Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (13)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=освітнє середовище<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 80
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-80 
1.


    Rudnik, Y.
    Foreign language educational environment of a modern university in Ukraine [Електронний ресурс] / Y. Rudnik, L. Petryk, N. Kosharna. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 2. - P89-101, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
університет -- іншомовна підготовка -- іншомовне освітнє середовище -- цифрове середовище -- освітнє середовище
Анотація: Більшість університетів прагнуть створити сприятливе освітнє середовище відповідно до сучасних тенденцій та вимог. У роботі проаналізовано та систематизовано сутність понять «освітнє середовище» та «іншомовне середовище» на основі досліджень українських та зарубіжних вчених. Спираючись на типологію освітніх середовищ та аналіз літератури, автори статті уточнюють розуміння поняття «іншомовне освітнє середовище». З огляду на виклики сучасності, спричинені COVID-19, епохою пост-COVID-19 та війною в Україні, представлено та обговорено чинники, що впливають на трансформацію сучасного освітнього середовища. У статті упорядковано наявні наукові розвідки з досліджуваної проблеми та представлено авторське бачення сучасного освітнього середовища сучасного університету в умовах сьогодення, яке передбачає опис технологій, що використовуються для задоволення різноманітних освітніх потреб і задоволення технологічних вимог. Таким чином, типовими рисами такого освітнього середовища є персоналізація, гнучкість, залученість, інтерактивність, доступність, а також мультисенсорний і багатомодальний досвід. Створення зазначеного середовища можливе завдяки спеціалізованій підготовці нинішнього професорсько-викладацького складу та стимулюванню та професійній підготовці майбутніх педагогів. Розкритий у статті досвід базується на роботі авторів на Факультеті педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, а саме зі студентами спеціальностей 012 Дошкільна освіта та 013 Початкова освіта.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Petryk, L.
Kosharna, N.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Іваницька, Ольга.
    Розвиток освітнього середовища закладів середньої освіти в умовах інтеграції в європейський простір освіти / О. Іваницька, С. Редько, А. Панченко // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 94-99, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.9499. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Загальна середня освіта

Кл.слова (ненормовані):
білінгвальне навчання -- європейський простір освіти -- освітнє середовище -- полікультурність
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.9499,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Редько, Сергій
Панченко, Алла


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Іванюк, Г.
    Нова стратегія професійно-педагогічної освіти: європейський вимір [Текст] / Г. Іванюк // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 4. - С. 21-26 . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
європейський вимір -- освітнє середовище -- професійно-педагогічна освіта

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.
Шифр: І426210053/2016/1
   Журнал

Імідж сучасного педагога [Текст] : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : АСМІ, 1999 - . - ISSN 2221-6316. - Виходить 10 раз на рік
2016р. № 1
Зміст:
Палкин, В. А. Особенности становления личности школьника в условиях развития информационной цивилизации / В. А. Палкин. - С.3-7
Кл.слова: информационная революция, гуманизм, сознание
Кирилюк, М. В. Інформаційно-освітнє середовище як фактор розвитку самоосвітньої компетентності вчителів / М. В. Кирилюк. - С.8-11
Кл.слова: освітнє середовище, підвищення кваліфікації
Дерев'янко, Т. Є. Зміст дослідницької культури вчителя загальноосвітнього навчального закладу / Т. Є. Дерев'янко. - С.12-14
Кл.слова: дослідницька діяльність
Теслюк, В. М. Дослідження сутності педагогічної техніки та її компонентної структури / В. М. Теслюк, Т. П. Лукерченко. - С.15-17
Кл.слова: педагогічна майстерність
Гриньова, М. В. Фінансове забезпечення і конкурентоспроможність Полтавського національного педагогічного університету Імені В. Г. Короленка / М. В. Гриньова. - С.18-21
Кл.слова: міжнародний інжиніринг, фінансова автономія, формула фінансування
Успенська, В. М. Професія "Вчитель основ здоров'я": нормативна база становлення / В. М. Успенська. - С.22-25
Кл.слова: професія, кваліфікація
Дяченко-Богун, М. М. Основні характеристики професійної компетентності майбутніх вчителів природничих дисциплін щодо реалізації здоров'язбережувальних технологій у професійній діяльності / М. М. Дяченко-Богун. - С.26-28
Гоменюк, Д. В. Сучасний стан підготовки кваліфікованих робітників для автосервісу у професійно-технічних закладах / Д. В. Гоменюк. - С.39-42
Кл.слова: професійна підготовка
Прус, Н. О. Імідж особистості як психолого-педагогічний феномен / Н. О. Прус. - С.43-45
Кл.слова: імеджелогія, образ, стереотип
Кікто, С. М. Організаційно-педагогічні засади функціонування навчальних закладів Полтавської губернії (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / С. М. Кікто. - С.46-48
Гнатенко, Я. В. Вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням: цілі та завдання дисципліни / Я. В. Гнатенко. - С.49-52
Лазоренко, Л. В. Навчання англомовного академічного мовлення майбутніх математиків із використанням технологій веб-квест / Л. В. Лазоренко. - С.53-56
Нежива, Л. Л. Урок - екзистенційний пошук (наприкладі роману В. Підмогильного "Місто") / Л. Л. Нежива. - С.57-60
Мазуренко, В. О. Формування нового світогляду підростаючого покоління засобами української наукової фантастики (за романом М. Руденка "Ковчег Всесвіту") / В. О. Мазуренко, Ю. В. Логвиненко. - С.61-64
Карапузова, Н. Д. Естетизація освітнього середовища дошкільного навчального закладу в умовах педагогічної підтримки дітей / Н. Д. Карапузова ; 65-68
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: І426210053/2016/9
   Журнал

Імідж сучасного педагога [Текст] : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : АСМІ, 1999 - . - ISSN 2221-6316. - Виходить 10 раз на рік
2016р. № 9
Зміст:
Сас, Н. М. Проблема навчання внутрішньо переміщених осіб у контексті питань "навчання протягом життя" та освітньої мобільності / Н. М. Сас, Н. М. Деньга, Ю. О. Матюха. - С.3-6
Кл.слова: професійна мобільність, соціальна мобільність
Гриньова, М. В. Формування саморегуляції навчальної діяльності студентів-переселенців / М. В. Гриньова. - С.7-10
Кл.слова: життєвий вибір, права, обов'язки
Ткаченко, А. В. Модель адаптації внутрішньопереміщених осіб до університетського середовища засобами студентського самоврядування / А. В. Ткаченко, О. В. Гурська. - С.11-15
Кл.слова: принципи субсидіарності
Дмитренко, Ю. С. Роль системи студентського самоврядування в адаптації внутрішньо переміщених осіб до університетського середовища / Ю. С. Дмитренко. - С.16-19
Кл.слова: студент-переселенець, самоорганізація, соціальна робота
Овчинникова, Ю. Ю. Роль органів студентського самоврядування в адаптації студентів-переселенців Донецького національного університету імені Василя Стуса / Ю. Ю. Овчинникова, О. В. Чмир. - С.20-22
Кл.слова: особистий розвиток, освітнє середовище, професійне становлення
Школяр, С. П. Деякі управлінські заходи адаптації університетського середовища до викликів сьогодення / С. П. Школяр. - С.23-28
Кл.слова: геополітичні проблеми, українська влада, конфліктна ситуація
Дудка, І. А. Формування активної життєвої позиції студентів-переселенців / І. А. Дудка. - С.29-32
Кл.слова: громадська активність, студенство, студентське самоврядування
Магрламова, К. Г. Медична освіта та ціннісні орієнтації майбутніх лікарів / К. Г. Магрламова. - С.33-35
Кл.слова: професійна підготовка, цінність, мораль
Кир'ян, Т. І. Використання лекційного методу навчання майбутніх медичних працівників на матеріалів науково-педагогічної спадщини вчених-медиків ХХ століття / Т. І. Кир'ян. - С.36-39
Кл.слова: навчальний процес
Боловацька, Ю. І. Залучення студентів-переселенців до волонтерської діяльності в Полтавському національному педагогічному університеті імені В. Г. Короленка / Ю. І. Боловацька. - С.40-42
Кл.слова: міграція, адаптація, проблеми
Кращенко, Ю. П. Дослідження передумов адаптації студентів-переселенців до університетського середовища / Ю. П. Кращенко, Г. Ю. Сорокіна. - С.43-46
Кл.слова: переселення, підтримка, проблеми
Демченко, Ю. Ю. Особливості адаптації студентів-переселенців у вищих навчальних закладах Полтавщини / Ю. Ю. Демченко. - С.47-48
Кл.слова: пристосування особистості, стадії адаптації
Ворона, В. П. Посттравматичний синдром та особливості його подолання: педагогіко-психологічні аспекти / В. П. Ворона, Л. І. Ворона. - С.49-52
Кл.слова: зона АТО, переселенці, психотравмуючий досвід
Жданова-Неділько, О. Г. Нейтралізація конфліктних чинників у процесі соціальної адаптації студентів / О. Г. Жданова-Неділько, Н. М. Пивовар. - С.53-56
Кл.слова: переселенці, вища школа, академічна група
Дегтярьова, І. О. Соціальна інтеграція-переселенців: нові можливості в новому виші (case-study ДНУ імені Олеся Гончара) / І. О. Дегтярьова, В. С. Лавренко. - С.57-59
Кл.слова: соціальна адаптація, студентське телебачення, факультет
Бєляєва, Н. В. Соціоадаптивний контекст іміджетворення студента-переселенця / Н. В. Бєляєва. - С.60-62
Кл.слова: імідж, тренінг, коуч-питання
Гриньова, В. С. Виховання майбутнього вчителя для нової української школи / В. С. Гриньова. - С.63-64
Кл.слова: щаслива особистість, виміри, студенти
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: І426210053/2017/8
   Журнал

Імідж сучасного педагога [Текст] : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : АСМІ, 1999 - . - ISSN 2221-6316. - Виходить 10 раз на рік
2017р. № 8
Зміст:
Зелюк, В. В. Процес децентралізації в Україні на засадах ефективного управління освітою в об'єднаних теріториальних громадах / В. В. Зелюк. - С.5-9
Кл.слова: децентралізація, управління освітою, опорна школа
Даниленко, Л. І. Інституційна спроможність загальноосвітнього навчального закладу в умовах розвитку державно-громадського управління / Л. І. Даниленко. - С.10-14
Кл.слова: інституційна спроможність, державно-громадське управління, сталий розвиток
Михасюк, О. К. Упровадження громадсько-державного управління закладом загальної середньої освіти в контексті законодавчих змін / О. К. Михасюк. - С.15-17
Кл.слова: управління, державно-громадське управління, громадсько-державне управління
Денисенко, Є. В. Управлінська культура майбутніх офіцерів як складник загальної культури фахівців військового управління / Є. В. Денисенко. - С.18-20
Кл.слова: культуролічний підхід, управління, управлінське мислення
Стрельніков, В. Ю. Досвід проведення авторських курсів у Полтавському університеті економіки і торгівлі / В. Ю. Стрельніков. - С.21-24
Кл.слова: підвищення кваліфікації викладачів, технологія кооперативного навчання, технологія інтенсивного навчання
Лебедик, Л. В. Проектування форм педагогічної підготовки майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури / Л. В. Лебедик. - С.25-28
Кл.слова: магістр, форма навчання, ділова гра
Гельжинська, Т. Я. Педагогічні умови формування організаційної компетентності майбутніх учителів технологій / Т. Я. Гельжинська. - С.29-32
Кл.слова: система, освітнє середовище, моніторинг
Момот, О. О. Критерії, показники та рівні вихованостімайбутнього вчителя у здоров'язбережувальному середовищі вищого навчального закладу / О. О. Момот. - С.33-35
Кл.слова: вихованість, критерії вихованості, рівні вихованості
Палкин, В. А. Развитие виртуальной культуры в условиях Третьей промышленной( информационной) революции / В. А. Палкин. - С.36-40
Кл.слова: цивілізація, інформаційна цивілізація, віртуальна свобода
Кравченко, С. О. Науково-педагогічний аналіз понять "компетенція" та "компетентність" / С. О. Кравченко. - С.41-47
Кл.слова: компетентнісний підхід, освіта, європейський освітній простір
Бобак, О. Б. Особливості соціально-педагогічної роботи з батьками дітей з обмеженими функціональними можливостями / О. Б. Бобак, Л. І. Смеречек. - С.48-50
Кл.слова: дитина, вади психофізичного розвитку, соціалізація особистості
Ткаченко, А. В. Фізкультурно-спортивна підготовка молоді в Україні другої половини ХХ століття як об'єкт історико-педагогічного дослідження / А. В. Ткаченко. - С.55-58
Кл.слова: методологія історико-педагогічних досдіджень, джерелознавство, педагогічна біографістика
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
37
І-66


   
    Інноваційний розвиток навчального закладу: проблеми, пошуки, знахідки : програма ІІ регіональної науково-практ. конф., 25 лютого 2016 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2016. - 4 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--вища освіта--програма

Кл.слова (ненормовані):
сутність лідерства -- освітнє середовище -- когнітивні технології -- інноваційний розвиток -- гуманітарні технології
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

8.
159.922.6:005.745(082)
А 40


   
    Акмеологія - наука ХХІ століття : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 30 травня 2014 року м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Українська академія акмеологічних наук ; редактор: В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Київський університет ім. Б. Грінченка, 2014. - 510 с. - 88.68 грн., 60.00 грн., 88.68 грн., 85.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Акмо-особистість, акме-суспільство, акме-країна / Віктор Олександрович Огнев'юк. - С .3-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: досконалість, людина, держава
Щербина-Яковлева, О. Ю. Соціально-педагогічні теорії та технології як культурний простір актуалізації акмеїстичних концептів / О. Ю. Щербина-Яковлева. - С .20-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеїстичні концепти, соціально-педагогічні теорії, соціально-педагогічні технології
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Європейські вимоги до критеріїв ефективності професійної підготовки фахівців / С. О. Сисоєва. - С .36-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: система освіти, професійна освіта, європейські освітні норми
Чернуха, Надія Миколаївна. Пріоритети успішної соціалізації особистості: у фаховій підготовці магістрантів-філологів / Н. М. Чернуха. - С .47-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, галузі акмеології, гуманітарна освіта
Пальчевський, С. С. Педагогічна акмеологія як складова загальної акмеології / С. С. Пальчевський. - С .53-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна акмеологія, акмеологічне середовище, глобальна зрілість
Яворская, Г. Х. Становление юридической акмеологии: теоретический аспект / Г. Х. Яворская. - С .63-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, прикладна акмеологія, юридична акмеологія
Караман, Станіслав Олександрович. Лінгводидактичні орієнтири у фаховій підготовці магістрантів-філологів / С. О. Караман
Кл.слова: лінгводидактична підготовка, мовознавчі дисципліни, стратегії навчання
Рибалко, Л. С. Професійне самопізнання майбутніх учителів у процесі навчальних і педагогічних практик / Л. С. Рибалко, Ю. І. Єрмак. - С .76-85. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальні практики, педагогічні практики, професійне самопізнання
Антонов, В. М. Прикладна і професійна акмеологія та кібернетичні акме-технології їх реалізації / В. М. Антонов. - С .86-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: синергетика, геронтологія, ювенологія
Антонов, В. М. Теоретико-методологічні засади тендерної акмеології / В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. - С .97-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, технологія, ґендерність
Гордій, Н. М. Емоційна зрілість старшого дошкільника до навчання у школі / Н. М. Гордій. - С .109-117. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоційна зрілість, аналіз наукових поглядів, попередження шкільної дезадаптації
Демиденко, Т. М. Самоосвіта батьків як умова ефективності виховної діяльності в родині / Т. М. Демиденко. - С .117-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогіка сімейного виховання, батьки як вихователі, самоосвіта батьків
Мельниченко, О. В. Розвиток особистості студентської молоді (європейський досвід) / О. В. Мельниченко. - С .123-130. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: розвиток особистості, студентська молодь, європейська освіта
Карпенко, Н. В. Психологічний зміст кризи віку ранньої зрілості / Н. В. Карпенко. - С .131-135. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: детермінанти кризи, симптоми кризи, психічні новоутворення
Сіткар, В. І. Акмеологічпий погляд на ритуали у сучасній спортивній субкультурі / В. І. Сіткар. - С .135-151. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: субкультура, ритуал, спорт
Черниш, А. П. Освіта — шляхи розвитку / А. П. Черниш. - С .151-162. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, профорієнтація, зміст освіти
Чорна, І. М. Дослідження механізмів впливу комп'ютерних ігор на психіку гравця / І. М. Чорна, М. Я. Чорний. - С .162-169. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психіка, геймер, віртуальна реальність
Чорна, І. М. Дослідження психологічної залежності від комп'ютерних ігор дітей підліткового віку / І. М. Чорна, М. Я. Чорний. - С .169-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комп'ютерні ігри, геймер, психологічна залежність
Руденко, Н. В. Акмеологічний підхід у навчально-виховній роботі з іноземними студентами ВТНЗ / Н. В. Руденко. - С .180-185. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічний підхід, іноземні студенти, вищі технічні навчальні заклади
Тригуб, І. І. Соціальне та психологічне консультування як складові професійної діяльності в галузі освіти / І. І. Тригуб
Кл.слова: консультування, освіта, освітологія
Яяева, Н. М. Лингводидактическая модель развития диалогической речи учащихся 5-х классов в процессе обучения крымскотатарскому языку / Н. М. Яяева. - С .192-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгводидактична модель, принципи навчання, методи навчання
Дубасенюк, Л. Л. Развитие творческого потенциала будущего учителя в условиях акмеотехнологического комплекса = / Л. Л. Дубасенюк. - С .201-210. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, акмеологічний підхід, акмеотехнологічний комплекс
Паламарчук, Лариса Борисівна. Акмеологічні ресурси розвитку творчого потенціалу особистості вчителя / Л. Б. Паламарчук. - С .210-218. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічні ресурси, особистість, розвиток
Сущенко, Людмила Петрівна. Акмеологічний ресурс розвитку творчого потенціалу особистості фахівця з фізичного виховання та спорту / Л. П. Сущенко. - С .219-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний ресурс, фахівець з фізичного виховання, творчий потенціал
Гаврилюк, C. M. Професійна підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до педагогічної творчості з позиції акмеологічного підходу / C. M. Гаврилюк. - С .227-237. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, акмеологія, творчий потенціал
Омельчук, С. А. Мовна дослідницька компетентність учня з погляду акмеологічної науки / С. А. Омельчук. - С .238-249. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дослідницька компетенція, мовна дослідницька компетентність, дослідницька діяльність
Черпак, Юрій Васильович. Петро Лесгафт як акме-особистість / Ю. В. Черпак. - С .250-257. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Лесгафт Петро, професійне акме, акме-особистість
Архіпова, С. П. Професійний розвиток майбутнього соціального працівника в освітньому просторі університету: акмеологічні аспекти / С. П. Архіпова. - С .258-270. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, професіонал, акмеологічні критерії
Голобородько, Є. П. Особливості акмеологічного розвитку учителя в системі післядипломної освіти / Є. П. Голобородько. - С .270-277. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, післядипломна освіта, розвиток учителя
Мартиненко, Світлана Миколаївна. Акмеологічний аспект діагностування готовності вчителя початкової школи до педагогічної діяльності / С. М. Мартиненко. - С .278-290. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний аспект, початкова школа, педагогічна діяльність
Малихін, О. В. Самореалізація майбутнього вчителя через систему організації самостійної навчальної діяльностіі як засіб формування його акмеологічності / О. В. Малихін. - С .291-300. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, самореалізація, акмеологія
Олексенко, В. П. Самостійна робота студента-філолога як складова його професійної підготовки / В. П. Олексенко. - С .301-312. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самостійна робота, професійна підготовка, методи навчання
Соколова, І. В. Професійна підготовка майбутнього вчителя-філолога: акмеологічне дослідження / І. В. Соколова. - С .312-322. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічне дослідження, акмеологічний підхід, акмеологічна компетенція
Тернопільська, В. І. Акмеологічні аспекти формування професійної компетентності майбутнього фахівця / В. І. Тернопільська. - С .323-330. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: студент, майбутній фахівець, професійна компетентність
Бакум, Зінаїда Павлівна. Акмеологічний ресурс проблемного підходу у підготовці фахівців української словесності / З. П. Бакум, О. В. Караман. - С .330-340. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгводидактика, проблемний підхід, проблемна ситуація
Антонюк, В. Г. Особливості застосування модульно-рейтингової технології в особистісно зорієнтованій професійній підготовці педагогів / В. Г. Антонюк. - С .341-349. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісно зорієнтована підготовка, професійно-методичні компетентності, модульно-рейтингова технологія
Іванова, О. В. Розвиток студента як особистості в аспекті професійної діяльності / О. В. Іванова. - С .349-355. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісне становлення, студентський вік, професійні здібності
Калаур, С. М. Соціально-педагогічні особливості досягнення акме-вершин майбутніми соціальними педагогами та соціальними працівниками під час навчання / С. М. Калаур. - С .355-361. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, соціальний педагог, соціальний працівник
Котенко, О. В. Формування готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов молодших школярів: акмеологічний аспект / О. В. Котенко. - С .362-370. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній вчитель початкової школи, професійне становлення, самореалізація
Кузьменко, Л. П. Фактори формування акмеологічиої культури вчителя / Л. П. Кузьменко. - С .371-377. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, акмелогічна культура, самоосвіта
Рось, Л. М. Формування мотивації навчальної діяльності студента як майбутнього фахівця / Л. М. Рось. - С .377-382. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: формування мотивації, мотиви навчання, мотиви поведінки
Марченко, О. Г. Акмеологічпі засади формування освітнього середовища у вищих військових навчальних закладах авіаційного профілю / О. Г. Марченко. - С .383-393. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічний підхід, освітнє середовище, курсант
Платонова, О. Г. Формування комунікативних умінь у професійній підготовці фахівців соціальної сфери / О. Г. Платонова. - С .394-400. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна підготовка, професійна підготовка, педагогічне спілкування
Проценко, О. Б. Акмеологічні технології саморозвитку майбутнього викладача вищого навчального закладу / О. Б. Проценко. - С .401-408. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічні технології, акмелогічний тренінг, викладач ВНЗ
Таран, О. В. Розвиток професіоналізму вихователя дошкільного навчального закладу в системі післядипломної педагогічної освіти / О. В. Таран. - С .409-417. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професіоналізм, вихователь дитячого садку, післядипломна педагогічна освіта
Терентьєва, Наталія Олександрівна. Формування нового мислення як ноосферного утворення / Н. О. Терентьєва. - С .418-423. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ноосфера, нове мислення, інноваційне мислення
Фруктова, Яна Станіславівна. Професійна компетентність фахівців з журналістики та інформації: акмеологічпий аспект / Я. С. Фруктова. - С .423-433. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна комунікація, професійна діяльність, професійна компетентність
Швед, М. С. Акмеологічинй підхід до професійної підготовки педагога / М. С. Швед. - С .434-445. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, професіоналізм, компетентність
Гайдученко, Ю. О. Самореалізація студентів на заняттях з економічних дисциплін / Ю. О. Гайдученко. - С .446-451. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самореалізація, розвиток особистості, самовдосконалення
Байбекова, Н. Р. Акмеологічпий підхід майбутніх психологів до консультативної діяльності / Н. Р. Байбекова. - С .452-457. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, майбутні психологи, консультативна діяльність
Чобітько, М. Г. Особливості формування корпоративної культури у майбутніх менеджерів / М. Г. Чобітько. - С .458-469. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: корпорація, менеджмент, рольова культура
Галус, О. М. Акмеологічний аналіз як центральна ланка акмеологічного дослідження управлінської діяльності менеджера вищого навчального закладу / О. М. Галус, В. М. Гладкова. - С .470-483. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний аналіз, ВНЗ, менеджер
Завацька, Л. М. Організація соціально-педагогічної роботи з дітьми мігрантів у загальноосвітніх навчальних закладах (акмеологічний підхід) / Л. М. Завацька. - С .483-494. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціально-педагогічна робота, діти мігрантів, загальноосвітній навчальний заклад
Сазоненко, Г. С. Управлінські акметехнології : сутність, види, особливості / Г. С. Сазоненко
Кл.слова: акмеуправління, акмепростір, акмекоманда
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Акмеологія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
соціалізація особистості -- самопізнання -- прикладна акмеологія -- емоційна зрілість -- ресурс розвитку -- самореалізація -- акмеологічна культура
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Антонов, В. М. \редактор.\
Дубасенюк, О. А. \редактор.\
Пальчевський, С. С. \редактор.\
Рибалко, Л. С. \редактор.\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Українська академія акмеологічних наук


Примірників всього: 9
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

9.
Шифр: Б060879149/2018/1
   Журнал

Бібліотечний форум: історія, теорія і практика [Текст] : науковий, інформаційний журнал. - Київ : Вид-во журналу Бібліотечний форум: історія, теорія і практика, 2015 - . - on-line. - ISSN 2518-7341. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 1
Зміст:
Завадська, Н. Сучасний образ бібліотекаря у контексті соціальних комунікацій / Н. Завадська. - С.2-4
Кл.слова: соціальні комунікації, бібліотекарь
Петрухно, Ю. Розвиток інноваційного суспільства в Україні та основні завдання бібліотек в його становленні / Ю. Петрухно. - С.5-6
Кл.слова: інноваційне суспільство, розвиток, бібліотека
Коваль, Т. Окремі аспекти впровадження міжнародних стандартів у бібліотечно-інформаційну діяльність / Т. Коваль, Л. Туровська, І. Шевченко. - С.7-8
Кл.слова: бібліотечно-інформаційна діяльність, міжнародні стандарти
Гончаренко, М. Бібліотечна статистика у контексті міжнародних стандартів: наукові підходи та бібліотечна практика / М. Гончаренко, Г. П’яткова. - С.9-10
Кл.слова: бібліотечна практика, міжнародні стандарти, бібліотечна статистика
Главчев, М. Академічна доброчесність у науковому та освітньому середовищі України: бібліотечна складова / М. Главчев, Ю. Главчева. - С.11-14
Кл.слова: академічна доброчесність, освітнє середовище, бібліотека
Білоус, В. Наукометрія в університеті: роль та місце бібліотеки / В. Білоус. - С.15-16
Кл.слова: наукометрія, бібліотека
Науменко, І. Бібліографічні продукти та послуги на сайті бібліотеки як засіб задоволення інформаційних потреб користувачів / І. Науменко. - С.17-19
Кл.слова: сайт бібліотеки, інформаціні потреби, користувачі
Соколовська, Л. Інноваційні форми рекламно-інформаційної діяльності бібліотек / Л. Соколовська. - С.20-25
Кл.слова: рекламно-інформаційна, бібліотека, інноваційні форми
Іванченко, А. Бібліографічна діяльність одеських бібліотек: розвиток та здобутки / А. Іванченко. - С.26-32
Кл.слова: одеські бібліотеки
Зніщенко, М. Українська версія УДК: від постанови уряду до перспектив її впровадження в бібліотеках України / М. Зніщенко, Л. Соляник, Н. Острікова. - С.33-38
Кл.слова: УДК, впровадження, постанова уряду
Віжічаніна, Л. Клубні об'єднання при публічних бібліотеках: історико-теоретичні та практичні аспекти / Л. Віжічаніна. - С.39-42
Кл.слова: публічні бібліотеки, клубні об'єднання
Коваль, Т. Сучасні підходи щодо забезпечення інформаційної безпеки бібліотечно-інформаційної діяльності / Т. Коваль, О. Лопата. - С.43-44
Кл.слова: інформаційна безпека, бібліотечно-інформаційна діяльність
Ткаченко, О. Українсько-польські паралелі в бібліотечному просторі / О. Ткаченко, Н. Чуприна. - С.45-47
Кл.слова: бібліотека, українсько-польські
Шевченко, О. Рік у японському стилі / О. Шевченко. - С.48-49
Кл.слова: рік Японії
Рудько, І. Видавнича діяльність Чернівецької обласної універсальної наукової бібліотеки ім. Михайла Івасюка / І. Рудько. - С.50-52
Кл.слова: видавнича діяльність
Зурлис, П. Проектная деятельность библиотек Литвы / П. Зурлис. - С.53-55
Кл.слова: проекти, бібліотеки Литви
Башун, О. VІІІ Львівський міжнародний бібліотечний форум / О. Башун. - С.56-58
Кл.слова: бібліотечний форум
Березюк, Н. Невтомний працівник на бібліографічній «ниві»: академік Дмитро Іванович Багалій / Н. Березюк. - С.59-63
Кл.слова: Багалій Д. І., бібліографія

Є примірники у відділах: всього 1 : Сервер (1)
Вільні: Сервер (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Братко, М.
    Фахові коледжі як освітній ресурсний центр розвитку людського капіталу [Електронний ресурс] / М. Братко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 4. - С. 15-36, DOI 10.28925/2312-5829.2021.42 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
заклад фахової передвищої освіти -- освітнє середовище -- фаховий коледж -- ресурсний центр -- середовищний підхід
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

11.
74.0я43
П 24


    Братко, Марія Василівна.
    Освітнє середовище вищого навчального закладу: пошук стратегій управління / М. В. Братко // Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. пр. Психологія. Педагогіка. - Київ : Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014. - № 22. - С. 15-21. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я43

Рубрики: освіта --наука--Управління--Педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- вища школа -- технології управління
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

12.


    Братко, Марія Василівна.
    Освітнє середовище вищого навчального закладу: функціональний аспект [Текст] / М. В. Братко // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2015. - Вип. 1/2. - С. 11-17. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- функції освітнього середовища -- вища освіта

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

13.


    Братко, Марія Василівна.
    Середовищний підхід у вищій освіті: методологічний аспект / М. В. Братко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2015. - Вип. 4. - С. 13-18. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
підхід -- методологія -- освітнє середовище

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1)


Знайти схожі

14.
74.0я43
П 24


    Братко, Марія Василівна.
    Сутнісний зміст поняття "Oсвітнє середовище вищого навчального закладу" / (Сорока) М. В. Братко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблем виховання НАПН України. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. - № 18. - С. 50-55. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я43

Рубрики: Вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- середовищний підхід -- розвиток особистості
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПОВНИЙ ТЕКСТ або завантажити 

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Бех, І. Д. \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Безпалько, О. В. \ред.\
Караман, Станіслав Олександрович \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

15.
377.12
Б 87


    Братко, Марія Василівна.
    Управління професійною підготовкою фахівців в освітньому середовищі університетського коледжу: теорія і практика : монографія / М. В. Братко ; редактор Л. Л. Хоружа . - Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2017. - 424 с. - ISBN 978-966-496-420-0 : 75.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
інститут освіти -- функції освіти -- професійна підготовка -- освітня місія університету -- модель освіти -- освітнє середовище -- підготовка фахівців -- управління професійною підготовкою -- управління освітою -- середовищний підхід
Дод.точки доступу:
Хоружа , Л. Л. \редактор.\
Сорока


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

16.
74.20
К 63


    Братко, Марія.
    Концептуальні засади середовищного підходу у вищій освіті / М. Братко // Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри : монографія / В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - С. 243-261. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 74.20

Рубрики: Освіта--Наука--Компетентністна освіта

Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- підхід -- теоретичні засади -- середовищний підхід
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович
Хоружа, Людмила Леонідівна
Сисоєва, Світлана Олександрівна
Чернуха, Надія Миколаївна
Терентьєва, Наталія Олександрівна
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

17.


    Братко, Марія.
    Управління освітнім середовищем вищого навчального закладу: сутність поняття [Електронний ресурс] / М. Братко // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2014. - № 3. - С. 81-88, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.8188. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
управління -- освітнє середовище -- інтелектуальна діяльність
Анотація: У статті на основі аналізу наукових підходів до тлумачення сутності понять «управління», «освітнє середовище вищого навчального закладу та з урахуванням особливостей цих феноменів сформульовано зміст поняття управління освітнім середовищем вищого навчального закладу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (11.06.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (29.11.2023р. Прим. 2 (кол. Огнев’юк) - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

18.
378.7.091.8:[316.454.52:159.923]:005.6(043.3)
Б 88


    Бровко, Катерина Андріївна.
    Формування корпоративної культури студентів у освітньому середовищі університету : дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії : 011 Науки про освіту (Освітні, педагогічні науки), Галуз знань 01 Освіта (Освіта /Педагогіка) / К. А. Бровко ; науковий керівник В. І. Тернопільська ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2020. - 365 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Корпоративна культура--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
корпоративна культура особистості -- корпоративна культура закладу вищої освіти -- корпоративна культура університету -- корпоративна культура студентів -- освітнє середовище -- позааудиторна діяльність -- студенти -- технологія -- фахова підготовка -- університет
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13 Б
Дод.точки доступу:
Тернопільська, Валентина Іванівна \науковий керівник.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

19.
37.07:373]:005.745(082)
П 78


    Буковська, Оксана Іванівна.
    Побудова інноваційного освітнього середовища / О. І. Буковська, І. О. Линьова // Проблеми та перспективи управління сучасною столичною школою : збірник наукових статей за матеріалами регіональних науково-практичних конференцій 2014-2015 рр. / Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - С. 74-79. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні проекти -- освітнє середовище -- навчально-інженерне освітнє середовище -- інженерія знань -- якість середньої освіти -- конкурентоспроможний випускник
Дод.точки доступу:
Шуть, Валентина Яківна \ред.\
Линьова, Ірина Олексіївна
Київський університет імені Бориса Грінченка


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (21.09.2015р. Інв.30758 - 80.84 грн.) (вільний)
ГП ЧЗ (21.09.2015р. Інв.30759 - 80.84 грн.) (вільний)
Ф1 (21.09.2015р. Інв.30760 - 80.84 грн.) (вільний)
Ф2 (21.09.2015р. Інв.30761 - 80.84 грн.) (вільний)
Ф3 (21.09.2015р. Інв.30762 - 80.84 грн.) (вільний)
ГП ЧЗ (22.02.2016р. Інв.32874 - 90.00 грн.) (вільний)


Знайти схожі

20.
Шифр: В505452853/2017/3
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2017р. № 3
Зміст:
Alvarez, I. Lifelong learning – a local case of success using web text-based discussion forums / I. Alvarez, P. Pinto, da Silva N. Sotero
Кл.слова: навчання, веб-тексти
Buinytska, O. Integration of information and educational systems in the universal education university electronic environment / O. Buinytska, B. Hrytseliak
Кл.слова: інтеграція, інформаційно-освітні, електронне середовище
Drlik, M. Introduction to learning analytics adoption in higher education institutions / M. Drlik [и др.]
Інші автори: Svec P., Capay M., Tomanova J.
Кл.слова: навчально-аналітична, вищі навчальні заклади
Dumych, I. System approach to definition the management structure of information systems in creating the certain level educational resource through the educational web-space / I. Dumych, H. Makogon, K. Remizantseva
Кл.слова: системний підхід, інформаційні системи, веб-простір
Gladun, M. Tools for inquiry-based learning in primary school / M. Gladun, D. Buchynska
Кл.слова: опитування, початкова школа
Ilich, L. Impact of ict on labor market development: main trends and prospectives / L. Ilich, О. Akilina
Кл.слова: ІКТ, ринок праці
Kasatkin, D. Implementation of specific didactic principles in computer-oriented learning environment / D. Kasatkin, O. Kasatkina
Кл.слова: дидактичні принципи, комп’ютерно-орієнтоване
Kornuta, О. Clip thinking and clip perception: teaching methods aspect / О. Kornuta, T. Pryhorovska, N. Potiomkina
Кл.слова: мислення, сприймання
Liakh, T. Students standing before the distance learning in institution of higher education / T. Liakh, T. Spirina, A. Popova
Кл.слова: дистанційне навчання, студенти, навчальний заклад
Morze, N. Formation students’ ict competence: case study / N. Morze [и др.]
Інші автори: Barna O., Kuzminska O., Vember V.
Кл.слова: студентська компетенція, тематичне дослідження
Ogrodzka-Mazur, E. Academic teachers' skills and their potentialities of applying e-learning resources / E. Ogrodzka-Mazur, A. Szafranska
Кл.слова: електронне навчання, навички вчителів
Ramskyi, А. Actual problems of development and operation of information-analytical systems of evaluation of ratings of banks / А. Ramskyi, S. Khazina
Кл.слова: інформаційно-аналітичні системи, рейтинг банків
Shelomovska, O. The ICT potential for teaching sociological courses / O. Shelomovska [и др.]
Інші автори: Sorokina L., Romaniukha M., Bohomaz K.
Кл.слова: ІКТ потенціал, викладання, соціологічні курси
Smyrnova-Trybulska, E. Networking is one of the effectiveness form of the international research. Some aspects / E. Smyrnova-Trybulska
Кл.слова: мережа, міжнародні дослідження, ефективність
Stoikova, V. Clusterisation and information technology in advanced training of the heads of network educational organizations / V. Stoikova
Кл.слова: кластеризація, підвищення кваліфікації, мережеві освітні організації
Strutynska, O. Ict tools and trends in research, education and science: local survey / O. Strutynska, M. Umryk
Кл.слова: ІКТ інструменти, тенденції, опитування
Varchenko-Trotsenko, L. E-portfolio as an assessment tool of the student's activities / L. Varchenko-Trotsenko, A. Tiutiunnyk, V. Smirnova
Кл.слова: е-портфоліо, оцінювання студента
Vasylenko, S. Experience using multimedia boards for visualization, conducting pedagogical discussions, developing interactive exercises for primary school / S. Vasylenko
Кл.слова: мультимедійні плати, інтерактивні вправи, початкова школа
Сабліна, М. А. Інтерактивне середовище learningapps як інструмент викладу теоретичного матеріалу в процесі фахової підготовки студентів / М. А. Сабліна
Кл.слова: середовище learningapps, фахова підготовка студентів
Воротникова, І. П. Використання інструментів lmsmoodle для забезпечення якісної післядипломної освіти вчителів / І. П. Воротникова
Кл.слова: інструмени lmsmoodle , післядипломна освіта
Мокрієв, М. В. Структура електронного навчального курсу для заочної (дистанційної) форми навчання / М. В. Мокрієв
Кл.слова: електронненавчання, дистанційна освіта, заочне навчання
Степура, І. С. Можливості використання гібридної лабораторії Goldi для проведення навчальних експериментів / І. С. Степура
Кл.слова: навчальні експерименти, лабораторія Goldi
Гладкова, В. М. Використання сервісів google в управлінні закладом середньої освіти / В. М. Гладкова, А. Г. Панченко, Г. В. Панченко
Кл.слова: сервіси google, середня освіта
Линьов, К. О. Управління розвитком ІКТ-компетентності керівника закладу освіти / К. О. Линьов, В. К. Линьов
Кл.слова: ІКТ-компетентність, керівник закладу, управління
Орлова, Н. С. Впровадження інформаційних технологій в систему корпоративного управління / Н. С. Орлова, Ю. Л. Мохова
Кл.слова: інформаційні технології, корпоративне управління, впрвадження
Поспєлова, Т. В. Вплив поширення ікт в економіці й управлінні на людський розвиток в Україні / Т. В. Поспєлова
Кл.слова: ІКТ, управління
Скакаліна, О. В. Мульті-етапна оптимізація функціювання складних територіально-розподілених систем / О. В. Скакаліна
Кл.слова: мульти-етапна оптимізація, територіально-розподільні системи
Сосновська, О. О. Механізм оцінки фінансової стійкості страховика засобами табличного процесора / О. О. Сосновська, Н. П. Мазур
Кл.слова: фінансова стійкість, страховик, табличний процесор
Dos, Reis A. Digital storytelling and technologies / Reis A. Dos
Кл.слова: цифрові розповіді, технології
Morze, N. Educational e-environment of modern university: foreign experts’ perspective / N. Morze [и др.]
Інші автори: Ogrodzka-Mazur E., Pinto P., Glazunova O., Malach J., Zabolotna V., Balyk N.
Кл.слова: електронне середовище, сучасний університет, іноземні експерти
Rafael, M. E. A way to measure complex concepts relationships when using digital storytelling / M. E. Rafael [и др.]
Інші автори: Masa J. A., Delgado S. C., Puerto G. D., Esteban P. G., Alonso L., Tosina R. Y.
Кл.слова: цифрові розповіді, спосіб вимірювання
Буров, О. Ю. Людиноцентричні системи як інструмент навчальної та трудової діяльності / О. Ю. Буров
Кл.слова: людиноцентричні системи, навчальна діяльність, трудова діяльність
Воскобойнікова-Гузєва, О. В. Наукове декларування в е-середовищі університету / О. В. Воскобойнікова-Гузєва, В. О. Копанєва, Л. Й. Костенко
Кл.слова: наукове декларування, е-середовище, університет
Глазунова, О. Г. Хмарні сервіси microsoft та google: організація групової проектної роботи студентів ВНЗ / О. Г. Глазунова [и др.]
Інші автори: Кузьмінська О. Г., Волошина Т. В., Саяпіна Т. П., Корольчук В. І.
Кл.слова: хмарні сервіси, проектна робота, microsoft та google
Житєньова, Н. В. Електронне потрфоліо як інструмент самопрезентації майбутнього фахівця / Н. В. Житєньова
Кл.слова: електронне портфоліо, самопрезентація, фахівець
Захар, О. Г. Інформаційно-освітнє середовищє підвищення кваліфікації як засіб забезпечення якісної післядипломної педагогічної освіти вчителів інформатики / О. Г. Захар, Т. В. Тихонова
Кл.слова: інформаційне-освітнє, підвищення кваліфікації, вчителі інформатики
Золочевська, М. В. Зворотний зв’язок у навчальних курсах на платформах / М. В. Золочевська
Кл.слова: МВОК, навчальні курси, платформа
Кухаренко, В. М. Особливості електронного університету / В. М. Кухаренко
Кл.слова: електронний університет
Кушнір, Н. О. Відкриті освітні ресурси для організації навчання у контексті stem-освіти / Н. О. Кушнір [и др.]
Інші автори: Валько Н. В., Осипова Н. В., Кузьмич Л. В.
Кл.слова: stem-освіта, відкриті освітні ресурси
Марухленко, О. В. Стратегічне планування у вищих освітніх закладах / О. В. Марухленко
Кл.слова: стратегічне планування, вищі освітні заклади
Машкіна, І. В. Досвід міждисциплінарного проектно-орієнтованого навчання при підготовці магістрів за спеціалізацією "Соціальна інформатика" / І. В. Машкіна, Т. І. Носенко
Кл.слова: соціальна інформатика, проектно-орієнтоване
Морзе, Н. В. Формування сучасного хмароорієнтованого персоналізованого освітнього середовища враховуючи ікт-компетентність учасників навчального процесу / Н. В. Морзе, С. М. Співак
Кл.слова: ІКТ-компетентність, хмароорієнтоване, освітнє середовище
Муращенко, Т. В. Змішане та дистанційне навчання як спосіб доступу до якісної освіти / Т. В. Муращенко
Кл.слова: дистанційне навчання, якісна освіта
Білоус, В. В. Мобільні додатки для навчання математики як засіб підвищення мотивації учнів молодшої школи / В. В. Білоус
Кл.слова: мобільні додатки, підвищення мотивації, молодша школа
Osmolyk, K. Inftuence of e-learning on the development of the country / K. Osmolyk
Кл.слова: електронне навчання, розвиток країни
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту,
Перейти до зовнішнього ресурсу Google Scholar,
Перейти до зовнішнього ресурсу Polska Bibliografia Naukowa,
Перейти до зовнішнього ресурсу Research Bible,
Перейти до зовнішнього ресурсу Eurasian Scientific Journal Index,
Перейти до зовнішнього ресурсу Journal Imapact Factor,
Перейти до зовнішнього ресурсу Bielefeld Academic Search Engine,
Перейти до зовнішнього ресурсу ERIH PLUS,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2414-0325.2017.3
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1), (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1), (1)

Учбова література:
ФЕУ / КНМ / 073 / Інноваційні методики електронного навчання / 10 / ОСН
ФЕУ / КНМ / 073 / Оцінювання в умовах електронного навчання / 10 / ОСН
Знайти схожі

21.
378(477)
В 55


   
    Вища освіта України в контексті цивілізаційних змін та викликів: стан, проблеми, перспективи розвитку [Текст] : колективна монографія / Заклад вищоїх освіти Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая, Кафедра ЮНЕСКО Інформаційно-комунікаціні технології в освіті ; за заг. ред. Г. І. Калінічевої. - Київ : Фенікс, 2020. - 400 с. - ISBN 978-966-136-743-1 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Розвиток вищої освіти--Україна--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
місія вищої освіти -- цифрова економіка -- освітня парадигма -- професійна компетентність -- економічна освіта -- дуальна підготовка -- фізична терапія -- компетентнісний підхід -- освітньо-виховний процес -- освітнє середовище -- контроль знань -- політичні цінності -- мілітаризація
Дод.точки доступу:
Калінічева, Г. І. \редактор.\
Заклад вищоїх освіти Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая
Кафедра ЮНЕСКО Інформаційно-комунікаціні технології в освіті


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

22.
Шифр: В730231/2017/12
   Журнал

Вища школа [Текст] : науково-практичне видання/ МОН України. - Київ : Знання, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2017р. № 12
Зміст:
Коваль, Людмила. Інтегральні засади функціонування споживачів кооперації та кооперативної освіти: відповідні на виклики XXI ст. / Л. Коваль, В. Церклевич. - С.7-24
Кл.слова: споживча кооперація, заклад вищої освіти, навчальна платформа
Зіньковський, Юрій. Мотивація до навчання у професійній школі / Ю. Зіньковський, Ю. Адаменко. - С.25-37
Кл.слова: загальноосвітня школа, інноваційна діяльність, рамка кваліфікацій
Ковалюк, Тетяна. Освітні стандарти для ІТ-галузі та їхній зв’язок із професійними стандартами / Т. Ковалюк, О. Чайковська. - С.38-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ІТ-індустрія, професійні стандарти, освітні стандарти
Матвієнко, Оксана. Гуманістична концепція ІТ-освіти як засіб формування соціального виміру діяльності майбутнього фахівця / О. Матвієнко, М. Цивін. - С.56-64
Кл.слова: гуманізація освіти, ІТ-освіта
Дараган, Тетяна. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у викладацькій діяльності / Т. Дараган, Н. Тимошенко, О. Власюк. - С.65-69
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, освітній прес, програмне забезпечення
Крученко, Світлана. Кібербулінг як одна із форм психологічного насилля / С. Крученко. - С.70-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: кібербулінг, агресія, освітнє середовище
Бермус, Олександр. Онтологічні проблеми науково-педагогічного пізнання в сучасному світі / О. Бермус. - С.81-92
Кл.слова: онтологія і методологія освіти, реальність і дійсність освіти, просвіта
Безручко, Олександр. Початок кінопедагогічної діяльності Олександра Довженка / О. Безручко. - С.93-102
Кл.слова: Київський художній інститут, кінорежисер, методологічна комісія
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф1 ЧЗ, Ф3

Знайти схожі
Перейти до описів статей

23.


    Гельжинська, Т. Я.
    Педагогічні умови формування організаційної компетентності майбутніх учителів технологій / Т. Я. Гельжинська // Імідж сучасного педагога : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2017. - № 8. - С. 29-32 . - ISSN 2221-6316

Кл.слова (ненормовані):
система -- освітнє середовище -- моніторинг

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

24.


    Главчев, М.
    Академічна доброчесність у науковому та освітньому середовищі України: бібліотечна складова [Текст] / М. Главчев, Ю. Главчева // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика. - Київ : Вид-во журналу Бібліотечний форум: історія, теорія і практика, 2018. - № 1. - С. 11-14

Кл.слова (ненормовані):
академічна доброчесність -- освітнє середовище -- бібліотека
Дод.точки доступу:
Главчева, Ю.


Є примірники у відділах: всього 1 : Сервер (1)
Вільні: Сервер (1)


Знайти схожі

25.


    Завгородня, Є. Є.
    Освітнє середовище вищого навчального закладу культури та мистецтв як фактор актуалізації творчого потенціалу майбутніх хореографів [Електронний ресурс] / Є. Є. Завгородня. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 4(12). - С. 45-54. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- вищий навчальний заклад -- розвиток -- творчий потенціал
Анотація: В статті розглянуто освітнє середовище як фактор оптимізації розвитку творчого потенціалу майбутніх хореографів. Розглянуто систему підготовки майбутніх фахівців до розвитку творчих можливостей, яка передбачає внутрішню активність особистості стосовно спеціально організованого процесу формування творчих можливостей. Проаналізовано вміння, які сприяють педагогічній пошуковоперетворювальній діяльності, результатом якої є подальший професійний розвиток.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

26.
37.014.3(477)
З-13


    Завойко, Н. О.
    Якою має бути шкільна освіта: погляд зсередини та зовні / Н. О. Завойко, І. Г. Гоцуленко // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2018. - № 28/30. - С. 21–26. - Бібліогр.: 4 назви.
УДК

Рубрики: Освіта--шкільна--реформування

Кл.слова (ненормовані):
Нова українська школа -- реформування школи -- освітнє середовище -- компетентності
Дод.точки доступу:
Гоцуленко, І. Г.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

27.


    Задор, Олена.
    Як запровадити брендинг - новий механізм забезпечення якості освіти: перші два кроки [Текст] / О. Задор // Практика управління закладом освіти : спеціалізований журнал. - 2021. - № 2. - С. 26-31

Кл.слова (ненормовані):
проєктна група -- самооцінювання -- освітнє середовище

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

28.


    Кітова, О. А.
    Професійний розвиток учителів трудоаого навчання в післядипломній освіті / О. А. Кітова, С. П. Панченко // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2020. - N 1/2. - С. 3-11. - Бібліогр.: 5 назв

Рубрики: Трудове навчання--вчитель

Кл.слова (ненормовані):
учитель трудового навчання -- професійний розвиток -- післядипломна освіта -- проіесіні знання -- освітнє середовище -- успішність вчителя -- успішність учня
Дод.точки доступу:
Панченко, С. П.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

29.
373.018.058(477)
К 21


    Каракаш, І.
    Модель інноваційного навчального закладу "Школа якісної освіти" / Іван Каракаш, Ілона Руденко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 24–27. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Навчально-виховні комплекси--модель інноваційного розвитку--Школа якісної освіти

Кл.слова (ненормовані):
навчально-виховні комплекси -- модель розвитку навчального закладу -- розвивальний освітній простір -- профільне навчання -- інноваційний розвиток -- освітнє середовище -- навчальний процес
Анотація: У статті розглянуто модель розвитку інноваційного навчального закладу "Школа якісної освіти" Шполянського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 – ліцей" Шполянської районної ради Черкаської області. Визначено місію, мету, завдання та розкрито особливості освітньої діяльності закладу згідно з обраною моделлю, а також окреслено подальші інноваційні зміни.
Дод.точки доступу:
Руденко, І.
\про нього\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

30.


    Кирилюк, М. В.
    Інформаційно-освітнє середовище як фактор розвитку самоосвітньої компетентності вчителів [Текст] / М. В. Кирилюк // Імідж сучасного педагога. - Полтава, 2016. - № 1. - С. 8-11

Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- підвищення кваліфікації

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

 1-30    31-60   61-80 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)