Пошуковий запит: (<.>K=освітнє середовище<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 80
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2011г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>2.
| Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства/Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - 2012
|
>3.
| Братко (Сорока) М. В. Сутнісний зміст поняття "Oсвітнє середовище вищого навчального закладу"/(Сорока) М. В. Братко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012,N № 18.-С.50-55
|
>4.
| Мартиненко С. М. Сучасні підходи до моделювання інноваційного розвитку освітнього середовища навчального закладу як педагогічної проблеми/С. М. Мартиненко, А. Г. Жукова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012,N № 18.-С.68-74
|
>5.
| Акмеологія - наука ХХІ століття/Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Українська академія акмеологічних наук. - 2014
|
>6.
| Освітнє середовище як чинник становлення обдарованої особистості. - 2014
|
>7.
| Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. № 22. - 2014
|
>8.
| Братко М. В. Освітнє середовище вищого навчального закладу: пошук стратегій управління/М. В. Братко // Педагогічна освіта: теорія і практика. -Київ:Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014,N № 22.-С.15-21
|
>9.
| Кривошапка І. Стимулювання толерантної поведінки майбутніх викладачів під час навчання в магістратурі/Ірина Кривошапка // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2015,N № 1/2.-С.60–65
|
>10.
| Братко М. Концептуальні засади середовищного підходу у вищій освіті /М. Братко // Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015.-С.243-261
|
>11.
| Шапран Ю. П. Типологія освітнього середовища в умовах компетентнісно-зорієнтованої педагогічної освіти/Ю. П. Шапран, О. І. Шапран // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. т.№ 23.-С.4-10
|
>12.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2015г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>13.
| Інноваційний розвиток навчального закладу: проблеми, пошуки, знахідки/Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2016
|
>14.
| Імідж сучасного педагога - 2016г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>15.
| Педагогічний процес: теорія і практика - 2015г.,N 1/2 (Введено оглавление)
|
>16.
| Братко М. В. Освітнє середовище вищого навчального закладу: функціональний аспект/М. В. Братко // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2015,N Вип. 1/2.-С.11-17
|
>17.
| Университет как центр культуропорождающего образования. Изменение форм коммуникации в учебном процессе/. . - 2004
|
>18.
| Імідж сучасного педагога - 2016г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>19.
| Іваницька О. Розвиток освітнього середовища закладів середньої освіти в умовах інтеграції в європейський простір освіти/О. Іваницька, С. Редько, А. Панченко // Освітологія. -Київ:Едельвейс, 2016,N № 5.-С.94-99
|
>20.
| Кошіль О. П. Педагогічний потенціал освітнього середовища дошкільного навчального закладу/О. П. Кошіль // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. т.№27.-С.95-99
|
>21.
| Братко М. В. Управління професійною підготовкою фахівців в освітньому середовищі університетського коледжу: теорія і практика/М. В. Братко ; редактор Л. Л. Хоружа . - 2017
|
>22.
| Каракаш І. Модель інноваційного навчального закладу "Школа якісної освіти"/Іван Каракаш, Ілона Руденко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.24–27
|
>23.
| Пікалюк А. Національно-патріотичне виховання молоді засобами історичного краєзнавства та етнографії/Андрій Пікалюк // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.43–45
|
>24.
| Нерубайський В. Школа свідомого українця – орієнтир сучасної акме-педагогіки/Володимир Нерубайський // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.46–49
|
>25.
| Мельничук В. Інноваційний розвиток освітнього середовища Акме-школи/Володимир Мельничук // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.53–55
|
>26.
| Яременко С. Школа – природне середовище розвитку особистості/Станіслав Яременко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.75–77
|
>27.
| Остапенко С. Ліцей як середовище успішного особистісного розвитку/Світлана Остапенко, Наталія Степанова // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.97–100
|
>28.
| Модернізація освіти в Україні/ред. О. Овчарук. - 2004
|
>29.
| Бібліотечний форум: історія, теорія і практика - 2018г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>30.
| Іванюк Г. Нова стратегія професійно-педагогічної освіти: європейський вимір/Г. Іванюк // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 4.-С.21-26
|
|
|