Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (4)Наукові періодичні видання Університету (8)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=освітній простір<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 63
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.61/Ш 70
Назва : Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства : матер. міжнар. наук.-практ. конференції, 13 грудня 2012 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :448 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.07.03
УДК : 316.61
Предметні рубрики: Соціологія-- Освіта-- Психологія
Зміст : Багатомірна людина. Епоха трансформацій. Освіта/ В. О. Огнев'юк. Сучасна особистість і нові педагогічні ракурси/ Л. Л. Хоружа. Социальная педагогика в Украине:реалии и перспективы развития/ О. В. Безпалько. Навчання історії та виховання особистості/ Ф. Л. Левітас. Інноваційне навчання як основа розвитку інноваційної особистості майбутнього викладача/ Л. В. Козак. Класифікація особистостей за О. Ф. Лазурським (психолого-педагогічний аспект)/ І. В. Леонтьева. Особливості використання гештальт-технологій у навчальному процесі на етапі професійного становлення майбутніх практичних психологів/ А. Г. Мартинюк. Маскуліністичний дискурс та українська література XX- початку XXI ст./ А. Матусяк. Набуття навичок педалізації як невід'ємний компонент особистішого розвитку майбутнього вчителя музики/ 3. І. Міщенко, З. О. Ворзаковська. Педагогічні умови формування гуманістичних принципів у майбутніх правоохоронців - захисників громадського порядку/ В. В. Серебряк, О. А. Єнна. Розвиток особистості майбутнього правоохоронця у процесі професійної адаптації/ О. Д. Царьов. Особистісне зростання та розвиток студентів під впливом фахового навчання у вищій школі/ Л. В. Артемова. Професійний розвиток педагога: актуалізація досвіду країн Центральної і Західної Європи для України/ В. І. Бобрицька. Формування професійних ролей соціального педагога під час підготовки до роботи з сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах/ О. В. Бєлоліпцева. Освітнє середовище вищого навчального закладу:пошук стратегій розвитку / (Сорока) М. В. Братко. Сучасні проблеми педагогічної освіти/ О. В. Матвієнко. Емпіричні принципи дослідження компонентів професійної стійкості майбутнього практичного психолога/ Г. Б. Варіна. Використання інноваційних технологій у загальноосвітній підготовці учнів професійно-технічних навчальних закладів України/ Т. М. Герлянд. Особливості соціального виховання студентства/ Е. У. Гуцало, Я. О. Муха. Активізація творчості учнів у процесі виконання лабораторних робіт/ Г. В. Джевага. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах/ Ю. В. Кахіані. Психологічні чинники ефективності навчання старших дошкільників іноземної мови/ B. C. Качар'ян. Шляхи забезпечення повноцінної навчально-пізнавальної діяльності учня/ В. П. Максименко. Проблема технократизму у вищій технічній школі і розвиток особистості студента/ О. М. Мелащенко. Практичні аспекти професійного розвитку студентів філологічних спеціальностей/ C. M. Процька ; C. M. Процька. Розвиток особистості в умовах університетської освіти/ Н. О. Терентьєва. Умови, механізми та реалізація профільного навчання старшокласників у Російській Федерації/ Л. Г. Чеснокова. Формування особистості студента вищого навчального закладу/ С. П. Шевченко. Особливості трансформації педагогічної системи підготовки вчителів початкових класів в Україні у XX ст./ Л. Є. Петухова, Н. А. Воропай. Проблема самовизначення особистості юнацького віку в трансформаційному суспільстві/ Н. А. Побірченко. Социальное воспитание - концепт педагогической науки в изменяющемся обществе/ Т. А. Ромм. Проблеми духовного розвитку і саморозвитку особистості в сучасних умовах загальноцивілізаційних трансформацій/ М. В. Савчин. Професійна майстерність вчителя як чинник формування особистості в умовах освітнього простору/ О. П. Сергєєнкова. Суспільство й особистість: гармонізація розвитку/ С. О. Сисоєва. Діагностика стресостійкості старшокласників у період професійного самовизначення/ Т. А. Каткова. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти в сучасних умовах: формування комунікативної компетентності/ І. А. Косенкова. Мораль як детермінанта становлення сучасної особистості/ Л. А. Овсянкіна. Соціокультурні знання у розвитку особистості/ Л. Б. Паламарчук. Готовність до інноваційної діяльності як інтегрована якість соціального працівника/ О. П. Песоцька, Т. С. Гаміна. Вплив психотравмуючих переживань на емоційний стан підлітків/ Т. О. Работа. Аспекти дослідження рефлексії/ О. А. Савенко. Особливості підготовки сучасного музичного працівника в період суспільних трансформацій/ А. В. Сергієнко. Мультиплікація як детермінанта розвитку особистості дитини в умовах сучасного медіа-простору/ М. В. Сітцева. Профілактична робота з підлітками групи ризику в умовах суспільних трансформацій/ І. І. Сорокін. Теоретико-методологічні детермінанти організації освітнього простору особистості/ Н. М. Фалько. Психологічний зміст та характеристика стратегій допомоги особистості у стресових ситуаціях/ І. В. Чернєва, К. О. Скрипка. Категорія "свобода" як складник деонтологічного потенціалу особистості/ І. О. Шеплякова. Роль инноваций в воспитании как ресурса успешной социализации личности/ Н. В. Шишарина. Первинний соціальний досвід дітей дошкільного віку та його компоненти/ O. A. Алєко. Особливості психокорекції тривожності старших підлітків/ А. О. Говар. Особливості діяльності педагога-вихователя щодо розвитку моральних форм поведінки у дошкільників/ С. І. Заболоцька. Особливості діяльності вчителя щодо формування моральної самооцінки у молодших школярів/ М. І. Заміщак. Соціалізація студентів у процесі вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі/ М. В. Нагач. Компоненти готовності майбутніх учителів до попередження і розв'язання конфліктів/ І. Л. Холковська. Розвиток професіоналізму акмеологічного типу викладачів/ Т. П. Шутько. Сучасний університет як інститут соціалізації фахівця/ Я. С. Фруктова. Соціалізація дитини у контексті внутрішньосімейних відносин/ Т. В. Кравченко. Інтеграція соціальних інституцій у професійній підготовці сучасного фахівця/ Н. М. Чернуха. Вплив соціального середовища на формування делінквентної поведінки молодших школярів/ В. Л. Андрєєнкова. Розвиток особистості студента в класичних університетах Східної Німеччини/ А. В. Гаврилюк. Соціотворча діяльність неурядових організацій стосовно профілактики насильства щодо дітей/ М. М. Гуляєва. Теоретичні аспекти соціально-пєдагогічної роботи в дитячому будинку/ C. M. Курінна. Інтегративний компонент у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи/ P.O. Павлюк ; P.O. Павлюк. Розвиток соціальності особистості в інклюзивному освітньому середовищі/ О. І. Рассказова. Вплив сім'ї на формування самооцінки дитини/ О. А. Столярчук. Вплив дошкільного навчального закладу на становлення образу сім'ї у дітей/ М. В. Терещенко. Психологічні засади філософсько-освітніх та світоглядно-ціннісніх стратегій проектування життєвого простору особистості/ Н. М. Фалько. Соціально-психологічні компоненти образу сім'ї молодого подружжя/ Ю. С. Чаплінська.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(4), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 82.0(082)/Л 64
Назва : Літературний процес: методологія, імена, тенденції : збірник наук. праць. № 5
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :192 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Серія: Філологічні науки
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ISBN, Ціна 2311-2433:
ДРНТІ : 17.07.29
УДК : 82.0(082)
Предметні рубрики: Літературознавство
Географіч. рубрики: Україна
Зміст : Топос Львова у сучасній українській прозі/ Т. Белімова. Поняття "простір літератури" у сучасному літературознавстві/ П. Білоус. Українська віршована сатира й гумор періоду другої світової війни/ О. Гарачковська. Притчовий характер повісті О.Кобилянської "Ніоба"/ Л. Жижченко. Порівняльні дослідження Д. Донцова-критика крізь призму категорії іронічного/ В. Колкутіна. Мистецтво versus імітат-література: проблема естетичної оцінки виробничого роману 20-30-х pp. XX ст./ І. Комаровська. Концептосфера поетичного дискурсу Григорія Білоуса: сковородинівські мотиви/ Л. Марчук. Симулякризація в альтісторичному творі В. Кожелянка "Дефіляда в Москві" як вияв глобалізаційних процесів у літературі/ О. Поліщук. Фабульний плюралізм та відкритість художнього тексту/ І. Рибалка. Літературно-філософські виміри часу у романі Жорж Санд "Графиня Рудольштадт" / Л. Сипа. Польськомовна полеміка Йоаникія Галятовського: між політикою та богослов'ям/ С. Сухарєва. Роман Карен Харпер як квазі-біографія Марії Болейн/ О. Галич. Опозиція "місто (цивілізація) / село (природа)" у романі "Щоденний жезл" Є. Пашковського/ Д. Гнілицька. Персидская переводческая рецепция пьесы М. Кулиша "Мина Мазайло"/ А. Голькар. А. Барбюс, Е. Ремарк, О. Гончар: парадигма паралельних структур / М. Гуменний. Специфика интертекстуальности в повести А. Жида "Изабель"/ Тетяна Динниченко. Образ українського селянства у революційному вирі у романі Олексія Кундзіча "De Facto"/ Л. Дмитрук. Екзистенціали туги і страху у романах I. Багряного "Людина біжить над прірвою" та Е. М. Ремарка "Час жити і час помирати"/ Н. Маланій. Турецька дитяча драматургія: ґенеза, розвиток, представники / І. Прушковська. Міфологічний простір трилогії про Сонячних Зайчиків Всеволода Нестайка/ Н. Резніченко. "Бесконечный тупик" Д. Галковского: стратегии эссеизации/ Л. Садыкова. Роль "буквенных" антропоэтонимов в структуре литературного произведения/ И. Шлапак. Татары и украинцы Г. Синкевича: проблемы интерпретации и ксенофобские интенции / Николай Васькив. Дискурс вікової динаміки старіння: визначення та завдання (на матеріалі сучасної драматургії США)/ А. Гайдаш. "Сценічний" тип оповідання Дж. Конрада та О. Гріна у типологічному аспекті / Л. Кобзан ; Л. Ковзан. Вплив наслідків глобалізації на літературний процесв Україні та Польщі/ І. Кропивко. Постмодерністські тенденції у дитячій прозі Роальда Дала / Т. Кушнірова. Контроверсії сучасної рецепції Данте та проблема універсальної мови у культурі людства / М. Моклиця. Реалізація неоміфологічної свідомості крізь призму анімалістичної метафори у прозі Роси Монтеро/ С. Романова. Міський простір як тло епохи у романі В. Домонтовича "Доктор Серафікус"/ Г. Саган. Засоби мовного маніпулювання у сучасних ЗМІ / Л. Чік. Глобалізація як виклик національній ідентичності митців української діаспори/ Ю. Ященко. Родина як центр усесвіту Закарпатського селянина у творчості Івана Чендея/ В. Бойко. Романи Т. Гарді і Панаса Мирного: індивідуально-мовленнєвий аспект характеротворення/ К. Мельникова. Традиційність змалювання козацтва у творах Данила Мордовця / О. Новик. Іван Франко і Федір Достоєвський: контактно-генетичний дискурс / О. Оренчак. Архетипний образ воріт в українській літературній прозі 30-60-х pp. XIX століття/ Ж. Янковська. Подготовка учащихся к самостоятельной читательской практике на основе формирования литературоведческой компетенции/ А. Антипова. Материалы к изучению в школе творчества Н. В. Гоголя: Гоголь-писатель и Гоголь-моралист в понимании Сергея Довлатова/ В. Гладышев. Формування уявлення учнів про діяльність українських перекладачів як вияв екзистенційного вибору/ Ж. Клименко. Методологія міфопоетичного аналізу художнього твору (на прикладі міфологічної драми)/ О. Кобзар. Діалог як засіб комічного/ О. Кузьмич. Елітарність чи елітність: методичні аспекти плекання сучасного читача / Л. Мацевко-Бекерська. Значення поетичного світосприйняття у формуванні літературознавчої компетенції студента / Ю. Москвич. Боротьба методологічних підходів у дослідженнях біографії Т.Г. Шевченка 1920-х - поч. 1930-х рр./ М. Сподарець. Діалектика нових підходів до вивчення літератури та культури у новому історизмі / М. Сур'як. Відомості про авторів
Примірники : всього : Ф1(1), Ф2(1), ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф1(1), Ф2(1), ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.211.21(477)
Автор(и) : Панасюк Т.
Назва : Створюємо спільний освітній простір для педагогів
Місце публікування : Вихователь-методист дошкіл. закл.: щомісяч. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна". - Київ: Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2015. - № 1. - С. 4-8. (Шифр В353859/2015/1)
УДК : 373.211.21(477)
Предметні рубрики: Методична робота-- дошкільні навчальні заклади --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільні навчальні заклади--методична робота--підвищення кваліфікації--педагоги--вихователі--освітній простір--методичні об'єднання--творчі групи--школа перспективного педагогічного досвіду
Зміст : Роль вихователя-методиста у формуванні фахових об'єднань педагогів ; Фахові об'єднання педагогів як форма підвищення професійної майстерності ; Віртуальні об'єднання ; Додаток. Анкета для члена творчої групи
Анотація: У статті йдеться про створення освітнього простору для педагогів ДНЗ шляхом актуалізації традиційних форм підвищення кваліфікації з використаням можливостей сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.3.013.3(477)/Ц 61
Автор(и) : Цимбалару, Анжеліка Дмитрівна
Назва : Modelling the academic space of the junior schoolchildren:a didactic aspect
Місце публікування : Укр. пед. журн./ Ін-т педагогіки НАПН України. - Київ: Ін-т педагогіки НАПН України, 2015. - № 1. - С. 126-136 (Шифр 319835820/2015/1)
Примітки : Текст англ. - Бібліогр.: 6 назв.
УДК : 373.3.013.3(477) + 37:001.32](477)Цимбалару
Предметні рубрики: Початкова освіта-- зміст освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічне моделювання--освітній простір--молодші школярі
Анотація: Презентується дидактичний конструктор моделювання освітнього простору молодших школярів, вихідним положенням для побудови якого стало виокремлення в об’єкті моделювання двох взаємозалежних предметів перетворення – шкільного середовища і діяльності учнів з його освоєння.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 74.20/К 63
Автор(и) : Чернуха, Надія
Назва : Інтеграція як фактор модернізації сучасного освітнього простору на компетентнісних засадах
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри: монографія/ В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - С. 309-319 (Шифр 74.20/К 63-595509688)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ : 14
ББК : 74.20
Предметні рубрики: Освіта-- Наука-- Компетентністна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітній простір--інтеграція--модернізація--фахівець--студенти
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.091/Ч-49
Автор(и) : Чернуха, Надія Миколаївна
Назва : Інтеграційні процеси у вищій освіті : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :92 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Ціна : 46.11, 46.11, 48.00, грн.
ДРНТІ : 14.35.09
УДК : 378.091
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітній простір--інтеграція освітньої сфери--конкурентооспроможність викладача
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1), ГП АБ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1), ГП АБ(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.014.25:005.745/О-72-963570145
Назва : Освіта для сталого розвитку: міжконтинентальний діалог інтелектуалів : програма ІІІ міжнародної науково-практичної конференції до Міжнародного дня толерантності, 12 листопада 2015 р. м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :12 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Українська Академія Акмеології :
ДРНТІ : 14
УДК : 37.014.25:005.745(083.9) + 005.745(083.9)
Предметні рубрики: Освіта
Зміст : Вступне слово/ В. О. Огнев’юк. Main Goals of Transportation System in Terms of Sustainable Development/ A. M. Asadov. Combating in Tolerance through Education: Islamophobia and the Case of Muslim Minorities in Ukraine/ M. Komarnytskyi. Equipping Students for the Lifelong Journey of Learning/ K. Ch. Marshall. Комп’ютерізація акме-освіти та акме-науки на сучасному етапі сталого розвитку суспільства/ В. М. Антонов. Освіта та наука як рушій сталого розвитку творчого гендерного потенціалу акме-особи/ Ю. В. Антонова, В. М. Антонов. Проблеми формування особистості людини культури в теорії та практиці вітчизняного та зарубіжного досвіду/ І. 0. Баранцова. Постнекласичний етап розвитку освіти і педагогіки/ О. В. Вознюк. Загальнотеоретичні підходи до управління професійною підготовкою фахівців у виші/ О. М. Галус, Б. С. Крищук. Особливості сталого розвитку сучасного фахівця соціономічного профілю (акмесинергетичні аспекти)/ В. М. Гладкова. Акмеологічні аспекти розвитку педагогічної майстерності в системі неперервної освіти: з досвіду роботи / Є. П. Голобородько. Професійно-педагогічна підготовка вчителя до толерантної міжкультурної взаємодії 80/ О. А. Дубасенюк. Деякі аспекти ставлення студентської молоді до інституту шлюбу у контексті гендерних відмінностей/ Л. М. Завацька. Инновационная модель личностно-ориентированного обучения в системе образования для устойчивого развития/ И. С. Клименко. Культурний вимір як ключова складова сталого розвитку/ І. Й. Кріба. Мультикультурализм - как стиль жизни в Азербайджане/ Р. Э. Мамедзаде. Руйнування тендерних стереотипів як елемент толерантності сучасної культури/ О. В. Мельниченко. Проблема толерантності в системі історичної освіти/ І. Б. Мрака. Формування ціннісних орієнтирів особистості в умовах розвитку інформаційного суспільства/ В. П. Олексенко. Свобода віросповідання та проблема толерантності/ С. Ф. Рашидов. Новий образ освіти в контексті ідей сталого розвитку суспільства: транснаціональний вимір/ П. Ю. Саух. Сталий розвиток як стратегія оптимізацїї рекреаційного ресурсу/ Н. Г. Сидорчук. Обласні освітні системи як засіб формування сталої освіти в Україні/ В. В. Стецюк. Смена научной парадигмы в меняющемся мире/ К. П. Таушанжи. Роль гуманітарної освіти у подоланні історичних стереотипів (на прикладі українсько-польських стосунків)/ І. І. Федик. Акмеологічний підхід як пошук нових можливостей професійної підготовки соціальних працівників 201/ Р. В. Чубук.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Вища освіта України -2017р.,N 1
Цікаві статті :
Андрущенко В. Школа майбутнього для України і європейського простору/ В. Андрущенко (стр.5-16) Кл.слова: людина,культура,освіта
Андрущенко В. Освітні вимірювання: наука і практична діяльність/ В. Андрущенко, В. П. Сергієнко, І. Войтович (стр.17-24) Кл.слова: вища освіта,якість вищої освіти,оцінювання
Вознюк О. В. Олександра Дубасенюк - видатний учений-педагог, засновник науково-педагогічної школи "Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів"/ О. В. Вознюк, Г. О. Козлакова (стр.25-29) Кл.слова: Дубасенюк Олександра, про неї,наукова школа,педагогічні дослідження
Кірик Т. Філософія освіти про ноолексикон для вищої школи XXI ст. / Т. Кірик (стр.30-36) Кл.слова: вища освіта,ноосфера,ноолексикон
Опанасюк Ю. Філософія інформаційної освіти/ Ю. Опанасюк (стр.37-41) Кл.слова: людина,освіта,філософія освіти
Луговий В. І. Наука в університетах, університети в науці у світовому дослідницькому просторі/ В. І. Луговий, Ж. Таланова (стр.42-50) Кл.слова: світовий дослідницький простір,університетський сектор,дослідження
Щедрін А. Концепції позаземного розуму в культурному універсумі сьогодення: філософсько-освітні виміри/ А. Щедрін (стр.51-58) Кл.слова: позаземний розум,культурний універсум,концептуальний кластер
Силадій І. Нові тенденції в розвитку вітчизняної освіти/ І. Силадій (стр.59-64) Кл.слова: людина,освіта,модернізація освіти
Шовні К. Інформаційна культура соціального педагога: особливості формування та реалізації/ К. Шовні (стр.65-71) Кл.слова: людина,освіта,культура
Пасько К. Ефективність спілкування як умова продуктивної професійної діяльності педагога/ К. Пасько (стр.72-76) Кл.слова: спілкування,психологічні аспекти,професійна діяльність
Nesterova M. European cognitive practices of social cohesion development in the ukranian educational dimension/ M. Nesterova (стр.77-83) Кл.слова: когнітивні практики,освітній простір,соціальна згуртованість
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 372:37.035.6/Н 32
Автор(и) : Кононенко В. І., Шоробура І. М.
Назва : Наступність дошкільного навчального закладу і початкової школи в етнічному вихованні дітей : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Івано-Франківськ: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2011
Кільк.характеристики :256 с
ISBN, Ціна 978-966-640-299-1: 30.00, 30.00, грн.
ДРНТІ : 14.23
УДК : 372:37.035.6
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільна педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітній простір--методологія--моделювання--дидактичний вимір--етнокультура
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.549(477)/Ч-90
Автор(и) : Чумаченко О., Трухан О.
Назва : Інноваційна практика функціонування і розвитку навчального закладу з еколого-економічною спеціалізацією
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2017. - № 7/8. - С. 28–31. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2017/7/8). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
УДК : 373.549(477)
Предметні рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади-- ліцеї-- еколого-економічний профіль-- модель інноваційного розвитку
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): еколого-економічний ліцей--інноваційні моделі розвитку--освітній простір--принцип варіативності--спеціалізація--особистісно орієнтований підхід--освітній простір--регіональна політика
Анотація: У статті обґрунтовано актуальність науково-теоретичних розробок та практичної реалізації інноваційних освітніх технологій. Описано засади функціонування еколого-економічного ліцею "Камелія" у місті Кам’янка. Проаналізовано особливості навчального закладу, а саме: спеціалізацію як форму втілення принципу варіативності в освітньому середовищі; особистісно орієнтований підхід як методологічне підґрунтя педагогічної діяльності ліцею; орієнтацію на соціальні та демографічні особливості регіону.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)