Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=освіта дорослих<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 65
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-65 
1.


    Fedchyshyna, A.
    Features of regulatory support of non-formal adult education in the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland [Електронний ресурс] / A. Fedchyshyna. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 2. - P114-124, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
неформальна освіта -- освіта дорослих -- нормативно-правове забезпечення
Анотація: У статті здійснено аналіз нормативно-правового забезпечення неформальної освіти дорослих у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії на матеріалах чинних нормативно-правових актів урядів Англії, Шотландії, Уельсу та Північної Ірландії. Охарактеризовано сучасну систему освіти дорослих в даній країні, яка представлена закладами формальної та неформальної освіти; асоціаціями, радами та комітетами з питань освіти дорослих. Акцентовано увагу на тому, що у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії реформування освіти дорослих спрямоване на формування необхідних професійних навичок; покращення можливостей працевлаштування; модернізацію існуючої системи навчання відповідно до запитів роботодавців; створення фінансового забезпечення, яке сприятиме розширенню освітніх можливостей дорослого населення засобами неформального навчання. Автором зазначено, що в кожній країні Сполученого Королівства (Англії, Шотландії, Уельсі та Північній Ірландії) розвиток неформальної освіти дорослих має специфічні особливості: високий ступінь автономії для всіх постачальників, співробітництво та партнерство між освітніми установами і роботодавцями та інші. Представлено діяльність провайдерів освітніх послуг у сфері неформального навчання (неприбуткові, благодійні, приватні організації, університети, коледжі та інші освітні установи). Узагальнено, що реформування освіти дорослих є пріоритетним завданням британського уряду та забезпечується відповідними законодавчими актами в кожній країні з метою поширення концепції навчання протягом життя.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.
37.0(438)
L85


   
    Logic of some - selected - concepts in contemporary education (between education and perception of commited art / theatre) [Текст] / scient. ed. A. Rzymelka-Frackiewicz ; scient. ed. T. Wilk. - Torun : Wydawnictwo edukacijne Akapit, 2014. - 262 p. - ISBN 978-83-63955-19-9 : 70.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Освіта в Польщі--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
освіта дорослих -- шкільний вік -- соціальний розвиток
Дод.точки доступу:
Rzymelka-Frackiewicz, Agata \scient. ed.\
Wilk, Teresa \ scient. ed.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

3.


    Serheieva, O.
    Interconnection of higher education and adult education institutions with labour market: educational policy of the European Union [Електронний ресурс] / O. Serheieva, I. Myronova. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - P65-70, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.6570. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- глобалізація -- ринок праці -- державна політика -- освіта дорослих
Анотація: У статті розглянуто причини та передумови виникнення проблеми забезпечення взаємодії закладів вищої освіти й освіти дорослих з ринком праці на рівні освітньої політики Європейського Союзу. Визначено поняття освітньої політики Європейського Союзу, а також місце вищої освіти й освіти дорослих як складової освітньої політики держави. У статті наголошується на тому, що в наш час як ніколи актуальними стають проблеми реформування сучасної освіти й оновлення системи вищої освіти та освіти дорослих. Розвиток взаємодії вищої освіти й освіти дорослих і ринку праці є необхідною умовою для підвищення якості, ефективності та результативності функціонування освітньої системи, а також формування суспільства нового тисячоліття. У цьому контексті виникає необхідність вивчення досвіду країн, у яких створена розгалужена, науково обґрунтована та цілісна система забезпечення потреб ринку праці через його тісну співпрацю з закладами вищої освіти та освіти дорослих, зокрема країн Європейського Союзу. Сучасне суспільство в умовах глобалізації, інтеграції та модернізації має нагальну потребу впровадження і вдосконалення освіти протягом життя для конкурентоспроможності на ринку праці. Громадяни усвідомлюють важливість безперервної освіти як засобу досягнення більшого успіху в своїй кар’єрі й отримання задоволення від життя в цілому. Світ постійно змінюється, безперервно розвиваючись технологічно й інтелектуально, що призводить до нових, більш різноманітних кар’єрних можливостей. З огляду на зазначені передумови, необхідним є вивчення успішного досвіду запровадження змін в освітній політиці Європейського Союзу щодо налагодження взаємозв’язку між закладами вищої освіти та освіти дорослих з ринком праці.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Myronova, I.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Serheieva, O.
    The role of adult student’s individuality in optimization of educational process / O. Serheieva // The Modern Higher Educational Review. - 2018. - № 3. - P92-98, DOI 10.28925/2518-7635.2018.3.8 . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
освіта дорослих -- темперамент
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Sobol, N.
    Lifelong learning: music adult education / N. Sobol // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - P17-22, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.1722. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
навчання -- музична андрагогіка -- освіта дорослих -- musical studies -- adults’ education -- musical andragogy
Анотація: Протягом останніх десятиліть у сучасному світі поширеною стає ідея навчання упродовж життя, що полягає у залученні дорослих в освітній процес з метою підвищення їх професійної кваліфікації. У статті ми розкриваємо зміст освіти дорослих загалом та у мистецькій сфері зокрема, окреслюємо специфіку навчання дорослих відповідно до їх вікових особливостей, визначаємо роль викладача у процесі навчання музики дорослих. Сучасну освіту характеризує її відкритість та доступність, що передбачають розподіл системи освіти дорослих на три основні напрямки, а саме формальну, неформальну та інформальну освіту. Вони забезпечують можливість усім бажаючим отримати музичну освіту в залежності від своїх цілей та потенціалів. Нині набуває популярності формальна та неформальна музична освіта – багато дорослих починають займатися музикою як професійно, так і аматорськи в якості хобі. Для одних це стає реалізацією мрії дитинства, для інших – необхідністю для кар’єрного зростання. Однак всіх їх об’єднує бажання саморозвитку та самореалізації. Під час навчання музики у дорослого-учня має формуватися виконавська компетентність. Її набуття особистістю є однією з ключових і найважливіших показників успішного навчання музики. Зокрема, студент отримує знання, уміння, навички у музичній діяльності та досвід, що безпосередньо впливає на формування у нього правильного уявлення про рутинну та творчу роботу музиканта, вчить самостійно працювати над музичним твором, організовувати робочий простір та ефективно використовувати час для занять, формує естетичні смаки та основи художнього мислення, побудови художньої інтерпретації, виконання творів на публіку, сприяє формуванню художньо-творчої толерантності тощо. У даному дослідженні ми підкреслюємо те, що згідно з основними положеннями андрагогіки як науки про освіту дорослих, навчання музиці не обмежується віком та навпаки набуває нових характеристик в залежності від того, хто навчається – дитина чи дорослий. Але єдиною незмінно важливою ланкою у процесі навчання музиці є безпосередній зв’язок студента з викладачем на занятті
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Sysoieva, S.
    Implementation of the continuing education concept in the european educational area: regulatory provision [Електронний ресурс] / S. Sysoieva, O. Protsenko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - P78-84, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
Європейський Союз -- освіта дорослих -- неперервна освіта
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз проблематики наукових досліджень, присвячених професійній підготовці фахівців для економічної галузі. У результаті аналізу здійснено класифікацію сучасних досліджень з проблеми професійної підготовки майбутніх економістів: 1) дослідження, в яких розглядаються проблеми, що є не тільки загальними для підготовки майбутніх економістів, а й системними проблемами для підготовки інших фахівців; 2) дослідження, в яких аналізуються проблеми, що спрямовані на підготовку майбутніх економістів до певного виду діяльності, необхідної для їх професії, або стосуються засобів підвищення якості професійної підготовки майбутніх економістів, а також формування педагогічної компетентності у майбутніх фахівців економічної галузі, тобто підготовку викладачів економічних дисциплін; 3) наукові розвідки з порівняльної професійної педагогіки, що стосуються підготовки фахівців з економічних спеціальностей в інших країнах світу. Представлена класифікація наукових досліджень пов’язана з науковим ступенем, на здобуття якого подавалось дослідження: в дисертаційних дослідженнях докторського рівня піднімалися проблеми, які є системними для підготовки не тільки майбутніх економістів, а й інших фахівців. Дослідження кандидатського рівня більше спрямовані на окремі проблеми фахової підготовки майбутніх економістів. Наголошено, що досліджень, спрямованих на вивчення зарубіжного досвіду підготовки економістів, ще недостатньо, хоча належна увага приділяється таким країнам, як США, Велика Британія, Німеччина. Відзначається недостатня досліджень, спрямованих на вивчення досвіду Республіки Польща, яка є сусідом України, близька до неї культурою й історією.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Protsenko, O.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.
Шифр: T017777504/2018/3
   Журнал

The Modern Higher Educational Review [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv : Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, 2015 - . - ISSN 2518-76352617-5266 . - Виходить щорічно
2018р. № 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Korotkova, Y. Language education trends in Ukraine (late ΧΧ – early ΧΧΙ) / Y. Korotkova. - P.8-17
Кл.слова: мовна освіта, іноземні мови, сертифікація
Stronskyy, H. Polish societies role in the “third sector” development in Volyn / H. Stronskyy, H. Panyshko. - P.18-25
Кл.слова: полонія, третій сектор, громадські організації
Durdas, A. Higher education in France: historical development / A. Durdas. - P.26-32
Кл.слова: елітні школи, приватні установи, державні установи
Kaminska, М. Trends in continuing education of teachers in European education systems / М. Kaminska. - P.33-44
Кл.слова: освітня система, професійне навчання, неперервна освіта
Batechko, N. Engineering education quality assurance in the European educational area / N. Batechko, M. Lut. - P.45-58
Кл.слова: якість освіти, інженерна освіта, освітня програма
Pavlenko, O. Us higher engineering education: the spotlight on current trends / O. Pavlenko. - P.59-68
Кл.слова: американська інженерна освіта, вища інженерна освіта
Voyevutko, N. Masters’ degree in educational managers in the republic of cyprus: program analysis / N. Voyevutko. - P.69-80
Кл.слова: менеджери освіти, ступінь магістра
Ivashko, O. Teaching foreign languages at third-year students in Poland / O. Ivashko. - P.81-91
Кл.слова: іноземні мови, студенти третього віку
Serheieva, O. The role of adult student’s individuality in optimization of educational process / O. Serheieva. - P.92-98
Кл.слова: освіта дорослих, темперамент
Minczanowska, А. Cultural context of children and youth’s self-esteem from the Polish – Czech borderland / А. Minczanowska. - P.99-109
Кл.слова: самооцінка, прикордонна територія
Sopova, D. Conceptual bases of academic honesty formation at teachers training / D. Sopova. - P.120-126
Кл.слова: академічна чесність, плагіат, етичний кодекс
Papadopoulos, I. Investigating factors enhancing intercultural communication: from students’ writing to teachers’ practice / I. Papadopoulos. - P.110-119
Кл.слова: міжкультурна комунікація, грецька освіта, стратегії спілкування
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
37.013.3:37.014.25(082)
І 74


   
    Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи : матеріали Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2015 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Гуманітарний інститут. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - 259 с. - 81.94 грн.
    Зміст:
Котенко, О. В. Сучасні тенденції розвитку системи іншомовної освіти педагога в Україні / О. В. Котенко. - С .3-11
Василевська, С. В. Соціокультурна компетентність як важлива складова іншомовної комунікативної компетентності у навчанні іноземної мови студентів / С. В. Василевська. - С .11-16
Кл.слова: соціокультурна компетентність, іншомовна комунікативна компетентність, міжкультурне спілкування
Волкова, Л. В. Основні принципи реалізації комунікативного підходу у процесі вивчення іноземної мови / Л. В. Волкова. - С .17-23
Кл.слова: іншомовна комунікативна компетенція, професійна підготовка, вивчення іноземної мови
Гончарова, О. М. Реалізація засад тематичного підходу до навчання іноземних мов молодших школярів / О. М. Гончарова. - С .23-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тематичний підхід, інтеграція, іноземна мова
Гордєєва, А. Й. Метод повної фізичної реакції як один з ефективних методів формування іншомовної компетентності молодших школярів / А. Й. Гордєєва. - С .28-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: молодші школярі, англомовна компетентність, метод повної фізичної реакції
Груша, А. М. Диференціація та індивідуалізація навчання англійської мови учнів гімназії: проблеми і шляхи вирішення / А. М. Груша. - С .33-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: індивідуалізація, диференціація, стратегія
Жабська, О. П. Автентичні тексти як засіб навчання читанню іноземною мовою учнів початкової школи / О. П. Жабська. - С .39-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: читання, автентичні тексти, методи роботи над текстом
Котченко, Т. Є. Письмо як невід’ємна складова формування комунікативних навичок студентів при вивчені німецької мови / Т. Є. Котченко. - С .44-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: письмові навички, мовленнєва діяльність, графічні засоби
Кривич, М. Л. Диверсифікація змісту іншомовної освіти / М. Л. Кривич, С. В. Загорулько, О. В. Гладик. - С .51-59
Кл.слова: диверсифікація освіти, іншомовна освіта, іншомовна підготовка
Лавриненко, Н. М. Освітній потенціал мас-медіа на уроках англійської мови у початковій школі / Н. М. Лавриненко. - С .59-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: учні початкової школи, навчання англійської мови, сучасні технології
Маслова, Т. Б. Прагматична складова іншомовної компетентності / Т. Б. Маслова. - С .66-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна компетентність, мовленнєва діяльність, іноземна мова
Покорська, О. П. Білінгвальне навчання як ефективна модель вивчення іноземної мови молодшими школярами / О. П. Покорська, І. В. Бесараб. - С .72-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: білінгвальне навчання, вивчення іноземної мови, молодші школярі
Пономаренко, Н. М. Розвиток фонетичних навичок учнів початкової школи на уроках англійської мови / Н. М. Пономаренко. - С .79-85. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фонетичні навички, початкова школа, англійська мова
Рогальська-Яблонська, І. П. Компетентнісний підхід як методологічний принцип професійної діяльності педагога / І. П. Рогальська-Яблонська. - С .86-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентнісний підхід, компетентність, професійна діяльність
Тітова, О. В. Специфіка застосування диференційованих завдань у навчанні аудіювання молодших школярів на уроках англійської мови / О. В. Тітова. - С .93-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: диференціація, диференційовані завдання, аудіювання
Knyshevytska, L. V. Teaching English with Games and Simulations / L. V. Knyshevytska. - С .99-103
Кл.слова: мовні навички, цілісний підхід, симуляція
Sinelnyk, I. P. Prospective Primary School Teachers’ Education for Communicative Tolerance / I. P. Sinelnyk. - С .104-109. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іноземна мова, толерантність, іншомовна комунікативна компетентність
Івашньова, С. В. Розвиток іншомовної професійної компетентності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти / С. В. Івашньова. - С .110-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна компетентність, іншомовна компетентність, підвищення кваліфікації
Искакова, А. Т. Психологические особенности формирования иноязычной коммуникативной компетентности студентов как условие успешности их профессионального самопроектирования / А. Т. Искакова, О. Н. Гринева. - С .116-120. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іншомовна комунікативна компетентність, студент, особистість
Квятковська, Ю. А. Психолого-педагогічні засади формування іншомовної освіти сучасного вчителя зарубіжної літератури / Ю. А. Квятковська. - С .121-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психолого-педагогічні засади, іншомовна освіта, сучасний вчитель
Костенко, В. Г. Напрямки подолання комунікативних перешкод при підготовці фахівців до англомовного викладання медико-біологічних дисциплін / В. Г. Костенко, І. М. Сологор, І . В. Знаменська. - С .126-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: англомовне викладання, медико-біологічні дисципліни, комунікативні перешкоди
Кошарна, Н. В. Формування іншомовної компетентності майбутніх учителів початкової школи в змісті дисципліни "Наукова англійська мова" / Н. В. Кошарна. - С .134-138. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іншомовна компетентність, мовна освіта, магістр початкової освіти
Лагутіна, А. К. Scoring Rubrics як ефективний інструмент професійної підготовки фахівця іноземної філології / А. К. Лагутіна. - С .139-143. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рейтинг успішності, критерії оцінювання, альтернативне оцінювання
Петрик, Лада Вікторівна. Класифікація медіазасобів у науково-педагогічній літературі / Л. В. Петрик. - С .143-150. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіазасоби, початкова школа, засіб навчання
Руднік, Юлія Вікторівна. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов / Ю. В. Руднік. - С .150-158. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зміст професійної підготовки, майбутній вчитель початкової школи, іноземні мови
Соломаха, Анжеліка Вікторівна. Комп’ютерна лінгводидактика та іншомовна освіта педагога: досвід та перспективи / А. В. Соломаха. - С .158-163. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгводидактика, іноземна мова, інформаційно-коммунікативні технології
Агафонова, Л. И. К вопросу об управлении качеством иноязычной подготовки педагогов в России / Л. И. Агафонова. - С .164-171. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іншомовна компетентність, іншомовна підготовка педагогів, управління якістю освіти
Бельмаз, Я. М. До питання професійного розвитку вчителів іноземної мови у США / Я. М. Бельмаз. - С .172-177. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний розвиток, навчання, вчитель іноземної мови
Велиева, Малахит Акпер кызы. Двуязычие в современном азербайджанском мультикультурном обществе / М. А. Велиева. - С .177-181. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: двомовність, мультикультурне суспільство, глобалізація
Лабунець, Ю. О. Міжнародний досвід виховання моральної особистості у творчості Дж. P. Р. Толкіна в контексті імплементування в іншомовну освіту / Ю. О. Лабунець. - С .181-189. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Толкін Дж. Р. Р., про нього, іншомовна освіта, виховання моральної особистостості
Лебедева, Л. А. Особенности профессиональной подготовки будущего педагога начального образования к работе в условиях полиязыковой и поликультурной среды Республики Казахстан / Л. А. Лебедева. - С .189-194. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: багатомовність, Республіка Казахстан, триєдність мов
Лобода, Ольга Володимирівна. Досвід іншомовної дошкільної освіти у Румунії / О. В. Лобода. - С .195-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта в Румунії, іншомовна дошкільна освіта, іноземні мови
Молодиченко, В. В. Міжнародний досвід упровадження сучасних освітніх технологій у навчальний процес ВНЗ з іншомовної підготовки педагогів у контексті побудови атрактивних педагогічних відносин / В. В. Молодиченко, Н. А. Молодиченко. - С .208-218. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальний процес у ВНЗ, упровадження освітніх технологій, іншомовна підготовка педагогів
Плужник, І. В. Організація навчання англійської мови в Японії / І. В. Плужник. - С .219-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчання в Японії, освіта в Японії, навчання англійської мови в Японії
Ситник, О. І. Основні підходи до вивчення тенденцій в освіті / О. І. Ситник. - С .226-234. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тенденція, освіта дорослих, тенденційність
Талалай, Ю. О. Вивчення другої іноземної мови учнями старших класів у Чеській Республіїді в умовах мультилінгвізму / Ю. О. Талалай. - С .234-242. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта в Чеській Республіці, друга іноземна мова, мультилінгвізм
Шараєва, М. Л. Стажування викладача в іноземному університеті як вимога часу / М. Л. Шараєва. - С .243-249. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іноземний університет, інтернаціоналізація освіти, стажування викладача
Головатенко, Т. Ю. Варіативні моделі підготовки вчителів до навчання іноземних мов дітей молодшого шкільного віку в Німеччині / Т. Ю. Головатенко. - С .250-257. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта в Німеччині, навчання іноземних мов, молодші школярі
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--вища освіта--матеріали конференції--Збірники

   Методика навчання іноземних мов


Кл.слова (ненормовані):
професійний розвиток -- євроінтеграція -- сучасний вчитель -- комунікативна толерантність -- метод геймізації -- освіта
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

9.


    Аніщенко, О.
    Післядипломна освіта: вектори розвитку в українському освітньому просторі [Електронний ресурс] / О. Аніщенко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 2. - С. 7-16, DOI 10.28925/1609-8595.2022.2.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
освіта дорослих -- післядипломна освіта -- освітні послуги -- індивідуальні потреби
Анотація: Автором статті обгрунтовано вектори розвитку післядипломної освіти в Україні (освітній, культурно-просвітницький, консультативний, волонтерський). Науковий пошук скеровано на виявлення та аналіз актуальних напрямів та особливостей розвитку післядипломної освіти в українському освітньому просторі, що зумовлюються впливом зовнішніх і внутрішніх чинників та унаочнюють позитивні й негативні тенденції її розвитку, дозволяють спроєктувати перспективи цієї сфери освіти з урахуванням можливостей суттєвого розширення діапазону освітніх послуг тощо. Цілісність розгляду феномену післядипломної освіти досягнуто шляхом увиразнення взаємозв’язку післядипломної освіти з розвитком суспільства, системою освіти дорослих у цілому через аналіз теоретичних, організаційно-процесуальних і змістових аспектів її розвитку. Обгрунтовано висновок про те, що потреби в освіті й навчанні, перепідготовці, підвищенні кваліфікації упродовж усього життя є одними з основних потреб людини у суспільстві знань. Акцентовано увагу на тому, що післядипломна освіта є важливою складовою освіти дорослих у системі ціложиттєвого навчання. Охарактеризовано сутність і значення післядипломної освіти у контексті професійного розвитку особистості. Окреслено сучасний стан і проблеми розвитку післядипломної освіти. Наголошено, що актуальні проблеми у сфері післядипломної освіти дорослого населення в Україні зумовлені змінами (фінансово-економічного, соціально-політичного, структурного, комунікаційного характеру), спричиненими активною фазою російсько-української війни. Доведено необхідність розв’язання проблем, пов’язаних із недосконалістю нормативно-правового, а також ресурсного забезпечення (кадрами, фінансами, матеріально-технічними засобами тощо) післядипломної освіти. Обґрунтовано доцільність постійного оновлення напрямів, змісту і форм організації навчання відповідно до індивідуальних потреб слухачів, актуалітетів розвитку демократичного суспільства в Україні, потреб економічного та соціального розвитку держави.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.
37.018
Б 61


   
    Біла книга національної освіти України / Національна академія педагогічних наук УКраїни ; редактор В. Г. Кремень. - Київ : Інформаційні системи, 2010. - 340 с. - ISBN 978-966-2249-21-7 : 25.00 грн., 45.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Організація освіти--Україна

   Професійна освіта


Кл.слова (ненормовані):
демократична освіта -- саморозвиток -- людиноцентризм -- система безперервної освіти -- управління розвитком освіти -- медіаосвіта -- система освіти -- дошкільна освіта -- спеціальна освіта -- модернізація освіти -- професійна орієнтація -- освіта дорослих -- вища освіта -- педагогічна майстерність -- демократизація освіти -- професійна освіта
Дод.точки доступу:
Кремень, Василь Григорович \редактор.\
Національна академія педагогічних наук УКраїни


Примірників всього: 3
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

11.


    Батечко, Н.
    Аксеологічні аспекти освіти дорослих Франції [Електронний ресурс] / Н. Батечко, А. Дурдас. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 219-232, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.219. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
освіта дорослих -- аксіологічні аспекти освіти дорослих -- ціннісні орієнтири освіти дорослих
Анотація: В статті обґрунтовано аксіологічні аспекти освіти дорослих у Франції в контексті тенденцій сучасного європейського освітнього простору. Проаналізовано особливості освіти дорослих у Франції, форми і методи її організації з врахуванням адаптації фахівців до швидкоплинних умов праці. Виокремлено ціннісні орієнтири освіти дорослих з врахуванням соціальноекономічного та духовного розвитку французького суспільства.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Дурдас, А.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

12.


    Боярська-Хоменко, А.
    Нормативно-правове забезпечення освіти дорослих у країнах Європейського союзу / А. Боярська-Хоменко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 105-110, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.105110 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- Європейський союз -- освіта дорослих -- інформальна освіта -- неформальна освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

13.
37.09(075.8)
В 85


   
    Вступ до освітології : навчальний посібник / Міністерство освіти і науки України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка ; упоряд.: В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. - Київ : ВП "Едельвейс", 2017. - 382 с. - ISBN 978-966-2748-97-0 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освітологія

Кл.слова (ненормовані):
освітологія -- освіта -- едукологія -- наукове дослідження -- філософія освіти -- освітня політика -- соціологія освіти -- культурологія освіти -- освітні системи -- освітній простір -- освіта дорослих
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \упоряд.\
Сисоєва, С. О. \упоряд.\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

14.


    Дараган, Тетяна.
    Освіта впродовж життя - ключовий генератор розвитку людства / Т. Дараган, О. Власюк // Вища школа : науково-практичне видання. - 2019. - № 11. - С. 38-49. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366

Кл.слова (ненормовані):
освіта в продовж життя -- безперервна освіта -- освіта дорослих -- асоціації освітніх центрів -- провайдери освітніх послуг
Дод.точки доступу:
Власюк, Оксана


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

15.


    Закревська, C.
    Забезпечення якісного розвитку неформальної освіти дорослих / C. Закревська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3/4. - С. 125-129, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)125129 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
освіта дорослих -- якість освіти -- державне забезпечення
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

16.
   001.32:37
   З-42


   
    Звіт про діяльність Національної академії педагогічних наук України в 2016 р. та в період 2012-2016 рр. [Текст] / Національна академія педагогічних наук України ; за загальною редакцією В. Г. Кременя. - Київ : Педагогічна думка, 2017. - 544 с. - ISBN 978-966-644-410-6 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наукова діяьність--Наукові установи--Академія

   Педагогічні науки


Кл.слова (ненормовані):
науково-дослідна робота -- експериментальна робота -- наукові дослідження -- професійна освіта -- вища освіта -- освіта дорослих -- філософія освіти
Дод.точки доступу:
Кремень, В. Г. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

17.
378.046.4(477)
К 29


    Катюк, Я.
    Соціально-психологічні особливості навчання працівників методичних служб у процесі підвищення кваліфікації / Я. Катюк // Післядиплом. освіта в Україні. - 2015. - № 1. - С. 79–81. - Бібліогр.: 6 назв.
УДК

Рубрики: Методисти--післядипломна освіта

Кл.слова (ненормовані):
післядипломна освіта -- освіта дорослих -- методисти -- курси підвищення кваліфікації
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

18.


    Козир, М.
    Цифрові технології як інструмент консультативної діяльності в освіті дорослих [Електронний ресурс] / М. Козир, А. Іващенко. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 39(1). - С. 73-79, DOI 10.28925/2311–2409.2023.3911. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
електронна пошта -- Google-chat -- консультативна діяльність -- месенджери -- освіта дорослих -- Telegram -- цифрові ресурси -- цифрові технології
Анотація: У даній статті йдеться про використання цифрових технологій як інструменту консультативної діяльності в освіті дорослих. Автори наголошують на необхідності цифрові-зації вищої освіти в Україні, адже в умовах повномасштабного вторгнення освітяни не мають втрачати на якості надання освітніх послуг здобувачам освіти трьох рівнів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Іващенко, А.


Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

19.


    Кристопчук, Тетяна Євгенівна.
    Сучасні освітні системи країн Європейського Союзу: загальна характеристика / Т. Є. Кристопчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2012. - Вип. 3/4. - С. 87-93. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
ДОШКІЛЬНА ОСВІТА -- БАЗОВА СЕРЕДНЯ ОСВІТА -- ОСВІТА ДОРОСЛИХ

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (21.08.2019р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

20.


    Кузьміч, Т. О.
    Парк педагогічних технологій як альтернативна форма навчання дорослих / Т. О. Кузьміч, Н. А. Гмизіна // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 28/30. - С. 24–29. - Бібліогр.: 10 назв.

Рубрики: Освіта дорослих--педагогічні технології--Україна

Кл.слова (ненормовані):
методичні об’єднання -- освіта дорослих -- технопарк
Дод.точки доступу:
Гмизіна, Н. А.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

21.


    Лашук, Н.
    До питання іншомовної підготовки в системі неперервної освіти [Електронний ресурс] / Н. Лашук, Л. Гречок, С. Кормільцина. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 2. - С. 91-104, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
іноземна мова -- іншомовна підготовка -- методи -- неперервна освіта -- освіта дорослих -- принципи -- стратегії
Анотація: Статтю присвячено розгляду проблем, що стосуються іншомовної підготовки дорослих в системі неперервної освіти. Дано визначення неперервної освіти згідно документів ЮНЕСКО. Виділено переваги безперервного навчання та труднощі, які необхідно враховувати в освітньому процесі дорослих, зокрема, брак часу або відсутність умов для відповідного освітнього середовища, обмеження навчання конкретними цілями та завданнями, доступ лише до спеціалізованих сегментів знань, неготовність до змін і кардинальної реструктуризації системи знань і навичок у різних умовах або контекстах. Підкреслюється важливість активізації шести навчальних компонентів (раціонального, емоційного, соціального, фізичного, метафоричного, духовного) з метою удосконалення освітнього процесу. Акцентовано увагу на принципах неперервної освіти та завданнях, які потрібно вирішити у контексті їх реалізації: які методи, прийоми та стратегії вибрати для залучення попередньої системи знань здобувачів, підвищення їх успішності, рефлексії, контролю над процесом навчання. Проаналізовано важливість іншомовної підготовки з метою формування іншомовної комунікативної компетентності та роль іноземної мови як інструмента пізнання та здобуття знань. Установлено, що іноземна мова є важливим компонентом професійної підготовки фахівців будь-якої галузі знань. Запропоновано комбінування методів розвитку критичного та креативного мислення, кооперативного навчання, проблемного, проєктного методів як ефективних для формування іншомовної комунікативної компетентності дорослих. Відмічено важливість наступності між етапами оволодіння іноземною мовою та використання «формувального оцінювання» попередньої системи знань. Запропоновано стратегії розвитку критичного мислення «ІНСЕРТ», «Знаю – Хочу дізнатися – Дізнався», створення ментальних карт для встановлення зв’язку з попередніми та здобутими знаннями, для визначення перспектив в іншомовній підготовці. Зроблено висновок, що нові підходи у професійній освіті спонукають до перегляду шляхів іншомовної підготовки фахівців через призму неперервності та збереження наступності, зв’язку з попереднім досвідом та системою знань.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Гречок, Л.
Кормільцина, С.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

22.


    Леонтьєва, І.
    Генеза андрагогічного знання: історичний [Електронний ресурс] / І. Леонтьєва. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2020. - № 34. - С. 66-72, DOI 10.28925/2311-2409.2020.34.8 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
андрагогіка -- освіта дорослих -- суспільство
Анотація: Статтю присвячено проблемі розвитку андрагогічного знання в контексті реалізації концепту «освіта протягом життя». Проаналізовано демографічні та соціально-економічні трансформації українського суспільства, що зумовили посилення уваги науковців до проблемиосвіти дорослих.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

23.


    Лопушинський, Іван Петрович.
    Державно-громадський характер управління системою освіти дорослих у Російській Федерації: перспективний досвід для України [Текст] / І. П. Лопушинський // Акмеологія в Україні: теорія і практика : збірник наукових праць. - 2013. - № 24. - С. 68-71. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ

Рубрики: Акмеологія управління

Кл.слова (ненормовані):
освіта дорослих -- управління -- досвід -- Російська Федерація

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), ГП ІБВ (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП ІБВ (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

24.


    Лук’янова, Л. Б.
    Світовий досвід та європейські тенденції законодавчого врегулювання освіти дорослих [Текст] / Л. Б. Лук’янова // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology. - Київ : Педагогічна преса, 2015. - N 1. - С. 64-69. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
освіта дорослих -- законодавство -- закони про освіту дорослих

Є примірники у відділах:
Ф2 (08.04.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (25.03.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

25.
374.7
Л 84


    Лук’янова, Лариса.
    Законодавче забезпечення освіти дорослих : зарубіжний досвід / Л. Лук’янова. - Київ : ТОВ "ДКС-Центр", 2017. - 146 с. - 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта дорослих--Законодавче забезпечення--Зарубіжний досвід

Кл.слова (ненормовані):
освіта дорослих -- міжнародний досвід -- 23 країни світу -- структура -- зміст

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

26.


    Міністерство освіти і науки України.
    Щодо підвищення кваліфікації [Текст] : лист, від 11 грудня 2018 року № 1/9-756 / Міністерство освіти і науки України // Освіта в Україні. Нормативно-правове регулювання : систематичне видання. - 2019. - № 1. - С. 39

Кл.слова (ненормовані):
післядипломна педагогічна освіта -- освітній процес -- освіта дорослих

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

27.
74.40г(4Укр)
М 29


    Мартіросян, О. І.
    Освіта дорослих на Україні : етапи становлення, реформування, оновлення ( нариси). Історико - педагогічний аспект. [Текст] : для студ. вищ. навч. закл., викл., методистів, аспірантів, науковців. / О. І. Мартіросян. - Київ : Міленіум, 2008. - 167с. - ISBN 9789668063671 : 15.00 грн.
ББК 74.40г(4Укр)

Рубрики: Педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
Освіта -- освіта дорослих -- андрагогіка -- неперервна освіта -- навчання дорослих.
Анотація: У книзі висвітлюється освіта дорослих на Україні, етапи її становлення та реформування.

Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

28.
374.7(477)
М 26


    Мартіросян, О. І.
    Розвиток освіти дорослих в Україні у 20-50-х рр. XX століття / О. І. Мартіросян. - Київ : Едельвейс, 2012. - 84 с. - 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Освіта дорослих--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
освіта дорослих -- навчальна діяльність -- система овіти

Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

29.
37.091.4
М 29


    Мартіросян, Олена Іванівна.
    Україна як символ вічних духовних цінностей (історико-педагогічні нариси) : для студентів вищих навчальних закладів, викладачів, методистів, аспірантів, науковців, працівників освіти / О. І. Мартіросян ; рецензент: Ф. Л. Левітас, О. М. Іваницька, В. І. Бобрицька ; відповідальний за випуск О. В. Черкасов ; Міністерство освіти і науки України, Київський міський педагогічний університет ім. Б. Д. Грінченка, Асоціація безперервної освіти дорослих України, Товариство "Знання". - Київ : Міленіум, 2009. - 111 с. - ISBN 966-8063-03-13 : 19.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Формування педагогічної творчості--Історія освіти

Кл.слова (ненормовані):
освіта і культура -- освіта дорослих -- розвиток педагогіки -- педагогічна спадщина -- педагогіка в україні
Дод.точки доступу:
Левітас, Фелікс Львович \рецензент.\
Іваницька, Ольга Михайлівна \рецензент.\
Бобрицька, Валентина Іванівна \рецензент.\
Черкасов, Олексій Володимирович \відповідальний за випуск.\
Міністерство освіти і науки України
Київський міський педагогічний університет імені Бориса Грінченка
Асоціація безперервної освіти дорослих України
Товариство "Знання"


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

30.
37.016(100)
Н 53


   
    Неперервна педагогічна освіта в зарубіжних країнах [Текст] : інформаційно-аналітичні матеріали / Національна академія педагогічних наук України, Відділення професійної освіти і освіти дорослих, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна ; за заг. ред. Н. М. Авшенюк. - Київ : ТОВ "ДКС Центр", 2018. - 150 с. - ISBN 978-617-7300-36-5 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Педагогічна освіта--Неперервна освіта

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні системи -- педагогічна освіта -- освіта дорослих -- професійна освіта -- молоді вчителі
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Авшенюк, Наталія Миколаївна \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України
Відділення професійної освіти і освіти дорослих
Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

 1-30    31-60   61-65 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)