Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (4)Наукові періодичні видання Університету (8)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=освітній простір<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 63
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
316.61
Ш 70


   
    Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства : матер. міжнар. наук.-практ. конференції, 13 грудня 2012 року, м. Київ / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. - 448 с. - 62.11 грн., 72.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Багатомірна людина. Епоха трансформацій. Освіта / В. О. Огнев'юк. - С .7-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сучасне суспільство, система освіти, підготовка фахівців
Хоружа, Людмила Леонідівна. Сучасна особистість і нові педагогічні ракурси / Л. Л. Хоружа. - С .15-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна наука, соціальне середовище, навчально-виховні проблеми
Безпалько, Ольга Володимирівна. Социальная педагогика в Украине:реалии и перспективы развития / О. В. Безпалько. - С .20-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна педагогіка, соціальне виховання, соціальність
Левітас, Фелікс Львович. Навчання історії та виховання особистості / Ф. Л. Левітас. - С .31-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історична освіта, особистість, виховання
Козак, Людмила Василівна. Інноваційне навчання як основа розвитку інноваційної особистості майбутнього викладача / Л. В. Козак. - С .36-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна освіта, інноваційне навчання, інноваційна особистість
Леонтьева, Інна Василівна. Класифікація особистостей за О. Ф. Лазурським (психолого-педагогічний аспект) / І. В. Леонтьева. - С .42-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: адаптація, адаптивна активність особистості, Лазурський О. Ф.
Мартинюк, А. Г. Особливості використання гештальт-технологій у навчальному процесі на етапі професійного становлення майбутніх практичних психологів / А. Г. Мартинюк. - С .48-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психотерапія, психолог, гештальд-підхід
Матусяк, Агнєшка. Маскуліністичний дискурс та українська література XX- початку XXI ст. / А. Матусяк. - С .54-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: маскуліністичний дискурс, література, культура
Міщенко, 3. І. Набуття навичок педалізації як невід'ємний компонент особистішого розвитку майбутнього вчителя музики / 3. І. Міщенко, З. О. Ворзаковська. - С .65-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педалізація, слуховий контроль, інтерпретація музичних творів
Серебряк, В. В. Педагогічні умови формування гуманістичних принципів у майбутніх правоохоронців - захисників громадського порядку / В. В. Серебряк, О. А. Єнна. - С .69-74. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: громадське суспільство, громадська безпека, гуманно-правова культура
Царьов, Олександр Дмитрович. Розвиток особистості майбутнього правоохоронця у процесі професійної адаптації / О. Д. Царьов. - С .75-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, правоохоронець, професійна адаптація
Артемова, Л. В. Особистісне зростання та розвиток студентів під впливом фахового навчання у вищій школі / Л. В. Артемова. - С .80-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зміст, методика, особистісний розвиток
Бобрицька, Валентина Іванівна. Професійний розвиток педагога: актуалізація досвіду країн Центральної і Західної Європи для України / В. І. Бобрицька. - С .89-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний розвиток, освіта дорослих, неперервна професійна педагогічна освіта
Бєлоліпцева, Олена Василівна. Формування професійних ролей соціального педагога під час підготовки до роботи з сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах / О. В. Бєлоліпцева. - С .96-100. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійні ролі, підготовка, сім'я
Братко, Марія Василівна. Освітнє середовище вищого навчального закладу:пошук стратегій розвитку / (Сорока) М. В. Братко. - С .100-105. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітнє середовище, середовищний підхід, управління
Матвієнко, О. В. Сучасні проблеми педагогічної освіти / О. В. Матвієнко. - С .105-113. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гуманізм, гуманізація суспільства, педагогічна освіта
Варіна, Г. Б. Емпіричні принципи дослідження компонентів професійної стійкості майбутнього практичного психолога / Г. Б. Варіна. - С .113-122. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна стійкість, професійна компетентність, мотивація
Герлянд, Т. М. Використання інноваційних технологій у загальноосвітній підготовці учнів професійно-технічних навчальних закладів України / Т. М. Герлянд. - С .123-128. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: загальноосвітня підготовка, інновації, педагогічний процес
Гуцало, Е. У. Особливості соціального виховання студентства / Е. У. Гуцало, Я. О. Муха. - С .129-134. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: традиційні механізми соціалізації, інституційні механізми соціалізації, стилізовані механізми соціалізації
Джевага, Г. В. Активізація творчості учнів у процесі виконання лабораторних робіт / Г. В. Джевага. - С .135-140. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творча особистість, дослідницька діяльність, лабораторна робота
Кахіані, Ю. В. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах / Ю. В. Кахіані. - С .141-146. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальний педагог, професійна готовність, педагогічна діяльність
Качар'ян, B. C. Психологічні чинники ефективності навчання старших дошкільників іноземної мови / B. C. Качар'ян. - С .147-154. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сензитивний період, психологічна готовність, психічні пізнавальні процеси
Максименко, Валентина Петрівна. Шляхи забезпечення повноцінної навчально-пізнавальної діяльності учня / В. П. Максименко. - С .154-160
Кл.слова: навчально-пізнавальна діяльність, структура учіння, змістово-операційні компоненти учіння
Мелащенко, О. М. Проблема технократизму у вищій технічній школі і розвиток особистості студента / О. М. Мелащенко. - С .161-164. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, технократизм, освіта
Процька, Світлана Миколаївна. Практичні аспекти професійного розвитку студентів філологічних спеціальностей / C. M. Процька ; C. M. Процька. - С .165-169
Кл.слова: особистість, розвиток особистості, професія
Терентьєва, Наталія Олександрівна. Розвиток особистості в умовах університетської освіти / Н. О. Терентьєва. - С .170-175. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, розвиток особистості, університет
Чеснокова, Л. Г. Умови, механізми та реалізація профільного навчання старшокласників у Російській Федерації / Л. Г. Чеснокова. - С .175-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільне навчання, професійне самовизначення, моделі профілізації
Шевченко, С. П. Формування особистості студента вищого навчального закладу / С. П. Шевченко. - С .180-183. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виховання особистості, гуманізація освіти, моральне виховання
Петухова, Любов Євгенівна. Особливості трансформації педагогічної системи підготовки вчителів початкових класів в Україні у XX ст. / Л. Є. Петухова, Н. А. Воропай. - С .184-191. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: трансформація, педагогічна система, підготовка вчителів
Побірченко, Неоніла Антонівна. Проблема самовизначення особистості юнацького віку в трансформаційному суспільстві / Н. А. Побірченко. - С .192-195. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісне самовизначення, професійне самовизначення, психологічний супровід
Ромм, Т. А. Социальное воспитание - концепт педагогической науки в изменяющемся обществе / Т. А. Ромм. - С .196-203. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальне, виховання, соціалізація
Савчин, Мирослав Васильович. Проблеми духовного розвитку і саморозвитку особистості в сучасних умовах загальноцивілізаційних трансформацій / М. В. Савчин. - С .203-211. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: цивілізація, духовний розвиток, умови духовного розвитку
Сергєєнкова, Оксана Павлівна. Професійна майстерність вчителя як чинник формування особистості в умовах освітнього простору / О. П. Сергєєнкова. - С .212-215. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професіоналізм, педагогічний професіоналізм, професійна майстерність учителя
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Суспільство й особистість: гармонізація розвитку / С. О. Сисоєва. - С .216-225. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, розвиток, неперервність розвитку
Каткова, Т. А. Діагностика стресостійкості старшокласників у період професійного самовизначення / Т. А. Каткова. - С .226-232. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стресостійкість, стрес, професійне самовизначення
Косенкова, І. А. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти в сучасних умовах: формування комунікативної компетентності / І. А. Косенкова. - С .233-240. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дошкільна освіта, комунікативна компетентність, педагог
Овсянкіна, Людмила Анатоліївна. Мораль як детермінанта становлення сучасної особистості / Л. А. Овсянкіна. - С .241-246. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моральні відносини, особистість, суспільство
Паламарчук, Лариса Борисівна. Соціокультурні знання у розвитку особистості / Л. Б. Паламарчук. - С .246-254. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, розвиток, трансформаційне суспільство
Песоцька, О. П. Готовність до інноваційної діяльності як інтегрована якість соціального працівника / О. П. Песоцька, Т. С. Гаміна. - С .255-263. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна діяльність, соціальний працівник, інноваційна компетентність
Работа, Т. О. Вплив психотравмуючих переживань на емоційний стан підлітків / Т. О. Работа. - С .264-270. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психотравма, психотравмуючі переживання, травматичний стрес
Савенко, О. А. Аспекти дослідження рефлексії / О. А. Савенко. - С .270-277. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рефлексія, аспекти рефлексії, міжособистісна рефлексія
Сергієнко, А. В. Особливості підготовки сучасного музичного працівника в період суспільних трансформацій / А. В. Сергієнко. - С .278-282. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: суспільні трансформації, освіта, культура
Сітцева, М. В. Мультиплікація як детермінанта розвитку особистості дитини в умовах сучасного медіа-простору / М. В. Сітцева. - С .283-287. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мультиплікація, мультфільм, анімація
Сорокін, І. І. Профілактична робота з підлітками групи ризику в умовах суспільних трансформацій / І. І. Сорокін. - С .287-291. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підлітки групи ризику, девіантна поведінка, суспільні трансформації
Фалько, Н. М. Теоретико-методологічні детермінанти організації освітнього простору особистості / Н. М. Фалько. - С .292-300. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектування, особистість, освітній простір
Чернєва, І. В. Психологічний зміст та характеристика стратегій допомоги особистості у стресових ситуаціях / І. В. Чернєва, К. О. Скрипка. - С .301-307. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психологічний зміст, стратегії, психолог-практик
Шеплякова, І. О. Категорія "свобода" як складник деонтологічного потенціалу особистості / І. О. Шеплякова. - С .307-311. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: свобода, деонтологічний потенціал, особистість
Шишарина, Н. В. Роль инноваций в воспитании как ресурса успешной социализации личности / Н. В. Шишарина. - С .312-318. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновація, виховання, інновації у вихованні
Алєко, O. A. Первинний соціальний досвід дітей дошкільного віку та його компоненти / O. A. Алєко. - С .319-324. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальний досвід, соціалізація особистості, соціальний розвиток
Говар, А. О. Особливості психокорекції тривожності старших підлітків / А. О. Говар. - С .324-329. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тривожність, підлітковий вік, корекція
Заболоцька, С. І. Особливості діяльності педагога-вихователя щодо розвитку моральних форм поведінки у дошкільників / С. І. Заболоцька. - С .330-335. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, моральна поведінка, моральні форми поведінки
Заміщак, М. І. Особливості діяльності вчителя щодо формування моральної самооцінки у молодших школярів / М. І. Заміщак. - С .336-342. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моральна самооцінка, моральне самооцінювання, моральна норма
Нагач, М. В. Соціалізація студентів у процесі вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі / М. В. Нагач. - С .342-347. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціалізація, суспільні відносини, соціальна адаптація
Холковська, Ірина Леонідівна. Компоненти готовності майбутніх учителів до попередження і розв'язання конфліктів / І. Л. Холковська. - С .347-352. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конфлікт, конфліктологічна компетентність, попередження конфлікту
Шутько, Т. П. Розвиток професіоналізму акмеологічного типу викладачів / Т. П. Шутько. - С .353-356. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, професіонал, професіоналізм
Фруктова, Яна Станіславівна. Сучасний університет як інститут соціалізації фахівця / Я. С. Фруктова. - С .357-362. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціалізація особистості, соціальна компетентність, соціальна роль
Кравченко, Т. В. Соціалізація дитини у контексті внутрішньосімейних відносин / Т. В. Кравченко. - С .363-371. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сім'я, внутрішньосімейні відносини, соціалізація
Чернуха, Надія Миколаївна. Інтеграція соціальних інституцій у професійній підготовці сучасного фахівця / Н. М. Чернуха. - С .372-377. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, соціальні інституції, гуманітарна освіта
Андрєєнкова, В. Л. Вплив соціального середовища на формування делінквентної поведінки молодших школярів / В. Л. Андрєєнкова. - С .378-385. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальне середовище, делінквентна поведінка, однолітки
Гаврилюк, А. В. Розвиток особистості студента в класичних університетах Східної Німеччини / А. В. Гаврилюк. - С .385-390. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, класичний університет, Народна Демократична Республіка
Гуляєва, М. М. Соціотворча діяльність неурядових організацій стосовно профілактики насильства щодо дітей / М. М. Гуляєва. - С .391-398. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: неурядові організації, жорстоке ставлення, насильство
Курінна, C. M. Теоретичні аспекти соціально-пєдагогічної роботи в дитячому будинку / C. M. Курінна. - С .399-408. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціально-педагогічна робота, технології, методичні моделі
Павлюк, Роман Олександрович. Інтегративний компонент у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи / P.O. Павлюк ; P.O. Павлюк. - С .409-413. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, майбутній вчитель початкової школи, полікультурність
Рассказова, О. І. Розвиток соціальності особистості в інклюзивному освітньому середовищі / О. І. Рассказова. - С .414-423. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти з особливими освітніми потребами, інклюзивне освітнє середовище, особистість
Столярчук, Олеся Анатоліївна. Вплив сім'ї на формування самооцінки дитини / О. А. Столярчук. - С .423-426. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самосвідомість, самооцінка, сім'я
Терещенко, Марія Вікторівна. Вплив дошкільного навчального закладу на становлення образу сім'ї у дітей / М. В. Терещенко. - С .427-431. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сім’я, казки, ігрові вправи
Фалько, Н. М. Психологічні засади філософсько-освітніх та світоглядно-ціннісніх стратегій проектування життєвого простору особистості / Н. М. Фалько. - С .432-440. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектування, життєвий простір, освітній простір
Чаплінська, Ю. С. Соціально-психологічні компоненти образу сім'ї молодого подружжя / Ю. С. Чаплінська. - С .440-446. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: молоде подружжя, сім'я, емоції
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Освіта--Психологія--Документи і матеріали

Кл.слова (ненормовані):
професійна адаптація -- стратегія розвитку -- медіа-простір -- розвиток
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Безпалько, Ольга Володимирівна \редактор.\
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 8
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
82.0(082)
Л 64


   
    Літературний процес: методологія, імена, тенденції : збірник наук. праць. № 5 / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка ; ред. О. Є. Бондарева [та ін.]. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - 192 с. - (Філологічні науки). - Библиогр. в конце ст. - ISBN 2311-2433 : 67.72 грн.
    Зміст:
Белімова, Тетяна. Топос Львова у сучасній українській прозі / Т. Белімова. - С .3-6. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: топос, фрейм, симулякр
Білоус, Петро. Поняття "простір літератури" у сучасному літературознавстві / П. Білоус. - С .7-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: простір літератури, душа, менталітет
Гарачковська, Оксана. Українська віршована сатира й гумор періоду другої світової війни / О. Гарачковська. - С .11-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сатира, гумор, сарказм
Жижченко, Лариса. Притчовий характер повісті О.Кобилянської "Ніоба" / Л. Жижченко. - С .14-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сюжет, проблематика, притча
Колкутіна, Вікторія. Порівняльні дослідження Д. Донцова-критика крізь призму категорії іронічного / В. Колкутіна. - С .17-21
Кл.слова: категорія іронічного, літературні студії, компаративні дослідження
Комаровська, Інна. Мистецтво versus імітат-література: проблема естетичної оцінки виробничого роману 20-30-х pp. XX ст. / І. Комаровська. - С .22-25. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: імітат-література, мистецтво, соціалістичний реалізм
Марчук, Людмила. Концептосфера поетичного дискурсу Григорія Білоуса: сковородинівські мотиви / Л. Марчук. - С .25-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Білоус Григорій, метафора, порівняння
Поліщук, Ольга. Симулякризація в альтісторичному творі В. Кожелянка "Дефіляда в Москві" як вияв глобалізаційних процесів у літературі / О. Поліщук. - С .29-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: симулякризація, квазідокументи, глобалізаційні процеси
Рибалка, Ірина. Фабульний плюралізм та відкритість художнього тексту / І. Рибалка. - С .32-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтертекстуальність, фабульний план, фабульний плюралізм
Сипа, Лілія. Літературно-філософські виміри часу у романі Жорж Санд "Графиня Рудольштадт" / Л. Сипа. - С .37-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хронотоп, час, вічність
Сухарєва, Світлана. Польськомовна полеміка Йоаникія Галятовського: між політикою та богослов'ям / С. Сухарєва. - С .41-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: антитурецька література, проповідь, польськомовна полемічна проза
Галич, Олександр. Роман Карен Харпер як квазі-біографія Марії Болейн / О. Галич. - С .44-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художня біографія, документ, факт
Гнілицька, Дар'я. Опозиція "місто (цивілізація) / село (природа)" у романі "Щоденний жезл" Є. Пашковського / Д. Гнілицька. - С .47-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: село, місто, урбанізація
Голькар, Абтин. Персидская переводческая рецепция пьесы М. Кулиша "Мина Мазайло" / А. Голькар. - С .51-53
Кл.слова: літературний переклад, рецепція, драматичний конфлікт
Гуменний, Микола. А. Барбюс, Е. Ремарк, О. Гончар: парадигма паралельних структур / М. Гуменний. - С .54-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: антивоєнний роман, психологія персонажів, ідеї часу
Динниченко, Тетяна. Специфика интертекстуальности в повести А. Жида "Изабель" / Тетяна Динниченко. - С .59-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтертекстуальність, гротеск, запозичення (лінгв.)
Дмитрук, Лілія. Образ українського селянства у революційному вирі у романі Олексія Кундзіча "De Facto" / Л. Дмитрук. - С .63-67. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: епічна творчість, історична правда, художня правда
Маланій, Назар. Екзистенціали туги і страху у романах I. Багряного "Людина біжить над прірвою" та Е. М. Ремарка "Час жити і час помирати" / Н. Маланій. - С .67-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гранична ситуація, екзистенціал, туга
Прушковська, Ірина. Турецька дитяча драматургія: ґенеза, розвиток, представники / І. Прушковська. - С .72-75. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: модерна, турецька література, драматичні твори для дітей
Резніченко, Наталія. Міфологічний простір трилогії про Сонячних Зайчиків Всеволода Нестайка / Н. Резніченко. - С .75-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міфологічний символ, фольклорна казка, літературна казка
Садыкова, Лариса. "Бесконечный тупик" Д. Галковского: стратегии эссеизации / Л. Садыкова. - С .79-81. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: літературознавча компетенція, російська есеїстика, есеїзація
Шлапак, Ирина. Роль "буквенных" антропоэтонимов в структуре литературного произведения / И. Шлапак
Кл.слова: "літерний" антропоетонім, літературний текст, семантика
Васькив, Николай. Татары и украинцы Г. Синкевича: проблемы интерпретации и ксенофобские интенции / Николай Васькив. - С .85-91. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: національний міф, творчий процес, літературна полеміка
Гайдаш, Анна. Дискурс вікової динаміки старіння: визначення та завдання (на матеріалі сучасної драматургії США) / А. Гайдаш. - С .92-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: літературна геронтологія, старіння, драматургія
Кобзан, Лідія. "Сценічний" тип оповідання Дж. Конрада та О. Гріна у типологічному аспекті / Л. Кобзан ; Л. Ковзан. - С .96-99. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: оповідач, герой, автор
Кропивко, Ірина. Вплив наслідків глобалізації на літературний процесв Україні та Польщі / І. Кропивко. - С .100-103. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: літературна творчість, літературна продукція, гіперреальність
Кушнірова, Тетяна. Постмодерністські тенденції у дитячій прозі Роальда Дала / Т. Кушнірова. - С .104-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: літературна традиція, хронотоп, мотив
Моклиця, Марія. Контроверсії сучасної рецепції Данте та проблема універсальної мови у культурі людства / М. Моклиця. - С .109-113. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: алегорія, метафора, герменевтика
Романова, Світлана. Реалізація неоміфологічної свідомості крізь призму анімалістичної метафори у прозі Роси Монтеро / С. Романова. - С .113-118. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самість, природа, цивілізація
Саган, Ганна. Міський простір як тло епохи у романі В. Домонтовича "Доктор Серафікус" / Г. Саган. - С .118-120. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: місто, простір, урбанізація
Чік, Людмила. Засоби мовного маніпулювання у сучасних ЗМІ / Л. Чік. - С .121-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: маніпуляція, мовне маніпулювання, мас-медіа
Ященко, Юлія. Глобалізація як виклик національній ідентичності митців української діаспори / Ю. Ященко. - С .124-126. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, глобалізація, діаспора
Бойко, Вікторія. Родина як центр усесвіту Закарпатського селянина у творчості Івана Чендея / В. Бойко. - С .127-132. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: побут, архетип, часопростір
Мельникова, Катерина. Романи Т. Гарді і Панаса Мирного: індивідуально-мовленнєвий аспект характеротворення / К. Мельникова. - С .133-136
Кл.слова: внутрішній монолог, художній прийом, архітектоніка
Новик, Ольга. Традиційність змалювання козацтва у творах Данила Мордовця / О. Новик. - С .136-140. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: козацтво, образ, традиція
Оренчак, Ольга. Іван Франко і Федір Достоєвський: контактно-генетичний дискурс / О. Оренчак. - С .140-143. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компаративний аналіз, психологізм, творча індивідуальність
Янковська, Жанна. Архетипний образ воріт в українській літературній прозі 30-60-х pp. XIX століття / Ж. Янковська. - С .143-148. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ворота, родинна обрядовість, символ
Антипова, Алла. Подготовка учащихся к самостоятельной читательской практике на основе формирования литературоведческой компетенции / А. Антипова. - С .149-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: читацька практика, інтерпретація, елективний курс
Гладышев, Владимир. Материалы к изучению в школе творчества Н. В. Гоголя: Гоголь-писатель и Гоголь-моралист в понимании Сергея Довлатова / В. Гладышев. - С .153-157. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історико-літературна концепція, сатира, утопія
Клименко, Жанна. Формування уявлення учнів про діяльність українських перекладачів як вияв екзистенційного вибору / Ж. Клименко. - С .158-162. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вибір, переклад, стиль перекладу
Кобзар, Олена. Методологія міфопоетичного аналізу художнього твору (на прикладі міфологічної драми) / О. Кобзар. - С .162-165. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міфопоетика, міфема, міфопоетичний аналіз
Кузьмич, Олена. Діалог як засіб комічного / О. Кузьмич
Кл.слова: комічне, репліка, градація
Мацевко-Бекерська, Лідія. Елітарність чи елітність: методичні аспекти плекання сучасного читача / Л. Мацевко-Бекерська. - С .169-173. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітній простір, навчально-виховний діалог, культурологічний дискурс
Москвич, Юлія. Значення поетичного світосприйняття у формуванні літературознавчої компетенції студента / Ю. Москвич. - С .173-177. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гуманізм в освіті, література, компетенція
Сподарець, Михайло. Боротьба методологічних підходів у дослідженнях біографії Т.Г. Шевченка 1920-х - поч. 1930-х рр. / М. Сподарець. - С .177-181. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ідеологія, неонародництво, методологія
Сур'як, Микола. Діалектика нових підходів до вивчення літератури та культури у новому історизмі / М. Сур'як. - С .182-185. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: новий історизм, пам’ять, історія літератури
Відомості про авторів . - С .186-187
Кл.слова: вчене звання, місце роботи
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Збірники

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
простір літератури -- притчовий характер -- літературно-філософські виміри -- польськомовна полеміка
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту

Дод.точки доступу:
Бондарева, Олена Євгеніївна \ред.\
Борисенко, Катерина Григорівна \ред.\
Буніятова, Ізабелла Рафаїлівна \ред.\
Волощук, Лариса Вікторівна \ред.\
Єременко, Олена Володимирівна \ред.\
Іллінська, Ніна Іллівна \ред.\
Кудряшова, Оксана Валентинівна \ред.\
Мережинська, Ганна Юріївна \ред.\
Сінченко, Олексій Дмитрович \ред.\
Ткаченко, Анатолій Олександрович \ред.\
Жож, Санд
Карен, Харпер
Білоус, Григорій Павлович (український поет ; 1940-2011) \про нього\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 4
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.


    Панасюк, Т.
    Створюємо спільний освітній простір для педагогів / Т. Панасюк // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2015. - № 1. - С. 4-8. - Зміст: Роль вихователя-методиста у формуванні фахових об'єднань педагогів ; Фахові об'єднання педагогів як форма підвищення професійної майстерності ; Віртуальні об'єднання ; Додаток. Анкета для члена творчої групи
УДК

Рубрики: Методична робота--дошкільні навчальні заклади--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- підвищення кваліфікації -- педагоги -- вихователі -- освітній простір -- методичні об'єднання -- творчі групи -- школа перспективного педагогічного досвіду
Анотація: У статті йдеться про створення освітнього простору для педагогів ДНЗ шляхом актуалізації традиційних форм підвищення кваліфікації з використаням можливостей сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

Є примірники у відділах:
Ф2 (30.01.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

4.
373.3.013.3(477)
Ц 61


    Цимбалару, Анжеліка Дмитрівна.
    Modelling the academic space of the junior schoolchildren:a didactic aspect / А. Д. Цимбалару // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL. - 2015. - № 1. - С. 126-136. - Текст англ. - Бібліогр.: 6 назв.
УДК

Рубрики: Початкова освіта--зміст освіти

Кл.слова (ненормовані):
педагогічне моделювання -- освітній простір -- молодші школярі
Анотація: Презентується дидактичний конструктор моделювання освітнього простору молодших школярів, вихідним положенням для побудови якого стало виокремлення в об’єкті моделювання двох взаємозалежних предметів перетворення – шкільного середовища і діяльності учнів з його освоєння.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

5.
74.20
К 63


    Чернуха, Надія.
    Інтеграція як фактор модернізації сучасного освітнього простору на компетентнісних засадах / Н. Чернуха // Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри : монографія / В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - С. 309-319. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 74.20

Рубрики: Освіта--Наука--Компетентністна освіта

Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- інтеграція -- модернізація -- фахівець -- студенти
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович
Хоружа, Людмила Леонідівна
Сисоєва, Світлана Олександрівна
Чернуха, Надія Миколаївна
Терентьєва, Наталія Олександрівна
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

6.
378.091
Ч-49


    Чернуха, Надія Миколаївна.
    Інтеграційні процеси у вищій освіті : навчальний посібник / Н. М. Чернуха ; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - 92 с. - 46.11 грн., 46.11 грн., 48.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- інтеграція освітньої сфери -- конкурентооспроможність викладача
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2)

Знайти схожі

7.
37.014.25:005.745(083.9)
О-72


   
    Освіта для сталого розвитку: міжконтинентальний діалог інтелектуалів : програма ІІІ міжнародної науково-практичної конференції до Міжнародного дня толерантності, 12 листопада 2015 р. м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Українська Академія Акмеології. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015. - 12 с.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Вступне слово / В. О. Огнев’юк. - С .3-7
Кл.слова: людський розвиток, освіченість, культура толерантності
Asadov, Agil Mahiyaddin. Main Goals of Transportation System in Terms of Sustainable Development / A. M. Asadov. - С .8-15
Кл.слова: стійкий розвиток, транспортна система, екологічні умови
Komarnytskyi, M. Combating in Tolerance through Education: Islamophobia and the Case of Muslim Minorities in Ukraine / M. Komarnytskyi. - С .16-21. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Україна, ісламофобія, кримські татари
Marshall, Kenneth Christensen. Equipping Students for the Lifelong Journey of Learning / K. Ch. Marshall. - С .22-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, цінності, освіта впродовж життя
Антонов, Валерій Миколайович. Комп’ютерізація акме-освіти та акме-науки на сучасному етапі сталого розвитку суспільства / В. М. Антонов. - С .28-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, кібернетика, сталий розвиток
Антонова, Ю. В. Освіта та наука як рушій сталого розвитку творчого гендерного потенціалу акме-особи / Ю. В. Антонова, В. М. Антонов. - С .35-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, наука, сталий розвиток
Баранцова, І. 0. Проблеми формування особистості людини культури в теорії та практиці вітчизняного та зарубіжного досвіду / І. 0. Баранцова. - С .44-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, культура людини, культурний розвиток
Вознюк, Олександр Васильович. Постнекласичний етап розвитку освіти і педагогіки / О. В. Вознюк. - С .49-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: холістична парадигма освіти, парадигмальні моделі розвитку освіти, інформаційне суспільство
Галус, О. М. Загальнотеоретичні підходи до управління професійною підготовкою фахівців у виші / О. М. Галус, Б. С. Крищук. - С .59-66. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, аксіологічний підхід, акмеологічний підхід
Гладкова, Валентина Миколаївна. Особливості сталого розвитку сучасного фахівця соціономічного профілю (акмесинергетичні аспекти) / В. М. Гладкова. - С .67-
Кл.слова: акмесинергетичний аспект, людинознавчий аспект, сталий розвиток
Голобородько, Є. П. Акмеологічні аспекти розвитку педагогічної майстерності в системі неперервної освіти: з досвіду роботи / Є. П. Голобородько. - С .76-80
Кл.слова: неперервна освіта, акмеологія, акмеологічний розвиток педагога
Дубасенюк, Олександра Антонівна. Професійно-педагогічна підготовка вчителя до толерантної міжкультурної взаємодії 80 / О. А. Дубасенюк. - С .80-91. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сталий розвиток, толерантність, полікультурне середовище
Завацька, Л. М. Деякі аспекти ставлення студентської молоді до інституту шлюбу у контексті гендерних відмінностей / Л. М. Завацька. - С .92-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інститут шлюбу та сім'ї, студентська молодь, гендерні відмінності
Клименко, И. С. Инновационная модель личностно-ориентированного обучения в системе образования для устойчивого развития / И. С. Клименко. - С .97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновації, сталий розвиток, якість освіти
Кріба, І. Й. Культурний вимір як ключова складова сталого розвитку / І. Й. Кріба. - С .105-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурний вибір, культура, навколишнє середовище
Мамедзаде, Р. Э. Мультикультурализм - как стиль жизни в Азербайджане / Р. Э. Мамедзаде. - С .109-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мультикультуралізм, толерантність, Європа
Мельниченко, Ольга Володимирівна. Руйнування тендерних стереотипів як елемент толерантності сучасної культури / О. В. Мельниченко. - С .115-121. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гендерні стереотипи, гендерна педагогіка, толерантність
Мрака, Ігор Богданович. Проблема толерантності в системі історичної освіти / І. Б. Мрака. - С .122-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: толерантність, історична освіта, українсько-польські відносини
Олексенко, В. П. Формування ціннісних орієнтирів особистості в умовах розвитку інформаційного суспільства / В. П. Олексенко. - С .128-135. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, цінність, інформаційне суспільство
Рашидов, С. Ф. Свобода віросповідання та проблема толерантності / С. Ф. Рашидов. - С .136-145. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мультикультуралізм, ідентичність, релігійна ідентичність
Саух, Петро Юрійович. Новий образ освіти в контексті ідей сталого розвитку суспільства: транснаціональний вимір / П. Ю. Саух. - С .146-161. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, нелінійне мислення, холістичне мислення
Сидорчук, Нінель Герандіївна. Сталий розвиток як стратегія оптимізацїї рекреаційного ресурсу / Н. Г. Сидорчук. - С .162-171. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відпочинок, рекреація, скандинавська ходьба
Стецюк, Володимир Васильович. Обласні освітні системи як засіб формування сталої освіти в Україні / В. В. Стецюк. - С .172-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітній простір, географія освіти, обласні освітні системи
Таушанжи, К. П. Смена научной парадигмы в меняющемся мире / К. П. Таушанжи. - С .184-193. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: духовні цінності, економіка, матеріальні цінності
Федик, І. І. Роль гуманітарної освіти у подоланні історичних стереотипів (на прикладі українсько-польських стосунків) / І. І. Федик. - С .194-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українсько-польські стосунки, стереотипи, толерантність
Чубук, Р. В. Акмеологічний підхід як пошук нових можливостей професійної підготовки соціальних працівників 201 / Р. В. Чубук. - С .201-205. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна зрілість, самоосвіта, професіоналізм фахівця
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Конференції

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Українська Академія Акмеології


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

8.
Шифр: В748746/2017/1
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : теоретичний та науково-метод. часопис/ М-во освіти і науки України, Ін-т. вищ. осв. НАПН України. - Київ : Педагогічна преса. - ISSN 2078-1016. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 1
Зміст:
Андрущенко, Віктор. Школа майбутнього для України і європейського простору / В. Андрущенко. - С.5-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: людина, культура, освіта
Андрущенко, Віктор. Освітні вимірювання: наука і практична діяльність / В. Андрущенко, В. П. Сергієнко, І. Войтович. - С.17-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, якість вищої освіти, оцінювання
Вознюк, Олександр Васильович. Олександра Дубасенюк - видатний учений-педагог, засновник науково-педагогічної школи "Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів" / О. В. Вознюк, Г. О. Козлакова. - С.25-29. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Дубасенюк Олександра, про неї, наукова школа, педагогічні дослідження
Кірик, Тамара. Філософія освіти про ноолексикон для вищої школи XXI ст. / Т. Кірик. - С.30-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, ноосфера, ноолексикон
Опанасюк, Юлія. Філософія інформаційної освіти / Ю. Опанасюк. - С.37-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: людина, освіта, філософія освіти
Луговий, Володимир Іларіонович. Наука в університетах, університети в науці у світовому дослідницькому просторі / В. І. Луговий, Ж. Таланова. - С.42-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: світовий дослідницький простір, університетський сектор, дослідження
Щедрін, Анатолій. Концепції позаземного розуму в культурному універсумі сьогодення: філософсько-освітні виміри / А. Щедрін. - С.51-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: позаземний розум, культурний універсум, концептуальний кластер
Силадій, Іван. Нові тенденції в розвитку вітчизняної освіти / І. Силадій. - С.59-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: людина, освіта, модернізація освіти
Шовні, Катерина. Інформаційна культура соціального педагога: особливості формування та реалізації / К. Шовні. - С.65-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: людина, освіта, культура
Пасько, Катерина. Ефективність спілкування як умова продуктивної професійної діяльності педагога / К. Пасько. - С.72-76. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: спілкування, психологічні аспекти, професійна діяльність
Nesterova, Maria. European cognitive practices of social cohesion development in the ukranian educational dimension / M. Nesterova. - С.77-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: когнітивні практики, освітній простір, соціальна згуртованість
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
372:37.035.6
Н 32


   
    Наступність дошкільного навчального закладу і початкової школи в етнічному вихованні дітей : навчально-методичний посібник / В. І. Кононенко, І. М. Шоробура ; ред. Н. Лисенко. - Івано-Франківськ : Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2011. - 256 с. - ISBN 978-966-640-299-1 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна педагогіка --Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- методологія -- моделювання -- дидактичний вимір -- етнокультура
Дод.точки доступу:
Кононенко, В. І.
Шоробура, І. М.
Лисенко, Н. \ред.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

10.
373.549(477)
Ч-90


    Чумаченко, О.
    Інноваційна практика функціонування і розвитку навчального закладу з еколого-економічною спеціалізацією / Олег Чумаченко, Оксана Трухан // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 28–31. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--ліцеї--еколого-економічний профіль--модель інноваційного розвитку

Кл.слова (ненормовані):
еколого-економічний ліцей -- інноваційні моделі розвитку -- освітній простір -- принцип варіативності -- спеціалізація -- особистісно орієнтований підхід -- освітній простір -- регіональна політика
Анотація: У статті обґрунтовано актуальність науково-теоретичних розробок та практичної реалізації інноваційних освітніх технологій. Описано засади функціонування еколого-економічного ліцею "Камелія" у місті Кам’янка. Проаналізовано особливості навчального закладу, а саме: спеціалізацію як форму втілення принципу варіативності в освітньому середовищі; особистісно орієнтований підхід як методологічне підґрунтя педагогічної діяльності ліцею; орієнтацію на соціальні та демографічні особливості регіону.
Дод.точки доступу:
Трухан, О.
\про нього\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)