Пошуковий запит: (<.>K=особистісно орієнтоване навчання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17 |
>1.
| Турянская О. Ф. Теория и практика личностно ориентированного обучения и истории в школе/О. Ф. Турянская. - 2008
|
>2.
| Дмитренко К. А. Інноваційні методи викладання зарубіжної літератури/К. А. Дмитренко, М. В. Коновалова. - 2018
|
>3.
| Авторські програми з психології/упорядник О. Главник. - 2002
|
>4.
| Рейзенкінд Т. Й. Дидактичні основи професійної підготовки вчителя музики в педуніверситеті/Т. Й. Рейзенкінд. - 2006
|
>5.
| Бех М. Особистісно орієнтовані технології навчання в початковій школі/Максим Бех // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 6.-С.35–40
|
>6.
| Постовітенко Н. Здоров’язбережувальний аспект – важливий напрям педагогічної діяльності/Надія Постовітенко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 11.-С.54–56
|
>7.
| Сабат А. М. Реалізація особистісно зорієнтованих технологій/А. М. Сабат, Н. О. Стовбовенко // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 28/30.-С.15–23.
|
>8.
| Сотнічук Л. Долаємо вершини разом/Лариса Сотнічук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 7.-С.59–60.
|
>9.
| Сордія О. Використання елементів арт-педагогіки на уроках української мови і літератури/О. Сордія, С. Пастух // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 8/9.-С.57–60
|
>10.
| Сучасні шкільні технології/укладач: І. Рожєнятовська, В. Зоц Ч. 1. - 2004
|
>11.
| Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки/Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - 2015
|
>12.
| Літературний процес: територія Гутенберга чи віртуальна реальність?/Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2013
|
>13.
| Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір/Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012
|
>14.
| Даценко Л. М. Реалізація принципів особистісно орієнтованого навчання в навчально-методичному комплекті з географії для 6-го класу загальноосвітніх навчальних закладів/Л. М. Даценко // Український педагогічний журнал . -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України, 2015,N № 2.-С.196-197.
|
>15.
| Шпарик О. М. Проблема диференціації навчання в дослідженнях українських учених та науковців близького зарубіжжя/О. М. Шпарик // Український педагогічний журнал . -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України, 2015,N № 4.-С.152-164
|
>16.
| Процька C. M. Особистісно орієнтоване навчання як основа комп'ютерно орієнтованої системи освіти майбутніх філологів/C. M. Процька // Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки. -Київ, 2015.-С.130-134
|
>17.
| Голуб Н. Б. Концептуальні засади сучасної методики навчання української мови в загальноосвітній школі/Н. Б. Голуб // Український педагогічний журнал . -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України, 2015,N № 1.-С.107-118
|
|