управлінського вимірів та крос-культурних емпіричних досліджень. Акцентовано увагу із залученням результатів дослідження «Викладач очима студентів» на проблемі характерних особливостей дослідження певних країн в певних історичних епохах. Продемонстровано процес трансформації форм опитування задля з’ясування суті ідеального викладача. В організаційному плані висновки дослідження будуть корисними для педагогів й адміністративного корпусу, які спонукатимуть викладача до самовдосконалення.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ракітянська Л.
Назва : Формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі професійної підготовки: результати констатувального експерименту [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 4. - С. 42-46. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.4246 (Шифр Н057263/2019/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.4246
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний інтелект--констатувальний експеримент--учитель музичного мистецтва
Анотація: Стаття присвячена проблемі формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі професійно-фахової підготовки та аналізу її сучасного стану в контексті завдань модернізації вищої педагогічної освіти. Окреслено мету, завдання та діагностичні методи констатувального експерименту за участю студентів старших курсів – першого (бакалаврського), другого (магістерського) рівнів денної та заочної форми навчання, вчителів музичного мистецтва. Зазначено, що аналіз нормативних документів закладів вищої освіти України, що здійснюють підготовку фахівців за спеціальністю «Музичне мистецтво», засвідчив відсутність спеціальних навчальних дисциплін, спрямованих на формування емоційного інтелекту майбутнього вчителя. Разом з тим навчальними планами підготовки фахівців соціономічних професій такі дисципліни передбачені. Спеціально розроблені за блоками питання анкети дозволили вивчити думку респондентів щодо обізнаності з поняттям «емоційний інтелект», розуміння його сутності, характерних ознак, їх наявності в опитаних та доцільності їх формування як інтегральної, індивідуально-особистісної й професійно значущої якості сучасного вчителя. Результати опитування показали, що переважна більшість респондентів не знайомі з поняттям «емоційний інтелект», хоча на питання про доцільність оволодіння компонентами цього складного психічного утворення, більшість опитаних дали позитивну відповідь. За результатами констатувального експерименту було зроблено висновок, що сучасна професійно-фахова підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва не повною мірою відповідає вимогам розбудови нової української школи. Це потребує розроблення концепції формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва, обґрунтування її теоретико-методологічних засад, розробки і впровадження інноваційних підходів у зміст та організацію їх професійно-фахової підготовки.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Bulvinska O., Khanykina N.
Назва : Interactive methods in communicative education [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 4. - С. 68-73. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.6873 (Шифр Н057263/2019/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.6873
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Анотація: У статті розглядається проблема використання активних методів і форм навчання і викладання, які засновані на взаємодії між учнями, у комунікативній освіті. Комунікативна освіта розуміється як процес формування комунікативних знань, умінь, компетентостей, розвиток комунікативних якостей особистості і накопичення професійно-комунікативного досвіду взаємодії з оточуючими, які потрібні фахівцеві для успішної професійної діяльності в соціокультурному середовищі. Емпіричний матеріал дослідження був зібраний методом опитування науково-педагогічних працівників з українських університетів. Респондентам були запропоновані питання, згруповані у 2 блоки. У першому блоці опитані мали вибрати інтерактивні методи, що використовуються ними в освітньому процесі. Другий блок був присвячений розумінню ефективності інтерактивних методів. Результати дослідження підтвердили: незважаючи на нові освітні тенденції, викладачі недостатньо використовують в освітньому процесі інтерактивні методи і форми (за винятком лекції-діалогу і семінару-дискусії). Інші інтерактивні методи менш популярні серед викладачів університетів, що свідчить про деяку одноманітність у виборі цих методів і недостатню обізнаність викладачів про них. Результати опитування науково-педагогічних працівників свідчать також про неоднозначне розуміння ефективності інтерактивних методів. Відповідей про те, що їх слід використовувати в певних навчальних ситуаціях, в залежності від навчального матеріалу, вдвічі більше, ніж відповідей з однозначним розумінням їх ефективності. Ці результати не відповідають сучасним освітнім тенденціям, які передбачають активізацію, стимулювання та заохочення активної діяльності кожного студента в освітньому процесі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коблянська І., Костецька І.
Назва : Навички і потреби представників академічної спільноти України в контексті концепції відкритої науки [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2023. - Вип. 4. - С. 42-53. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.4 (Шифр Н057263/2023/4). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.4. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.4
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): відкрита наука--науково-педагогічний персонал--опитування--професійний розвиток--цифрові навички
Анотація: У сучасному цифровому світі, вміння працювати з даними є необхідними складниками професійної компетентності дослідника. Моніторинг та оцінка розвиненості відповідних знань та навичок, а також потреб науковців у цих сферах мають бути основою розробки програм професійного розвитку та підвищення кваліфікації. Дане дослідження презентує результати опитувань науково-педагогічних працівників щодо знань та навичок роботи з даними та інтернаціоналізації дослідницької роботи, проведених авторами під час реалізації освітнього проєкту «Сприяння розвитку емпіричних академічних досліджень в Україні» (Enhancing Empirical Academic Research in Ukraine, ERIKA) у 2023 р. Загалом у навчальних сесіях проєкту (березень та жовтень 2023 р.) прийняли участь понад 60 осіб з 13 регіонів України, що представляли 29 закладів освіти. До опитувань долучились понад 50 осіб. Учасники опитувань представляють різні галузі наук, позиції в кар’єрній ієрархії (старший викладач, доцент, професор, завідувач кафедри та ін.) та мають різний рівень освіти (магістр, кандидат наук, доктор наук). Результати дослідження свідчать про те, що більшість респондентів лише поверхнево обізнані з концепцією відкритої науки, не мають розвинених навичок роботи з різними форматами файлів, пошуку даних, належного оформлення цитувань та поширення результатів досліджень з використанням цифрових сервісів. Разом із тим встановлено, що дослідники мають високу мотивацію щодо отримання цікавих наукових результатів та участі в процесах інтернаціоналізації. Це свідчить про важливість та актуальність створення добре продуманих програм професійного навчання та підвищення кваліфікації науковців для повноцінної реалізації науково-дослідного потенціалу та успішної інтеграції України в Європейський дослідницький простір.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горбенко Г., Борзаківська К.
Назва : Застосування інтерактивних online та offline засобів у формуванні бренду освітньої установи: практичний аспект [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2018. - Вип. 1/2. - С. 73-79. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)7379 (Шифр Н057263/2018/1/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)7379
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): брендинг--імідж--інтерактивні засоби--заклад освіти
Анотація: У статті на практичному прикладі визначено роль застосування інтерактивних засобів у формуванні бренду освітньої установи. Особливу увагу приділено використанню методу опитування та моніторингу для з’ясування рівня освіченості з поданого питання цільових груп. Проведено PR-аудит іміджу Київського університету імені Бориса Грінченка з метою визначення найефективніших засобів формування бренду освітньої установи. Посилаючись на проведене дослідження та потреби цільових груп, розроблено концепцію та програму Форуму «Бренд освітньої установи: від задуму до популярності». Завдяки реалізації Форуму та дослідженню вражень учасників від заходу, обґрунтовано необхідність навчання представників сфери освіти базовим навичкам формування та просування бренду освітньої установи
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Andrushchenko I.
Назва : Development of English language student teachers’ phonetic competence in times of crisis [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2023. - Вип. 4. - С. 32-41. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.3 (Шифр Н057263/2023/4). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.3. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.3
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вибіркова дисципліна--екстрене дистанційне навчання--кризові умови--майбутні викладачі--фонетична компетентність
Анотація: Стаття присвячена специфіці формування фонетичної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови в кризових умовах. У статті акцентується увага на тому, що опанування фонетикою англійської мови відіграє важливу роль для майбутніх викладачів англійської мови, оскільки їхня здатність коректно артикуляційно та інтонаційно оформлювати власні висловлювання і розуміти мовлення інших, яка базується на складній динамічній взаємодії відповідних знань, навичок та загальної мовної свідомості і фонетичної усвідомленості, є фундаментальною. Розглянуто різницю між поняттями «дистанційне навчання» та «екстрене дистанційне навчання». У статті описано, яке програмне забезпечення використовувалося під час викладання вибіркової дисципліни «Лінгвориторика англомовного академічного дискурсу: фонетичний аспект» студентам IV курсу, які навчалися за спеціальністю 014 Середня освіта у дистанційному форматі в кризових умовах, що були спричинені пандемією COVID-19 і збройною агресією російської федерації проти України. Представлено мету вивчення вибіркової дисципліни та очікувані результати її вивчення, детально описано, що слугувало навчальним матеріалом та які завдання виконували студенти-майбутні викладачі англійської мови під час практичних занять та самостійної роботи для формування у них фонетичної компетентності в дистанційному форматі. У роботі також наведені результати опитування випускників бакалаврату, які обирали зазначену вибіркову дисципліну, щодо ефективності організації її вивчення для формування фонетичної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови в кризових умовах. У статті також представлено, які фактори викликали найбільше труднощів під час опанування дисципліни й наведено рекомендації та побажання щодо покращення викладання вибіркової дисципліни, спрямованої на розвиток фонетичної компетентності в кризових умовах.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

16.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Венгер, Елена, Волнянский, Антон, Герух, Виктория, Дадочкина, Кислицин, Малыш, Роденко, Рольский, Степанова, Тараненко, Шилов
Назва : Эффективность маркетинга: оценить трудно, но подобная оценка необходима : результати бліц-опитування експертів
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 4. - С. 10-18 (Шифр М772184/2017/4)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ефективність маркетингу--показники ефективності--ефективність маркетингової діяльності
Знайти схожі

17.

Форма документа :
Шифр видання :
Назва : Філософська періодика очима фахової спільноти. Опитування "Філософської думки"
Місце публікування : Філософська думка. - 2017. - № 6. - С. 14-37 (Шифр Ф008958/2017/6)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): філософська періодика
Знайти схожі

18.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Голуб, Андрій
Назва : Настрій Донбасу, наприкінці квітня Мінінформполітики оприлюднило результати дослідження громадської думки мешканців Донеччини. За даними організаторів, опитування провели по обидва боки лінії розмежування
Місце публікування : Український тиждень. - Київ: ТОВ "Український тиждень", 2018. - № 18. - С. 8-13 (Шифр У770933935/2018/18)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): донбас
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Соколова, Світлана, Данилевська, Оксана
Назва : Мовна ситуація в школах України
Місце публікування : Українська мова: науково-теорет. журнал/ Національна академія наук України Інститут української мови. - Київ: Інститут української мови НАН України, 2018. - N 3. - С. 3-27. - ISSN 1682-3540 (Шифр У616793/2018/3). - ISSN 1682-3540
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовна ситуація--мовна політика--середня освіта--українська мова--мова національної меншини--мовне середовище--масове опитування--мовні преференції
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Жимолостнова, Вероніка, Басов, Віктор, Ботушанська, Ольга
Назва : Нова методика розрахунку кількості респондентів під час проведення соціологічного опитування в бібліотеці
Місце публікування : Вісник Книжкової палати: науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ: КПУ, 2019. - N 2. - С. 26-29. - ISSN 2076-9326 (Шифр В890024/2019/2). - ISSN 2076-9326
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бібліотека--соціологічне опитування--формула--респонденти--вибіркова сукупність--довірча ймовірність--теорія ймовірностей
Знайти схожі

21.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Zamotaieva N.
Назва : Gender approach to education organization in higher military educational institution
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 1. - С. 11-16. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.1116 (Шифр Н057263/2019/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.1116
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гендерний--освітній процес--військова школа--gender--educational process--higher military educational institution.
Анотація: Стаття присвячена актуальному питанню концептуалізації гендерного підходу щодо підготовки військових спеціалістів у вищому військовому навчальному закладі. Проаналізовано сучасні наукові погляди на сутність ґендерної та гендерної політики до Збройних Сил України, доведено необхідність її реалізації у системі підготовки військових спеціалістів із вищою освітою. Було встановлено, що перехід до компетентної освітньої парадигми та стандартів НАТО спонукає до необхідності впровадження нової моделі навчального процесу у вищих військових школах на основі ґендерного підходу, який повинен складатися з узгоджених та взаємовизначених структурних компонентів, таких як: цільовий, мотиваційний, індуктивний, аксіологічний, ресурсний, підгруповий на основі діяльності, технологічний, контрольно-корекційний та продуктивний. На основі проведеного опитування ефективність розробленої моделі залежить від дотримання набору принципів та підходів до її практичної реалізації. Встановлено психолого-педагогічні умови, що забезпечують продуктивну гендерну взаємодію у навчальному процесі вищого військового навчального закладу
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

22.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Соколова, Світлана, Залізняк, Ганна
Назва : Особливості сучасної мовної ситуації України у дзеркалі соціології та соціолінгвістики
Місце публікування : Українська мова: науково-теорет. журнал/ Національна академія наук України Інститут української мови. - Київ: Інститут української мови НАН України, 2018. - N 2. - С. 3-19. - ISSN 1682-3540 (Шифр У616793/2018/2). - ISSN 1682-3540
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовна ситуація--фокус-групове дослідження--масове опитування--взаємодія мов--аксіологічні ознаки--державна мова--мовна політика
Знайти схожі

23.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Карпельова, Ірина, Шуневич, Оксана
Назва : Упровадження технологій розвитку критичного мислення на уроках вивчення творчості Олександра Довженка
Місце публікування : Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах: науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ, 2018. - N 12. - С. 16-25 (Шифр Д357007/2018/12)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток критичного мислення--компетентісне навчання--випереджувальне завдання--опитування--проблемні питання--інтерактивна вправа
Знайти схожі

24.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кучер Н.
Назва : Підготовка соціальних педагогів до проєктної діяльності в системі післядипломної освіти: педагогічні умови [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2023. - Вип. 3. - С. 37-46. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.3.4 (Шифр Н057263/2023/3). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.3.4. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.3.4
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Анотація: Мета статті полягає в теоретичному обґрунтуванні педагогічних умов підготовки соціальних педагогів до проєктної діяльності в післядипломній освіті. Визначено педагогічні умови підготовки соціальних педагогів до проєктної діяльності як чинники, обставини, необхідні й достатні для організації і проведення такої підготовки. Виокремлено основні педагогічні умови: оновлення змісту курсів підвищення кваліфікації інноваційними модулями, що забезпечують когнітивну основу готовності соціальних педагогів до проєктної діяльності; вмотивованість соціальних педагогів до впровадження проєктної діяльності у соціально-педагогічну роботу; використання інноваційних технологій у процесі соціально-педагогічної роботи; підвищення ефективності методичного супроводу підготовки соціальних педагогів у післядипломній освіті. Визначені педагогічні умови забезпечують ефективний розвиток професійної компетентності соціальних педагогів і спрямовують їх на подальше професійне зростання. Наведено результати опитування соціальних педагогів по їх відношенню до проєктної діяльності. Встановлено, що більше половини респондентів на курсах підвищення кваліфікації були ознайомлені з елементами проєктної діяльності, незначна частина соціальних педагогів отримала інформацію про специфіку проєктної діяльності під час неформальної освіти: вебінарах, майстер-класах. Доведено, що реалізація визначених педагогічних умов потребує оновлення освітньо-професійних програм підготовки соціальних педагогів в закладах та установах вищої і післядипломної освіти, використання інноваційних педагогічних технологій у процесі підготовки, внесення новоутворень у традиційну систему навчання соціальних педагогів на курсах підвищення кваліфікації.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

25.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Golzar J., Miri M. A.
Назва : Servant leadership principles in collegial level: efl students’ reported experiences in Afghanistan [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 2. - С. 91-103. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.13 (Шифр Н057263/2020/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.13
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісне зростання--лідерство-служіння--розбудова громади
Анотація: Стаття присвячена дослідженню використання викладачами університету принципів лідерства-служіння на основі опитування студентів. Дослідження зосереджувалось на чотирьох вибраних принципах: слухання, переконання, відданості особистісному зростанню кожного та розбудові громади. Було перевірено співвідношення цих принципів та вивчено взаємозв’язок між результатами опитування про використання названих принципів, статтю респондентів та терміном навчання в університеті. У дослідженні взяли участь 111 студентів першого і другого курсів факультету літератури та гуманітарних наук Університету Герату (Афганістан). Анкета була відправлена студентам після проведення пілотного дослідження, перевірки тесту на надійність та застосування формули розміру вибірки. Студенти відповіли на запитання онлайн-анкети щодо використання викладачами 4 принципів лідерства-служіння. Якісні дані були зібрані методом інтерв’ю в 11 студентів. Результати показали, що рівень використання принципів лідерства, що практикуються в освітньому процесі, був досить високим, за винятком відданості особистісному зростанню кожного (M = 3,6), що також було підтверджено студентами під час інтерв’ю. Дослідження також виявило, що стать студентів не є важливим фактором, що впливає на відповіді, в той час як термін навчання в університеті впливає на повідомлення студентів про використання викладачами принципів лідерства-служіння під час навчання: другокурсники відмітили вищий рівень їх використання порівняно з першокурсниками. Більше того, принципи виявилися співвіднесеними після проведення тесту на кореляцію Пірсона. У статті представлені висновки, зроблені в результаті дослідження, та пропозиції щодо подальшого удосконалення використання принципів лідерства-служіння в освітньому процесі, зокрема створення центрів лідерства в закладах вищої освіти і проведення тренінгів з лідерства-служіння для студентів і викладачів для підвищення якості вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

26.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ващенко Л.
Назва : Навчальний діалог як метод формувального оцінювання результатів навчання школярів [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2023. - Вип. 1. - С. 105-113. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.9 (Шифр Н057263/2023/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.9
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальний діалог--оцінювальні бесіди--результати навчання--формувальне оцінювання
Анотація: У статті розглянуто використання навчального діалогу для організації формувального оцінювання та оцінювальних бесід. Мова йде про навчальний діалог як метод навчання, своєрідну форму міжособистісного спілкування, в якому відбувається обмін досвідом, відповідними знаннями та вміннями. Роль навчального діалогу в організації формувального оцінювання полягає у створенні навчального середовища, в якому в учнів формуються уміння міркувати та розв’язувати проблеми. Дослідження, проведене серед педагогів та учнів, дає підстави зробити висновок про те, що навчальний діалог використовується у вітчизняній шкільній практиці, проте для оцінювання результатів навчання натепер не знаходить широкого використання. Лише третина опитаних вчителів біології визнали, що для оцінювання результатів навчання використовують діалоги. Половина педагогів, які взяли участь у дослідженні, вважають, що вони мають достатньо знань та практики для організації оцінювання. Навчальні діалоги передбачають уміння учнів ставити запитання. Це уміння, пов’язане з пошуком і обробкою інформації, демонструє рівень усвідомлення учнем навчального матеріалу. Однак лише третина педагогів погодилися з тим, що вони оцінюють уміння учнів формулювати запитання. Половина вчителів біології вважають, що в їхній педагогічній практиці відсутнє оцінювання уміння учнями ставити запитання. Більшість учнів переконані, що такої практики в школі не існує. Результати опитування свідчать про різницю в поглядах педагогів та учнів на оцінювання під час навчальних діалогів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

27.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Івашньова С.
Назва : Безперервний професійний розвиток як трудова функція педагога [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 35. - С. 12-20. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.352 (Шифр П225817115/2021/35). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.352
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): безперервний професійний розвиток--здатність до навчання впродовж життя--компетентність--професія--рефлективна компетентність--трудова функція
Анотація: Стаття презентує результати теоретичного дослідження змісту й сутності терміна «трудова функція» та опитування педагогів у форматі фокус-груп. Аналіз змісту поняття «безперервний професійний розвиток» і динаміки його змін протягом професійного життя педагога дав змогу виокремити провідні компетентності, включені до змісту трудової функції.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

28.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сватенкова Т.
Назва : Мотиваційний потенціал підлітка у період дистанційного навчання [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 36. - С. 91-98. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3613 (Шифр П225817115/2021/36). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3613
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотиваційний потенціал особистості підлітків у навчальній діяльності--пандемічна криза--підлітки--психологічний потенціал особистості--сфера життєдіяльності підлітків
Анотація: У статті розкрито особливості психосоціальної ситуації розвитку підлітків в умовах пандемічної кризи і обґрунтовано гостру необхідність вивчення її впливу на сфери життєдіяльності особистості на даному віковому етапі: емоційну, мотиваційну, поведінкову, міжособистісне спілкування, фізичний стан. Проаналізовано стан проблеми у міжнародному масштабі. Визначено роль і місце мотиваційного компоненту у структурі потенціалу підлітка. Проведено ґрунтовне дослідження з використанням методики В.Е.Мільмана «Вивчення мотиваційної сфери особистості», анкетування батьків і вчителів, порівняльний аналіз успішності дітей до і під час дистанційного навчання. Розкрито фактори впливу на мотивацію підлітка та сфери, що зазнали найбільших змін у ситуації пандемічної кризи в Україні. У дослідженні прийняло участь 360 осіб 14-17 років із 10 різних шкіл Центральної, Північної та Західної України, 387 батьків відповідних дітей та 120 учителів відповідних шкіл. Опитування було добровільне, анонімне і з використанням Google form інструментів. Охарактеризовано емоційний та мотиваційний профілі особистості у структурі мотиваційного потенціалу підлітка. Показано зв’язок розвитку психологічного потенціалу підлітка з психосоціальною ситуацією, зокрема важливість відвідування підлітками школи. Розкрито особливості змін у емоційній, мотиваційній, поведінковій сферах, у сфері міжособистісного спілкування, фізичного стану. Відмічено зниження мотивації до навчальної діяльності, зменшення контактів з оточенням, інфантильність поведінки, що свідчить про поширення депресивних та кризових станів серед підлітків. Визначено сутність психологічного потенціалу підлітка. Охарактеризовано мотиваційний потенціал підлітків у навчальній діяльності як базовий у структурі психологічного потенціалу особистості, діагностовано мотиваційний та емоційний профілі особистості підлітка. Доведено залежність розвитку мотиваційного потенціалу підлітків у навчальній діяльності від особливостей психосоціальної ситуації, пов’язаної з карантинними заходами.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

29.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Родіна Н.
Назва : Формування готовності практичних психологів до роботи в інклюзивному середовищі [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 3. - С. 70-77. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.9 (Шифр Н057263/2022/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.9
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивне середовище--практичні психологи--особливі потреби--фахова компетентність
Анотація: У статті висвітлено проблему формування готовності практичних психологів до роботи в умовах інклюзивного середовища, зроблено аналіз наукових напрацювань з окресленої проблеми. Подано основні підходи до тлумачення сутності готовності практичних психологів до професійної діяльності, а також компоненти (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний), відповідні критерії (усвідомлення та сприйняття, толерантне ставлення, активна діяльність; загальні знання про сутність психологічного супроводу в інклюзивному середовищі, технологічні знання про діагностування і моніторинг освітніх потреб у дітей з проблемами; діагностична, профілактична, корекційно-освітня, консультативна, просвітницька діяльність) та напрями роботи фахівців з клієнтами в інклюзивному середовищі. Приділено увагу характеристиці складників сформованості готовності практичних психологів до означеного виду діяльності. Підібрано ефективні методи та технології для кожного складника готовності: психологічно-педагогічного спостереження, акцентування, опитування, інтерв’ювання, контрольні роботи ІНДЗ). Закцентовно увагу на складнощах у процесі попередження конфліктної ситуації та помилках корекційно-розвивальних послуг для людей з типовими освітніми проблемами. Визначено перспективи подальшого дослідження, зокрема введення до освітньої програми навчальних дисциплін, які б розширювали фахову компетентність практичних психологів у процесі надання психологічного супроводу клієнтам в інклюзивному середовищі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

30.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Різак Г.
Назва : Методика організації і проведення лабораторних робіт у викладанні фармацевтичної хімії для студентів спеціальності "Фармація, промислова фармація" [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 4. - С. 54-60. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.5 (Шифр Н057263/2022/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.5
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): віртуальне середовище--мультимедійна лекція--фармацевтична освіта--цифрові технології--практикум
Анотація: Актуальність наукової теми ґрунтується на пошуку та вирішенні проблем підбору та удосконалення методики організації і проведення лабораторних робіт при викладанні фармацевтичної хімії для студентів спеціальності «Фармація». Мета статті полягає у дослідженні особливостей процесу викладання дисципліни «Фармацевтична хімія» для студентів спеціальності «Фармація, промислова фармація». У процесі проведеного опитування студентів денної форми навчання виявлено проблеми під час вивчення фармацевтичної хімії та окреслено шляхи удосконалення методики лабораторних робіт. Здійснено розробку методичного інструментарію для підвищення рівня викладання фармацевтичної хімії для студентів спеціальності фармація, а саме: використання мультимедійних інтерактивних лекцій; розроблення електронних курсів; метод ролевих ігор; підготовка та захист курсових робіт; застосування лекцій або лабораторно-практичних занять із розглядом різних професійних ситуацій, із запропонованими хибними формулами, визначеннями, можливими механізмами реакцій. У процесі проведення формувального етапу експерименту мали місце використання віртуального освітнього середовища, мультимедійних лекцій. Сформовано перспективні напрямки удосконалення методики організації і проведення лабораторних робіт при викладанні фармацевтичної хімії для студентів спеціальності «Фармація, промислова фармація». Практична цінність роботи полягає в удосконаленні методики організації та проведення лабораторних робіт за конкретною тематикою.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)