Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (4)Наукові періодичні видання Університету (8)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=освітній простір<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 63
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Батечко Н., Дібрівна Е.
Назва : Формування математичної компетентності студентів у контексті європейського освітнього простору
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 3/4. - С. 52-58. - ISSN 2078-1687, DOI 10.28925/2078-1687.2019.3-4.5258 (Шифр П875300957/2019/3/4). - ISSN 2078-1687, DOI 10.28925/2078-1687.2019.3-4.5258
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): математична компетентність--освітній простір--інтеграція
Знайти схожі

2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Вагіна, Наталя
Назва : Елементи навчання математики у Stem-орієнтованому просторі
Місце публікування : Математика в рідній школі. - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 4. - С. 43-48 (Шифр М180713/2018/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): математика--освітній простір
Знайти схожі

3.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Нестерова, Марія
Назва : European studies of social innovations in higher education: cognitive principles of social cohesion development
Місце публікування : Вища освіта України. - Київ, 2018. - № 1. - С. 28-33 (Шифр В748746/2018/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): когнітивні практики--освітній простір--соціальна згуртованість
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 321/С 69
Назва : Соціально-економічні, політико-правові, соціокультурні процеси в Україні та світі : зб. тез та матер. Міжнародної наукової конференції (3 червня 2016 р., м. Київ)
Вихідні дані : Київ: КУ ім. Б. Грінченка, 2016
Кільк.характеристики :128 с
Ціна : 38.60 грн.
ДРНТІ : 00
УДК : 321 + 342 + 316](100+477)
Предметні рубрики: Соціальні процеси
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): глобальні процеси--соціально-економічна безпека--трансформація світу--освітній простір--інтелігенція--національний патріотизм--освітній процес--мультикультуралізм--імміграція--біоетика--глобалізація--суспільна угода--йозефштадт--збірник
Примірники : всього : ГП АБ(2), ГП ЧЗ(3)
Вільні : ГП АБ(2), ГП ЧЗ(3)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Назва : Освітній простір НУШ : затверджено рекомендації щодо організації освітнього простору
Місце публікування : Управління освітою: часопис для керівників освітньої галузі/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ: Шкільний світ, 2018. - № 5. - С. 30-33 (Шифр У070290/2018/5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нова українська школа--освітній простір--інноваційний розвиток--шкільне обладнання
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9+37.0(075.8)/В 18
Автор(и) : Варій М.Й, Ортинський В. Л.
Назва : Основи психології і педагогіки : навчальний посібник . -2-е видання, виправлене та доповнене
Вихідні дані : Київ: Центр учбової літератури, 2018
Кільк.характеристики :376 с
Колективи : Львівський державний університет внутрішніх справ
ISBN, Ціна 978-966-364-819-4: 204.00 грн.
ДРНТІ : 15 + 14
УДК : 159.9+37.0(075.8)
Предметні рубрики: Психологія
Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): галузі психології--цнс--центральна нервова система--свідомість--рівні пізнання--емоції--почуття--здібності--психічні стани--спілкування--конкурентоспроможність--освіта--дидактика--освітній простір--виховання
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мартиненко С.
Назва : Вплив цифровізації на моделювання освітнього простору закладу вищої освіти [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2023. - Вип. 4. - С. 88-96. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.7 (Шифр Н057263/2023/4). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.7. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.7
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): заклади вищої освіти--моделювання--освітній простір--цифрова компетентність--цифровізація
Анотація: Стаття порушує питання впливу цифровізації на організацію, проведення та моделювання освітнього процесу в закладах вищої освіти. Зазначено, що тенденції цифрової трансформації освітнього простору в закладі вищої освіти потребують ґрунтовної практико-орієнтованої підготовки викладачів, спрямованої на ефективне використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі професійної діяльності. Процес цифровізації подано як конвергенцію цифрових технологій, матеріальних і соціально-гуманітарних практик. Висвітлено основні умови цифровізації освітнього простору, що враховують цифрове покоління дітей, ресурсне забезпечення цифровізації освіти, відповідну законодавчу базу, підготовку кадрового потенціалу цифрової освіти, який володіє цифровими компетентностями, цифрові технології, які є ефективним механізмом моделювання освітнього простору. Наголошено на необхідності подолання негативних процесів і явищ під час цифрової трансформації освіти. Проаналізовано також різноманітні платформи та ресурси (Zoom, Google Meet, Google Class та інші). Окреслено особливості побудови цифрового освітнього простору в закладах вищої освіти. Звернено увагу на підвищення стану цифрової компетентності учасників освітнього процесу, що охоплює технічну та інформаційну грамотність, критичне мислення, створення цифрового контенту тощо. Запропоновано власне бачення шляхів моделювання цифрового освітнього простору, формування професійної компетентності в здобувачів освіти. Визначено особливості моделювання цифрового освітнього простору в закладах вищої освіти, обґрунтовано необхідність залучення до його реалізації висококомпетентних фахівців, врахування основних складових освітнього простору: цифрове покоління, нові цифрові технології, цифрова економіка тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ільїч Л., Науменко М.
Назва : Впровадження універсального дизайну в заклади загальної середньої освіти: аудит доступності [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 36. - С. 53-58. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.367 (Шифр П225817115/2021/36). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.367
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): безбар’єрний простір--заклади загальної середньої освіти--освіта--освітній простір--універсальний дизайн
Анотація: У статті висвітлено проблему впровадження універсального дизайну в заклади загальної середньої освіти України; визначено нормативно-правові основи впровадження універсального дизайну, а саме: Декларація про права людини, Конвенція ООН про права дитини; Конвенція про боротьбу з дискримінацією, Всесвітня декларація «Освіта для всіх», Саламанська декларація; здійснено аналіз Національної доктрини розвитку освіти, де вказано, що створення умов для розвитку особистості і творчої самореалізації кожного громадянина України свідчить про те, що сучасна система освіти України базується на ідеях гуманістичної освітньої парадигми, сутність якої відповідає запитам здобувачів освіти, з притаманними їм сучасними цінностями та взаємодії учасників освітнього процесу, побудованій на особистісно-орієнтованому та компетентнісному підходах; описано підходи до визначення поняття «універсальний дизайн» (Закон України про освіту визначає універсальний дизайн у сфері освіти як дизайн предметів, навколишнього середовища, освітніх програм та послуг, що забезпечує їх максимальну придатність для використання усіма особами без необхідної адаптації чи спеціального дизайну). Зазначено, що освіта України зазнає активної трансформації шляхом впровадження реформи Нової української школи, концепція якої враховує принципи універсального дизайну такі як: рівноправне використання, гнучкість у використанні, просте та інтуїтивне використання, сприйняття інформації незалежно від сенсорних можливостей користувачів, терпимість до помилок, низький рівень фізичних зусиль, наявність необхідного розміру та простору; виокремлено індивідуальні особливості учнів у трьох напрямах діяльності, де найбільш виражені відмінні риси особистості, оскільки для ефективного впровадження універсального дизайну вчитель має застосовувати індивідуальний підхід до кожного учня.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бойко М. І.
Назва : Мовна ситуація в закладах середньої освіти Донеччини (за результатами соціолінгвістичного дослідження)
Місце публікування : Studia Philologica: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - Вип. 17. - С. 7-14. - ISSN 2311-2425 (Шифр 80я43/S 90-306709024/2021/17). - ISSN 2311-2425
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовна ситуація--заклади освіти--мовні деформації--білінгвізм--освітній простір
Анотація: Статтю присвячено мовній ситуації в закладах середньої освіти Східної України. Мета дослідження — комплексно проаналізувати мовну ситуацію в закладах середньої освіти Донеччини, простежити внутрішньомовні деформації, зумовлені впливом російської мови на українську та схарактеризувати роль освіти в національній консолідації України. Об’єктом дослідження є мовна ситуація у сфері освіти Донеччини, функціонування української мови в ситуації українсько-російського білінгвізму. Предмет аналізу — стан реального використання української мови в освітньому просторі Донеччини й тенденції розвитку деформованої мовної ситуації в закладах середньої освіти Донецької області на початку ХХІ ст. Увагу приділено висвітленню результатів соціологічного дослідження, головне завдання якого — визначити тенденції розвитку білінгвізму у сфері освіти. Розглянуто основні причини активного використання української мови молоддю. Зроблено всебічний соціолінгвістичний аналіз мовної ситуації закладів середньої освіти Донецької області, схарактеризовано кількісні, якісні та оцінні показники функціонування української та російської мов, окреслено шляхи розвитку мовної ситуації на Донеччині. Матеріалом для дослідження є результат проведеного нами анкетування. Загальна кількість анкет — 603. Аналіз відповідей на питання анкети показав, власна оцінка мовцями свого ступеня володіння мовами відмінна від реального використання мови в процесі комунікації. У закладах середньої освіти Слов’янська кількість українськомовних учнів та вчителів найбільша. Водночас, відповіді школярів з Маріуполя та Покровська доводять, що під час занять учні та педагогічні працівники досі послуговуються російською мовою. Як засвідчили результати соціологічного дослідження, сучасні школярі усвідомлюють, українська мова повинна стати ключовою у всіх сферах спілкування, бо саме українська мова є важливим чинником консолідації українського суспільства, гарантією збереження національної ідентичності українського етносу й державної єдності України. Українська нація й держава повинні забезпечити відродження українського мовного простору й зробити спробу захистити українську мову. Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що розглянуті теоретичні положення й інтерпретований емпіричний матеріал дають змогу відстежити мовну ситуацію в закладах освіти Східної України.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.4:37.06/У 58
Назва : Університет у сучасному суспільстві: місія, проблеми, виклики : колективна монографія
Вихідні дані : Чернігів: ЧНТУ, 2019
Кільк.характеристики :252 с
Колективи : Приватний вищий навчальний заклад "Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая", Кафедра ЮНЕСКО "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті"
Примітки : Підготовлено на честь 25-річчя створення ПВНЗ "Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая"
ISBN, Ціна 978-617-7571-48-2: 35.00 грн.
ДРНТІ : 14.35.07
УДК : 378.4:37.06 + 37.06
Предметні рубрики: Вища освіта-- Університет-- Сучасні університети
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): функціонування університету--інтелектуальна еліта--університетська освіта--освітній простір--соціальна відповідальність--суб’єкти освітнього процесу--національна ідентичність--інтернаціоналізація освіти--патріотичне виховання--глобалізація
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)