Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=освітня програма<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-31 
1.

Хоружа Л. Л. Стратегія і тактика впровадження компетентнісного підходу у професійну підготовку фахівців/Л. Л. Хоружа // Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015.-С.45-54
2.

Імідж сучасного педагога - 2016г.,N 3 (Введено оглавление)
3.

Афанасьєв І. Ю. Методика підготовки спеціалістів зі зв'язків із громадськістю: польський досвід/І. Ю. Афанасьєв // Поліграфія і видавнича справа. -Львів, 2017,N N 2.-С.182-190
4.

Дошкільнятам - освіту для сталого розвитку : презентація освітньої програми в НАПН України/Ірина Стеценко // Дошкільне виховання, 2016,N № 10.-С.23
5.

Вища школа - 2017г.,N 7 (Введено оглавление)
6.

Дерека Т. Сучасні пріоритети формування професійної компетентності фахівців з фізичного виховання/Т. Дерека, В. Туманова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 3/4.-С.95-100
7.

Іванова С. В. Післядипломна педагогічна освіта в системі освіти дорослих/С. В. Іванова // Імідж сучасного педагога. -Полтава, 2016,N № 3.-С.3-5
8.

Дараган Т. Автономія вищих навчальних закладів:нормативно-правові акти, встановлені Законом України "Про вищу освіту"/Т. Дараган, Н. Тимошенко, О. Власюк // Вища школа. -Київ:Знання, 2017,N № 7.-С.40-45
9.

Практика управління дошкільним закладом - 2018г.,N 5 (Введено оглавление)
10.

Реалізовуємо особистий потенціал: законодавчі шляхи // Практика управління дошкільним закладом. -Київ:МЦФЕР- Україна, 2018,N N 5.-С.32-33
11.

Основні критерії оцінювання якості освіти/Ю. Сафонов [та ін.] // Вища школа. -Київ:Знання, 2018,N № 4.-С.49-57
12.

Святенко О. Освітня програма: п’ять запитань і відповідей/О. Святенко // Заступник директора школи. -Київ:ТОВ МЦФЕР-Україна, 2018,N № 8.-С.4-7
13.

Бугайчук А. Навчання по-новому:компетентності, наскрізні лінії та форми організації освітнього процесу/А. Бугайчук // Школа. -Київ:Шкільний світ, 2018,N № 6.-С.74-83
14.

Тарасова В. Г. Програма розвитку гімназії/В. Г. Тарасова // Управління школою. -Харків:Основа, 2018,N № 13/15.-С.6–13.
15.

Соколова І. Мета-профіль освітньої програми підготовки менеджерів освіти: результати фокус-дослідження/І. Соколова // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 4.-С.25-34
16.

Вихователь-методист дошкільного закладу - 2019г.,N 3 (Введено оглавление)
17.

Гавриш Н. Впевнений старт: гострі кути впровадження програми/Н. Гавриш, О. Хартман // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР- Україна, 2019,N № 3.-С.4-12
18.

The Modern Higher Educational Review - 2018г.,N 3 (Введено оглавление)
19.

Педагогічний процес: теорія і практика - 2019г.,N 1/2 (Введено оглавление)
20.

Стеблюк С. Особливості формування професійної компетентності у майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності/С. Стеблюк // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 1/2.-С.45-51
 1-20    21-31 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)