Пошуковий запит: (<.>K=освітні інновації<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Базиль Л. О. Розвиток літературознавчої компетентності вчителів-словесників у контексті інноваційного поступу вітчизняного освітнього простору/Л. О. Базиль // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2015,N № 9.-С.16-22
|
>2.
| Гриньків А. Метакогнітивні дослідження в контексті освітніх інновацій/А. Гриньків // Вища освіта України. -К. : Ін-т вищої освіти АПН України : АПН України : Ін-т вищої освіти АПН України : Вид-во "Пед. преса України":М-во освіти і науки УКраїни, 2016,N № 2.-С.37-43
|
>3.
| Желанова В. Модель інноваційної особистості: структурно-динамічний підхід/В. Желанова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023,N № 39(1).-С.12-18
|
>4.
| Зарубіжна література в школах України - 2014г.,N 6 (Введено оглавление)
|
>5.
| Курбатов С. Феномен університету в контексті часових та просторових викликів/С. Курбатов. - 2014
|
>6.
| Мариновська О. Методичний менеджмент освітніх інновацій: неперервний професійний розвиток педагогічних працівників/О. Мариновська // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 7.-С.32-37
|
>7.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2022г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>8.
| Педагогічна і психологічна науки в Україні. Том 4:Педагогіка і психологія вищої школи/редактор: В. Г. Кремень [та ін.]. - 2007
|
>9.
| Проблеми та перспективи управління сучасною столичною школою/Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2014
|
>10.
| Тадеуш О. Принципи інноваційної освіти крізь призму системного підходу/О. Тадеуш // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 1.-С.61-67
|
|
|