Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=освітній стандарт<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Назва журналу :Вища школа -2017р.,N 4
Цікаві статті :
Прес-служба МОН України інформує (стр.3-6) Кл.слова: Нацрада з питань науки і технологій,програма "Горизонт 2020",педагогічна освіта
Куцик П. Львівському торговельно-економічному університету - 200 років / П. Куцик, С. Д. Гелей (стр.7-23) Кл.слова: торговельно-економічна освіта,кооперація,наука
Барна М. Львівський торговельно-економічний університет - визнаний науковий центр з економіки та торгівлі / М. Барна, Б. Семак (стр.24-33) Кл.слова: наукові школи,становлення,науково-педагогічні кадри
Яцунь О. Університетська освіта: шлях від ревізії до світоглядного переосмислення та визначення нових векторів розвитку / О. Яцунь (стр.34-47) Кл.слова: мегауніверситет,монетизація освіти,освітній стандарт
Дараган Т. Інтернаціоналізація вищої освіти у XXI столітті: досвід університетів США і Європи / Т. Дараган, Н. Тимошенко, О. Власюк (стр.48-54) Кл.слова: вища освіта,освітні програми,іноземні студенти
Качмар О. Освіта як дієвий механізм профілактики й подолання агресивної поведінки особистості / О. Качмар (стр.55-64) Кл.слова: агресія,агресивність особистості,агресивна поведінка
Головенкін В. Ще раз про систему оцінок у вищій школі / В. Головенкін (стр.65-72) Кл.слова: національна шкала оцінювання,шкала ЄКТС,12-бальна шкала оцінювання
Корсак О. Світовий тренд з вимірювання якості середньої і вищої освіти: зарубіжний і національний досвід/ О. Корсак (стр.73-82) Кл.слова: обов’язкова освіта,педагогічні виміри,національні екзамени
Бебко С. Система вищої освіти як об’єкт наукового дослідження/ С. Бебко (стр.83-89) Кл.слова: вища освіта,освітні функції,система вищої освіти
Возник О. Переваги та недоліки застосування опорних схем у навчальному процесі / О. Возник (стр.90-97) Кл.слова: опорні схеми,конспекти,компетентність
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://www.irbis-nbuv.gov.ua
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Філософія освіти = Philosophy of Education : -2017р.,N 1
Цікаві статті :
Степин В. Типология научной рациональности и синергетика/ В. Степин (стр.6-29) Кл.слова: синергетика,постнекласична раціональність,соціокультурна розмірність
Добронравова І. Дескриптивність нелінійного теоретичного знання та самоорганізація нелінійної науки/ І. Добронравова (стр.30-42) Кл.слова: дескриптивність,самоорганізація,нелінійна наука
Гофкірхнер В. Hhe rationale for complexity thinking and emergentist systemism/ В. Гофкірхнер (стр.43-51) Кл.слова: складнісне мислення,глобальні проблеми,емерджентистський системізм
Князева Е. Когнитивные сети: интерактивность, интерсубьективность, синергия/ Е. Князева (стр.52-78) Кл.слова: інтерсуб’єктивність,енактивізм,мереживі структури
Герасимова И. Формирование человеко-гео-космомерного мышления в инженерном образовании/ И. Герасимова (стр.79-96) Кл.слова: синергетика освіти,глобальні ризики,самоосвіта
Горбунова Л. Трансформативне навчання дорослих: поворот до "цілісного розуміння" людини/ Л. Горбунова (стр.97-127) Кл.слова: критична рефлекція,енактивізм,холізм
Адорно Т. Теорія напівосвіти/ Т. Адорно (стр.128-152) Кл.слова: напівосвіта,інтеграція,суспільство
Култаєва М. Освіта та її деформації у сучасній культурі: до актуальності теорії напівосвіти Т. Адорно у сучасних соціокультурних контекстах/ М. Култаєва (стр.153-195) Кл.слова: антиосвіта,масова культура,критична рефлексія
Пролеєв С. Компетентнісний підхід у філософії освіти: можливості і проблеми/ С. Пролеєв, В. Шамрай (стр.196-212) Кл.слова: зміст освіти,освітній стандарт,порівнянність в освіті
Мулярчук Є. Покликання як мотивуючий чинник розвитку освіти в Україні/ Є. Мулярчук (стр.213-234) Кл.слова: самореалізація,феномен покликання,відповідальність
Степаненко І. Людинотворчий потенціал філософії: стратегічні перспективи вищої освіти/ І. Степаненко (стр.235-245) Кл.слова: філософія,людинотворчий потенціал,перспективи вищої освіти
Предеина М. Должна ли философия быть массовой/ М. Предеина (стр.246-256) Кл.слова: критика,філософ,університет
Гайдамачук О. Детонація як граматологічна версія філософських текстів/ О. Гайдамачук (стр.257-268) Кл.слова: детонація,артикуляція,інтонація
Зінченко В. Модель інструменталізму у філософії освіти прагматизму та неопрагматизму/ В. Зінченко (стр.269-279) Кл.слова: філософія освіти,прагматизм,демократія
Черепанова С. Мистецтво в системі філософії освіти/ С. Черепанова (стр.280-295) Кл.слова: філософія освіти,світоглядний плюралізм,культуротворчість
Штобрин С. VII конгрес товариства філософської педагогіки (ТРF)/ С. Штобрин (стр.296-297) Кл.слова: універсалізм,регіоналізм,філософія освіти
Кудлачова Б. Центрально-європейське товариство з філософії виховання (CEUPES)/ Б. Кудлачова (стр.298-303) Кл.слова: філософія виховання,міжуніверситецька співпраця,освіта
Предборська І. Континентальна педагогіка очима учасників симпозіуму CEUPES (17-18 жовтня 2016 року)/ І. Предборська (стр.304-312) Кл.слова: філософія освіти,континентальна педагогіка,симпозіум
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Статті
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пролеєв, Сергій, Шамрай, Вікторія
Назва : Компетентнісний підхід у філософії освіти: можливості і проблеми
Місце публікування : Філософія освіти = Philosophy of Education : : наук. часопис/ Ін-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Укр. акад. політич. наук. - Київ, 2017. - N 1. - С. 196-212 (Шифр Ф260071427/2017/1)
ДРНТІ : 02
Предметні рубрики: Філософія-- філософія освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зміст освіти--освітній стандарт--порівнянність в освіті--компетентності
Анотація: У статті аналізується потенціал та проблеми визначення змісту освіти на основі компетентностей. Виділені основні колізії цого процесу. Особлива увага приділена реалізації принципу порівнянності в побудові сучасних освітніх стандартів. Проаналізовані суперечності переліку загальних компетентностей з проекту Tuning. В двох таблицях представлені суперечності інтегральної компетентності на троьх освітніх рівнях та загальних компетентностей з двох переліків з проекту Tuning.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

4.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Яцунь, Олександр
Назва : Університетська освіта: шлях від ревізії до світоглядного переосмислення та визначення нових векторів розвитку
Місце публікування : Вища школа. - Київ: Знання, 2017. - № 4. - С. 34-47 (Шифр В730231/2017/4)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мегауніверситет--монетизація освіти--освітній стандарт
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Соколов, Володимир, Складанний, Павло
Назва : Порівняльний аналіз стратегій побудови другого та третього рівня освітніх програм зі спеціальності 125 «кібербезпека»
Місце публікування : Кібербезпека: освіта, наука, техніка: електронне наукове видання/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2023. - Том 4, N 20. - С. 183-204. - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2023.20.183204 (Шифр К667665926/2023/4/20). - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2023.20.183204
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційна безпека--інформаційні технології--захист інформації--вразливості--навчальний процес;--освітній стандарт
Анотація: В статті проаналізований світовий ринок з надання освітніх послуг в сфері інформаційної безпеки та кібербезпеки. Дослідження має на меті порівняти стратегій побудови навчальних програм для другого та третього освітнього рівня для спеціальностей, пов’язаних з інформаційними технологіями, інформаційною та кібербезпекою, а також сформувати рекомендації для гармонізації процесу навчання та міжнародних стандартів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)