Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (13)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=освітнє середовище<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 80
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-80 
1.

Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2011г.,N 1 (Введено оглавление)
2.

Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства/Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - 2012
3.

Братко (Сорока) М. В. Сутнісний зміст поняття "Oсвітнє середовище вищого навчального закладу"/(Сорока) М. В. Братко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012,N № 18.-С.50-55
4.

Мартиненко С. М. Сучасні підходи до моделювання інноваційного розвитку освітнього середовища навчального закладу як педагогічної проблеми/С. М. Мартиненко, А. Г. Жукова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012,N № 18.-С.68-74
5.

Акмеологія - наука ХХІ століття/Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Українська академія акмеологічних наук. - 2014
6.

Освітнє середовище як чинник становлення обдарованої особистості. - 2014
7.

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. № 22. - 2014
8.

Братко М. В. Освітнє середовище вищого навчального закладу: пошук стратегій управління/М. В. Братко // Педагогічна освіта: теорія і практика. -Київ:Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014,N № 22.-С.15-21
9.

Кривошапка І. Стимулювання толерантної поведінки майбутніх викладачів під час навчання в магістратурі/Ірина Кривошапка // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2015,N № 1/2.-С.60–65
10.

Братко М. Концептуальні засади середовищного підходу у вищій освіті /М. Братко // Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015.-С.243-261
11.

Шапран Ю. П. Типологія освітнього середовища в умовах компетентнісно-зорієнтованої педагогічної освіти/Ю. П. Шапран, О. І. Шапран // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. т.№ 23.-С.4-10
12.

Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2015г.,N 4 (Введено оглавление)
13.

Інноваційний розвиток навчального закладу: проблеми, пошуки, знахідки/Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2016
14.

Імідж сучасного педагога - 2016г.,N 1 (Введено оглавление)
15.

Педагогічний процес: теорія і практика - 2015г.,N 1/2 (Введено оглавление)
16.

Братко М. В. Освітнє середовище вищого навчального закладу: функціональний аспект/М. В. Братко // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2015,N Вип. 1/2.-С.11-17
17.

Университет как центр культуропорождающего образования. Изменение форм коммуникации в учебном процессе/. . - 2004
18.

Імідж сучасного педагога - 2016г.,N 9 (Введено оглавление)
19.

Іваницька О. Розвиток освітнього середовища закладів середньої освіти в умовах інтеграції в європейський простір освіти/О. Іваницька, С. Редько, А. Панченко // Освітологія. -Київ:Едельвейс, 2016,N № 5.-С.94-99
20.

Кошіль О. П. Педагогічний потенціал освітнього середовища дошкільного навчального закладу/О. П. Кошіль // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. т.№27.-С.95-99
21.

Братко М. В. Управління професійною підготовкою фахівців в освітньому середовищі університетського коледжу: теорія і практика/М. В. Братко ; редактор Л. Л. Хоружа . - 2017
22.

Каракаш І. Модель інноваційного навчального закладу "Школа якісної освіти"/Іван Каракаш, Ілона Руденко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.24–27
23.

Пікалюк А. Національно-патріотичне виховання молоді засобами історичного краєзнавства та етнографії/Андрій Пікалюк // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.43–45
24.

Нерубайський В. Школа свідомого українця – орієнтир сучасної акме-педагогіки/Володимир Нерубайський // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.46–49
25.

Мельничук В. Інноваційний розвиток освітнього середовища Акме-школи/Володимир Мельничук // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.53–55
26.

Яременко С. Школа – природне середовище розвитку особистості/Станіслав Яременко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.75–77
27.

Остапенко С. Ліцей як середовище успішного особистісного розвитку/Світлана Остапенко, Наталія Степанова // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.97–100
28.

Модернізація освіти в Україні/ред. О. Овчарук. - 2004
29.

Бібліотечний форум: історія, теорія і практика - 2018г.,N 1 (Введено оглавление)
30.

Іванюк Г. Нова стратегія професійно-педагогічної освіти: європейський вимір/Г. Іванюк // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 4.-С.21-26
 1-30    31-60   61-80 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)