Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=освітні інновації<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 378+159.9(477)(08/П 24-859625991
Назва : Педагогічна і психологічна науки в Україні: збірник наукових праць до 15-річчя АПН України: у 5 томах/ Академія педагогічних наук України. Том 4: Педагогіка і психологія вищої школи
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2007
Кільк.характеристики :439 с
Колективи : Академія педагогічних наук України , Академія педагогічних наук України
Примітки : До 15-річчя АПН України
ISBN, Ціна 978-966-644-061-0:
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378+159.9(477)(082)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Вища школа
Психологія-- Психологія вищої школи
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2014р.,N 6
Цікаві статті :
Сагайдак Л. М. У світі мистецтва/ Л. М. Сагайдак (стр.5-11) Кл.слова: освітні інновації,модернізація освіти,інформаційно-комунікаційні технології
Черняєва Н. В. "Довго сам учись, якщо хочеш навчати інших..."/ Н. В. Черняєва (стр.12-14) Кл.слова: ефективність уроку,сучасний урок
Дорошенко Г. Б. Роль домашніх завдань у розвитку творчих здібностей учнів/ Г. Б. Дорошенко (стр.14-17) Кл.слова: обов'язковий мінімум,групова робота
Богосвятська А.І. Комунікативно-діяльнісний підхід у викладанні літератури/ А. І. Богосвятська (стр.18-23) Кл.слова: комунікація,урок-діалог,інтерпретація
Хроменко І. Педагогіка вчителя-новатора Є. М. Ільїна як орієнтир у використанні іннвацій на сучасному уроці світової літератури/ І. Хроменко (стр.24-27) Кл.слова: читач "некнижкової ери",мистецтво спілкування
Сметюх О. В. Матеріали учасників дистанційного тренінгу "Організація методичної роботи з учителями світової літератури"/ О. В. Сметюх, Л. В. Капуста (стр.28-32) Кл.слова: самоосвіта вчителя,інтерактивні технології,перспективність
Зорій М. Тиждень учителя світової літератури/ М. Зорій (стр.33) Кл.слова: профорієнтація,конкурс творчих робіт
Ткач І. Українські стежки Анни Ахматової/ І. Ткач (стр.34-38) Кл.слова: архітектура Києва,Херсонес
Календарно-тематичне планування уроків світової літератури для 6 класу зо Програмою 2012 року (керівник авторського колективу Ніколенко О. М.) учителя світової літератури Кіровоградськогго НВК №26 Гузь Ольга Олександрівни (стр.40-41)
Медвідь Н. Вивчення "Енеїди" Вергілія й І. П. Котляревського: схема корпоративного уроку/ Н. Медвідь (стр.42-46) Кл.слова: поема,індивідуальні риси
Демиденко В. В. Вивчаємо байки Езопа/ В. В. Демиденко (стр.46-48) Кл.слова: езопівська мова,алегорія,мораль
Кожукало Н. В. "Опустела без тебя земля..."/ Н. В. Кожукало (стр.49-53) Кл.слова: небесний мандрівник,астролог,молитва
Шкаруба Л. М. Три цветка японского театра/ Л. М. Шкаруба (стр.54-63) Кл.слова: Но,Кабукі,дзерурі
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.07/П 78
Назва : Проблеми та перспективи управління сучасною столичною школою : збірник наукових статей за матеріалами регіональної науково-практичної конференції 28 січня 2014 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :308 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.15
УДК : 37.07 + 373
Предметні рубрики: Педагогіка-- Організація освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжпредметна інтеграція--психологічний клімат--модель геологічної школи
Зміст : Сучасність керівника навчального закладу/ К. О. Линьов. Дослідження особистісних якостей керівника загальноосвітнього навчального закладу/ С. І. Редько. Створення умов успішної реалізації завдань - основа діяльності керівника навчального закладу / А. П. Черниш. Самоаналіз діяльності загальноосвітнього навчального закладу/ А. Г. Панченко. Місце освітнього права в правовій системі України/ Н. О. Давидова. Ділове спілкування керівників навчального закладу: особливості мовленнєвого етикету/ В. Я. Шуть. Комунікативна складова формування репутації навчального закладу/ В. П. Руденко. Столичні вечірні школи. Проблеми функціонування та перспективи розвитку/ О. В. Лавриненко. Безпечне навчальне середовище - один із найважливіших факторів роботи школи/ Ю. С. Давиденко. Освітнє середовище у ЗНЗ як фактор розвитку надпредметних компетентностей в учнів/ О. Ю. Доброханська. Юридична відповідальність керівника навчального закладу за порушення трудового законодавства/ O. A. Дорофеєва ; наук. керівник Н. О. Давидова. Адміністративно-правовий статус позашкільного навчального закладу/ І. Б. Зайвелєв, Н. О. Давидова. Управління навчальним закладом в умовах стандартизації освіти/ Н. М. Кривенко ; наук. керівник Л. В. Гонюкова. Інтерактивне навчання на уроках в сучасній школі/ Т. П. Матвієць ; наук. керівник В. П. Руденко. Роль контролінгу на підприємствах та організаціях/ О. Ю. Наєнко ; наук. керівник А. Г. Панченко. Єдиний інформаційний простір українського гуманітарного ліцею: практичні аспекти/ О. О. Осадча ; наук. керівник К. О. Линьов. Профільне навчання як засіб реалізації наступно-перспективних зв'язків між загальною середньою та вищою освітою (на прикладі роботи політехнічного ліцею НТУУ "КІН" м. Києва)/ Н. П. Павленко ; наук. керівник А. П. Черниш. Ліцей політики, економіки, права та іноземних мов: витоки та особливості організації навчально-виховного процесу/ Г. В. Пахарєва ; наук. керівник А. П. Черниш. Контрольно-аналітична діяльність керівника загальноосвітнього навчального закладу як інструмент управління сучасним закладом освіти/ Н. В. Разумова ; наук. керівник А. Г. Панченко. Впровадження проектних технологій в управління навчально-виховним процесом/ Т. В. Репецька, Лебединська Т. А. ; наук. керівник В. П. Руденко. Музейна педагогіка як шлях задоволення освітніх потреб сучасної молоді/ Л. Й. Рубан ; наук. керівник В. Я. Шуть. Управлінська діяльність у створенні моделі геологічної школи в системі середньої загальної освіти/ М. І. Рудящий ; наук. керівник А. П. Черниш. Формування позитивного іміджу дошкільного навчального закладу/ O. A. Саханда ; наук. керівник Г. П. Кушнірова. Юридичний статус загальноосвітнього навчального закладу в умовах неперервної освіти/ В. Б. Цань ; наук. керівник Н. О. Давидова. Гуманізація як стратегічний пріоритет виховання у дусі толерантності в ліцеї/ С. М. Шевцова ; наук. керівник А. П. Черниш. Метод проектів - один із засобів самореалізації особистості учня/ O. A. Шевчук ; наук. керівник В. П. Руденко. Організація освітнього маршруту вихованця оркестрового відділу - педагогічний інструментарій, що веде вихованця до успіху/ Н. В. Шеманаєва ; наук. керівник О. В. Лавриненко. Вплив курсу ”Логіка” на підвищення якості знань навчальних дисциплін та інтелектуального потенціалу учнів гімназії/ С. П. Шульженко ; наук. керівник А. П. Черниш. Міжнародне співробітництво ліцею як організаційно-педагогічна умова його інноваційного розвитку/ С. Ю. Байкова ; наук. керівник В. П. Руденко. Впровадження і використання інноваційних технологій та анімаційних методів як шлях оновлення і вдосконалення навчально-виховного процесу сучасного ЗНЗ/ І. О. Буднік ; наук. керівник В. П. Руденко. Інтерактивні методи навчання як фактор успіху навчальної діяльності молодших школярів/ Н. А. Велікжаніна ; наук. керівник І. О. Линьова. Коучинг як сучасна технологія управління персоналом навчального закладу/ І. Л. Гондюл ; наук. керівник І. О. Линьова. Експериментальна діяльність навчального закладу як один із шляхів підвищення якості навчально-виховного процесу/ С. П. Зубик ; наук. керівник В. П. Руденко. Управління процесом реалізації інноваційного проекту в навчальному закладі/ В. О. Козак ; наук. керівник І. О. Линьова. Навчальний заклад в умовах дослідно-експериментальної роботи/ Т. М. Крик ; наук. керівник В. П. Руденко. Організаційна культура як засіб ефективного управління навчальним закладом/ І. В. Лимарчук ; наук. керівник Г. П. Канафоцька. Вальдорфська педагогіка як інноваційна тенденція розвитку сучасної освіти в Україні/ Ю. О. Любченко ; наук. керівник І. О. Линьова. Новітні комп'ютеризовані методи підвищення якості викладання математики в ліцеї “Інтелект”/ О. А. Миронець, І. І. Обожин ; наук. керівник К. О. Линьов. Діяльність фахівця із соціальної роботи у навчальному закладі/ М. С. Пашкевич-Скакун ; наук. керівник І. О. Линьова. Сучасний інноваційний навчальний заклад: розвиток, перспективи/ Д. В. Савченко, Л. Ю. Несміян ; наук. керівник В. П. Руденко. Моніторинг навчально-виховного процесу з використанням кваліметричних моделей/ І. О. Самікова ; наук. керівник І. О. Линьова. Управління інклюзивною школою: необхідність чи покликання/ І. В. Снопко ; наук. керівник С. П. Бабарика. Інноваційні технології в системі управління виховної роботи навчального закладу/ А. А. Хилько ; наук. керівник І. О. Линьова. Моніторинг як сучасний засіб та практичний інструмент управління якістю освіти в школі/ В. М. Шевченко, Л. О. Чех ; наук. керівник І. О. Линьова. Управління мотивацією педагогічних працівників ЗНЗ/ К. Є. Антонова ; наук. керівник С. І. Редько. Функціонування в середній та старшій школі спеціальних курсів та факультативних занять як реалізація принципів індивідуального підходу та роботи з обдарованими учнями/ Г. В. Балацька ; наук. керівник С. П. Бабарика. Адаптація дітей представників національних меншин до освітнього й соціокультурного середовища школи/ Г. А. Бойко ; наук. керівник С. П. Бабарика. Ділова комунікація в управлінні НЗ: психологічний аспект/ П. В. Боруца ; наук. керівник В. Р. Міляєва. Управління формування соціально-психологічного клімату як чинник забезпечення успіху навчального закладу/ Л. А. Волобуєва ; наук. керівник С. І. Редько. Управління формування психологічного клімату в педагогічному колективі ДНЗ/ Л. В. Ридзель ; наук. керівник С. І. Редько. Патріотичне виховання в навчальному закладі: організація роботи шкільного музею/ І . В. Семирекова ; наук. керівник В. Я. Шуть. Взаємодія сім'ї та школи як основа розвитку потенціалу особистості дитини/ У. В. Шостак. Міжобласна спеціальна середня загальноосвітня вечірня (змінна) і заочна школа для сліпих і слабозорих як навчальний заклад для людей з особливими потребами/ В. Б. Стрелковська, М. Л. Гамонь ; наук. керівник С. П. Бабарика. Організація та контроль заочної форми навчання в умовах сучасної вечірньої школи/ Ю. М. Доценко ; наук. керівник О. В. Лавриненко. Організація і контроль дистанційного навчання в умовах сучасної школи/ О. Є. Семенюк ; наук. керівник О. В. Лавриненко. Екстернат як шлях до здобуття загальної середньої освіти/ О. М. Стуленкова ; наук. керівник О. В. Лавриненко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/Ч-44
Автор(и) : Чепіль, Марія Миронівна, Дудник, Надія Зіновіївна
Назва : Педагогічні технології : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Академвидав, 2012
Кільк.характеристики :224 с
Серія: Альма-матер
Примітки : Дод.: с. 205-209. - Термін. слов.: с. 210-214. - Л-ра: с. 215-222
ISBN, Ціна 978-617-572-031-8:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогічні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): технологізація освіти--освітні інновації--педагогічна культура--індивідуальність вчителя--особистість учителя--розвивальне навчання--групова діяльність--метод проектів--інтерактивне навчання--технологія м. монтессорі--антропософія р. штайнера--раннє навчання г. домана--реформаторська педагогіка--школа успіху і радості--школа діалогу культур
Примірники : всього 1: ГП ЧЗ(1), ГП АБ(9), Ф2(44), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(9), Ф2(44), Ф3(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Базиль, Людмила Олександрівна
Назва : Розвиток літературознавчої компетентності вчителів-словесників у контексті інноваційного поступу вітчизняного освітнього простору
Місце публікування : Українська мова і література в школах України: наук.-метод. та літературно-мистецький журн./ Інститут педагогіки НАПН України. - Київ: Педагогічна преса, 2015. - № 9. - С. 16-22 (Шифр У901231/2015/9)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ : 17
Предметні рубрики: Літературознавство-- Теорія і методика викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учитель української мови--учитель української літератури--літературознавча компетентність--освітні інновації
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гриньків, Андрій (кандидат філософських наук; Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова)
Назва : Метакогнітивні дослідження в контексті освітніх інновацій
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часопис. - К. : Ін-т вищої освіти АПН України : АПН України : Ін-т вищої освіти АПН України : Вид-во "Пед. преса України": М-во освіти і науки УКраїни, 2016. - № 2. - С. 37-43 (Шифр В748746/2016/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. 8 назв.
Предметні рубрики: Інновації в освіті
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інновації в освіті--освітні інновації--дослідження--навчальні здібності--метакогнітивна регуляція
Анотація: Розглянуто взаємозв'язок навчальних здібностей з метакогнітивними процесами, проблеми метакогнітивного моніторингу, вплив метокогнітивних здібностей на розуміння тексту.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мариновська, Оксана
Назва : Методичний менеджмент освітніх інновацій: неперервний професійний розвиток педагогічних працівників
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2016. - № 7. - С. 32-37. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2016/7). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 12 назв.
УДК : 371.14.044"406"(477)
Предметні рубрики: Неперервне навчання-- вчителі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методичний менеджмент--освітні інновації--методична робота
Анотація: У статті розглянуто теоретичні питання методичного менеджменту освітніх інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах задля неперервного професійного розвитку педагогічних працівників.
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2022р.,N 1
Цікаві статті :
Уваркіна О. Військова освіта: рефлексія сучасних мейнстримів/ О. Уваркіна (стр.7-17) Кл.слова: військове лідерство,іманентність,національна безпека
Калінічева Г. Захист освіти від військового втручання: історичні нариси та реалії сучасності/ Г. Калінічева (стр.18-30) Кл.слова: гуманітарне право,російська військова агресія
Камінська М. Обличчя освітньої свободи в перспективі освітніх і соціальних змін. Між беззаконням і поневоленням/ М. Камінська (стр.31-37) Кл.слова: демократія,свобода в освіті,освітні програми
Рябченко В. Соціально відповідальна взаємодія університетів та суспільства у вимірах сталого розвитку: теоретико-методологічні засади/ В. Рябченко (стр.38-48) Кл.слова: доброчесність,моральність,соціальна відповідальність
Кузьмич І. Особливості розвитку фахової передвищої освіти в умовах сталого розвитку суспільства/ І. Кузьмич (стр.49-60) Кл.слова: компетентнісний підхід,студентоорієнтоване навчання,передвища освіта
Тадеуш О. Принципи інноваційної освіти крізь призму системного підходу/ О. Тадеуш (стр.61-67) Кл.слова: інноваційна освіта,методологія,освітні інновації
Братко М. Сторітеллінг як ефектівна технологія викладання курсу «лідерство в освіті» для магістрів/ М. Братко (стр.68-75) Кл.слова: другий (магістерський) рівень вищої освіти,технологія навчання,функції сторітелінгу
Оржель О. Інновації у вищій освіті: навчання через служіння/ О. Оржель (стр.76-81) Кл.слова: студентоцентроване навчання,громада,комплексний холістичний підхід
Дурдас А. Розвиток креативності студентів на заняттях з іноземної мови: науковий дискурс/ А. Дурдас [и др.] (стр.82-88) Кл.слова: креативність,толерантність,міжнародне спілкування
Бойко Г. Розвиток професійної майстерності викладача вищої школи упродовж життя/ Г. Бойко, Н. Мачинська (стр.89-96) Кл.слова: дистанційна освіта,мобільність педагога,самотивація
Наумова В. Готовність до інноваційної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти як складова професійної культури/ В. Наумова (стр.97-103) Кл.слова: стан готовності,професійна культура,неформальна освіта
Ващенко Л. Роль підручників біології у формуванні в учнів уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки/ Л. Ващенко, О. Карбованець (стр.104-111) Кл.слова: причинне мислення,система понять,причинність
Яремчук Н. Дистанційне навчання в системі професійної підготовки вчителів початкової школи: ретроспективний аналіз/ Н. Яремчук (стр.112-118) Кл.слова: віртуальні технології,інформатизація,цифровий освітній простір
Сірант Н. Формування економічних понять у здобувачів початкової освіти/ Н. Сірант (стр.119-126) Кл.слова: бережливість,фінансова грамотність,ощадливість
Сисоєв О. Зміст професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки за напрямами навчання: Республіка Польща/ О. Сисоєв (стр.127-134) Кл.слова: циркулярна економіка,післядипломна освіта,економіка управління відходами
Десі Г. Електронні освітні матеріали для навчання макіяжу: досвід Індонезії/ Г. Десі, С. Ермінарто (стр.135-139) Кл.слова: весільний макіяж,електронний посібник,історія макіяжу
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тадеуш О.
Назва : Принципи інноваційної освіти крізь призму системного підходу [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 1. - С. 61-67. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.6 (Шифр Н057263/2022/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.6
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційна освіта--методологія--освітні інновації
Анотація: У статті охарактеризовано теоретичну й практичну значущість використання загальнонаукової методології і, зокрема, системного підходу як методологічного підґрунтя щодо розуміння сутності інноваційної освіти і можливості визначення, структурування й упорядкування комплексу знань про всі її складники. Зазначено, що інноваційність як світоглядна настанова сучасності стимулює прискорення темпів становлення і розповсюдження нових цінностей у суспільстві; відповідно, інноваційна освіта повинна бути зорієнтована передусім на духовну, гуманну сутність інноваційних перетворень, на загальнокультурний та професійний розвиток людини, на стимулювання і формування креативного стилю мислення, творчого підходу до життя, системи духовних цінностей, розвиток готовності приймати рішення і нести за них відповідальність в умовах постійних змін, ризиків, нововведень. Визначено поняття «принципи інноваційної освіти» як фундаментальних вихідних положень системного характеру, функціональна діяльність яких зорієнтована на інноватизацію освіти та підвищення її якості, зокрема у вдосконалених чи нових освітніх системах, складниках освітнього процесу, освітніх технологіях, наукових та науково-методичних розробках, технічних засобах закладів освіти для підвищення пізнавальної здатності й освітньої діяльності здобувачів освіти. Визначено, обґрунтовано та охарактеризовано змістове наповнення принципів інноваційної освіти крізь призму системного підходу: принципу глобальної мети, принципу цілісності, принципу структурності, принципу ієрархічності, принципу функціональності, принципу невизначеності.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.4+316.42/К 93
Автор(и) : Курбатов, Сергій
Назва : Феномен університету в контексті часових та просторових викликів : монографія
Вихідні дані : Суми: Університетська книга, 2014
Кільк.характеристики :262 с
ISBN, Ціна 978-966-680-735-2: 20.00 грн.
ДРНТІ : 14.35 + 04
УДК : 378.4+316.42
Предметні рубрики: Вища освіта-- Університетська освіта
Соціологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): університетська діяльність--європейські університети--знання--дослідництво--освітні інновації--глобалізація--інтернаціоналізація освіти--підприємницька діяльність--університетські рейтинги--міжнародні рейтинги--вебометрикс
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

11.

Назва журналу :Філософія освіти = Philosophy of Education : -2011р.,N 1/2
Цікаві статті :
Макбрайд В. Викладання соціальної та політичної філософії з точки зору західної і незахідної перспективи/ В. Макбрайд (стр.9-16) Кл.слова: соціальна та політична філософія,соціальний контракт,західна традиція
Горбунова Л. Номадизм як спосіб мислення та освітня стратегія. Епістемологічна позиція/ Л. Горбунова (стр.17-34) Кл.слова: освіта,трансвнрсальність,освітня стратегія
Габермас Ю. Постметафізичне мислення. Прагматичний поворот/ Ю. Габермас (стр.35-96)
Горбунова Л. Трансгуманітарність як чинник розвитку сучасної науки і освіти/ Л. Горбунова, Н. Зглінська, С. Пролеєв (стр.97-141) Кл.слова: трансгуманітарність,посткласична наука,філософія освіти
Предборська І. Філософсько-педагогічна концепція В. Зеньковського/ І. Предборська (стр.142-151) Кл.слова: духовність,освіта,свобода
Довбня В. Українська філософія як фундаментальна основа педагогічного світогляду Г. Г. Ващенка/ В. Довбня (стр.152-167) Кл.слова: філософія освіти,педагогічний світогляд,ідеал людини
Гончаренко О. Філософія освіти С. Балея/ О. Гончаренко (стр.168-181) Кл.слова: освіта,філософія освіти,самопізнання
Черепанова С. Філософія освіти: західне та східне мислення в координатах культури/ С. Черепанова (стр.188-209) Кл.слова: філософія освіти,нелінійне мислення,полікультурний діалог
Гриценко Т. Мультикультурні практики у вищій освіті США: досвід теоретичного та практичного осягнення/ Т. Гриценко (стр.210-219) Кл.слова: мультикультурна освіта,деконструкція,дестереотипізація
Добронранова І. Постнекласичне значення як процес - форми організації та самоорганізації/ І. Добронранова (стр.220-230) Кл.слова: постнекласичне значення,істина,самоорганізація
Кочубей Н. Складність як концепт сучасного освітнього дискурсу/ Н. Кочубей (стр.231-243) Кл.слова: складне мислення,суспільство знань,освітні комунікації
Лазоренко О. Філософія освіти дорослих в контексті практичної парадигми пожиттєвого навчання: європейський приклад для України/ О. Лазоренко (стр.255-265) Кл.слова: пожиттєве навчання,формальна освіта дорослих,освіта дорослих
Коваленко О. Запити трансформаційних інновацій в освіті дорослих/ О. Коваленко (стр.266-274)
Курбатов С. Дистанційна освіта як сутнісна складова інноваційної діяльності сучасного університету/ С. Курбатов (стр.305-312) Кл.слова: дистанційна освіта,освітні інновації,інноваційна діяльність
Машталер А. Інформація і знання як умови кркативної інфраструктури "суспільства знань"/ А. Машталер (стр.322-331)
Горлинський В. Освіта в інтересах безпеки і сталого людського розвитку: аксіологічний вимір/ В. Горлинський (стр.332-346) Кл.слова: освіта,аксіологія,сталий людський розвиток
Ігнатьєв В. Перспективи та суперечності розвитку націософії у контексті глобалізації/ В. Ігнатьєв (стр.347-364) Кл.слова: націологія,глобалізація,парадигма
Рудишин С. ФІлософські основи екологічної освіти: генезис, сучасні тенденції розвитку/ С. Рудишин (стр.375-389) Кл.слова: історія філософії,екологічна освіта,коеволюція суспільства і біосфери
Цікаві статті :
Знайти схожі


12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Желанова В.
Назва : Модель інноваційної особистості: структурно-динамічний підхід [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - № 39(1). - С. 12-18. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311–2409.2023.392 (Шифр П225817115/2023/39). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311–2409.2023.392
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інновації--інноваційна особистість--модель інноваційної особистості--освітні інновації--структурно-динамічний підхід
Анотація: Актуальність поданої статті зумовлена глобалізаційними та євроінтеграційними трансфор-маціями сучасного суспільства, в якому інноваційність стає суттєвою рисою всіх його сфер, що об’єктивно детермінує необхідність й доцільність інноваційної реформації вищої освіти, як однієї з базових суспільних інституцій, що є площиною формування інноваційної особистості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)