Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (4)Наукові періодичні видання Університету (8)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=освітній простір<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 63
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Nesterova, Maria.
    European cognitive practices of social cohesion development in the ukranian educational dimension [Текст] = Європейські когнітивні практики розвитку соціальної згуртованості в українському освітньому просторі / M. Nesterova // Вища освіта України. - Київ, 2017. - № 1. - С. 77-83. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
когнітивні практики -- освітній простір -- соціальна згуртованість

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

2.
Шифр: T017777504/2019/4
   Журнал

The Modern Higher Educational Review [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv : Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, 2015 - . - ISSN 2518-76352617-5266 . - Виходить щорічно
2019р. № 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Rakityanska, L. Future teacher’s emotional intelligence in spiritually-moral dimension / L. Rakityanska. - P.10-16
Кл.слова: емоційний інтелект, майбутній викладач, духовно-моральний
Hatziolou, E. Teaching how to write a research paper / E. Hatziolou, ou S. Sofi. - P.17-26
Кл.слова: наукова стаття, написання, навчання
Spirina, T. Social workers training in continuing education system / T. Spirina, T. Liakh. - P.27-34
Кл.слова: соціальні працівники, підготовка, неперервна освіта
Voyevutko, N. Issue of non-discrimination educational area: content analysis of coursebooks / N. Voyevutko, O. Protsenko. - P.35-41
Кл.слова: недискримінаційний, освітній простір, контент-аналіз
Tryhub, I. Expertise in education: theoretical analysis of basic concepts / I. Tryhub. - P.42-49
Кл.слова: експертиза, освіта, базові поняття
Batechko, N. Energy efficiency in Ukraine in the context of European practices: educational aspect / N. Batechko, O. Shelimanova, S. Shostak. - P.50-56
Кл.слова: енергоефективність, європейські практики, освітній аспект
Durdas, A. University education in the French republic: structure and legal framework / A. Durdas. - P.57-65
Кл.слова: університетська освіта, криза, конфлікт
Horban, O. Videogames as means of increasing students’ motivation / O. Horban, M. Maletska. - P.66-74
Кл.слова: відеоігри, підвищення мотивації, студенти
Gladushyna, O. Education under conflict: crisis management at displaced universities in Ukraine / O. Gladushyna. - P.75-85
Кл.слова: криза, конфлікт, університети
Kabeera, P. Critical analysis on the benefits and challenges of higher education internationalisation: case of China / P. Kabeera. - P.86-100
Кл.слова: критичний аналіз, інтернаціоналізація, вища освіта Китаю
Rapti, S. Reading differences between greek dyslexic and non-dyslexic university students in Greece / S. Rapti, G. Pavlidis. - P.101-120
Кл.слова: дислексія, вищі навчальні заклади, читання студентів
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Voyevutko, N.
    Issue of non-discrimination educational area: content analysis of coursebooks [Електронний ресурс] / N. Voyevutko, O. Protsenko. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2019. - № 4. - P35-41, DOI 10.28925/2518-7635.2019.4.4 . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
недискримінаційний -- освітній простір -- контент-аналіз
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Protsenko, O.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Ільїч, Л.
    Впровадження універсального дизайну в заклади загальної середньої освіти: аудит доступності [Електронний ресурс] / Л. Ільїч, М. Науменко. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 36. - С. 53-58, DOI 10.28925/2311-2409.2021.367. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
безбар’єрний простір -- заклади загальної середньої освіти -- освіта -- освітній простір -- універсальний дизайн
Анотація: У статті висвітлено проблему впровадження універсального дизайну в заклади загальної середньої освіти України; визначено нормативно-правові основи впровадження універсального дизайну, а саме: Декларація про права людини, Конвенція ООН про права дитини; Конвенція про боротьбу з дискримінацією, Всесвітня декларація «Освіта для всіх», Саламанська декларація; здійснено аналіз Національної доктрини розвитку освіти, де вказано, що створення умов для розвитку особистості і творчої самореалізації кожного громадянина України свідчить про те, що сучасна система освіти України базується на ідеях гуманістичної освітньої парадигми, сутність якої відповідає запитам здобувачів освіти, з притаманними їм сучасними цінностями та взаємодії учасників освітнього процесу, побудованій на особистісно-орієнтованому та компетентнісному підходах; описано підходи до визначення поняття «універсальний дизайн» (Закон України про освіту визначає універсальний дизайн у сфері освіти як дизайн предметів, навколишнього середовища, освітніх програм та послуг, що забезпечує їх максимальну придатність для використання усіма особами без необхідної адаптації чи спеціального дизайну). Зазначено, що освіта України зазнає активної трансформації шляхом впровадження реформи Нової української школи, концепція якої враховує принципи універсального дизайну такі як: рівноправне використання, гнучкість у використанні, просте та інтуїтивне використання, сприйняття інформації незалежно від сенсорних можливостей користувачів, терпимість до помилок, низький рівень фізичних зусиль, наявність необхідного розміру та простору; виокремлено індивідуальні особливості учнів у трьох напрямах діяльності, де найбільш виражені відмінні риси особистості, оскільки для ефективного впровадження універсального дизайну вчитель має застосовувати індивідуальний підхід до кожного учня.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Науменко, М.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: Б222100/2023/2
   Журнал

Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія [Текст] : науковий журнал/ Міністерство культури і туризму україни, Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ, 2004 - . - ISSN 2409-9805. - Виходить кожного кварталу
2023р. № 2
Зміст:
Москаленко, Олександра Олександрівна. Передумови та методологічні засади створення електронної бібліотеки в державній науково-технічний бібліотеці України / О. О. Москаленко, О. Б. Шмаглій. - С.5-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: електронні інформаційні ресурси, електронний каталог, повнотекстові бази даних
Ржеуський, Антоній Валентинович. SWOT-аналіз дистанційного бібліотечно-інформаційного обслуговування бібліотек закладів вищої освіти України / А. В. Ржеуський, Н. Е. Кунанець. - С.11-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дистанційні сервіси, електронні інформаційні ресурси, месенджери
Жалко, Тетяна Йосипівна. Бібліотека як середовище навчання і самоуправління навчанням в умовах сьогодення (на прикладі бібліотеки-студії "Дім" центральної бібліотеки для дітей М. Луцька) / Т. Й. Жалко, Н. В. Ляшук. - С.25-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітній простір, самоуправління навчанням, освітня послуга
Куліш, Юлія Олександрівна. Використання відеостримінгу та відеохостингу університетськими бібліотеками США для підтримки освітньо-наукової діяльності / Ю. О. Куліш. - С.31-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: університетська бібліотека, відеостримінг, відеоконтент
Анісімова, Ольга Миколаївна. Краєзнавчий контент бібліотек Вінниччини / О. М. Анісімова, Г. П. Лукаш. - С.39-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: бібліотечне краєзнавство, формування культурної свідомості, краєзнавчий електронний каталог
Тверитникова, Олена Євгенівна. Менеджмент якості архівної та бібліотечної справи: до проблеми імплементації міжнародних стандартів / О. Є. Тверитникова, Г. В. Салата. - С.48-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: стандарт, електронні ресурси, інформаційні технології
Тур, Оксана Миколаївн. Тенденції розвитку прикладних соціально-комунікаційних технологій у медичній галузі: мобільні застосунки та програми у сфері охорони здоров’я / О. М. Тур, В. В. Шабуніна, В. І. Маслак. - С.54-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: системи охорони здоров’я, інформаційні технології, мобільні застосунки
Яворська, Тетяна Михайлівна. Документні ресурси бібліотек України: проблема дерусифікації / Т. М. Яворська, А. Л. Ребренюк. - С.63-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: бібліотеки, документні ресурси, дерусифікація
Ржечицька, Сніжана Анатоліївна. Законодавче і нормативно-правове забезпечення діяльності закладів вищої освіти України / С. А. Ржечицька. - С.69-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища освіта, якість освіти, нормативно-правова база
Карпенко, Олена Олексіївна. Інституційні репозитарії закладів вищої освіти України з підготовки фахівців у галузі інформаційної, бібліотечної та архівної справи як складова якості наукової комунікації в сучасному освітньому просторі / О. О. Карпенко, Н. І. Кобижча. - С.76-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інституційний репозитарій, заклад вищої освіти, канали комунікації
Горбань, Юрій Іванович. Оптимізація вебсайту бібліотеки закладу вищої освіти для покращення доступу до інформаційних ресурсів / Ю. І. Горбань, Н. А. Гайсинюк. - С.83-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вебсайт, дистанційне обслуговування, інформаційний простір
Філіна, Тетяна Вікторівна. Креативний менеджмент у системі популяризації читання / Т. В. Філіна, Я. В. Костельна. - С.91-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: креативність, креативний менеджмент, популяризація читання
Івашкевич, Ольга Валеріївна. Штучний інтелект в акустиці функціонування книгозбірень України / О. В. Івашкевич. - С.97-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інноваційні технології, елементи штучного інтелекту, виклики впровадження ШІ
Бондар, Ігор Віталійович. Інтеграція електронних ресурсів у бібліотечному середовищі закладу вищої освіти: переваги та виклики / І. В. Бондар. - С.102-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цифрові ресурси, бібліотечне середовище, інтеграція технологій
Мудроха, Валентина Олександрівна. Особливості формування цифрової компетентності здобувачів вищої освіти спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" / В. О. Мудроха. - С.109-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цифрова компетентність, професійна підготовка, дистанційне навчання
Політова, Олена Аркадіївна. Сучасні орієнтири в процесі викладання маркетингу для студентів спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" / О. А. Політова. - С.115-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: маркетинг, архіви, заклад вищої освіти
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.


    Батечко, Н.
    Формування математичної компетентності студентів у контексті європейського освітнього простору [Текст] / Н. Батечко, Е. Дібрівна // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3/4. - С. 52-58, DOI 10.28925/2078-1687.2019.3-4.5258 . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
математична компетентність -- освітній простір -- інтеграція
Дод.точки доступу:
Дібрівна, Е.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Блотницька, Ірина.
    Школа та позашкілля: як створити єдиний освітній простір / І. Блотницька // Заступник директора школи : спеціалізований журнал. - 2018. - № 11. - С. 34-39

Кл.слова (ненормовані):
школа -- позашкільний захід -- інтегрована освіта -- освітній простір

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Бойко, М. І.
    Мовна ситуація в закладах середньої освіти Донеччини (за результатами соціолінгвістичного дослідження) [Текст] / М. І. Бойко // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 17. - С. 7-14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
мовна ситуація -- заклади освіти -- мовні деформації -- білінгвізм -- освітній простір
Анотація: Статтю присвячено мовній ситуації в закладах середньої освіти Східної України. Мета дослідження — комплексно проаналізувати мовну ситуацію в закладах середньої освіти Донеччини, простежити внутрішньомовні деформації, зумовлені впливом російської мови на українську та схарактеризувати роль освіти в національній консолідації України. Об’єктом дослідження є мовна ситуація у сфері освіти Донеччини, функціонування української мови в ситуації українсько-російського білінгвізму. Предмет аналізу — стан реального використання української мови в освітньому просторі Донеччини й тенденції розвитку деформованої мовної ситуації в закладах середньої освіти Донецької області на початку ХХІ ст. Увагу приділено висвітленню результатів соціологічного дослідження, головне завдання якого — визначити тенденції розвитку білінгвізму у сфері освіти. Розглянуто основні причини активного використання української мови молоддю. Зроблено всебічний соціолінгвістичний аналіз мовної ситуації закладів середньої освіти Донецької області, схарактеризовано кількісні, якісні та оцінні показники функціонування української та російської мов, окреслено шляхи розвитку мовної ситуації на Донеччині. Матеріалом для дослідження є результат проведеного нами анкетування. Загальна кількість анкет — 603. Аналіз відповідей на питання анкети показав, власна оцінка мовцями свого ступеня володіння мовами відмінна від реального використання мови в процесі комунікації. У закладах середньої освіти Слов’янська кількість українськомовних учнів та вчителів найбільша. Водночас, відповіді школярів з Маріуполя та Покровська доводять, що під час занять учні та педагогічні працівники досі послуговуються російською мовою. Як засвідчили результати соціологічного дослідження, сучасні школярі усвідомлюють, українська мова повинна стати ключовою у всіх сферах спілкування, бо саме українська мова є важливим чинником консолідації українського суспільства, гарантією збереження національної ідентичності українського етносу й державної єдності України. Українська нація й держава повинні забезпечити відродження українського мовного простору й зробити спробу захистити українську мову. Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що розглянуті теоретичні положення й інтерпретований емпіричний матеріал дають змогу відстежити мовну ситуацію в закладах освіти Східної України.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

9.


    Бугайчук, Анастасія.
    Новий освітній простір, або якою повинна бути Нова українська школа / А. Бугайчук // Сучасна школа України. - 2019. - № 1. - С. 4-10

Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- Нова українська школа -- лего в школі -- інклюзивний освітній простір

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Бугайчук, Анастасія.
    Новий освітній простір, або якою повинна бути Нова українська школа / А. Бугайчук // Школа : інформаційно-методичний журнал для заступників директорів навчальних закладів. - 2018. - № 7. - С. 2-8. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
Нова українська школа -- освітній простір -- інклюзивний освітній простір

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)